Też posiadam takie urządzenie. Mam wszystko do niego. Może już zdobyłeś instrukcje obsługi. Jeśli tak czekam na odpowiedź. Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia czy wszystkie mocowania reflektorów są całe i na swoim miejscu. Wysokość świecenia możesz bez problemu samodzielnie poprawnie ustawić. Pokrętła masz na silniczkach. Wystarczy kawałek równej powierzchni i prostopadła do niej ściana. Na obudowie reflektorów masz podane jak wysoko powinny świecić, jak się nie mylę to w nich było...
Nie ma jednak gwarancji, że tak zachowa się KAŻDY diagnosta Myślę, że taki diagnosta, który odstawiłby dramaty podczas przeglądu nieobowiązkowego, zaliczyłby koniec swej kariery w stacji SKP w której by tak się popisał, i to w sposób szybki i mało spektakularny. Bo taki kretyn skutecznie odstraszyłby wszelkich klientów. Znany jest mi przypadek takiego...
Zmień stacje diagnostyczną.
Gumy na drążku stabilizatora, sworznie, amory, itd. Jedź na stację diagnostyczną powinno wyjść na szarpakach
Na stacje diagnostyczną, zrobia tabliczkę zastępczą :)
Pierwsze to diagnostyka komputerowa, potem testy drogowe. Lecz na początku warto udać się na stację diagnostyczną i na urządzeniu do testu hamulców sprawdzić czy fizycznie nie blokują klocki.
Witam. Proponuję pojechać do stacji diagnostycznej na "trzepaki" może są luzy w zawieszeniu, lub w układzie kierowniczym.
Stacja diagnostyczna, 5min, i ok. 25zł. Nie ma co kombinować. Światła to podstawa.
W stacji diagnostycznej czy serwisie? W tym roczniku trzeba mieć sprzęt dedykowany do chryslera. Czyli serwisówka.
Drugie zdjęcie - nad gniazdem masz plastikowy wkręt krzyżakowy, który kręcąc się porusza zębatką. Lepiej odwiedź stację diagnostyczną zrobią to profesjonalnie za free lub za piwo
Wtedy płacisz 30zł Taka kwota za poprawkę nie istnieje 2 Ponowne sprawdzenie mechanizmów i zespołów w pojeździe, w którym stwierdzono usterki w trakcie badań technicznych w zakresie: 2.1 - skuteczności i równomierności działania hamulców 20,00 2.2 - skuteczności działania hamulców tramwaju 120,00 2.3 - skuteczności działania hamulca elektrodynamicznego...
Sprawdź tu: [url=https://www.downloads.bosch-automot...
A czemu wymieniałeś wahacz? Była przygoda? Może koło już nie jest okrągłe? A co do luzów to szarpaki na stacji diagnostycznej. Przeważnie za sprawdzenie jednej osi na stacji bez przeglądu biorą po 20-30PLN.
Sterownik to ostatnia rzecz, jaką należy dotykać. Na początek do dobrego mechanika i niech posprawdza, czy wszystko w porządku z kołem, czy nie ma jakichś oporów toczenia, czy zacisk nie jest chwycony. Dobrze by było wjechać na jakąś stację diagnostyczną i sprawdzić hamulce na rolkach [najlepiej przed wizytą u mechanika]. Przy oporach toczenia różne...
Przecież tego nie da się zdiagnozować zza klawiatury, co stuka. Jedź na pierwszą lepszą stację diagnostyczną, niech sprawdzą go na szarpakach i tej "telepawce" do sprawdzania amortyzatorów. Na sporej części stacji zapłacisz za to dychę i będziesz wiedział.
Ręcznie ,na stacji diagnostycznej . Ostatnio w swojej Octavi też naprawiałem czujnik z tyłu i po złożeniu pojechałem na ustawienie świateł, nie było wiele do poprawiania ale nikt mi nie będzie migał , że go oślepiam.
Jedz na jakas stacje diagnostyczną, pare zlotych i bedzie wszystko wiadomo :) zawieszenie to pierwsze, pozniej na rolki i bedzie mozna zlokalizowac skad to wychodzi.
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
Sprawdz autko na stacji diagnostycznej (dobrej) np. Hiunday ul . poznańska, sprawdz luzy w zawieszeniu może to coś pomoże w rozwiązaniu problemu.Lub jak pisałem wcześniej zawieszenie silnika.
1.biuro rzeczoznawców (najlepiej P.Z.M.) -opinia (kilkaset PLN) 2.stacja diagnostyczna (okregówka) -dopuszczenie do ruchu (170 PLN) 3.wydział komunikacji rejestracja
Jak sprawdzić, hmmm, nie wiem czy na stacjach diagnostycznych tego nie robią za grosze ale nie jestem pewny. Ogólnie to każdy mechanik powinien ci to sprawdzić, tylko nie daj sobie wmówić że padł.
Ja za 80zl kupiłem starego laptopa do testów i idealnie się sprawdza przy interfejsach. Koszt tego interfejsu to ~5zł? Nawet stacjonarnego możesz użyć. Myślę, że bardziej się opłaca niż na stacje diagnostyczną jechać ;).
Sprężyny całe amortyzatory nie wyglądają na wylane. . Pewnie padł amortyzator (zaworki)Podjedz na stacje diagnostyczną -niech zmierzą sprawność zawieszenia .
Ja mam taką metodę, że 3-4 tygodnie przed terminem przeglądu jadę na stacje diagnostyczną gdzie sprawdzają zawieszenie , hamulce , ew. wycieki, stan blacharski spodu i notuję co jest do zrobienia. Co roku jesienią , trzeba czy nie, jest wizyta u mechanika na przegląd przedzimowy dla sprawdzenia stanu technicznego silnika i ew. wymiana płynów eksploatacyjnych....
Na stacji diagnostycznej powinni mieć tester akumulatora.Jeśli jesteś pewien tego odczytu poboru prądu przez auto(60mA) to odłącz akumulator i zostaw auto na tyle dni,po ilu nie możesz odpalić,po tym czasie podłącz i pal,jak nie odpali to wina akumulatora.
Witam --to jest stuk tłoczyska pochodzący z wewnątrz amortyzatora- dla pewności trzeba sprawdzić obsadzenie z karoserią i zawieszeniem czy nie rozkręcone lub wybite tuleje metalowo- gumowe jak wszystko dobrze można jeździć tylko komfort nie taki ( wjechać na stację diagnostyczną i z kontrolować sprawność amortyzatorów )
Bufor (odbiornik) do CANa, ta wtyczka została jakiemuś diagnoście :p, zapomniał ją wyjąć po prostu. Widocznie nie jest 1:1, pod naklejką nie widać. Taki przejściówko-konwerter, między stacją diagnostyczną a gniazdem OBD.
po pierwszorazowym przeglądzie na stacji diagnostycznej Stacje kontroli nie robią pierwszych badań pojazdów SAM od VII 2013 roku. Obecnie zarejestrwoać SAM-a można po uzyskaniu dopuszczenia jednostkowego. Wykaz jednostek uprawnionych :arrow: http://www.tdt.pl/homologacja-pojazdow/j... Koszt decyzji 800 zł. https://www.bosmal.com.pl/411-badania_w_...
Wiec problem po twojej stronie jak nie masz postojowych ? A zresztą po co Ci one nawet stacje diagnostyczne tego nie sprawdzają . Ale kable masz z oprawkami ze starej lampy wiec kombinuj :D Według przepisów postojówki mają być sprawne :D
Witam.Dziwni są ci goście ze stacji diagnostycznej,bo problem leży w tulejach.Zaciągnij ręczny załóż klucz do kół na szpilkę i rusz na dokręcanie i odkręcanie i zobacz czy koło nie przesuwa się w przód i tył.
To że instalacja gazowa jest zdemontowana nie oznacza że auto jest niesprawne. Musisz mieć tylko aktualne badania techniczne. Co do punktu 1 najprosciej zapytać się w stacji diagnostycznej.
Witam, domowym sposobem raczej tego nie ustawisz, musisz jechać na stację diagnostyczną. Jest to dość ważne, ponieważ przy niewłaściwym ustawieniu, samochód będzie robił ,,cztery ślady", pojedziesz bokiem. W koleinach na asfalcie może być to nieprzyjemne. Pozdr.
Podjedź sobie na stacje diagnostyczną ustawić reflektory, możliwe że ktoś kręcił nimi i źle ustawił np. w lewo lub w prawo, przez co silnik po przekręceniu próbuje wrócić do zadanego poziomu(wypoziomować) a nie może bo jest skręcone w którąś stronę za bardzo i w środku się klinuje.
Rzeczoznawca chyba nie potrzebny.Trzeba podjechać na stację diagnostyczną i zgłosić wymianę silnika (przecież z opla do opla).Wystawi kwitek i z tym do wydziału komunikacji i do ubezpieczalni.OC będzie wyższe.
A czasem nie jest tak że hamuje tylko to koło i bierze na siebie cała siłę hamowania. Bo rozumiem że koło kręci się lekko bez oporów. Sprawdź na stacji diagnostycznej jak rozkłada się siła hamowania na poszczególne koła.
Za takie zachowanie często odpowiada uszkodzona/zużyta sonda lambda. Podjedź do kogoś, kto potrafi interpretować wskazania VAGComa. Można też na stacji diagnostycznej uzupełnić rozkminkę o odczyty z analizatora spalin (choć przekroczenie wartości może mieć i inne przyczyny. Ale czyste spaliny to sprawna sonda). Od tego bym zaczął.
Najtaniej wyjdzie cie korekta licznika audi jest na vagu wiec to nie problem
pojedź na najbliższą stacje diagnostyczną powiedz Panom że chcesz sprawdzic przednie zawieszenie bo coś ci puka i tam Panowie za 20zł zrobia Ci porządne trzepanie zaiweszenia i na karteczce napiszą Ci co masz wymienic
Poczytaj o legalnej wymianie licznika w samochodzie. W zasadzie jest ona możliwa tylko w sytuacji uszkodzenia tego licznika. Wiążą się z tym określone obowiązki. Przykładowy link poniżej. O szczegóły możesz dopytać na stacji diagnostycznej. Przy legalnej zmianie licznika, prawdopodobnie odczytuje się wskazania wymienionego licznika i wprowadza je do...
Usprawnić system recyrkulacji spalin, jeśli po tym zabiegu błędy kata będą sie powtarzać to trzeba sprawdzić skład spalin Sprawność katalizatora poza zakresem, do sprawdzenia skład spalin, czy jest w normie(stacja diagnostyczna). Jeśli spaliny ok, prawdopodobnie uszkodzona druga sonda, lub jej złącze.
Kolego moze luz na sworznie wachacza ? Trochę ciężkie do zdiagnozowania bo na obciążonym zawieszeniu cali jak auto stoi na kołach lub w 2 skrajnym położeniu auto na lewarku zdjęte kolo ciężkie do zdiagnozowania. Ewentualnie łapa skrzyni i lub silnika . Proponuję wizytę na stacji diagnostycznej za ok 30 zł sprawdzą całe zawieszenie .
W miejscu gdzie pracowałem to miałem duży przewiewny kanał (pozostałość po dawnej stacji diagnostycznej) więc wogle się tym nie przejmowałem, a np w prywatnym garażu zawsze przełączam na benzynę przed wjechaniem na kanał a jeśli choćby podejrzewam możliwość wycieku to wogle takim nie wjeżdżam.
"Czy jest w ogóle sens sprawdzać szczelność czy raczej to nie będzie trzymać?" Większość stacji diagnostycznych ( nie wiem nawet czy to nie obowiązek) jest wyposażona w urządzenie do sprawdzania szczelności (nie pamiętam jak się to urządzenie nazywa) podjedź podejrzewam, że nie skroją Cię wiecej niż 30zł, a będziesz miał pewność.
Tego nie robiłem jedź na stację diagnostyczną i ci wszystko powiedzą
Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie podejść na najbliższą stację diagnostyczną i tam zapytać. Ci ludzie są na bieżąco z przepisami i zapewne pomogą rozwiać wątpliwości. Przecież to oni dopuszczają te auta do ruchu. Jak dobrze zagadasz to może i podadzą tobie dokładny przepis. Ja właśnie w razie takich i podobnych wątpliwości idę do nich...
Nieźli fachowy w tym ASO :D Podjedź na stację diagnostyczną, zapłacisz 20zł i Ci sprawdzą na bieżni podczas hamowana. Słysząc stuk jest o wiele łatwiej go wykryć niż wtedy gdy go nie ma. Raczej nie będzie to sprężyna. Może zacisk lata, może tarcza pęknięta, klocku luźne. Gdybać można, a i tak to trzeba sprawdzić.
Póki co dane zawarte w CEPIK nie są wiążącą wykładnią - tą są dokumenty posiadane przez właściciela i znajdujące się w wydziale komunikacji. Skoro przegląd został "wbity" w dowód, to już głowa boleć powinna stację diagnostyczną, czemu badanie nie zostało wprowadzone do systemu.
Pojedź na stacje diagnostyczną, sprawdzą właściwym przyrządem, w razie potrzeby poprawią. Takie zdjęcie jest niewiele warte, bo ściana jest nierówna (wnęka na bramę), trudno się zorientować gdzie jest poziom (krzywo trzymasz aparat), nie wiadomo w jakiej odległości od ściany stoisz, ani na jakiej wysokości na ścianie jest "ognisko" światła. Ustawienie...
To błąd niskiej sprawności kata, nie drugiej sondy. Nie wiem czy to do mnie ta uwaga. Nie wiem też, czy to katalizator, czy druga sonda lambda. Silnik od wymiany do wymiany oleju, nie wymaga żadnych dolewek, rura wydechowa czysta. Gdy zaczął pojawiać się check, pojechałem więc najpierw na stację diagnostyczną sprawdzić spaliny. Ponieważ nie było żadnych...
Najpewniejsze informacje uzyskasz w stacji diagnostycznej
Nie demontuj, pojedz na stacje diagnostyczna. Widziałem już w tak wielu miejscach zamontowane i jakoś przechodzą Z tego co ja się pytałem diagnosty to powiedział ze najważniejsze jest aby gasły i zapalały się po włączeniu i wyłączeniu pozycyjnych. Oczywiście jak Policja będzie szukała powodu to się może do nich doczepić i dostaniesz mandat za brak świateł.
Teraz mam Audi A2 ale wcześniej jeździłem uno i miałem podobny problem.Pojawiały się stuki szczególnie przy skręcie, a dokładnie stukało mi z prawej strony gdy skręcałem w lewo.Po podobnych jak ty perypetiach doszedłem że to sworzeń w wahaczu.Jak włożyłem łyżkę do opon miedzy wahacz a zwrotnicę i naciskając w dół zauważyłem luz.Dlatego trudno jest zlokalizować...
Dobrze wyregulowany gaźnik daje uruchomić auto tylko zimne na ssaniu, u ciebie jest źle wyregulowany jeżeli piszesz że zimne auto odpala bez ssania. Jeśli znajdę wyciąg ze stacji diagnostycznej po pomiarze wykonanym na analizatorze spalin to zeskanuję i wystawię. Spalanie ma na poziomie 0,2%.
Kolega podjedzie z tym akumulatorem na stację diagnostyczną lub do sklepu z testerem, gdzie sprawdzą go poprawnie, a nie za pomocą "kresek".
Możesz mi to w jakiś sposób uzasadnić, nie tylko w ten sposób że jest tak i koniec? Co do ostatniego stwierdzenia mogę się z Tobą zgodzić tz. że WK interpretuje przepis właśnie w takowy sposób, a SKP podlega kontroli WK i też się nie wychyla. Byłem się po prostu zapytać naczelnika wydziału komunikacji. Wydział komunikacji nie nadzoruje pracy stacji...
Z tego co mi wiadomo w naszych stacjach diagnostycznych nie przejdzie wersja USA. W Subaru wierciliśmy otwory i wstawialiśmy oprawki żar. postojowych w odblasku świateł mijania(w wersji USA oświetlenie postojowe jest pomarańczowe albo razem z migaczami.Nie pamiętam). Pozostaje jeszcze problem strefy oświetlenia. Wersje europejskie majązałamanie a USA...
Silniczki przekładasz ze starych lamp do nowych i masz pełne sterowanie z kabiny. Xenon z alledrogo jak najbardziej w te lampy, na stacji diagnostycznej Ci wyregulują, żeby nie oślepiało ( mają chyba nawet certyfikat pod xenon ). Instalacja jest dośc łatwa, trzeba zdemontować grill, troche opuścić zderzak po bokach i odkrecasz lampy :)
No, nie tak do końca: przy próbie zamontowania silnika nie przewidzianego przez PRODUCENTA, natkniemy się na spore problemy w stacji diagnostycznej. O ile zamiana "600" na "650" w 126p praktycznie nie wymaga już nawet zgłaszania, to próba wstawienia "700" z BISa będzie nadwyraz trudna. W skrócie, tylko silniki z oferty fabrycznej, inaczej korowody z...
Czy stacja/ urząd WK może wydać zezwolenie na jednorazowy dojazd do stacji diagnostycznej Kilka lat temu się o coś takiego starałem. Nie dali. :cry:
I co to było? Pewnie któryś z tych elementów nawalił. Jest ich tam trochę. https://allegro.pl/oferta/wahacze-zestaw...
Co do # 3 - brak luzu ,( co masz z tył? ) wystarczy że nie ma zrobionej regulacji na tyle i efekt będzie podobny i nie ma co rozkładać rąk bo to jest bardzo proste . Tłoczysko od pompy nie wróci na swoje miejsce i blokuje przód . Możesz przyjechać i jak wszystko nie jest zapieczone i zardzewiałe powinno być w godzinę po robocie . Normalne że jak zardzewiałe...
Nie moja branża więc może nie będzie dokładnie ani tytuł postu ani to co opiszę.Jak co to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. W stacji diagnostycznej , gdzie pracuje kolega, uszkodzona jest taśma , czujnik, która po " najechaniu " samochodu na gumę nad nią włącza aparaturę diagnostyczną do badania zbieżności samochodu. Wygląda to jak jakiś...
Warsztat słyszał, jak chodzi silnik, nie miał uwag co do pracy jednostki. Podczas przeglądu przedzakupowego na stacji diagnostycznej również nie było żadnych niepokojących objawów. Silnik pracował perfekcyjnie. Aż sam nie mogłem w to uwierzyć, jak go odpaliliśmy. Z początku myślałem, że to totalny strucel przed kupnem, ale naprawdę miło mnie zaskoczyło...
Masz bardzo bogatą mieszankę, jakie to auto ?
A ja bym proponował pojechać na stacje diagnostyczna na szarpaki tam ci powie co jest wytłuczone amortyzator sworzen moze gumy na wahaczu,"tulejki",przegub z reguły klekocze przy skretach na prostej zadkość,na dziurawej owszem lecz rowniez zadko.Sprawdz najpierw klocki naprezaja je takie sprezynki ,blaszki być moze ze któraś sie wyrobiła i klocek stuka...
Nie ma zwrotu w takiej sutułacji mogł jechac na stacje diagnostyczna i sprawdzić bardzo niska wartosc wiecej biegania niż to warte poza tym ile czasu mineło od sprzedaży ?
naprawa oprogramowania, wgranie nowego z zerowym stanem i później wizyta na stacji diagnostycznej po wpis o wymianie licznika
Nie pamiętam jak tam wygląda to w 124 ale zapewniam cię że nie z samych amortyzatorów zawieszenie się składa. Zwróć uwagę na inne elementy, w szczególności na połączenia metalowo-gumowe (np. tuleje wahaczy), to nie zawsze widać na stacji diagnostycznej (z doświadczenia wiem). PS. Może nie chodzi wcale o zawieszenie, tylko np. luzy przy przeniesieniu...
Byłem na stacji diagnostycznej i sprawdzałem zawieszenie. Powiedział, że ok, jedyne co mu się nie spodobało, to dolna poduszka, ale czy ona miałaby wpływ na takie stukanie?
Witam. Serwo może działać, ale nie skutecznie. Może istnieje jakaś mała nieszczelność w samym serwie, bądź w układzie podciśnieniowym. Znam przypadek,że wymiana ,,sprawnego''serwa znacznie poprawiła wspomaganie. Wystarczyło wtedy lekko trącić pedał hamulca, a samochód prawie stawał dęba. Jeszcze jedna sprawa, musisz sprawdzić poprawność działania zacisków...
usunięcie dpf czy naprzykład kasowanie sensoru poduszek Nie ma czego zalowac. Zaden powazny mechanik takich rzeczy nie robi. To jest niebezpieczne druciarstwo? Kiedy Polacy to wreszcie zrozumieja? A próbowałeś kiedy kupić nowy sensor airbag do samochodu powyżej 10 lat? Pewnie nie, a takie auta u nas jeszcze się naprawia. A nawet starsze. Tak samo z...
Dobrze wyposażona stacja diagnostyczna i kumaty diagnosta.Z opisu wynika że mocowanie zespołu napędowego ale to wróżbiarstwo.
Przeprowadzałeś regulację na analizatorze spalin? Podjedź do jakiegoś warsztatu gdzie zakładają LPG lub na stację diagnostyczną. Na parowniku z boku jest pokrętło od "wolnyh obrotów", może coś się przestawiło, w środku może coś pękło: sprężynka ustalająca, wodzik lub inna pierdoła. Jak reulacja nie pomoże to tylko rozebrać parownik, obejrzeć elementy,...
Stacja diagnostyczna nie ma jak zweryfikować ze to „lewa” tabliczka ?
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
Na pierwszej lepszej stacji diagnostycznej możesz zlecić sprawdzenie składu spalin. A jak jest na niej ogarnięty diagnosta to powie ci czy to sonda ma zły odczyt czy kat ma już dość albo znikł.
Jedź na stację diagnostyczną, tam ci powiedzą co z tym zrobić.
Pojechac na dobra stacje diagnostyczna. Zrobic przeglad z wyszczegolnieniem badania amortyzatorow, oraz testu na zbieznosc. Poprosic diagnoste o wydruk z badania amortyzatorow. Dobrze zeby dal ci jakic stempel, ze ma ewentualne zastrzezenia co do dzialania nowych amortyzatorow. Z tym kwitkiem jechac na gwarancje do mechanik ktory ci wymienial amortyzatory....
Powracam do tematu Wymieniona inna pompa, problem ten sam. Na stacji diagnostycznej na rolkach hamulce perfekcyjne. Pomocy!
Najprościej było by wjechać na kanał lub stację diagnostyczną i to sprawdzić.
Do miedzianych przewodów hamulcowych w UAZie nikt się nie czepia. Przechodzi przegląd co roku w tej samej stacji diagnostycznej. https://obrazki.elektroda.pl/4201238600_...
I o co chodzi z tym procentami i przed nimi strzałkami w górę?? ? Różnica pomiędzy kołami tej samej osi.
Nie kombinuj nic z tym nie zrobisz, jedziesz na stacje diagnostyczną, diagnosta stwierdza nieczytelny vin, udajesz się do starostwa gdzie nadają nowy nr vin i z powrotem na stacje diagnostyczna i oni już robią tabliczkę zastępczą z nowym nr vin tak to w skrócie, zapisz sobie oryginalny vin do części zamiennych :)
Polecam podjechanie na stację diagnostyczną i badanie spalin czy faktycznie jest uboga mieszanka.
Nie zmienia się w dół tym programem, zawsze można kupić licznik, dokument zakupu, podjechać na stację diagnostyczną i dokonać korekty w systemie cepik. Dopytaj diagnosty u siebie.
Na stacji diagnostycznej? Nie... nie wiem czy tutaj w UK to robia i w jaki sposob...
Tak. Poprzednio podlaczal mechanik komputer diagnostyczny i powiedzial ze tyl. Prawy czujnik a dzis bylem u znajomego na stacji diagnostycznej i takie bledy byly. Wymiana czujnika nie pomogla te same bledy.
A przewody wymienione wszystkie - metalowe i elastyczne? Ja bym podjechał na stację diagnostyczną na rolki i sprawdził jaka jest różnica w sile hamowania pomiędzy stronami.
Co do benzyny,to wyglada mi to na pompke paliwa lub zapchany filtr paliwa..Moze to tez byc awaria zaworu gazu - podczas pracy na benzynie,zawor sie nie zamyka tylko pozostaje otwarty w jakims stopniu i poprostu go zalewa.Sprubuj zakrecic zawor gazu na wielozaworze i sprawdz jak pracuje na benzynie. Jezeli awaria nie ustapi,sprawdz wydajnosc pompki paliwa.A...
Witak koledzy Potrzebuję porady do zakupu urządzeń do warsztatu samochodowego. Szukam w pełni spolszczonej stacji do diagnostyki samochodowej w miarę uniwersalnej do kwoty ok 20 tyś zł Oglądałem wiele ofert, ale każdy ze sprzedawców wiesza psy na każdym kolejnym urządzeniu, proszę o rady. Do tej pory korzystałem z pojedynczych interfejsów podłączonych...
Najpewniej podjechać na stacje diagnostyczną, na szarpaki może coś wyjdzie.
Tak się właśnie zastanawiam, jak to jest z tymi pojemnościami? Jak misiaki będą chcieli sprawdzić jaką mam pojemność, zaproszą mnie na stację diagnostyczną? Ta crossóweczka bardzo mi się podoba :D Była już jakiś czas temu tu na forum przedstawiana ale nie mogę znaleść. Bardzo fajna konstrukcja (oczywiście bez pseudo kanistrów:P ).
Przecież rower nie przechodzi badań diagnostycznych w stacji kontroli pojazdów.
Witam. Mam problem ze światłami drogowymi w audi q5 2018r 80A USA. Mianowicie zostały kupione europejskie i problem polega na tym że długie światła świecą krócej niż światła mijania. Czy to podlega jakiejś adaptacji kodowaniu? Światła mijania są ustawione prawidłowo w stacji diagnostycznej
Na stacji diagnostycznej nie zrobia mu przegladu kotla. :-) :-)
mam podobny problem z hakiem rowerowym. Serwis twierdzi ,że takowy hak występuje i mogę go kupić ale mój model ioniq plug-in 2018 nie będzie miał homologacji w stacji diagnostycznej . Kto jest władny do wydawania zaświadczenia ?
No to co za problem oba obejrzeć przejechać się jak będzie nieźle to na stację diagnostyczną. Obejrzeć od spodu ,luzy zawieszenia, hamulce ,analiza spalin (wydasz od 50 do 100 zł) czy nie kopci od spalanego oleju i wybrać lepszy. Kupić i jeździć. Ja zawsze jak kupowałem to wybierałem nawet 3 lub 4 i z nich robiłem finał (dwa auta) na stacji diagnostycznej...
Właśnie wszystko jest sztywne sprawdzałem na stacji diagnostycznej. Na dole luzu nie ma u góry minimalny jest . Czy to była by poduszka górna która rok temu wymieniałem ?
Przyczepy o DMC ponad 750 kg, rejestrowane PO 1 sierpnia 2009, jak i pojazdy przeznaczone do holowania takiej przyczepy - muszą mieć instalację światła (swiateł) cofania. W złączu 7-pin nie da się tego zrobić - jak wyżej Koledzy napisali, a "kombinowanie" nie wchodzi w grę: tester na stacji diagnostycznej zaraz wykryje złe podpięcie oraz pożyczenie...
zworka diagnostyczna plyta diagnostyczna diagnostyczna motocykl
schemat zasilacz antenowy z18xe wymiana silnika sterowanie rolet zewnętrznych
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Sony CMT-CP1 – niewysuwająca się szuflada CD, silnik pracuje, typowe usterki i naprawa Audi A3 8P 2.0 TDI DSG 2006 – schematy silnika i skrzyni biegów, kody BKD/BMM, DSG DQ250