Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
ale powiedzmy że stacyjka to nasz taki włącznik który zapala nam kontrolkę informując ze jest prąd czyli któryś z kabli jest plusowy, potrzebuję więc jeszcze drugiego włącznika który zakręci rozrusznikiem Na swoim rysunku odłącz niebieski kabelek/od stacyjki/ i podłącz go do innego włącznika ,.Drugi kabelek wyłącznika połącz z fioletowym kabelkiem...
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Musiał byś podciągnąć sobie przewód plusowy ze stacyjki
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
A co to za wózek widłowy? stacyjkę zastosuj i przekażnik na rozrusznik uruchamiany stacyjką, proste minimalna przeróbka i elegancka.
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Witam. Posiadam jeszcze taką informację serwisową "Ti",ponoć starsze sterowniki COO nie zawsze poprawnie odczytywały podłączoną przyczepę.Jest to informacja jak sobie w takim przypadku poradzić oraz oczywiście dokładny opis przeróbki.
Lewarek w podłodze też trzeba było zrobić. Zarówno w Syrenie, jak i póżniej Dacii 1310p bardzo szybko uszkodziły się stacyjki, wypaliły się styki. Zamiast wymieniać wkłady, obu tych samochodach zrobiłem po prostu taki niby przycisk start-stop. Do włączania zapłonu służył zwykły przełącznik przechylny, "hebel", a do włączania rozrusznika przycisk od...
Własnie tak:) zwarcie bylo na kablu ktory biegl do czujnika cofania. Zreperowałem to. A to ze cały czas swiecily kontrolki to wina stykow stacyjki. Po małej przeróbce wmontowałem styki ze stacyjki z fiata125p. Dziękuje wszystkim za pomoc. Problem uwazam za rozwiazany. temat zamkniety.
Te stacyjki służą załączeniu sterowania i oświetlenia kabiny i to nie jest wcale przeróbka, tylko opcja producenta
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne? No właśnie, patrze na fotki na allegro i to mocowanie też jest chyba spawane. Jak oderwać to mocowanie stacyjki i odwrócić je do góry nogami bo tego wymaga taka przeróbka? Wydaje mi się to bardzo trudne. To...
Pod wykładziną bagażnika jest gruby czerwony przewód rozłącz go jeżeli kontrolki swiecą dalej to problem leży w tej przeróbce i kłopot jest przy rozruszniku nejprawdopodobniej źle połączone przewody. Zlikwiduj tą przeróbkę a rozrusznikiem zakręcisz zwierając w czarnej kostce stacyjki przewód brązowy lub czarny z czerwonym. Oczywiście sprawdź podłączenie...
Wrzuć foto skrzynki bezpiecznikowej która jest pod maską. Kiedyś przerabiałem podobny problem. Trzeba było zrobić małą przeróbkę, mianowicie wysterować przekaźnik załączający wzmacniacz, tak by się włączał wraz z przekręceniem stacyjki, bynajmniej ja tak to zrobiłem. Radio z wysokiego poziomu audio wysterowało wzmacniacz.
Znalazłem rozwiązanie mojego problemu z JagCDI. Gdy się chce na chwilę zgasić guzikiem, nie ma problemu. Gdy zgaszę przyciskiem i odczekam więcej, niż ok. 10 minut, przez kilka godzin nie ma iskry. Przestałem gasić kill switch'em. Gaszę bardziej agresywnie, średnio gwałtownie wyhamowując silnik sprzęgłem. CIekawe, co może być powodem czasowym brakiem...
Witajcie! Posiadam kierownice Tracer Speed Driver Pro i wpadłem na pomysł wykorzystania jej do budowy lepszej kierownicy a mianowicie: - dołożyć sprzęgło i podłączyć pod aktualny kanał zamiast któregoś z przycisku - Stacyjka - ręczny - skrzynia biegów Da się przerobić aktualne kanały aby zamiast guzika dołożyć potencjometr i wykorzystać jako sprzęgło...
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Obstawiam, że ktoś wcześniej tak to przerobił. Może idzie tak zakodować komputerem, a jak nie to szukaj jakiejś przeróbki przy włączniku świateł, stacyjce czy przy komputerze/przekaźnikach.
żadnej przejściówki nie ma bo specjalnie odłączyłem wszystko tak aby została tylko firmowa wiązka z końcówką. Tam żadnych przeróbek nie widać a napięcie jest i tu i tu więc stąd moje pytanie gdzie może być jakaś awaria lub przeróbka. W samej stacyjce ? A jeśli tak czy jest możliwa taka awaria czy tylko i wyłącznie świadome przerobienie instalacji ?...
Zapłon najlepiej VAPE, z tańszych Ducati Energia lub Langfang Kokusan. Zwykłego elektronika nie opłaca się kupować. Stacyjka — ZADI zestaw do przeróbki do S51. Kierunkowskazy — 10W jajka od Yamahy WR/XT (bardzo tanie i dobre), tylko trzeba uchwyty dorobić. Warto przerobić automat stop od S51/1 (przy silniku). Z akumulatorem to jest tylko problem prawny...
Dzięki. Okazało się że instalacja jest tak przez kogoś przerobiona, że podłączenie przełącznika ze sklepu powoduje ciągłe świecenie kierunku w prawo (bez przerywania). oraz brak działania świateł. Pozostawiłem więc stary przełącznik i szukałem po kabelkach. Okazało się, że brakuje napięcia na przekaźniku przerywacza. Po podłączeniu do niego napięcia...
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Da się, tylko po co? Przełącznik kosztuje grosze, a wymiana to pół godziny roboty (tylko trzeba uważać na czujnik kąta skrętu i "taśmę" kierownicy). Poduszkę da się zdjąć tak żeby nie było śladu (bez przebijania "zaślepek" w kierownicy). W Grande miałem na stałe załączone mijania. On je gasi ze stacyjką, oraz na czas rozruchu silnika. Nie jestem też...
Kto to może wiedzieć jakie przeróbki masz w stacyjce? Podłącz pod 15 i jak kontrolka będzie świeciła niezależnie od tego czy kluczyk jest w stacyjce czy nie to przepnij pod 30. Kontrolka ma świecić jak jest kluczyk w stacyjce a zgasnąć jak go wyjmiesz. I przewód od kontrolki ma być podpięty do tego samego styku w stacyjce co przewód od reglera. Jak...
Jedno jest pewne, musi to być zasilanie po stacyjce, oraz musisz dołożyć dodatkowy bezpiecznik oraz dodatkowy wyłącznik.
Obecnie podłączone są 2,3,4,5,7 i 8 Brak zasilania po stacyjce na pin 6. Tak na początek/próby połącz 7 z 6.
Ze screena wychodzi że komputer od 106 po lifcie z silnikiem 1.4 KFW. Błąd immobilizera może wynikać z tego, że immo zostało ściągnięte (przeróbka ścieżek). Jak byś zmienił stacyjkę z kluczykiem to też prawdopodobnie byś odpalił. Wyciągnij transponder i zobacz czy odpali bez niego.
Jeśli masz dostęp( pojazd ma sprężarkę) do sprężonego powietrza, to elektrozawór NO( normalnie otwarty) podłączasz do +15 (napięcie po "zapłonie") i masy. W momencie włączenia zapłonu zawór się zamyka, uruchamiasz silnik. Powietrze się pompuje. Wyłączasz zapłon, zawór prądu nie ma i otwiera się dając ciśnienie na siłownik gaszenia. Edit: Dopiero po...
Bezpieczniki wymień na właściwe, psikanie w stacyjkę nic nie da, od dołu jest kostka elektryczna w którą wchodzą kable. Spróbuj ją zdemontować ze stacyjki i dopiero operuj sprajem. Jest też dobra metoda, a właściwie delikatna przeróbka, montaż przekaźnika zapłonu, co skutkuje odciążeniem stacyjki i powrót właściwego napięcia.
Spokojnie, żadnego bilansu ujemnego nie będzie. Prądnica ma trzy cewki dwie po 8V połączone szeregowo i jedną ok 12 V - zapłonową. Te trzy cewki należy połączyc w trójkąt i zrobić prądnicę pseudo trójfazową. To wystarczy, żeby zasilic całą elektrykę na wysokich obrotach, a na małych zasilał będzie akumulator. Należy pamiętać, że z tych prądnic otrzymuje...
No i kolejny klops... Po podłączeniu CAN'a do radia dzieją się cuda... 1) Przy wyłączonym zapłonie radio poprawnie podaje wartości np temperatury, czy ilości paliwa w zbiorniku.... 2) Po przekręceniu zapłonu dostaje na ekranie radia po lewej czerwone "Warning" a po prawej żółty "!" z napisem "UNLOCK" i wyświetlony jest "obrazek" otwartych drzwi od strony...
Od kilku lat praktykuję sposób bez jakichkolwiek przeróbek w instalacji samochodu. Otwieram pokrywę bezpieczników wyjmuję bezpiecznik świateł i drugi gdzie pojawia się napięcia po stacyjce. Obrabiam przewody małego buzera piezo 12V, jeden przewodzik z linki + wkładam w gniazdo bezpiecznika obwodu po stacyjce i wkładam bezpiecznik ponownie. Przewodzik...
Ok, wczoraj dokonałem przeróbki, aby było łatwiej. Żółty 12V po stacyjce. Pod zapalniczkę? W załączniku zdjęcia z bezpiecznikami: https://obrazki.elektroda.pl/6176704300_... https://obrazki.elektroda.pl/5180301300_... https://obrazki.elektroda.pl/9288417800_...
Musisz kolego dostać się do stacyjki, odłączyć 2 kable idące od świateł i połączyć je przełącznikiem.
Gdyby tak było to bym nawet nie pisał. Zaliczyłem zdjęcia jak to wygląda u mnie bo ktoś zamiast kupić to przeróbki zrobił. Mam drugą stacyjke ale przez te przeróbki to noc nie da.
Pierwszy akumulator minusem do masy a plusem do 30 drugi minusem do 30a a plusem do rozrusznika. 50 do 50 51 do prądnicy czy alternatora, ten sam styk do stacyjki. sterowanie rozrusznika do 50a.
A nie próbowałem dodawać gazu. Bo problem może być dwojaki - szewskie przeróbki w okolicy stacyjki (w pozycji 2 zwieranie kontaktu kill-switcha do masy) lub niewłaściwa regulacja gaźnika w zakresie biegu jałowego - obciążenie dodatkowe silnika w postaci oświetlenia powoduje jego zdławienie. Edit: Jest jeszcze trzecia możliwość - zwarcie w obwodzie...
Regulator ten jest z radiatorem. Wydaje mi się że on w zupełności spełnia swoją rolę. https://obrazki.elektroda.pl/2551908800_... Kolory przewodów: Zielony masa Czarny, do plusa akumulatora ( lub w instalację 12 V po stacyjce) Czerwony plus akumulatora Żółty i pomarańczowy do cewek z iskrownika. Dobrze rozumuje??
Tak z ciekawości zapytam... Masz dostęp do szrotu z autami, czy raczej zamiar kupić coś przez internet? Pytam, bo najłatwiej będzie zaadoptować całą kolumnę kierowniczą łącznie ze stacyjką. Miałbyś komplet, a jedyna przeróbka montażowa, to podłączenie do karoserii i maglownicy. Jaki jest cel przeróbki? Walory estetyczne, czy w planie jakieś dokładanie...
Może się myle, ale przyglądałem sie u mnie jak to wygląda i sądze, że to są takie specjalne śruby z obrywanym łbem (jak do stacyjki) trzeba będzie nawiercić i wykręcić jakimś dobrym wykrętakiem
Tak przyglądam się temu tematowi i ogarnia mnie przerażenie. Kolego nie posiadasz podstawowej wiedzy a bierzesz się za takie rzeczy. Ja wiem że wszystko jest dla ludzi i jest tutaj sporo pomocnych osób no ale czy nie przeceniłeś swoich możliwości? 30 - +12V z aku, 15 - + 12V po stacyjce 31 - masa A5 to dashboard
Miałem w maluchu tak że czasem kręcił czasem nie (pod koniec wcale). Oddałem do elektryka który stwierdził że stacyjka daje za mały prąd wstawił przekaźnik który był sterowany ze stacyjki i podawał zasilanie na automat w rozruszniku wszystkie problemy zniknęły. Potem zastosowałem podobną przeróbkę u znajomego w bisie również pomogło więc może warto...
Może to być spowodowane złym kontaktem w między bezpiecznikami a gniazdami bezpieczników lub złe,brudne zaciski na akumulatorze.Sama instalacja jest prosta a stacyjka jest prosta w budowie praktycznie bezusterkowa którą w razie awarii można zamontować bez przeróbki od ciągnika C-330 C 3011 C 4011 C 360.
Były odłączone, tj kabel był zerwany, na pompie było widać kawałek niebieskiego kable z boku wisiał niebieski kabel więc napewno był do tego, po wpięciu okazało się że zrobiło zwarcie, spaliło 2 przekaźniki i na wyświetlaczu nic się nie pojawia po przekręceniu stacyjki, jest możliwość że ktoś już coś pogmatwal, ponieważ było widać ślady przeróbki
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Będę kombinował bo to auto ma dwa kable masowe. Jakieś przeróbki były bo to stara konwojętka Dodano po 2 Może kostka stacyjki nie dawać prądu na rozrusznik?
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
Widzę że pomocy na elektrodzie brak.Dla potomnych na 50 +12V ecu podaje masę.U mnie uszkodzony był sterownik ,który masy nie podawał.Korzystając z forum mercedesa zrobiłem przeróbkę załączania rozrusznika.pozdrawiam
Skoro przeróbki są przyczyną problemów, to... proponuję ich usunięcie i przywrócenie stanu fabrycznego. Usuń dołożone przyciski i przekaźniki, wstaw sprawną stacyjkę.
Kluczyk..., kluczyk..., jaki by nie był, jest to wielka nie wygoda w eksploatacji samochodu. Warto pomyśleć o przycisku "start-stop". Odpada noszenie tej bambuły w kieszeni (bo z reguły jeszcze coś tam doczepione), stałe miętolenie w ręku i obawa że można zgubić albo ukradną. Polecam to rozwiązanie do samodzielnej budowy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
To masz zły moduł nie masz cewki zasilającej w magnecie moduł zasilany jest z akumulatora a impulsator powinien być dobry rzadko się psuje Moduł musi być taki jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... zasilanie 12 v po stacyjce jak włożysz inny to po prostu się spali Można założyć zwykły moduł który posiada zasilanie z magneta...
Jaki rok produkcji tego pojazdu? Jeżeli wcześniej niż z 1985 roku to prawdopodobnie - i wynika to z opisu że jest to regulator DC (na jednym z pinów jest "+ za stacyjką") i założenie nowego regulatora będzie wiązać się z przeróbką instalacji. Poszukaj moich postów odnośnie przeróbki regulatora w Hondzie MBX 80. http://www.motelek.net/schema/spannung/r...
Możesz zastąpić czym chcesz, tylko po co, skoro stacyjka kosztuje ok. 20 zł a kompletna instalacja poniżej 100 zł. Reszta tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Pierwsza sprawa to musisz miec właczaną stacyjkę zeby radio sie same nie wyłaczyło.Drugi temat to sprawdzić czy nie ma przeróbki zmiany plusa po stacyjce.Jak to nie pomoże to odb na stół warsztatowy.
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
Prześledziłem prądy w projekcie wykształcenia technicznego nie posiadam jedynie tyle co się sam nauczyłem stąd też pytanie do osób bardziej biegłych w tym temacie czy to ma jakikolwiek sens. przestanie wydziwiać. chciałem mieć po prostu satysfakcję z tego że sam coś zrobiłem i działa no i czegoś się przy okazji nauczyć. a dlaczego, to chyba wiadomo....
Zeby padły dwa przekaźniki (albo styki zespolonego)na raz to mało prawdopodobne.Dlatego myślę że to albo zasilanie klawisza (od stacyjki sprawdzić) albo klawisz albo wspólna masa przekaźników.
Pytania do użytkownika 1. Czy poza wskaźnikiem średniego spalania inne parametry komputera pokładowego zachowują się normalnie po wyłączeniu stacyjki? 2. Czy samochód ma aktualne oprogramowanie licznika / ECU? Czy były kiedykolwiek robione aktualizacje? 3. Czy w pojeździe występują dodatkowe przeróbki elektryczne (np. system alarmowy, zmienione radio,...
Uwaga! Dla nie wtajemniczonych info. Wiercenie należy przeprowadzić z góry, po wyjęciu zegarów, które są przykręcone za pomocą dwóch wkrętów znajdujących się za/pod osłoną kolumny kierownicy (osłony tuż za kierownicą - tej części którą widać z góry). Czyli: 1. odkręć górną część osłony kolumny kierownicy - bezpośrednio za kierownicą (przykręcona wkrętami...
Witam problem u mnie polega na tym, że światła mijania są niezależne od pająka a świateł drogowych nie ma wcale, tzn są ale tylko na przyciągnięcie manetki, na stałej pozycji już nie działają. Wiązka nie jest nigdzie naruszona nie widać mostków, jednak po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłonu od razu zapalają się światła mijania, niezależnie od tego...
Jak nie możesz znaleźć to dopasuj jakiś zamiennik co ewentualnie po małych przeróbkach będzie pasował szukaj takiej jakie mają maszyny budowlane ciągniki rolnicze, motocykle itp: lub w Autobusach Autosan, Man itp: lub starszych ciężarówkach typu Star, Jelcz itp: wpisz w wyszukiwarce np: stacyjka do stara i szukaj wzrokowo co będzie najodpowiedniejszego...
Witam. Nikt nie napisał iż można zainstalować w Doblo zestaw 3-way na przód. Czyli midbas 165 mm na drzwi i na podszybie 100 mm dwu-drożne oraz mała przeróbka zwrotnicy aby" obsłużyła" dodatkowy średnio-tonowy tor akustyczny. Poprawi to wyrazistość mowy a i scena będzie pełniejsza. Taką przeróbkę wykona każdy mający pojęcie o dźwięku zakład. Z tanich...
Musisz poszukać zasilania po stacyjce, najszybciej to do zasilania radia po zapłonie się podepnij, rejestrator sam się włączy po przekręceniu kluczyka i wyłączy po jego wyjęciu.
Jeśli nic nie zostało przerobione, to fabrycznie kostka zasilająca iso wygląda jak na rysunku i do radia Kenwood trzeba będzie zamienić zaciski 1 i 5, żeby radio nie traciło pamięci po każdym wyłączeniu stacyjki. Można też oba plusowe przewody zasilające radia podłączyć do zacisku 5 i wtedy radio gra niezależnie od stacyjki. Kostka iso głośnikowa nie...
Witam, mam problem z obrotomierzem w Junaku 901RS. Prędkościomierz działa bez zarzutu, ale obrotomierz wraz z wskaźnikiem paliwa w ogóle nie działają. Tak samo stacyjka. Po przekręceniu kluczyka normalnie dostaje prąd, ale nie da się stacyjką zgasić silnika, jedynie można go udusić na biegu (czasami miałem przypadki, że stacyjka zadziałała, ale to raz...
Wydaje mi się, że to jest po prostu tak skonstruowane fabrycznie. Jeżdżę już drugim focusem i myślę, że tak to już jest w fokcusach. Myślę nad małą przeróbką - czyli podłączę pod przekaźnik wszystko to co chciałbym wyłączyć wyciągając kluczyk ze stacyjki. Jak to rozkminię, podzielę się info. co i jak. Na razie nie mogę bo samochód jest na gwarancji.
Nie lepiej podłączyć radio przed stacyjką i nic nie kombinować z radiem? Po co wywalać otwarte drzwi? Chyba, że jest jeszcze coś, o czym autor nie napisał.
Dodatkowy pływak to poważne utrudnienie i wtedy cały projekt przestaje być "atrakcyjny", bo wiąże się z przeróbkami zbiornika paliwa - wtedy wygodniejsza jest sonda pomiarowa. Komputer samochodu po wyłączeniu stacyjki już nic nie powinien sprawdzać w kwestii poziomu paliwa. Może wystarczy monitorować stan paliwa tylko po wyłączeniu stacyjki. Problemem...
Ok rozumiem. A czy wiesz może jak jest uruchamiane radio? Po stacyjce czy zasilanie idzie na stałe? Zadaje trochę dużo pytań ale potem nie będę miał żadnych problemów przy przeróbce (montaż nowego radia i zestawu głośnomówiącego).
Znajdź masę w stacyjce po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i podłącz do tego pinu gaszenie . Po włożeniu kluczyka przewód gaszący nie powinien mieć kontaktu z masą ani z innymi przewodami .
Siemanko mam compacta 1.6 e36 silnik się zatarł i mam w planie zrobic mu swap na m50b20 mam kolegę co ma kolegę która ma ten właśnie silnik na zbyciu.Chciałbym sam dokonać tego mam ktoś jakieś schematy podłączenia elektyki ? Bezpieczniki , komp , stacyjka , aku, czujniki silnika typu przepływka itp , aha no i jakie muszę dokonać przeróbki żeby ten silnik...
A może by tak najprościej podłączyć na krótko rozrusznik i zobaczyć czy odpali,czy wina jest tylko w sterowaniu rozrusznika? czy jakiś inny problem wynikły w trakcie przeróbki , jak odpali to wtedy zobaczyć czy do przekażnika odcinającego rozrusznik dochodzi sterowanie po stacyjce jak tak to sprawa prosta,jak nie to star diagnoza i przeprogramować....
witaj ja tez mam anglika 311 po przeróbce mnire natomiast brakowalo mocy tj wylanczala sie turbina po kazdorazowym wylaczeniu stacyjki oki na chwilke wymienili mi turbo problem znikl tez posiadam blokade wkreca sie do 4tys i koniec Vmax 128km/h ja na filtrze nie mam zadnego czujnika sa zato trzy czujniki na paliwo ktore ponoc padaja:( POZDRAWIAM
Witam wszystkich, przychodzę z problemem, mianowicie chcę wymienić leciwe już radio Delco CDR500 na nowsze Sony DSX-A410BT w moim Oplu Astrze G z 1999 roku (1.4 16V). Jednakże zależy mi na jednej funkcji ze starego radia, czyli na tym, że działało niezależnie od tego, czy kluczyk był w stacyjce, czy nie, i jak to wykonać (i jeśli to możliwe, byłoby...
Odpowiedz na resztę pytań. Z tego co wiem... alternator, spawane nie było. Tak jak wcześniej wspominałem, wspomaganie działało jak trzeba na stole, bez montażu. Widać, że brakuje napięcia na przekaźnik, zastanawiam się nad ominięciem przekaźnika, podając bezpośrednio 12V na pin, który załącza przekaźnik. EDIT: Zorganizowałem drugie wspomaganie, działa...
Mam wprawdzie Granda, ale w wersji tylko z przednią nagrzewnicą. Dlatego dałem dwie pompki, bo moje webasto jest daleko pod podłogą i jedna tam umieszczona nie dała by rady jeszcze wymusić obiegu w nagrzewnicy kabiny. W Twoim przypadku jak wystarczy ogrzanie samego silnika ( na dodatek masz blisko siebie te elementy) to i jedna pompka da radę. Ja mam...
Ha ja też miałem kiedyś Jawke i nie tylko.... Instalację odtwarzam ponieważ kolega kupił tego Simsona w worku , poskładał wszystko i została jeszcze tylko elektryka - jak mi to przyprowadził wyglądało żałośnie . Część elementów na 6V część na 12V rozwalona stacyjka i poodłączane kable.Dużo części poprzekładał z wózka inwalidzkiego na bazie Simsona.
Witam, polmar cie prosi o prawidłowe podłączenie a Ty nadal swoje. Podłączyłeś za pewnie stały plus z plusem po stacyjce od strony instalacji pojazdu. Podłącz żółty i czerwony wychodzący z radia do stałego plusa a poprzedną "przeróbkę" doprowadź do stanu pierwotnego.
Tak się składa że mam w swoim aucie fabryczny Start-Stop (taki prawdziwy który wyłączy silnik jak zatrzymam się na światłach) -jest to jedne wielkie nieporozumienie i pierwszą rzeczą jaką zrobiłem w tym aucie było wyłączenie tego ustrojstwa z poziomu komputera. Wielu z was myli pojęcia, automatyczny Start-Stop to zupełnie inna bajka niż automatyczny...
Muszę dodać że teraz dokładnie wiem co było przyczyną niesprawności szyby. Faktycznie był to czujnik ale nie z powodu opiłek ze szczotek ale po prostu miał zimny lut. po napisaniu powyższego postu po jakimś czasie usterka znowu się pojawiła i wtedy dokładniej przyjżałem się problemowi. jeszcze później jednorazowo pojawiła się ta usterka w szybie kierowcy,...
Jakby ktoś dokładniej przeanalizował cel przeróbki to by zauważył, że chodzi tylko o to by zmienić źródło zasilania dla postojówek w drugiej pozycji na takie po stacyjce. W pierwszej pozycji mają zasilanie stałe by móc je włączyć bez kluczyka. Światła drogowe, mijania pozostają bez zmian zasilane po stacyjce zanikającej przy rozruchu. Idea jest taka...
W elektryce samochodowej nie jestem za mocny i ciężko jest dokonac przeróbki na podstawie opisu / nawet nie mam schematu fragmentu instalacji elektrycznej / Przydałby sie jakiś dokładniejszy opis. może jakiś rysunek.
Najprostsze rozwiązanie to wydłubać zalewę i naprawić moduł. Trzeba było sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W instalacji i podzespołach są ukryte diody zabezpieczające przed przepięciami mogącymi uszkodzić elektronikę. Chińskie fajki świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego mogą uszkodzić elektronikę nie tylko w skuterze. Odradzam zastosowania...
A czemu nie miałby piszczeć skoro jego oporność wynosi zapewne 0,5 Ohma? Trochę ciekawe, że podjąłeś przeróbki twietrdząc , że jest lepiej i pytasz na forum dlaczego nie działa. W zamyśle twórców było iż jeden koniec cwek do korpusu silnika a drugi do stacyjki i instalacji. Skoro do obwodu włączyłeś prostownik (nie wiemy jaki) to raczej przy nim szukaj...
Musi być akumulator aby Elba zaczęła działać. Nie można wykluczyć uszkodzenia Elby, ponieważ jest to nieudana konstrukcja. Rozłączenie stacyjki czy przepalenie bezpiecznika przy wysokich obrotach silnika powoduje powstanie wysokiego napięcia na wyjściu który ubija komparator w układzie ładowania. Niestety nie ma łatwego sposobu na przeróbkę na coś bardziej...
Witam.Radyjko podłączone i ładnie gra-nawet bardzo ładnie. Jest kilka problemów: 1.Wtyczka od anteny radiowej do philipsa ccrt700 jest inna jak do pioneera DEH-2900MP.Wymagana albo przejściówka albo przeróbka. 2.Pioneer nie działa na wyłączonej stacyjce bez kluczyka.Philips działał.Co to może być?Żeby radio gralo trzeba uruchomić zapłon. Wyczytałem...
Myślę że po pewnych przeróbkach poszłoby jako kabel serwisowy ale mam jedno pytanie. Jak chcesz zdjąć sim-locka w innych przy pomocy tej stacyjki skoro innego telefonu jak sl 45,45i,42 nie wsadzisz do tej stacji bo jest w kształtach telefonu! :D Zreszta sam spróbuj :!:
Ja kiedyś w podobnym sprzęcie, zastosowałem moduł - prostownik i regulator napięcia w jednym, z chińskiego skutera, taki typowy, na chyba 4 piny. Cewka ładowania była bezmasowa, więc jeden przewód na masę, drugi do regulatora. Dalsze połączenia, zależnie od zastosowanego regulatora, ale to było masa, wyjście + do akumulatora. Sprawdził się idealnie....
Akurat w fordzie można zrobić bardzo prostą przeróbkę (przeciąć jedną ścieżkę i dołożyć jeden tranzystorek) żeby radio mogło być podłączone z ominięciem stacyjki. Co prawda umożliwia to słuchanie radia bez kluczyka i radio nie pobiera prądu po wyłączeniu gałką, ale niestety radio nie ma logiki zapłonu i pozostawienie włączonego radia grozi jeszcze szybszym...
Witam, w związku z koniecznością jazdy na światłach mijania (od 1.X) mam pytanie do znawców instalacji elektrycznej Lanosa. Czy jest jakaś prosta przeróbka (najlepiej bezinwazyjna, coś przepiąć, dołożyć...) aby światła mijania (wraz z pozycyjnymi!!!) gasły po cofnięciu stacyjki? Generalnie chodzi o to aby nie myśleć po każdym wejściu do pojazdu o włączeniu...
Jeśli dobrze rozumiem to STAG2-W to przełącznik LPG/Bena, prawda ? Nie chcę mieć żadnych innych przełączników jak stacyjka, dlatego pytam o przekaźnik "z czasowym opóźnieniem" się to nazywa ? W większości pojazdów z układem wtryskowym po włączeniu stacyjki słyszymy pompę paliwa, która pompuje (napełnia) układ paliwowy po czym, jeśli silnik nie zostanie...
I nieporównywalny komfort :) - nie ze względu na moc obliczeniową ale zasadę działania przekładni hydrokinetycznej. Prawdziwym automatem też trzeba nauczyć się jeździć, żeby dobrze jeździć. I nie chodzi o zmianę biegów bo automat z przekładnią hydrokinetyczną i sekwencyjnym sterowaniem też jest przydatną opcją - i tak jak pisałeś wyżej jest to pomysł...
A ten zestaw będzie działał w wypadku ze białe działa tylko podczas uruchomienia wstecznego? Bo to nie będzie tak, ze kierunek będzie świecić tylko wtedy jak będzie uruchomiony wsteczny? Jak zamienić podpinanie przewodów ze schematu na przód przykładowego: Instrukcja podłączenia automatu: PIN nr 30 należy podłączyć do plus (+) stacyjki PIN nr 85 należy...
Witaj,ja jeżdżę tak przerobionym autem,na razie 30 tyś km i zero problemów.Przeróbka niestety nie jest prosta,problem z szybami(pasażer zamyka szybę kierowcy),brzęczyk przy otwartych prawych drzwiach jeżeli jest kluczy w stacyjce itp.Podejrzewam że należało by wymieni na oryg wiązkę od europejczyka razem z bsi lub je przeprogramować. Samochód na razie...
Witam mam problem ze światlami tzw "dziennymi". Po przekręceniu kluczyka w stacyjce automatycznie zapalają się światła "długie".Chciałbym to usunąć , a na żadnym z dostępnych mi schematów nie ma tego połączenia.Może ktoś wie jak to zrobić bez totalnej przeróbki instalacji w samochodzie. Z góry dziękuję za pomoc
Stosuje się ją właśnie m.in do słuchania radia na postoju. Aby reszta sterowników nie potrzebnie nie pobierała energii z akumulatora. Z tej pozycji w wielu autach chodzi też zapalniczka. Który przewód przepiąć ciężko powiedzieć nie znając dokładniejszych danych, w którymś roczniku centrala komfortu się trochę zmieniała. Prawdopodobnie 15tke (zapłon)...
Jeżeli w trakcie pracy rozrusznika zanika napięcie na czerwonym kablu, to masz dwie możliwości. Pierwsza to kable żółty i czerwony wychodzące z radia łączysz razem z +12V akumulator, minusem tego rozwiązania jest osłabieniem akumulatora po dłuższym postoju i ręczne włączanie i wyłączenie radia za każdym razem. Druga jest bardziej skomplikowana, żółty...
Niewiele jest tam raczej do naprawiania. Musisz wymienić kostkę pod stacyjką, a żeby tego dokonać rzeczywiście musisz zdjąć kierownicę i przełączniki, bo inaczej nie zdejmiesz obudowy. Przynajmniej tak jest w FLu. Polecałbym przeróbkę układu z wstawieniem przekaźnika w obwód rozrusznika. Po pół roku jazdy nowa kosteczka była do wyrzucenia a 30 zł nie...
Przyglądnąłem się konstrukcji elektromagnesu do włączania rozrusznika i wygląda na to że bez przeróbki nie będziesz mógł go włączyć tak jak na schemacie.Elektromagnes posiada dwa uzwojenia główne L1 i podtrzymujące L2(to z cienkim drutem)obydwa zasilane +ze stacyjki jak na rysunku.Do włączenia styku potrzebna jest siła obydwu uzwojeń L1 +L2a jak już...
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
świeca insignia minolta czujnik papieru naprawa sterownika turbiny
kołnierz pralka candy gramofon daniel
Renault Master 2.3 - Kontrolka STOP i piszczenie przy hamowaniu Izolacja termiczna zaworu czterodrogowego przy sprężarce