błąd pozycji. sprawdź karetkę , enkoder, stacje serwisową oraz podajnik.
Opcje czyszczenia z menu drukarki/sterownika zużywają tusz. Czyszczenie zdarza się też przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia i czasem przed wyrównaniem głowic. Przed lądowaniem karetki w stacji serwisowej jest procedura czyszczenia bez zużycia tuszu. Stacja serwisowa w Canonach jest dość złożona i ma do dyspozycji podciśnienie (ssące tusz...
Wydaje mi się, że nie ma znaczenia. Po uruchomieniu drukarki samo się powinno ustawić we właściwej pozycji.
Do wymiany stacja serwisowa.
Tak z ciekawości. Karetka nie ma trybów. Chodzi o stację serwisową?
Czy enkoder jest czysty ? Być może źle złożyłeś stację serwisową.
Błąd 5C00 jest związany z mechanizmem czyszczącym głowicę (czyli stacją serwisową).
Wygląda na element przy stacji serwisowej po prawej stronie.
To spróbuj. Zdejmij obudowę i zobacz gdzie głośno pracuje. Podejrzewam pompę. Trzeba by wymienić lub wypłukać pampersa, wyczyścić wężyki pompy i stację serwisową.
Ten błąd oznacza problem z karetką - najczęściej jest to spowodowane zabrudzonymi lub uszkodzonymi: paskiem enkodera, jego czujnikiem z tyłu karetki, prowadnicą karetki bądź też stacją serwisową.
Witam, na mój gust to są trzy możliwości. Po pierwsze - to że zdjęcia były rozjaśnione oznaczać może że problem jest z przesłoną obiektywu. Bardzo możliwe że na skutek wielu upadków o których pisałeś w końcu uszkodził się obiektyw. Po drugie, skoro po pół godzinie wszystko wrócilo do normy z jasnością zdjęć oznaczać może że coś nie tak jest ze sterowaniem...
Witam kolegów może ktoś wie jak zresetować pampersa w tym urządzeniu bo na wyswietlaczu taki komunikat się pokazuje że jest pełny pampers. Dzięki Drukarka wyczyszczona pampers też i cała stacja serwisowa lecz informacja o pełnym pampersie wciąż jest jak to zresetować pomóżcie!!! I jeszcze jedno po czyszczeniu wywala jeszcze błąd ##345 acha jeszcze jedno...
Gąbeczka musi być na miejscu - inaczej tusz wycieka. Kartridż jeszcze nie padł - gdyby był uszkodzony, to drukarka sygnalizowałaby to błędem U052/5200/B200 (tak właściwie to E05/P08/P10). Powód braku wydruku jest chyba taki, że zalało stację serwisową i teraz jest nieszczelna/zamulona.
Obym się mylił ale przepełnienie pampersa jest sygnalizowane inaczej (przynajmniej w/g serwisówki) w Canon BJC 7000: "Waste Full warning - Power/ Error LED Steady- Beep 6 - Waste is almost full, needs service very soon." Co nie zmienia faktu, że AliYO może mieć rację - albo przepełnienie albo po prostu zablokowała się stacja serwisowa :)
Wydaje mi się, że jest to awaria mechanizmu czyszczenia głowicy. Często pojawia się to po jakimś okresie użytkowania urządzenia i jest spowodowane przez zalegający wewnątrz stary zaschnięty tusz. Urządzenie trzeba rozebrać i starannie wyczyścić, zwracając uwagę zwłaszcza na gąbkę na dnie (tzw. pampers), wężyki pompek tuszu i stację serwisową.
Mechanizm za stacją serwisową uszkodzony.
Błąd pozycji stacji serwisowej, być może coś ci wpadło do środka i zablokowało ją.
Zrobiłbym to jeszcze raz. Ewentualnie może być stacja serwisowa do wymiany.
Silniczek nie trzyma karetki w stacji serwisowej - w Canonach są do tego plastikowe zaczepy. Moim zdaniem, coś mogło pęknąć w stacji serwisowej albo też tylko się zabrudziło i zacięło. Przede wszystkim, trzeba rozebrać urządzenie, sprawdzić czy nie ma uszkodzeń i wyczyścić.
Mam drukarkę Canon iX 4000, która wyświetla błąd - cztery naprzemienne błyski pomarańczowej diody z diodą zieloną - jest to błąd stacji serwisowej. Po zdjęciu obudowy dookoła stacji serwisowej mnóstwo "opiłków" z plastikowych zębatek. Mam następujące pytanie: z jakich drukarek Canona mogą spasować stacje serwisowe, czy ktoś sprzedaje takowe stacje lub...
Jedna uwaga - to co się dzieje ~40 sekund po drukowaniu to jest samoczyszczenie stacji serwisowej i to nie zużywa tuszu (karetka z głowicą jest wtedy poza stacją serwisową).
Pewnie pampers jest "zasikany" do bólu :) Jest narzędzie do Canonów do resetu pampersa , ale fizycznie też warto wymienić i przeczyścić stację serwisową. Generalnie szukaj na forum trybu serwisowego do Canona - są podane. Mnie swego czasu pomogło na magiczne 7 błysków żółtego LED-a. Od tego czasu dbam o czystość "pampersika" i kontroluję licznik kopii...
Stacja serwisowa do wymontowania i wykapania, druga kwestia że mógł paść czujnik taki krzywkowy w stacji, ale nie jestem pewny czy w tym modelu jest
Udrożnić można płynem do udrożniania. Brudzi, prawdopodobnie przez brudną stację serwisową. Należy wykonać konserwację.
A co z "Pampers to nic innego jak bardzo chłonne gąbki,których nawet dokładne wyczyszczenie nic nie da bo błąd ma charakter programowy a nie higieniczny i trzeba go usunąć elektronicznie." ? jak nie wymienisz gąbek to po jakimś czasie zacznie Ci zalewać tuszem drukarkę potem stolik na którym stoi i w wkrótce dywan. Na pewno to nie dzieje sie od razu....
Karetka to ten ruchomy element, w który są włożone głowica i tusze. A co do naprawy, to być może wystarczy tylko przełukanie ciepłą wodą i osuszenie stacji serwisowej, ale wymaga to częściowego rozebrania drukarki, do czego są potrzebne pewne umiejętności.
Dziękuje za odpowiedź - ale to właśnie wymieniłem. W Canonie jest to moduł czyszczący, w HP stacja serwisowa, a w Epsonie Pompa. Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem na inną nową wyjętą z pudełka i błąd pozostał ten sam.
Czy była wykonana opcja wyrównywania głowic? Poza tym, takie problemy może też powodować zabrudzenie drukarki wewnątrz (zwłaszcza prowadnica karetki, pasek pozycjonujący, stacja serwisowa, rolki prowadzące papier).
Wydaje mi się, że nie chodzi ci o pampers tylko o element ze stacji serwisowej (pompy) http://obrazki.elektroda.pl/6596213800_1... Musisz go znaleźć bo może zablokować mechanikę, poza tym bez tego elementu pompa nie będzie czyściła czarnego koloru w głowicy drukującej.
Jaki kod błędu zgłaszała drukarka przed resetowaniem licznika absorbera? I czy po resetowaniu absorbera podstawowego ("main") błąd zniknął czy pozostał? W niektórych sytuacjach kod błędu oznacza coś więcej niż przekroczenie licznika absorbera, np. wylewający się atrament z absorbera albo problem w stacji serwisowej (lądowisko głowicy z tuszami).
Witam cztery razy czerwona i raz zielona czy to błąd stacji serwisowej czy coś innego. pozdrawiam
trzeba rozebrać i wyczyścić stację serwisowa czasami trzeba wymnienić gumę uszczelniająca
Jeśli stacja zaciąga tusz i jest on w głowicy to prawdopodobnie uszkodzenie jest w elektronice, podobnie jak w Canonach gdzie często przepala się rezystor bezpiecznikowy.
chyba ze daloby sie zresetowac jakos Wbij w wyszukiwarkę "reset pampers" a przy odrobinie dobrych chęci znajdziesz procedurę kasowania przepełnionego pampersa. nie ukrywam ze drukowalo sie duzo rzeczy na niej przypominam sobie, ze podczas ostatnich wydrukow robily mi sie zacieki ( tusz czarny ) Z tego wynika że na kasowaniu błędu może się nie skończyć.Przydałaby...
Do sprawdzenia jest stacja serwisowa - miejsce, gdzie zatrzymuje się karetka z głowicą drukującą gdy drukarka jest wyłączona lub bezczynna. Tu był podobny temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... serwisowy canon pixma mp 540. Tutaj jest przykładowa [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Problem ze stacja serwisową i cała prawa strona do czyszczenia
Właśnie skojarzyłem, że w moich zasobach mam MG5250 z identycznymi objawami. Drukarka miała przedtem kontakt z jakimś kryminalistą z serwisu GSM czy czymś takim - liczne połamania, a nawet wyrwane mocowania wkrętów nad panelem + jakieś rękodzieło lutownicze. Oddziel podzespół drukujący od podstawy (6 śrubek - patrz SM) i obejrzyj spód stacji serwisowej,...
Ostatnio babrałem się w takiej drukarce. Czyszczenie głowicy nie pomagało zupełnie. Problemem była stacja serwisowa. Większość wężyków odprowadzających tusz do pampersa była zapchana, w stacji było dosłownie błoto z tuszu. Dużo brudnej roboty ale po naprawie dwa czyszczenia głowicy i wydruk igła.
Witam, błąd 6A81 to na ogół "tylko" przyblokowanie stacji serwisowej. Zdejmujesz górną obudowę na podobnej zasadzie jak [url=http://www.startcopy.ru/repair/rol_... iP4600. Wyjmujesz tusze i głowicę. Później zdejmujesz enkoder karetki (aby się nie pobrudził), i czyścisz stację serwisową z nadmiaru tuszu. Pomagasz sobie trybikiem przy APP...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie się moim postem. Dzisiaj rozkręciłem drukarkę wyczyściłem stację serwisową dużo zaschniętego tuszu wyczyściłem karetkę od spodu - też brudna i o dziwo drukarka ruszyła. Na elektrodzie jest opisywany podobny błąd - ##357, który może dotyczyć nieprawidłowej pracy karetki lub stacji serwisowej. Prawdopodobnym problemem...
Uszkodzony lub przybrudzony któryś z czujników w stacji serwisowej, zdarza się że przez jakiś czas działa po ponownym rozruchu urządzenia.
W canon-ach nazywa się to "PURGE UNIT", w hp stacja serwisowa. Nr.części QM3-3619. Podaj dokładny kod jaki drukarka pokazuje na wyświetlaczu i ile razy miga na pomarańczowo.
Ta stacja serwisowa inaczej moduł czyszczący, to częsta przypadłość była w tych drukarkach.
sprawdź najpierw stację czyszczącą i H.M.S. Jak wygląda wydruk testowy dysz głowicy w trybie serwisowym?
Witam, zdejmowałeś obudowę i patrzyłeś jak pracują mechanizmy bez niej? W starszej generacji drukarek na tusze rozdzielone, błąd 5100 pojawia się też, gdy karetka nie mogła docisnąć przełącznika napędu (położenie maksymalnie w prawo nad stacją serwisową). Przełącznik napędu to taka "skrzynia biegów". Jeśli jest wciskany przez karetkę, to napędza sam...
stacja serwisowa była zacięta - kawałek papieru blokował. Wielkie dzięki za pomoc :)
Błąd 6000 (Service call error). To jest niesprawność napędu LF. Enkoder LF nie kręci się tak jak powinien (stoi w miejscu, blokuje się itp.) lub jego czujnik nie widzi obrotu enkodera. Akurat w iP7250 to oznacza prawie wszystko, co ma związek z mechaniką (w tej drukarce są tylko dwa silniczki w podzespole drukującym: silnik karetki i silnik LF). Silniczek...
Czy jak kręcisz zębatką APP w dół to stacja serwisowa stawia duży czy umiarkowany opór? Jeśli nie ma za dużego oporu (palec nie boli przy kręceniu) to nie powinno się blokować. Druga rzecz - czy enkoder przy zębatce APP jest czysty (np. nie został uciapany tuszem)? Można czyścić etanolem. 6A80, 6A81 to opóźnienia obrotu (6A00 brak obrotu) na enkoderze...
Taki kod oznacza problem z mechanizmem podnoszenia karetki - w tym modelu w położeniu parkowania (w stacji serwisowej) jest ona opuszczona 1-2 cm niżej.
Błąd serwisowy 5100 to problem z przesuwem karetki - najczęściej spowodowany jest brudnym paskiem enkodera, prowadnicą karetki lub stacją czyszczącą.
Witam. Ściągnij jakąkolwiek serwisówkę canona bo stacja serwisowa jest podobna trudno opisac dokładnie jak nie zobaczyć na zdjeciach. Jeden koniec jest zaczepiony o tą poruszającą sie cześć, a druga z obudowa. pozdrawiam
Inteligentna koleżanka wyrwała z tej drukarki stację serwisową :P Jest sama stacja, wisząca na 2 wężykach, jakiś płaski plastikowy element i dwie sprężynki różnej długości. Jak to zmontować? (w innych tematach radzono przejrzeć instrukcję serwisową, ale w instrukcji nic na ten temat nie ma...)
1. Drukarka po każdym włączeniu i przed wyłaczeniem płucze głowice i robi to tuszem który jest zawarty w kartridżu. Tak samo zachowuje się podczas wydruku, głowice są czyszczone poprze gumowe listki i następnie przepłukiwane. Działa tak praktycznie każda drukarka atramentowa HP, Lexmark, Epson czy Canon. Więc nic w tym dziwnego. Problemem w HP jest...
Nie ma wyjścia musisz odpalić głowice na innej drukarce i sprawdzić czy działa. Pozostaje jeszcze opcja zapowietrzenia głowicy, ale to jest raczej rzadki przypadek. No i zakładam że tasiemka sygnałowa do głowicy jest podpięta poprawnie. Sprawdź też jeszcze czy stacja serwisowa odsysa tusz na postoju. Możesz puścić czyszczenie głowicy i obserwować gumowy...
Tylko jeśli głowica jest w pozycji spoczynkowej (zablokowana w stacji serwisowej), to bez zdejmowania obudowy nie da się jej wyjąć...
OK, widzę, że jest problem w dowiedzeniu się co było robione. Więc od razu powiem, co na pewno nie zadziała na błąd 6C10: 1. Kody serwisowe - seria MG nie wspiera kodów serwisowych (poza wejściem w tryb serwisowy). 2. Kombinowanie z podłączaniem wtyczki zasilania (znane ze starszych drukarek iP). Co sporadycznie pomaga na błąd 6C10: 1. Przerwa w pracy...
dużo tuszu zostaje ne ręczniku?? a pompka w stacji serwisowej jest ok?? może tam jest pozapychane i nie zasysa tuszu,
Ok. Czyli na chwilę obecną kupuję nową głowicę i przechodzę na pojemniki z tuszem PrintLab. Z czyszczeniem stacji serwisowej czekam do wyświetlenia komunikatu o pełnym pampersie i wykonam dwie operacje za jednym zamachem. Dzięki za pomoc.
Ten błąd nie jest wcale związany z żadnym licznikiem - jest to problem ze stacją serwisową. Być może jest ona przyblokowana resztkami zaschniętego tuszu i wymaga wyczyszczenia.
Błąd nr 345 jest najprawdopodobniej związany z modułem czyszczącym stacji serwisowej - pewnie zaciął się on z powodu zalegającego tam zużytego tuszu.
Z tego co widzę, to żeby dojść do pampersa to musiałbym odkręcić wszystkie elementy po kolei. Nie sądze jednak żeby był aż tak utrudniony dostęp do tego pampersa. Nie można się dostać do niego jakoś od spodu? Proszę o instrukcję jak się do niego dostać, tak żeby najmniej zdemontować drukarkę i jak wymontować tę stację serwisową, żeby ją wyczyścić. PILNE...
Wyczyść stację serwisową łącznie z wężykami wszystko wymontować nawet pompke.Wymoczyć i zacznie powstawać podciśnienie.
A gdzie jest ta stacja serwisowa (moduł samoczyszczący) ? Jak go zlokalizować? Czy uważasz, że jest sens odkleić taśmy izolacyjne i spróbować zrobić samoczyszczenie i wydruk?
Działać będzie, ale w końcu przegrzeje się głowica kolorowa. Żeby tak się nie stało, to trzeba zakleić styki mocy (HV) dla głowicy kolorowej: http://obrazki.elektroda.pl/2189454300_1... Musi być komplet chipów, mogą być puste (wtedy trzeba wyłączyć monitor stanu dla każdego pustego chipa), można zrobić tusze-wydmuszki z wyjętymi gąbkami. Dla...
W stacji serwisowej nie grzeb - łatwo popsuć, usterka jest przy wylocie na pampers. Pampers PGBK jest nad kasetką na papier. Od spodu podzespołu drukującego jest wylot tuszu PGBK ze stacji serwisowej. Wylot to taka szeroka, przezroczysta rurka (~1 cm średnicy, 5 cm długości i ścięta ukośnie). Ta rurka jest pewnie zapchana i tu jest źródło problemu....
Atramentowe lexmarki wogóle nie mają zazwyczaj pampersa, wszystko osiada na obudowie i pod stacją serwisowa i wszystko jest wporządku, gorzej jak przyjdzie coś w tym miejscu naprawić.
Zrób zdjęcie. Pytanie co się dzieje bez niej. W stacji serwisowej jest ponad 15 różnych zębatek, ale takiej z metalowym kołnierzem nigdy tam nie widziałem.
Witam. Trafila mi sie taka drukarka z zdemontowana stacja serwisowa jezeli ktos ma fotki to prosil bym o podeslanie lukas_n(malpa)poczta.fm
Dzięki. Ten przedziwny "odgłos aliena" pod koniec filmu... chyba coś nie tak ze stacją serwisową. Są też inne przesłanki - wydaje się, że karetka próbuje przełączyć napęd LF na stację serwisową (dwie próby dojechania do prawej krawędzi) i dopiero potem się "poddaje". Wiem jak wygląda przełącznik napędu w Canonie ale czy to będzie tak samo w HP to mam...
Stacja serwisowa mogła mieć przytkany pad czyszczący dla głowicy PGBK. Tak na marginesie temat mógłby mieć inny tytuł, chociażby: "Canon MG5150 - brak wydruku PGBK"
pampers to taka poduszeczka pod stacją serwisową, żeby to wyprac trzeba rozebrac drukarke - płukanie pod ciepłą wodą z mydłem powinno pomóc
To jest błąd zgłaszany przez enkoder silnika LF. Ten silniczek kręci takim ciemno-szarym wałkiem, który jest pod karetką. Gdy czujnik enkodera nie widzi obrotu tego wałka to wtedy jest zgłaszany Błąd 6000. W drukarkach na tusze PGI-550/CLI-551 silniczek LF napędza stację serwisową, czyli miejsce w którym parkuje głowica. Prawdopodobnie stacja serwisowa...
Witam, nomen omen ktoś już miał ten sam problem w [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... właśnie. Na [url=http://www.fixya.com/support/t36748... stronie niejaki Mergatroid twierdzi że w 80% przypadków sprawa wynika z zabrudzenia stacji serwisowej a błąd ustępuje po solidnym myciu tego podzespołu.
4 mrugnięcia pomarańczowe i zielone na przemian oznaczają właśnie problem ze stacją serwisową - możliwe, że kompletnie się już zacięła i mogła przy tym zablokować także karetkę.
To faktycznie naprawa ma większy sens. Tylko żeby B200 nie okazał się od głowicy a jedynie od wadliwej taśmy skanera. A czy da się to sprawdzić bez zakupu skanera? Jeśli głowica była w stacji serwisowej nie rozumiem tego... :-\
OK, bałem się, że drukarka jest jakimś "prawie nowym" wynalazkiem z portalu aukcyjnego. Co do karetki, to chodzi mi o to, że instrukcja serwisowa opisuje wymianę tego podzespołu, ale to mit, gdyż nie idzie jej poprawnie wypoziomować, a sama wymiana jest stresująca. Rozmontowanie karetki możliwe ale też raczej dla myślących. Chyba najprościej byłoby...
Błąd 5100 oznacza najprawdopodobniej problem z przesuwaniem karetki - często jest to spowodowane zabrudzonym paskiem enkodera, również czujnikiem tego paska w karetce, prowadnicą karetki albo też brudną lub zaciętą stacją serwisową. Przede wszystkim, ostrożnie (by go nie zerwać) wyczyść pasek enkodera, następnie włącz drukarkę z otwartą pokrywą i sprawdź...
OK, teraz wiadomo tyle, że B200 jest w głowicy. Natomiast, czy wykrywanie głowicy albo linie sygnałowe na płycie głównej nie są uszkodzone, to nie da się powiedzieć bez podstawienia umownie sprawnej głowicy. Szansa na takie niespodzianki zależy od tego, kto sprzedaje. U użytkowników domowych jest to 5-10% a u naprawiaczy ?-100% (skupują od użytkowników...
Czy po czyszczeniu kartridży jest odcisk dysz na chusteczce higienicznej? I czy po opisanym wyżej drukowaniu i po wyjęciu tych kartridży dają one odcisk? Jeżeli nie, to kartridże zasychają lub jest mało tuszu, bo drukarka wysikała go podczas czyszczenia w stacji serwisowej. Jeżeli tak, to możesz mieć przepalone dysze w kartridżach.
Też nigdzie nie widziałem serwisówki do tego modelu, ale te kody błędów chyba znaczą to samo w różnych urządzeniach - nr 345 oznacza problem ze stacją serwisową (mechanizmem czyszczącym głowicę). To się często zdarza w różnych Canonach: od resztek zaschniętego tuszu następuje zacięcie lub uszkodzenie tego mechanizmu. A czy oprócz tego kodu na wyświetlaczu...
Ja właśnie miałem podobny problem z MP370 - skanować można, ale urządzenie długo się uruchamia (komunikat "Please Wait") i ciągle mruga to "Check Printer". Chyba padło sterowanie modułu drukującego na płycie głównej. Zaczęło się od zacięcia stacji serwisowej, które usunąłem, ale widocznie coś na płytce się przepaliło...
Witam, Ad 1. Brak czyszczenia, gdy jest wyłączona. Wszelkie czyszczenia są prowadzone, jeśli drukarka jest włączona. Są dwa rodzaje: - czyszczenie stacji serwisowej (przed lądowaniem karetki i po włączeniu urządzenia) - właściwe czyszczenie głowicy (zużywa tusz, zwykle przed pierwszym wydrukiem po włączeniu urządzenia) Na tuszach Canon oryginalnych,...
Z tego, co wiem, taki błąd wskazuje na problem ze stacją serwisową - najczęściej jest to spowodowane resztkami zaschniętego tuszu blokującymi ruch głowicy lub pracę mechanizmu czyszczącego.
Witam, Szkoda że ją rozkręcałeś. Aby skasować ten komunikat wystarczy że tylko wgrasz plik do niej specjalnym programikiem do kasowania komunikatu. Takie wypłukanie nie spowoduje skasowania komunikatu. Jak znajdę u siebie taką drukarkę to Ci prześlę zdjęcia, kiedyś się z tym męczyłem sporo czasu i tak jak ty najwięcej miałem problemów ze złożeniem tej...
Zgrzytać mogą zębatki w stacji serwisowej, ew. zębatka ją napędzająca. Trzeba rozebrać i sprawdzić. Jeśli jest bardzo brudna to może pomóc jej wymycie i nasmarowanie.
To może być brudna lub źle nasmarowana stacja serwisowa, w szczególności jej przykrywka może poruszać się z oporami. Brudne przekładnie też mogą dawać takie efekty. Mechanizm stacji serwisowej Pixma MG5150 jest pokazany na filmie w [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temacie.
Opiszę mój przypadek z błędem 6000 w drukarce Canon TS6251 (konstrukcja trochę inna ale bardzo podobna a zasada działania ta sama). Po włączeniu karetka jeździła lewo - prawo i próbowała zaparkować w stacji serwisowej (która widać, że pracowała - podnosiła się itp.) ale po chwili wyrzucała błąd 6000. Rozebrałem dokładnie całą stację i okazało się, że...
napewno od stacji serwisowej o ile dobrze pamiętam są tam dwie sprężynki ściągnij sobie jakąś serwisówkę od canona atramentowego praktycznie takie same są opisać jest trudno. pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/3795311400_1... Lepiej nie sugerować się kolorami plastików szkieletu drukarki - w różnych modelach mogą się różnić. Np. w MP560 plastik w okolicy stacji serwisowej jest czarny a w MG5150 jest jasnoszary. Kolor dźwigienki przełącznika jest ten sam - biały. Jeszcze inne ujęcie - oznaczony jako (2) http://obrazki.elektroda.pl/2852428600_1...
Canon PIXMA iP 1500 przesuwa głowicę w prawo ( poza stację serwisową ) i zgrzyta. Stało sie to po tym jak spadł pasek pulssensora. Założyłem go na 4 różne sposoby ( prawo - lewo, góra - dół )i nic. Parkuje i drukuje prawidłowo. W momencie włączenia lub wyłączenia pierwszy ruch wykonuje w prawo dobija do blachy i zgrzyta. POMOCY !
Drukarkę trzeba rozkręcić, otworzyć, wyciągnąć stacje serwisową, wyczyścić, wymienić ( wyprać ) pampersa, poskładać. Komunikat i mapa potrafi skasować po przewertowaniu postów na tym forum :!: Zrobienie porządnej konserwacji nie jest takie proste.
Objawy wskazują na rozszczelnienie pomiędzy płytką ceramiczną a korpusem - charakterystyczne "kończenie się" tuszu, mieszanie się kolorów na różnych "kanałach" głowicy. Tego nie widać na montażu dysz, jak dotąd nikt nie pochwalił się metodą naprawy. Może jeszcze warto sprawdzić wszystkie "banały", np. odpowietrzniki w tuszach? Albo może być jeszcze...
Błąd 6C10 jest to błąd nieprawidłowego działania mechanizmu stacji serwisowej, stacja serwisowa do wymiany, czasami pomaga wyłączenie urządzenia ale zwykle na krótko. Co do "pampersa" to nie jest on widoczny po otwarciu urządzenia, znajduje się on głęboko pod mechanizmem urządzenia, ta gąbka widoczna po otwarciu to nie "pampers". Przepełniony zbiornik...
Jeszcze rak gwarancji mam na tą drukarkę. Jeśli nie stosowałeś zamienników to masz problem z głowy - oddaj na gwarancję. To nie musi być przecież ostatnia usterka w tej drukarce. Jeśli zresetujesz licznik pampersa to serwis będzie miał prawo odmówić zrealizowania naprawy gwarancyjnej. Czy odmówi - różnie potrafią się zachować. Problem w tym, że nie...
A czy drukarka drukuje (np SELFTEST)? Jesli nie to raczej ma uszkodzona zebatke w stacji serwisowej- pół minuty krecenia wałkiem (w jedna i w druga strone), potem uspakaja się, ale drukowania nie podejmie.
Kod 5100 oznacza problem z karetką - zwykle jest to spowodowane uszkodzonym lub zabrudzonym enkoderem, stacją serwisową lub źle zamocowanym pojemnikiem z tuszem. Czy po włączeniu karetka porusza się? Czy słychać może jakieś głośne dźwięki z wnętrza drukarki?
Trzeba by sprawdzić głowicę w innej drukarce. Lista modeli drukarek zgodnych z głowicą QY6-0080: - iP4850 - iP4950 - MG5250 - MG5350 - MX715 - MX885 - MX895 - iX6550 Jeśli głowica drukuje cokolwiek z PGBK to znaczy, że w tej drukarce MG5350 może być albo niedrożna stacja serwisowa dla PGBK (co jest częste) albo jakieś uszkodzenie elektroniczne (co zdarza...
Mam taką listę błędów z modeli MP150/160 pobraną z jakiejś obcojęzycznej strony i według niej E22 oznacza problem z karetką - zwykle jest to zakłócenie jej ruchu poprzez stary tusz, który zasechł na pasku enkodera, stacji serwisowej lub prowadnicy karetki. Powodować mogą to też skrawki papieru lub inne śmieci, które znalazły się wewnątrz drukarki.
W Canon Pixma marnie wygląda opcja skanowania z urządzenia na komputer - tylko przez oprogramowanie dołączone przez producenta. W zasadzie w każdej z tych drukarek można umoczyć jeśli przytka się głowica. W Canonie jest o tyle gorzej, że głowica jest tak zaprojektowana, aby przytykanie się tuszów znacznie zwiększało szansę trwałego uszkodzenia głowicy...
Enkoder silnika LF (prowadzącego papier podczas drukowania) wymaga sprawdzenia, być może silnik LF też. W zasadzie dość łatwo stwierdzić, czy silnik się kręci. MG5450 nie widziałem od środka, ale - w Pixma'ch na tusze rozdzielone - silnik LF i poboru papieru to dwa różne mechanizmy. Ale są też banały - np. taki błąd może być zgłaszany, gdy automat otwierający...
canon stacja serwisowa stacja serwisowa canon serwisowa
orion schemat bosch sterownik silnika eagle zasilanie układu
smugi philips telewizor proste konstrukcje lampowe audio
Vaillant Energy AquaSensor - Zimna woda, przyczyny i rozwiązania Kodowanie pilota VW Passat B5 FL 1.8T 1999