W mercedesie z 2001 roku po włączeniu zapłonu nie działają światła mijania ani wycieraczki. Dmuchawa działa i kierunki też. Po odpaleniu odcina dmuchawę i kierunki i nie działają również wskaźniki na desce ani szyby elektryczne. Raz na jakiś czas jak się włączy szybko zapłon i od razu go odpalam silnik to wszystko działa i światła mijania dmuchawa szyby....
Osobiście montuję tylko proximę zk 24V-kilkadziesiąt sztuk założonych. A actros jest prosty jak budowa cepa. Wszystkie wiązki na wierzchu, kolory zlokalizujesz probówką w 5 minut. W tych starszych mercedesach odcinam rozrusznik i jako drugi obwód w proximie plusa po stacyjce.
Witam! W Mercedesie W124 230E Automat, mam problem z podawaniem paliwa. A mianowicie, gdy przekręcam kluczyk w stacyjce, pompa cały czas pompuje mi paliwo. Nie odcina go przed uruchomieniem w pierwszych 3 sekundach. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za jaką kolwiek podpowiedź.
Raczej nie polecam rozwiązania problemu braku napięcia na blokadzie poprzez połączenie stałego plusa. Otóż to napięcie jest odcinane po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu w celu wyeliminowania przypadkowego zadziałania blokady w czasie jazdy.
Czy różowo-czerwony jest gruby? Styki przekaźnika w alarmie mają określoną obciążalność., czy ten przewód nie odcina całego zasilania po stacyjce? Jeżeli chodzi o central rozumiem,że jest sterowany masą o rezystancji ok. 200 ohm.
bez problemów różowo-czerwony plus po stacyjce,powinien wtedy też nie działać rozruch,sprawdzone w wielu mercedesach i ewentualnie rozrusznik na fioletowym,pompy jakoś nigdy nie odcinałem,bo w większości robiłem diesle,ale faktycznie chyba jest niebiesko-czerwona tak jak napisał kolega wyżej i chyba jest do podłapania po stronie pasażera w boczku-ale...
Co może być uszkodzone że nie daje napięcia na blokadę Wewnątrz stacyjki jest normalny, mechaniczny styk który odcina zasilanie blokady po przekręceniu kluczyka. Chodzi o to, żeby blokada (mając zasilanie w czasie jazdy) nie wykręciła jakiegoś numeru i nie zablokowała kierownicy. A tak - nie ma napięcia, to nie ma obaw że się coś stanie. Spotykałem...
Witam, Mam do podłączenia alarm DS400-CAN w Mercedesie klasa B z 2006 roku. Mam niestety rozpiskę do klasy E. Gdzie szukać przewodów magistrali CAN (brązowy/brązowo-czerwony)? Co można jeszcze odciąć w CDI (zasilanie po stacyjce - różowo-czerwony, rozrusznik - chyba fioletowy)? Co z odcięciem paliwa? Z góry dziękuję za podpowiedź.
z tym nie mam doświadczenia,ale zrobiłem bardzo dużo 24V dostawczych mercedesów tych samych gabarytów z troszeczkę starszych serii i była to bułeczka z masłem,po rozebraniu plastików kostki na wierzchu,kierunki standart czarno-biały i czarno-zielony,krańcówki sterowane masą-podpinasz się pod jedną,odcinasz rozrusznik-jest w złączu z niegasnącym plusem...
Witam jak w temacie Mercedes ML 400CDI Aku jest dobry a i tak moduł odcina zasilanie rozrusznika co uniemożliwia odpalenie czasami się uda za którymś razem. Gdy wyjmę przekaźnik od rozrusznika i zewrę elektromagnes to rozrusznik kręci jak głupi(dobrze). Jest jakaś metoda na ominięcie modułu kontroli akumulatora czy jakoś tak aby nie odcinało zasilania?...
Nie wychodzą, bo masz już ten nowszy model, zamek podpinasz za przyciskiem na konsoli do przewodu zielono-niebieskiego, krańcówki podłapiesz każdą z osobna pod licznikiem, musisz najpierw odkręcić dwie śrubki z tej listwy maskującej nad kolumną i wyszarpać ją, potem będą dwie śrubki trzymające daszek i wysuwasz go do siebie. Jeżeli nie ma śrub, to jest...
Mam odcinek instalacji z wtyczką ale od starej wersji (odpalanej za gałkę). 30 poniżej „W Germany” — czerwony gruby 15 powyżej „W Germany” — gruby czarny ok. 50 cm długości zakończony końcówką oczkową M5 15 (następny) — cieńszy czarny wraz z cienkim niebieskim Sprawdź w praktyce co od czego służy. Jeśli kolory przewodów są zgodne z normami DIN to: Czarno-czerwony...
Mam problem z mercedesem dieslem z 93r , otóż nie uruchamia się rozrusznik, jak klient przyprowadził kazał naprawić rozrusznik, fakt był w złym stanie ale po montażu okazało się że i tak stacyjka nie uruchamia go , z braku czasu nie wyjmowałem licznika by sprawdzić czy wychodzi ze stacyjki prąd na rozruch ale ze schematu wychodzi że może go odcinać...
Mercedes A 170 cdi 2000r. Witam . Wszystko zaczęło się od złamanego kluczyka w stacyjce po zdemontowaniu jej w raz z kolumna kierownicy i zamontowaniu , dostałem nowy kluczy który nie miał miejsca na pestkę więc przykleiłem do kluczyka na taśmie po przejechaniu 10 km zgasiłem auto i już nie chciało odpalić po trudach zakręciło tylko 2 razy i tak jakby...
to benzyna czy diesel? immo?? mercedes był by tak głupi, że immo odcinało by rozrusznik a nie wtrysk?? przecież każdy nawet najgłupszy złodziej by to odpalił wtedy wsadzając śrubokręt w styki rozrusznika! wg mnie to w wypadku po prostu uszkodził się (może urwał?) kabel sterowania rozrusznika, a może przekaźnik rozrusznika, trzeba pomierzyć od stacyjki...
Teoretycznie nic nie powinno sie stać ale to tylko teoria uzależniona od marki auta (całej elektroniki). U mnie w Mercedesie W212 zapłon jest odcinany automatycznie po 5 minutach jeśli nie zostanie wciśnięty przycisk START ENGINE (włączenie silnika). Kluczyk zostaje w porcie ale zapłon i tak zostaje odcięty i nieaktywny do ponownego włożenia kluczyka....
Witam Poratuje ktoś opisem zasilania elektromagnesu rozrusznika. Auto pali ale jak dasz rozrusznik na krótko. Napewno immo odcina rozrusznik potem dźwignia skrzyni i co jeszcze, który bezpiecznik przekaźnik. Auto przestało palić ze stacyjki, stacyjka dobra, podstawiałem drugą, wiem że o schemat trudno więc może ktoś poratuje opisem tego obwodu nr przekaźnika....
Ja odcinam plus po stacyjce.Czarny od stacyjki lub po skrzynce bezpieczników.Tez czarny tylko nie pamiętam czy druga kostka czy pierwsza od góry.Łatwo się go robi.Poszukam schematu. Dodano po 8 Poszło na PW
Jak wysterować (załączać)centralnym zamkiem przy pomocy radiolinia z Elmes UMB-100HS w mercedesie e220 1996r w210 w którym BYŁ!!! kluczyk typu scyzoryk z pilotem obecnie immobilizer jest załączony. dodam tylko że obecnie mi to nie przeszkadza bo stacyjkę już rozwierciłem a pompy wtryskowej nie odcina ponieważ jest mam założoną pompę rzędową zamiast...
Mam taki problem z Mercedesem W202. Nie działa mi tempomat, nie pokazuje się limiter na wyświetlaczu, skrzynia odcina na każdy biegu przy 4000 obrotów w jeździe też, przy 120km/h pika coś,brzęczy. Kluczykiem muszę przytrzymać, żeby odpalić auto wcześniej lekko przekręciłem i rozrusznik sam już mielił. Co to może być za problem? Na komputerze kolegi...
Mam dwa sterowniki , jeden orginalny startuje z immo , drugi sprawny z emulatorem /obejściem/ założonym przez elektronika .W obu przypadkach objaw taki sam.Mimo że obrotomierz drga podejrzewam czyjnik położenia wału. Pompa wydaje się być ok Spisałem z forum wszystkie oporności dotyczące pompy i jest ok. Jak przekręcę stacyjkę w drugie poożenia nie działa...
Trzeba by było sprawdzić czy tak ma być. Podaj dokładny model auta, rocznik, pojemność, typ silnika i wszystko co o nim wiesz. Znajdę do jutra schemat i Ci dam znać. Bez schematu w wirtualu tródno gdybać. Tak jak powiedziałem. Co model to inna historia. Prąd dochodzący do stacyjki u Mnie np. w Mercedesie 124 jest na 4 przewodach (W124 E300D). Wychodzący...
Witam wszystkich. Mam taki problem w moim mesiu , a mianowicie świece żarowe są podgrzewanae tylko raz, a potem trzeba odpiąć kleme albo odpiąc wtyczke od przekaźnika do świec. Pozatym coś jest chyba namięszane w stacyjce ponieważ po wyjęciu kluczyka moge otworzyć szyberdach, szyby, włączyć wycieraczki, przez co spaliłbym kiedyś śilnik bo zostawiłem...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
ja odcinam w tych samochodach różowo-czerwony plus po stacyjce w jej wiązce,albo jest on też do uchwycenia pod skrzynką bezpieczników,można też odciąć rozrusznik na fioletowym przewodzie.
W moim W210 ktoś usunął odcięcie zapłonu i nie połączył wszystkich kabelków odcinających zapłon. Konkretnie brakowało plusa po stacyjce zasilającego sterownik silnika. O ile dobrze pamiętam kolor kabelka to różowy z czerwonym paskiem. Pozdrawiam frankrom.
A może by tak najprościej podłączyć na krótko rozrusznik i zobaczyć czy odpali,czy wina jest tylko w sterowaniu rozrusznika? czy jakiś inny problem wynikły w trakcie przeróbki , jak odpali to wtedy zobaczyć czy do przekażnika odcinającego rozrusznik dochodzi sterowanie po stacyjce jak tak to sprawa prosta,jak nie to star diagnoza i przeprogramować....
muszę cię rozczarować,w przypadku t5 nic nie będzie głupieć,ponieważ czarny plus po stacyjce i sieć can dostają plusa po stacyjce niezależnie i odcięcie czarnego plusa nie powoduje braku dopływu plusa po stacyjce po can i nic nie bedzie głupieć,jest tak równiez w nowych mercedeach,masz rację,faktycznie taka sytuacja jak napisałeś może zaistnieć i innych...
Powiem tak problem z elektrozaworem rozwiazalem wina tkwila w immobilaizerze mialem tam dwa uklady ktore odcinaly stacyjke i zaplon i dlatego musialem mu dawac prod bo przerwany byl obwod w immo. A co do kontrolki oleju to jak jest ta skala na obok poziomu paliwa to przy 800 tys obrotow mam okolo 2. Czytalem na innych forach ze to moze byc wina czujnika...
mercedes odcinać mercedes odcinać paliwo stacyjka mercedes
bosch mikrofala przetwornik cyfrowo analogowy podłączenie kabelków płyty
sansui potecjometr przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi
Jak sprawdzić przetwornicę VRM CPU na płycie głównej – pomiary napięć, ripple, diagnostyka MOSFET Schemat połączeń cewki zapłonowej Stihl 026 – przewody WN, STOP, masa, opis układu CDI