passat jest z 91r silnik 2 literki. W bloku z boku to jest czujnik od cisnienia oleju. W filtrze jeden podaje info do kompa o temp oleju sasiadujący z nim to jeszcze niewiem do czego jest. W kruccu wystającym z bloku mam czujni 4 pinowy 2 piny ida do sterownika silnika a 2 dwa niewiem gdzie bo jak...
Witam wszystkich. Mam następny problem z moim Passatem a mianowicie: gdy zapalę go z rana i chce jechać jeszcze na ssaniu to jedzie bardzo fajnie jest zrywny, zasuwa jak trzeba do puki się nie rozgrzeje. Gdy zejdzie ze ssania zaczyna bardzo mulić do 4000 obr/min tak jak by go coś dusiło. Błędów...
Witam mam passata B5 z silnikiem 1.9 -110TDI ma on problem z odpaleniem na mrozie a właściwie wtedy kiedy silnik ma pracować na ssaniu (po zimnej nocy przymrozku) trzeba nim obracać przez jakieś 15 sekund) po odpaleniu chodzi przez jakieś 2 sekundy nie równo i wszystko się uspokaja silnik pracuje...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają...
cały silnik jest na 100% szczelny nie dostaje lewego powietrza To jedno mamy z głowy. Przepustnica, przepływomierz powietrza, rury plastikowe od przepływomierza do przepustnicy i do odmy, wszystkie wężyki od podciśnienia, uszczelnienie kolektora, świece, Kable zapłonowe Do kompletu brakuje...
Mam vw passat b5 1.8 20v auto czły czas chodzi mi na ssaniu i bardzo duzo pali podejrzewam czujnik temp ale nie jestem pewien i nwm gdzie sie znajduje pomocy
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych...
Witam serdecznie, mam problem z obrotami w maździe 323 BA z silnikiem Z5-DE 1.5, Chciałabym ustawić obroty na luzie i ssaniu oraz ustawić TPS. Obroty na ssaniu wynoszą 2500 obr./min i nie schodzą nawet jak silnik chodzi z 5 minut, jadąc takim autem do momentu nagrzania silnika obroty wynoszą...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na...
Moment!Nie jest do końca prawdą to co pisze przedmówca.Silniki typu Turbo Diesel mają turbinę sterowaną cisnieniowo od kolektora ssącego,czyli w sposób mechaniczny(nie posiadają komputera sterującego)Od kolektora ssącego wychodzo węzych do zaworu ograniczającego cisnienie(tzw.by-pass).W...
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię...
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V ...
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i...
tak rzeczywiście mam kod silnika AAA co do czujnika wału jest to bardzo prawdopodobne ponieważ faktycznie patrzyliśmy na wyłączonym silniku tylko zapłon - dzięki, co do temperatury to tak wszystkie czujniki oprócz niebieskiego dwu pinowego są wymienione (łącznie z 4 pinowym podwójnym) zobacze...
Mam pytanie do właścicieli Volkswagenów z silnikiem 1,8 wersja AAM 75 koni jaki mają kolor czujnika temperatury płynu chłodzącego w wersji z 4 przewodami. Chodzi o czujnik przy głowicy na rurze od chłodnicy. Bo nie wiem jaki powinien tam być, ponieważ na kompie wskazuje błędy i za długo...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe...
Słuchajcie zapytam i ja, bo normalnie jakieś jaja się tu dzieją. Czytałem to dziś rano, bo nie wiedziałem o co to chodzi. Jest to tak skonstruowane, że pompka przelewa wachę do separowanej komory (tj. nie pompuje), w której to znajduje się ten cały czujnik i krociec ssący od pompy wtryskowej....
przyczyn może być kilka : zacinająca się przepustnica powietrza doładowanego tzw. "klapa gasząca" - jest ona we wspólnej obudowie z zaworem EGR, trzeba zdjąć wąż gumowy idący do obudowy zaworu EGR i klapy gaszącej przykręconej do wlotu kolektora ssącego (wąż gumowy montowany jest na...
Panowie Pomierzyłem rezystancje - faktycznie parami (styki ustawione w osi poprzecznej pojazdu, równolegle do silnika) Na bliższych silnika - 5,8 kΩ na dalszych 2,5 kΩ Między sobą się "nie widzą" To było na zimnym silniku przy temp zewn 0°C ( ale się trafiły idealne warunki...
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
U mnie są dwa czujniki na trójniku cieczy chłodzącej przy wyjściu z głowicy. Jeden słyży do pomiaru na wskaźnik, zaś drugi do ECU. Mam jeszcze jakiś dziwny czujnik (chyba temperatury) przykręcony na wsporniku do kolektora ssącego ale ...nie mam pojęcia do czego on ma służyć. O ile...
NIe rozumiem co ma do tego akumulator, skoro rozrusznik kręci bez problemu. Moim zdaniem będzie to wina sondy lambda.Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem. A co ma piernik do wiatraka ? Sonda Lambda działa dopiero po nagrzaniu, więc auto powinno palić bez względu na jej stan. Przeczytam...
Napisałem z autopsji (Golf Mk2 1.8 GTI) - na podstawie odczytów z niebieskiego jest włączane m.in. automatyczne ssanie. Zresztą można odłączyć niebieski czujnik i sprawdzić.
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem...
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo...
Witam, tak jak w tytule mam problem z odpaleniem Passata. Oznaczenie silnika AJM. Zaczęło się tak że w samochodzie głowica miała nieszczelność i były przedmuchy w układzie chłodzącym. Postanowiłem wymienić głowicę. Po wymianie głowicy ( rozrzad oczywiście ustawiony ), samochód w ogóle...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu....
Witam. Passat na zimnym odpala i gaśnie. Za drugim razem zapala zafaluje na obrotach przez 1 sekundę i chodzi równo. Podczas jazdy silnik dławi się miejscami na benzynie na LPG chodzi bez problemowo. Spalanie chyba normalna bo 14 litrów na 100. Silnik to AEB. Pierwsze skanowanie VCDS pokazało: ...
Odkręć czujnik położenia wałka G40 ten obok koła wałka na górze, to dwie śrubki na klucz 10. Z mojej obserwacji wychodzi, że nie obraca się wałek ssący, stąd takie kiepskie kręcenie, silnik nie spręża bo niema co, wałek stoi. Zdejmiesz czujnik, zakręcisz, zobaczysz czy wieniec czujnika...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę...
Czujnik znajduje się w okolicy kolektora ssącego i pompy vaccum.
ja zlokalizowałem przyczne i naprawiłem, był to czujnik początkowego rozwarcia przepustnicy na zimnym silniku. zakładałem różne czujniki mój był popsuty szwagier przywiózł mi z passata niby taki sam kolor ale jak stałem na światłach miał skoki obrotów tak sam od siebie. wkurzyłem pojechałem...
Cześć. To są dość wredne silniki. Najpierw to trzeba sprawdzić czy aby nie masz pęknietej rury dolotowej i czy odmy są oki bo to niemoże mieć żadnej nieszczelności między przepływomierzem a ssącym kolektorem. Jeśli niejesteś pewien jak masz ustawiony aparat to ustaw rozrzad na zero...
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest...
Czerwony- podgrzewanie kolektora ssącego Niebieski- ECU czarny to wiesz pozdrawiam
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
To zużycie paliwa pokazywane przez komputer wygląda jakby pracował cały czas na "ssaniu", więc może to być wina czujnika temperatury, co tłumaczyło by też podwyższone obroty. Regulacja składu mieszanki też może mieć wpływ, może przy regulacji były jakieś nieszczelności w wydechu...
A tu prosta sprawa panowie tak by się wydawało po prostu nawalił czujnik temperatury i podawał sygnał do kompa ze auto jest nie dogrzane lub na odwrót. wystarczy wymienić i działa. Kilka razy się to mi zdarzyło poprzednio auto nie odpalało za pierwszym razem trzeba było kręcić około minuty...
gdy ruszam to słyszę gwizd turbiny A dolot szczelny (turbo/kolektor ssący)? Jak Ci pomóc, skoro: 2 miesiąc jeżdżę po mechanikach i nic. pojechałem do mechanika podłączyć samochód pod komputer niby wykazało ze to może być związane z czujnikiem doładowania wymieniłem czujnik...
Model jak w temacie 2006r.Silnik robiony jakieś 6000km temu.Poleciała turbina i narozrabiała.Po remoncie,turbina po regeneracji,auto latało aż miło do teraz.Do 100km/h-zapierd....i tryb awaryjny.Błąd czujnika G31-słaby sygnał.Czujnik drugi,wiązka przedzwoniona-na podszybiu wysuszona.W sterowniku...
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty...
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym,...
Porównaj temperaturę pokazywaną w liczniku z temperaturą pokazywaną w silniku, wtedy będzie wiadomo czy jest przekłamania czy błąd tyczy się czego innego bo nie raczyłeś dać opisu. Jak to sprawdzić? Nikt się nie uważa za diagnostę. Mam jakąś dziwną wersje i tylko pokazuje...
Z tego co wiem to wklejony został słupek z kolektorek ssącym od audi a4. W passacie różnice są tylko w kolektorze, słupki są takie same ADR. W kolektorze passata sa dodatkowe układy których nie ma w kolektorze od audi. Stąd dwie nie podpięte kostki. Nie wiem tylko jak nazywają sie owe układy...
dzięki kolego za podpowiedz ale w moim passku jest 2 pinowy czujnik (niebieski)a obok niego czerwony(od załączania podgrzewacza kolektora ssącego)tak się już wkręciłem w tą naprawę ze wiem już prawie wszystko, ale gdzie tkwi problem to ....... czujnik mierzyłem miernikiem i niby jest dobry.(mam...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr...
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę...
Witam, mam problem z passatem b6 2.0 TDI oznaczenie BMR skrzynia dsg. Passata kupiłem po Lekkiej kolizji z drzewem :) przy silniku uszkodzony był kolektor ssący i przepustnica. Wymieniłem uszkodzone czesci i niestety silnik ma problemy z zapaleniem.... gdy jest zimny zapala tylko na "plaka" ii chodzi...
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
W zasadzie, to mogę zrobić logi czujnika G62 dla zegarów i dla ECU, ale nie wydaje mi się żeby w nim był problem..ale kto wie.. 🙂 Co do uszczelek kolektora ssącego..tutaj będzie gorzej, ale z drugiej strony, myślę że jakby uszczelki były złe, to komputer biłby błędem o zbyt...
no to w czym masz problem , wypinasz stara wiazke ze skrzynki bezpiecznikow i wpinasz nowa , procz tego dochodzi ci zamontowanie jeszcze jednego czujnika temperatury który odpowiada za automatyczne ssanie, komputer ma miejsce w pdszybiu po stronie pasażera. a schematy sa w dziale download mozesz wziac...
Witam. Jestem posiadaczem passata B4 VR6 1994rok 2.8 (przebieg 169000km) też z modułem "nowej generacji VR6". Miałem dokładnie taki problem z wystrzałami. Tylko UWAGA , mój pasek nie ma instalacji LPG. Dwa razy rozsadziło mi tłumik akustyczny szmerów ssania. Wybuchy były tak silne ze puszka...
Witam, mam problem z paskiem, nie wiem co jest grane. Auto jak zimne nie pali za nic na benzynie. Awaryjnie na gazie odpala. Gdy sie nagrzeje tak do 50 stopni C ( tem oleju podaje mi komp ) i przelancze go znow na benzyne to chodzi jak zloto i pali na benzynie rowniez na dotyk. Zimny pieknie kreci...
do owik nie wiem w jakim celu wyciągasz mój stary post z problemem sygnalizacji stanu wody (problem był w elektronice samej deski rozdzielczej) jeśli chodzi o katalizator to nie wycinać tylko sprawdzić stan ........ do rbiesiada jeśli chodzi zmiany (przyspieszanie) zapłonu to w każdym bezyniaku...
Witam i proszę o poradę. W moim passacie znowu pojawił sie problem skaczących obrotów.Jest to auto z 1990 r, silnik 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie silnika to PF159373. Auto ma zainstalowaną instalację gazową ale problem skaczących obrotów występuje tylko na benzynie. Spróbuje...
Pompkę paliwa umieściłem przy zbiorniku paliwa pod samochodem, paliwo zasysane jest bezpośrednio ze zbiornika, w deklu czujnika poziomu przewierciłem dodatkowy otwór i wpuściłem rurkę ssącą ( zastosowałem dorobioną skręcaną przelotkę uszczelnianą oringiem). Załączam instrukcję montażu...
Mam kłopot z obrotami silnika w passacie b5 1,8 bez turba,falujace obroty 600-840,a przy gwaltownym puszczeniu gazu np.przed skrzyżowaniem mniejsze i gaśnie,przy ostrym rozpędzaniu przerywa,czyszczona i wielokrotnie kodowana przepustnica,wym.czujnik temperatury,sonda działa,kolektor ssący i przewody...
Witam wszystkich. Borykam się z problemem szarpania mojego samochodu na wolnych obrotach. Szukam odpowiedzi po różnych forach ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem. Kupiłem passata b5 1,8 125KM rok 1998 kombi. Samochód był bez instalacji gazowej wszystko było ok. Po zakupie jakieś...
Witam wszystkich użytkowników.Mam problem z moim passatem 1.8 20V silnik ADR a mianowicie nie mogę go uruchomić.Dodam że auto zgasło podczas jazdy i juz potem nie chciał odpalić czasami tylko złapie ale to tylko na dwie trzy sekundy i tyle.Podpinałem go pod komputer i wykazało dwa błędy...
Witam! Jestem właścicielem VW Passata b4 z silnikiem benzynowym 1,6 AFT. Auto jest niezłej kondycji i dobrze się nim jeździ. Niestety miesiąc temu samochód zaczął stwarzać problemy przy odpalaniu po nocnym postoju. Z moich obserwacji wynika że po postoju 6-7 godzin wystarczy 3-5sek przytrzymać...
Drodzy eksperci. Kupiłem Mazdę z silnikiem FUJA, żeby odetchnąć od VW tdi, spawanych z dwóch passatów i zgniłych golfów. Pomyślałem, że mało popularny stary samochód, będzie odporny na czary Januszy handlu. Poniekąd miałem rację, ale egzemplarz, który kupiłem okazał się zaniedbany...
Proponuję sprawdzić silnik krokowy, który odpowiada za poziom wolnych obrotów oraz podciśnieniowy czujnik ssania, miałem podobne kłopoty w Peugot pozdrawiam Grzegorz SOK
Dzięki spróbuje z filtrami choć były wymieniane, tylko zastanawia mnie fakt iż zapalając ona gazie jest ten sam efekt. Dodatkowo wymieniłem czujnik ssania i też nie pomogło
Szanta, gratulacje że wkońcu dochodzisz do ładu z passacikiem. Tak na marginesie to chociarz pracuję w serwisie VW to jak coś mi padnie w moim autku (dokładnie ten sam model) to chyba sie do ciebie zgłoszę. Taka mała rada na koniec. Gdybyś jednak miała dalej problemy z wysokim spalaniem, przełącz...
Miałem taki problem w silniku 2e 2.0l .Raz oddałem na regulacje do boscha i ustawili koszt 90 zł. Drugi raz sam sobie poradziłem była nieszczelność w układzie dolotowym. Sprawdz lub wymień czujnik tzw."ssania"
co to znzczy "zapgrejduj instalkę gazową" i czemu mam czyścić silnik krokowy skoro po odłączeniu wtyku spadaja obroty czyli trzyma go napięcie a nie przycina się. DZIŚ ODPIOŁEM CZUJNIK SSANIA I TROCH LEPIEJ CHODZI A JAK ODEPNE PRZEPŁYWOMIERZ TO JEST OK NA GAZIE A NA PB GAŚNIE NA WOLNYCH,...
Niezgodzę sie z kolegą thomas, ponieważ czas grzania świec żarowych, zalezy od temperatury silnika. Posiadam VW polo 1.3 diesel. czujnik do świec umieszczony jest pod kolektorem ssącym, przy zimnym silniku czas grzania wynosi od 10 do 15s. przy ciepłym jakieś 5 sek. natomiast przy gorącym świece...
proszę troszkę jaśniej,czy chodzi o podgrzewacz w kolektorze ssącym? jeżeli tak to jest to zwykła grzałka steruje nią czujnik temperatury silnika (jak dobrze paniętam to ten czerwony??)
marek1977 czy nie uwazasz ze jesli kat lub tlumik bylby zapchany powinien wtedy pojawic sie jakis blad zwiazany z wartoscia doladowania? skoro turbina tloczy do silnika odpowiednia ilasc powietrza to musi ono gdzies w postaci spalin w miare swobodnie uchodzic (jak w odkurzaczu-zatkasz wylot to i ssanie...
Termostat w znaczeniu mechanicznego zaworu otwierającego wodę będzie na dole przy pompie wody - jak wspomniał przedmówca dolny wąż po stronie silnika. Termostat w znaczeniu elektrycznego wyłącznika dmuchawy/dmuchaw na chłodnicy jest wkręcony w chłodnice. Co wisi na silniku trudno powiedzieć...
No tak, impulsuje, ale tylko na benzynie. Czy to dobrze? Dodano po 3 Aha i jeszcze jedno. Sprawdzalem juz wszystkie czujniki temp. i są ok, bo podejrzewałem też, że może auto jeżdzi jakby cały czas było na ssaniu.
Witam! Pierwszym moim problemem był czujnik ssania, wymieniłem czujnik i działa, ale teraz powstał 2 problem, bo nie pokazuje mi temperatury wody na zegarach. Chłodnica normalnie sie włącza jak sie woda zagrzeje. Może mi ktoś powiedzieć czy kolejność czujników ma znaczenie?? i jaki(kolor)...
Mam taki problem w Pasku mam sonde cztero kablową na krutko czyli przez miernik pracuje a komputer jeden i drugi gazowy nie widzi tylko ze jest na bogatej mieszance . Niedodałem że jest to 115km 95 rok 8 zaworowy. Drugie pytanie czy jest możliwe że jest uszkodzony czujnik halla w aparacie zapłonowym...
Witam dwie możliwe przyczyny czujnik t. cieczy (ma mieć 2-3kΩ przy zimnym silniku 200-300Ω przy ciepłym silniku) lub regulator wolnych obrotów taka "gruszka" przy kolektorze ssącym często pomaga wyczyszczenie go z nagaru. Warto tez sprawdzić czy z przewodu podciśnienowego do zaworu...
Proszę o pomoc Problem polega na tym ze silnik nie chce wejść na obroty, wymieniłem sondę Lambda ponieważ komputer wykazał błąd, bez zmian, wymieniłem przepływomierz i czujnik temperatury i dalej bez zmian, samochód nie chce wejść na obroty, dławi się jakby stracił moc, czasem słychać...
mam podobny problem w b5 90ps. Myślałem że to przyczyna filtra powietrza bo był totalnie zawalony. Jest niby lepiej jale Turbo wyłącza się. Moja teoria jest taka że może ssać lewe powietrze? Proszę o podpowiedz co to może być innego? Z góry dzięki po pierwsze to turbo się nie wyłącza...
Poszukałem trochę po forach o Passacie i wychodzi na to, że właśnie ten czujnik jest odpowiedzialny za tą usterkę. Dużo użytkowników pisze właśnie o tym czujniku temperaturowym...że jest podawana za duża dawka paliwa i silnik się zalewa (tak jakby chodził cały czas na ssaniu)po ponownym...
Witam wszystkich a może jest uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym????? o tym nikt nie pomyślał , immo może być też przyczyną ale nie na 99 procent właśnie taki sam objaw daje uwalony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ,mówię o tym bo nie dawno sam miałem taki problem w...
Witam z tego co mozna odczytac na wagu widac roznice cisnien pomiedzy zakladanym przez program w sterowniku a cisnieniem zczytywanym przez czujnik cisnienia przy 3087 zakładane masz 1815 mbar a zczytuje ci niecałe 1400 wiec gdzies masz ubytek pomiedzy turbina a kolektorem ssącym w pierwszej kolejnosci...
Jaką temperaturę silnika widzi sterownik auta? Byćmoże czujnik padł i nie ma "ssania" na zimnym.
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) ...
Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam...
bez czujnika się raczej nie obejdzie, auto będzie cały czas chodzić na "ssaniu" Mechanik ma rację świece dogrzewają komorę w celu wyrównania pracy
Wstępnego podgrzewania w stagu nie widziałem raczej nie ma. Temp.przełączenia mam ustawioną na 30 stop. ale zmieniałem róznie do 40 stop.i to samo czujnik temp. gazu zamontowałem bezpośrednio przed rozdzielaczem (grzebieniem) na poszczególne wtryskiwacze. Po przełączeniu na gaz temperatura...
wiem że tryb awaryjny bo po kazdym wył. zapłonu auto idzie normalnie do momentu gdy puszcze pedał gazu robiłem pomiary w czasie jazdy parametry pokazały przeładowanie o ok 30% przepływka nie daje żądanej ale jest wtrybie awaryjnym na wszystkich tak samo po wyjęciu czujnika ciśnienia (czyli...
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia...
Jeżeli licznik będzie pasował (uchwyty, wymiary) to nie powinno być problemów. To o czym piszesz to MFA. Fa forum golfa www.forum.vwgolf.pl lub vwgolf.pl znajdziesz info jak to robią w golfie - u Ciebie powinno być niemal że identycznie. Oczywiście manetki musza być z przełącznikami. Do...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Posłuchaj tego co napisał kolega trans-serwis bo gość naciągnie cię na kasę...
Sprawa rozwiązana ale po jakim czasie. Gość wyciągał mi czujnik ciśnienia i włożył go ale bez uszczelki a i intercooler był dziurawy (rura do kolektora ssącego). Dzięki za podpowiedzi ale żadna się nie sprawdziła. Pozdrawiam
Z fotką będzie problem,bo bym musial zdjąc plastykowy kolektor ssący.Inaczej tego niewidac , bo jest to pod nim.A te trzy kable podobnie wciskane są jak te od swiec żarowych i podobne jak świece żarowe są w pompe wkręcone te (chyba) czujniki[/GVideo]
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce...
Chłopy, przy zacinającej się klapie, to się dusił będzie, jeśli będzie zamknięta, a zupełnie dobrze chodził przy całkowicie otwartej i zablokowanej. Albo czujnik przepustnicy, albo ssie lewe powietrze gdzieś. I nie ma tam żadnego silniczka krokowego! Zresztą pokaż no zdjęcie tego...
Oj, w tym przypadku to jest trochę gratów i wartości do sprawdzenia. Przede wszystkim wartości : czujnika temperatury paliwa, wartość kąta wyprzedzenie wtrysku w 000 BS, wartość masy powietrza w 003 BS, wypięcie odmy z dolotu i przejechanie około 1000 km (najlepiej po wcześniejszym wyczyszczeniu...
Witam. SAE P 2016 :20 czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym / sterow. strum. powietrza zwarcie z masą. Pojawia się "check engine", samochód traci moc i szarpie między 2000 a 3000 obr.. Co ten błąd oznacza, nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Błąd ten daje się skasować, ale...
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
czytalem na innym forum o czujniku map sensor ,miezy cisnienie w kolektorze ssący i przesyla dane to kompa i podaje za malo paliwa na wyzszych obrotach ? Dodano po 27 co to ten slup silnika ?:)
Wydaje mi sie że miarodajna metoda na sprawdzenie przewodów to spryskiwacz do kwiatków zalany wodą i psikać po przewodach, kopułce i świecach gdy samochód pracuje, nie powinien zacząć kuleć a przewody świecić, świece że nowe nie znaczy że dobre, sprawdż na innych, kiedyś tak miałem,...
Tylko dziwi. Mnie bo czasami jest ok a czasami co.chwilę z tym. Spadkiem. I za chwilę znowu 90 i nie wiem Czy.to może przez czujnik że podruba bo wymieniłem bo się ssanie nie załączało
Spróbuje jeszcze zamienić wtryski miejscami, Przy gumkach wtrysków w kolektorze nieszczelności raczej nie ma,bo na wolnych psikałem pakiem wokół gniazd wtrysków i nie powodowało to zaburzeń obrotów silnika, chyba ze przy większym ssaniu coś się dzieje,czyli jak dodaje gazu przy obciążeniu...
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki...
Gruszka dziurawa nie jest? Od turbo do kolektora ssącego szczelnie jest? odczepiałem czujnik n75 ?? to jest VNT czy nie?
Nic nie rób, wysokie ciśnienie wynika z wysokiej temperatury zewnętrznej. Jeżeli ciśnienie było by zbyt wysokie presostat by wyłączył ci sprężarkę klimatyzacji. Jak dla mnie jest dobrze. Może być jeszcze trochę za dużo czynnika ale nic się nie stanie. Jeździj i ciesz się klimatyzacją....
Panowie, a który czujnik temperatury powietrza dolotowego czy czujnik temperatury płynu chłodzącego może odpowiadać za załączanie się ala ssania automatycznego ? bo ja czuję że coś broi bo czasami załącza się a czasami nie przy podobnych parametrach zewnętrznych
Witam wyskoczył taki błąd czujnik tłumienia szmerów ssania w kolektorze dolotowym czy ktoś może mi powiedzieć gdzie to znajdę w moim aucie typ silnika BMP rok 2006 nie CR.
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i...
Ja bym tam się skupił jednak na przewodach i świecach. To że są nowe, nie znaczy że nie mogą być miernej jakości. To jedno. Drugie - są tam trzy nieprzyjemne dolegliwości - moduł przepustnicy zintegrowanej z nastawnikiem i czujnikiem TPS, siłownik przestawiacza rozrządu oraz zaworek odsysania...
Zmierz ciśnienie oleju. Jeśli to nie problem z licznikam/czujnikiem to możliwe, że silnik się kończy i ubywanie oleju to nie jest jego największy problem w tym momencie. Miałem na myśli, że jak silnik nie ma przedmuchów (które nadpalają olej), wymienia się go często (maks 10 tys km),...
Te błędy które opisałeś . To usterka na sensorze tlenu przepływomierz . Zwarcie brak sygnału lub nie ciągłość danych . 1)sprawdzić połączenie wiązki styki przejście przewodu czujnika. Z stąd masz nie właściwa mieszankę jeśli po wymianie tak jest (w niektórych wariantach wymagana...
Już to widziałem i wiele osób podmieniało te zawory i nie było problemu to raczej nie ma wpływu ale poszukam u kogoś sprawnego n18 i sprawdzę ale nie wydaje mi się że on jest problemem Dodano po 4 Dzisiaj podłączyłem zawór n18 od kolegi bez zmian czekam na gościa z kompem może on...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia...
Witam. Wznawiam temat, bo nieuchronnie zbliża się pora zimowa. Myślę jednak, iż w/w metodę można byłoby w moim przypadku (VW Passat 1,8 ADZ Mono Motronic) nieco uprościć. Zamiast stosowania opornika i potencjometra można wykonać odcinanie sygnałów z czujników temperatury silnika i zasysanego...
Może to być wina czujnika temperatury? Jak najbardziej i nawet objawy do tego pasują choć to dziwne że akurat wystąpiły przy wymianie kopułki i palca ale widzę na pierwszym z brzegu zdjęciu silnika polo 1.4 że czujniki są zlokalizowane bardzo blisko aparatu zapłonowego więc przyjrzyj...
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego...
Witam wszystkich.Cześć i czołem.Szukam osób które miały do czynienia z przewspaniałym owocem pracy niemieckich konstruktorów,a mianowicie silnikiem 1.8tsi 160km passat b6 i mogłyby coś mądrego doradzić,bo ręce juz rozkładamy. Uszkodzenie typowe urwane sitko w osłonie wałkow,które zapchało...
(at)carrot: 1. bład g40 występuje po jeździe samochodem kilka km, czyli po zresetowaniu i jeździe ponownie znów wyskakuje na interfejsie viaken vag 5053 ITS kosztującym ok. 300 PLN. Nie jest to czujnik położenia wału napędowego który jest zlikalizowany w okolicach skrzyni biegów (ten wymieniałem)....
witam mam ten sam problem z passatem 1.8 90km jak temperatura spada poniżej -5st.c jak zapale gaśnie , ale po zapaleniu jak przycisne lekko pedał gazu to jest dobrze. chcę wymienić czujnik temp.do ssania ,no a pużniej zostanie silni krokowy.nie wiem kiedy będę to roboć jak się poprawi to napiszę pozdrawiam
Witam. Kto pomoże podłączyć elektrykę do nowego silnika w starym aucie? Auto: VW Passat Variant 1.9D bez turbo, wspomagania i innych wodotrysków. W aucie silnik 1Y. Silnik, który mam zamiar zamontować do auta to prawdopodobnie 1,9SDI AEY, w miejscu gdzie powinien znajdować się numer jest...
Wymieniam silnik dla znajomego. Jest to jakaś przeróbka bo w audi C3 ktoś założył silnik 1.6D. Teraz kolega kupił 1.9D ale nie wiem dokładnie od czego chyba od Passata. Jest taki problem ze w tym 1.9 jest na pompie trochę elektroniki tzn od dołu zaworek odcinający paliwo, pomiędzy wyjściem...
Witam jestem mechanikiem, zastanawiam sie nad swapem bmw e46 na v12 5,4 z bmw 750, i teraz pytanie bo nie chce mi sie za bardzo ładować w koszta i przerabianie skrzyni, więc pytanie brzmi czy kołnierz ze skrzyni 6 biegowej z silnika 4.4 pasuje na śruby itd do 5.4, czytałem różne opinie trudno...