Widzę że pomogło , takie strzelanie to ,moga byc bąbelki gazu w oleju pokaż jak masz zrobione ssanie paliwa ze zbiornika . Pozdro
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Pisałem ,że Silnik stracił pewnie kompresję Kompresja jest dobra. Przebicia na świecy nie ma, sam kapturek też wygląda w porządku Rozkręciłem silnik i okazało się, że pierścionki się zapiekły Jednak dobra nie była.Trzeba było od razu rozebrać może uniknąłbyś wydatku na gaźnik chyba coś skopałem przy skręcaniu, bo dalej paliwo słąbo ssie. Sprawdź dokładnie...
A czy jest wężyk do baku z paliwem? Oglądałeś czy nigdzie nie ma nie zaślepionego/wolnego króćca?
Witam. Dzięki za szybką odpowiedz. Tylko podobno rurka ssąca w Fordach jest seryjnie montowana i bak jest przystosowany do tego typu ogrzewania czyżby była za krótka? Tylko jak by była za krótka to by już w ogóle nie ssała paliwa nawet za drugim rozruchem urządzenia. Może pompka jest za nisko zamontowana? Tzn jest zamontowana praktycznie pod zbiornikiem...
Niepotrzebnie kręciłeś tymi śrubkami. Wygląda ze silnik dostaje zbyt dużo paliwa. Ssanie masz wyłączone? Sprawdzałeś iskrę, to ze świeca jest nowa o niczym nie świadczy. Wykręć świecę, wydmuchaj paliwo z silnika (ciągnąc za sznurek) wkręć ją i spróbuj zapalić, bez włączonego ssania.
Witam. Te klapki działają jak działa ssanie, wtedy są przymknięte. Zwiększonego zużycia paliwa nie powinno być jak działa poprawnie ssanie. Problem może być z rozruchem zimnego silnika.
Po montażu i regulacji silnik pracował kilka lat również zimą bez awarii . W tym roku zimą zaczął mało ssać paliwa z gaźnika więc wymieniłem łożyska, tłok, uszczelnienia korbowodu i cylinder. Teraz silnik pracuje lepiej jak nowy bo poprawiłem niedoróbki producenta. Olej to mixol s 1 do 25. Po remoncie leję olej do pił motorowych w tej samej proporcji...
Zapytam z ciekawości; wyciągasz ssanie gdy uruchamiasz rozgrzaną piłę po wypaleniu paliwa? Ssanie ułatwia "zaciągnięcie" paliwa do gaźnika.
Więc pompka paliwa, do wymiany lub nieszczelność na ssaniu. Do tego jeszcze zabrudzony filtr paliwa.
Uszczelni ssanie pompki paliwa
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Odkręciłem podczas przeglądu i czyszczenia i nic niepokojącego nie zauważyłem. Poza tym w jaki sposób zatarty tłok (przypuszczam, że pisząc o rysach masz na myśli rysy na tloku lub pierścieniu) może spowodować nadmierne ssanie paliwa?
Nie mam zbyt dyżej wiedzy jeśli chodzi o astrę ale jeżeli ssanie jest "automatyczne" a tak raczej jest tzn. nie masz wpływu na jego włączenie i wyłączenie to nie ma kontrolki ssania
Witam! Ostatnio naprawiam piłę spalinową i udało mi się wszystko prawie zrobić. Jedyny mankament to słabe ssanie paliwa (potrzeba dość wysokiego słupa cieczy - z 10 cm. Gdy bak jest równolegle do silnika, wtedy nie ssie paliwa. Poza tym duzo pali i wydaje mi się, że dostaje zbyt dużo mieszanki. Gaźnik jest z membraną, ale membrana jest cała. PS. Czy...
A - wlew oleju? , B - swieca, C - ???, D - filtr powietrza, E - wlew paliwa, F - jakis zawór, po nacisnięciu leci benzyna , G - ???, H - ssanie paliwa. C - ???, - tłumik G - ???, - komora pływakowa gaźnika
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
Witam, nie działa Ci ssanie. Pierwe posprawdzaj czujniki temperatury płynu i powietrza, one dają sygnał do sterownika a ten uruchamia ssanie czyli silniczek krokowy i dodatkową dawkę paliwa. Jak czujniki są w normie to krokowiec. Powodzenia
Tego co się ssie/wtryskuje czyli paliwa ;) Dokładniej - ssanie lub wtrysk przy zimnym silniku.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
mi się wydaję ,że to coś z dopływem paliwa do silnika (słabo ssie lub nie może więcej bo zapchane wszystko,pompa też może być winna) galernik79 słuszna uwaga :) (nie znam się na samochodach ,ale jak w motorze mi takie coś robiło to było ssanie paliwa małe czy słaby dopływ )
Jeśli "zapłon" jest wyłączony, to tzw. "ssanie" pozostaje w pozycji "włączone" i wówczas podczas rozruchu silnik dostaje większą dawkę paliwa. Po pewnym czasie element grzejny ssania powoduje jego wyłączenie. Występują też inne rodzaje "ssania" np. sterowane ręczne (lub cięgłem) i bimetalowy, ale o rodzaju ssania w Twoim pojeździe dowiesz się z instrukcji...
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
Przewód impulsowy jest uszkodzony lub zatkany
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Istotą działania tego ssania jest zamknięta przepustnica , paliwo wypływa pod wpływem podciśnienia jak dotykasz gazu podciśnienie spada i wypływ paliwa też . Trzeba rozgrzać silnik , stopniowo opuszczać ssanie i próbować dodać gazu , jak gaśnie to podciągać ssanie , tak to się kiedyś jezdziło .
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Wydaje mi się, że silnik pracuje ciągle na ssaniu i dusi się, albo też masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku, tym samym silnik dużo pali. Sprawdź działanie ssania oraz jaka faktycznie powinna być proporcja oleju do paliwa.
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
Istotnie masz racje brak paliwa w baku powoduje za ssanie śmieci które tam się nazbierały przez tyle lat ,teraz te smieci mogą zatykać :idea: ,sądze ze należy przeczyścić cały układ od zbiornika po wtryski ,i wymiana filtra paliwa i poprawne jego zamontowanie :idea:
To nie jest ssanie tylko zwiększanie dawki paliwa przy rozruchu. Ssanie występuje tylko w gaźnikach.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Czyli rozumiem, że im bardziej jest zimno, tym większa dawka paliwa? To jeszcze jedno pytanie mi się teraz nasunęło. Od jakiej temperatury zwiększa się ssanie? I jeszcze jedno ciśnienie paliwa powinno nawet pokazać na ciepłym silniku ponieważ pompka daje stałe ciśnienie?
ECU dobiera po prostu inną dawkę paliwa dla zimnego i ciepłego silnika. W potocznym języku ssanie.
Zbiornik od AFNa to koszt max 100zł z wysyłką więc załóż go i będzie bez problemu. Nie będzie miał kosza w środku i będzie ssać paliwo.
Prawie. Między innymi z tego względu że "ssanie" to nie tylko zwiększenie obrotów silnika, ale także wzbogacenie mieszanki ponad stechiometryczną dla prawidłowej pracy silnika do czasu osiągnięcia temperatury pozwalającej na prawidłowe odparowanie i zapłon paliwa. Reasumując - zimny silnik bez ssania nawet po dodaniu gazu, pomimo że nie zgaśnie, będzie...
Jak to w gaźnikach bez pompki, membranami. No jak czyścisz gaźnik to też w nim nie ma paliwa. Piła zimna dajesz ssanie i odpalasz. Jak braknie paliwa a piła.jest ciepła to tak samo tylko bez ssania. Szarpiesz aż odpali.
Zawór to prawdopodobnie ssanie lub odcinanie paliwa w gaźniku jest jakiś pływak na dole.
To mu zapodaj paliwo bezpośrednio z jakiejś bańki/kanistra i zobacz co w tedy... Chodzi mi o to, żebyś ominął przewód ssący paliwo do pompy.
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Witam mam problem TOYOTA DYNA II 3.0 D4D 07 R auto zapala i gaśnie brak błędów na komputerze,jak się pompuje pompką przy filtrze to silnik pracuje na wolnych obrotach jak przestanę pompować to po ok 1 min gaśnie podejrzewam pompę wstępną wygląda jak by nie ssała paliwa z filtra filtr nowy, jaka jest konstrukcja tej pompy co się tam mogło zatkać może...
Witam Do sprawdzenia jest w pierwszej kolejności smok paliwa a dokładnie zaworek,który jest zamontowany w smoku(ameliniowa rurka część ssąca) Trzeba podlączyć się z powietzrem do nypla odpowietrzającego na obudowie filtra paliwa i wpompować 3 bary ciśnienia do układu ważne jest aby nie pompować wiecej niż te 3 bary.Większe ciśnienie może uszkodzic smok....
Ssanie to zwiększona dawka paliwa. Na jałowym obroty są wówczas wyższe. Takie cuda to były w Polonezie na gaźniku. Szukasz sobie na siłę problemu
pompka sie odzywa Odzywa się nastawnik przesłony wstępnej (ssanie), pompa paliwa to tam jest mechaniczna.
Może woda dostała się do gaźnika. Albo czyszczenie albo dolej denaturatu do paliwa i może przepali.
Nie dymi wogle ma moc zapala na mrozie jak dziecko więc raczej. Skoro nie dymi to masz sprawny silnik, bo brak powietrza lub podlewanie idzie w czarny dym. Dynamiczna jazda ssie paliwo, jak byś jeździł PSJ to by ci może i spalił 6l/100km.
Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał. Popieram, praktycznie znane proste silniki gaźnikowe nie miały powrotu. Pompa takiej konstrukcji jak w 125p była już w Warszawie, Żuku, Nysie, Maluchu, Aro 10.4 (silnik Dacia 1.4 ten z lat 70/80-tych) i wiele innych. Ta pompa jest typu membranowego i mechanicznie wymuszane jest ssanie paliwa a tłoczenie...
sprawdzę filtr paliwa, ssanie działa.
Wiem, że to ssanie, gdy się je odsuwa, Raczej nie ssanie, a pompka paliwa do pierwszego uruchomienia. W przypadku ssania, najpewniej napisane byłoby "choke", a nie "prime". Myślę, że obraca się toto przypadkiem, ale niech ktoś jeszcze Ci podpowie, bo mogę się mylić.
Mam jeszcze taki pytanie, przy gaźniku jest takie małe coś, przychodzi to do gaźnika i ma typ iglicy jest to automatyczne. To jest to ssanie? Zamyka dopływ paliwa do cylindra? Dołączam zdjęcie, jak to się fachowo nazywa, bo nie wiem co mam kupić i czy to może być przyczyną http://obrazki.elektroda.pl/8966469200_1...
Witam, proszę o pomoc. Kupiłam nowy agregat prądotwórczy German. Zostało nalane paliwo, sprawdzony poziom oleju, włącznik ustawiony na "on", włączone ssanie i otwarty wlew paliwa, wszystko jak w instrukcji . Pomimo tego agregat nie odpala. Czy możecie pomóc i podpowiedzieć co może mu być? Bo jeżeli jest zepsuty to powinnam go zwrócić. Z góry dziękuję...
Zauważyłem, że mam wyjątkowo mocny przedmuch do zbiornika paliwa. Nie wiem czy winna jest pompa która zasadniczo w stronę zbiornika powinna "stopować" ciśnienie od strony gaźnika, czy winna jest ta membrana. To że te "klapki" spełniają role zaworków (otwierając np. drogę miedzy gaźnikiem a zbiornikiem paliwa) dla podciśnienia jakie wytwarza się kiedy...
Może ssanie na ciepłym jest włączone, albo dziurawy pływak w gaźniku. Może też być zapłon przesunięty.
Witam ponownie Uporałem sie z tym problemem i mogę podzielić sie wynikiem z kolegami a mianowicie: oddałem samochód do mechanika i po trzech dniach rozebrał pompe wtryskową i mówił, że winna była wstępna część pompy odpowiedzialna za ssanie paliwa ze zbiornika i podawanie jego do części końcowego sprężania. To są słowa mechanika ile w tym prawdy nie...
Wygląda że ma problemy z zaciągnięciem paliwa. 1. Używasz dźwigni ssania? 2. Wymieniłeś filierek na końcu przewodu w zbiorniku paliwa. 3. Jak gaźnik nowy to może dodać pompkę ręczną do niego. (taki przezroczysty bąbel do wstępnego napełnienia gaźnika). PS . Typowe odpalenie na zimnym to ssanie na ON. Kilka szarpnięć aż się odezwie. Potem zdjęcie ssania...
Po rozpięciu kostki jest cały czas na ssaniu. Światła będą się świecić dopiero po odpaleniu silnika. Stop, klakson i kierunkowskazy są zasilane z akumulatora a oświetlenie z prądnicy.
Powrót dajesz nie do zbiornika a do wejścia podgrzewacza. Wtedy mała ilość oleju krąży przez pompę i podgrzewacz więc powinna się szybko nagrzać a zimnego dostaje się tyle co silnik spala. Żeby mógł się jakoś sam odpowietrzać (jelli w ogóle to tak zadziała) powrót z pompy możesz połączyć z powrotem do zbiornika kryzując przewód do zbiornika. Ogólnie...
Zaworki z rozpędu napisałem , oczywiście jest jeden . Ssanie zwiększa ilość paliwa ale mam wrażenie że powietrze też bo przy mojej TS dziwnie głośno zasysało powietrze na ssaniu .
Kolego jeśli nie dysponujesz schematem, to musisz intuicyjnie dochodzić do celu tj. porównywać wtyczki tzw. "męskie i żeńskie" oraz po kolorach kabli. Zwróć uwagę na wtyczki reflektora oraz podłączenie włącznika świateł na kierownicy oraz wyłącznika odcinającego zapłon przy bocznej stopce. Ponadto masz jeszcze wtyczki od włącznika sygnału i od uruchomienia...
Czy ten moduł może być stosowany w Twoim skuterze, możesz podmienić go na sprawdzony w innym skuterze. Przypuszczam, że dysze w gaźniku starannie udrożniłeś, może za wysoki stan paliwa w gaźniku. Czy ssanie jest sprawne i czy silnik tak się zachowuje, gdy jest zimny i ciepły. Filtr powietrza pewnie jest czysty. Sugeruję (na spokojnie) sprawdzić jeszcze...
Witam Mam problem z moim simsonem S51 Enduro Electronic 1990r. Mianowicie: Simson zapali na ssaniu i trzeba go trzymać i obroty mu dawać (manetką od gazu) to chodzi i chodzi.... Jak puszcze ssanie moze pochodzi z 10sec. i gasnie tak jakby mu brakowało paliwa :/ Sprawdzalem czy bierze paliwo i bierze. Gaźnik ustawialem prawie w każdej koombinacji ,czyscilem...
W wielu skuterach ssanie zasilane jest z obwodu świateł, pod wpływem tego prądu element grzejny po kilku minutach powoduje wypchanie iglicy i odcięcie dodatkowej dawki paliwa. Ssanie będzie działać przy prądzie stałym i zmiennym.
U mnie w agregacie 750W nie ma dźwigni gazu, bo jest automatyczna. Przy uruchamianiu należy ustawić wyłącznik na 1, otworzyć zawór paliwa, uruchomić ssanie przez wyciągnięcie drutu zakończonego oczkiem. Po rozruchu zamknąć. Od razu po uruchomieniu powietrze chłodzące może być gorące. Oznacza to brak dotarcia. Po takim szybkim nagrzaniu należy wystudzić...
0,8 bara podczas odpalania (kręcenia rozrusznika) bo rozumie ze auto nie odpaliło? Dodano po 7 Z tego co ja się orientuje w silnikach diesla powinno byc tak kręcenie rozrusznikiem 1 bar powinien byc i wzrastac przy 2 bar powinien juz odpalic i ogólnie jak jest dobry uklad paliwowy to 5 bar na luzie a 6 bar na obrotach, prosze sprawdzic czy przewody...
Masz problem z gaźnikiem. Produkuje on zbyt bogatą mieszankę paliwowo-powietrzną, przez co izolator świec zapłonowych pokrywa się sadzą i powstaje przebicie. Powodów może być kilka, np. nie zamykające się ssanie, zbyt wysoki poziom paliwa, rozkalibrowane dysze paliwowe, zatkany filtr powietrza. Jeżeli problem występuje wyłącznie na jednym cylindrze...
Zabrudzony filtr powietrza będzie powodować nie równą prace oraz większe spalanie paliwa, również nie do końca otwarte ssanie. Zawory poprawnie wyregulowane?
Jeżeli cz.temperatury będzie pokazywał do komputera że powietrze zimne to sterownik da więcej paliwa(Ssanie) do do sprawdzenia po podłączeniu komputera .
Sprawdź wężyk paliwa w zbiorniku.
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Prawdopodobnie gaźnik do czyszczenia, a mianowicie wszystkie dysze, i sprawdź poziom paliwa, podegnij trochę pływak bo wygląda jak by nie dostawał paliwa albo przez dysze albo przez pływak, bo ssanie to dodatkowa dawka paliwa.
dusza główna odpowiada za stosunek powietrza do paliwa jesli jest przytkana to ilosc paliwa jest za mala w stosunku do zasysanego powietrza i ty ten stosunek regulujesz ssaniem
Tak sobie czytam i czytam - i nikt o Citroenach nie pisze? Przecież to ponoć taaaaaakie awaryjne i "tam panie gaz jest w tych butlach, jak pier...nie to zabije"... Żeby nie było OT - Renault Kangoo D55 1,9 Diesel wolnossący, bardzo wolno ssący paliwo - 54KM. Nie idzie tym jechać. Padające sterowniki centralnego zamka - koszt 700 PLN. Wpadający do środka...
Hej, co prawda schematu nie mam. Ale musicie mi uwierzyć na słowo. Nie ma zlewu nadmiaru paliwa z pomp ITCI(10/20/30 pewnie i 40) do baku. Nadmiar paliwa z wtryskiwaczy jest z powrotem cofany do pompy. (jak by sprzężenie zwrotne). To jest stara konstrukcja, nie ma odcięcia dopływu paliwa podczas wyhamowywania silnikiem. Proste, mechaniczne ssanie paliwa...
Odpalił zimny bez ssania. Problem jest z gaźnikiem. Więcej paliwa a mniej powietrza (na ssaniu) powoduje, że łatwiej dochodzi do zapłonu, ale nie jest to optymalny skład mieszanki - występuje min. za duże zużycie paliwa, moc co prawda rośnie, ale rośnie także emisja CO. Więc jeśli motocykl dymi na czarno to znak że mieszanka jest za bogata, także strzały...
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
podniesie dawki paliwa przy zimnym silniku ssanie
Witam. Zasilanie - przewód prądowy najlepiej podłączyć do cewki WN do końcówki na której pojawia się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Pozostałe przewody do odpowiednich elektrozaworów załączających lub odcinających dopływ paliwa , bądź ,,ssania'' Najważniejsze,żebyś znalazł przewód prądowy. W tym celu musisz popatrzeć na płytkę przełacznika.
Większe zużycie paliwa
Witam Termostat pozostaw. Silnik ma określoną temperaturę którą powinien osiągać aby pracował prawidłowo. Nagrzewnicę zastąp wężykiem tak aby zachować mały obieg. Jeśli silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury to nawet ssanie Ci się nie wyłączy, nie wspominając już o szkodliwości spalania paliwa w zbyt niskiej temperaturze.
W niektorych autach gdy motor nie chodzi wzstepuje ten blad , wzstarczy zapalic i zniknie a to ze ciezko pali to moze byc kilka przyczyn np swiece zarowe, ssanie, pompa paliwa itd. Musisz cos wiecej napisac ze swoich obserwacji.[/list]
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
Wężyk od cylindra to jest przewód impulsowy czyli podciśnienie i tu nie ma paliwa. Jego podłączasz pod gaźnik albo tu gdzie jest gaźnik mocowany. Na gaźniku masz dwa króćce od paliwa czyli ssanie i powrót. Tu jak się pomyślisz w podłączeniu wężyków to nie odpali. Zamienisz i będzie działać.
A porównywał ją Pan na zimnym i w momencie uszkodzenia? Niech Pan podmieni świece. Paliwa należy nalać około nakrętki od zwykłej butelki, włączyć i WYŁĄCZYĆ! ssanie bez dodawania "gazu" i jakieś 4-7 ciągnięć czy ruszy.
Witam, może być silnik krokowy. Jego działanie jest na zasadzie ssania na zimnym silniku. Może źle dawkuje paliwo (nie daje więcej paliwa na zimnym-ssanie) i dopiero po nagrzaniu gdy nie potrzebuje tyle paliwa problem znika.
Gaźnik został bardzo dobrze wyczyszczony. Nie ma tam żadnego syfu. Przepustnice sprawdzone , wszystkie gumki i inne elementy też sprawdzone. To że chodzi na ssaniu to może oznaczać , że ma za dużo powietrza albo za mało paliwa bo jak ssanie wyłącze to gaśnie ?
rozkręciłem wszystko i dokładnie umyłem...króciec ssący wymieniłem nadal nic...nie ssie paliwa
A od kiedy "ssanie" ma wpływ na dawkę paliwa ? Masz rację, bo Diesel nie ma ssania, pisząc "ssanie" w cydzysłowiu miałem na myśli "dźwignie" zwiększenia dawki paliwa czy zmiany kąta wtrysku albo jedno i drugie, nie jestem pewien, która w wersji manualnej wyglądała tak samo jak ssanie w benzyniaku i w sumie do tego samego służyła. W późniejszych "unowocześnionych"...
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
Z gaźnikiem nie miałem żadnych problemów, tzn. kilka dni wszystko ładnie działało bardzo ładnie, nie falowały obroty, miał dużo mocy, motor płynnie dodawał gazu i przyspieszał, nic nie ksztusił, przymulał. Popatrzcie wyżej co napisałem: napięcie na cewkę idzie zaledwie 2V a powinno iść 12V? Wydaje mi się, że problem jest gdzieś z prądem. Jutro/pojutrze...
na ssaniu podwyższoną dawkę paliwa To normalne że na ssaniu jest podwyższona dawka paliwa.
Witam! mialem taka lalunie chodzila jak na dame przystalo bez zarzutu. pewnie to wiesz ale ssanie wlancza sie po wl stacyjki naciskajac pedal gazu do dechy na chwile. jesli to nie dziala to masz po prostu przepalona spirale (podgrzewacz) od ssania to takie ustrojstwo pod filtrem paliwa przykrecone do gaznika dochodzi do niego zasilanie i 2 weze z plynem...
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Czy silnik odpala psikając aerozolem we wlot gaźnika? Jeśli tak, to silnik powinien zapalić mając sprawny gaźnik. Jeśli nie, to silnik może nie zaciągać ładunku przez nieszczelność komory korbowej (uszczelniacze itd). Przy próbie odpalenia na ssaniu, świeca powinna się zalewać, a w gardzieli gaźnika powinno być widoczne wylewające się paliwo. Może być...
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Samochód podczas odpalania," zimny silnik", ma bogatszą mieszanką, dostaje więcej paliwa," automatyczne ssanie". Które po ogrzaniu silnika wraca do normalnego trybu. Przypuszczam że to może być powód tego kopcenia, bo jak się nagrzeje to już nie kopci.
Nie pompuj paliwa, wyłącz ssanie, gaz na max i spróbuj po kilku razach powinna zaskoczyć. Mam podobny model normalnie pali na "tyk" a czasami jak skończy się paliwo tak się zachowuje.
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
chodzi mi o te dysze przez który paliwo z tego zbiorniczka w gazniku wlatuje do tego otworu z którego idzie do cylindra i wszystko przelatywalo W jaki sposób załączasz ssanie ? To jest na rączce, czy bez ssania to robisz ? Ten przewodzik od paliwa wymień na coś innego, nie ma tam przy baku zamykania dopływu paliwa ? Ssanie wlaczam taka wajcha przy...
stihl ssanie simson ssanie ssanie suzuki
ściemniacz oświetlenie schemat falownik bonfiglioli hasło wygasa
sterownik movera babcia komputer
Woda z zaworu bezpieczeństwa po odkręceniu pętli Błąd F01 w pralce Indesit Moon - Triak silnika