Sprawdź połączenie masy silnika i karoserii. Możliwy brak masy i jak pociągniesz ssanie to dostaje masę przez linkę ssania
Podlaczone do dzwigienki od ssania .
za gaznikiem do kolanka wodnego jest wkrecony zawor z 3 wyjsciami, sprawdz wężyki czy są prawidłowo założone i czy nie są poprzecierane
Proszę spróbować podać dodatkową masę do silnika,
Źle wyregulowany gaźnik, nędzne sprężanie. Wybierz sobie coś. Ssanie się zamyka w ogóle?
karpediem-rano przed odpaleniem sprawdz czy masz paliwo w filterku przed pompką,możesz mieć uszkodzoną pompkę+niedziałające ssanie.
ok ale mam ssanie ręczne.
do świec potrzebujesz nasadkę 21 do świec, kręcisz to z pod autka, leżysz na glebie i dłubiesz z prawej łapy wyginając ją w chińskie dzieńdobry 1/3 cala...idzie spoko. Dodano po 3 ...a to wszystko i tak o doope potłuc, bo tego nie da się doprowadzić do stanu w pełni sprawnego w budżecie poniżej 2500zł....powodzenia. Dodano po 3 PITERRR- to nie jest...
Wciskasz ssanie ile się da, następnie luzujesz śrubkę przy dźwigni ssania przy gaźniku i odchylasz dźwignię tak aby ssanie było wyłączone i popychasz dalej linkę w środku w samochodzie lub ciągniesz kombinerkami za linkę przy gaźniku tylko z wyczuciem żeby nie urwać, blokujesz śrubkę przy dźwigni i ot cała filozofia.
Termostat, wężyki podciśnieniowe sprawdzone? Ssanie działa?
Cięgno połączone jest z klapami dolotu plastikowymi spinkami które często ulegały uszkodzeniu ,istniały dwa rodzaje gażników weber i fos zestaw naprawczy pod dany model powinien załatwić sprawę jeśli nie reaguje na ssanie.
Ciśnienie oleju i ładowanie obowiązkowo a pozostałe to zależy od tego co masz włączone [światła,ssanie,grzana szyba]
Jak w CC był fabrycznie zamontowany gaźnik Aisan to linka ssania była montowana na gaźniku i nie było wspornika na belce do mocowania pancerza linki ssania. Jak teraz masz założony inny gaźnik powinieneś dorobić z płaskownika mocowanie pancerza. Zobacz jak jest w innych CC. Były dwa rodzaje linek ssania.
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Witam, Po odkręceniu świec wszystkie są bardzo czarne i dużo mi pali nawet 9l/100km. Co może być przyczyną?? Wymieniona była sonda lambda i czujnik od temp odpowiedzialny za ssanie.
po zaciągnięciu ssania jest ona otwarta - nie ma znaczenia czy z ssaniem czy bez. Jutro sprawdzę, znaczy poszukam tej rurki. Co może być przyczyną nie cofającej się samoczynnie linki ssania?
Dobrze wyregulowany gaźnik daje uruchomić auto tylko zimne na ssaniu, u ciebie jest źle wyregulowany jeżeli piszesz że zimne auto odpala bez ssania.
A jak wygląda sprawa gaźnika? Ja na benzynie też mam dziwne objawy, ale na szczęście mam gaz, a na benzynie jeżdżę tylko na krótkich dystansach i to na ssaniu.
a przełączasz wieczorem na paliwo tak żeby pracował na benzynie i go gasisz. jak gasisz na gazie a zapalasz na benzynie to w gazniku nie masz jeszcze paliwa i musisz długo kręcić jak masz słabą pompę paliwa.i sprawdź mechanizm ssania i klapkę od ssania
Witam jestem posiadaczem Cinquecenta 900 na wtrysku od niedawna w aucie padlo ssanie , po prostu go nie spuszcza gdy silnik juz sie rozgrzeje czego efektem jak wiadomo jest duze spalanie i mam pytanie ktory czujnik jest odpowiedzialny za podanie sygnalu do kompa??? czy jest do 2-pinowy czujnik temperatury termostatu czy moze czujnik temperatury powietrza...
Próbuj palić bez ssania.
Witam Chciałbym się zapytać, do czego służy ta dioda koło ssania w Cinquecento http://obrazki.elektroda.net/37_12842198... Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Michał
Punkt 1 -siłownik podciśnienieniowy dwustopniowy ,odpowiada za automatykę ssania Punkt 2- termozawór dwudrożny ,odpowiada za automatyke ssania i korekcje biegu jalowego .Nieszczelności powodują np. gasnięcie na biegu jałowym.
No gdyby była to juz bym ja zdjął, on nie chce ciągnąć, dopiero jak mu ssanie wyciagniesz to ciągnie do przodu
dolałem trochę denaturatu, wymieniłem świece i kable, zauważyłem również że uszczelka pod kolankiem gaźnika jest porozrywana wymieniłem ale problem się nie rozwiązał nadal po odpaleniu na ssaniu gaśnie do póki się trochę nie rozgrzeje. Czy to może być kwestia regulacji gaźnika albo przestawionego zapłonu ? z tym zapłonem jest tak że jak zgaszę silnik...
Zacznij od pływaka w gażniku czy w środku nie ma paliwa i czy iglica zamyka przy max. uniesieniu do góry oraz czy ssanie się cofa do tyłu . :roll:
Więc czujnik na termostacie podaje również sygnał do ecu? A skąd sterowane jest ssanie? Też z czujnika na termostacie?
Witam. Mam taki problem mój cieniasek się psuje... a konkretnie chodzi o to, że sobie jade i nagle samochód schodzi z obrotów i gaśnie. Potem kręci ale nie ma szans na odpalenie, nawet z popychu. Pomóżcie mi. pozdrowionka Jeśli to gaźnik Weber, lub FOS, sprawdź rurę od filtra powietrza do kolektora wydechowego ( ssanie ciepłego powietrza )
bezpieczniki sprawdziłem są ok. zaczeło sie od tego że włączyłem zapłon potem kierunek i było słychać zegotanie przekażnika i od tej pory nie było już kierunku nie działał wskażnik i gasł po odjęciu ssania
Nie potrzeba żadnych schematów. Nową linkę poprowadź tak jak starą. Jak założysz do cięgna to ustaw tak aby była pełna regulacja.Jak cofniesz to żeby ssanie było wyłączone całkiem, jak naciągniesz żeby było otwarte całkiem. Nie załam linki nigdzie. Możesz posmarować olejem lub płynnym teflonem. Pozdrawiam
Ile przewodów ma dochodzić do tego rozrusznika>??????? bo znalazłem wiszący przewód czerwony z czerwoną wtyczką a do rozrusznika mam podłaczony tylko jeden gruby czerwony przewód który jest przykręcony śrubą a ten by pasował do wsówki ktora jest wolna obok tego grubego kabla czy mam to tam podłaczyc??? ps. Jeśli chodzi o gaśnięcie to nie tylko przy...
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Ssanie jest reczne. Przy odpalaniu jest wlaczone na maxa.
Na ssaniu gaśnie tak?
Chodzi o przewód od wymiennika ciepła do filtra powietrza idącego od gruszki zamontowanej na kolektorze wydechowym ale tak na chłopski rozum nie sądzę aby to miał związek z dzisiejszym problemem uruchomienia silnika. Dodano po 6 Dodam jeszcze że teraz u mnie jest -5 stopni poszedłem i samochód normalnie odpalił na ssaniu chwilę go potrzymałem wyłączyłem...
no ale klapki od ssania zamykają i otwierają się jak należy
Witam, mam taki kłopot z cc 900 na gaźniku weber; przy +5-7*C na dworze muszę dłuuugo jechać na ssaniu. Około 5 kilometrów przejechane a temperatura około 70* i jakoś opornie rośnie. Co gorsza jak chcę mu przymknąć ssanie to zaczyna się dusić. Przy ruszaniu ze skrzyżowania to samo. Albo jak jadę na 3 biegu i delikatnie daję gazu to jest ok, a jak chcę...
Świece mokre ale od czego? Paliwa czy wody? Ja za dużo paliwa to nie zaskoczy. Ssanie cofnięte? Iskra w dobrym momencie?
Witam mam problem z moim cintkiem przy próbie zapalania słychac takie cyk rozrusznik jest dobry bo był sprawdzany na samym akumulatorze a do tego przy dłuższym czymaniu kluczyka grzeje sie linka od ssania prosze o pomoc
panowie dołączę się do tematu mam taki problem z cc 700 aisan jest tak że nie mógł zapalić powymianie świec i kabli i przeczyszczeniu linki od ssania i rozruszaniu jej pali samochód z trudem i na ssaniu i jak zapali ma wysokie obroty a jak wyłączę ssanie to gaśnie co to może być?
Mam problem ?silnik bardzo ciężko uruchamia się ale jak juz uruchomi się to można nim jechać?ale uruchomić z powrotem trzeba wyłączyć ssanie co prawda kontrolka diody ssania po wyłączeniu nie pali się na zielono tylko całkowicie gaśnie .Gaźnik japoński.Proszę o pomoc Czesław P.
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
witam. Mój cinquecento 700 ciężko pali pomimo włączonego ssania muszę się wspomagać gazem bo inaczej gaśnie, gdy już trochę pochodzi jest w miarę ok. Miałem też sytuację że dojezdzalem do ronda lub zakrętu hamowalem i gasl musiałem się ratować ssaniem żeby go utrzymać . gaźnik fos rocznik 94 Z Góry dziękuję za odpowiedzi:)
tez myslalem nad zmiana,ale sie nie oplaca,gaznik w dobrym stanie okolo 300 zl. a dotego jeszcze przerobka gazu,ssania,zaslepka plynu.
Zaczął bym od sprawdzenia punktów masy . Co do upływności prądu to miernik w rękę i wyciągaj po kolei bezpieczniki . W twoim przypadku upływność nie powinna być większa jak 0,02 A .
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego
po odpaleniu jak zgaśnie zdejmij tą pokrywę i zobacz czy ta klapka na górze jest zamknięta bo być może jest otwarta i nie ma właśnie tego ssania, a powinna być przymknięta na zimnym silniku Dzięki za podpowiedź.A możesz tak bliżej o którą klapkę chodzi.Ze ssaniem nie miałam nigdy"do czynienia" ;)))
Pytanie brzmi" czy zawór termiczny 2-progowy to jest to samo co termozawór dwudrożny? Pierwsze określenie usłyszałem od mechanika z serwisu Fiata, drugie znalazłem w instrukcji do Cinquecento. Chodzi o to, że ssanie nie jest u mnie ograniczane->wyłączane automatycznie, tylko trzeba to robić ręcznie wciskając stopniowo gałkę. Na screenie jest ta część...
Witam kolego gothi86 sprawdź czy zamykają się klapki od ssania.Odkręć nakrętkę na gażniku na 10 klucz i zaciągnij ssanie będziesz widział czy zamyka się dopływ powietrza a jeśli nie to winą jest odłączone cięgienko ssania po lewej stronie gażnika
Jak jest iskra nie czepiałbym się czujnika położenia wału. Próbowałeś wstrzyknąć paliwo bezpośrednio do gaźnika? Klapy reagują na dźwignię ssania? Zaworek pływaka sprawny?
Dokładnie, później miał 90 stopni. Dzisiaj zlałem stary płyn, wypłukałem układ dwukrotnie wodą, raz dodałem do niej pół szklanki octu i trochę kwasku cytrynowego, dałem silnikowi popracować jakieś 30minut... Potem całość spuściłem, zalałem płynem i jak narazie temperatura silnika utrzymuje się w granicach 90/100 stopni. Rośnie do 100 stopni, włącza...
Cienki jest prosty w robocie. Warunek-liniałem sprawdzić płaskość głowicy i to, czy tuleje nie wystają zbyt ponad poziom bloku, i czy są dobrze osadzone w bloku. Drugie-czystość. Trzecie-nie pomylić podkładek pod nakrętami głowicy pod kolektorem ssącym.
Nie dużo znaczy(czyli używka)Mi się wydaje,że chodzi na ssaniu,jeżeli cewka jest dobra.
Witam. Mam pytanie ? posiadam cinquecento 900 na gazniku, w chwili właczenia ssania silnik chce wyskoczyć z ramy - jakie powinny być obroty na ssaniu i ewentualnie czym je wyregulować?
Witam, mam taki problem, niedawno kupilem Cinquecento 700 rocznik 97, gaźnik japoński Aisan, na wlaczonym ssaniu wydaje sie wszystko w porządku, gdy ssanie już wyłącze to na jedynce i dwójce przy wciśnieciu gazu do pełna w jednej chwili zaczyna szarpać samochodem i praktycznie nie przyspiesza, gdy robie to powoli nie szarpie ale przyspiesza powolutku....
Swiece są nówki NGK tzn zrobiłem na nich jakies 2 tysiące i jak by były nie takie to od razu po ich zamontowaniu były by problemy a nie było. Auto jak zapali to potem cały dzień chodzi jak zegarek ,wchodzi na obroty idealnie ,przyspiesza bez zarzutu , obroty biegu jałowego są bardzo dobre nic nie prycha i nie kicha.Tylko ten zimny rozruch koszmarny!Spalanie...
Witam. Planuję wymianę licznika na ten z obrotomierzem, ja mam ten starszy typ z ikonami po lewej stronie oraz wskaźnikiem temperatury płynu. Wiem, że z obrotomierzem trzeba trochę pokombinować, żeby poprawnie działał, natomiast zastanawiam się, czy pozostałe wskaźniki (prędkościomierz oraz wskaźnik benzyny i temp. płynu) będą wskazywały poprawne wartości...
Witam wszystkich właścicieli cieniasów. Mam problem z moim autkiem. przy dodaniu gazu do oporu samochód przerywa swoją prace silnika. Poprawnie pracuje tylko na ssaniu. Gdy go kupiłem wszystko było w porządku. Pomóżcie!!!
Łańcuch sprawdziłeś?
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
Hmm. Po pierwsze to proponuje poczytac posty na temat CNQ 700 , a zapewniam ze jest ich duzo na forum. Nastepnie sprawdzilbym kable WN i swiece bo przy podwyzszonej wilgotnosci moga stanowic problem. Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania - ciegienko biegnace od podcisnieniowego przyspieszacza lubi spadac...
Czy na pewno nie ma iskry a nie paliwa? Skoro problem zbiegł się z wymianą pompy? Sprawdź też bezpieczniki profilaktycznie. Ssanie włączone (jeśli to silnik z gaźnikiem ale 700 jest chyba tylko na gaźniku)?
sprawdz czy klapka ssania działa a ogólnie to temat morze
Jak zaciągne ssanie to pali praktycznie za pierwszym razem. Na obroty normalnie wchodzi. Jest zrywny. Tylko przeraża ten dymek z wydechu.
Otóż rano na zimnym silniku auto odpala bez ssania właściwie z półobrotu, jednakże gdy silnik się rozgrzeje, i auto postoi kilkanaście minut, to odpali z wielką biedą po kilkunastu sekundach, i to z pedałem gazu wciśniętym do podłogi. A jak się czuje filtr powietrza?
Coś kombinowane.Może lampka jest wykorzystana do czegoś innego (przeróbka właściciela). Czasami podpinają sobie te niewykorzystane lampki jako kontrolki pasów,cofania,stopu,ssania,i cała masa innych pomysłów.
To jest jeszcze jedna opcja-jak przykręcałeś pokrywę zaworów to za mocno ją dokręciłeś, podgiałeś górę i podparła ci koniki-nie domykają się zawory ssące.
Witam mam straszny problem zmieniałem szczotki w rozruszniku po ponownym włożeniu rozrusznika auto pali kreci ładnie ale po chwili gaśnie nie wiem co jest grane czy coś zle mogłem poskładać a i jeszcze nie reaguje na ssanie i pedał gazu proszę o porady z góry wielki dzięki
Skoro masz pstryczek do wzbogacania mieszanki przy uruchamianiu silnika to masz reduktor podciśnieniowy,sprawdz cienki przewód idący od reduktora do kolektora ssącego.
Zauważyłem kolejny problem. Auto bardzo kopci na czarno, gdy zacznie przerywać przestaje się poprawnie zbierać i trzeba wyciągnąć ssanie. Ubytku płynu chłodniczego ani oleju nie zauważyłem, jedynie trochę większe spalanie. Czyżby uszczelka pod głowicą?
Aha. Ale ze ssaniem już nie mam kłopotów. Jest taki cienki wąż który idzie od kolektora ssącego (wpina się go przy wężu, który idzie do serwa) aż do, (tylko nie wiem jak to fachowo nazwać) chyba odparownika benzyny, w każdym razie tam gdzie zbierają się opary benzyny, i właśnie ten wąż był przedziurawiony, zakleiłem dziurę izolacją i pomogło. Lepiej...
Na ssaniu z zimnym silnikiem prawowicie każde auto zgaśnie, moje Cinquecento też. Ale po rozgrzaniu powinien pracować poprawnie.
fiat cinqueczento 700 , 95r. czesc wam wszystkim!mam problem z gaznikiem webera cinquecento 95r , 700 ,odpala mi tylko jak dodam gazu albo ssanie, brak wolnych obrotow. czy ktos wie gdzie jest zamieszczona dysza wolnych obrotow, albo czy w ogule jest? jak ktos wie i moze to prosze o pomoc w tym kierunku, a moze ktos ma jakies zdjecie z zaznaczonym miejscem...
Witam Napisz jaki masz typ gaznika , mam podejrzenie ze nie wylacza Ci sie ssanie . Odma-to odpowetrzenie silnika wlasnie ten waz od korka oleju do weza powietrza od filtra . Pozdrwawiam Krzysztof
Witam . Mam taki problem z fiatem cinquecento 700, mianowicie jak jest mróz nie zależnie ile stopni , pali idealnie , jak trochę pochodzi to potem muszę dość długo nim kręcić żeby odpalił . wymieniłem: - świece ( NGK ) - przewody zapłonu - akumulator - filtr powietrza gaźnik jest po regeneracji . Nie mam pojęcia co zrobić żeby palił normalnie , i to...
Jak dobrze pamiętam 700tki miały gaźnik z ręcznym ssaniem i automatycznym. Jakie ty masz do czego dążę może nie jest to wina ssania ale do gaźnika dochodzi kabelek gdzie się pojawia + po przekręceniu zapłonu gdy tego impulsu nie ma są problemy z uruchomieniem.
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Nie dostaniesz. Sam się z tym męczyłem jak miałem BIS'a. Przerobisz ten popychacz klapki ssania, i pamiętaj- zawsze oryginalny uszkodzi się jak kichnie w gaźnik.
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, ręcznie szybko ograniczam gałką ssanie zaraz po uruchomieniu silnika i nie ma zalewania świec (wiosną czeka wymiana termozaworu 2-drożnego). Dziękuję za opinie. Temat uważam za zamknięty.
Nieznam sie w 100%na tym, ale w linku ktory dalem w zakladce manuale jest caly opis, regulacja jest na ciegnie ssania, jest od dodatkowej mieszanki itd, jest tam wszystko opisane, krok po kroku
Witam, Chciałem się dowiedzieć co może być przyczyną bardzo dużego spalania, nawet 10 l/100km?? Odkręcałem świece i są czarne więc coś jest nie tak. Byłem dziś u mechanika, sprawdził i powiedział że zepsuł się czujnik temp i tak jakby ciągle jezdzi na ssaniu. Jutro odstawię go do naprawy.
kable wymienione świece też ja bardziej obstawiam na gaźnik bo jak mu powoli dodaje gazu to wchodzi na jakieś obroty po chwili go dławi i jak jadę to zaciągam ssanie i potem ładnie wchodzi na obroty mogę wam zapewnić że pali na 2 tłoki i uszczelka tez jest dobrze wymieniona śruby dokręcone z momentem 30 Nm
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
no własnie z tym ssaniem jest cos nie tak... raz łapie raz nie dokladnie ;| takie mam wrazenie tak samo na rozgrzanym silniku podciaganie ssania nie daje zadnego efektu tzn obroty wogule sie nie zmieniaja ? a co do tego termozaworu to dzisiaj sie to postaram wymienic i zobaczymy jaki bedzie efekt pozdr
Fakt, o hydraulicznych zaworach zapomniałem. Aż wstyd dosłownie :-) ale swoje lata temu już to było. Moduły były trzy. Ja miałem zawsze koloru czarnego MED 230 lub MED230A. Med 231 i wyższe były przy japończyku. No to mamy już winowajcę. Stawiam na ssanie. Ono poprostu nie działa jak sam wskazałeś, a wskazałeś to mówiąc że bez gazu nie odpali. Powiem...
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
sprawdz masę karoseria silnik bo wskazuje jak bys niemial masy na silniku możesz zapalić linkę ssania bo przeznią bieże silnik masę w najgorszym wypatku zapalisz auto
Na zimnym czy na ciepłym silniku? Jak na ciepłym to może zawory ssące podstawia - luz za mały?
No tam masz zwykłą linkę do ssania ...pękł ci ten malutki biały plastikowy element....zresztą tam wszystko widać jak na stole....nad czym tu się zastanawiać...
Siema. Tak jak w temacie. Posiadam CC 700 na tym elektrycznym , japońskim gaźniku Aisan i podczas jazdy gdy wciskam sprzęgło, obroty zwiększają się na chwilę po czym wracają do normalnych. Na dodatek nie działa mi ssanie. Są tu jacyś znawcy tych gaźników?
Dzień Dobry, cześć, witam. Mam pytanie w związku z moim autkiem jakim jest bmw czytaj bardzo mały wóz czyli CINQUECENTO 700. Auto zanim kupiłem jeździło fajnie. Po zakupie odjechaliśmy bez uruchamiania ssania, czyli na zimnym silniku, po ujechaniu może 1,5 - 2 km auto mimo wciśnięcia gazu traciło moc, tak jakby było przyduszone. Po zjechaniu na pobocze...
witam jestem posiadaczem cinquecento gaznik fos po regeneracji, problem tkwi w tym że od jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem rano na zimnym silniku , gaznik jest po regeneracji , 3tygodnie temu wymieniłem na nową pompkę paliwa , nowy filtr paliwa i powietrza , swiece pare dni temu wymieniłem na nowe, pare dni temu zmieniłem czujnik chłodnicy, ssanie...
Witam. Próbowałem uruchomić auto. Za pierwszym razem uruchomiłem je be problemu. Chwilę pochodził, po czym zgasł i już nie dało się go odpalić, mimo że rozrusznik kręci. Pompka paliwa działa, jest iskra w świecy, same świece czyste, bez nalotu, ssanie też działa. Kable i świece wymienione ok. 2000 km temu. Gaźnik (FOS) był regulowany ok. 3000 km temu....
witam po przerwie w trakcie przeprowadzania tego testu bąbelki leciały tylko w krótkim czasie po przygazowaniu. Ale co gorsza po jednym z takich przygazowań silnik stracił moc i zgasł, przy temp. ok. 70st. Teraz jak się go odpali (bez znaczenia czy zimny czy temp. 70st.) to momentalnie strasi moc i gaśnie. Jak włącze ssanie to na dużych obrotach pracuje....
Witam! Dziś naładowałem akumulator i przed chwilą go podłączałem, z racji, że bieguny są umieszczone odwrotnie, niż przy moim poprzednim dałem + do - i - do +, oczywiście pierw nałożyłem plus a gdy dotknąłem minusową klemą do + to zaiskrzyło, dopiero wtedy zauważyłem, jaką głupotę popełniłem... Po podpięciu aku dobrze wszystkie kontrolki wróciły rozrusznik...
Witam mam problem z odpaleniem fiata cinquecento kreci ale nie chce odpalić. Skutki są takie ze pluje paliwem z gaźnika do góry czyli wydmuchuje je w gore albo po ściągnięciu plastiku z gaźnika od filtra powietrza wali ogniem do góry wlogole nie che złapać nawet po wyciągnięciu ssani i dawania gazu. Nie mam pojęcia co możne być tego przyczyna a dzień...
Witam , chciałbym podłączyć się do tematu , również mam cc700 z weberem , problem dotyczy gaśnięcia na postoju , Śrubkę zwiększającą otwarcie przepustnicy(to jakby młoteczek i kowadełko) mam już na max wykręconą i dalej gaśnie nawet po 10km po mieście , termostat jest do wymiany bo rury od chłodnicy nawet po 20 km są koło 40-50 stopni.Tylko martwi mnie...
Mam problem z Fiatem Cinquecento 700 z roku 1994... Gaźnik Weber... Wymieniałem w nim dysze na nowe, uszczelki i pływak... Poziom paliwa był nastawiony właściwie, więc nie ruszałem... Poskręcałem gaźnik do kupy dosłownie bezbłędnie... Niestety, nie mogę go odpalić... Nawet się nie zająknie... Czy ktoś wie, jak wyregulować skład mieszanki by załapał?...
witam wszystkich a w szczegolnosci autora z tego co moge sie domyslic to masz silnik z gaznikiem japonskiej produkcji aisan i te objawy ktore opisujesz dotycza peknietych lub spadnietych podcisnien sterujacych gaznikiem i moja rada to dobrze poogladac a jesli nic nie widac to sluchac czy nigdzie nie ssie lewego powietrza :)
Mam problem z gaznikiem aisan przy cc 700. Ostatnimi czasami wymienialem silnik a przy gaznik wymienilem przepustnice. Problem jest tego typu ze samochod nie trzyma wolnych obrotow a gdy wyciagne ssanie to silnik osiaga max obroty wiec nie wiem co z nim jest. Tymbardziej ze kumpel go ustawil i bylo wszystko dobrze a gdy dojechalem do domu zgasilem go...
cinquecento ssanie cinquecento ssanie obroty półoś cinquecento cinquecento
podłączyć telewizor philips router tworzyć instalka zrobić cennik
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Jak zapobiec psuciu się łożysk w elektroszczotce Rainbow? Renault Laguna 2 1.9 dCi 2001 - Kontrolka świec żarowych ciągle się pali