Moduł ST1000 załatwi podłączenie tego alarmu i centralnego.
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
NA JAKIEJ ZASADZIE DZIAŁA CENTRALNY ZAMEK PROSZĘ O SCHEMAT LUB COŚ PODOBNEGO LUKASQQQ(at)WP.PL
Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
Na dzień dobry sprawdź czy master daje te masy bo może np są dwie i wtedy nie widzi zmiany stanów.Podstawa to co na kolorach które opisałem i jak na nie reaguje.Jeżeli to st1000 to schemat znajdź i w domu na stole sobie sprawdź.
Potwierdzę kolegę.Silicon Bas nie ma sterowania zamka dwoma masami.Podłącz sterownik pod pod ten pomarańczowy na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu.Zrobisz to za pomocą sterownika ST1000 firmy AMT a znajdziesz go na www.conda.pl
Zakupiłem sterownik st1000,podłączyłem wszystkie kable od siłowników oraz ten brązowy kebel z alarmu.Niestety zamek centralny nie reaguje na alarm.centralny działa wyłącznie manualnie. Co jest nie tak ??? Czy może mieć na to wpływ że sterownik od centralnego podpięty jest pod plus od radia a alarm pod inny?chyba nie bo w samochodzie mam jeden prąd....
To jak nie pamiętasz jaki masz alarm, to ciężko będzie odpowiedzieć... Jeden alarm będzie sterował zamkiem, inny nie. Będzie trzeba wtedy zastosować dodatkowy sterownik jednoprzewodowy np. ST1000 i wysterować zamek z diody LED lub blokady zapłonu. Dodano po 3 Tu się nie da napisać tak lub nie bo nie ma konkretnej odpowiedzi na niekonkretne pytanie.
Wydarłem to co znajdowało się pod prawym boczkiem na dole od pasażera. Jakiś Autoalarm i sterownik ST1000. Opiszę jak to było podłączone. Żółty przewód idący od centralki autoalarmu był podłączony gdzieś u góry. Natomiast czerwony wychodzący z ST1000 nigdzie nie był podłączony. Reszta przewodów wychodzących od St1000 była podłączona gdzieś na dole pod...
Witam, więc wedle opisów powinno to być tak:zamek sterowany plusem, zielony otwieranie, popielaty zamykanie w okablowaniu drzwi kierowcy. Modele wyposażone w elektryczne ster. szyb posiadają zamek centralny COMFORT. aby zrealizować funkcję domykania szyb ele. należy zastosować system umożliwiający ustawienie długiego czasu impulsu zamykania, ewentualnie...
Powinien działać bez problemu, choć czasy wysterowani są podane inne. A do wyboru masz jeszcze całą gamę centralek do C.Z.: ST1000, TOP32 i wiele innych.
wydaje mi sie, że najprostrzą sprawą bedzie kupienie sterownika c.z. z możliwością sterowania minusem po uzbrojeniu- kiedyś to sie tylko robiło w taki sposób, jeżeli dobrze pomiętam to był ST1000- zakładam że wyjście z alarmu nie jest uszkodzone pozdrawiam
Jeżeli alarm jest sprawny i mu ufasz, to sprawdź, czy ma wyjścia do sterowania centralnego (dwie masy zamknij otwórz) lub masę po uzbrojeniu. Jeżeli ma dwa wyjścia na centralny, to kup i zamontuj uniwersalny zestaw centralnego zamka. W drugim przypadku (masa po uzbrojeniu) leczy Cię moduł ST1000, cztery siłowniki i trochę przewodu. Równie dobrze, możesz...
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
Silicon BAS, który posiadasz nie ma fabrycznie wyprowadzonego sterowania na centralny zamek. Taka opcja była dostępna dopiero w alarmie BAS Plus. Skoro, jak Sam piszesz , jesteś laikiem w dziedzinie elektryki , to raczej sam nie poradzisz sobie z przystosowaniem tego podstawowego modelu Silicona do współpracy z centralnym zamkiem. Moja rada: kup używaną...
Nie tak dawno to opisywałem.Ale...Kup sterownik ST1000 który faktycznie ustawiasz tak by działał na podanie i odcięcie masy.Jest w instrukcji opisane.Potem kabel sterujący podłączasz do pomarańczowego kabelka wychodzącego z alarmu.Ten na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu i wszystko pięknie lata.Jak jaskółeczka na niebie. :D
Najprościej będzie jak kupisz bardzo tani i dostepny na rynky sterownik ST1000 i zmienisz w nim kondensator odpowiedzialny za impuls zamykania na 10-22uF i masz gototowe zamykanie zamka i domykanie szybek.
Można rzeczywiście kupić jakiś sterownik centralnego taki, który oprócz sterowania impulsami masy/plusa, jest też sterowny stanem. Czyli pojawienie się jakiegoś napięcia lub masy będzie zamykało zamek, a jego zanik otwierało. Takie funkcje posiadają sterowniki TOP 32 i TOP 33 z firmy AMT i nieśmiertelny ST1000. Koszt takiego TOPa to około 20 zł, czyli...
zrozumiem jeszcze 3 mastery: przód i bagażnik. Ale mastery do tyłu, gdzie nie ma zamka w drzwiach??? Ale fakt: nać klijent nać paaan... Chce mieć 5 masterów, to ma. Chce 6 kilowe do nowego zamka, to też ma. Ale lepsz taki klient niż taki, co to na wszystkim oszczędza. Bo jak słyszę, że 10 zł to za dużo, to mi się pieniądze na drobne w kieszeni rozmieniają......
Na poszczególnych kabelkach od sterownika jest napięcie na niektórych nie ma. Z elektryka u mnie cienko :oops: Wiązka zaznaczona żółtą strzałką jest doprowadzona do drzwi ale jak widać są ucięte trzy kable, biały, brązowy i czarny. Chyba ktoś chciał podłączyć coś pod dłuższe złącze omijając ten sterownik st1000, tylko po co 8-O autoalarm tez jest podpięty...
Witam Mam zamek centralnyw hondzie CIVIC 95r i do tego został zamontowany w drzwiach kierowcy dodatkowy siłownik, który poruszał orginalnym centralnym. Siłownik ten ma zmienną polaryzację (zamknij "+" na niebieski a "-" na zielony, otwórz "-" niebieski "+" na zielony). Alarm zamontowany wcześniej został uszkodzony (miał sterowanie centralnego zamka)....
W takim razie zycze powodzenia w dalszych dzialaniach, w zalaczniku zamieszczam opis do st1000.
Witam Mam zamek centralnyw hondzie CIVIC 95r i do tego został zamontowany w drzwiach kierowcy dodatkowy siłownik, który poruszał orginalnym centralnym. Siłownik ten ma zmienną polaryzację (zamknij "+" na niebieski a "-" na zielony, otwórz "-" niebieski "+" na zielony). Alarm zamontowany wcześniej został uszkodzony (miał sterowanie centralnego zamka)....
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Witam.Kup sterownik uniwersalny C.Z. np. ST1000 za 29,80 zł. w sklepie www.led.com.pl i połącz twój odnaleziony przewód na którym pojawia się przemieńnie(-) do wejścia Nr.3w tym sterowniku.Pozostałe przewody sterownika połącz zgodnie z załączoną instrukcją. Pozdrawiam wszystkich uczestników forum.
podlaczam dziewczynie centralny zamek mam juz zamontowane silowniki i przeprowadzone kable ale w instrukcji alarmu znalazlem cos takiego: http://republika.pl/toyotayaris/ch_p_ins... chce zeby bagaznik otwieral i zamykal sie po przycisnieciu przycisku 3 1) czy wystarczy moj sterownik ST-1000: http://republika.pl/toyotayaris/st1000op... http://republika.pl/toyotayaris/st1000sc...
ok zaraz ide do autka poszukac :) Dodam jeszcze ze sterownik zamka to ST1000
Ja zawsze w takich sytuacjach stosuję st1000, który może być wysterowany jednym przewodem
Cześć.Kup tani sterownik centralnego zamka np.ST1000 i dołóż większy przekaźnik i masz gotowe.
Poszukaj ST1000. To taki moduł, po dołożeniu którego, będziesz mógł sterować centralnym zamkiem.
Sterowanie z.c. Masz jednoprzewodowe na przewodzie brązowym, wysterujesz to np. modułem ST1000
Witam! Szukam schematu sterownika centralnego zamka ST1000, który mam zainstalowany w skodzie fabia clasic z alarmem SUPER-DOG 10RF-V. Problem polega na tym że bez schematu nie mogę dojść kolejności poszczególnych przewodów. Z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam
Dziękuję, przyda się :) Mój C/Z wysterowany jest poprzez, bodajże, sterownik ST1000 . Jest uniwersalny i ma wiele mozliwości wpięcia w układ.
Witam Mam takie pytanko kilka dni zakupiłem od kolegi z rozbitego auta niby sprawny alarm z centralnym zamkiem (alarm SKORPION 2000A a centralny to nie wiem na siłownikach pisze TERMINATOR a na centralce ST1000C) i teraz pytanie moge sprawdzic to wszystko czy działa poprzez podpięcie poszczególnych przewodów do akumulatora czy musze wszystko wsadzić...
Jezu człowieku zakładasz alarmy i pytasz o takie pierdoły.Weź miernik i poszukaj wyjść.A jak nie ma to ST1000 i wszystko podłączysz :?: :D
Witam Mam problem z podłaczeniem sterownika ST1000. W audi 80 zamontowany był alarm współpracujący ze sterownikiem ST1000 ale uległ uszkodzeniu. Wyjąłem centralkę po czym całą instalację centralnego zmodernizowałem i podpiałem do sterownika ST1000 oczywiscie sprawnego. Tak jak schemat zakładał, siłownik master podłaczony i pozostałe 3 slave. Problem...
W jakim aucie chcesz to zamontować? Jedna sekunda to czas prawie idealny dla elektrycznych siłowników. Teoretycznie powinno być 0-5 do 0.7 dla uniwersalnych. Możesz zastosować sterownik zamka centralnego ST1000. Z reguły w nim wydłuża się czas do 3s dla siłowników pneumatycznych. W Twoim przypadku trzeba zadziałać w drugą stronę. Walcz z dwoma kondensatorami...
...lepiej późni - niz wcale... Tutaj jest opis i schemat ST1000 http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam commor
...to jeszcze napisz chociaż z łaski swojej jakie to auto i już zupełnie ewentualnie jaki alarm. Jesli to np. Toyota (z oryginalnym zamkiem centralnym) - to na 99,9 % mozesz się podłączyć bez modułu tj. bezpośrednio :) . Ale niestety do większości pojazdów trzeba zastosować moduł posredniczący zwany interface'm. Moze to być np. ST1000 Tu masz ew. schemat:...
Ale jeszcze jedno.Mam nadzieję,że to nie jest tak stary alarm by nie miał wyjść na zamek ale gdyby to:jest taki moduł uniwersalny który zamyka i otwiera zamek poprzez podanie lub odcięcie masy albo plusa.Podłącza się go pod wyjście z alarmu na którym pojawia się po załączeniu alarmu plus albo masa.Sterownik to ST1000 i to chyba firmy AMT.Najlepiej gdybyś...
E, chyba będzie lipa, bo jak podasz masę na stałe na otwarcie jak alarm wyłączony, to za diabła nie zamkniesz zamka, co go zamkniesz to się otworzy. A jeszcze jak włączysz alarm na niedomkniętych drzwiach to będą skakały siłowniki. Lepiej naprawdę zamontować ST1000 za dwadzieścia parę złotych i po problemie...
Na poczatku chce przywitac wszystkich kolegow z forum bo jestem tu nowy I pragne wyrazic moje pelne uznanie dla tego forum oraz zamieszczonych tutaj informacji. Od czasu upalow przestaly dzialac w moim Lanosie prawidlowo elektryczne zamki w drzwiach przy sterowaniu przez pilota autoalarmu poniewaz kiedy zamykam drzwi kluczykiem jest prawidlowo. Objawia...
Firdy ma słusznego! Ibizka może mieć comfort - jako sportowa siostra VW. Jeśli tak, a alarm nie ma takich funkcji można zastosowac zwykły najnormalniejszy sterownik zamków centralnych. Moze to być np. ST1000 Aby uzyskać swoje 15-30 sek. (JESLI SIE SPRAWDZI DOMYKANIE SZYB KLUCZYKIEM!!!) wystarczy wymienić odpowiedni kondensatorek 10 uF (ustawiony na...
st1000 schemat st1000 alarm wymiana st1000
ekspres bosch wyczyść zaparzacz programowanie alarm drzwi siemens ekspres zablokowany
mikrokomputer cobra1 unitra zodiak wejście
Opadnięcie bębna w pralce Electrolux EW6T4262IP Celestion BL10-100X 8 Ohm: Specyfikacja i Zastosowanie