Witam. Które kable połączyć aby odpalić bez stacyjki. Rozleciała się a na nowej nie działa. I chce sprawdzić czy to stacyjka czy coś innego. Odpalany z rozrusznika. Chiński cross 125. Zdj
helo 30 prąd stały obydwa zwarte po wciśnięciu kluczyka do 30 dołączone zostaje 15 i 54 w pozycji 1 połączone są 15/54 i osobnym obwodem 58/57 w pozycji 2 15/54 58 odłączone zostaje 57 a dołączone 56a pozycja 3 15/54 58 odłącza 56a a łączy 56 b i opis 30 + stały 15/54 + za kluczykiem 58 pozycyjne tył 57 pozycyjne przód 56a mijania 56b drogowe pozdrawiam
Masz problem z połączeniami przewodów do stacyjki ,od stacyjki do włącznika (z dźwignią). Gdzieś jest przypalone połączenie. Styki w stacyjce, też mogą być przypalone. Pozdrawiam
Od klemy plusowej odchodzi przewód, gruby na rozrusznik i cieńszy, który daje zasilanie na skrzynkę bezpiecznikowa i stacyjkę . Sprawdź połączenie tego przewodu w okolicach akumulatora .
Hej Kiedyś spisałem rozpiskę od benzyny: Witam Jako że dziś rozbebeszałem instalację to oblookałem piny kolory i oznaczenia w stacyjce w mercu W201 190E(1.8e), opis pewnie będzie pasował to każdej wersji benzynowej, możliwe że również do benzynowych 124 i częściowo innych modeli. Również częściowo będzie się odnosiło do diesli, ale to trzeba zweryfikować!!...
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Jak nie masz podpisanych numerów to przecież możesz dojść po kolorach. 59- czerwono-biały 2- brązowo biały 30- czerwono-zielony 57a- szaro-czerwony 15- czarny 31- brązowy 56- biało-czarny 86- czarno niebieski
Jeżeli mogłeś zapalić skuter przy wyłączonej stacyjce to rozłączyłeś kostkę tam od stacyjki jest taka sprawdź połączenie do prądnicy.
ociz, są trakie co biorą więcej nie chodzi mi o odłączenie całości stacyjką, napisałem jasno że chodzi o połączenie stałego z tym po stacyjce (czytaj czerwonego z żółtym)
da się to podlaczyc na stole mam taki kabel dorobiony. schemat i do przodu.
Jak rozrusznik nie kreci to akumulator do sprawdzenia, dalej kostka stacyjki i połączenie elektryczne rozrusznika. Może masy brak.
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
Pierwsze co to kostka stacyjki i ... połączenia masowe klem ujemnych na akumulatorze i karoserii.
Przepraszam ,co to znaczy po stacyjce, czy to znaczy, że mam podłączone przez stacyjkę czy może poza stacyjką? "Po stacyjce" to znaczy że stacyjka łączy to połączenie, gdy stacyjka jest wyłączona to i połączenie jest rozłączone.
Witam.Warto po jeździe sprawdzić czy się nagrzewają styki stacyjki abo połączenia w skrzynce bezpiecznikowej itp.Ma pewno coś się przypala i wkrótce przepali się całkiem,więc zapobiegaj.
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
Powinien być bezpiecznik. Zrób jakieś fotki z widokiem połączeń od akumulatora do stacyjki. Bezpiecznik na linii akumulator-stacyjka. Na linii stycznik - rozrusznik nie będzie. Trzeba po prostu sprawdzić połączenie od akumulatora poprzez stacyjkę do rozrusznika.
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
Probówka do rączki i sprawdzić połączenia stacyjki
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Po włączeniu stacyjki i uruchomieniu auta nie telefon nie łączy z autem, pojawia się pytanie, czy nawiązać połączenie. Natomiast po wyłączeniu stacyjki - połączenie automatycznie się rozłącza. Jak ustawić, żeby automatycznie łączył się z autem?
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
Ale i tak tych z czarnym nie łącz z innymi.
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Przekaźnik blokady załącza się chyba dopiero po przekręceniu kluczyka przy rozbrojonym alarmie. Sprawdź jeszcze połączenie plusa po stacyjce. Jeśli montowałeś ten alarm trochę po ciemku, to możliwe ,że wplątałeś gdzieś jakiś wolny przewód i stąd te jaja.
Dzień dobry, zgubiłem kluczyk do samochodu jest to renault megane 1. czy jeśli zamówię nowa stacyjkę to czy będę mógł połączyć nowy pilot z samochodem tak aby działał zamek centralny czy konieczna jest wymiana również wszystkich zamków.
Kolego do stacyjki nie idą kable od rozrusznika tylko sterowanie do elektromagnesu rozrusznika. Masz stacyjkę z układem połączeń https://www.google.com/shopping/product/...
nie ma nowszej czy starszej stacyjki, połączenia wewnętrzne we wszystkich są te same, jest tylko inne połączenie przewodów do stacyjki
W takim razie sprawdź miernikiem, czy na przewodzie czarno-białym pojawia się połączenie z masą przy pozycji wyłączonej stacyjki.
dokładnie, tylko ja nie mam schematów żeby sprawdzić połączenie stacyjki z komputerem. możesz sprawdzić u Siebie na schematach jak połączona jest stacyjka z ecu ?
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Zasilanie na gnieździe OBD zawsze jest . Z blokadą kierownicy powinno być połączenie "bez stacyjki". Wystarczy że "wysypała" się pamięć z blokady i samochód unieruchomiony. A tak ogólnie - to jest jakieś połączenie z jakimś dowolnym modułem ?
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Fabryczny centralny tak się nie zachowuje, nie ma połączenia ze stacyjką. Masz tam jakiś alarm lub jego pozostałości ewentualnie otwieranie pilotami?
Sprawdź jeszcze kostkę stacyjki i połączenie masy przy tylnych światłach.
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
C330 ma połączenie od akumualtora do stacyjki. Jak się alternator przyłączy do tejże stacyjki to prąd ładowania będzie od stacyjki przez amperomierz do akumulatora. Kolega nie doczytał co tam napisałem. Zasilanie świateł w C330 i C360 jest z tego właśnie połączenia między akumulatorem za stacyjką. Na rozruszniku jest połączenie do alternatora i to wszystko.
Kostka stacyjki lub jej połączenie z rozrusznikiem.
Pętla na stacyjce i jej połączenie z puszką immo do poprawy.
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Według schematu na jeden niebieski podajesz minus to na drugim ten minus wychodzi i dajesz go do mijania.. Stacyjka do czerwonego,urządzenie sprawdza wzrost napięcia i załącza światła.
25- immo » 10-adaptacja » 00 (kanał) » jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 i zatwierdzasz Przy stacyjce jest antenka do immo z wtyczką sprawdź połączenie jak dopasowananie nie pomoże.
nie kombinuj już z tym przekaznikiem tylko zrób tak jak ci napisałem,czyli 85 do alarmu, 86 połącz z 30[nie musisz dawać go do stacyjki bo plusa weżmie z przeciętego obwodu],przetnij obwód i jego stronę z pokazującym sie napięciem[od stacyjki] połącz z 30 a drugą stronę z 87a i będzie hulać aż miło.
dokładnie kostka pod stacyjką lub inne połączenie w tych okolicach
Sprawdzałeś połączenie stacyjki z masą.
Psząc "kostka pod stacyjką"miałem na myśli nie połączenie stacyjki z aku tylko zespół styków w samej stscyjce to by tłumaczyło dlaczego pali na pych a na rozrusznik nie
czerwony akumulator(+) czarny (+)po załączeniu stacyjki zielony masa(-) czarno-biały gaszenie połącz kabel czerwony i czarny ze sobą (będziesz miał całe zasilanie światła itp.) połącz zielony i czarno-biały jak chcesz zgasić silnik (pamiętaj czarno-biały jest do gaszenia) Dodano po 8 Ale ja na twoim miejscu w takie rzeczy bym się nie bawił tylko kupił...
Podaj na krotko napiecie na elektromagnes i zobacz czy zakreci. Jesli tak, to kostka stacyjki / jej połączenie z rorusznikiem. Jak nie zakreci to wiadomo co.
https://allegro.pl/oferta/12v-10a-modul-...
Z drugiego zlacza gwintowego na,,styczniku,,wychodzi plecionka,jakies 2cm.dlugosci i wchodzi w obudowe rozrusznika do szczotek plusowych.Ta plecionke stycznik laczy z kablem z aku.i rozrusznik kreci.dodaj do tego przewod sterowania ze stacyjki i masz 3kable
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
szukam informacji o umiejscowieniu przekaźnika zamykającego połączenie stacyjka rozrusznik w Scenic 2001 1.6 16 v Oczywiście automat. Objawy jak w temacie, autko według kaprysu kręci lub nie kręci :)
Czesc Widze ze albo nikt nie wie jak rozwiązać ten problem albo nie chce. Moze jednak chociaz kros podpowie czy i gdzie w 206 jest jeszcze jakis bezpiecznik, ktorego nie ma na wierzchu, gdzies poza skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika Dla tych co wiedzą ten temat jest tak śmieszny że się nie wypowiadają. I nie jest tak że nikt nie chce, bo tutaj...
1 masa zasilania czarny 2 + 12 V power czerwony 3 ster. ant. autom. niebieski z białym paskiem 4 - - 5 głośnik RF+ szary 6 głośnik RF- szary z czarnym paskiem 7 głośnik LF- biały z czarnym paskiem 8 głośnik LF+ biały 9 + 12 V batt. żółty 10 podświetlenie pomarańczowy 11 tel mute brązowy 12 EXT. AMPL. CONT różowy 13 głośnik RR+ fioletowy 14 głośnik RR-...
Sprawdź połączenie przy antenie immobilizera (trzeba rozebrać obudowę stacyjki). Tam często pojawia się "przerwa". Jak a4 nie odpala to nie męcz akumulatora, tylko wyłącz zapłon i próbuj ponownie ale nie za długo (jak ma zapalić to zapali w miarą szybko).
Chłopie odczep się od wszelkich czujników Masz tylko do sprawdzenia akumulator, stacyjkę i rozrusznik i wszelkie między nimi połączenia, plusy i minusy
Z tego co pamiętam volvo ma przekaźnik.
Sam sobie odpowiedziałeś , coś nie łączy.Jeśli ładowanie nie świeci to regulator napięcia.Sprawdź połączenie stacyjka-regulator-alternator(szczotki)
Na pewno masz tą samą wersję co jest schemat (S51/1 C), gdyż podejrzewam że masz instalację ze światłem Halogen HS1. W prawym schowku (tam gdzie filtr) będą trzy moduły: moduł zapłonu, układ ELBA (4 złącza) i układ EWR (6 złącz i radiator). Najprawdopodobniej masz problem z tym układem EWR. Jest to ogranicznik napięcia dla światła halogen, posiada jeszcze...
Jeżeli ma tylko dwa wyjścia (+ masa oczywiście) to najprawdopodobniej połączony jest w ten sposób, że duży zacisk, to (+) do akumulatora, mały do kontrolki ładowania, której drugi zacisk połączony jest z (+12V) po stacyjce. Typowe połączenie by uprościć instalację samochodu. Cała elektronika wewnątrz alternatora.
Hmm...jesli się nie mylę to w gdzieś w okolicach pod kolanami kierowcy, ale nie zalicznikiem. Pewnie bliżej włacznika świateł niż stacyjki
Alarm może być uszkodzony. Jego usunięcie wymaga połączenia dwóch przewodów odpowiadających za gaszenie silnika od stacyjki.
Kontrolka od ładowania zasilana jest w taki sposób, że z jednej strony przychodzi plus po stacyjce zasilający całą deskę, a z drugiej przychodzi plus w momencie gdy alternator się pobudzi i zacznie ładować. Kiedy po obu stronach są plusy to kontrolka gaśnie. W Twoim przypadku ginie zasilanie od strony stacyjki, dlatego gaśnie cała deska a kontrolka...
Kostka stacyjki, połączenia głównych plusów i masy na budę.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
Kwestia w odpowiednim podłączeniu zasilania. Zapewne przewód z oznaczeniem +12ACC masz podłączony pod przewód od stacyjki a z oznaczeniem +BAT pod stałe 12V. Zamień połączenie lub złącz 2 przewód i podłącz pod przewód ze stałym 12V.
KENWOOD KDC-7070R, KDC-5040R, KDC-4590R, KRC-958R, KRC-778R i inne z tamtych lat styk Sygnał Kolor przewodu 1 masa zasilania czarny 2 + 12 V power czerwony 3 ster. ant. autom. niebieski z białym paskiem 4 - - 5 głośnik RF+ szary 6 głośnik RF- szary z czarnym paskiem 7 głośnik LF- biały z czarnym paskiem 8 głośnik LF+ biały 9 + 12 V batt. żółty 10 podświetlenie...
nie ma przewodu bezpośrednio z aku do stacyjki (połączenia opisałem kilka postów wyżej) jest jedynie przewód od plusa akumulatora na bezpiecznik styk 30 i z tego bezpiecznika na styk 30 stacyjki
Podłącz inny akumulator lub sprawdź połączenia i mase.
Jego trasa wygląda tak-ze stacyjki idzie w wiązce do połączenia wiązki przedniej z tylną, następnie przepustem schodzi błotnikiem wewnętrznym w dół i progiem podąża do komory silnikowej, i tam biegnie wiązką po wzmocnieniu poprzecznym i do rozrusznika.
Gratuluję sukcesu. Przynajmniej kierunkowskazy działają, więc połowa ELBA'y jest OK. Odnośnie lampy. Jeżeli kabel niebieski (chyba-bo zdjęcie fatalnej jakości) podłączony do punktu masy lampy jest kablem masy a ten z lewej ciemnoniebieski idzie do 59b, to wszystko jest OK. Odnośnie stacyjki. Jeżeli jest tak jak piszesz, to stacyjka na złom. Z taką nie...
Sorro, co do tego błędu komunikacji, to też tak miałem kilka razy, np po połączeniu i usunięciu błędów, trzeba było kilka razy potem wyłączyć i włączyć stacyjkę i próbować połączyć. Za którymś razem załapał. Może spróbuj zmniejszyć prędkość transmisji w ustawieniach portu com.
Witam Mam problem z połączeniem wentylatora nagrzewnicy w Zetor 6011 oraz nie wiem jak powinno wyglądać połączenie od stacyjki do rozrusznika i nowego alternatora z wbudowanym regulatorem napięcia. Jest ktoś w stanie napisać lub namalować jak to ma dokładnie być. Dodam że mam dwa wentylatory. I jeszcze pytanko podłączyłem pływak baku paliwa chciałem...
To jest amperomierz, bez połączenia z masą i jego połączenie nawet bez stacyjki NIE SPOWODUJE negatywnych konsekwecji, nie wyładuje akumulatora ani nic z tych rzeczy; przeciwnie: od razu będzie widział Kolega pobór prądu, np przez zapomniane światlo czy coś w tym stylu. Tylko dałbym go w inne miejsce (dorysowałem, bo i lampka jest źle) bo jeśli ma Kolega...
Witam Zrobione, mniej więcej tak jak Kolega na schemacie odręcznym rozrysował! Faktycznie brakowało na styczniku kabelka zasilającego +. Stacyjka w pozycji OFF robi zwarcie do obudowy i wyłącza silnik. Na schemacie połączeń jest mała różnica miedzy połączeniem u mnie. Mianowicie, Pierwszy gruby kabel czerwony "+" z zamocowania śrubowego od stycznika...
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
Napisz proszę jakoś bardziej czytelnie bo cieżko jest mi zrozumieć Twoj problem. Po ostygnieciu czego, kiedy silnik odpala a kiedy już nie, połączenie stacyjka <-> bendix, co rozumiesz przez to.
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
Tak jak wspominalem, bezposrednie połączenie ze sterownikiem. Schemat jest troche inny, ponieważ stacyjka jest na przycisk (mikroswitch). Kupiony nowy ale już jakiś czas temu.
Kostka Opla ma zamienione plusy w odniesieniu do opisu instalacji dla kostki Sony. + 12V cały czas przychodzi na pin 15 (czerwony) a nie na 12 (żółty). Na pinie 12 jest + 12V po stacyjce. Wykonanie połączenia wg. opisu: "Stacyjka bez położenia ACC" na złączu dostarczonym przez Sony tu uszkodzi obwód stacyjki - przeciążenie. https://obrazki.elektroda.pl/3271911900_...
Masz wiele rzeczy do sprawdzenia. Zacznij od sprawdzenia masy, stacyjki, poprawności połączeń w instalacji.
Witam! Zauważ, że jeśli podłączyłeś żarówkę pomiędzy stykiem 15 stacyjki i stykiem 15 regulatora a następnie połączyłeś (zwarłeś) styk 15 stacyjki i styk 15 regulatora to żarówka nie ma prawa świecić - jest zwarta. Pozostaw żarówkę i usuń połączenie styku 15 stacyjki ze stykiem 15 regulatora.
tzn rozrusznik nie kręci. Jeśli masz taki objaw to tylko wina rozrusznika, stacyjki lub połączenia stacyjki do elektromagnesu rozrusznika i na tym się skupić i nie tworzyć śmiesznych teorii....
Jeżeli chce Ci się w to bawić i jeżeli jest dobry dostęp sprawdź wiązki czy są przejścia. Skoro nawet akumulator Ci się nie świeci musisz sprawdzić połączenie akumulatora ze stacyjką, sprawdź też rozrusznik czy nie są gdzieś styki przepalone, przewody itp. Myślę że lepiej byloby gdybyś zaprowadził go do elektryka
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
C17 to diesel na sterowniku EDC16 z innym układem imobilajzera.Do sprawdzenia zasilanie , oporność cewki przy stacyjce ,transponder w kluczyku ,połączenie CAN z EDC16.
Ok, w ten sposób sprawdziłeś, że masz sprawny czujnik. Rozumiem, że żarówka nie zapaliła się ani razu bez względu na obroty itp. Licznik możesz sprawdzić poprzez połączenie przewodu idącego do czujnika ciśnienia z masą - kontrolka powinna się zapalić (stacyjka w pozycji zapłon).
Witka! Te wszystkie objawy to wynik słabych kontaktów elektrycznych. 1.Pisałeś o plecionce,sprawdź raz jeszcze. 2.Nie zapominaj o gicio przewodzie od aku.+ do rozruchu.(złącza oraz sam przewód zdarzało się,że przełamywał się w oklocach skrzyni biegów). 3.Przewód od aku.+ złącze przy aku do stacyjki,kostki stacyjki i sama stacyjka. 4.Połączenie masy...
schemat jawy175 i połączeń stacyjki jest w książce"motocyklowe instalacje elektryczne" z 2003r [/list]
Już sprawa rozwiązana. Okazało się że zwarcie poszło aż do stacyjki i przypaliło połączenia, wystarczyło zmostkować przewody i światła postojowe palą się po przekręceniu stacyjki. To takie rozwiązanie puki nie kupię nowej stacyjki, chociaż wcale mi to nie przeszkadza.
Połączenie czerwonego przewodu pod wykładziną bagażnika lub klema zmieniana i tam jest kłopot. Dalej kostka stacyjki i skrzynka z bezpiecznikami. Dziwne, że na stop wystarcza prądu ;)
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
Jest źle, ponieważ przekaźniki muszą być sterowane za pośrednictwem jakichś wzmacniaczy (driverów), w najprostszym przypadku tranzystorów npn. Podaj parametry twoich przekaźników (rezystancja cewki), to powiem jakie mogą być tranzystory. Połączenia z instalacją samochodową (stacyjka, itp) - to nie moja "branża" :D . Pozdrawiam.
Witaj, pracuje w serwisie Kia, problem leży po stronie kostki anteny immo która jest dopięta do obudowy stacyjki. Trzeba zrobić dodatkowy mostek żeby ominąc owe połączenie. Problemem jest nie prawidłowy styk, zauważ że w tym momencie nie zapala sie immo. Temat przerabiany setki razy i setki razy pomógł, pozdrawiam.
mam taki schemat ale ja klade od nowa cala instalacje... mam nawet dobry ten schemat ale niestety za bliska sa linie przy sobie i nie raz nie wiem czy polaczyc kable czy nie
połączenie stacyjka stacyjka połączenie światła kostek stacyjka połączenie
lista kanał samsung filtry sinusoidalne schemat prostownika elektronika
Kod błędu TCO 570 w Scania - przyczyny i rozwiązania Światła w Iveco Daily III włączają się po zapłonie - przyczyny i rozwiązania