U mnie stacyjka jest na dwa razy do przodu czyli wkładam kluczyk na raz do przodu zapalają się kontrolki na dwa rozrusznik. Mogę tez wyjąć kluczyk na dwa z zapalonymi kontrolkami lecz cofam do tylu i gaśnie wszystko lecz przy otwarciu drzwi mimo wyłączonych świateł jakie fizyczne się nie palą --gąga-- licznik. Dodam szyby w pozycji na max do tylu i...
Z instrukcji wynika ze mam podłączać jak stacyjka jest na off. Nie mogłem zle podlaczyć bo 1 i 2 to różne gniazda Podłączam wszystko taką przejściówką http://obrazki.elektroda.pl/7909554900_1... http://obrazki.elektroda.pl/5870734700_1...
Radio ma tak: https://obrazki.elektroda.pl/9399486600_... Więc ogarnąłem że: te złącza na górze mnie nie interesują bo to funkcje jakieś specjalne złączka po środku to głośniki a złączka na dole to zasilanie, stacyjka i antena. Antena w berlingo jest aktywna czy pasywna? Czyli teraz brać tą wiązkę przewodów z samochodu prześwietlać...
Kilka podstawowych rzeczy odnośnie świecy płomieniowej. Jak w nazwie widnieje ma ona wytworzyć płomień przez co podgrzeje powietrze. Montuję się taką ilość świec ile jest kolektorów czyli rzędówka 1 świeca, V-ka 2 świece lub jedna na rozgałęzieniu. Ktoś pisał o 4 świecach ale to chyba w silniku z lokomotywy. Nie przesadzajmy, możemy sobie tylko zaszkodzić....
Dziękuje ale mam kilka pytań. 1. Rezystory na wej. omp-ampa będą w pewnym stopniu obciążać sygnały wejściowe czego chce uniknąć. Czy jest jakiś sposób żeby coś z tym zrobić? A jeśli obawiasz się jakichś ujemnych szpilek na wejściu, to powinieneś to zabezpieczyć diodami wpiętymi zaporowo pomiędzy masę a szynę sygnału. 2. Ok, tak zrobię. Dlaczego nie...
Jest jasność!!! :) Napięcie zapłonu (za stacyjką) podłączasz w miejsce oznaczone "+". Te 4-5 sekund być może będziesz musiał dobrać pojemnością kondensatora. Dobrze, gdybyś w sklepie popytał o transoptory o jak największej czułości, np. CNY17-III, PC827C itp. itd... Albo - jak napisałem - drugi przekaźniczek. Ten o możliwie dużej rezystancji cewki....
Znajdujesz zasilanie zapłonu, czyli plus po włączeniu stacyjki i podłączasz pod niego pomarańczowy. Niebieski na rozruch. Szary lub różowy na dodatkowy przekaźnik blokady, którym odetniesz zasilanie cewek zapłonowych. I wsio... Wystarczy przeczytać schemat.
Szybciej będzie to podpiąć pod włącznik świateł - tam masz wszystkie przewody jakie są Ci potrzebne a do stacyjki jest niedaleko. Podłączając pod przekaźnik (o ile taki w aucie jest) zostają jeszcze do podłączenia światła pozycyjne.
CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
Dziękuję za odpowiedź. Czy dawać jakiś bezpiecznik na tym kablu od zapalniczki które będę ciągnął? Bo zapalniczka jest po stacyjce.
Autor pisał, że podłącza żarówkę bezpośrednio do D+ alternatora, także to nie stacyjka.
Pod 6 podłączasz napięcie po stacyjce, pod 16 napięcie stałe z akumulatora i radio powinno smigać, a jeszcze przewód brake (3) podłącz do masy bo w innym przypadku nie będziesz miał obrazu na filmach. Nie wiem tylko czy w swojej audi znajdziesz napięcie po stacyjce, ale to najwyżej pociągniesz kabelek.
Pamięć podłączasz pod 12V przed stacyjką tam gdzie ono jest stale.
Do żółtego podłączasz + 12 po stacyjce czyli wpinasz się w przewód na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję acc i to samo podłączasz pod nóżkę 86 w przekaźniku
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
Raczej chodzi o włączenie alarmu jak przekręci się kluczyk. Po co ci alarm jak nie podłączasz zabezpieczeń?
Witam ja wczoraj miałem takiego blaupunkta chorus, i podłączałem go Us+ stacyjka+ oraz minus i odpalało normalnie na stole pozdrawiam.
Podłącza się do stacyjki - jak w samochodzie. Powinien być jeden styk, na którym pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Przewód może być grubszy od pozostałych za wyjątkiem przewodu łączącego stacyjkę z akumulatorem.
Jeśli to przewód od zapłonu to możesz go podpiąć gdziekolwiek pojawia się +12v po załączeniu stacyjki. Dość często te przewody są podłączane pod wiązkę idącą do wtryskiwaczy benzyny.
Czarny masa Czerwony +12V po stacyjce Żółty +12V stałe z akumulatora pozdrawiam
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Żółty przewód w radiach samochodowych to "memory" i powinien być podłączony przed stacyjką (ciągły "+"), czerwony po stacyjce (rozłączany "+"). Przewód "mute" podłączało się pod telefoniczny zestaw głośnomówiący, tak aby w momencie "odebrania" lub dzwonienia telefonem wyciszyć muzykę. Niebieski przewód separatora powinien być podłączony do wyłączanego...
Próbowałem nie ma szans nie ruszy nawet na krótko podłączałem pod Aku stacyjkę bo myślałem że nie ma prądu i imo trzyma stacyjkę jednak to też nie pomogło Litości gorszych herezji nigdy nie czytałem. Jakie podłączanie stacyjki pod akumulator? Immo to nie mechaniczna część. Oddaj to auto do kogoś bo przy takim podejściu zaraz zepsujesz więcej niż jest...
żółty podłączasz zarówno do plusa po stacyjce jak i do przekażnika natomiast podłączenie do czerwonych jest obojętne
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
po pierwsze żeby mieć gaszenie podłączasz masę osobnym kablem do styku stacyjki nr 27; a żeby mieć światła masa osobnym kablem musi być podłączona do przełącznika świateł krótkie-długie do styku po prawej stronie tego dolnego
Witam Przy padniętej plecionce rozrusznik kręci tylko brak mu mocy i obraca silnikiem mozolnie do tego z przewodu ciśnieniowego wspomagania tego zbrojonego który wychodzi z pompy zaczyna po kilku sekundach wydobywa się dymek a gdy kierowca jest naprawdę uparty w końcowej fazie pęka przewód i zapal się. Sprawdz może stacyjkę a dokladnie ten dolny element...
W tym quadzie nie ma czegoś takiego, jest tylko gaszenie poprzez stacyjkę (na krótko podłączałem według schematu w załączniku).
Przecież masz napisane jak byk w instrukcji, ze zasilanie to przewody czarny (-) i czerwony to (+). W samochodzie podłączasz przez bezpiecznik 1 A do przewodu ON przy stacyjce i masy. Co za lenistwo!
GND - Masa ACC - Zasilanie po stacyjce DC12-32V - Stałe zasilanie Trigger - wyzwalanie (zazwyczaj podłączane pod sygnał do żarówki wstecznego) W zestawie nie było instrukcji?
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Witam autora tematu. Silniczek ten nie pochodzi od żadnej kosiarki a jedynie od agregatu prądotwórczego hondy lub innego podobnego. Widać to między innymi po sposobie mocowania oraz sposobie ułożenia wału a także jego zakończeniu. Tak jak widać w silniku tym oprócz podłączenia stacyjki zalecane jest jeszcze podłączenie kontrolki niskiego poziomu oleju...
Wezwałem fachowca. Podłączając żle stacyjkę uszkodziłem ścieżki na płytce. Zostały polutowane.
No to jak dokładka, to schemat każdego dowolnego układu kierunkowskazów. Ogólny schemat podałem. Podłączasz tak: + po stacyjce --> bezpiecznik --> przerywacz kierunkowskazów pin 49 --> z przerywacza kierunkowskazów pin 49a --> przełącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy lewa i prawa strona. Oczywiście druga strona żarówek do masy. Pin 31 przerywacza...
A więc tak złącze na przerywaczu oznaczone jako + podłączamy do stacyjki poprzez bezpiecznik dowolne złącze przekaźnika oznaczone jako L i P podłączamy do środkowego styku w przełączniku natomiast skrajne dwa podłączamy do lamp kierunkowskazów po jednym skrajnym złączu na stronę. Kontrolkę od włączonego kierunkowskazu podpinamy pomiędzy skrajne złącza...
Skoro działało, to logiczne jest, że źle podłączyłeś. Podłączanie starej nic nie da.
Normalne, BMW i Skoda masę od przekaźnika odciążającego styki stacyjki podłącza do styku 50 na rozruszniku. Powoduje to, że w chwili gdy zalączymy rozrusznik przekaźnik rozwiera styki i nie ma prądu na układach nie potrzebnych do rozruchu silnika.
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Tak. Jeden z przewodów podłącza się bezpośrednio do +12V, jest to podtrzymywanie ustawień w radiu. Drugi podłącza się za stacyjką +12V, ten uruchamia radio.
przecież te lampki ledowe nic nie ciągną... 1...2W... toż to więcej ciągną żarówki od ciśnienia oleju i ładowania które też świecą zanim odpalisz auto... ja ledy dzienne podłączam plus po stacyjce a minus podpinam pod plus żarówki pozycyjnej - wtedy po zapłonie się zaświecają, a jak włącza się normalne światła to gasną (bo mają na jednym i drugim kablu...
Ja zrobiłbym to tak: potrzebujesz diodę prostowniczą i mały akumulatorek 12v. Anodę diody podłączasz do punktu, gdzie zasilanie idzie po stacyjce, a katodę tam, gdzie idzie bezpośrednio z akumulatora. Do tego samego punktu podłączasz plus akumulatorka, minus do masy. Teorytycznie działałoby to tak: po podłączeniu zasilania ładowałby się akumulatorek,...
Kiedyś podłączałem w W210 pod bezpiecznik w skrzynce z napięciem po stacyjce a sterowanie na przewód lampy od pozycji. Resztę już robił automat.
Tak, do zarowki od ladowania nie podłączasz masy bo ona jest brana z alternatora. Jeden koniec zarowki to + po stacyjce a drugi koniec zarowki podłączasz do D+ i R
Jedyna odpowiedź to taka że miernik zafałszowuje wynik pomiaru. Prawdopodbnie jak wyłaczysz stacyjkę, podłączasz miernik to przejście jest ale przez jakiś inny układ: napęd wskazówek paliwa/temperatury, obrotomierz i pewnie jeszcze kilka innych urządzeń. Sprawdź żarówką połączoną do tego przewodu i do masy czy aby napewno masz tam prawidłowy sygnał...
Montujemy stacyjkę Przewód od śruby rozrusznika 0 przekroju 6mm2 to jest zasilanie stacyjki podłączamy pod nr 30.Po włożeniu kluczyka masz napięcie na zacisku stacyjki nr 15 i nr 54 Od zacisku 54 przewód który zasila kierunkowskazy idzie do tablicy bezpieczników i z tablicy spod bezpiecznika przewód zasila przerywacz kierunkowskazów i z przerywacza...
bo będzie prościej - podłączasz do alternatora tylko kontrolkę wzbudzenia (druga noga żarówki do + po stacyjce) i gruby plus do akumulatora i tyle
Jeśli chcesz , aby Ci się świeciły same LEDy musisz podać +12V przez włącznik . Żeby napięcie nie "cofnęło się ) na lampy oświetlenia , musisz zastosować diodę prostowniczą , która przepuści prąd na LEDy i zamknie dopływ do żarówek . Podłączasz +12V (najlepiej załączany stacyjką ) do plusa LED , przez on/off i diodę prostowniczą . Jeśli diodę podłączysz...
podłączać stacyjka podłączać kanalizacja tempomat podłączać
starego skanera przycisk zmywarka candy megane odpalić
naprawa udaru makita odkurzacz einhell
Czujnik Miele 9976603 Pt1000 – gdzie kupić tanio, zamiennik 9976604, Allegro, north.pl Schemat serwisowy odkurzacza Panasonic MC-E962 – gdzie pobrać PDF, modele MC-E960/961/962