Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
Próbowałem nie ma szans nie ruszy nawet na krótko podłączałem pod Aku stacyjkę bo myślałem że nie ma prądu i imo trzyma stacyjkę jednak to też nie pomogło Litości gorszych herezji nigdy nie czytałem. Jakie podłączanie stacyjki pod akumulator? Immo to nie mechaniczna część. Oddaj to auto do kogoś bo przy takim podejściu zaraz zepsujesz więcej niż jest...
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Witam ja wczoraj miałem takiego blaupunkta chorus, i podłączałem go Us+ stacyjka+ oraz minus i odpalało normalnie na stole pozdrawiam.
Podłącza się do stacyjki - jak w samochodzie. Powinien być jeden styk, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Przewód może być grubszy od pozostałych za wyjątkiem przewodu łączącego stacyjkę z akumulatorem.
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
Pamięć podłączasz pod 12V przed stacyjką tam gdzie ono jest stale.
Raczej chodzi o włączenie alarmu jak przekręci się kluczyk. Po co ci alarm jak nie podłączasz zabezpieczeń?
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
żółty podłączasz zarówno do plusa po stacyjce jak i do przekażnika natomiast podłączenie do czerwonych jest obojętne
Witam autora tematu. Silniczek ten nie pochodzi od żadnej kosiarki a jedynie od agregatu prądotwórczego hondy lub innego podobnego. Widać to między innymi po sposobie mocowania oraz sposobie ułożenia wału a także jego zakończeniu. Tak jak widać w silniku tym oprócz podłączenia stacyjki zalecane jest jeszcze podłączenie kontrolki niskiego poziomu oleju...
A więc tak złącze na przerywaczu oznaczone jako + podłączamy do stacyjki poprzez bezpiecznik dowolne złącze przekaźnika oznaczone jako L i P podłączamy do środkowego styku w przełączniku natomiast skrajne dwa podłączamy do lamp kierunkowskazów po jednym skrajnym złączu na stronę. Kontrolkę od włączonego kierunkowskazu podpinamy pomiędzy skrajne złącza...
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Zapomniałem - w momencie, gdy będziesz podłączał akumulator, to czerwony przewód z regulatora łączysz bezpośrednio z plusem akumulatora, a czarny podłączasz pod stacyjkę (na nim ma się pojawić napięcie +12V po przekręceniu kluczyka)
Jest jasność!!! :) Napięcie zapłonu (za stacyjką) podłączasz w miejsce oznaczone "+". Te 4-5 sekund być może będziesz musiał dobrać pojemnością kondensatora. Dobrze, gdybyś w sklepie popytał o transoptory o jak największej czułości, np. CNY17-III, PC827C itp. itd... Albo - jak napisałem - drugi przekaźniczek. Ten o możliwie dużej rezystancji cewki....
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Czy da sie uruchomić wtrysk żeby ominąć immobilizer i nie podłączać stacyjki i całej skrzynki bezpieczników?
Teraz zostało tyko pytanie gdzie podłączyć ten czerwony przewód, drugi przewód jest podłączany do stacyjki.
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
Dziękuję za odpowiedź. Czy dawać jakiś bezpiecznik na tym kablu od zapalniczki które będę ciągnął? Bo zapalniczka jest po stacyjce.
Przecież masz napisane jak byk w instrukcji, ze zasilanie to przewody czarny (-) i czerwony to (+). W samochodzie podłączasz przez bezpiecznik 1 A do przewodu ON przy stacyjce i masy. Co za lenistwo!
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
A można zrobić coś takiego że podłączam stacyjkę i stan 0 na jakimś tam wejściu to będzie chodził na nim orginalny program a stan 1 będzie uruchamiał program zrobiony przezmnie?:)
Jeśli chcesz , aby Ci się świeciły same LEDy musisz podać +12V przez włącznik . Żeby napięcie nie "cofnęło się ) na lampy oświetlenia , musisz zastosować diodę prostowniczą , która przepuści prąd na LEDy i zamknie dopływ do żarówek . Podłączasz +12V (najlepiej załączany stacyjką ) do plusa LED , przez on/off i diodę prostowniczą . Jeśli diodę podłączysz...
Czarny masa Czerwony +12V po stacyjce Żółty +12V stałe z akumulatora pozdrawiam
Co podłącza stacyjka do rozrusznika w pozycji rozruchowej + czy - ?? A dokładniej co idzie przez punkt 50 w stacyjce?? załączam fragment schematu. Czy ten cienki kabel to ten zaznaczony jako N\Bl na schemacie wchodzący od góry (w silniku zmostkowany z jakimś innym podwójnym)??
Masz źle podpięte sterowanie - punkt A lub B. Pod A lub B nie podłączasz stacyjki tylko sterowanie z centralnego zamka. Podłącz tak jak masz na rysunku i do punktu B daj na chwilę plusa. Powinny zaświecić się światła i po ustawionym czasie zgasnąć.
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Ja tak zawsze robie. Nie bawie się w te podłączanie przez stacyjki i takie tam. Pozdro.
W tym quadzie nie ma czegoś takiego, jest tylko gaszenie poprzez stacyjkę (na krótko podłączałem według schematu w załączniku).
To co napisał kolega (at)viper555, czyli zasilanie po zapłonie. Podłączasz do stacyjki, do zacisku, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka.
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Tak, do zarowki od ladowania nie podłączasz masy bo ona jest brana z alternatora. Jeden koniec zarowki to + po stacyjce a drugi koniec zarowki podłączasz do D+ i R
Ja zrobiłbym to tak: potrzebujesz diodę prostowniczą i mały akumulatorek 12v. Anodę diody podłączasz do punktu, gdzie zasilanie idzie po stacyjce, a katodę tam, gdzie idzie bezpośrednio z akumulatora. Do tego samego punktu podłączasz plus akumulatorka, minus do masy. Teorytycznie działałoby to tak: po podłączeniu zasilania ładowałby się akumulatorek,...
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Żółty przewód w radiach samochodowych to "memory" i powinien być podłączony przed stacyjką (ciągły "+"), czerwony po stacyjce (rozłączany "+"). Przewód "mute" podłączało się pod telefoniczny zestaw głośnomówiący, tak aby w momencie "odebrania" lub dzwonienia telefonem wyciszyć muzykę. Niebieski przewód separatora powinien być podłączony do wyłączanego...
Bezpiecznik, włącznik i przekaźnik i podłączasz to 12V włączonego, gdy stacyjka jest włączona.
Tak w ramach "upierdliwości", to nie jest blokada. To jest podstawa przekaźnika. I może mieć taki jak też i inne kształty... A to 12V na blokadę po zapłonie: podłączasz obwód blokowany do przekaźnika i wykorzystujesz w nim styki NC, czyli normalnie zwarte, czyli te, które przewodzą jak cewka przekaźnika NIE JEST zasilana. I do cewki przekaźnika podłączasz...
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
bo będzie prościej - podłączasz do alternatora tylko kontrolkę wzbudzenia (druga noga żarówki do + po stacyjce) i gruby plus do akumulatora i tyle
W tym alarmie chyba nie ma możliwości programowo wyłączyć tą funkcje a jeżeli komuś na tym bardzo zależy to nie podłączaj + po stacyjce.
Z tego co pamiętam tam gdzie masz wsuwkę z regulatora podłączoną to było podwójny "samczyk" i tam podłączało się kontrolkę (żarówka 2 W drugim końcem przez stacyjkę do plusa). I to by było wszystko.
Złacze X47 jest oznakowane w ten sposób że strona B to strona od wiązki z wózka, do strony A podłączamy podzespoły miedzy innymi stacyjkę. I dla stacyjki podłączenie jest następujące: X47:1-A = zacisk 30 stacyjki X47:2-A = zacisk 15 stacyjki X47:3-A = zacisk 50 stacyjki Ten nie podłączony czarny przewód z konsoli należy podłączyć do X47:1-A Przy akumulatorach...
Dziękuję ci bardzo dużo informacji mi podałeś. Powiedz mi proszę, czy pomarańczowy przewód jeżeli to będzie zasilanie z akumulatora, bo sygnał będzie szedł z łodzi motorowej i nie chcę tego podłączać pod stacyjkę i podłączę go pod (+) to też będzie ok? W ogóle dzięki za info ten adres podałem i przyjął STE OK. Czyli w porządku.
GND - Masa ACC - Zasilanie po stacyjce DC12-32V - Stałe zasilanie Trigger - wyzwalanie (zazwyczaj podłączane pod sygnał do żarówki wstecznego) W zestawie nie było instrukcji?
Ok czyli do mojego czarnego kabla na schemacie podłączam + po stacyjce tak?? tak żeby był + i na alternatorze i na rozdzielaczu. Dobrze rozumiem?? Tak to mogę połączyć??
Marian B po co komplikować sobie życie? Cewkę przekaźnika podłączamy do stacyjki i przewodu od kontrolki alternatora i będzie banglać.
Witam Przy padniętej plecionce rozrusznik kręci tylko brak mu mocy i obraca silnikiem mozolnie do tego z przewodu ciśnieniowego wspomagania tego zbrojonego który wychodzi z pompy zaczyna po kilku sekundach wydobywa się dymek a gdy kierowca jest naprawdę uparty w końcowej fazie pęka przewód i zapal się. Sprawdz może stacyjkę a dokladnie ten dolny element...
Najprościej chyba przez ładowarkę. Musisz ją mieć bo usb ma 5V a instalacja w aucie 12V. Usb wpinasz w ładowarkę a ładowarkę podłączasz pod czarny(-) i zółty (+ po stacyjce) we wtyczce od radia ( czarny i żółty w standardowych kostkach) jakie kolory są u Ciebie to musisz sam sprawdzić lub zmierzyć gdzie masz + po zapłonie.
Czujnik ciśnienia oleju podpinasz pod "masę" żarówki, a "plus" żarówki podpinasz pod plus po stacyjce. Tak samo "plus" kontrolki ładowania podłączasz do stacyjki a "masę" pod złącze kontrolki (przeważnie oznaczone D+) W alternatorze.
Nie ma żadnej filozofii, kup zestaw z gumowymi przepustami do drzwi (jeśli nie masz). Nie ma modułu, podłączasz tylko zasilanie po stacyjce.
Zrób Kolego tak: http://obrazki.elektroda.pl/3809827100_1... Należy wykonać dwa takie układy; na przód jeden i na tył - jeden. Zasilanie daje Kolega według swego zamiaru: jeśli mają świecić TYLKO w czasie pracy maszyny, podłącza Kolega do zacisku stacyjki "15" lub "54". Gdy mają świecić i na postoju (załadunek itp.) - to zaraz za bezpiecznikiem...
Jak w temacie. Czemu ma służyć pomarańczowy przewód podłączany do stacyjka. I jak ma być podłączony? Po stacyjce? Znaczy ma być podłączony do stacyjka po zapłonie? Ma wykryć napięcie po przekreceniu kluczyka ? https://obrazki.elektroda.pl/5552385500_... Nie wiem czy w instrukcji nie jest napisane,czy ja nie doczytałem .
Z alarmu podłączasz brązowy(acc) do przewodu ze stacyjki na którym pojawia się +12 po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon i nie zanika przy rozruchu.Blokada zapłonu jest realizowana na przekaźniku. Z alarmu wychodzi przewód biały który służy do wysterowania przekaźnika. Wybór obwodu który chcesz zablokować zależy od ciebie.
Potrzebny będzie przekaźnik samochodowy - cewka to styki nr 85 i 86, styki NO to 30 i 87. Do 30 podłączasz plus np z akumulatora przez bezpiecznik!!! - plus ten ma być cały czas. Do 87 podłączasz jeden z przewodów świateł do jazdy dziennej, drugi od świateł podłączasz do masy - minusa. Do 85 podłączasz plus po stacyjce a do 86 podłączasz do żarówki...
francuska elektryka to najgorsze co może być ;) napewno przegniła jakaś złączka albo nawet jakieś kable - w berlingo kable zamieniają się w środku w zielony proszek i przestają przewodzić, mimo że izolacja wygląda ok - to po prostu tragedia jest jak masz tam zwykły 1.9D czyli DW8 to żeby on odpalił wystarczy wymienić zaworek w pompie wtryskowej z tego...
Niestety, jeżeli podłączę tak jak "normalnie" się podłącza, to obraz z kamerki jest cały czas, dopóki nie wyłączę zasilania, czyli nie wyciągnę kluczyka ze stacyjki. W paru autach podłączałem kamerki i nie miałem takiego problemu jak w Mazda Tribute.
Toż tam masz tylko trzy przewody, jeden to stały plus. Zostają da, jeden to zapłon(zapala kontrolki) a trzeci rozrusznik. Podłączasz do stacyjki od motoru, czy jakiejś innej, plus i przewód od zapłonu. Do przewodu od zapłonu dołączasz jeszcze jeden, i ten podłączasz pod przycisk rozrusznika, a drugi zacisk przycisku do przewodu rozrusznika. Takie połączenie...
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Z podłączaniem się pod stacyjkę to sporo rozkręcania w Zafirze , jeszcze co bym polecał to założenie na kabel stabilizatora napięcia 12V
Jeśli jesteś w stanie przełknąć, że radio będzie działać tylko z kluczykiem to załóż sobie przekaźnik na zasilanie radia. Cewkę przekaźnika podłączasz pod stacyjkę i gotowe. Włączasz i wyłączasz radio stacyjką - nie działa ono jednak bez włączonego zapłonu.
Nie wiem jak twoje światła do jazdy dziennej. Ma montowałem w kilku samochodach i nie potrzeba żadnego sterownika. Światła dzienne miały 3 przewody. Dwa przewody zasilające +12V i -12V która podłączasz przez bezpiecznik z stacyjki, trzeci przewód sterujący i podłączasz do świateł pozycyjnych, można bezpośrednio z żarówki. Swiatła dzienne zapalają się...
Zamiast przełącznika podłączasz pod stacyjkę, jak regulator masz wbudowany w alternator to koniec żarówki idący do regulatora podłączasz bezpośrednio do alternatora. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic71... http://obrazki.elektroda.pl/4745753100_1...
Do radia dochodzą (powinny) dwa zasilania: - sprzed stacyjki - zasilanie jest cały czas - podłączasz do zasilania pamięci radia - zza stacyjki - zasilanie jest po przekręceniu stacyjki - podłączasz do zasilania radia. Prawdopodobni brakuje Ci zasilania "sprzed" stacyjki - do sprawdzenia na przykład miernikiem. Jeśli brak napięcia - instrukcja obsługi...
Przy stacyjce zanim włączysz zapłot jest jeszcze jedna pozycja kluczyka w której właśnie pojawia się +. Jeden plus radia podłączasz do stacyjki. Wtedy wyciągasz kluczyk ze stacyjki i wyłącza ci się radio. Jeśli podłączysz dwa plusy bezpośrednio do akumulatora to może ci się szybciej rozładowywać akumulator.
- pod 17 podłączasz sygnał z kamerki' - pod 9 podłączasz +12v od cofania - i zasilanie do kamerki + 12v i - (ma być po stacyjce gdzieś z tyłu)
Witam. Które piny we wtyczce podłączanej do kostki stacyjki mam połączyć żeby mieć zapłon i uruchomić silnik? Mam problem z odpalaniem i chcę sprawdzić czy to wina kostki czy rozrusznika?
Minus z akumulatora na obudowę rozrusznika. Plus do górnej szpilki na elektromagnesie (mniejszy walec), dolna szpilka połączona jest silnikiem plecionką, przewodem z silnika (większy walec), dodatkowym przewodem podłączasz plus do miejsca gdzie dochodzi przewód ze stacyjki, jest na wsuwkę, lub przykręcany śrubką, i rozrusznik nie wysuwa bendixa, nie...
Stacyjka off podczas podłączania. Może regler się sfajczył...
Typowo to się dawało żarówkę 5W i podłączało pod +12V po stacyjce. BTW Sprawny alternator powinien zacząć ładować po przegazowaniu do 3000-4000 RPM i już je trzymać do zgaszenia.
2. podłączasz pod "+" po stacyjce, rozcinasz przewód na zapłon ze stacyjki (od strony zapłonu 5, a stacyjki 6)
A2 masz plus stały, A3 po kluczyku, albo grzebiesz i znajdujesz odpowiedni styk przy stacyjce, albo podłączasz A3 pod jakiś bezpiecznik na którym pojawia się plus po zapłonie, albo montujesz CanDecoder, który poda stosowny sygnał na radio po odczytaniu go z samochodowej sieci Can.
Tak przewód idzie bezpośrednio na kontrolkę potem z kontrolki mamy przewód , który podłączamy do plusa po stacyjce.
Ponownie nanioslem Twoje wskazowki na moj schemat Trzeba jeszcze porawic Twój schemat: - R3 (47k) musi łączyć bazę Q1 z masą, trzeba również dodać identyczny rezystor między bazą Q2, a masą, - brakuje R4 i R5 szeregowo z bazami Q1 i Q2 - brakuje diod gaszących na cewkach przekaźników. Podłączanie układu do instalacji, akumulatora, stacyjki, itp. pozostawiam...
Na wstępie nie montuję alarmów, naprawiam telewizory itp, ale po próbie włamania do mojego auta zakupiłem sobie alarm, podłączyłem wszystko jak na schemacie nie podłączałem stacyjki, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale efekt jest denerwujący, jak alarm jest wyłączony i wysiadam z samochodu, po otwarciu drzwi zaczynają mi mrugać kierunkowskazy osiem...
koledzy schemat podłączenia tego alternatora też jest dobry, ja podłączam trochę inaczej, na alternatorze jest zacisk 67 ( wychodzący z szczotek)i jego podłączyć pod zacisk regulatora 67, drugi zacisk z regulatora 15 pod stacyjkę po zapłonie. Kontrolkę ładowania należy podłączamy jeden przewód pod stacyjkę po zapłonie tak jak zacisk 15 z regulatora,...
Tak. Jeden z przewodów podłącza się bezpośrednio do +12V, jest to podtrzymywanie ustawień w radiu. Drugi podłącza się za stacyjką +12V, ten uruchamia radio.
A może wykorzystać zestaw: akumulator 18650 + ładowarka TP4056? Ładowarka podpięta pod akumulator samochodu. Jeżeli miało by nic nie pobierać prądu z akumulatora gdy auto stoi to można ładowarkę podłączać "po stacyjce" Gdy odpalasz auto i gdzieś sobie jedziesz to ładowane są Twoje akumulatory.
Zaczynamy od czarnego przewodu (może być z paskiem) i to jest masa , podłączamy do niego próbówkę i szukamy plusa akumulatora, następnie szukamy plusa po stacyjce ,może być jeszcze też przewód ze światłem postojowym. Więcej napięć nie powinno być .Bierzemy baterię szukamy par przewodów posiadających jakiś wspólny kolor i podłączamy baterię powinno być...
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
Ale te radia podłącza się przez stacyjkę, bo mają taką opcję, że nawet bez kluczyka można je włączyć i bedzie grało przez godzinę.
No i tyle Ci wystarczy. 6V podłączasz do aku po stacyjce, szscz to wejście reulowanego napięcia (szczotki) a wzb to wzbudzenie.
Hmm, takie urządzenie jak miernik posiadasz? A nawet jeśli nie, to może chociaż kawałek kabla, żarówkę 12V i wspomniany akumulator? posiadam wymienione rzeczy tylko że stacyjki samochodowe to dla mnie czarna magia oczywiście tylko ich podłączanie
Musisz dołożyć dodatkowy przekaźnik na zasilaniu kamery, nie możesz jej zasilać wprost z żarówki światła cofania. Równolegle z żarówką podłączasz cewkę przekaźnika, na styk COM podajesz 12V po stacyjce, a kamerkę podłączasz do styku N.O.
Ok nie było masy na regulatorze. Mam problem z kontrolka oleju. Jak powinna być podłączona? Jak podłączam plus po stacyjce do 1 pinu kontrolki i drugi pin do czujnika to kontrolka nie zapala się. .. po włączeniu stacyjki Czy sprawny czujnik (1kabel) powinien zwierac do masy na wyłączonym silniku? Na odpalonym rozwiewa i kontrolka gaśnie?
Normalne, BMW i Skoda masę od przekaźnika odciążającego styki stacyjki podłącza do styku 50 na rozruszniku. Powoduje to, że w chwili gdy zalączymy rozrusznik przekaźnik rozwiera styki i nie ma prądu na układach nie potrzebnych do rozruchu silnika.
Miałem na myśli moduł zakupiony a nie ten uszkodzony. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/image... Tam gdzie napisane "do cewki" to w Twoim przypadku do plusa po stacyjce. Gaszenia nie podłączasz. "pickup" - w to miejsce przewód od czujnika na którym przy kreceniu wałem będzie plus,a drugi z czujnika do...
Przetwornica DC 12V CCFL. Np. można taką sobie machnąć, nie duża, akurat do motoru [url=https://allegro.pl/oferta/przetworn... Podłączasz do stacyjki do miejsc gdzie dochodzi napięcie po przekręceniu kluczyka. Są też bardziej zaawansowane przetwornice, które wyłączają się po zapaleniu świateł...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Witam. Nie podłączaj go do stacyjki bo w chwili włączenia idzie wielkie natężenie na wzmaka co Ci wypali po czasie styki w stacyjce a może się nawet okazać że zgubisz po drodze parę volt jak to miał kumpel. Moja rada- podłącz gruby kabel prosto z aku z bezpiecznikiem i masę od śruby bo nie ma sensu ciągać drugiego kabla a kabel pobudzający wzmaka od...
Tylko pamiętaj, żeby kluczyk ze stacyjki wyciągnąć (żeby Ci się nie zamknęły kluczyki w środku podczas podłączania) :D i nie odłączaj aku zaraz po zgaszeniu silnika - odczekaj chwilę (z 3-5min).
Ten fioletowy "car ignition" do czego służy? Czy podłącza się go do stacyjki, żeby po przekręceniu kluczyka pojawiło się tam napięcie?
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
stacyjka podłączać podłączać kanalizacja podłączać centralka
rozruch transformatora samsung opóźniony hasło wygasa
trabant schemat instalacja offgrid
QuestaSim SystemVerilog DPI-C: How to Call and Run C Functions in Testbenches Zwarcie na kablu wentylatora Indesit – dwa plusy na przewodach, przyczyny i diagnostyka