Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
Jeżeli mogłeś zapalić skuter przy wyłączonej stacyjce to rozłączyłeś kostkę tam od stacyjki jest taka sprawdź połączenie do prądnicy.
Jak rozrusznik nie kreci to akumulator do sprawdzenia, dalej kostka stacyjki i połączenie elektryczne rozrusznika. Może masy brak.
Pierwsze co to kostka stacyjki i ... połączenia masowe klem ujemnych na akumulatorze i karoserii.
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
Kostka stacyjki, skrzynka bezpieczników, połączenia instalacji jak i skorodowane przewody - wybierz sobie. Prąd na zaworek idzie od stacyjki. Do stacyjki pewnie dochodzi bo kontrolki pewnie świecą. Ciekawe czy nie gasną podczas kręcenia???
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Sprawdź jeszcze kostkę stacyjki i połączenie masy przy tylnych światłach.
Kostka stacyjki lub jej połączenie z rozrusznikiem.
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Podaj na krotko napiecie na elektromagnes i zobacz czy zakreci. Jesli tak, to kostka stacyjki / jej połączenie z rorusznikiem. Jak nie zakreci to wiadomo co.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
dokładnie kostka pod stacyjką lub inne połączenie w tych okolicach
Kostka stacyjki, połączenia głównych plusów i masy na budę.
A w jakim stanie masz akumulator? To, że połączysz rozrusznik bezpośrednio z akumulatora i zapala to norma nawet na słabym akumulatorze, bo pomijasz wszystkie połączenia po drodze. Kostka przy stacyjce może być już zużyta i nie zawsze poda prąd do cewki rozrusznika.
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
Połączenie czerwonego przewodu pod wykładziną bagażnika lub klema zmieniana i tam jest kłopot. Dalej kostka stacyjki i skrzynka z bezpiecznikami. Dziwne, że na stop wystarcza prądu ;)
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
To zapewne oznacza że stacyjka nie ma połączenia z masą lub sama w sobie nie zwiera do masy. Początkowo polecam rozłączyć różne kostki w okolicy stacyjki i sprawdzić czy coś nie jest skorodowane. Jeśli tak - wyczyścić. Zalecam rozłączać kostki pojedynczo by się nie pogubić co gdzie było :) . Jeden przewód który idzie do stacyjki powinien być połączony...
Przyjrzałbym się jeszcze kostce stacyjki i okablowaniu silnika, w tym połączeniu masowemu silnika z nadwoziem. Do demontażu mostka nie trzeba odkręcać alternatora. W maluchu to kupa roboty i da się tego uniknąć. Bo pewnie on dostał przy jeździe z urwanym przewodem prądowym. Do sprawdzenia też regulator napięcie - to jest metalowy bloczek na korpusie...
A w kostce stacyjki w corsie powinno być napięcie?..
akumulator nowy i też może być spadek napięcia ? Nie akumulator, a instalacja robi problem. Choćby kostka stacyjki, ale niekoniecznie ona. Jak gdzieś jest słabe połączenie, to za nim będzie spadek napięcia.
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Macał-sprawdzał połączenie kostek również przy stacyjce,aż znalazł.
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
Witam Jeśli rozrusznik i cała reszta czyli kostka stacyjki oraz połączenia styków elektrycznych są w porządku to powoli aku Ci sie kończy albo masz za małą pojemność.Pozdrawiam.
Witam, Panowie, potrzebuje schemat działania stacyjki o numerze 87561528 od NH T175. Chodzi mi o połączenia poszczególnych pinów kostki na poszczególnych pozycjach stacyjki. Probowalem wymierzyc to miernikiem, ale jakoś większość pinów jest bez odpowiedzi. Czy stacyjka jest również parametryzowana jak przełącznik rewersu?
Witka! Te wszystkie objawy to wynik słabych kontaktów elektrycznych. 1.Pisałeś o plecionce,sprawdź raz jeszcze. 2.Nie zapominaj o gicio przewodzie od aku.+ do rozruchu.(złącza oraz sam przewód zdarzało się,że przełamywał się w oklocach skrzyni biegów). 3.Przewód od aku.+ złącze przy aku do stacyjki,kostki stacyjki i sama stacyjka. 4.Połączenie masy...
Kostka stacyjki , brak 15 po połączeniu na 50. Brak impulsów z czujnika wału korbowego.
No pewnie, ale tam jest niezbyt wygodnie. W samochodzie problemem jest pewne połączenie z istniejącą instalacją. Trzeba zapewnić też dobrą izolację połączenia, żeby nie spowodować pożaru. Zasilacz do telefonu pobiera znacznie mniej prądu niż typowe odbiorniki w samochodzie.
Witaj, pracuje w serwisie Kia, problem leży po stronie kostki anteny immo która jest dopięta do obudowy stacyjki. Trzeba zrobić dodatkowy mostek żeby ominąc owe połączenie. Problemem jest nie prawidłowy styk, zauważ że w tym momencie nie zapala sie immo. Temat przerabiany setki razy i setki razy pomógł, pozdrawiam.
Psząc "kostka pod stacyjką"miałem na myśli nie połączenie stacyjki z aku tylko zespół styków w samej stscyjce to by tłumaczyło dlaczego pali na pych a na rozrusznik nie
Prawdopodobnie kostka stacyjki będzie do wymiany, można ewentualnie sprawdzić połączenia do niej przy kolumnie. Może się coś wypięło, zaśniedziało, wytopiło lub pękło w samej kostce.
przekażę mu że to może być uszkodzone połączenie masowe albo uszkodzony przekaźnik Chcesz go denerwować? Jak ma podstawowe pojęcie to sobie sam poradzi. Czy to może być kostka stacyjki? Może, to pierwsze co mi przyszło na myśl oglądając filmik. Żadna masa ani przekaźnik. Na zegarach widać że ginie 15.
odcięło mi pompę paliwa i zapłon Jesteś pewny, że odcięcie było zrealizowane na zasilaniu pompy paliwa i na "zapłonie" ? W opisywanym przez Ciebie przypadku, konieczne byłyby dwa obwody odcięcia. Ile par przewodów "połączyłeś ze sobą", były dodatkowe przekaźniki sterowane z centralki ? Może to nie jest wina alarmu. Dlaczego demontowałeś ten alarm z...
Sęk w tym że na wiązce przewodów jest taki prosty „konfigurator” połączenia. Sprawdź po przewodach gdzie są połączone ze sobą przewody żółty i czerwony, rozdziel je i miernikiem sprawdź na którym pinie kostki jest napięcie „po stacyjce” a na którym napięcie jest bez względu na położenie kluczyka w stacyjce. Ten z zasilaniem po...
Pierwsze bezpieczniki ,a dwa jak masz skaner to wejdź w moduł poduszek i sprawdź co się mu nie podoba. W golfach 4 nawet kostka stacyjki może robić takie objawy.
Tak jak napisał jurand87sca - sprawdzić\wymienić bezpiecznik. Proszę zamieścić zdjęcie tego połączenia, bo wygląda na to, że przewody żółty i czerwony od strony radia ma Pan wpięte do przewodu żółtego od strony kostki samochodu, który podłączony jest do słaboprądowego obwodu stacyjki. Tak nie wolno. Pomijając gubienie pamięci, można uszkodzić kostkę...
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Instalacja jest dosyć prosta. Sprawdzilś wszystkie połączenia, kostkę stacyjki? A masz tam immo?
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Nie rozumiem tego że napięcie na przekaźnik powinno iść z tego samego punktu co BAT.? Czy chodzi tu o styki przekaźnika jak na poprawionym schemacie? Chodzi o to że przy zasilaniu prosto ( przy najmniejszej liczbie połaczeń stykowych ) z akumulatora i przy zasilaniu ze stacyjki gdzie ilość połączeń ( kostek, styków ) jest znacznie większa mogą ( ale...
Właśnie ,jak obroty widzi błędów brak to co? Kostka stacyjki może? Albo wiązka zgniła, brak gdzieś połączenia .Ale zanim wymienisz pół auta trzeba zrobić odpowiednie pomiary.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
Twój opis wskazuje raczej na przerwę w instalacji proponuje od tego zacząć czyli "przestrzel"połączenie alt-uku następnie srawdż kostkę stacyjki miernik do ręki i powodzenia .Daj znać o rezultatach nie można wykluczyć awarii alt. ale o tym pomyślimy póżniej .POZDRWIAM
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
Jest możliwe ale raczej podejrzewam uszkodzenie kostki stacyjki. Czy po jeździe kluczyk wyjęty ze stacyjki nie jest ciepły? Druga rzecz - to uszkodzenie połączenia masy. Przekaźnik #53 nie powinien się grzać, możesz go zastąpić innym przekaźnikiem a pojedynczym stykiem zwiernym o obciążalności 40A. VW ma manię oznaczania przekaźników numerkami, ale...
Ogólny przegląd połączeń przewodów, kostka stacyjki, rozrusznik.
Ręce mi opadają. Nie czytasz ze zrozumieniem! Na zdjęciach pokazujesz kostki z instalacji w samochodzie, a ja napisałem o kolorach przewodów w adapterze (przejściówce). Przecież Kenwood kdc-316u, nie ma wbudowanego gniazda ISO. Do połączenia zasilania radia zastosowano przejściówkę, której nie pokazujesz na zdjęciach. W kostce radia powinno być: czarny...
punkty połączenia mas. Kostka stacyjki. Trzeba rozebrać osłonę kierownicy i "na krótko" zmostkować odpowiednie piny stacyjki. Zobaczyć efekt.
witam, jest kilka przewodów podłączonych do klemy +sprawdź czy tam jest dobre połączenie, cześć
Sprawdziłeś stan klem na akumulatorze? Połączenia masy, do sprawdzenia stacyjka, kostka stacyjki, itd. Elementarne sprawy.
Witam Sprawdź połączenia (klemy,kostki ,przy stacyjce kostka).
Witam. Które piny we wtyczce podłączanej do kostki stacyjki mam połączyć żeby mieć zapłon i uruchomić silnik? Mam problem z odpalaniem i chcę sprawdzić czy to wina kostki czy rozrusznika?
Na początek sprawdź bezpiecznik nr 22 30A w sterowniku sieci pokładowej . Podłącz jakąś żaróweczkę kiedy tam zasilanie się pojawia i czy jest stałe . Od tego bezpiecznika jest połączenie w słupku po lewej. Zasilanie tego bezpiecznika jest z włącznika zapłonu ( i może kostka stacyjki nie domaga ??? choś wtedy przeważnie jest tez problem z dmuchawą )
Witam! Do sprawdzenia immo, połączenia ceweczki przy stacyjce, kostka stacyjki, i wyłącznik w drzwiach kierowcy. Zapalanie sie podświetlenia zegarów po otwarciu drzwi to jest normalne:)
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
To przygaszanie kontrolek , resetowania i włączanie się alarmu to wynik niskiego napięcia. Klemy - słaby kontakt lub niedoładowany akumulator. To ,że ładowanie masz na poziomie właściwym , to nie wszystko. Jest jesczce takie coś jak eksploatacja , krótkie trasy , częste uruchamianie silnika , i dogrzewanie świeć żarowych. Masz rację, że to efekt niewystarczającego...
Wystarczy wymienić samą kostkę stacyjki. http://obrazki.elektroda.pl/7991435300_1... Przy okazji warto sprawdzić stan styków w wiązce łączących się z kostką. Objawy mogą także wskazywać na słaby styk którejś z połączeń masowych. Awaria kontrolek nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Problem poprostu leży gdzieś w elektryce. Autor nie mógł...
Ile ten wyłącznik ma pozycji i jakie spełnia funkcje? Sprawdź sekwencję połączeń w kostce i sobie zaadaptujesz jakąś stacyjkę tylko musisz wiedzieć jaki układ połączeń potrzebujesz i ilość pozycji w jakich zatrzymuje się wyłącznik (+ ew. rozruch).
Odpalenie następuje po zwarciu styków L-B-S. Silnik pracuje w zwarciu styków L-B, po rozłączeniu tych styków, silnik gaśnie. Połączenie styków G i M w stacyjce następuje po rozłączeniu styków L-B, a wtedy silnik już gaśnie. Zwarcie styków G-M w trakcie pracy silnika, w kostce, bez stacyjki, na krótko nie gasi silnika, przez stacyjkę gasi, ale wtedy...
Problem tkwi w spadkach napjęcia w instalacji. Proponuje sprawdzić główne połączenia elektryczne, tj:główny przewód przy rozruszniku{połączenie akuś alternator},przewód od akusia do stacyjki,i kostka pod stacyjką,najlepiej przemierzyć to wszystko woltomierzem.
Sprawdź kostki na lewej podłużnicy - połączenie wiązki silnika z resztą instalacji wymień lub sprawdź profilaktycznie kostkę stacyjki (zespół elektryczny) czasami wytarty ząbek lub podpalony styk zrobi niezłe zamieszanie. Wymieniałem ostatnio gościowi kostkę na benzynie raz palił a raz nie, dwa lata facet miał problem paru mechaników zarobiło na wymianie...
To prosty układ beż żadnych BCM itp.Więc albo słabe połączenia koło akumulatora(masa itd.),kostka stacyjki, albo jest jakiś pseudo alarm i miesza.Ty się nie bój co mechanik powie tylko powiedz że chcesz wymienić kostkę i tyle.
Poszukaj kabelka idącego od cewki immo (pierścień na stacyjce).Tam jest kostka łącząca wiązkę cewki z wiązką immo.Rozruszaj połączenie,popsikaj,powinno być ok.:D
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Na 98% stare radio to było BNS 5.0 zaś właściciel poprzedni wstawił RNS-E rok auta 2005r. No to oba radia korzystały z tego samego podłączenia, tzw. złącze ISO 2. CAN jest w kostce fabrycznie. Jeśli radio wyłącza się po stacyjce i podświetlenie klawiszy reaguje na włączenie/wyłączenie świateł to CAN działa bo m.in. te informacje tą drogą są przesyłane....
Jak spojrzysz do tego złącza to masz tam cyferki. Jeśli nie to od strony anteny górny rząd 1-wolne 2-kontrolka code we wskaźnikach (białożółty) 3-zasilanie stałe +12V (30)(czerwonoszary) od strony anteny dolny rząd 4-masa diagnostyczna na pin 16 sterownika wtrysku (czarny) 5-(nie wiem ale jest kolor zielony) - przy opisie nie ma połączenia 6-linia code...
Witam te dwa grube kable to jest blokada zapłonu czyli przetnij pomaranczowy przewów w kostce stacyjki i połącz to szeregowo i problem rozwiązany
Sprawdź napięcie zasilające komp w czasie rozruchu, jeżeli jest dziwne lub pływające to mógł się rozsypać przekaźnik zasilający komputer. Widać to ładnie po podłączeniu fejsu na blokach pomiarowych. Połączenie ma cały czas, wiec napięcia ok. Zostaje kostka stacyjki, co koledzy wcześniej powiedzieli. Ewentualnie masy na silnik posprawdzaj, może być...
Poprzednik dobrze Tobie podpowiada, gdyż w momencie gdy stacyjka jest w pozycji "Rozruch" może nie być połączenia w kostce stacyjki na styk zapłonu - to częsta usterka a czasami w momencie "odpuszczania " z pozycji "rozruch", silnik zapala. Usterka Twojego auta jest typowa także dla sytuacji gdy duży pobór prądu przez rozrusznik powoduje spadek napięcia...
Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Miałem taki numer, wymieniłem kostkę od stacyjki i po problemie ale równie dobrze może to być skorodowane połączenie klemy na rozruszniku bądz akumulatorze (zakładam że akumulator jest pełnosprawny). Powodzenia........
dostał nowy czujnik, sprawdzony tak samo jak stary i jest OK dioda miga jak powinna ale auto nadal nie pali. Brak iskry jak podam + na przewód sygnałowy przy cewce to iskra jest. Wygląda ma to że może jest gdzieś przerwa w komunikacji komputer-moduł przy cewce. Nie wiem tylko który pin z kmputera idzie na moduł przy cewce, ma ktoś schemat połączeń komputera?
Trudno mi wnioskować na podstawie zachowań Poloneza co się psuje, ale jak nie chciał zapalić szkoda że nie wykonałeś jakiegoś pomiaru zwykłą probówką czy w czasie kręcenia rozrusznika jest zasilanie na moduł zapłonu. Bywa dość często w Polonezie, że w położeniu kluczyka na rozruch stacyjka nie podaje prądu na zapłon. Kontrolki na tablicy będą się świecić...
1 sprawdz połączenia masowe przewody koloru zielonego 2 od bieguna plusowego w akumulatorze podłaczony jest przewód z bezpiecznikiem sprawdz czy na kabel oczkach niema sniedzi i czy napiecie ma 12v 3 rozłacz kostkę stacyjki i zobacz czy złacza konektorowe są czyste. Potych zabiegach na 200% muszą dobrze swiatła swiecić pod warunkiem że jest sprawne...
Więc tak. Czerwono biały ze stacyjki jest zmostkowany z brązowym ze stacyjki do kostki z kostki masa na ramę. Czarno biały do żółtego z ewr. Dodano po 1 Dodaje zdjęcia połączeń. Lecąc od stacyjki w dół. 3zdjęcie tak jak mówiłem czerwono biały zmostkowany z brązowym ze stacyjki do kostki pod masę. Widoczne na 4zdjęciu.
CP to przewód do sterowania radiem - informuje on radio że są zapalone światła(w domyśle jest ciemno) i radio ściemnia wyświetlacz i podświetla przyciski - to tak w skrócie - mój pineer tak ma , inne mogą tylko przyciemnić wyświetlacz. Ciebie interesuje tylko PZg i PZ i ZC. ZC to masa - połączenie reszty zależy od Twojej konfiguracji - jeśli chcesz...
Od jakiegoś czasu alternator przestawał ładować po czym po chwili działał,działo sie tak kilkakrotnie. Sprawdziłem połączenie-brak prądu wzbudzenia ze stacyjki. Czy od stacyjki idą jakieś kostki itp.???Proszę o jakieś sugestie
Witam jestem tu nowy. I mam pytanie. Podlaczylem zapalniczke pod plus po zaplonie od kostki stacyjki za pomocą szybko zlaczki. I pytanie czy wsztko gra z połączeniem. Bo zapalniczka działa
Panowie, Hulajnoga naprawiona poprzez wymianę i sterownika na Chiński o odpowiedniej mocy oraz z czujnikiem hall`a. Nie było to bardzo trudne, większość kostek się zgadzało, trzeba było jedynie przerobić kostkę ze stacyjki tak żeby po przekręceniu kluczyka stacyjka podawała + na przewód "electric lock" oraz polutować na sztywno przewody z manetek hamulców...
Wyjmij akumulator i naładuj PORZĄDNIE do jakiś 15V Dodatkowo posprawdzaj połączenia/masy No nie ma czym naładować ( dobrze posprawdzam masę.moze to być kostką stacyjki?
Witam, tak jak w temacie posiadam radio z androidem, chcę je podłączyć w audi a4 b6 z systemem bose, ale nie ogarniam wiązki radia, jeśli chodzi o canbus dekoder, mam tam jak na fotce 3 dwu pinowe kostki, i nie mam pojęcia która z którą ma być tak naprawdę połączona, jeśli chodzi o główne połączenia + 12v stałe zasilanie żółty kabelek - gnd czarny jak...
Jeżeli taka kontrolka istnieje u Ciebie to powinna się ona zapalić po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po chwili zgasnąć. Uszkodzona stacyjka może mieć z tym dużo wspólnego - to nie musi być wina immo. Proponuję obejrzeć wtyczkę i kostkę stacyjki - powinny być tam opisy styków. Połącz 30 z 15 i zobacz wtedy czy auto zgaśnie po odpaleniu. Po połączeniu...
Na poważnie to immo nie zablokuje tobie samochodu podczas jazdy. Gdzieś ginie napięcie i tu jest problem. Do sprawdzenia są połączenia elektryczne oraz stacyjka i jej kostka.
Możesz wywalić tą kostkę z żółtego przewodu. To filtr przeciwzakłóceniowy. Połącz żółty z żółtym, czerwony z czerwonym. W kostce zostaw tylko zasilanie stałe, zasilanie po stacyjce i masę. A przede wszystkim: jak to może działać po stacyjce, skoro żółty i czerwony idący z kostki wchodzą razem do żółtego przy filtrze? I najprawdopodobniej to połączenie...
Ja widzę dwie możliwości. 1. Uszkodzenie w odbiorniku który jest zasilany ze stałego plusa i plusa po stacyjce - na schemacie widzę regulator napięcia oraz licznik. Czy quad ma wtrysk paliwa? Jeśli tak, to ECU może mieć też takie połączenie. 2. Brak masy w części instalacji, gdzie znajdują się odbiorniki zasilane ze stałego plusa i plusa po stacyjce....
W Golfie 3 jest styk S, przewód brązowo-czerwony i jest pod napięciem już od włożenia kluczyka (w Polo N6 wymagane jest jeszcze przekręcenie na tą sekundę na zapłon). Styk można użyć do STEROWANIA radia, nigdy zaś zasilania. Jeśli objawy są takie jak opisał Kolega - styk jest uszkodzony. Styki 15 (czarny) i X (czarno-żółty) są dostosowane do takiego...
Kontrolka oleju nie może gasnąć w reakcji na uruchamianie rozrusznika. Sprawdź połączenia masowe w aucie, a szczególnie stan połączenia masowego silnika z nadwoziem. Sprawdź kostkę stacyjki.
Jak kolega stwierdził,albo zimne luty albo złe połączenie kostki tablicy.Wyjęcie tablicy i tak mi się wydaje jest obowiązkowe,może wtedy coś więcej zobaczysz(może tylko zaśniedziało i wystarczy przetrzeć papierkiem ściernym)
Słaby kontakt masa albo zasilanie. Luźne połączenia instalacji (kostki) śniedź, słaby uszk. Akumulator, Uszk. bsi, uszk. bsm. Sporo jest możliwości. Uszk. stacyjka. Trochę pobusuj w aucie, ustal jakieś konkretne informacje, a wtedy będzie można pomóc.
Witam. Jako kostkę stacyjki rozumiemy zespół styków który znajduje się pomiędzy stacyjką, czyli mechaniczną częścią z kluczykiem a złączem elektrycznym z przewodami. Odpowiada ona za wszelkie połączenia kluczyka, czyli plus po stacyjce np do radia lub zapłon oraz rozruch. Miałem podobny przypadek, gdzie kostka nie podawała plusa po stacyjce, akurat...
Posprawdzaj połączenia masowe w środku auta albo może być problem z kostką stacyjki lub złączem zasilania trzeba jednym słowem szukać nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Kostka stacyjki, albo za duzy spadek napiecia w instalacji, rozrusznik, moze połączenia dodatnie albo masowe do poprawy. Przemierz spadki napięć
Witam! Przy wymianie stacyjki rozpadła mi się kostka spinająca i mam problem z poskładaniem w związku z czym potrzebuję schematu rozpiski połączenia przewodów kostki stacyjki ,numery wyprowadzeń -kolory przewodów. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. Gniazdo 6-pinowe...
Bywały kostki króre choć nowe to w stacyjce brakowało im trochę obrotu, więc po rozebraniu sprubuj przekręcić kostkę wkrętakiem. Powodzenia.
połączenie stacyjka stacyjka połączenie kostek stacyjka skoda
montaż szafy prywatne filmy cieknie pojemnika proszek
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
York 9kW monoblok – wymiana pompy obiegowej, dobór, procedura, Grundfos, Wilo Siemens Optiset Analog Adapter – podłączenie drugiego telefonu, konfiguracja UP0/E, splitter