Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
Powrót jest cały czas
Ub napięcie po stacyjce Safe napięcie stałe (bezpośrednio z Aku.) Ub to napięcie stałe (terminal 30)! Tak samo safe
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
na przewodzie plusowym ze stacyjki napięcie + 12 jest cały czas niezależnie od tego w jakiej pozycji jest stacyjka Jesteś pewien, że sprawdzasz to na kostce instalacji samochodowej, a nie na jakiejś przejściówce do radia. Czasami takie się stosuje i przekrosowanie może być na niej.
Z minusem na masie ? Jeżeli tak, to masa do masy, czerwony po stacyjce, źółty przed stacyjką (napięcie cały czas po wyjęciu kluczyka). Glosniki masz oznaczone. Automatycznej anteny nie posiadasz chyba, by ja podlaczyc pod zacisk (ant)?
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
To sprawdź czy po przekręceniu stacyjki masz napięcie na pozostałych przewodach.
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Witam . Myślę że można to wykonać na przekaźniku lub dwóch przekaźnikach i czujniku ciśnienia oleju .Dwa przekaźniki wówczas gdy stacyjka w położeniu (0)nie podaje napięcia .Gdy na pinie stacyjki(to należy sprawdzić)w pozycji (0)jest napięcie ,a w pozycji (1) zapłon ,napięcie zanika na pinie stacyjki.Są takie rozwiązania(ciężarówka) i takie gaszenie...
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Kostka stacyjki, zacisk "P", napięcie na nim ma być tylko na wyłączonej stacyjce.
na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia Na samym bezpieczniku napięcie też siada?. Uszkodzony jest przewód przed, albo za bezpiecznikiem.
O, o, o, weź napięcie zza stacyjki. Obejdzie się bez elektroniki. Napięcie jest gdzieś na bezpiecznikach i w kostce radia. Poszukaj w opisie bezpieczników i kostki radia. Jeśli musisz użyć przekaźnika, to lepiej go zasilić napięciem 12 V ze stacyjki. Możesz użyć wspomniane 2 tranzystory. Jeszcze zobacz, czy napięcie dla zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Kolego bezpieczników nie sprawdzaj multimetrem tylko kontrolką lub żaróweczką ( jak zwał tak zwał ) według mnie bezpiecznik poleciał i tam bym szukał . cyt We wtyczce od radia napięcie na żółtym kablu do podtrzymania jest a na drugim po stacyjce napięcia nie ma. myślę że bezpiecznik przy radiu był większy od tego co zabezpieczał ten obwód . Szukaj po...
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Może gdzieś przepalił się przewód? Może ma ktoś schemat na te auto? Dodano po 1 Czy stacyjka ma napięcie?
raczej nie, bo na czerwonym masz napięcie po stacyjce, więc podpięcie żółtego nic nie da, sprawdź najpierw czy na żółtym jest stałe napięcie (niezależnie od stacyjki) wtedy będziesz wiedział, czy można podpiąć czerwony.
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
Pierwsze. Wepnij miernik zaraz przy akumulatorze i sprawdź jak zmienia się napięcie w zależności od pozycji kluczyka. Drugie to samo tylko przy kostce stacyjki. Mierz napięcie na każdym plusowym przewodzie. Daj znać co i jak
Podaj powietrze z zewnątrz. Powinno wtedy wbić na N
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Odpinałeś kabel przy rozruszniku biegnący od stacyjki? Jest na nim napięcie?
Mogło uszkodzeniu ulec połączenie miedzy celami w aku, ale nie wiem co masz w instalacji. Opis jest zdawkowy. Nie wiadomo jak to wszystko masz połączone. Mógł paść jakiś element elektroniki. Czy podłączając inny aku efekt dalej występuje?
Do sprawdzenia stacyjka przekaźnik, dochodzi napięcie do elektromagnesu na rozruszniku? Masa ok?
Kolego masz urwaną masę pomiędzy silnikiem a karoserią ,nie zapalaj bo spalisz sterownik wtrysku. Masa jest koło alternatora.
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
W to radio, CZ itp. Napięcie znika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. P to światła postojowe, napięcie jest wtedy gdy stacyjka jest w pozycji 0 i idzie na przełącznik kierunkowskazów. Można dzięki temu włączyć światła postojowe tylko z jednej strony.
Brak napięcia po stacyjce.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Przecież stare ople tak miały zrobione ogrzewanie tylnej szyby, przekaźnik wpięty cewką pomiędzy D+ alternatora i masę przez wyłącznik, jak alternator nie zaczął ładować, to ogrzewanie się nie właczyło
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
część druga
prąd na stacyjce jest, nie reagują kontrolki po przekręceniu kluczyka. Czyli do stacyjki napięcie dochodzi ale czy wychodzi? Mi to wygląda na brak styku w owej stacyjce albo brak masy.
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
Winna okazała się... wypalona stacyjka. Bez obciążenia napięcie było OK - więc w swojej naiwności pominąłem. Po obciążeniu żarówką 55W napięcie spadało do 1.4V - co tłumaczy wszystko. Nauczka na przyszłość...
napiąć stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
działa obrotomierz mazda termostat włącz wyłącz transmiter antenowy
wybierak skrzyni biegów mercedes nagrzewnica indukcyjna
Brak sygnału na ASUS VG32AQA1A z RX580 przez DisplayPort Bosch Siemens Neff zmywarka E92-40 – przerwa w obwodzie buzzera, nie brudny filtr