Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
Logiczne ; zobacz , co w czasie kręcenia ginie na cewce przekaźnika "lewego" , plus czy masa z ECU , bo on PODAJE na cewkę "prawego" 12V. To jest zawór odprowadzania ze zbiornika opar paliwa do kolektora ssącego , nie ma nic wspólnego z tankowaniem paliwa.
Myślałem o problemie i skoro jet paliwo i iskra to czego może brakować, powietrza ? Do zapłonu mieszanki jeśli jest paliwo i iskra jak piszesz, potrzeba najważniejszego kompresji!!! Dla tego ci piszę non stop abyś to sprawdził, i nie szukał po omacku i obwiniał elektronikę, skończy się na tym że wymienisz pół samochodu a problemu nie rozwiążesz. Jeśli...
Miałem tak jak paliwo się kończyło. i tak też u mnie sie stało lol eh... buczała pompa bo ssała powietrze...zamiast benzy Ręce opadają!!! Choć w takim przypadku chciałbym zacytować mego kolegę. Tyle tylko, że na forum sie nie przeklina. Szkoda... Temat zamykam, a jego autora odesłałbym najchętniej do przedszkola.
Teraz konkretnie, gdyż może się to komuś sprzydać: wymieniłem termostat (przy okazji pasek i rolkę z napinaczem) i wszystko OK. Wnioskuję, iż autko musiało być wcześniej ciągle "na ssaniu", a silnik niedogrzany stąd "apetyt na paliwo". Po wymianie części wskaźnik poziomu paliwa (co dziwne dla mnie bardzo) działa prawidłowo, temperatura jest w normie...
ssanie ma ręczne, przebieg ok 200-230 tys. układ wydechowy jest ok a motorek jest w dobrym stanie tylko zaczął żreć paliwo. Podejrzewam ze problem jest w gaźniku. Wymieniłem uszczelki ustawiłem pływak , uchylenie przepustnicy, nie ruszałem wkrętu od zawartości CO bo do tego muszę udać się na analizator. Sam uczę się w zawodzie mechanika i nie potrawie...
Witam Mój samochód Corsa A'92 bardzo źle reaguje na wilgoć chłodnymi dniami. Traci obroty, szarpie, trzeba się posiłkować ssaniem przy ruszaniu, później wyłączać, żeby się nie dławiła. Parę lat temu przeczytałem wszystkie wątki w internecie o tym problemie w silnikach 12NV, także 10NV i 14NV. Niestety ludzie pisali, że wymieniali większość osprzętu...
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Podczas kręcenia rozrusznikiem nie miałem podłączonego komputera zrobimy to dzisiaj. Sprawdzaliśmy pompkę podając jej napięcie z zewnętrznego źródła ( akumulator ) i działała idealnie ( opinia mechanika) . Z poziomu komputera wyłączaliśmy i włączaliśmy ją działa ok. A czy to może być coś związanego z czujnikiem ssania???? No to dobry mechanik . Na...
Witam mam dokładnie taki sam problem jak u kolegi. Mianowicie samochód postoi kilka godzin i nie zapali. Rozruch kręci akumulator nowy. Świece sprawdzone. Ciężko powiedzieć coś więcej ponieważ samochód mam a w posiadaniu kilka dni. Jutro przeprowadzę diagnostykę a już wiem, że z jakiegoś powodu nie ma kontrolki check. Samochód odpalimy po 2 metrach...
Popraw błędy, tapicerzy (póki co) nie mają jakiejś dyspensy od konieczności przestrzegania zasad ortografii. Wracając do tematu to sprawdzić czy pracuje pompa (przekaźnik, bezpiecznik), czy jest ciśnienie paliwa (zużyta pompa, uszkodzony smok ssący, nieszczelności), czy klika wtryskiwacz,
raczej to niesprawny reduktor,przez noc wypelnia ci kolektor ssący i podczs odpalania na pb masz dwa paliwa
Witam. Posiadam Corsa C 1.3 CDTI z 2004 roku. Problem polega na tym, iz gdy zostawie auto na jakis czas, kilka godzin czy przez noc, bardzo ciezko odpala, potrzeba krecic z 5-6 razy po 10 sekund za kazdym razem, zeby odpalil, jak odpali to jezdzi bez zarzutu. podczas rozruchu nie wydobywa sie zaden podejrzany dym z wydechu (chyba ze zimno to zaraz po...
Druga sonda nie ma wpływu na to co się dzieje u Ciebie. Zapali tylko lampkę silnika. A że się tak spytam, na benzynie auto działa dobrze? na automatycznym ssaniu na benzynie przez chwile pod odpaleniu auta (np. z rana) - tak, wtedy chodzi poprawnie i trzyma stabilne ok 800 obr/min na biegu jałowym. Ale tylko chwilę chodzi dobrze.. Wiec radzicie bardziej...
Witam, zauważyłem w Corsie wyciek spod przepustnicy. Olej wyciekł na kolektor ssący, a jedna z uszczelek jest nasączona paliwem. Od czego zacząć demontaż?? Opel Corsa 95r. 1.4 8V
Podwyższone obroty na zimnym to tylko załączyli się ssanie silnik dostaje wzbogacona dawkę paliwa żeby się szybciej nagrzał jest to zupełnie normalne i prawidlowe
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
A może tak zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa, sprawdzić czy nie ssie lewego powietrza, sprawdzić napięcia na potencjometrze przepustnicy, sprawdzić czy wężyki od podciśnień są prawidłowo podłączone.
iskra jest jak sprawdzasz świece masz na wierzchu to nie znaczy że jak je wkręcisz też jest , uczepiłeś sie najpierw sondy teraz stera a nie sprawdzasz wszystkiego tak jak trzeba albo walnięta cewka albo zawór ssący minimalnie wypalony i wydmuchuje paliwo może też samoregulator się podpierać daj spokój kompowi i sondzie
Te cztery wężyki to od wtryskiwaczy gazowych. Zaslep je po prostu i będzie dobrze. Pytanie jeszcze gdzie było podpięte podciśnienie do parownika i ewentualnie mapsensora. Możliwe że pod wężyk idący do zaworu par paliwa. Sprawdź czy z tyłu kolektora ssącego nie masz jeszcze jakiegoś trójnika z luźnym końcem.
Sprawdź czy jest iskra. Jak będzie iskra to podaj trochę paliwa do kolektora ssącego i sprawdź czy silnik się odezwie. Jak auto ma obrotomierz to sprawdź czy podnosi się wskazówka w czasie kręcenia.
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
Witam Mam problem z odpaleniem Corsy 1.4i (benzyna + LPG). Samochód normalie jechał, po zgaszeniu silnika nie można go ponownie uruchomić ani na benzynie ani na gazie. Elektryka "chyba" w porządku bo na samostarcie podawanym do rury ssącej próbuje odpalać. Wydaje mi się, że nie dostaje paliwa ani gazu. Może ktoś wie co może być przyczyną. Zgóry dziękuję...
Wydech rozebrałem, jest w dobrym stanie, ma dobry przepływ powietrza. Pasek również na swoim miejscu. Ciśnienia na razie nie sprawdzałem bo okoliczny mechanik jest zajęty, a nie mam przyrządu żeby zmierzyć to samemu. Sprawdziłem również luz na zaworach i wszystkie mają wartość katalogową (ssący-0,15mm, wydechowy-0,25mm). Wtryski również sprawdzone-wszystkie...
Witam. Proszę was o pomoc. Ostatnio czyściłem EGR i jak wszystkim wiadomo przy tym silniku trzeba się namęczyć z wykręceniem Łączy się to z rozebraniem kilku części. Poskładałem wszystko. I tu zaczyna się problem. Autko nie odpala. Słyszę ze rozrusznik działa ale silnik ani drgnie o co chodzi? Wszystko podpiąłem jak należy. ( kolektor ssący. Zbiornik...
Tylko czy wtedy nie powinny pojawiać się jakiekolwiek losowe błędy? Od tak sterownik zaczyna źle działać, zimny lut albo nawet lekkie zwarcie nie powinno generować błędów? To byłby niesamowity przypadek, że najpierw był błąd P0130, potem wypadanie zapłonu (z przyczyną w zalanych świecach) i jeszcze doszedł by do tego ECU... Poniżej kilka pytań: 1. Czy...
corsa ssać ssać paliwo kolektor ssać corsa
zmiana impedancji głośników rozłączenie akumulatora retro lodówka
turbina wiatrowa suszarka electrolux edh3887gde
Pralka Miele W 715 - problem z zamykaniem drzwi Podnośnik szyby przedniej prawej nie działa - jak zamknąć okno?