Tylko dziwi. Mnie bo czasami jest ok a czasami co.chwilę z tym. Spadkiem. I za chwilę znowu 90 i nie wiem Czy.to może przez czujnik że podruba bo wymieniłem bo się ssanie nie załączało
Napisałem z autopsji (Golf Mk2 1.8 GTI) - na podstawie odczytów z niebieskiego jest włączane m.in. automatyczne ssanie. Zresztą można odłączyć niebieski czujnik i sprawdzić.
Mam vw passat b5 1.8 20v auto czły czas chodzi mi na ssaniu i bardzo duzo pali podejrzewam czujnik temp ale nie jestem pewien i nwm gdzie sie znajduje pomocy
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
Witam, nie napisałeś czy samochód zużywa więcej benzyny a to bardzo ważne, może czujnik temperaturowy ssania jest uszkodzony?
Część usterek usunołem mianowicie sonda na mierniku chodziła ale komp widział błąd wymieniłem jąi jest ok i teraz auto ciągnie dokonca ale napięcie jakie miałobyć ok 0.5v jest u mnie 1.2v nie wiem dla czego i zostaje jeszcze jeden duży problem ze ssaniem jest w nimpodwujna przepustnica i ta elektroniczna odpowiedzialna za to nie chodzi chociarz na krutko...
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Dzięki spróbuje z filtrami choć były wymieniane, tylko zastanawia mnie fakt iż zapalając ona gazie jest ten sam efekt. Dodatkowo wymieniłem czujnik ssania i też nie pomogło
Porównaj temperaturę pokazywaną w liczniku z temperaturą pokazywaną w silniku, wtedy będzie wiadomo czy jest przekłamania czy błąd tyczy się czego innego bo nie raczyłeś dać opisu. Jak to sprawdzić? Nikt się nie uważa za diagnostę. Mam jakąś dziwną wersje i tylko pokazuje 16500 i nie ma opisu. Dodam, że auto rano nie ma ssania.
Miałem taki problem w silniku 2e 2.0l .Raz oddałem na regulacje do boscha i ustawili koszt 90 zł. Drugi raz sam sobie poradziłem była nieszczelność w układzie dolotowym. Sprawdz lub wymień czujnik tzw."ssania"
nie mam komputera od gazu czyli nie mam emulatora. I jeszcze jedno pytanie czy czujnik ssania może odpowiadać za tekie usterki.
Może to być wina czujnika temperatury? Jak najbardziej i nawet objawy do tego pasują choć to dziwne że akurat wystąpiły przy wymianie kopułki i palca ale widzę na pierwszym z brzegu zdjęciu silnika polo 1.4 że czujniki są zlokalizowane bardzo blisko aparatu zapłonowego więc przyjrzyj się uważnie przewodom idącym do wtyczek czujników. Czujnik sterujący...
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest cieply ) i zalacza wtedy ssanie.
Jaką temperaturę silnika widzi sterownik auta? Byćmoże czujnik padł i nie ma "ssania" na zimnym.
Proponuję sprawdzić silnik krokowy, który odpowiada za poziom wolnych obrotów oraz podciśnieniowy czujnik ssania, miałem podobne kłopoty w Peugot pozdrawiam Grzegorz SOK
Jest to silnik 1.8 benzyna (gaźnik). Są trzy podobne czujniki, jeden od ssania co wymieniłem, obok jest drugi czerwony i pod spodem jest czarny.
W dieslu nie ma ssania, w pierwszym poście napisałeś że jak odepniesz czujnik to pali z pierwszego, no to w czym problem - chyba w dawce.
Czujnik znajduje się w okolicy kolektora ssącego i pompy vaccum.
Witam wyskoczył taki błąd czujnik tłumienia szmerów ssania w kolektorze dolotowym czy ktoś może mi powiedzieć gdzie to znajdę w moim aucie typ silnika BMP rok 2006 nie CR.
bez czujnika się raczej nie obejdzie, auto będzie cały czas chodzić na "ssaniu" Mechanik ma rację świece dogrzewają komorę w celu wyrównania pracy
Wydaje mi sie że miarodajna metoda na sprawdzenie przewodów to spryskiwacz do kwiatków zalany wodą i psikać po przewodach, kopułce i świecach gdy samochód pracuje, nie powinien zacząć kuleć a przewody świecić, świece że nowe nie znaczy że dobre, sprawdż na innych, kiedyś tak miałem, podmień czujnik temperatury może komputer nie załącza ssania na zimnym...
Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
passat jest z 91r silnik 2 literki. W bloku z boku to jest czujnik od cisnienia oleju. W filtrze jeden podaje info do kompa o temp oleju sasiadujący z nim to jeszcze niewiem do czego jest. W kruccu wystającym z bloku mam czujni 4 pinowy 2 piny ida do sterownika silnika a 2 dwa niewiem gdzie bo jak go odepna to auto po paru sekundach chodzi na ssaniu....
a powiedzcie mi koledzy to od tego może być że autko tak szaleją mu obroty od 700 - 1500 jak wrzucam luz?? i że nie ma ssania czy mnie już ci mechanicy w jajo robią?? a rano sprawdzę te pomiary na pinach
Panowie, a który czujnik temperatury powietrza dolotowego czy czujnik temperatury płynu chłodzącego może odpowiadać za załączanie się ala ssania automatycznego ? bo ja czuję że coś broi bo czasami załącza się a czasami nie przy podobnych parametrach zewnętrznych
Witam wszystkich. Mam następny problem z moim Passatem a mianowicie: gdy zapalę go z rana i chce jechać jeszcze na ssaniu to jedzie bardzo fajnie jest zrywny, zasuwa jak trzeba do puki się nie rozgrzeje. Gdy zejdzie ze ssania zaczyna bardzo mulić do 4000 obr/min tak jak by go coś dusiło. Błędów żadnych polski vag nie pokazuje. Myślałem że te 125 KM...
Witam mam problem passat 1.8 20v adr 99r. instalacja gazowa brg rano ma nie równe i gaśnie jak juz załapie to są stałe obroty ale długo trzyma ssanie do czasu przełączenia na gaz ( ponadto zaznaczę że przy odłączeniu przepływomierza jest ok ) poźniej już jest wszystko ok na benzynie i na gazie podłączony pod kts komp boscha (może pomyliłem sie w nazwie...
Witam mam passata B5 z silnikiem 1.9 -110TDI ma on problem z odpaleniem na mrozie a właściwie wtedy kiedy silnik ma pracować na ssaniu (po zimnej nocy przymrozku) trzeba nim obracać przez jakieś 15 sekund) po odpaleniu chodzi przez jakieś 2 sekundy nie równo i wszystko się uspokaja silnik pracuje równo na ssaniu około 1000 obr/min. podejrzewam że to...
No tak, impulsuje, ale tylko na benzynie. Czy to dobrze? Dodano po 3 Aha i jeszcze jedno. Sprawdzalem juz wszystkie czujniki temp. i są ok, bo podejrzewałem też, że może auto jeżdzi jakby cały czas było na ssaniu.
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
Panowie Pomierzyłem rezystancje - faktycznie parami (styki ustawione w osi poprzecznej pojazdu, równolegle do silnika) Na bliższych silnika - 5,8 kΩ na dalszych 2,5 kΩ Między sobą się "nie widzą" To było na zimnym silniku przy temp zewn 0°C ( ale się trafiły idealne warunki pomiarowe :D ) Dziwne obroty ustąpiły po poruszaniu wiązką w okolicy...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
A łańcuch??? Napinacz hydrauliczny sprawny ?? nie ma synchronizacji miedzy wałem , a wałkiem ssącym . Ile ogniwek jest miedzy znakami na wałkach ??
no to w czym masz problem , wypinasz stara wiazke ze skrzynki bezpiecznikow i wpinasz nowa , procz tego dochodzi ci zamontowanie jeszcze jednego czujnika temperatury który odpowiada za automatyczne ssanie, komputer ma miejsce w pdszybiu po stronie pasażera. a schematy sa w dziale download mozesz wziac schemat golfa 2 z takim samym komputerem kolory...
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego zasilania na...
marek1977 czy nie uwazasz ze jesli kat lub tlumik bylby zapchany powinien wtedy pojawic sie jakis blad zwiazany z wartoscia doladowania? skoro turbina tloczy do silnika odpowiednia ilasc powietrza to musi ono gdzies w postaci spalin w miare swobodnie uchodzic (jak w odkurzaczu-zatkasz wylot to i ssanie sie zmniejszy) blok 011 i fakt ze przy przegazowce...
Witam. Wznawiam temat, bo nieuchronnie zbliża się pora zimowa. Myślę jednak, iż w/w metodę można byłoby w moim przypadku (VW Passat 1,8 ADZ Mono Motronic) nieco uprościć. Zamiast stosowania opornika i potencjometra można wykonać odcinanie sygnałów z czujników temperatury silnika i zasysanego powietrza (poprzez 2 przekaźniki rozłączające-przełączające...
Szanta, gratulacje że wkońcu dochodzisz do ładu z passacikiem. Tak na marginesie to chociarz pracuję w serwisie VW to jak coś mi padnie w moim autku (dokładnie ten sam model) to chyba sie do ciebie zgłoszę. Taka mała rada na koniec. Gdybyś jednak miała dalej problemy z wysokim spalaniem, przełącz na paliwo i zmierz ile pali na benzynie. Nie rzadko problem...
ja zlokalizowałem przyczne i naprawiłem, był to czujnik początkowego rozwarcia przepustnicy na zimnym silniku. zakładałem różne czujniki mój był popsuty szwagier przywiózł mi z passata niby taki sam kolor ale jak stałem na światłach miał skoki obrotów tak sam od siebie. wkurzyłem pojechałem do znajomego co ma sklep motoryzacyjny zamówił mi odpowiedni...
Zmierz ciśnienie oleju. Jeśli to nie problem z licznikam/czujnikiem to możliwe, że silnik się kończy i ubywanie oleju to nie jest jego największy problem w tym momencie. Miałem na myśli, że jak silnik nie ma przedmuchów (które nadpalają olej), wymienia się go często (maks 10 tys km), nie jeździ niedogrzany (gdzie trafia do niego jeszcze benzyna na "ssaniu")...
Witam Może ktoś ocenić logi z Passata B5 1.8 20V APT? Mam problem na ssaniu - poszarpuje układ szczelny ssący, przepływka, czujnik temperatury kolektora ssącego, cewka, świece, pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski i przepustnica są lepsze, ale to jeszcze nie to. Oto [url=https://log.tunezilla.com/chart/721...
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
To zużycie paliwa pokazywane przez komputer wygląda jakby pracował cały czas na "ssaniu", więc może to być wina czujnika temperatury, co tłumaczyło by też podwyższone obroty. Regulacja składu mieszanki też może mieć wpływ, może przy regulacji były jakieś nieszczelności w wydechu i teraz jest nieprawidłowy skład. Dodano po 10 W załączniku dodałem tabelę...
A tu prosta sprawa panowie tak by się wydawało po prostu nawalił czujnik temperatury i podawał sygnał do kompa ze auto jest nie dogrzane lub na odwrót. wystarczy wymienić i działa. Kilka razy się to mi zdarzyło poprzednio auto nie odpalało za pierwszym razem trzeba było kręcić około minuty okazało sie ze czujnik podaje sygnał o temper -48 stopni, tym...
Mam pytanie do właścicieli Volkswagenów z silnikiem 1,8 wersja AAM 75 koni jaki mają kolor czujnika temperatury płynu chłodzącego w wersji z 4 przewodami. Chodzi o czujnik przy głowicy na rurze od chłodnicy. Bo nie wiem jaki powinien tam być, ponieważ na kompie wskazuje błędy i za długo działa ssanie automatyczne i chciałem go wymienić ale gość w sklepie...
Ja stawiam na układ sterowania pracą wentylatora chłodnicy i pompy paliwa sterowany czujnikiem przy kolektorze ssącym ,przerabiałem temat w passacie. Prześledź sobie schematy auta i sprawdź czy u ciebie jest taka funkcja a pod maska poznać można po dodatkowym czujniku koło kolektora ssącego
Witam! Jestem właścicielem VW Passata b4 z silnikiem benzynowym 1,6 AFT. Auto jest niezłej kondycji i dobrze się nim jeździ. Niestety miesiąc temu samochód zaczął stwarzać problemy przy odpalaniu po nocnym postoju. Z moich obserwacji wynika że po postoju 6-7 godzin wystarczy 3-5sek przytrzymać go na rozruszniku i odpala po czym ładnie chodzi i normalnie...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Witam.Posiadam Passata b5 z 1997r silnik 90km 1.9tdi.Problem polega na tym że podczas przyspieszania jak osiągnę 120km/h nagle auto lekko przy hamuje i brak mocy utrzymuje stałą prędkość nie przyspiesza,wtedy musze zgasić go odpalic i znowu moc jest i tak w kòłko dodam ze rano jak jadę do pracy to 170km/h i nic sie nie dzieje ale przy powrocie...
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
Witam i proszę o poradę. W moim passacie znowu pojawił sie problem skaczących obrotów.Jest to auto z 1990 r, silnik 1,8 benzyna na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie silnika to PF159373. Auto ma zainstalowaną instalację gazową ale problem skaczących obrotów występuje tylko na benzynie. Spróbuje opisać objawy. Rano przy zimnym silniku odpalając samochód...
Wymieniam silnik dla znajomego. Jest to jakaś przeróbka bo w audi C3 ktoś założył silnik 1.6D. Teraz kolega kupił 1.9D ale nie wiem dokładnie od czego chyba od Passata. Jest taki problem ze w tym 1.9 jest na pompie trochę elektroniki tzn od dołu zaworek odcinający paliwo, pomiędzy wyjściem przewodów wysokiego ciśnienia coś z dwoma kabelkami, trochę...
Witam. Jestem posiadaczem passata B4 VR6 1994rok 2.8 (przebieg 169000km) też z modułem "nowej generacji VR6". Miałem dokładnie taki problem z wystrzałami. Tylko UWAGA , mój pasek nie ma instalacji LPG. Dwa razy rozsadziło mi tłumik akustyczny szmerów ssania. Wybuchy były tak silne ze puszka ta pękała w strzępy... Długo szukałem przyczyny... Żaden z...
Spróbuje jeszcze zamienić wtryski miejscami, Przy gumkach wtrysków w kolektorze nieszczelności raczej nie ma,bo na wolnych psikałem pakiem wokół gniazd wtrysków i nie powodowało to zaburzeń obrotów silnika, chyba ze przy większym ssaniu coś się dzieje,czyli jak dodaje gazu przy obciążeniu silnika. Dziwne jest to ze objaw całkowicie ustąpił po założeniu...
Miałem podobnie ten sam silnik przyczyna tkwiła w pękniętej gumowej rurze powietrza a konkretnie kolanku przy kolektorze ssącym.
Czerwony- podgrzewanie kolektora ssącego Niebieski- ECU czarny to wiesz pozdrawiam
Tworzenie sie podciśnienia o takiej wartości dla wolnych obrotów w kolektorze ssącym jest niedopuszczalne. Podaj numery z czujnika ciśnienia doładowania.
Nie doszukuj się czegoś czego tam być nie powinno. Zauważ, że wtyczka do przepływomierza ma jeden (pierwszy) pin wolny gdyż czujnik temperatury zasysanego powietrza G72 masz montowany w dolocie pomiędzy intercoolerem a kolektorem ssącym (zależnie od rocznika Passata jest albo odrębny albo zintegrowany z czujnikiem G71 ciśnienia doładowania) więc drugi...
mam podobny problem w b5 90ps. Myślałem że to przyczyna filtra powietrza bo był totalnie zawalony. Jest niby lepiej jale Turbo wyłącza się. Moja teoria jest taka że może ssać lewe powietrze? Proszę o podpowiedz co to może być innego? Z góry dzięki po pierwsze to turbo się nie wyłącza tylko sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i pracuje...
Tylko wtryski i tylko wszystkie 4. Co do diagnostyki: błąd wtryskiwacza od 1 do 4 oraz blad czujnika walka ssącego, no i błąd immo.
Drodzy eksperci. Kupiłem Mazdę z silnikiem FUJA, żeby odetchnąć od VW tdi, spawanych z dwóch passatów i zgniłych golfów. Pomyślałem, że mało popularny stary samochód, będzie odporny na czary Januszy handlu. Poniekąd miałem rację, ale egzemplarz, który kupiłem okazał się zaniedbany mechanicznie. Części na szczęście to niedrogi gips i z większością się...
Ważny jest tez węzyk ciśnieniowy podłaczony do mfa ( przetwornik podciśnienia z kolektora ssącego ) Jeśli wystepuje nieszczelnośc to pokazuje głupoty (zawyża) średnie spalanie Pozdrawiam
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Gruszka dziurawa nie jest? Od turbo do kolektora ssącego szczelnie jest? odczepiałem czujnik n75 ?? to jest VNT czy nie?
proszę troszkę jaśniej,czy chodzi o podgrzewacz w kolektorze ssącym? jeżeli tak to jest to zwykła grzałka steruje nią czujnik temperatury silnika (jak dobrze paniętam to ten czerwony??)
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pompkę paliwa umieściłem przy zbiorniku paliwa pod samochodem, paliwo zasysane jest bezpośrednio ze zbiornika, w deklu czujnika poziomu przewierciłem dodatkowy otwór i wpuściłem rurkę ssącą ( zastosowałem dorobioną skręcaną przelotkę uszczelnianą oringiem). Załączam instrukcję montażu do passata B5. Do sterowania załączania zastosowałem zegar timer...
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia węży,dziurawe
Witam, mam problem z paskiem, nie wiem co jest grane. Auto jak zimne nie pali za nic na benzynie. Awaryjnie na gazie odpala. Gdy sie nagrzeje tak do 50 stopni C ( tem oleju podaje mi komp ) i przelancze go znow na benzyne to chodzi jak zloto i pali na benzynie rowniez na dotyk. Zimny pieknie kreci ale nic... Wyciagnelem kabel z czujnika temp wody (...
Sprawa rozwiązana ale po jakim czasie. Gość wyciągał mi czujnik ciśnienia i włożył go ale bez uszczelki a i intercooler był dziurawy (rura do kolektora ssącego). Dzięki za podpowiedzi ale żadna się nie sprawdziła. Pozdrawiam
Odkręć czujnik położenia wałka G40 ten obok koła wałka na górze, to dwie śrubki na klucz 10. Z mojej obserwacji wychodzi, że nie obraca się wałek ssący, stąd takie kiepskie kręcenie, silnik nie spręża bo niema co, wałek stoi. Zdejmiesz czujnik, zakręcisz, zobaczysz czy wieniec czujnika impulsów się obraca (powinien, jest na wałku zamocowanu).
wiem że tryb awaryjny bo po kazdym wył. zapłonu auto idzie normalnie do momentu gdy puszcze pedał gazu robiłem pomiary w czasie jazdy parametry pokazały przeładowanie o ok 30% przepływka nie daje żądanej ale jest wtrybie awaryjnym na wszystkich tak samo po wyjęciu czujnika ciśnienia (czyli nie widzi przeładowania} nadal to samo wałek rozrzadu i 1 szklanka...
witam mam ten sam problem z passatem 1.8 90km jak temperatura spada poniżej -5st.c jak zapale gaśnie , ale po zapaleniu jak przycisne lekko pedał gazu to jest dobrze. chcę wymienić czujnik temp.do ssania ,no a pużniej zostanie silni krokowy.nie wiem kiedy będę to roboć jak się poprawi to napiszę pozdrawiam
NIe rozumiem co ma do tego akumulator, skoro rozrusznik kręci bez problemu. Moim zdaniem będzie to wina sondy lambda.Można ją sprawdzić zwykłym miernikiem. A co ma piernik do wiatraka ? Sonda Lambda działa dopiero po nagrzaniu, więc auto powinno palić bez względu na jej stan. Przeczytam resztę postów, to może napiszę coś konkretniejszego. OK, poczytałem....
Witam serdecznie, mam problem z obrotami w maździe 323 BA z silnikiem Z5-DE 1.5, Chciałabym ustawić obroty na luzie i ssaniu oraz ustawić TPS. Obroty na ssaniu wynoszą 2500 obr./min i nie schodzą nawet jak silnik chodzi z 5 minut, jadąc takim autem do momentu nagrzania silnika obroty wynoszą 1500 obr./min na luzie, i słychać po silniku że on cały czas...
ssanie passat passat ssanie ssanie czujnik
vorwerk thermomix schemat wycieraczki szyby tylnej zmiana napisów
firmware telefunken instrukcja cz340
Kolor kabla biegu wstecznego Skoda Fabia 2 Ford Galaxy: Radio wyłącza się przy podgrzewaniu szyby