Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Ub napięcie po stacyjce Safe napięcie stałe (bezpośrednio z Aku.) Ub to napięcie stałe (terminal 30)! Tak samo safe
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
Nie ma zamiennika tego przepływomierza. Ustaw tak żeby na włączonej stacyjce napięcie sygnału 0,25V a na silniku pracującym na biegu jałowym około 0,8 do 1V.
Z minusem na masie ? Jeżeli tak, to masa do masy, czerwony po stacyjce, źółty przed stacyjką (napięcie cały czas po wyjęciu kluczyka). Glosniki masz oznaczone. Automatycznej anteny nie posiadasz chyba, by ja podlaczyc pod zacisk (ant)?
O ile wiem, to w Peugeotach, poza tymi zupełnie "przedpotopowymi" jest jednak obwód ACC (pierwsza pozycja stacyjki). Napięcie "po stacyjce" oczywiście zawsze pojawia się po przekręceniu stacyjki (nie koniecznie trzeba włączać zapłon). Jedne radia mają możliwość ich włączenia przy takim podłączeniu, inne nie. Taką możliwość mają m. in. radia fabryczne...
Powrót jest cały czas
dzięki kolego za pomoc tak też zrobie a ten kabelek REM to jest ten kabelek od logiki zapłonu tzn. napięci idzie po przekręceniu stacyjki czy żle myśle Ten przewód (rem), podłącza się z jednej strony do wzm. do wyj.REM, a od strony radia do wyjścia np. rem. lub np. power ant. Na przewodzie tym pojawia się napięcie w chwili włączenia radia, to napięcie...
na przewodzie plusowym ze stacyjki napięcie + 12 jest cały czas niezależnie od tego w jakiej pozycji jest stacyjka Jesteś pewien, że sprawdzasz to na kostce instalacji samochodowej, a nie na jakiejś przejściówce do radia. Czasami takie się stosuje i przekrosowanie może być na niej.
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Z numeru na stacyjce 54 podłącz pod numer na stacyjce 15 i zobacz czy będzie efekt. Jeżeli będzie efekt osiągniesz stop i sygnał to wymiana stacyjki.Zwróć jeszcze uwagę na to iż przewód ze stacyjki nr 54 jest z ww numeru zabezpieczony bezpiecznikiem w tablicy bezpieczników i z bezpiecznika idą przewody na stop i sygnał. Dodano po 2 Zwróć uwagę iż po...
To sprawdź czy po przekręceniu stacyjki masz napięcie na pozostałych przewodach.
niech kolega sprawdzi czy na elektromagnesie jest napięci a jeśli jest to czy po zadziałaniu go napięcie "przechodzi" na rozrusznik. Może same szczotki w rozruszniku się skończyły:) Do stacyjki też można się czepić, mam ibize 6k i też był z nią problem, po rozebraniu stacyjki wszystko było pięknie zgrzane, ale może wpierw rzeczy proste.
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Kolego bezpieczników nie sprawdzaj multimetrem tylko kontrolką lub żaróweczką ( jak zwał tak zwał ) według mnie bezpiecznik poleciał i tam bym szukał . cyt We wtyczce od radia napięcie na żółtym kablu do podtrzymania jest a na drugim po stacyjce napięcia nie ma. myślę że bezpiecznik przy radiu był większy od tego co zabezpieczał ten obwód . Szukaj po...
Sprawdź dobrze kable i wtyczki przy stacyjce i samą stacyjkę.
na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia Na samym bezpieczniku napięcie też siada?. Uszkodzony jest przewód przed, albo za bezpiecznikiem.
Może gdzieś przepalił się przewód? Może ma ktoś schemat na te auto? Dodano po 1 Czy stacyjka ma napięcie?
Kostka stacyjki, zacisk "P", napięcie na nim ma być tylko na wyłączonej stacyjce.
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
To bardzo łatwo zrobić jedynie trzeba sprawdzić czy jest na jakimś opinie stacyjki napięcie jak dasz kluczyk na 0 ,a zanika gdy włączysz zapłon.
O, o, o, weź napięcie zza stacyjki. Obejdzie się bez elektroniki. Napięcie jest gdzieś na bezpiecznikach i w kostce radia. Poszukaj w opisie bezpieczników i kostki radia. Jeśli musisz użyć przekaźnika, to lepiej go zasilić napięciem 12 V ze stacyjki. Możesz użyć wspomniane 2 tranzystory. Jeszcze zobacz, czy napięcie dla zapalniczki pojawia się po przekręceniu...
Pierwsze. Wepnij miernik zaraz przy akumulatorze i sprawdź jak zmienia się napięcie w zależności od pozycji kluczyka. Drugie to samo tylko przy kostce stacyjki. Mierz napięcie na każdym plusowym przewodzie. Daj znać co i jak
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Każdy uniwersalny,zamek centralny ma sterowany impulsami masy,z czego jedna przez rezystor.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
raczej nie, bo na czerwonym masz napięcie po stacyjce, więc podpięcie żółtego nic nie da, sprawdź najpierw czy na żółtym jest stałe napięcie (niezależnie od stacyjki) wtedy będziesz wiedział, czy można podpiąć czerwony.
wypalona stacyjka 100% wymienić na nową spadek napięci a na niej podobny problem był u mnie .
prąd na stacyjce jest, nie reagują kontrolki po przekręceniu kluczyka. Czyli do stacyjki napięcie dochodzi ale czy wychodzi? Mi to wygląda na brak styku w owej stacyjce albo brak masy.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Dobrze by było sprawdzić, czy przy próbie rozruchu, na wsuwce wzbudzenia automatu jest odpowiednie napięcie. Może np. kostka stacyjki nawala? A ładowanie jest? (pasek napięty?) Masę i przewód prądowy też wypadało by sprawdzić! Pozdrawiam !!
Do sprawdzenia stacyjka przekaźnik, dochodzi napięcie do elektromagnesu na rozruszniku? Masa ok?
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
To jest regulator napiecia jak w junaku ?
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
Odpinałeś kabel przy rozruszniku biegnący od stacyjki? Jest na nim napięcie?
Polaryzacja to podstawa a jak pomylisz czerwony i czarny to idzie na elektro złom. ACC załączanie kamery stacyjką napięcie po przekręceniu stacyjki. VCC + zasilanie plus GND - masa minus https://obrazki.elektroda.pl/1839568300_...
Już sprawdzałem. Do stacyjki napięcie dochodzi, za stacyjką też. Na stycznik do rozrusznika też. No to kręcić musi, chyba że gdzieś przewód masowy dostał przerwy.
Brak napięcia po stacyjce.
Koledzy dotarła do mnie przejściówka czy muszę ten czerwony kabel podpiąć pod stacyjkę ( napięcie po przekręceniu stacyjki ?) czy wymienić czerwony na żółty i wtedy po wpięciu do oryginalnej kostki w aucie będzie napięcie na radiu https://obrazki.elektroda.pl/7519380100_...
To teraz tylko pytanie czy da radę przeczyscic styki bez problemu bo z tego co kojarzę jest tam problem przy rozbieraniu ze sprężynkami a w najgorszym wypadku kupi się cały nowy mechanizm wycieraczek z kierunkowskazami bo chyba są razem zespolone.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Witam Sprawdź klemy na akumulatorze. Jeśli jest ok to sprawdź czy masz napięcie na stacyjce. Jeśli tak to wina leży w samej mechanice zamka stacyjki czyli wkładce.
Podaj powietrze z zewnątrz. Powinno wtedy wbić na N
Tak, wszystkie są dobre, mają przejście. Ale po przekroczeniu kluczyka do odpalania na tym beżowym i niebieskim pod stacyjką nie ma napięcia. Wymienię stacyjkę i zobaczę.
W to radio, CZ itp. Napięcie znika po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. P to światła postojowe, napięcie jest wtedy gdy stacyjka jest w pozycji 0 i idzie na przełącznik kierunkowskazów. Można dzięki temu włączyć światła postojowe tylko z jednej strony.
Stacyjka? Sprawdź spadek napięcia na styku stacyjki.
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
Mogło uszkodzeniu ulec połączenie miedzy celami w aku, ale nie wiem co masz w instalacji. Opis jest zdawkowy. Nie wiadomo jak to wszystko masz połączone. Mógł paść jakiś element elektroniki. Czy podłączając inny aku efekt dalej występuje?
Panowie dziękuje za pomoc. Powierzyłem jeszcze trochę, na przewodzie od wzbudzenia pojawia się po przekręceniu stacyjki napięcie zbliżone do napięcia akumulatora. Alternator zaczyna ładować napięciem 14,5v po przygazowanu. Dodatkowo muszę się uporać ze spoczynkowym poborem prądu 0,4A. Czy coś w kontekście sytuacji z ładowaniem jesteście jeszcze w stanie...
Witam. Schemat oczywiście wcześniej też znalazłem ale umnie w aucie tam tych modułów niema. Filmik jest do nowszego modelu. Moja Toyota jest z 2009r. Dziś zdemontowałem deskę aby mieć lepsze dojście do elektryki i nic. Ręce opadają! Dodam że na desce rozdzielczej świeci mi kontrolka trakcji i VSC. W zamku w drzwiach od kierowcy na przewodach niema żadnego...
Kolego masz urwaną masę pomiędzy silnikiem a karoserią ,nie zapalaj bo spalisz sterownik wtrysku. Masa jest koło alternatora.
Po awarii alternatora w Kia Ceed 1,6 2007 przestał kręcić rozrusznik. Po wysterowaniu przekaźnika w skrzynce pod maską rozrusznik kręci, auto odpala. Po przekreceniu stacyjką pojawia się napięcie na wyjściu stacyjki, bezpieczniki całe ale napięcie nie trafia na cewkę przekaźnika. Wszystkie podpowiedzi mile widziane.
Niby już body steruje tymi przekaźnikami ale stara nazwa została odciążeniowy x. X to styk stacyjki, zobacz jak napięcia na kostce stacyjki czy tam czegoś nie brakuje.
Może być urwany przewód zasilający zawór pompy, sprawdź czy po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie do zaworu - jeśli nie to należy szukać przerwy. W przypadku pozytywnym należy wziąć pod wagę informacje ww. kolegów. Zawór paliwowy wkręcony jest pionowo do pompy, do którego podłączony jest przewód elektryczny.
Przekaźniki również zmieniłem od identyfikacji naczepy, oraz sprawdzałem bezpieczniki. Może moglibyście coś mi doradzić? Zobacz czy przy załączonej stacyjce jest napięcie na pinie 6 modułu RP16 (przewód oznaczony TR2 szary) on właśnie zasila pin 2 gniazda ABS-u.
Odcięcie stacyjki Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. może po odcięciu ECU zapisane błędy nie mają wpływu na sprawność, działanie, ponowne uruchomienie samochodu? Nawet gdyby miały wpływ, to lepiej mieć auto...
Jak byś mógł, podaj oznaczenia alternatora i regulatora napięcia. Nie wiem jakie rozwiązania są stosowane w Nissanie. Japońskie samochody są wyposażone w alternator, w którym potrzebne jest zasilanie po stacyjce do wzbudzenia alternatora (IGN). Toyota dodatkowo stosuje regulatory napięcia z osobnym zaciskiem S (sense) połączonym wewnątrz instalacji...
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
część druga
Świat jest pełen nieporozumień. Pomiary o których wspominałem dotyczą własnie tej kostki,Jeżeli rozrusznik tak pożera prąd to radzę sprawdzić czy nie ma zwarcia lub łożyska nie siedzą. Na kostce z kablami musi być napięci po włączeniu stacyjki,jeżeli nie ma 12v pomiędzy masą a 1 z czterech kabli to nie ma szans na odpalenie - bezpieczniki sprawdzone...
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
Kostka stacyjki, siada napięcie na jednym z przewodów i taki jest efekt.
Po załączeniu stacyjki masz napięcie na bezpieczniku 32 , 34, 28, 43 ?
Winna okazała się... wypalona stacyjka. Bez obciążenia napięcie było OK - więc w swojej naiwności pominąłem. Po obciążeniu żarówką 55W napięcie spadało do 1.4V - co tłumaczy wszystko. Nauczka na przyszłość...
A co ma wspólnego airbag z instalacją radiową? Za dużo sie naoglądałeś Taxi 2. W większości radyjek napięcie załączane po stacyjce jest napięciem roboczym za wyjątkiem tych które nawet bez tego załączanego można włączyć na godzinę np Blaupunkt. To że w radiu jest bezpiecznik nie uchroni instalacji samochodu w razie jakieś przykrej sytuacji a poza tym...
Sprawdź czy na kostce "2", po przekręceniu stacyjki na zapłon, jest napięcie +12V na dwóch pozostałych kablach, względem grubszego brązowego (masy).
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Witam wszystkich. Mam samochód Citroën C4 benzyna 109 km 2006 r. Nie mogę uruchomić silnika. Rozrusznik kręci normalnie, lecz nie odpala. Po przekręceniu stacyjki nie słychać pracy pompy paliwa. Napięcie na przewodach zasilających pompę wynosi 3,4 V. Po wyłączeniu stacyjki napięcie spada po chwili do zera, ponowne przekręcenie stacyjki napięcie na przewodach...
Do (+) za stacyjką. Napięcie odniesienia, czyli rzeczywiste, mierzone w instalacji.
Powiedzcie co tu się stało!? Wczoraj po przekręceniu kluczyka w stacyjce napięcie spadało z w ciągu paru sec do 0 i nic się nie dało zrobić. Zostawiłam znowu na noc w ładowaniu i dziś już trzyma napięcie 54V i hulajnoga działa! Co to może oznaczać? Czy bateria jest do naprawy? Czy to może być kwestia np tylko jednego ogniwa do wymiany? Czy da rady to...
Napięcie dochodzi do przewodów silnika, 37V, ale gdy włączę kluczyk stacyjki, napięcie spada do 6V. Robiłem też zworke omijając stacyjke, to samo. Tak jakby pod obciążeniem było za małe napięcie. Ale akumulatory i sterownik są nowe.
Przecież stare ople tak miały zrobione ogrzewanie tylnej szyby, przekaźnik wpięty cewką pomiędzy D+ alternatora i masę przez wyłącznik, jak alternator nie zaczął ładować, to ogrzewanie się nie właczyło
Tylko w pozycji kluczyka 1 jest napięcie na zacisku stacyjki 57 natomiast na pozycji kluczyka 1 2 3 jest napięcie na zacisku stacyjki 58 przewód ze stacyjki z zacisku 58 idzie do tablicy bezpieczników a następnie po bezpieczniku idzie pod listwę zaciskową usytuowaną pod siedzeniem. Z zacisku tej listwy podłączone są dwa przewody jeden na lampę tylną...
napięcie po stacyjce ok.
Akumulator nie jest uszkodzony, w sensie duża rezystancja wewnętrzna i po włączeniu stacyjki napięcie 0 V? Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika rozumiem że cały? Sprawdzałeś czy jest napięcie po stacyjce na bezpiecznikach w skrzynce bezpieczników?
Sprawdź przekaźnik zasilający sterownik silnika, oraz kostkę stacyjki. Upewnij się, czy napięcie dochodzi.
15 napięcie po włączeniu zapłonu. Kostka stacyjki ? Jak nie masz napięcia na X5 pin 3, czarny przewód wg schematu, to nic nie masz. Stacyjką włączasz zasilanie tego 15, i może się zepsuła, a może przewód z niej do cewki i innych podzespołów silnika. http://www.corsa-b.cba.pl/Schemat1.JPG
Ładuje akumulator? Jak wskaźnik amperomierza? Może przepaleniu uległ któryś z przewodów instalacji (kontakt 51 i 61) lub rezystor 7Ω? Jeżeli padł regulator, mogły się spalić żarówki, ale raczej wtedy, gdyby były włączone światła. Jeżeli jest zapłon, to oznacza, że w stacyjce na 51 i 54 jest napięcie, powinno też być na 30 (akumulator). Po przekręceniu...
Kostka stacyjki jest sprawna?
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Rozrusznik jest zasilany bezpośrednio w Scenicu, przekaźnik ma w obudowie - to tzw. bendix jest. Podawany jest + grubym przewodem na stałe i podajesz poprzez stacyjkę napięcie na zasilanie "przekaźnika" podającego prąd na styki "dużo prądowe". Proste, skuteczne pod warunkiem ze styki sa ok.
Jeśli to Motronic 1.5, to wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin, czyli kabel czerwony z białym paskiem, lub brązowo-niebieski. DIAG masz na 13 i 55, czyli brązowo zółty i brązowo biały. Przy motronie 1.5, ale po roku 1994 wtedy przez bezpiecznik 10A i kontrolkę CE podajesz napięcie po stacyjce na 22gi pin,...
A stałe zasilanie znajduje się? Idzie bez pośrednio z akumulatora 12V a czerwony po stacyjce napięcie 12V.
Jak piszesz o deszczu to pewnie gdzieś ci woda podtapia kable i stąd twoje problemy. Initializatia czyli sprawdzanie obwodów przez sterownik, po kontroli załącza się agregat z opóźnieniem 40s. Sprawdź jeszcze czy na przewodzie NEJMAN czyli zasilanie po stacyjce ginie napięcie po wyłączeniu zapłonu.
Jak słusznie zauważył autoelektryk, spadek napięcia nie możwe być efektem obciążenia, lecz słabego styku, np w którymś przekaźniku, jak ktoś wcześniej wspomniał, albo kostka stacyjki. Spadek napięcia do wartości napięcia aku jest wynikiem pełnego obciążenia alternatora, a nie braku ładowania. Nie wiem czy dotykałeś którykolwiek przekaźnik, bo onich...
mam pytania: 1-w pozycji OFF jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a czerwony kabelek w stacyjce to jest napięcie? 2- w pozycji ON jeżeli podłączysz miernik pomiędzy masę a brązowy, masę a niebiesko-żółty, masę a niebiesko-czarny jest napięcie? po wykonaniu pomiarów przy stacyjce, sprawdź jeszcze napięcie na zaciskach akumulatora. i napisz na forum....
Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
Autoamat ma przekaźnik, a tak to masz ze stacyjki napięcie podawane. Kostka z tyłu stacyjki - taka cześć elektryczna
Ford Focus MK2. To lepiej zrobić nowe gniazdo czy przepiąć zasilanie na stacyjkę ?
Witam! Czasami pada stacyjka. Napięcie do włącznika ze stacyjki dochodzi? Najlepiej przerobić świała drogowe i mijania na przekaźniki. Wtedy obciążenie stacyjki i przełącznika jest niewielkie.
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Sprawdż poprawność pracy stacyjki.Po wciśnięciu kluczyka napięcie ze stacyjki powinno zasilić regulator napięcia i przez regulator zasilić poprzez szczotkę i pierścień wirnika jego uzwojenie wzbudzenia.
Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Czym sprawdzałeś te napięcia i w jakiej pozycji był kluczyk?
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
wzbudzanie mikrofonu draytek vigor adres tokarka frezarka
integra wyjście sterujące alarmem mikrokomputer cobra1
Uruchamianie systemu po zmianie dysków HDD SATA i IDE Jak wymontować kostkę stacyjki w Daewoo Matiz?