Jeśli stacyjka to nie ma problemu, drugi transponder, kod pin i zgfrywasz gdyby nie działało, co się dzieje że chcesz wymieniać stacyjkę?
Z tego co widzę, czujnik ciśnienia czynnika (zakładam, że o ten Ci chodzi) 4-pinowy występował do 2003. Od 2003r był 3-pinowy. Pierwszy jest podłączony tak: 1 - czerwono-zielony - cewka przekaźnika 2 biegu wentylatora 2 - brązowy - masa 3 - czerwono-niebieski - 12V (kluczyk na 1) 4 - brązowo-niebieski - sterownik klimy. Drugi leci tak: 1 - brązowy -...
Witam sama naprawiałam stacyjkę w Audi A6 C4 i został mi biały kabel , który nie wiem gdzie podłączyć czy ktoś mi może pomóc. Pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/2317523600_1...
Gdy wyłączam zapłon wyciągam kluczyk. Zmieniarka CD nadal pracuje. Zasilanie zmieniarki masz bezpośrednio z Aku. Podłącz jej zasilanie po stacyjce.
Witam Kolego według autodaty zasilanie do nawigacji jest nastepujące: czerwono-niebieski z bezp. F37 (prąd stały) czarno-niebieski z bezp. F31 (prąd po zapłonie) czerwono-niebieski z bezp. F43 (prąd ze stacyjki) Powodzenia :)
Kostka stacyjki...
Problem solved - uwalona stacyjka...
mogło się stać wiele rzeczy, ale zacząłbym od sprawdzenia stacyjki.
Masz typowy problem z blokada kierownicy stycznik od położenia blokady się tam uszkadzają i nie widzą położenia, stosując procedurę awaryjna jaką znajdziesz w necie to bedzisz mógł podłączyć komputer usunąć błądy związane z blakada i uruchomisz samochód, w internecie kupisz zestaw naprawczy do blokady a jakiś elektronik Ci to przelutuje. Nie szukaj...
A jak jest w końcu z tym imobilaizerem to mi nie daje spokoju jest on w skrzyni automatycznej w sterowniku , mam sprzeczne informacje jedni mówią tak drudzy tak.Ewentualne obejście tego , czy wystarczy że podłącze ten sterownik. Pojadę autem do jakieś speca co wgra mi soft do ecu od manuala i bolączka zniknie. Dodano po 3 ok nie spojrzałem robię według...
niech kolega sprawdzi cewke od immo w stacyjce.
Czy po włożeniu kluczyka do stacyjki działa blokada kierownicy ?, to jest najważniejsze
to chodzi ci o ta kość od stacyjki?
A ja stawiam na kostke stacyjki
Tak, cewka podłączona i kluczyk w stacyjce.
A wiesz może skąd on jest sterowany ? po stacyjce ?
Zmieniłem cewke przy stacyjce.
Być może rozrusznik lub kostka stacyjki. Proponuje sprawdzić to na początek.
Ma to właśnie zrobione poprzez odcięcie zasilania po stacyjce.
Masz naprawić i wykasować błędy- głównie Pickup coil przy stacyjce.
Oryginalne radio było sterowane przez CAN. Trzeba dołożyć ekstra przewód zasilający z miejsca gdzie pojawia się 12V po zapłonie do pinu ACC radia. I tu do wyboru czy radio ma się wyłączać wraz z wyłączeniem zapłonu, czy dopiero po wyjęciu kluczyka. Jak po wyjęciu kluczyka to trzeba pobrać zasilanie z kostki stacyjki.
No KD już tak ma... Ciągle coś nie tak... Co do dechy, to nie będzie działać. Konkretnie pojawi się to co na pierwszym położeniu stacyjki.
witam serdecznie , trochę nieprecyzyjne podanie tematu "gaśnie". jeżeli są jakieś szarpnięcia , dławienia itp to układ paliwowy do sprawdzenia, jeśli w ogóle się nic nie dzieje i nagle STOP to sterowanie . jeśli komputer nie wykazuje błędów to trzeba szukać tego co nie widzi : czujnik położenia wału, przekaźnik , stacyjka.
schemat w reke i sprawdz zasilania szczególnie te w listwie zaciskowej na panelu obok kierownicy no i wyjscie ze stacyjki
Kluczyk napewno od tego auta bo klient nim przyjechał, pozatym dziala z niego pilot centralnego i normalnie się przekręca w zamkach i stacyjce.
30 jest na 17 i 18 pinie, i 15 na pinie nr 15. bez ESP. Na tym 15 tez +12V po stacyjce?
wymień stacyjkę!!! miałem coś takiego w Hondzie prelude też gość kręcił i kręcił i nie chciał mu zapalić okazało się że nadpalił mu się styk w stacyjce....
jchodzi o blokade zapłonu odciecie to szukaj pod maska po stronie kierowcy w skrzynce gdzie znajduje sie komputer w wiazce wielopinowej sterownika czarny cienki przewód (jest tam tylko jeden czarny cienki, sa 2 wiazki ale w jednej jest czarny cienki)jest to + po stacyjce
Witam kolegów potrzebuje połączyć na stole stacyjkę i rygiel przy Audi A6 C6,czy ktoś dysponuję schematem posiadam podobne kable do połączeń,ale do mercedesów bardzo wygodne z góry dziękuję.
norbert.s. tak jak mowisz taka jest prawda wracajac do modelu to jest to nowa a6 Dodano po 2 napiscie co mam tam uciac ? jakas blokada bez bledow cos po stacyjce
Takie pytanko... Masz moze schemat stacyjki do audi a6 c5?
? Stacyjka tylko czyta kluczyk. Nie rozpoznaje.. Dodano po 3 Sam inny kluczyk można przekrecic, tylko nic sie nie dzieje. (sprawdzałem osobiście z kluczykiem z A4.) Prosze o potwierdzenie czy mechanicznie po wymianie stacyjki grot musi być tez zmieniony. Dodano po 2 Immo zostaje w kluczyku stare,przecież jest kodowane w liczniku a nie w stacyjce.
witam.potrzebuję podpowiedzi.w audi a6 nie można wyjąć kluczyka i nie ma po włączeniu zapłonu żadnych kontrolek na desce tak jakby zginęło jakieś zasilanie lub jakiś alarm odciął.auto stało jakiś czas z wyjętym akumulatorem.może macie jakieś pomysły. Sprawdź bezpieczniki a jak dobre to czy jest zasilanie na którymkolwiek pinie kostki stacyjki
nie wiem czy trzeba go jakoś programować? Oczywiście że trzeba, więc takimi kombinacjami jak podmienianie części na pałę tylko więcej szkód narobisz.
S-kontakt cały czas jest na +12V nie ma tego w blokach pomiarowych w tych modułach nigdzie dopiero schemat i pomiary na kablach załatwiły sprawę. Najpewniej stacyjka nie zrzuca plusa choć nic nie czuć aby było nie tak. Jedyny objaw widoczny na który ciężko zwróci uwagę to to że nie zapala lampki podsufitki po wyciągnięciu klucza na zamkniętych drzwiach....
Zasilanie stacyjki sprawdzone? Bez wypinania kostki!
kon240 mozesz napisac jak do tego podejsc, gdzie podwadzic lub gdzie odkrecic zeby niczego nie rozwalic;-)
To masz złącze, pewnie jest tam stby i trzeba sprawdzić co się dzieje gdy włączasz i wyłączasz stacyjkę, źródło sygnału itd.
Dziś odłączyłem stacyjkę niestety kontrolki nadal świecą
Co do stacyjki, różne metody typu kodowanie, mostkowanie nic nie dały, trzeba było rozebrać stacyjkę, ale podobno da się bez rozbierania.
Czy światło reaguje na otwarcie drzwi kiedy kluczyk jest w stacyjce.... Czy reaguje światło na przyciski w podsufitce...
Czy w ASO audi można zamówić od razu zaprogramowany i wycięty kluczyk? Właściciel z D.O. i D.R. Auto 10 lat- mieć nadzieję, że stacyjka i zamki ori. Pozdrawiam.
A czy można przełożyć od innego audi A6 99r. stacyjkę, kluczyk, oraz komputer? Nie będę wtedy chyba musiał immobilizera i pilota programować. Dobrze myślę?
Z tego co pamiętam to zasilane są po włączeniu stacyjki. Kiedyś zakładałem włącznik.
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Nawet jak dasz stacyjkę i kluczyk od innego samochodu to immo będzie zablokowane. Bez emulatora i tak się nie obejdzie.
Witam, podobny problem. Mogę prosić o pomoc? Pacjent Audi A6 C5 3.0 ASN. Nie podaje impulsu na stacyjkę i rozrusznik stoi. Na krótko pali. Minus idzie do przegrody i od przegrody ginie. Pojawia się dopiero przy stacyjce. Prawdopodobnie upalony kabel minus, niestety nie mogę zlokalizować miejsc od stacyjki do ECU (a właściwie samego wejścia w kostce...
A który to będzie kabel w stacyjce , jak go znależć?
Niebieska wtyczka 1 - plus po stacyjce. 7, 9, 24 - masa 23 - plus 25 - linia diagnostyczna K Commanderem może nie pójść, lepsze Tacho ale próbuj.
Jednak uszkodzona byla kostka stacyjki bo jej wymianie wszystko wrocilo do normy.
Witam wszystkich. Mam problem z podłączeniem alarmu AMPIO bp w Audi a6 jest dziwny objaw, po włączeniu stacyjki uruchamia się alarm i przestaje reagować na jakiekolwiek impulsy. Szczeguły to ampio BP bez CAN Audi a6 2003 tdi
Poza deską rozdzielczą coś jeszcze pozostaje włączone. Stacyjka może nie rozłącza po zapłonie.
Jeden klucz musi być w stacyjce, a drugi z pilotem w drzwiach
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Sprawdź samą kostkę na stacyjce, czy wychodzi sterowanie na rozrusznik (przekaźnik sterujący).
Gdyby to byłą stacyjka to byś raczej błędów nie odczytał. Ten błąd odczytany ze sterownika silnika?
Witam pacjent to Audi A 6 2.4 benzyna Problem w tym że samochód nie odpala lecz kręci , Na zegarach nie pojawia się nic oprócz kontrolki P. Brak komunikacji Vcds nic Odis tez nic Sprawdzone wszystkie Bezpieczniki, Klema plusowa i minusowa też sprawdzona wymieniony drugi zestaw startowy tj.Komputer licznik Stacyjka ,moduł komfortu też podmieniony.
pod maską po lewej stronie[strona kierowcy] powinna byc czarna puszka ze sterownikiem,w wiązce dochodzącej do niego bedzie przewód brązowo-zielony[masa sterownika],możesz go odciąć,jest jeszcze jeden prostszy ale równiez skuteczny sposób-odcinasz czarny plus po stacyjce w jej wiązce[odcięcie robisz jak najgłębiej].
Nie wiem, czy nadal oczekujesz odpowiedzi na problem, tylko wtyczka w Audi zasilająca seryjnie ma podmienione piny, niż powinny iść do radia. Może masa jest na dobrym miejscu, ale np. jest stałe 12 V podmienione ze stacyjką 12 V i to jest czasem rozwiązanie problemu.
Według mnie uszkodzona jest ta stacyjka co w nią pilot wkładasz.
Tak jest, imo, spróbuję z tym bezpiecznikiem i dam znać. Akumulator praktycznie nowy, 3 miesiące temu wymieniałem.
Wiesz zrobienie immo to pikuś bo możesz wraz ze swapem kupić licznik i stacyjkę i o problemu i kosztów.
jeżeli to manual to odetnij 15 na sterowniku silnika (jeżeli tiptronic to 15 ze stacyjki bo będzie wywalać błędy)
mikrostyk stacyjki? mostek z pinu 1 na 16 coś powoduje w obd? daje się łączyć? Jak trzeba ten mostek przeprowadzić?? Normalnie w kostce pod kierownicą, czy robiąc mostek i podpinając głowicę?? Mógłbyś mi to trochę objaśnić?? Co do mikrostyków w stacyjce to nwm, jest system keyless i nie trzeba wkładać kluczyka do stacyjki żeby odpalić. Na nagraniu...
Moze masz problem z ryglem ? Zacznij od diagnostyki
Tu nie ma uszkodzenia. Jeżeli odcinałeś przewód "po stacyjce" idący ECU, to tak będzie.
Z tym usunięciem to też chyba nie taka łatwa sprawa , rozmawiałem z kilkoma "specami" i nic . Jeden powiedział ,że muszę wymienić stacyjkę , zegary i sterowniki ...masakra
Przekaźnik czasowy zasilany ze stałego 12V, wyzwalany napięciem "po stacyjce", np. PCS-516 w konfiguracji H.
temperatura silnika jest w porządku a przekażnik ma zasilanie może to stacyjka cos psuje co wy na to ???
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Cienki czarny w wiązce od strony błotnika, (jeżeli skrzynia biegów to tiptronic to trzeba to odcięcie zdublować ze stacyjką, bo będzie wywalać błędy)
A6 to raczej tylko VAG'iem. W fordach wiem że są jakieś sztuczki z kluczykiem w stacyjce itd..
Jeżeli poza zbiornikiem,ale podpięta pod instalację auta się wyłącza to pompy tak mają. Jak odpalimy auto to wtedy działa nonstop. Po włączeniu stacyjki ma tylko dopompować przez chwilę.
Podłączam się, może ktoś już przerabial ten temat?? Zakupiłem Audi A6 C6 w którym nie ma żadnej reakcji na kluczyk, brak zapłonu, wymieniłem switche i przekaznik w ruglu, gdy kasuje błąd Rygiel sie zwalnia ale nadal jest brak zapłonu, gdy wyciągnę kluczyk Rygiel sie blokuję ponownie, a gdy włożę ponownie kluczyk dalej zero reakcji, i wtedy dalej wyświetla...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
Marka:Audi Model:A6 c6 2.0 tdi Samochód nie odpala brak prądu na rozrusznik, potrzebuje schemat wiązki silnika lub informację gdzie dokładnie idzie kabel wzbudzajacy automat rozrusznika(droga od rozrusznika do jakiego przekaźnika,bezpiecznika itd) Czujnik sprzęgła jest ok, stacyjka 99% też, Proszę o pomoc. pozdrawiam
mam identyczny problem jednak mi po stacyjce nie otwiera reszty drzwi pomoże ktoś? (wiem ze stary temat ale moze jednak zna ktoś odp?????)
Do uzytkownikow tego radia ... w dolnej czarnej kostce jest wejscie +30 i +15 po stacyjce Podlaczylem normalnie i wkurza mnie ze po kazdym zaniku +15 trzeba wklepywac KOD, tez tak macie????? A jak dalem +30 zamiast +15 na wejscie radyjko wylaczam potenciometrem i nie tzreba wklepywac kodu, ale nie moge nawet zamknac samochodu z pilota A i jescze jedno...
nie jestem kamikadze, chce tam wlozyc wlasnie SEO, glownie chodzi mi o to co mozna bezpiecznie odciac w tym samochodzie, tak zeby bylo bez bledow. Grzegorz sprawdź bepiecznik nr3 to stacyjka
Wyjmij kluczyk ze stacyjki, odczekaj chwilę i zobacz teraz. Ja też zakładam że żarówka dobra.
To nie alternator, wystarczy, że przekręce stacyjkę i zaczyna się pisk w głośnikach.
Dziwne bo sprawdzałem w drugim u znajomego , co prawda silnik 180 kucy i tam pompa zasilanie miała dopiero po stacyjce
12 v po stacyjce powinno być też w 26 pinowej wtyczce.
Tak widzi położenie na P Dodano po 11 zapomniałem dopisać że podkładałem używaną stacyjkę i używany czujnik pod pedałem hamulca.
Witam.Mam audi a6 c6 2.7 Tdi 2006r z kwietnia-na fisie wyświetla się kluczyk-ponoć znaczy to sporadyczny błąd stacyjki-nie można zamknąć z pilota,poza tym samochód odpala,jeżdzi,kluczyk się wyjmuje ze stacyjki.W aso powiedzieli że trzeba wymienić stacyjke.W związku z tym powiedzcie co o tym sadzić?
Sam zdiagnozowałeś usterkę i nie wiesz co w takiej sytuacji zrobić ? Wymień kostkę stacyjki na sprawną !
A6 C6 rocznik 2010 diesel Dodano po 6 Blokada była wymieniana, wymieniono też stacyjkę ale problem nadal się powtarza co jakiś czas. Taka loteria czy pilot zadziała w dany dzień czy nie.
Witam wszystkich. Szukam całości odczytanej BDM-em od Audi A6 2.7tdi manual 2006r przed liftem z elektroniczną stacyjką. Nr sterownika: 4F5 910 401 M, i Bosch: 0 281 014 384. Będę ogromnie wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
1 masa 4 plus po stacyjce Tyle widać z tych Twoich zdjęć.
Potapatrz czy na pinie od sterowania silnika czy masz napięcie rzędu 9-11V (oczywiście po przekręceniu stacyjki), jeśli nie to będzie gdzieś przerwany przewód.
Jeśli aku jest sprawny, to sprawdź czy przypadkiem świece żarowe nie są na stałe włączone "po stacyjce", bo to chyba jedyne co mogło by w takim tempie go rozładować.
Alternator już odłączałem i pobór był z rozrusznikiem nie kombinowałem,mam jeszcze mam jedną taką audi 2003 rok tylko ze diesel nadmuch kabiny moge zmniejszyć do 0 a w tej z 2001 mogę tylko do 1 czy w tych modelach tak jest?Bo z tłumaczenia ze schematu nr 15 bezpiecznik odpowiada też za nadmuch i klimatyzacje.Moze warto to rozłączyć może tam jest problem.Jeszcze...
Po włożeniu kluczyka do stacyjki słychać blokadę i odblokowuje się kierownica ? Jeśli nie można się połączyć komputerem diagnostycznym z żadnym sterownikiem to trzeba wyjąć schowek i zajrzeć do can gateway, czy czasem nie zgniła
U mnie kiedy kontrola świeciła i gasła po naciśnięciu hamulca to było wszystko ok ale kiedy gasła na stałe to już był tryb awaryjny . Zatem skoro odzywa się po naciśnięciu na pedał hamulca to nie musisz wymieniać czujnika - jest sprawny . Zasilanie "30" jest to standardowe oznaczenie bezpośredniego plusa z akumulatora (bez stacyjki) i jak pisałem powinien...
Miałem też takie opisy ale do tego musiał być jeszcze drugi klucz w stacyjce i włączony zapłon i tak właśnie próbowałem i też nic :(
Kolego, za ten czas to już byś się dobrał do tych diod i sprawdził chociaż, czy dochodzi do nich napięcie. Czekasz na jakiegoś gotowca, bez własnej inwencji. Pewnie jeszcze jakby dało radę przez internet naprawić na odległość podłączając jakiś interfejs do kompa to by było super. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, kostkę stacyjki i kostki przy włączniku...
Przyczyna znaleziona wina stacyjki daje cały czas prąd komputer myśli ze kluczyk jest w stacyjce i dlatego nic jarzyło
Imo to nie problem , u mnie stacyjka się zatarła kluczyk przy próbach przekręcenia kluczyka się ułamał kawałek z wielkim trudem wyciągnąłem ;) , wyłamałem blokadę kierownicy i nawet z imo odpaliłem tym samym kluczykiem udało się wiadomo następnie musiałem dorobić kluczyk ale dało radę ;)
Przy wieku pojazdu 26 lat alternatora bym nie wykluczał bez sprawdzenia. Choć zaczął bym kostki stacyjki ,przekaźników , bezpieczników (czy któryś nie jest nadtopiony) ,wiązki głównej prądowej (masa i zasilanie) a na końcu podmienił zregenerował alternator jak poprzednich krokach nie znajdzie się usterka.
Witajcie, mam problem z bardzo długim odpalaniem 3.0 TDI, błąd w VCDS 5676 sterownik świec żarowych - zasilanie P162C przerwa w obwodzie obciążenia Proszę o schemat podłączenia przekaźnika świec między sterownikiem silnika oraz zasadę sterowania, stały +30 jest ok, zastanawia mnie czy ECU podaje masę na przekaźnik by się załączył i który to pin w sterowniku?...
Widze że same problemy po tym Swapie kolega ma.tak to jest po takich przeróbkach... Przewód od N109 do ECU przedzwoniony?? ma przejście?? Do sprawdzenia wszystkie 30,15 i masy na ECU w.g. schematu. No przewód sprawdzony nawet podmieniłem kostke pod stacyjką, bo to ona powinna dawać mase na przekażnik
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
zmieniać tplink suszarka bęben ciężko dźwięk zapłonie
xiaomi dreame kosiarka elektryczna
Volkswagen Polo - Zimna rura między termostatem a chłodnicą Zastosowanie kondensatora 6,8µF zamiast 3,3µF