Nie. Wtedy będzie można je załączać i wyłączać jedynie przyciskiem, nie będzie reagowało na stacyjkę. To nie jest dobry pomysł bo radio będzie cały czas ssać prąd z akumulatora. Ten przycisk de facto wyłącza tylko interfejs użytkownika, ale system wciąż pracuje a na ekranie cały czas jest wyświetlany zegarek. Właśnie zakupiłem podobne radyjko do Zafiry...
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
Albo nieszczelna rura ssąca bądź zażużlowany EGR.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
zmienna długość kolektora ssącego. Tylko wymiana na inny kolektor choć bez gwarancji że ucichnie.
Udało mi się rozwiązać zagadkę: wymieniona pokrywa zaworów — odma i zaworek przy kolektorze ssącym 55566514 0280142487
Na kolektorze ssącym...
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Miałem ostatnio podobny problem coraz 1.2 13r. B+G, proponuję sprawdzić szczelność układu dolotowego, odmę w pokrywę zaworów i zaworek przy kolektorze ssąc to jego numery 55566514 0280142487
Sygnał z czujnika temp. powietrza ma znikomy wpływ w benzyniaku. Tak znikomy, że czujnik możesz nawet odpiąć i różnicy nie poczujesz. Tym, którym to pomogło to opcje są dwie: -autosugestia -mieli założony stożek i silnik ssał saunę z komory silnikowej. To częsty błąd.
przepustnica inna , ale masz starą. Więcej czujników ma Z10XEP,chociaż tylko na kolektorze ssącym
Pewnie jest tam mnóstwo oleju i zaciąga do kolektora ssącego.
Sprawdź krokówkę i czy nie ma nieszczelności na kolektorze ssącym.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
To ten czujnik z niebieską izolacją, szukaj z prawej strony samochodu w kolektorze ssącym
ale ten dwupiowy w kolektorze ssącym.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe,które odchodzą od kolektora ssącego.
W takim silniku miałem przypadek właśnie dzwonienia z okolic zaworów, nie uwierzysz, ale poluzowały się wszystkie śruby na wałku ssącym.
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
można tak jeździć?
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Ta wtyczka wchodzi w gniazdko które siedzi na blasze za kolektorem ssącym.
kolektor ssący od strony grodzi /z tyłu/
A sądzisz że na czujnik wału wywali? Wtyczka czujnika gnije, zaraz koło rury ssącej.
Sytuacja u ciebie jest taka-stwierdzony duży przepływ powietrza to sterownik wydłużył czas wtrysku aby zachować proporcję mieszanki. Jeżeli masz vakumetr to sprawdź podciśnienie w kolektorze. A słuchaj-nie ma nieszczelności na rurze ssącej?
- przepływomierz na jałowym 0kg/h, 1,31v Niemożliwe. No chyba, że zwalona rura ssąca.
Sprawdź przejście kabla czarny/czerwony pasek z pojedynczym konektorem w okolicach kolektora ssącego
jeśli skończył ci sie gaz i auto normalnie zaczęło jechać to wcześniej pracowało i na gazie i na benzynie udaj sie do gazowników aby sprawdzili listwę paliwową morze być uszkodzona i przepuszczać gaz do kolektora ssącego
15 ssący 25 wydech na ciepłym.
https://obrazki.elektroda.pl/3064536300_... To ten silnik? Na końcu wałka ssącego brak kawałka końcówki - zawsze tak było czy gdzieś wędruje luzem ?
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Uszkodzony czujnik temperatury, z tyłu silnika, w kolektorze ssącym - na jedną wsuwkę.
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
Witam. Czujnik z foto czujnik2.mpg to ten, który daje sygnał na wskaźnik temperatury. Ten drugi, niebieski, to czujnik z układu wtrysku, montowany na kolektorze ssącym pod zespołem przepustnicy i wtryskiwacza
Dzięki za podpowiedź. Po wymianie uszczelek (dwóch) po kolektorem ssącym samochód jak nowy.
Chyba X16XEL Jeżeli przekładasz sam silnik to nie ma znaczenia.Tylko kolektory ssące, są dwa rodzaje.
Silnik po rozgrzaniu pali dobrze na gazie i benzynie, tylko na zimnym występuje ten problem. Zastanawiam się czy coś co jest odpowiedzialne za wtrysk benzyny nie jest zepsute ,jakiś moduł, który jest odpowiedzialny za odpalanie oraz ssanie .
Za alternatorem, na górze kolektora ssącego, taki na jednego konektorka
Japończycy robili pompy wtryskowe na licencji BOSCH-a, ich pompy miały więcej osprzętu choćby automatyczne ssanie. Załącz zdjęcie tej pompy.
Gdzie zatykasz, ściągasz rurę ssącą z filtra czy z przepustnicy?
Podciśnień nie sprawdzałem Wszystkie wężyki i uszczelki gumowe w okolicy przepustnicy , kolektora ssącego itp...
Jeśli to Z12XEP to przyjrzałbym się układowi zmiennej długości kolektora ssącego (przesłony) i EGR który jest elektroniczny i dość usterkowy ale nie wymieniaj na siłę , EGR można wyczyścić o ile jeszcze działa ale wiedz że jest chłodzony cieczą i żeby go wymontować trzeba upuścić płynu chłodzącego. Inna sprawa to awarie sterowników które nie mają lekkiego...
Przyjrzyj się dokładnie a najlepiej jak go wykręcisz to znajdziesz połączenie z wydechem.
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
Wypadają zapłony - niedomknięty EGR - ssanie dodatkowego powietrza, ewentualnie usterka samego DIS-a.
Nie chodzi o zablokowanie regulacji ale o brak możliwości wyregulowania obrotów zgodnie z wymaganymi , szukaj nieszczelności w układzie ssącym , wyjdzie w pomiarach podciśnienia. Resetowanie wartości nic ci tu nie da.
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
Właśnie taki silnik mam, już nawet udało mi się zamontować cewkę zapłonową zamiast aparatu zapłonowego. Z tego co zauważyłem to jedynie czujnik w kolektorze ssącym ma inną wtyczkę, ale można będzie też założyć ze starego silnika. Zastanawiam się jednak jak pisałem czy instalacja silnika przy elektronice ma takie same wyjścia, czy nie trzeba zmieniać...
Witam, Z tego co widać to masz uszkodzony MAP sensor (czujnik podciśnienia w olektorze ssącym). Prawdopodobnie wskazuje bardzo małą wartość podciśnienia i gaśnie.
kolektor ssać corsa ssać paliwo corsa czujnik kolektor ssać corsa
ekranowanie subwoofera wahacze volvo klasyczny telefon
myjka ultradźwiekowa myjka ultradźwiekowa
Candy pralka nie reaguje na przycisk start - co sprawdzić? Kod błędu F53 w piekarniku Whirlpool - przyczyny i rozwiązania