Jest jasność!!! :) Napięcie zapłonu (za stacyjką) podłączasz w miejsce oznaczone "+". Te 4-5 sekund być może będziesz musiał dobrać pojemnością kondensatora. Dobrze, gdybyś w sklepie popytał o transoptory o jak największej czułości, np. CNY17-III, PC827C itp. itd... Albo - jak napisałem - drugi przekaźniczek. Ten o możliwie dużej rezystancji cewki....
Dziękuję za odpowiedź. Czy dawać jakiś bezpiecznik na tym kablu od zapalniczki które będę ciągnął? Bo zapalniczka jest po stacyjce.
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
Pamięć podłączasz pod 12V przed stacyjką tam gdzie ono jest stale.
Witam ja wczoraj miałem takiego blaupunkta chorus, i podłączałem go Us+ stacyjka+ oraz minus i odpalało normalnie na stole pozdrawiam.
Próbowałem nie ma szans nie ruszy nawet na krótko podłączałem pod Aku stacyjkę bo myślałem że nie ma prądu i imo trzyma stacyjkę jednak to też nie pomogło Litości gorszych herezji nigdy nie czytałem. Jakie podłączanie stacyjki pod akumulator? Immo to nie mechaniczna część. Oddaj to auto do kogoś bo przy takim podejściu zaraz zepsujesz więcej niż jest...
Raczej chodzi o włączenie alarmu jak przekręci się kluczyk. Po co ci alarm jak nie podłączasz zabezpieczeń?
Podłącza się do stacyjki - jak w samochodzie. Powinien być jeden styk, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Przewód może być grubszy od pozostałych za wyjątkiem przewodu łączącego stacyjkę z akumulatorem.
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
W tym quadzie nie ma czegoś takiego, jest tylko gaszenie poprzez stacyjkę (na krótko podłączałem według schematu w załączniku).
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Czarny masa Czerwony +12V po stacyjce Żółty +12V stałe z akumulatora pozdrawiam
Normalne, BMW i Skoda masę od przekaźnika odciążającego styki stacyjki podłącza do styku 50 na rozruszniku. Powoduje to, że w chwili gdy zalączymy rozrusznik przekaźnik rozwiera styki i nie ma prądu na układach nie potrzebnych do rozruchu silnika.
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Żółty przewód w radiach samochodowych to "memory" i powinien być podłączony przed stacyjką (ciągły "+"), czerwony po stacyjce (rozłączany "+"). Przewód "mute" podłączało się pod telefoniczny zestaw głośnomówiący, tak aby w momencie "odebrania" lub dzwonienia telefonem wyciszyć muzykę. Niebieski przewód separatora powinien być podłączony do wyłączanego...
Witam Przy padniętej plecionce rozrusznik kręci tylko brak mu mocy i obraca silnikiem mozolnie do tego z przewodu ciśnieniowego wspomagania tego zbrojonego który wychodzi z pompy zaczyna po kilku sekundach wydobywa się dymek a gdy kierowca jest naprawdę uparty w końcowej fazie pęka przewód i zapal się. Sprawdz może stacyjkę a dokladnie ten dolny element...
żółty podłączasz zarówno do plusa po stacyjce jak i do przekażnika natomiast podłączenie do czerwonych jest obojętne
A2 masz plus stały, A3 po kluczyku, albo grzebiesz i znajdujesz odpowiedni styk przy stacyjce, albo podłączasz A3 pod jakiś bezpiecznik na którym pojawia się plus po zapłonie, albo montujesz CanDecoder, który poda stosowny sygnał na radio po odczytaniu go z samochodowej sieci Can.
Montujemy stacyjkę Przewód od śruby rozrusznika 0 przekroju 6mm2 to jest zasilanie stacyjki podłączamy pod nr 30.Po włożeniu kluczyka masz napięcie na zacisku stacyjki nr 15 i nr 54 Od zacisku 54 przewód który zasila kierunkowskazy idzie do tablicy bezpieczników i z tablicy spod bezpiecznika przewód zasila przerywacz kierunkowskazów i z przerywacza...
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Do radia dochodzą (powinny) dwa zasilania: - sprzed stacyjki - zasilanie jest cały czas - podłączasz do zasilania pamięci radia - zza stacyjki - zasilanie jest po przekręceniu stacyjki - podłączasz do zasilania radia. Prawdopodobni brakuje Ci zasilania "sprzed" stacyjki - do sprawdzenia na przykład miernikiem. Jeśli brak napięcia - instrukcja obsługi...
Jedyna odpowiedź to taka że miernik zafałszowuje wynik pomiaru. Prawdopodbnie jak wyłaczysz stacyjkę, podłączasz miernik to przejście jest ale przez jakiś inny układ: napęd wskazówek paliwa/temperatury, obrotomierz i pewnie jeszcze kilka innych urządzeń. Sprawdź żarówką połączoną do tego przewodu i do masy czy aby napewno masz tam prawidłowy sygnał...
Tak, do zarowki od ladowania nie podłączasz masy bo ona jest brana z alternatora. Jeden koniec zarowki to + po stacyjce a drugi koniec zarowki podłączasz do D+ i R
Przecież masz napisane jak byk w instrukcji, ze zasilanie to przewody czarny (-) i czerwony to (+). W samochodzie podłączasz przez bezpiecznik 1 A do przewodu ON przy stacyjce i masy. Co za lenistwo!
Mam MB 190 :) Z Twojego avatara wnioskuje że też masz coś wspólnego z MB :) Po stacyjce podłączałem wczoraj po ciemaku, nie znalazłem (jak na razie) pozycji ACC (czyli pierwsze położenie kluczyka), dzisiaj będe szukał. Pozdrawiam, Konrad
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
jeden: coś kolega pierniczysz... dwa: pod kontrolka oleju jest +12 cały czas po stacyjce, podłączasz impuls od strony masy i masz jak chcesz, ale co z immo? trzy: po wyłączeniu kluczykiem silnik nie ma prawa chodzić. (co nie eliminuje odpalenia z pilota)
GND - Masa ACC - Zasilanie po stacyjce DC12-32V - Stałe zasilanie Trigger - wyzwalanie (zazwyczaj podłączane pod sygnał do żarówki wstecznego) W zestawie nie było instrukcji?
A więc tak złącze na przerywaczu oznaczone jako + podłączamy do stacyjki poprzez bezpiecznik dowolne złącze przekaźnika oznaczone jako L i P podłączamy do środkowego styku w przełączniku natomiast skrajne dwa podłączamy do lamp kierunkowskazów po jednym skrajnym złączu na stronę. Kontrolkę od włączonego kierunkowskazu podpinamy pomiędzy skrajne złącza...
Stacyjka off podczas podłączania. Może regler się sfajczył...
A finalnie, aby wszystko działało bez względu na stacyjkę, podłączamy oba plusy radia do stałego plusa w instalacji auta. Napisz jeszce jakie to auto, bo niektóre wyłączają zasilanie na złączce natychmiast lub np. po 1 godzinie. Trzeba wtedy znaleźć zasilanie gdzieś poza złączką do radia.
Niestety, jeżeli podłączę tak jak "normalnie" się podłącza, to obraz z kamerki jest cały czas, dopóki nie wyłączę zasilania, czyli nie wyciągnę kluczyka ze stacyjki. W paru autach podłączałem kamerki i nie miałem takiego problemu jak w Mazda Tribute.
Witam autora tematu. Silniczek ten nie pochodzi od żadnej kosiarki a jedynie od agregatu prądotwórczego hondy lub innego podobnego. Widać to między innymi po sposobie mocowania oraz sposobie ułożenia wału a także jego zakończeniu. Tak jak widać w silniku tym oprócz podłączenia stacyjki zalecane jest jeszcze podłączenie kontrolki niskiego poziomu oleju...
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Miałem na myśli moduł zakupiony a nie ten uszkodzony. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image... Tam gdzie napisane "do cewki" to w Twoim przypadku do plusa po stacyjce. Gaszenia nie podłączasz. "pickup" - w to miejsce przewód od czujnika na którym przy kreceniu wałem będzie plus,a drugi z czujnika do...
A jeszcze trzy pytania w temacie. 1. Gdy wideorejestrator jest podłączony do gniazda zapalniczki to działa on nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. 2. powiązane z pierwszym, czy więc aby te gniazda USB działały tylko po włożeniu kluczyka do stacyjki podłączam się pod kabel brązowy - minus, oraz niebieski od podświetlenia? czy muszę podłączyć się pod...
tak więc już mam 12 v z prądnicy . SPOSÓB - plusową szczotkę przez większą diodę podłaczamy do plus aku . plus po stacyjce podłączamy do wzbudzenia ALE w szeregu OD STRONY STACYJKI wstawiamy regulator napięcia starszego typu fiat , polonez i następnie dodatkowo rezystor dużej mocy taki aby w momencie gdy regulator przepuszcza pełne 12V { przy niepracującym...
Zapomniałem - w momencie, gdy będziesz podłączał akumulator, to czerwony przewód z regulatora łączysz bezpośrednio z plusem akumulatora, a czarny podłączasz pod stacyjkę (na nim ma się pojawić napięcie +12V po przekręceniu kluczyka)
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Ja zrobiłbym to tak: potrzebujesz diodę prostowniczą i mały akumulatorek 12v. Anodę diody podłączasz do punktu, gdzie zasilanie idzie po stacyjce, a katodę tam, gdzie idzie bezpośrednio z akumulatora. Do tego samego punktu podłączasz plus akumulatorka, minus do masy. Teorytycznie działałoby to tak: po podłączeniu zasilania ładowałby się akumulatorek,...
Jak nie masz stacyjki, to podłączasz prosto pod aku, może być gdzieś gdzie masz 12 V, piszesz o jakimś guziku, tak masz 12 V,z aku które zasila rozrusznik. Podłączasz tam włącznik do świec, reszta tak samo jak w poście wyżej. Nikt nie wie jaka jest tam instalacja, więc robisz porządnie tak jak jest w c-330 zakładasz przełącznik świec żarowych i stacyjkę,...
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Jeśli chcesz , aby Ci się świeciły same LEDy musisz podać +12V przez włącznik . Żeby napięcie nie "cofnęło się ) na lampy oświetlenia , musisz zastosować diodę prostowniczą , która przepuści prąd na LEDy i zamknie dopływ do żarówek . Podłączasz +12V (najlepiej załączany stacyjką ) do plusa LED , przez on/off i diodę prostowniczą . Jeśli diodę podłączysz...
Musisz dołożyć dodatkowy przekaźnik na zasilaniu kamery, nie możesz jej zasilać wprost z żarówki światła cofania. Równolegle z żarówką podłączasz cewkę przekaźnika, na styk COM podajesz 12V po stacyjce, a kamerkę podłączasz do styku N.O.
Jeśli skuter ma akumulator to z bieguna,,+"<na wyjściu ze stacyjki> podłączasz 1 przewód do żarówki(oczywiście małej żaróweczki1,5W), problem z drugim polega na tym że musisz znaleźć na prądnicy punkt, w którym pojawi się napięcie po odpaleniu silnika. W samochodzie alternator ma taki punkt oznaczony jako D+ ( jest to kontrola napięcia dla stabilizatora...
Teraz zostało tyko pytanie gdzie podłączyć ten czerwony przewód, drugi przewód jest podłączany do stacyjki.
bo będzie prościej - podłączasz do alternatora tylko kontrolkę wzbudzenia (druga noga żarówki do + po stacyjce) i gruby plus do akumulatora i tyle
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
To proste - wystarczy troche wysilić swoje szare komórki: alarm łączy dolny koniec cewki przekaźnika z masą (przewód żółty) Jeżeli teraz przyjdzie plusowy impuls ze stacyjki, to najpierw zostanie zasilona cewka przekaźnika, która przyciągnie zworę, i rozrusznik zostanie uruchomiony. Jeżeli nie będzie podanej masy od alarmu, to nie będzie przepływu...
Z tego co pamiętam tam gdzie masz wsuwkę z regulatora podłączoną to było podwójny "samczyk" i tam podłączało się kontrolkę (żarówka 2 W drugim końcem przez stacyjkę do plusa). I to by było wszystko.
jeśli chodzi o opcję lewą "normal method" to: 1. łączę V+ na sztywno do baterii "+" 2. robię odgałęzienie "+" ze stacyjki i podłączam pod "R" 3. podłączam "-" bezpośrednio do baterii tak? Tak. To jest metoda jeśli nie będziesz niczego (żadnego dodatkowego obciążenia) sterował z tego przyrządu. Czy on ma jakiś przycisk, przełącznik, whatever? Jeśli...
Mi nie chodzi o cewkę elektromagnesu tyclko o tuleje w których obraca się bendix. Są trzy. Jedna wewnątrz bendixa, dwie na końcach ośki. Uszkodzenia mogą być twa, albo rozrusznik, albo instalacja. 1. Sprawdzenie rozrusznika: odłączamy przewód czerwony idący od stacyjki. Podłączamy w jego miejsce inny. Drugi koniec przewodu podłączamy bezpośrednio do...
Potrzebny będzie przekaźnik samochodowy - cewka to styki nr 85 i 86, styki NO to 30 i 87. Do 30 podłączasz plus np z akumulatora przez bezpiecznik!!! - plus ten ma być cały czas. Do 87 podłączasz jeden z przewodów świateł do jazdy dziennej, drugi od świateł podłączasz do masy - minusa. Do 85 podłączasz plus po stacyjce a do 86 podłączasz do żarówki...
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
Instalacja samochodowa ma dwa podstawowe plusy. Plus z akumulatora który podłączasz bezpośrednio z kabelkiem radia oznaczonego jako BAT {żółty} oraz drugi plus który pojawia się po przekręceniu stacyjki i podłączasz go do kabelka oznaczonego VCC {czerwony}
Nie wiem jak twoje światła do jazdy dziennej. Ma montowałem w kilku samochodach i nie potrzeba żadnego sterownika. Światła dzienne miały 3 przewody. Dwa przewody zasilające +12V i -12V która podłączasz przez bezpiecznik z stacyjki, trzeci przewód sterujący i podłączasz do świateł pozycyjnych, można bezpośrednio z żarówki. Swiatła dzienne zapalają się...
Bezpiecznik, włącznik i przekaźnik i podłączasz to 12V włączonego, gdy stacyjka jest włączona.
Akumulatory podmienione z innego auta które jeździ, więc to nie to. Bezpieczniki sprawdzone i przejścia również OK. Na alternatorach i rozruszniku prąd jest. Gdzieś przeczytałem, że potrafią padać moduły ECU /VCM Kiedy na „krótko” podłączam hebel elektryczny ten po stacyjce i podłączam tester diagnostyczny to brak komunikacji z modułem ECU,...
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Najprościej chyba przez ładowarkę. Musisz ją mieć bo usb ma 5V a instalacja w aucie 12V. Usb wpinasz w ładowarkę a ładowarkę podłączasz pod czarny(-) i zółty (+ po stacyjce) we wtyczce od radia ( czarny i żółty w standardowych kostkach) jakie kolory są u Ciebie to musisz sam sprawdzić lub zmierzyć gdzie masz + po zapłonie.
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Tylko pamiętaj, żeby kluczyk ze stacyjki wyciągnąć (żeby Ci się nie zamknęły kluczyki w środku podczas podłączania) :D i nie odłączaj aku zaraz po zgaszeniu silnika - odczekaj chwilę (z 3-5min).
Czy da sie uruchomić wtrysk żeby ominąć immobilizer i nie podłączać stacyjki i całej skrzynki bezpieczników?
Złacze X47 jest oznakowane w ten sposób że strona B to strona od wiązki z wózka, do strony A podłączamy podzespoły miedzy innymi stacyjkę. I dla stacyjki podłączenie jest następujące: X47:1-A = zacisk 30 stacyjki X47:2-A = zacisk 15 stacyjki X47:3-A = zacisk 50 stacyjki Ten nie podłączony czarny przewód z konsoli należy podłączyć do X47:1-A Przy akumulatorach...
- pod 17 podłączasz sygnał z kamerki' - pod 9 podłączasz +12v od cofania - i zasilanie do kamerki + 12v i - (ma być po stacyjce gdzieś z tyłu)
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Bezpiecznik jest, czarny na masę, czerwony +12 /po stacyjce/ (nie podłączałem pod elektrozawór ze względu na wysoką możliwość uszkodzenia czujnika). Jedyne co mnie nurtuje cały czas to to że na czujniku oraz na pc-cie wskazania są prawidłowe. Tylko wali się na tzw. centralce. :|
Witam, mam problem z wolnymi obrotami, Mercedes 190 1.8 benzyna. Zginęły mi wolne obroty w aucie po wymianie stacyjki, podczas wymiany rozsypały mi się przewody ze stacyjki i podłączałem je sam, obawiam się, że coś pomyliłem. Czy to może mieć wpływ na brak wolnych obrotów?, po za tym wszystko działa. Proszę o pomoc..
Rozpracowałem samemu układ wyjść: - 3 przewody (czarny, biały i brązowy): czytnik klucza, - przewód czarny i czarno-czerwony: dioda LED (uwaga, ma już wyprowadzone napięcie 3V), - przewód czarny, z bezpiecznikiem: stałe zasilanie 12V, - przewód czarny z niebieskim paskiem: masa po stacyjce, podłączany przez przekaźnik dołączony do zestawu, po to by...
Ja tak zawsze robie. Nie bawie się w te podłączanie przez stacyjki i takie tam. Pozdro.
Zaczynamy od czarnego przewodu (może być z paskiem) i to jest masa , podłączamy do niego próbówkę i szukamy plusa akumulatora, następnie szukamy plusa po stacyjce ,może być jeszcze też przewód ze światłem postojowym. Więcej napięć nie powinno być .Bierzemy baterię szukamy par przewodów posiadających jakiś wspólny kolor i podłączamy baterię powinno być...
Czujnik ciśnienia oleju podpinasz pod "masę" żarówki, a "plus" żarówki podpinasz pod plus po stacyjce. Tak samo "plus" kontrolki ładowania podłączasz do stacyjki a "masę" pod złącze kontrolki (przeważnie oznaczone D+) W alternatorze.
nie mam krańcówek na drzwiach. A do stacyjki nic nie podłączałem, więc może to faktycznie jest powód? W takim razie co powienienem pod nią podłączyć ?
Kolego zorganizuj sobie schemat elektryki pojazdu i po kolei sprawdzaj instalację elektryczną, gdzieś musi być zwarcie. Przecież dałeś nową "elektrownię", moduł i regulator, więc wynika, iż tylko instalacja może powodować usterkę. Czy stacyjka i podłączane na próbę podzespoły są oryginalne tj. dedykowane do tego pojazdu.
Cześć, zanim opiszę swój problem postaram się udostępnić wam wszystkie informację które posiadam. Skuter: Aprilia SR 50 2T Chłodzony powietrzem. Rocznik: 2003 Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/8005304900_1... No więc problem mam ze stacyjką, na początku skuter był podłączony na krótko - odpala bez NICZEGO. Zamawiam stacyjkę, podłączam...
Nie ma żadnej filozofii, kup zestaw z gumowymi przepustami do drzwi (jeśli nie masz). Nie ma modułu, podłączasz tylko zasilanie po stacyjce.
Połączenia radia-prawidłowe.Zasilanie przez stacyjkę, podtrzymanie z akku. Podłączanie było robione w różnych konfiguracjach./ Wszystko po akku. Wszystko po stacyjce, oraz wszystko jak na schemacie w kostce./
koledzy schemat podłączenia tego alternatora też jest dobry, ja podłączam trochę inaczej, na alternatorze jest zacisk 67 ( wychodzący z szczotek)i jego podłączyć pod zacisk regulatora 67, drugi zacisk z regulatora 15 pod stacyjkę po zapłonie. Kontrolkę ładowania należy podłączamy jeden przewód pod stacyjkę po zapłonie tak jak zacisk 15 z regulatora,...
Witam, Jako użytkownik C3 uważam, że standardowo samochód ten nie ma żadnych zabezpieczeń. Złodzieje przyjeżdżają rozwalają zamek/małą szybę za lusterkiem, następnie urywają stacyjkę, podłączają własny komputer i odjeżdżają. W moim przypadku raz na koniec ulicy, drugi raz 10cm. Tylko i wyłącznie dzięki niestandardowym zabezpieczeniom. Dlatego uważam,...
Zrób Kolego tak: http://obrazki.elektroda.pl/3809827100_1... Należy wykonać dwa takie układy; na przód jeden i na tył - jeden. Zasilanie daje Kolega według swego zamiaru: jeśli mają świecić TYLKO w czasie pracy maszyny, podłącza Kolega do zacisku stacyjki "15" lub "54". Gdy mają świecić i na postoju (załadunek itp.) - to zaraz za bezpiecznikiem...
Do takich rzeczy nie potrzebny jest schemat. Jeśli masz przewody to jeden z nich będzie stałym plusem a reszta to odbiorniki. Znajdujesz stały plus, zabezpieczasz obwód bezpiecznikiem i dotykasz nim po kolei do każdego z wolnych przewodów. Będziesz widział kiedy zapalają Ci się kontrolki po zapłonie, kiedy rozrusznik ruszy... Później tylko sprawdzasz...
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Minus z akumulatora na obudowę rozrusznika. Plus do górnej szpilki na elektromagnesie (mniejszy walec), dolna szpilka połączona jest silnikiem plecionką, przewodem z silnika (większy walec), dodatkowym przewodem podłączasz plus do miejsca gdzie dochodzi przewód ze stacyjki, jest na wsuwkę, lub przykręcany śrubką, i rozrusznik nie wysuwa bendixa, nie...
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
To co napisał kolega (at)viper555, czyli zasilanie po zapłonie. Podłączasz do stacyjki, do zacisku, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Ten przekaźnik działa jak zwykły rozłącznik kiedy dostanie zasilanie z świateł postojowych. Przy braku zasilania czarny przewód i biały jest ze sobą połączony. Więc jak na Czarnym masz zasilanie po stacyjce to z tego zasilania zasilasz + do świateł dziennych a minus podłączasz do masy i powinny zaświecić. Multimetr w łapę i szukaj gdzie nie ma zasilania.
Hmm, takie urządzenie jak miernik posiadasz? A nawet jeśli nie, to może chociaż kawałek kabla, żarówkę 12V i wspomniany akumulator? posiadam wymienione rzeczy tylko że stacyjki samochodowe to dla mnie czarna magia oczywiście tylko ich podłączanie
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
Dzięki za odpowiedź, bezpiecznik sprawdziłem w pierwszej kolejności - jest w odpowiedniej pozycji. Po podaniu zasilania na OBD diagbox dalej widzi jakby zapłon był włączony, bo zdjęciu zasilania momentalnie dostaje komunikat o błędzie komunikacji z BSI, więc to nie to... Znalazłem też piny które odpowiadaja za + po stacyjce w bsi, podłączałem na krótko...
Odłącz czerwony przewód (ACC) przejściówki od +12V i wtedy sprawdź pobór prądu. Jak pobór spadnie, to ten czerwony podłącz do +12V ze stacyjki. W jakim samochodzie podłączasz to radio?
Radio wymaga tylko jednego zasilania (bez podtrzymania pamięci) Podłączasz tylko jedno zasilanie 1 Zasilanie bezpośrednio z akumulatora-radio będzie grało również na postoju. 2. Zasilanie po stacyjce- radio będzie grało tylko po załączeniu stacyjki.
podłączać stacyjka podłączać kanalizacja podłączać centralka
wyświetlać błąd zafira linux puppy sprawność grzejnika
phanick pegasus pomiar indukcyjności
Renault Kangoo 2 – czujnik otwartych drzwi nie działa, naprawa mikrowyłącznika i przewodów Nissan Qashqai – mrugająca kontrolka poduszki, błąd poduszki fotela kierowcy, diagnostyka SRS