w polonezie pompa paliwa jest w baku czy poza ? również miałem z tym problem ze pompkę było słychać, a nie podawała paliwa. Okazało się ze pękł przewód w pompce w baku i ssał powietrze
Wtrysk to nie gaznik gdzie ssanie można wyłączyć samemu.Przy wtrysku komputer dawkuje ilość paliwa w zależności od temperatury silnika ,temperatury powietrza ,obrotów i .stopnia uchylenia przepustnicy.Proponuje sprawdzić czujnik temperatury silnika. i elementy odpowiedzialne za bieg jałowy,silnik krokowy lub nastawnik przepustnicy.
Masz gaźnik i jak pociągniesz ssanie to mieszanka znajduje sobie inną drogę do cylindrów niż przez przepustnice. Idzie kanalikami od wzbogacania mieszanki - czyli ssanie.
ta kontrolka jest tylko od żarówek stopu masz zile podłączony trzeci stop w skrzynce bezpieczników masz niebieską prostokątną puszkę to urzadzenie mikroprocesorowe wyjmij je na parę minut powinno pomóc o ile samo zaczęło się tak dziać bo jesili po podlonczeniu trzeciego stopu to on będzie winy a kolega mariusz myli kontrolki od braku płynu jest czerwona...
no dobrze ale o jakim gaźniku jest mowa skoro ja mam jednopunktowy wtrysk i nie mam zadnego gaźnika Dodano po 15 a jak naprawic bybylo to automatyczne ssanie
Mało informując odpowiedzi . Kolego jeżdżę już 6 rok polonezem sam go sobie naprawiam i powiem tak przyczyną wysokich obrotów są lewe powietrze u ciebie mało realne skoro LPG ok , czujnik temperatury komputer ma informacje o zimnym silniku i zwiększa dawkę paliwa i powietrza ( w starszym modelu odpowiada za to kierowca wyciągając ssanie)
ssący - 0,2 mm wydechowy - 0,2 mm mierzone na zimnych zaworach. Chyba, że staaaary typ (ponad 15 lat).
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
Radzę sprawdzic ssanie czy się otwiera do końca i czy druga przepustnica nie jest uchylona podczas pracy na ssaniu
Ssanie było w polonezie na benzynę, tu nie ma żadnego ssania, jedynie komputer dostosowuję dawkę paliwa i początek wtrysku do temperatury silnika.
pozatym zdaje sie ze czujnik temperatury nie wlacza "ssania"
Cześć Wszystkim. Mam problem z poldkiem, niechce mi sannia wyłonczac. Slinik moze byc nawet gorący ale dopuki jade ciągle trzyma go na wysokich obrotach, dopiero jak sie zatrzymam na chwile to obroty spadną na normaly poziom. Czy moze mi ktos poradzic co z tym zrobic. Z góry dzienkuje.
Sprawdż czujnik temperatury płynu chłodzącego, z czujnika pobierany jest sygnał do układu "ssania".
Moze czujnik temperatuy silnika (tylko ni ten od wskaznika) jest uszkodzony i komp nie zalacza "ssania".
Zatankowałem do pełna i nic to nie daje rano w chłodne dni pali dopiero za którymś razem (może wtrysk, co robi ten silnik krokowy , słyszałem że jest oddzielny wtrysk do ssania)???
Witam!! Bierzesz amperomierz do reki wpinasz sie w szereg z instalacja przy akumulatorze i patrzysz ile "spija" Ci pradu na postoju. Dopuszczalnie przy tych odbiornikach, o ktorych piszesz powinno byc ok 35- 40 mA , jesli wiecej to szukanie, ktory obwod jest "glodny" poprzez wypinanie bezpiecznikow i czajenie kiedy prad spadnie. Co do gaznika (to juz...
Tak się składa, że wszystkie z wtryskiem bezpośrednim mają automatyczne ssanie. Multec XM też. To już w ogóle pomieszanie pojęć. Polonezy nie miały automatycznego ssania nie miały też bezpośredniego wtrysku. Ssanie automatyczne da się zrealizować tylko w gaźniku. O ile mnie pamięć nie myli -bo było to już dawno- to takie ssanie miały skody favorit.
Na lewym słupku A, nieco u góry, na lewo od linki ssania.
Już przy 40°C powinien pracować równo po wyłączeniu ssania. Poradę masz powyżej - wyczyścić sprawdzić ew oddać do regeneracji gaźnik.
Obroty czasami falują, raz mam po 500 a raz po 2tys. Jutro przeczyszcze silniczek krokowy, skoro nie ma dużo roboty, to nie zaszkodzi tego zrobić. Tylko jesli to nie silnik krokowy, to co jutro moege jesczez sprawdzić? jak np.: sprawdzić czy ssanie automatyczne działa?
Ssanie to zwiększona dawka paliwa. Na jałowym obroty są wówczas wyższe. Takie cuda to były w Polonezie na gaźniku. Szukasz sobie na siłę problemu
Napisałem ci masz silnik w przepustnicy to nie polonez gdzie miałeś linię od gazu i ssanie na lince
Czujnik temperatury do wtrysku jest wkręcony w kolektor ssący
Witam Silnik na benzynie nie utrzymuje wolnych obrotów na postoju tylko od razu gaśnie . Sprawdziłem elektrozawór w gaźniku od wolnych obrotów , niby reaguje i otwiera się . Napięcie dochodzi do zaworu więc powinien działać . Czy może jest jeszcze jakiś powód że po wyłączeniu "ssania" silnik gaśnie ? Polonez posiada instalację LPG . Nie ma problemów...
115C to stary "Fiatowski" 1500, z filtrem oleju pod kolektorem ssącym.
Formalne pytanie, bo tego nie wiem: Jaką drogą dostał by się do kolektora ssącego?
Przy tych silnikach z tego co pamiętam to ustawiasz wstępnie luz zaworowy. Zobacz stan filtrów i układ ssący.
A w tym Poldku masz jakąś elektronikę? czy chociaż ssanie jest automatyczne? bo na nie wskazują objawy.
Upiekłem termostat w piekarniku do 80st C, nadal termostat nie zareagował. Rurka od kolektora ssącego do rurki nagrzewnicy jest zimna !!! czy tak ma być ? Jak może być zatkany obieg przez kolektor ssący?
Odczytałem kody i była tylko 15-zbyt niski sygnał czujnika temperatury płynu chłodzącego. Gdzie jest ten czujnik? to jest ten w kolektorze ssącym?
A jak u ciebie z serwem od hamulca ? Może trzeba szukać przyczyny w tym miejscu. Może membrana serwa jest dziurawa lub zaworek zwrotny nie zamyka dokładnie i spada ci ciśnienie w kolektorze ssącym.
Tych skoków obrotów ja nie miałem. Niestabilne wolne obroty pojawiły się jak reduktor dojrzał do regeneracji. Po regeneracji też mi początkowo skakały, rozbierałem chyba ze cztery razy reduktor zanim trafiłem z dźwigienkami i ośkami w "stare koleiny". Ustawień gaźnika i zapłonu po ustawieniu na benzynie nie ruszałem, żeby silnik po przełączeniu na benzynę...
Jest tak jak powiedział gimak, że na zimnym nie ma ssania i ma za chudą mieszankę..
Ten na reduktorze ( od ssania ).
Wydaje się że jadnak brak styku jałowego może powodować nierówną pracę na b.jał. a ponadto sonda lambda lub przestawiony potencjometr przepustnicy,nieszczelność w kolektorze ssącym.
Nie ma ssania w samochodach na wtrysku. Obroty są prawidłowe.
Ten zaworek jest elementem układu wykonawczego "ssania". Jeśli to jest zdjęcie Twojego gaźnika, to nie dziwne, że silnik nie pracuje równo - źle ustawiony/zatkany układ biegu jałowego. Schemat gaźnika GM 34S2C dostępny jest z opisem działania w książce "Sam naprawiam FSO Polonez". http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
czy to auto jeździ na gazie? i czy na gazie sąpodobne objawy? następne pytanie czy zaczęło się to dziać jak spadły temperatury? Możliwe jest też ssanie lewych obrotów do gaźnika sprawdź też i to.
Słusznie podkreśliłeś: Trzeba pamiętać o niektórych rzeczach: uchwyt masy podłączamy do elementu spawanego, Ale nie można też wykluczyć dziwnych przypadków, potem się okazuje którędy płynie prąd. Szef spawał coś przy chińskim skuterze, przypadkiem dotknął czegoś innego i spaliła się masa w instalacji. Cienki przewód idący od statora aż do regulatora...
Miał czarne spaliny bezpośrednio po rozruchu następnie były gęste i białe. Po ustawieniu pływaka i dyszy w gaźniku spaliny się zmniejszyły w 90% nadal trochę kopci lecz i tak pozostawia niewielki nagar i z wydechu wylatują czarne krople. Silnik nadal nie ma mocy, tylko po wyciągnięciu delikatnie ssania odzyskuje siłę.
Mam poloneza 1,6 GLI i od kilku dni zaczoł mi szarpać w trakcie jazdy, auto jest zasilane paliwem i gazem wtrysk raczej odpada po na paliwie i gazie są takie same objawy. Co pwinienem sprawdzić lub co powoduje to szarpanie? P.S podczas odpalania z rana na paliwie nie może wejści na obroty bez dodania gazu niekiedy gaśnie i przy ponownym odpaleniu łapie...
jeszcze jedna sprawa. na zimnym silniku gasnie ne zalancza sie takzwane ssanie(podwyzszone obroty) dzieje sie to na benzynie i na gazie.
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Aby uruchomić zimny silnik benzynowy do komory spalania należy podać bogatą mieszankę paliwową.Jezeli rozgrzany silnik pracuje normalnie ,a zimny trudno uruchomić to na 100% awaria tkzw.ssania. Kiedyś ssanie zaciągano linką dziś tę funkcję realizuje sterownik wtrysku.
mały przycisk monostabilny ukryty Dawno temu, w polonezie caro (benzyna, zapłon rozdzielaczowy) zastosowałem ukryty w okolicy cięgna ssania wyłącznik bistabilny zwierający styki przerywacza. Rozrusznik kręcił do padnięcia akumulatora, a silnik nie zagadał.
masz nieszczelnośc po stronie ssącej. Tyle.
Kompresja jest według taniego wskażnika w granicach 12 Dodano po 13 Ale napisze tak Autko 1995 r (dobry rocznik) Przejechane 65 tysiaków i zero usterek, zero praktycznie włozonego wkładu. Jak podtrzymuje na ssaniu to auto trzyma obroty jak zrucę to zaczynają się hopy i siupy, wyregulowane obroty na jałowym w granicach 900, ale i tak ich bez ssania nie...
Jeżeli chodzi na gazie to w ogóle nie reaguje na ssanie a na pewno nie na tyle aby swobodnie pracować na wolnych obrotach...
Witam, trosze się oziębiło i problem powraca. Dawno temu miałem FSO POLONEZ. Gdy zbyt wcześnie wyłączyłem ssanie silnik pracował nierówno podczas przyspieszania. Przypomina mi to prace mojego Modusa. Polonez miał możliwość przestawienia skąd ma czerpać powietrze. W okresach zimniejszych powietrze czerpał z kolektora wydechowego, który był gorący, przez...
no ok czyli jak bedzie w miare ciepławy albo przynajmniej nie mrożny to wina niebedzie leżec po stronie gazu, mam taką teorie moze to wina tego silnika krokowego jak zapala auto to chodzi na ssaniu po 5 minutach ssanie sie odłancza i samochod gasnie bo wtrysk cos tam nawala :)
Jest iskra wogole, paliwo dostaje sie do cylindrow, ssanie dziala? Mam nadzieje ze nie probujesz go w mrozy zapalac na gazie. Pozdrawiam.
Witam ponownie. Skumajcie motyw. Sprawdzony został ten rozrząd i jest wszystko ok. Ale najlepsze jest to że podczas dodawania gazu z wtrysku chlapie paliwo do filtra.. a z tego co mi wiadomo to powinno raczej gdzieś tam w tłoki i podejrzewam że właśnie coś z tym układem wtryskowym jest nie tak.. albo z komputerkiem.. jak myślcie?? P.S jeżeli napisałem...
Ja w swoim poldku po zainstalowaniu gazu (I generacja) nie wyrzuciłem tej rury i nie zauważyłem żeby to coś przeszkadało w pracy silnika na gazie. Raczej pomagało przy dużych mrozach, bo w takich warunkach odpalony na gazie silnik (400-450 obr/min) szybciej dochodził do swoich normalnych obrotów, po uzyskaniu których rozpoczynałem jazdę. Dodam, że po...
Spróbuj odłączyć klemę z akumulatora w ten sposób zrestetujesz komputer i bedziesz miał fabryczne ustawienia.Na benzynie powinno chodzić ok.
Złącze na kablu od czujnika temperatury zardzewiały, po wyczyszczeniu polonez znowu ssie;p
Nie, w Samarce druga przepustnica jest otwierana mechanicznie, tak samo jak w Polonezach. Te membranki to pompka przyspieszenia i druga związana ze ssaniem bodaj - nie pamiętam w tej chwili. Wersje 1.1/1.3/1.5 różniły się średnicą dysz i przelotów - zwężek Venturiego. Gdzieś jest w sieci książka WKŁ na temat Łady, znajdziesz tam potrzebne informacje.
Niestety moje rozwiązanie teoretyczne jest nieużyteczne. Dopiero teraz miałem dostęp do silnika w którym miałem to zamontować i jezeli chciałbym włączyć ssanie to siłownik musiałby zostać w tym stanie w którym się wysunął. Czyli jedyne rozwiązanie to serwomechanizm, ale narazie będę korzystał z lata i pływał motorówką bez ssania ;) Temat zamykam i dzieki...
no wiec tak,zrobilem reset...i dalej to samo..juz mnie to denerwuje..bo czy silnik ma 90 oC czy 100 to obroty gdy jade stoja na 2 tys raz na 100km spadna.ale gdy stoje odrazu pieknie spadna ;(linka od gazu sie nie zacina,czujnik musi byc dobry bo pokazuje 90 i sie wiatrak włacza...a te podcisnienia to nie mam pojecia jak sprawdzic ;S Dodano po 2 aha...
Witam! Mam mały problem z ssaniem w Favoritce. Pracuje niby prawidłowo włącza się kiedy trzeba ale na ssaniu obroty potrafią dojść do 3000 - jeżeli wcześniej nie wcisne pedału gazu bo jak go wcisne to obroty spadają do 1600-1700 i takie się utrzymują bardzo długo. Jak jeżdże po mieście to cały czas mam ponad 1500 obr. a przez to pali mi więcej. Na gazie...
Czasem powodem wysokich obrotów w samochodach z automatycznym ssaniem może być czujnik temperatury - sterownik myśli że silnik jest zimny i daje mu ssanie. Płyn w chłodnicy(poziom) też sprawdź. Tak miałem w nissanie, nie wiem czy dokładnie tak samo jest w poldku.
Powracając do kosiarki, to sąsiad ma doczepiony od dwóch lat wzdłuż rury od rączki prowadzenia, tłumik od polskiej motorynki, ten zakończony w dzióbek, wcześniej miał od Rometa zakończony prosto, ale kosiarka wpadała w jakieś dziwne rezonansy i się dławiła. tłumik jest połączony z wylotem oryginalnego tłumika gumowym kolankiem od chłodnicy starego poloneza....
Sprawdzę jutro. Odnośnie odmy.. hm.. jakby to powiedzieć.. Za odmę robi tam przewód gumowy z pokrywy zaworów idący do kolektora ssącego - jak w Polonezie. Jak odpiąłem przewód, to zero oleju. Jaki masz pomysł Megawe? Czego szukamy? Filtr powietrza nowy. Filtr paliwa też nowy.
Sprawdź luzy na zaworach tak jak napisał Swidniczanin. Sprawdź jak przyśpiesza jeszcze gdy jest na ssaniu. Tylko nie za ostro i nie na zupełnie zimnym silniku(szkoda go forsować). Możliwe, że faktycznie jest coś przytkane w gaźniku. Miałem coś podobnego w polonezie i z pracy(9km) wracałem na wciąż zaciągniętym ssaniu bo nie dało rady ujechać na wyłączonym....
Sprawdż wężyk z komputera do kolektora ssącego.
Palec i kopułka do wymiany. Gołym okiem będzie wszystko wyglądało ok, ale palec potrafi się wypalić w środku. Co do tych silników serji K nie zgodzę sie z kolegą misiekts. Poza uszczelkami pod głowicą nie spotkałem sie jeszcze z tym żeby ten silnik sie rozpadł, poza tym, że ktoś jeździł tak długo z uszkodzoną uszczelką że się kolektor ssący stopił.
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Jest jeszcze jedna metoda do wypróbowania. w starych dużych fiatach i polonezach były takie małe przerywacze do kontrolek od ssania i zaciągniętego ręcznego. Taka mała puszka aluminiowa z bimetalikiem. miała wprawdzie wybite 12V/10W ale może będzie pracować przy 6V i większym obciążeniu...
Wątpię, czy GSI ma A i B w gnieździe tak samo, jak oplowski GLI. Sprawdź szczelność dolotu (uszczelki kol. ssącego, serwo hamulców).
Czyli zmniejszyć ciśnienie i wykonać od nowa auto kalibrację - dobrze rozumiem ??? A co do dysz - to te wwiertki na kolektorze ssącym - zgadza się ???
W starym i ile mnie pamięć nie myli jest płytka drukowana i trzy ośmiokonektorowe złącza. I tam nie ma żadnych technologii kosmicznych - wystarczy wyjąć żaróweczki, wziąć multimetr i pomierzyć - 30 min i schemat rozrysowany. Do wskażników typu paliwo, olej i temperatura dochodzą trzy styki: masa, zasilanie i sygnał. Do obrotomierza: zasilanie, masa,...
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
auto w ogole nie chce jechac jest slabe pozdr sadek No i będzie słabe. Ja kiedyś, mając "kancioka" w ramach walki z marnotrawstwem przepalałem takie mieszanki spuszczane na zlecenie klientów którzy "popełnili omyłkę". Stać to się nic nie stanie, auto słabe było jak cholera, prawie cały czas trzeba było na ssaniu jechać, ale człowiek radował się z darmowego...
Ja mam w polonezie to samo od 4 lat, obroty spadają dopiero po wciśnięciu pedału hamulca i przytrzymaniu przez 5-7 sekund - byłem u kilku mechaników i nic, czyściłem wszystko co się da i też nic - na moje oko to tak jakby się ssanie nie wyłączało, dopiero po naciśnięciu hamulca ssanie się wyłącza, albo silniczek krokowy do wymiany ale ja się już do...
Witam. W starych polonezach stosowano małe przyrywacze do kontrolek hamulca ręcznego oraz ssania. Chciałbym zamontować u siebie w Caro kontrolkę włączonego wentylatora chłodnicy i uzyskać ten sam efekt czyli przerywane światło kontrolki. Jednak ze względu na słabą dostępność tych przerywaczy chciałbym wykorzystać mały układ elektroniczny. Gdzieś kiedyś...
to że śmierdzi gazem to źle trzeba szukać nieszczelności, a ten przełącznik 3 poz. to gaz- jazda na gazie, coś to wyłączony gaz i benzyna i benzyna -jazda na benzynie, a dodatkowy przełącznik to chyba coś w rodzaju ssania na gazie -powinno ułatwiać rozruch na gazie przy wciśniętym przycisku
Wybaczcie, że tak późno, ale na przyszłość się pewnie przyda innym. Komputer łapał Ci błędy? Jak rozwiązałeś problem? Miałem to samo w swoim polonezie (tez sam monopunkt Boscha). Faktycznie, gdy komputer łapał błąd czujnika TPS - ssania brak, do tego strasznie go zalewało i dusił się, nie wchodził w obroty. Po przełączeniu na LPG całkowicie inne auto....
Hehehe. Ostatnio taki chip rezystor miałem 10 lat temu kiedy jeszcze myślałem, że polonez to też samochód. Kiedy np. w czasie wyprzedzania zabrakło mocy po prostu wyciągałem ssanie do oporu i redukowałem bieg. Jak on się wtedy pięknie zbierał! Prawie jak teraz moje volvo gdy na piątce przyspieszam od 120 8-) A tak na serio, uważam, że takie aukcje powinny...
Wkręcony w kolektor ssący
Sprawdz czy wczasie rozruchu na zimnym wtryskiwacz daje paliwko o ile to monowtrysk. jak daje i iskra jest to podlej mu troche strzykawka Jak zarechce to wtryskiwacz prawdopodobnie kuleje Silnik jest na wtrysku wielopunktowym. Właśnie kiedy mu się wstrzyknie paliwa to zapala i na zimnym! to wygląda tak jak gdyby nie działało wogóle ssanie automatyczne,...
Witam, Proszę zeby ktoś mi cos doradził bo kazdy mechanik chce naprawiac i wymieniac cos innego a najlepiej wszystko w moim polonezie. Problem polega na tym ze samochod po odpaleniu wchodzi na 1500 obrotow (ssanie) i przez jakis czas (do nagrzania silnika) utrzymuje sie na tym poziomie. Po nagrzaniu obroty zaczynaja falowac - tzn raz jest 1200 pozniej...
to wspomaganie odpowietrzenia komory silnika byłoby prawdopodobne-bo przy niskich obrotach w obudowie filtra jest ciśnienie atmosferyczne (chyba) i nie ssałoby z tej rurki od odmy, a tak przez wężyk zasysa. bo na wysokich obrotach silnik dostaje tyle powietrza przez przepustnice ze nie potrzebuje dodatkowego (polonez nie wkręca się aż tak szybko na...
Przecież pisze, że wiem jak wygląda kolektor silnika CE 1.6 MPI. Zamiana pompki paliwa nic nie dała. Mam podejrzenie że silnik przy próbie startu jest zalewany benzyną. Czy wie ktoś może czy na ssaniu (zimny silnik ) następuje wydłużenie impulsu otwarcia wtryskiwaczy ? Czy tylko silnik krokowy bardziej otwiera dopływ powietrza.
Jak już pisałem gaźnik wyczyszczony, (kilka razy), cewka i moduł wymieniane (dostałem od poprzedniego właściciela, na jednych i na drugich tak samo). Zielony kabelek poszedł jako jeden z pierwszych, będę musiał wymienić tą cewkę z aparatu, może to coś pomoże...Chodziaż nie wydaje mi sie, bo z wyciągniętym ssaniem nie ma problemu a gdyby to było coś...
Dobry wieczór. Może to komuś się przyda... Jedziemy sobie "Polonezem" w którym zepsuł się rozrusznik. Zatrzymaliśmy się na chwilę, zgasiliśmy silnik. Nie ma w okolicy nikogo, żeby popchnąć... Poniżej jest metoda na samodzielne odpalenie: Prawe tylne koło podnosimy (warto tam podłożyć pod ośkę coś oprócz podnośnika, np. parę cegieł, albo tzw. "kobyłkę")....
zobacz silnik krokowy na 100% daje Ci ssanie (czyli zwieksza dawke powietrza, tak ajkbys recznie dodawal gazu). i po wymianie nie wie jaka pozycja dla niego ejst dobra. metoda ustawiania silnika krokowego jest nastepujaca. zdejmujesz klemy z akumulatora na 20sekund (okolo) dzieki temu rozprogramujesz komptuer. nastepnie podlaczasz kelmy i uruchamiasz...
Dołączam się do kolegów. Co prawda miałem Poloneza, ale to też był smok. W najgorszych czasach palił mi 18, ale była zima i dojeżdżałem tylko do pracy i powrotem. Cały czas na ssaniu. Dwa kilometry w jedną stronę. Sprawdź czy dźwigienka ssania się nie zapiekła, albo tłoczek zubażający, poziom paliwa, czy dysze główne nie są zamienione i czy pływak nie...
polonez '92 po generalnym remoncie silnika i głowicy + nowy gaźnik. problem jest taki ze przy dzisiejszej temp (ok-12) jezeli go odpalam na ssaniu to zapala i od razu gasnie, troche podpapuje gazem i znow zapali-gasnie (bez gazu jak i z wcisnietym lekko gazem) po kilku 4-5 probach odpala i juz nie gasnie. (czy winna moga byc wypolerowane doloty w glowicy...
Jeśli powyżej 3000 obrotów silnik dalej ciągnie w górę to nie będzie to wina filtra. Zapchany filtr ogranicza przepływ gazu, więc będzie odcinał osiągi ,,od góry" obrotów. Gdy będziesz się dobierał do filtra to najpierw zakręć wielozawór, a potem wypal gaz z przewodów i filtra. Dopiero gdy silnik zgaśnie rozkręcaj filtr. Nie napisałeś czy ten problem...
Podaj strzykawką trochę paliwa do kolektora ssącego i sprawdź czy się odezwie.
Witam. Wczoraj coś się pochrzaniło z polonezem- rano palił. Wieczorem po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje. Nie słychać żadnego buczenia rozrusznika, a lampki (akumulatora i ssania) po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłonu lekko przygasają. Jednak rozrusznik nie daje śladów życia. Bezpieczniki sprawdzone i są w porządku. Akumulator na 100%...
Pomysł narodził się dawno, ale nie było czasu na realizację. Chcę to zorganizować najprostrzym sposobem, mam trabanta z silnikiem 1300ccm, irytuje mnie gaźnik z automatycznym ssaniem i ciągłe problemy z wolnymi obrotami. Planuję zastosowanie wtrysku od poloneza (wtryskiwacz, komputer i wymagane czujniki), jest to najłatwiejsze do zdobycia. Ze schematu...
tak to sa kable od czujnika poziomu paliwa. W srodku jest plywak i rezystor suwakowy ktory w zaleznosci od poziomu paliwa zmienia rezystancje. Musisz to wykrecic z gornej czesci baku i przeczyscic styki i drut oporowy na rezystorze. Dostac sie do tego mozna albo od bagaznika albo od tylnej kanapy ktora musisz wyjac. Nie wiem dokladnie gdzie ale w polonezie...
Zmierz sprężanie na 4 z jednego suwu.Regulacja zaworów 0.2 ssący i 0.25 wydech
kable są nowe, czujnik tempertury też wymieniony. W obudowie termostatu mam dwa czujniki i wymieniłem ten bliżej silnika bo podobno z tego idzie tempertura silnika do kompa Dodano po 17 a może ktoś wie co jest odpowiedzialne za włączenie sie ssania w tym samochodzie bo podejrzewam że tu tkwi problem, ono się nie włącza
Nie sądze żeby to był moduł. Świece po wykręceniu są suche jest iskra. Chciałbym jeszcze dodać że przed wystąpieniem tych objawów spalił się silnik od wentylatora chłodnicy. Póżniej wymieniłem czujnik załączania tego wentylatora bo się nie załączał. Wygląda na to jakby nie było załączania ssania albo coś jest zatkane. Po nagrzaniu jakoś chodzi ale to...
Ma i to bardzo dużo. Silnik dostaje za dużą dawkę paliwa, gaśnie szarpie przerywa, coś jak polonez na ssaniu, a na gazie gaśnie maglowałem to 1000tysiac razy kolego, przyznaj sobie ostrzeżenie ,bo nie masz racji. 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą...
Tak, ale taką mam, i iskra była gorsza niż na tej z poloneza elektronika. Założyłem wczoraj zamiast cewki 4226 cewkę BE200B (1 ohm na pierwotnym kontra 3,5 ohma w BE200B), od przerywaczowego zapłonu ze 125p. Iskra jest gołym okiem mocniejsza, i zapaliła bez włączania ssania na pół kopniaka :) Dzięki za poradę!
Witam. Sprawdż czy czsem nie jest pęknięty kolektor ssący szczególnie obejrzyj dokładnie czwarty cylinder.
Na gazie mi nie odpali, zawsze muszę na benzynie odpalać jak jest zimno, właśnie te usterki są na paliwie, wygląda to tak, że przy zimnym silniku wyciagam ssanie i po uruchomieniu silnika, i po chwilowym całkowitym zwróceniu ssania silnik nierówno pracuje i gaśnie, a na częściowym wyciągnięciu ssania silnik nie gaśnie ale dalej nie pracuje równo. Natomast...
Cześć. Wyłącz LPG weź strzykawkę lub spryskiwacz do szyb, nalej tam trochę benzyny i pśuknij w dolot powietrza i kręć, jeśli zagada to coś z paliwem. P.S. dolot powietrza to ta rura między kolektorem ssącym a filtrem w tej kwadratowej skrzynce na lewym błotniku.
zapłon polonezie gaznik polonezie zapłonem polonezie
picasso benzyna kontrolki płyta indukcyjna schemat amica instrukcja lucznik
Lokalizacja buzzera czujnika parkowania Audi Q3 2013 Jak wymontować element grzejny w Liebherr CBNes 3966?