W czasie rozruchu zawsze należy "ssanie" wyciągać.
Jest podłączone, słabo się przyglądałeś bo tam rurek jest więcej. Jedna idzie do EVAP (zaworek). a po nim do kolektora ssącego.
A jak jest rozwiązane ssanie w tym silniku.
1,8 kwadrat, 2,0 daszek.
Sprawdz bezpieczniki
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest cieply ) i zalacza wtedy ssanie.
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
Tylko dziwi. Mnie bo czasami jest ok a czasami co.chwilę z tym. Spadkiem. I za chwilę znowu 90 i nie wiem Czy.to może przez czujnik że podruba bo wymieniłem bo się ssanie nie załączało
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Hmm. To chyba normalny objaw bo załącza się ssanie. Każdy samochód tak ma.
Witam. Na dzień dzisiejszy silnik odpala ale z trudem, trzeba trochę pokręcić żeby zapalił. W wezu od zasilania pompy widać jak leci sporo paliwa z powietrzem. Silnik nie ma mocy tak jakby turbo nie wstawało a wszystkie podciśnienia itp są podpięte, jest słaba reakcja na pedał gazu, słabo się wkręca na obroty i przy wyższych obrotach daje taki szary...
To możew jeździsz na krótkich trasach. Wtedy ssanie wzbogaca mieszankę i stąd czarność.
Ech, "ssanie" dotyczyło jednostek gaźnikowych a więc silników benzynowych.
najlepiej podłącz do kolektora ssącego
No to sąda do wyniany. Czunik temperatury możesz sprawdzić poprzez pomiar zmian oporności, ale musisz znać parametry no i ssanie może niedziałać prawidłowo i będą przepały.
Miałem taki problem w silniku 2e 2.0l .Raz oddałem na regulacje do boscha i ustawili koszt 90 zł. Drugi raz sam sobie poradziłem była nieszczelność w układzie dolotowym. Sprawdz lub wymień czujnik tzw."ssania"
Coś się dostało pod zawór. Nie napisałeś który zawór? Wydechowy czy ssący?
Możliwe nieszczelności przewodów pneumatyki komputera i turbiny. Nieszczelność układu zasilania paliwem po stronie ssącej.
Witam, nie napisałeś czy samochód zużywa więcej benzyny a to bardzo ważne, może czujnik temperaturowy ssania jest uszkodzony?
Jest ok jak najbardziej, zasyfiony możesz mieć lekko kolektor ssący.
Miałem podobnie ten sam silnik przyczyna tkwiła w pękniętej gumowej rurze powietrza a konkretnie kolanku przy kolektorze ssącym.
Porównaj temperaturę pokazywaną w liczniku z temperaturą pokazywaną w silniku, wtedy będzie wiadomo czy jest przekłamania czy błąd tyczy się czego innego bo nie raczyłeś dać opisu. Jak to sprawdzić? Nikt się nie uważa za diagnostę. Mam jakąś dziwną wersje i tylko pokazuje 16500 i nie ma opisu. Dodam, że auto rano nie ma ssania.
Zapchany cieńki przewód odpowietrzenia w chłodnicy lub przy kolektorze ssącym.
Witam, mam pytanie do was trochę z innej beczki odnośnie ssania i odpaleniu na zimnym silniku czy spalanie na poziome 6l/h i zwiększone obroty przez 1m - 1,5min jest normalne ? często odpalanie ponowne jak jest rozgrzany np na 60, 70st również odpala na ssaniu, pozdrawiam
Do sprawdzenia chłodnica w kolektorze ssącym.
zmień świece i sprawdź czy nie łapie lewego powietrze przez kolektor ssący najlepiej zmień uszczelki pod kolektorem ssącym
Witam gdy zamkniesz ręką szczelnie przepustnice to silnik zgaśnie czy tylko spadnie z obrotów i chodzi dalej? jeżeli chodzi to nieszczelność między przepustnicą a kolektorem ssącym
Witam, pytanie. Na ile ustawiać zawory ssący i wydechowy? Passat b4 1,8 benzyna.
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
może przekażnik pompy paliwa ci nie trzymać
gdyby rurka była dziurawa to po obniżeniu poziomu paliwa nie odpalał by gdyż pompie łatwiej ssać powietrze niż ciecz. obstawiałbym syf w zbiorniku
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Napisałem z autopsji (Golf Mk2 1.8 GTI) - na podstawie odczytów z niebieskiego jest włączane m.in. automatyczne ssanie. Zresztą można odłączyć niebieski czujnik i sprawdzić.
Czy kolektor ssący od Passata 1.6 d pasuje do Passata 1,9 td? Pytam, ponieważ mam już drugą turbinę, która siadła i chcę przerobić 1,6 td na 1,9 td. Proszę o pomoc.
Mam pytanie czy można zamienić ten starszy model nowszym np. od passata też pierburg 2e tylko trochę inne ssanie bo z prawej strony gażnika i kostki z kablami jest nowszy o jakieś 2 lata.
Mam vw passat b5 1.8 20v auto czły czas chodzi mi na ssaniu i bardzo duzo pali podejrzewam czujnik temp ale nie jestem pewien i nwm gdzie sie znajduje pomocy
Dokładnie tak. Akumulatora nie ładowałem. Dodano po 4 Jak już złapie temperatury pasek nie piszczy. Po odpaleniu, jak nic nie włączę, typu ogrzewanie, to cyka przekaźnik świec żarowych i jak wyłączy ssanie i obroty są w normie nie piszczy dopóki go nie dociążę. Jak jest dociążony piszczy dopóki nie złapie temperatury cieczy +-70 st.
Dzięki spróbuje z filtrami choć były wymieniane, tylko zastanawia mnie fakt iż zapalając ona gazie jest ten sam efekt. Dodatkowo wymieniłem czujnik ssania i też nie pomogło
Szukaj na wężu idącym do kolektora ssącego z intercoolera od strony chłodnicy.
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
2.0 8v ady lub 2e To jeden, czy drugi? pełny wtrysk A jaki to jest "nie pełny" wtrysk? W Passatach/Golfach po '93 były 3 różne silniki dwulitrowe, wszystkie MPI, za to dość istotnie różniące się osprzętem. w komputerze brak błędów No to powinno zakwalifikować wątek do kosza. Digifant nie posiadał pamięci błędów - wskazywane były wyłącznie bieżące usterki....
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego zasilania na...
nie mam komputera od gazu czyli nie mam emulatora. I jeszcze jedno pytanie czy czujnik ssania może odpowiadać za tekie usterki.
"Przestawiacz" wałka ssącego działa?
Digifant nie ma żadnej diagnostyki, ani przez kody błyskowe, ani poprzez interfejs. Ale wracając do problemu, masz wtryskiwacz rozruchowy w kolektorze ssącym ?
Wydaje mi sie że miarodajna metoda na sprawdzenie przewodów to spryskiwacz do kwiatków zalany wodą i psikać po przewodach, kopułce i świecach gdy samochód pracuje, nie powinien zacząć kuleć a przewody świecić, świece że nowe nie znaczy że dobre, sprawdż na innych, kiedyś tak miałem, podmień czujnik temperatury może komputer nie załącza ssania na zimnym...
A nie masz czasem pękniętego węża od odmy i leje się olej po kolektorze ssącym na gruszkę ?
Witam wszystkich. Wczoraj zmieniając świece zauważyłem że denko na jednym z tłoków jest mokre (silnik był już prawie wystudzony) świece wyglądały dobrze może ta od mokrego troszkę ciemniejsza od reszty, ale minimalnie. Podejrzewam nieszczelny wtryskiwacz bądź uszczelniacze zaworowe, jeśli to był spływający olej to inna bajka, ale chciałbym sprawdzić...
No tak, impulsuje, ale tylko na benzynie. Czy to dobrze? Dodano po 3 Aha i jeszcze jedno. Sprawdzalem juz wszystkie czujniki temp. i są ok, bo podejrzewałem też, że może auto jeżdzi jakby cały czas było na ssaniu.
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę do pracy to 170km/h i nic sie nie dzieje ale przy powrocie...
Kolego zerknij wiazki może podczas szarpniecia gdzie naderwały sie przewody przedzwon przewody do przepustnicy
Jaką temperaturę silnika widzi sterownik auta? Byćmoże czujnik padł i nie ma "ssania" na zimnym.
Część usterek usunołem mianowicie sonda na mierniku chodziła ale komp widział błąd wymieniłem jąi jest ok i teraz auto ciągnie dokonca ale napięcie jakie miałobyć ok 0.5v jest u mnie 1.2v nie wiem dla czego i zostaje jeszcze jeden duży problem ze ssaniem jest w nimpodwujna przepustnica i ta elektroniczna odpowiedzialna za to nie chodzi chociarz na krutko...
Witam, byłem oglądać dzisiaj samochodzik Passat b5 fl 1.8 t higline. Autko z zewnątrz trochę robione, ale podłużnice proste, więc nie jest źle. Moje pytanie: po odpaleniu tego autka (stało na dworze w komisie) słychać świst na ssaniu tak jakby od turbo. Czy na ssaniu mogą być aż takie obroty, żeby turbo chodziło? A drugie: podczas pracy na ssaniu komputer...
Nie spodziewałem się tak szybkich odp.Dziękuje Wszystkim. Passat 2.0 ben/gaz 93rok. Obroty utzrymuja sie ok1300-2000 zarówno na benz i gazie . Gaz nowy założony ok 2000 km(bez komputera)Na benz nietylko sa obr. wysokie ale i niereówne.Zauważyłem ze wytarty jest potencjometr (czyszczony)przepustnicy i reaguje na obroty w dużym stopniu ztąd moje przypuszczenia....
Czujnik znajduje się w okolicy kolektora ssącego i pompy vaccum.
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
Witam, VW Passat B5 1.8 ADR, uszkodzona była papierowa uszczelka kolektora ssącego i silnik ssał powietrze na I cylindrze. Po wymianie dolot jest szczelny ale mam korektę czasu wtrysku 3.3ms i silnik pracuje jakby nie palił cylinder, mogę tylko zaadoptować przepustnicę, czy w VCDS jest jakiś reset parametrów silnika ? Kompresja po 9,8,9,9 nowe świece,...
A próbowałeś wstrzyknąć rano do kolektora ssącego paliwo?
na wolnych obrotach zaciągnij ssanie jeżeli silnik zacznie twardo chdżić to to znaczy że masz nieprawidłowo ustawiony kąt ,morze to być jedna z wielu przyczyn nieprawidłowej pracy
Nie, nie robiłem adaptacji. Przepustnica też nie była czyszczona ale nie podejrzewam przepustnicy ponieważ silnik na wolnych obrotach po wyłączeniu ssania pracuje ok, dopiero falują obroty po odpięciu przepływki.
Sprawdź rozrząd i zapłon. Czy silnik wkręca się na pełne obroty znaczy około 6000 jeśli nie szukaj winy w dolocie powietrza jak pisano wcześniej lub rozrządzie. Odpal go na benzynie bez gumy łączącej przepływomierz z kolektorem ssącym.
bez czujnika się raczej nie obejdzie, auto będzie cały czas chodzić na "ssaniu" Mechanik ma rację świece dogrzewają komorę w celu wyrównania pracy
Proponuję sprawdzić silnik krokowy, który odpowiada za poziom wolnych obrotów oraz podciśnieniowy czujnik ssania, miałem podobne kłopoty w Peugot pozdrawiam Grzegorz SOK
Auto zaduszone na sprzęgle biegu itd. powinno odpalać od strzała. Na pb oczywiście. Dopiero po osiągnięciu obrotów przełączanie na lpg. Chyba że ma włączony "ciepły start" na lpg. Ale to wtedy i tak wina instalacji np. puszczający wtrysk gazu gaz w kolektor ssący.
Jest to silnik 1.8 benzyna (gaźnik). Są trzy podobne czujniki, jeden od ssania co wymieniłem, obok jest drugi czerwony i pod spodem jest czarny.
Witam. Wykręć śrubę poziomą ten zderzak o który opiera się dźwigienka od linki gazu o np. jeden obrót. Potem wolne obroty ustaw na cięgnie między pompą a silnikiem od ssania. Musisz ruszyć któryś zderzak o który to cięgno sie opiera. Zobacz czy ssanie jest w spoczynku i czy to cięgno nie lata sobie luźno ( powinno opierać się o zderzak ale z wyczuciem).
Jeżeli w ssącym jest olej to turbina a następnie odpowietrzenie silnika.
16555 System bogata dawka paliwa na LPG 16555 System uboga dawka paliwa I nic to mechanikom nie mówi?? Podaj wartości MAFa na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku bez obciążenia i dobrze byłoby zmierzyć w takich samych warunkach podciśnienie w kolektorze ssącym.
Dzieje się to zawsze na zimnym silniku? Czy obroty falują po zapaleniu zimnego silnika? Do głowy przychodzi mi usterka sondy LAMBDA miałem podobny przypadek w passacie.
witam panowie ja mam dosyc podobny problem mianowicie wymienilem uszczelke pod glowica i teraz odpala na benzynie na pyk i na gazie tez,ale po 2-3 minutach zaczyna przerywac,najprawdoodobnie zaczyna przrywac jak skonczy sie ssanie na zimnym,ale na gazie tez przerywa,sprawdzalem ciesnienie na tlokach to wacha sie 14-15
Miałem podobny problem u mnie ssało troszkę powietrza nieszczelność przy zaworku nadmiernego ciśnienia, albo przepłucz zwykłym spirytusem troszkę szkoda :) ale pomaga tak samo jak w układzie hamulcowym.
mam podobny problem w b5 90ps. Myślałem że to przyczyna filtra powietrza bo był totalnie zawalony. Jest niby lepiej jale Turbo wyłącza się. Moja teoria jest taka że może ssać lewe powietrze? Proszę o podpowiedz co to może być innego? Z góry dzięki
Witam sora za nie EDIT ale chce wszystkim ktorzy probowali mi pomoc, podziekowac. Okazalo sie ze w pompie zatarla sie glowiczka. powioddem bylo paliwo z domnieszka kwasu. Czyli tzw. opal "odbarwiony" kwasem:( Paliwo kupione na bardzo duzej, ladnej stacji paliw... pozdrawiam PS zalozylem stara pompe od VW passata, ale moze ktos ma oryginalna pompe lucasa?...
witam mam pytanie , a czy silnik osiąga swoją temperaturę , bo jeśli nie to może byc ta przyczyna , silnik pracować moze na ssaniu i wtedy możesz mieć tak wysokie spalanie gazu pozdrawiam
Witam, mam problem ze znalezieniem zaworu kolektora ssącego do Passata B5 2000 r. 1.8 125 KM ARG. Na złomach na Warmii i Mazurach nie ma nigdzie, a jak niby są to Janusze zamiast powiedzieć ze nie ma to palą głupa i odrzucają połączenie, oryginały lub zamienniki po prostu są niedostępne. Moje pytania są dwa: czy zawór z innego silnika np. 2.0 FSI by...
Problemem jest to, że każdy podchodzi do tematu w sposób "opróżnić układ, sprawdzić olej w kompresorze, sprawdzić ciśnienia" 250 zł Do widzenia i martw się sam. Byłem już nawet w firmie która montuje chłodnie w samochodach dostawczych, zajmują się tylko klimatyzacjami ale cóż.. "problem po stronie elektronicznej" Chętnie dał bym komuś auto kto by zrobił...
Witam Od pewnego czasu mam problem z uruchamianiem ciepłego silnika na benzynie. Jeśli "zapalam" silnik rano lub po dłuższym postoju wszystko jest OK, pali na kontakt i utrzymuje właściwe wolne obroty. Jeśli silnik jest ciepły to pojawia się problem. Muszę chwilę pokręcić i robić od razu przegazówki bo ciężko pali. Dodatkowo po przegazówce z rury wydobywa...
W tym zabytku nie ma temperatury zasysanego powietrza ani turbiny więc jedyna korzyść z tej rurki to chłodniejsza mieszanka co może dać 1% mocy więcej ;), ew. kolejne 0,5% przez mniejsze opory na ssaniu bo powietrze jest wpychane podczas jazdy, ot i tyle.
Witam mam passata B5 z silnikiem 1.9 -110TDI ma on problem z odpaleniem na mrozie a właściwie wtedy kiedy silnik ma pracować na ssaniu (po zimnej nocy przymrozku) trzeba nim obracać przez jakieś 15 sekund) po odpaleniu chodzi przez jakieś 2 sekundy nie równo i wszystko się uspokaja silnik pracuje równo na ssaniu około 1000 obr/min. podejrzewam że to...
Ale jak dobre to ciśnienie, trzeba mierzyć zegarami-ssanie i tłoczenie. Nie sięgam za daleko wiedzą w temacie sprężarek, ale obiło mi się, że są z wewnętrzną regulacją wydajności i tam może być halo. Rurka zarabiana- mam nadzieję, że w pełni drożna, że zawór nie został przytkany paprochem. Czasem trzeba otworzyć układ i podać suchy azot na tłoczną stronę...
w passacie b4 1994 rok faluja mi wolne obroty silnik 1.8 na jednopunktowym wtrysku. gdy samochod jezd zimny chodzi na ssaniu to jest wszystko dobrze tylko jak sie nagrzeje to obroty ciagle sie zwiekszaja i zmniejszaja nie mam pojecia co sie dzieje. Pomocy.
bardzo ważna w tym silniku jest szczelność układu ssącego sprawdz to dobrze
Co to jest? Do czego służy? Prowadnica ssąca wlotu powietrza => https://obrazki.elektroda.pl/2765214100_... https://czesciaso.pl/pl/p/Prowadnica-ssa... Wg innych => https://obrazki.elektroda.pl/5244888200_... brakuje ci pokrywy wlotu powietrza => https://obrazki.elektroda.pl/1741487600_...
dalej nie rozwiązano, problemu ktoś ma jakieś jeszcze pomysły samochód chodząc na ssaniu 2-3 minuty obroty podwyższone i światełka nie przygasają.
Witam serdecznie.Mam problem z podłączeniem przewodów ciśnieniowych przy gażniku.Przewody były porozłączane i nie wiem jak mają być podłączone.Może ktoś ma rysunek tego gażnika Typ:Pierburg 2E. Jest jeszcze jeden problem.Brak napięcia na przewodzie ssania przy gażniku.Proszę o pomoc.
Szanowny kolego 3 zawory są ssące a 2 wydechowe i otwierają się wspólnie tzn. wydechowe razem i ssące razem.
Witam wyskoczył taki błąd czujnik tłumienia szmerów ssania w kolektorze dolotowym czy ktoś może mi powiedzieć gdzie to znajdę w moim aucie typ silnika BMP rok 2006 nie CR.
moze sprawdz czy masz szczelny kolektor tzn polączenie kolektor głowica ja miałem identyczne objawy a czasami nawet silnik zwiekszał obrotyi spadały i tak w koło a potem to juz tylko gasł jak tzw ssanie sie wyłaczało na gazie było w miare ok(tak sugeruje bo przy instalacji gazowej bywa tak ze gaz wybucha w kolektorze i wypycha uszczelke ta na połaczeniu)
a powiedzcie mi koledzy to od tego może być że autko tak szaleją mu obroty od 700 - 1500 jak wrzucam luz?? i że nie ma ssania czy mnie już ci mechanicy w jajo robią?? a rano sprawdzę te pomiary na pinach
Kolego Zeimp. Czy autka z uszkodzonym napinaczem miały problem z mocą przy niskich obrotach? Bo jak ktoś wsiada pierwszy raz do mojego samochodu, to pierwsze ruszenie zawsze objawia się zduszeniem silnika. Również nie ma możliwości zmielenia kołami przy zmianie biegu z 1 na 2, powyżej 2.5 tysia jest jak rakieta nie do zatrzymania. Jak wsiadam do audi...
kolektor ssący odkręciłeś?
Dziękuję za odpowiedź. Mógłbyś jeszcze podpowiedzieć w której części kolektora ssącego powinienem szukać drugiego końca tego wężyka?
Witam (at)ll Posiadam VW Passata 1992r. 1.9TD samochodem przejechałem już 10tyś.km. Sprawował się do tej pory bez problemu. Od niedawna mam problem z zapaleniem wyciagam tzw. ssanie i nic nie pomaga kręci kręcii nie odpala ale ostatnio zauwazylem że jak podczas kręcenia wcisne ssanie (wyłącze) i nagle wyciągne szybko ile się da pali tak jak by mu nic...
Może to być wina czujnika temperatury? Jak najbardziej i nawet objawy do tego pasują choć to dziwne że akurat wystąpiły przy wymianie kopułki i palca ale widzę na pierwszym z brzegu zdjęciu silnika polo 1.4 że czujniki są zlokalizowane bardzo blisko aparatu zapłonowego więc przyjrzyj się uważnie przewodom idącym do wtyczek czujników. Czujnik sterujący...
passat jest z 91r silnik 2 literki. W bloku z boku to jest czujnik od cisnienia oleju. W filtrze jeden podaje info do kompa o temp oleju sasiadujący z nim to jeszcze niewiem do czego jest. W kruccu wystającym z bloku mam czujni 4 pinowy 2 piny ida do sterownika silnika a 2 dwa niewiem gdzie bo jak go odepna to auto po paru sekundach chodzi na ssaniu....
nie można powiekszyć zdjęcia, ale z tego co widzę, to chodzi ci o gumowy przewód doprowadzający powietrze z filtra. Piszesz, że założyłeś drugą gumę i nic, czyli rozumiem nową? Może masz dziurę w kolektorze ssącym, sprawdzałeś go?
passat ssanie passat ssanie czujnik stihl ssanie
schemat kuchni mastercook limit polaczen ademco express
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Radio Android cyklicznie włącza się po wyłączeniu zapłonu Pralka Miele W 715 - problem z zamykaniem drzwi