A co ma centralny wspólnego z wkładką stacyjki? Jeśli już, to wymienisz wkładki w drzwiach, a nie centralny.
Panowie skończcie pisać bzdury. Wymiana kostki stacyjki załatwi sprawę, jeden dobrze napisał. Żadne wkładki i inne immo... To w kostce jest mechanizm, który odpowiada za pozycje kluczyka, za wyczuwalny opór przy przekręcaniu z jednej na drugą.
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Hmm dosyc dziwne objawy. Poniewaz chodzi o Opla, i z doswiadczenia wiem ze jezeli w aucie dzieja sie dziwne rzeczy z pradem, ktowych nie mozna wyjasnic w prosty sposob- zacznij od sprawdzenia MASY auta. Gdzies moze byc przewra. Na ogol to z odpaleniem moglby byc problem, ale dziwne ze wlaczenie sporych odbiornikow pradu pomaga wiec mozna sie spodziewac...
To oznacza że nadszedł termin inspekcji ("Insp").
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Styk 15A w stacyjce
Uwalona na pewno kostka stacyjki
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
30-stały plus 31b- masa z włącznika drzwiowego W- można pod postojówkę 15-plus po stacyjce
Jak bezpieczniki dobre to stacyjka.
Masz stały plus na przekaźniku i plus po stacyjce?
Czerwony ma iść przez stacyjkę.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Zmierz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i trzeba by przyjrzeć się obwodowi od stacyjki.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Ten: http://obrazki.elektroda.pl/2818649000_1... Plus powinien na nim zanikać dopiero po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
Kosta stacyjki sprawdzona?
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
A oświtlenie schowka działa po przekręceniu kluczyka czy nie?, w oplu kumpla działało niezależnie i...wyładowało mu akumulator ;) W Corsie B po stacyjce
Ale stacyjka była przekręcona świeciła się deska?
Bo jeżeli nie jest uwalony, to nie dostaje któregoś zasilania po stacyjce.
Zapala się kontrolka silnika następnie po 3 sekundach zaczyna mrugać, silnika nie da sie uruchomić, rozrusznik kręci. . Masz problem z immobiliserem, dziwne, sterownik silnika powinien wywalić kod "immobiliser problemy" Wpierw zobacz czy nie wyczepiona wtyczka z pętli ( na stacyjce)
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany.
jak wymienić stacyjkę, jeśli nie mogę przekręcić kierownicy ? w celu odkręcenia drugiej śruby, stacyjkę mam zepsutą - nie mam możliwości przekręcenia klucza, blokady nie zwolnię... Zostaje wyłamanie blokady ? jak to zrobić ? proszę o pomoc również w dalszej wymianie
ECM na pewno" nie puści "rozrusznika jak nie zasilany. Zapytałem bo mam wątpliwości czy kręci rozrusznik w nieskończoność czy on stacyjką.
wymiana stacyjki
Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
a może stacyjka?
Na stacyjce razem zanteną.
Wymień stacyjkę.
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Masz tu obrazek. http://obrazki.elektroda.pl/6451947900_1... Dodano po 14 problem polega na tym ,że trzpień,który wciąga wkład stacyjki podczas przekręcania,wybił sobie miejsce w obudowie . Ja ten trzpień piłuję na półokrągło i wyrównuję obudowę. Musisz przyjrzeć się dokładnie , i wyrównać zapadki,które wystają z bębenka. Ten trzpień...
zobacz tu: http://www.astra.auto.pl/content/view/25...
Witam kolego dorobienie zwyklego kluczyka nic Ci niestety nie da bo od stycznia 1995r w kazdej astrze jest immobilizer w kluczyku,napewno w bielsku bialej sa klucznicy ktorzy Ci to zrobia,jesli nie to kontakt na prv?pozdrawiam
Nie, nie będzie dawała iskry w złym momencie bo ona daje iskrę parami więc 2 gar też by miał iskrę w złym momencie. Możesz przełożyć fajki między 2 a 3 garem i zobaczyć czy cały czas nie pracuje 3. Odłącz przekaźnik pompy paliwa i zobacz czy wtedy na LPG też nie pracuje na 3 garze. Może masz zablokowany wtryskiwacz lub cały czas podawane jest na niego...
Jak bym nie był pewien że to rozrusznik to bym sciągnoł plastiki kolumny kierownicy i zrobił dostęp do stacyjki. W chwili niepalenia zwieram śrubokrętem co trzeba w stacyjce i już wiem czy to stacyjka czy nie.
Sprawdź zasilanie stacyjki i zasilanie po włączeniu jej....
ChipTuning DTE-Systems PedalBox
Nie ma takiej funkcji. Jak najbardziej jest taka funkcja w Oplu. Wchodzisz przez radio do Menu i tam w którejś zakładce masz funkcję czy radio ma się wyłączać po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Wymień kostkę stacyjki.
Przymocuj stary kluczyk w okolicy stacyjki
włącz stacyjkę i naciśnij pilota :) :)
Ale z tego co pamiętam to można go odczytać w najgorszym przypadku ze wsadu eeprom z immo koło stacyjki ale chyba Opel Tech powinien dać radę odczytać przez OBD .
Opel Corsa C Problem z zamontowaniem stacyjki Stacyjka nie chce dojść do końca, czego może być to przyczyna?
Immo siedzi w pentli obok stacyjki.
Na początek sprawdzenie lub wymiana przełącznika stacyjki.
Problem rozwiązałem w taki sposób, że kupiłem i wymieniłem cały zestaw z jednego auta: tzn. stacyjkę, zamek drzwi i bagażnika. A pestkę IMO przykleiłem przy stacyjce.
Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
Czyli każda stacyjka powinna pasować ?
Wyjmij kluczyk po wyłączeniu zapłonu i zobacz czy możesz włączyć radio (jeśli fabryczne lub inne, podłączone jak należy) Mam wrażenie, że ci stacyjka przytrzymuje ACC
Prawdopodobnie kostka stacyjki ew. skrzynka bezpieczników.
A wiesz jaki jest schemat tego skąd pompa dostaje +12 przy odpalonym na pewno z komputera czy z stacyjki ?
Witam, mam problem z demontażem stacyjki w Corsie C, nie mogę zdjąć stacyjki z wałka pod kierownicą, czy wie ktoś jak to zdemontować. Nie ma tam żadnych śrubek ani wkrętów...
U siebie miałem to samo ale niestety musiałem rozebrać plastiki na kolumnie i naciąć rowek na śrubie która mocuje stacyjkę do kolumny (śruba ma po prostu zrywalny łeb).
Moga być np. zimne luty w puszce immo przy stacyjce
sprawa jest prosta. Po spaleniu kluczyków transponderów juz nie bedzie. Sa dwa wyjscia: kupic nowe transpondery i zprogramowac z samochodem (potrzeba znac pin immo) lub wymazac z komputera samochodowego informacje o immo i bedzie zapalac na zwyklym kluczyku bez immo. Wszystko zrobi jakis porzadny warsztat za ok 200 pln jesli chodzi o elektronike. Sam...
Witam Brak zasilania przekaźnika pompy paliwa .... Pozdrawiam brak masy z ecu czy plusa po przekreceniu stacyjki?
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Wymienisz sterownik i tak pewnie nie pomoże, zaczynaj od elektroniki i pętli stacyjki.
Źle podejrzewasz. Napięcie do stacyjki dochodzi?
W tym samochodzie ma po przekręceniu stacyjki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Kostka stacyjki!
Dzięki kolego za podpowiedź.Powiedz tylko czy to się wymienia całe ze stacyjkom?
pin F jest zasilany bezposrednio z stacyjki, może to ona psoci
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
Przekaźnik lub kostka stacyjki!
Miałem podobny problem z Oplem insignia okazało się,że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie było słychać charakterystycznego cyknięcia ,kierunki migały jak naciskałem pilota,ale samochód się nie otwierał i nie zamykał,po prostu samochód cały czas otrzymywał sygnał że w stacyjce jest kluczyk.
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki.
Wedlug rozpiski tak jest, ale w praktyce nie zawsze wygląda to tak samo, u mnie grubszy czerwony idzie jako stałe, a cieńszy jako po stacyjce Opel ma odwrócone, wymień spalony bezpiecznik i po problemie, zamień żółty z czerwonym .
Prawdopodobnie rozrusznik, może któraś ze szczotek się zawiesiła. Zespół sprzęgający działa ale obrotów nie ma. Jaki to rodzaj pyknięcia? Pozdrawia
sterowanie tym silnikiem niewiele ma wspolnego z elektryką/elektroniką to tradycyjny diesel (jeden zaworek - napiecie po stacyjce + moduł swiec żarowych) ??????
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
Miałem kiedyś taki przypadek z oplem w td.Okazało się że kostka pod stacyjką nie rozłączała prądu.Może tym tropem trzeba iść?
Świeci się mil ?, włącza pompę po przekręceniu stacyjki ?
Pod plus za stacyjką
Może być to wina akumulatora Jeśli naładowany tooze być wina tulejek na rozruszniku Sprawdź jeszcze mase A co ma wspólnego akumulator z mocniejszym przekręceniem kluczyka a tym bardziej tulejki w rozruszniku? Masa też nie bo odpala. Skoro wystarczy mocniej kluczyk przekręcić to ewidentnie wina w stacyjce.
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Według schematu na brązowo-białym przewodzie przy przełącznikach powinieneś mieć 12v po załączeniu stacyjki.
Wywaliło jeszcze jakiś inny bezpiecznik. Kontrolka i sprawdzasz wszystkie po załączonej stacyjce.
Chyba było normalnie, ale sprawdzę jeszcze jutro - uruchomienie pod rząd 3-4 razy. Wczoraj zrobił psikusa 2x w odstępnie 2-3h. Po takim nie odpaleniu uruchamia się normalnie za drugim razem, po oczywiście pełnym wyłączeniu zapłonu - bez wyciągania klucza ze stacyjki.
Podmień kostkę stacyjki.
Tak, kosteczka to transponder. Immo właściwe to ta puszka koło stacyjki.
Przekaznik czasowy - działa ok 15- 20 minut lub wyłaczenie stacyjką.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Speóbuj nawiercić w taki sposób aby dało się przekręcić śrubokrętem czy podobnym narzędziem.
stacyjka ?
Kostka stacyjki jak sama nazwa wskazuje jest przy stacyjce. Pod tym czarnym plastikiem oslaniajacym. to nic innego jak odpowiedni przelacznik zespolony sterowany stacyjka...
Podświetlenie włącza się po przekręceniu stacyjki, a nie po włączeniu świateł. Dlatego trzeba szukać np. przepalonego bezpiecznika zasilanego po stacyjce.
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
salus instrukcja dallas ds2501 wiercić otwór
domoticz sonoff domoticz sonoff
Kospel EPO2 nie grzeje mimo załączenia - przyczyny Schemat elektryczny Malaguti F12 - gdzie znaleźć?