Jak by tak było to sama by wychodziła faktem jest odpowiednia pozycja czyli 1 ale należy jeszcze wcisnąć bolec blokady w obudowie kolumny/jest częścią wkładu stacyjki/ jest gdzieś na okręgu wkładu stacyjki ok połowy jej długości /więc jak nie masz nowej i nigdy nie miałeś z tym doczynienia myślę że będziesz miał problem.Miejsce tego bolca jest różne...
Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.
Brak zasilania do stacyjki.
zamykanie drzwi nie pozwiązywał bym z odpalaniem sprawdził bym najpierw stacyjkę.
Tak. Jeśli dobrze pamiętam to faktycznie był problem z kostką stacyjki.
wkrętaki wiertarkę wiertła i pilniki ... a później potrzebujesz: https://www.fordoriginalparts.pl/product...
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
[url=http://mojafirma.infor.pl/moto/eksp... Bezpieczniki, przekaźniki, instalacja elektryczna do sprawdzenia, stacyjka również.
Akumulator naladuj bo to wyglada ze brakuje pradu a nie problem ze stacyjka.
Ja bym zaczął od sprawdzenia kostki stacyjki.
Imo nie odcina rozrusznika ,powinna być wina wkladu stacyjki.
Bez podmiany na inny lub chociaż zamiany miejscami będzie ciężko. Sprawdź też jak kolega proponował powyżej stacyjkę.
Panowie już kilka razy spotkałem się z tym w Foce II -kostka stacyjki.
Będzie przegnita kostka łączeniowa wiązki umieszczona jest w nadkolu po stronie kierowcy, albo kostka stacyjki
Kostka stacyjki przykręcona jest pod spodem stacyjki . Nie jest to typowe złącze elektryczne. Wpisz w wyszukiwarkę hasła kostka stacyjki.
Moze cos z kostka od stacyjki.
Też obstawiam kostkę stacyjki.
Może głupie pytanie,ale sprawdzałeś na włączonej stacyjce?
Nowe transpondery + programowanie immobelizera
Chodzi o ten modulik przywieszony do stacyjki?
Radio wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
synchro ? tj. chodzi o immobiliser i powiązanie kluczyka stacyjki itd. ?
Wczoraj dotarło auta i sprawdziłem naprawde jest ciepły. Wina jest chyba kostka, też była ciepła. Wyczyściłem i oddałem.
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Np. rozrusznik - szaro/czarny przewód w czarnym złączu modułu stacyjki.
Zamknięte. Krańcówka wyłacza sygnał otwartych dni przy stacyjce więc jest sprawna.
No to pytanie czemu nie widzi? Masz to czym diagnozować czy na piechotę? Zobacz może co się dzieje przy stacyjce...
Zanim zaczniesz wiercić, zdejmij plastiki i małym młoteczkiem opukuj stacyjkę szybkimi uderzeniami, próbując przekręcić delikatnie kluczyk. Kierownica jeśli zablokowana, ma być utrzymana w pozycji, nie opierającej się o blokadę. Jak przekręcisz kluczyk, udaj się do fachowca, dorobi Tobie nowy i stacyjka będzie działać. Możesz spróbować dorobić nowy...
wciskasz przycisk na otwórz, drzwi pozamykane, stacyjka na 0
kostka stacyjki, przekaznik
Zamek w syrenie powinien być ustawiony na pozycję zielonej kropki(jeśli syrena z wł.zas.) wtedy syrena jest włączona, jeśli musisz wyjmować kluczyk z innej pozycji pewnie masz zepsutą stacyjkę i dlatego syrena będzie wyłączona. Pozdrawiam.
Mnie tu pokazuje że styki zwierające się to 3 z 5, 3-4 bez zasilania przekaźnika, czyli mogą być zwarte cały czas 3 i 5 po wyłączeniu zapłonu. Lub "normalnie" to 30 z 87, i 87a. Masz inny "bezpieczny i wolny" przekaźnik ? Byle nie od silnika, wymaganych świateł i trąbek :) 1 i 2 to cewka przekaźnika, sprawdź żaróweczką w jego gniazdku czy nie ma stale...
Gem to centralny moduł sterujący-zamek, oświetlenie, wycieraczki, automatyka szyb itp Nie ma znaczenia czy jest pilot czy nie, identyfikator siedzi w kluczu, odczytuje go pętla na stacyjce, identyfikuje moduł immo i daje pozwolenie do ecu silnika
Możesz przypomieć pilota gemowi poprzez 3 krotne szybkie przkręcenie stacyjki i pstrykanie pilotem po tym, o finale powiadomi cię gong.
Pamiętaj tylko o jednej ważnej kwestii, przy procedurze dodawania nowych pastylek kasujesz stare z pamięci i żeby procedura się udała musisz zakodować minimum dwie pastylki. To będzie moja pierwsza taka zabawa, mógłbyś rozjaśnić? Pastylek, czyli kluczyków? Ogarnę to normalnie przez sekwencję przekręcania kluczyka w stacyjce?
Plus ma być ze stacyjki podawany w trakcie rozruchu. Masz schematy z Haynes, wieczorem poszukam bo mam gdzieś całą dokumentację FF2 i C-max
To przekręcanie jest pomiędzy pozycją 1 a 2 stacyjki nie do zera. 4 przekręcenia
mam podobny problem tylko ja po kilku krotnym przekręceniu stacyjki odpalam auto bez problemu
Uszkodzona była kostka pod stacyjką 150zł i po kłopocie.Dzieki za pomoc.
Nie da sie ani na wlaczonej stacyjce ani po wyjeciu kluczyka
Sprawdź stacyjkę czy nie jest wygrzana
ok to taki pierścień wokół stacyjki odpowiedzialny za komunikację
Witam czy posiada ktoś rozpiske kostki stacyjki do focusa 2.0tdci 2006rok, auto nie odpala ,mam trochę dziwne zachowanie stacyjki w pozycji 0 stacyjki pali się licznik i włącza moduł centralny wnętrza w pozycji I wszystko gaśnie w pozycji II włącza licznik ale traci prądy na moduł centralny w kabinie w pozycji III kręci rozrusznik numery na stacyjce...
Cześć, Ford Focus mk3 turnier (2011r) 1.6 TDCi (T3DB) Mam małą zagwostkę ponieważ chcę dołożyć sobie dodatkowe oświetlenie w drzwiach samochodu. Nie chcąc ciągnąć przewodów przez całe auto, sądziłem że może uda się wpiąć w podświetlenie przycisków które działa w zależności od czujnika i modułu zmierzchu. Pozyskałem schemat który załączyłem, niestety...
I w kierownicy mam dodatkowo pilot do radia z tym nic nie zrobisz jeśli nie masz tej opcji dedykowanej w radiu Tylko co z reszta przewodow ktore sa zaslepione ? jeśli nie chcesz tych opcji to nic nie robisz, zostają nie podłączone No to wlasnie mnie zastanawialo. miernik i sprawdzić żółty to podtrzymanie pamięci a czerwony zasilanie po stacyjce albo...
wiele: pompa paliwa szaro-żółty w progu,plusa po stacyjce powinien być na zielono-żółtym lub zielono-czerwonym[najlepiej sprawdz probówką,ma być niegasnący],rozrusznik na szaro-pomarańczowym[grubszy]-obydwa w wiązce stacyjki[a kolory weryfikuj,bo możesz mieć model'98 lub już '00,a były tam pewne różnice.
Pewnie zginął stały plus, ten po przekręceniu stacyjki (zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników).
Jak rozbierzesz , to zobaczysz jak tam jest zrealizowane "krosowanie". Po włączeniu kluczyka(15) masz już napięcie na zasilaniu światła stop , i co ciekawe też przed i za czujnikiem stop.Po wypięciu bezp.42 masz tylko przed czujnikiem stop. i pedał działa prawidłowo ; jak myślisz skąd bierze się to napięcie?
to jeszcze zwykły :-) majzel jak mówisz. Diagnostyka nic nie pokazuje, bo im pali normalnie. Może to stacyjka przerywa? Pozdrowienia
To sprawdzić czy wychodzi zasilanie ze stacyjki. Sprawdź miernikiem który to przewó przy stacyjce mierząc miernikiem od strony bezpieczników.
ztego co pamientamna 90% trzeba go włozyc w drzwi prawe a kluczyk matka do stacyjki jak nie pomoze to napisz na gg4504431 mam gdzies w garazu instrukcje z forda tam to jest opisane.pozdrawiam
podłączyłem kablami rozruchowymi, to samo. Tak się dzieje jak przekręcę stacyjkę na 2 pozycję.
Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
Zobacz czy w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje zapłon na elektrozaworze pojawia się prąd. Jeśli tak to ok jeśli nie włącz zapłon odłącz orginalny kabelek i z akku podaj tam +12V. Jeśli po włączeniu kluczyka nie pojawia się napięcie wskazuje to na uszkodzony przekaźnik badź bezpiecznik. Jeśli po włączeniu kl. jest prąd a znika w momencie kręcenia...
Miałem taki problem to chyba jest. A wątpie że jesteś na tyle uzdolniony zeby wszystko wiedziec. Tak samo jak pewnie nie zmienia sie pedał hamulca po uruchomieniu stacyjki. Zapewne masz jedynie teoretyczne pojecie.
Załącz stacyjkę i na 3s wciśnij przycisk pilota.
Powinny być numery na wtyczce. 1 wsteczny + 3 plus po stacyjce 4 masa
Czyli nie działa nic (oprocz radia), co jest normalnie po stacyjce? Sprawdź czy kostka stacyjki daje napięcie. Radio orginalne?
Witam. Jestem w trakcie przekładki pompy wtryskowej w Focusie 1.8 tddi, sterownik pompy blokuje immo. Mam całe drugie auto ze sprawną pompą i teraz pytanie co muszę przełożyć żeby to zadziałało w drugim aucie. Na pewno pompa, ECU, transponder z kluczyka, pętlę na stacyjce. Coś jeszcze? Pozdrawiam
Spróbuj synchronizacji, przekręć stacyjkę z pozycji on na off 4 razy w ciągu 6 sekund. Pojawi się sygnał dźwiękowy , następnie naciśnij dowolny przycisk na pilocie, usłyszysz sygnał dźwiękowy.
To jest główny bezpiecznik od radia (bezpośrednio, nie za stacyjką). On jest w porządku.
ok sprubóje wielkie dzięki
Nie znam dokładnie instalacji focusa ale zacznij od stacyjki, Bo ten sygnał pojawia się w końcowym położeniu stacyjki, czyli to już końcowe przekręcenie a potem odbija kluczyk.
Musiał byś podciągnąć sobie przewód plusowy ze stacyjki
Jeśli chodzi o te spadki to nie ma reguły, temperatura potrafi nie raz zacząć spadać jak silnik wkręca się na obroty. Czy mógłbym poprosić o podanie mniej więcej miejsc w których mam poruszać wiązkami? Sprawdzać na odpalonym silniku czy stacyjka w pozycji zapłonu wystarczy?
Dzień dobry. Sprawdziłem bezpieczniki. Wymieniłem przekaźnik R12. Wyświetla się PO 380. Nie ma problemu z rozruchem silnika. W trakcie jazdy z informacją "awaria silnika" i żółty trójkąt, wyraźny brak mocy - odcięta turbina. Informacja "awaria silnika" znika po powtórnym przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jazda bez problemów. Pozdrawiam
zamykanie do czarno pomarańczowego pin 16 w zielonej wtyczce Próbnikiem żarówkowym zamyka? Drugim problemem to podłączenie domykania szyb Tu jednym kabelkiem tego nie zrobisz. Co mam odciąć w przypadku silnika diesla? Zapłon,rozrusznik przy stacyjce.
Ta ze stacyjką i 4 krotnym właczeniem jej nie działą.
Kierunki i sterowanie zamkiem kolory jak w starych focusach, lampka na czarno-żółtym, po stacyjce zielono-żółty. Wszystko w konektorach na module pod schowkiem. Przejście pod maskę-duża guma z wiązką, też na wysokości schowka. Życzę przyjemnej pracy.
W MK2 tylko jeden pilot może być aktywny. Niedawno ćwiczyłem to jeszcze pamiętam. Procedura faktycznie przez pstrykanie stacyjką. Sprawdź testerem czy pilot w ogóle żyje?
Sprawdż wiązke przewodów w podłodze pod nogami pasażera
Musisz znaleźć plus po stacyjce, powinno być np. przy wiązce od radia.
Przecież każda wtyczka pasuje w swoje miejsce :)
Powiem tak, nie było za ciekawie. Elektryk powiedział że cała wiązka była spalona. Nw jak to się stało bo lodu na szybach nie było a nikt też nie trzymał za wycieraczki żeby ciężej pracowały. Jedyna możliwość jest taka że w nocy jak spałem na rybach mogłem włączyć wycieraczki i pracowały na sucho ale kluczyk był tylko w stacyjce bez zapłonu także zagadka...
Sprawdź podstawowe rzeczy: Bezpieczniki (komora silnika, i w kabinie) Masy Akumulator musi być dobrze naładowany (czytałem w Twoim poście że światła świecą ale nie napisałeś czy normalnie czy słabo dlatego proponuję sprawdzić czy aku ok). Napisz czy masz jakiś dodatkowy alarm (jeżeli masz to on mógł odciąć dopływ prądu). Problem może stanowić stacyjka,...
nic sie nie stanie,możesz spokojnie odciąć zasilanie pompy,kolor czarno-niebieski,dochodzi do przekażnika przy bezpiecznikach. Dodano po 5 ewentualnie możesz odciąć plus po stacyjce kolor zielono-żółty.
No cóż zdjąłem piastę wszystko jest w kompletnej rozsypce, łożysko wygląda na oryginalne i uszkodzone. Auto było uderzone w to koło, jeszcze teraz drze laka, nie da się nim wogole jechać. Tyłek auta tańczy już prz 40, nie weim co dzieje się powyżej tej predkości pewenie nie da się jej osiągnąć. Narazie problem ABS pozostanie niestety nie rozwiązany...
Witam, mam problem w Fordzie transit 2004r 2.0 tdci . Problem polega na tym iż po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 na zapłon brak zapalenia się kontrolek licznika i słychać cyknięcie przekaźnika jedynie podświetla się licznik kilometrów i zegar, po przekręceniu kluczyka w pozycję 2 na start rozrusznika słychać tylko cyknięcie przekaźnika pod maską....
Bez małej ładuje.Trzeba dodać więcej gazu. czerwony to plus za stacyjka, niebieski i szary idą do PCM
Witam , już wszystko funkcjonuje prawidłowo , syrena też naprawiona , zimny lut na przełączniku ( stacyjce). Temat zamykam
Focus C-max usypia się przez 30 sekund.
dwa plusy jeden po przeklęczeniu stacyjki ,i dwie masy opis kabli jest w necie albo na elektrodzie
Ok jutro biore sie za tego Fordka od podstaw taki czujnik akurat mam więc zacznę od podmianki -Co sie tyczy tego od immo to jeszcze sprawdzę bo nie jestem pewien ale jak autko miało odłączony akumulator a po podłączeniu nie było otwarte z pilota tylko od razu przekręcona stacyjka to chyba tez moze wyskoczyć??
Spróbuj zresetowć kąpa. Przez kąpiel w kompocie :D Tak jest ta czerwona lampka, czy to immobiliser Czyli po włożeniu oryginalnego klucza do stacyjki powinna przestać mrugać.
Ford Focus MK2. To lepiej zrobić nowe gniazdo czy przepiąć zasilanie na stacyjkę ?
Hej, przepraszam za mało szczegółów. Więc kluczyk w stacyjce przestał reagować i odpalać nawet jak się kręciło kilka razy, została wymieniona taka część: BIAREN Ignition Switch For Ford Transit Mk6 Mk7 Mk8 Transit Custom Focus C-Max Fiesta Fusion Mondeo S-Max Galaxy Transit Connect 1677531 AA6T11572AA 1363940 98AB11572BG, Ignition Starter Switch, lecz...
Pojawiły się kolejne problemy, tzn. po przekręceniu kluczyka świecą się kontrolki na stacyjce i kluczyk przechodzi w III pozycję ale w ogóle nie kręci rozrusznikiem..
Witam, co skutecznie odciac w nowym Focusie 1.8(oczywiscie oprocz pompy paliwa). Odcialem 2 zolto-zielone zasilanie komputera po stacyjce i chodzi dalej. Prosze o sprawdzone przyklady. Wiesiek
6 - masa 4 - stacyjka 32 - stały plus 17 - CAN L HS 18 - CAN H HS 22 - CAN L MS 23 - CAN H MS
Ford Focus Mk 2 1.6 TDCI 2007 - liczę na pomoc. Od jakiegoś czasu "odcina" mi samochód. Stacyjka wymieniona. Dziś po odłączeniu ładowarki zapaliły się wszystkie kontrolki. Włączyły się wycieraczki... Na kilka sekund, auto jechało dalej. Dzieje się to dość często (dziś zauważyłam, że po odłączeniu tej ładowarki, nie wiem czy to zależność). Zdarza się...
gdzie szukać? Sprawdź czy czarny przewód syrenki i czarny przewód centrali alarmowej mają dobre połączenie z masą samochodu. Ja bym taki "niepewny" system alarmowy zdemontował całkowicie i po kolei podłączył przewody jeszcze raz (zaczynając od +i- zasilania, +po stacyjce, kierunkowskazy, syrenka a na końcu wejścia wyzwalające czujników i sterowanie...
Podłącz w innym, jeśli piszesz że plus po stacyjce to po wyłączniu stacyjki powinien znikać odrazu i sprawdzisz czy dalej ma to wpływ na działanie innych urzadzeń,pozdr.
Witam mam problem z centralnym zamkiem w moim focus MK2 2009 HB 1.8 benzyna. Drzwi mogę otworzyć tylko z kluczyka ręcznie z przycisków pilota nie działa.Baterie wymieniłem na nową , programowałem pilot przekręcając stacyjkę do pozycji II cztero krotnie jak w instrukcji i dalej nic. Co może być powodem awarii proszę o pomoc, poradę.
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
30 - + po stacyjce 87a- czerwony z DLR 85 – masa 86 – postojowe Czarny z DLR masa Biały z DLR wolny 87 - wolny Masz błąd w opisie.
Witam! 1-drzwi i pasy zapiete 2-4 razy w ciągu 6 sek,zapłon wyłączony 3-programowanie właczone na 10 sek-nacisnąć przycisk kluczyka aż będzie gong. 4-kluczyk w pozycję III stacyjki-to wyjście z programu
Może akumulator zakończył żywot. Lub bardziej przyziemny przypadek, poluzowała się/spadła klema od akumulatora . Dodano po 1 I do przejrzenia jest instalacja komorze silnika plus bezpieczniki w komorze silnika. Stacyjka też może gdzieś na kostce nie łączyć .
Czy czujki ultradzwiekowe pozbawione sa napiecia po zamknieciu? Czujniki są podłączone do "dokładanej" centrali alarmowej czy system fabryczny Forda ? W systemach "dokładanych", czujniki jeżeli nie są zintegrowane z centralką, to są sterowane masą po uzbrojeniu alarmu. szukam plusa po zamknieciu auta Zastosuj przekaźnik , którego cewka jest podłączona...
Wydaje mi się, że to jest po prostu tak skonstruowane fabrycznie. Jeżdżę już drugim focusem i myślę, że tak to już jest w fokcusach. Myślę nad małą przeróbką - czyli podłączę pod przekaźnik wszystko to co chciałbym wyłączyć wyciągając kluczyk ze stacyjki. Jak to rozkminię, podzielę się info. co i jak. Na razie nie mogę bo samochód jest na gwarancji.
focus stacyjce focus zasilanie stacyjce styki stacyjce
wartość wierszu huawei e3131 manager odzyskać zdjąć telefon
fritz ustawienia fritz ustawienia
Jak poprawnie włożyć baterie CR2032 do sztucznej gwiazdy? Omron E5CN-Q2MTC-500 błąd 5ERR - jak usunąć?