Złamany metalowy łącznik kostki stacyjki.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Styk 15A w stacyjce
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany.
Masz zasilania na bezpieczniku dmuchawy i grzania szyby? Wygląda na kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki sprawna?
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Opel Corsa C Problem z zamontowaniem stacyjki Stacyjka nie chce dojść do końca, czego może być to przyczyna?
A oświtlenie schowka działa po przekręceniu kluczyka czy nie?, w oplu kumpla działało niezależnie i...wyładowało mu akumulator ;) W Corsie B po stacyjce
Nie. Wtedy będzie można je załączać i wyłączać jedynie przyciskiem, nie będzie reagowało na stacyjkę.
Ale stacyjka była przekręcona świeciła się deska?
Nic nie wierć.Tu powinien być otwór.Wkładasz pręta a stacyjka na 1 lub zapłon.I masz wkładkę.... http://obrazki.elektroda.pl/9717755100_1... Tylko puszkę z immo zdemontuj. :D
Wymień kostkę stacyjki.
Przymocuj stary kluczyk w okolicy stacyjki
To jest nakładka a nie wkładka, taki pierścien na około stacyjki, trzeba bedzie przypiłować w jednym miejscu plastik żeby pasowało na inny typ obudowy stacyjki.
Wbij sobie, Allegro. lub Google, "kostka stacyjki Corsa B" i oglądaj do woli. Zamykam.
Prawdopodobnie kostka stacyjki .
Immo siedzi w pentli obok stacyjki.
Witam, mam problem z demontażem stacyjki w Corsie C, nie mogę zdjąć stacyjki z wałka pod kierownicą, czy wie ktoś jak to zdemontować. Nie ma tam żadnych śrubek ani wkrętów...
Problem rozwiązałem w taki sposób, że kupiłem i wymieniłem cały zestaw z jednego auta: tzn. stacyjkę, zamek drzwi i bagażnika. A pestkę IMO przykleiłem przy stacyjce.
Prawdopodobie zle wpioles plus po stacyjce
W oplach i nie tylko czarny zawsze to plus za stacyjką.
Wypnij włącznik świateł i zobacz czy dalej będzie piszczeć. Zrób to samo dla przełącznika świateł pod kierownicą, i dla kostki stacyjki.
Zdecydowanie uszkodzenie w samym rozruszniku. Nie potrzebnie rozbierasz stacyjkę.
Radio uruchamia się automatycznie dopiero przy włączonym zapłonie i wyłącza się wraz z wyjęciem kluczyka ze stacyjki.
Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i są okej. Dzisiaj rano doszła nowa atrakcja. Mianowicie przestał działać centralny zamek. Jak byłem w środku to podczas próby otwarcia/zamknięcia z kluczyka słychać spięcia/trzaski w stacyjce.
A prąd wychodzi ze stacyjki? Dodano po 20 Prąd wychodzi ze stacyjki?
a jak sie odzczytuje kod bledu ps czy lampka ch.e. powinna gasnac po przekreceniu stacyjki??
Komputer nie ma nic do tego. Albo rozrusznik albo stacyjka. Zacząłbym od tego co kolega wyżej sugerował.
Po wymianie kostki stacyjki jest wszystko ok. Dzięki wszystkim! Zamykam
Zacięcie polega na tym, że po włożeniu kluczyka do stacyjki nie można go przekręcić.
Witam z bezpiecznika F8 ( tam jest napięcie cały czas) dochodzi do stacyjki czerwonym przewodem pod pin 2A po przekręceniu stacyjki na zapłon powinno pojawić się napięcie na drugim czerwonym przewodzie na pinie 3A oraz na jednym z czarnych na pinie 5A. Na drugim czarnym powinno pojawić się napięcie po przekręceniu stacyjki na rozruch i ten kabel idzie...
Wymienisz sterownik i tak pewnie nie pomoże, zaczynaj od elektroniki i pętli stacyjki.
Pod plus za stacyjką
Stare radio było oryginalne Oplowskie? Są tam tylko 2 kabelki z zasilaniem - na jednym napięcie jest cały czas, a na drugim tylko po włączeniu zapłonu (ale jako że to Opel, to aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki).
Odcinając zasilanie + po zapłonie na komputer nic nie uśmiercisz.Pompa w dieslu może pokazywać błąd.To że instalacja po canie to nic strasznego.Jak się boisz to tnij główny zapłon ze stacyjki.
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Sprawdź jeszcze kostkę stacyjki.
Podświetlenie włącza się po przekręceniu stacyjki, a nie po włączeniu świateł. Dlatego trzeba szukać np. przepalonego bezpiecznika zasilanego po stacyjce.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Pio 555 zmartwie Cię bo pompka spryskiwacza nie jest niestety w tylnej klapie czyli ten przewód do niej nie idzie.Kolega dobrze podpowiada z przełącznika lub czasówki idzie tylko impuls do startu silnika a potem styk w środku silnika podtrzymuje prace silnika aż do wykonania pełnego ruchu warunek że jest na nim napięcie.Do tego jest ten trzeci przewód...
Problem tkwi w kostce stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany
wkładka stacyjki lezy
Np. czarno/żółty kabel w kostce stacyjki.
A dlaczego przy przekreconej stacyjce już wszystko działa dobrze?
musisz przejrzeć cały obwód układu rozruchowego ze stacyjką włącznie
Kup zestaw startowy z wkładkami do drzwi i stacyjki. Najłatwiej i samemu zrobisz.
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
Jak nie kręci w ogóle to mogło w stacyjce coś upalić, radio podpięte po stacyjce ?
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
Ja nie jestem znawcą, ale wg. mnie to czujnik położenia wałka lub czujnik prędkości obrotowej. Jeśli się mylę to mnie poprawcie. Zgadzam się z kolegą, podobne dziadostwo wymacałem dzisiaj w PUNCIE II 1,9 z 2003 roku a błąd brzmiał złe ustawienie krzywki. Auto też pali ale dopiero za drugim przekręceniu stacyjki.
Prawie dobrze. Wyłączyć/włączyć można podczas pracy silnika i w pozycji kluczyka "po stacyjce".
tam masz 12V po stacyjce - do haka wystarczy. Nie będzie działać jak po stacyjce.
Potrzebuje pomocy, muszę wymienić kostke stacyjki, ale nie potrafie wymontować starej. Czy ktoś może wyjaśnić jak to zrobić. Chętnie przyję wszystkie rady. pozdrawiam
dokładnie dopiero po ponownym włączeniu stacyjki idzie normalnie
Po przekręceniu kluczyka w pozycję "starter" nie kontaktują styki w kostce stacyjki i nie ma napięcia dla pompy, zapłonu, komputera i nie zapali, przy " przy pychu" stacyjka jest w pozycji "zapłon" i w tej pozycji styki kontaktują i można samochód od palić.... sprawdź kostkę stacyjki....
Pompa paliwa czerwono-niebieski plus po stacyjce czarny
Ja bym jednak od kostki stacyjki zaczął.
Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
Pomyśl logicznie - co mają czujniki do zaników zasilania (m.in. wskaźników). Błędów nie ma bo jak je komputer ma zarejestrować skoro znika mu zasilanie? Albo masa albo stacyjka.
Dioda - nie ale znaczna część elektroniki radia może pozostawać w stanie czuwania i pobierać prąd. Corsa w kostkach ISO będzie miała zamienione 12V po stacyjce (15) i 12V stałe (30). Przy prawidłowym podłączeniu porządne radia dają się włączyć bez zapłonu ale w tym trybie wyłączają się po jakimś czasie (45min - 1h).
W środkowej kostce zasilania trzeba zamienić czerwone przewody miejscami, czerwony grubszy z cieńszym pin nr.4 i 7 w kostce. https://obrazki.elektroda.pl/3534671200_...
Faktycznie zwłaszcza że po przekręceniu kluczyka słychać że pompa dostaje ponownie napięcie czyli wysterowanie ze stacyjki idzie. Idę szukać! pozdrawiam.
Witam. Mam problem ze stacyjką w Oplu Corsa B 1,2 1996 rok. Wszystko do tej pory było ok. Wczoraj pojechałem do sklepu i po wyjściu, już nie mogłem odpalić. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, nie ma żadnego oporu. Zapaliły się tylko kontrolki, które się palą też po wyjęciu kluczyka, przez cały czas. Musiałem odłączyć akumulator, żeby się nie rozładował....
Według schematu obydwie sondy zasilane są plusem z jednego bezpiecznika po stacyjce, a minus z komputera (mam na myśli grzałki)
Darkdarkman ze wszystkim jest około 13,5 13,8 Ten sam akumulator w innym aucie chodzi, jest to 45ah/360A Radio nie ma włączonego zegara ani nic, jest odpalania tylko manualne z przycisku nie ze stacyjka
a czy podłonczyłeś różowy przewód po stacyjce? bo jeśli nie to tu jest problem z brakiem reakcji na programowanie
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Do C330 najlepszy jest od matiza ,koło pasowe pasuje i jest samowzbudny,no i oczywiście łatwy w montażu. Pasuje bez większych przeróbek tylko ten alternator wymaga + po stacyjce Ewentualnie corsa b 1,2/1,4 8v benzyna- mały i koło na pasek klinowy Sam osobiście mam z żuka/125p i sporo się na gimnastykowałem żeby nie haczył o drążek a sprzedają go jako...
Czyli dobrze przypuszczałem - rozjechane zero mechanizmu. Zrób tak : -włącz czasówkę, gdy wycieraczki staną wyłącz stacyjkę. -odkręć nakrętkę z ośki silnika i unieś do góry ramię (to pod nakrętką) -chwyć za dwie wycieraczki i ustaw je tak jak powinny stać (leżeć) gdy nie pracują -ponownie włącz czasówkę, gdy silniczek stanie wyłącz stacyjkę. -skręć...
Zacznij od kostki stacyjki jeżeli dobrze opisałaś problem to tu będzie.
Nikt tu nie wie co tam za diody Ci ktoś zamontował. Co to znaczy "miga lewe przednie i tylne przednie" ? Sprwdzałeś wogule coś? Np. czy rozrusznik dostaje plus na elektromagnes ze stacyjki?
Jeden z czułych punktów w tych Oplach to kostka za stacyjką. Sprawdź ją.
czarny plus po stacyjce w jej wiązce.
raczej nie, bo na czerwonym masz napięcie po stacyjce, więc podpięcie żółtego nic nie da, sprawdź najpierw czy na żółtym jest stałe napięcie (niezależnie od stacyjki) wtedy będziesz wiedział, czy można podpiąć czerwony.
Witam, mam problem jak w temacie, na tzw pych pali normalnie, z kluczyka nie chce odpalić - czasami załapie, ale przeważnie nie. Rozrusznik kręci, pompa paliwa pracuje - na starcie, na zapłonie nie pracuje, ale podobno zawsze tak było, auto pożyczone, więc nie wiem czy to prawda. P.S. czy to może być np wina kostki stacyjki?
Najprościej ze wsadu z puszki immo zrobić drugi transponder tylko trzeba mieć czym. I pinu u nie potrzebujesz i programować nie musisz. poprostu wkładasz do stacyjki i odpalsz.
lubie ople bo wszystkie maja taie same kolory przewodów. drzwi-szary i szaro biały (w progu) zamek: otwieranie - brązowo-biały ; zamykanie - brązowo-czerwony (próg) stacyjka: czarno-fioletowy (próg) kieruknowskazy: czarno-biały i czarno-zielony pompa paliwa: czerwono -niebieski (próg) mase przyczepisz do karoserii-punktów jest kilka, wiec ktorys na...
Skoro radzisz sobie z podpinaniem "kontrolek" LED do złącza ECU, to podłącz jeszcze kontrolki stałego zasilania [30] i zasilania po stacyjce [15] Sprawdź czy w momencie gaśnięcia silnika nie znikają te napięcia.
Samo wyjęcie wkładki nic nie da, zdemontuj z kolumny kierowniczej całą obudowę stacyjki i oddaj do naprawy
Jak nie mam komputera wystarczy włączyć stacyjka?
zestaw startowy taki dle Ciebie, czyli bez kluczyka i stacyjki to koszt do 250 zł. Ile na Twoim terenie weźmie gościu do dorobienie pastylki to musisz się dowiedzieć.
a ja z innej beczki, czy może ktoś zebrać dane co konkretnie potrzebne do wspomagania?kolumna ?wspornik ?stacyjka? Na allegro jest tego dużo ,ale przeważnie kolumna ze sterownikiem,czy to wystarczy? pozdrawiam
Pod stacyjką jest kostka http://www.opel-sklep.com/mobile/pl/p/Ko... , ona do wymiany. Wypalają się styki. Chyba że przekręcając kluczyk czujesz że to mechaniczne uszkodzenie,wtedy to wkład.
Wzmacniacz włącza się sam po włączeniu radia, nie trzeba go włączać po stacyjce. Przewody wyjdą w okolicy pedału sprzęgła i jak trzeba to do tyłu najlepiej ciągnąć pod osłoną plastikową progu.
Z 3 kolumn na 2? Mam podobny problem w astrze, nie ma pamięci zegara, stacji i tp. Chociaż lekko jest podświetlane po wyłączeniu że stacyjki, jakby zasilanie było
Jeśli chcesz zeby działało jak fabryka zrobiła to należy podłączyć poprawnie, plus stały ma być na swoim miejscu i zasilanie po kluczyku też a przełącznik to sobie wypróbuj jak będzie najlepiej bo starsze auta nie miały pozycji ACC w stacyjce i po to jest ten przełącznik. SławeK
Tak myślę, że stacyjka jest do wymiany ale chciałbym jeszcze wiedzieć który to kabel.
Dzięki Tomaszu za linka, póki co nie będę wiercił wkładki, spróbuję w ten łatwiejszy sposób, czyli z wbiciem tego pręta w otwór podany przez Kacpra (ostatni jego post, tak prawdę mówiąc nie wiem czy to coś da bo zapadka i tak nie odskoczy bez przekręcenia kluczyka,) ale póki co mam problem ze ściągnięciem czytnika IMMO ze stacyjki (dobrze się trzyma...
a czujnik pol wału to nie łaska? stacyjka? zasilanie do ecu?
pin 51 jest stały +, pin 18 jest + po stacyjce Chyba odwrotnie.
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Witam mam ten sam problem ale w vectrze B i niech ktoś mi powie jak wygląda i gdzie sie znajduje ta kostka zaraz przy stacyjce czy gdzies z tyłu
ECU przekładałeś? Masy sprawdziłeś. Przekaźnik paliwa załącza po przekręceniu stacyjki na 3s?
A może musi być +12V po stacyjce a, żarówka 5W max.
kapel stopił się na całej długości... od łączenia z wtyczką alternatora do kabiny. kabel dochodzący do stacyjki nie naruszony.
corsa stacyjka wkładka stacyjka corsa stacyjka corsa naprawa
stany nieustalone metoda klasyczna w1942s zasilacz windows c000021a
Parkside Performance PABSP 20 Li-C3 2023 – zatrzymywanie się na 1 biegu, zabezpieczenie czy wada? Behringer DR112DSP nie włącza się – brak zasilania, bezpiecznik, SMPS, tryb AUTO-STANDBY