Pewnie winna jest kostka stacyjki
Przerzuć eeprom i testuj auto, czy błędy były odczytywane po tej usterce ? Masy na budzie i silniku sprawdzone ? Bezpieczniki posprawdzane ? Przekaźniki ? Stacyjka ?
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
a mozesz mi zdradzisz jak wyciagnac wklad w tym modelu, wiem ze nalezy wlozyc drucik tylko gdzie i co znim zrobic z tym drucikiem czy jak wlozy sie drucik to sam wyskoczy wklad czy nalezy cos jeszcze zrobic.
Podepnij właściwie zasilania czyli +B stałe 12V a ACC +12V po stacyjce.
Dziękuję za odpowiedź, wymienię przekaźnik pompy i będę obserwował. Dziwi mnie, że po uderzeniu w kierownicę odpalił. Chyba że to przypadek, albo jakieś styki w stacyjce.
Masę zasilanie stałe i po stacyjce , CAN . To na początek...
15 to jest plus po stacyjce
O dzięki wielkie. Dodano po 11 Samochód odpalił czyli do wymiany stacyjka:(
Kostka stacyjki
stacyjka.
Może zasilanie na pamięć masz źle podłączone dwa plusy jeden stały i drugi po stacyjce
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
kostka stacyjki
Dla potomności. Przewód brązowy to masa pojazdu. przewód czarno fioletowy to +12V po stacyjce natomiast przewód żółty to sterowanie radiem. Radio NIE JEST sterowane po linii CAN, która wymaga połączenia dwuprzewodowego (CAN H i CAN L). Jeśli już... jest to linia K albo jakiś własny interface wymyślony przez VAG. Poprawka do poprzedniej wypowiedzi: Pin...
Też tak miałem , sprawdz czy masz zasilanie na styku 50 rozrusznika jak przekręcisz stacyjkę.
Nie wiem czy podświetlanie w tym aucie jest z włącznika świateł czy po stacyjce ale może lepiej zacząć od odłączenia wtyczki włącznika świateł i kostki stacyjki.
Sterowanie zamkiem plusem czerwono-zielony i czerwono-niebieski przy wyjściu z drzwi, kierunki zielono-czarny i biało-czarny w wiązce kolumny kierowniczej, drzwi biało-brązowy, możesz odciąć czarnego plusa po stacyjce.
Przed cewką nie ma żadnego bezpiecznika, ale sprawdź czy masz zasilanie na bezpiecznikach od 13 do 17 po kluczyku. Jak nie, to jakieś dokładane zabezpieczenie lub kostka stacyjki.
jak rozebrac stacyjke po włamaniu do autka jak wybrac wkładke z bembenkiem aby zamontowac nową wkładke może ktoś rozbierał pod spodem jest elektryczna kość prosze o pilne podpowiedzi jak jest blokowany bembenek
Co do kontrolek ABS i ASR zobacz jakie błędy zapisał sterownik. Zanikający prąd jak piszesz, warto sprawdzić na początek stacyjkę.
Pilot niekoniecznie musi się rozkodować, no ale może przy dłużej zajmującej wymianie. Zdarza się. Jeżeli chodzi Ci o metodę przyuczania pilota z jednym kluczem w stacyjce a drugim zamykać drzwi i naciskać pilota, to do tej metody możesz dla tej potrzeby wykręcić sobie wkładkę zamka. Wtedy możesz grotem przekręcić zapłon, a pilot osobno trzymać na zewnątrz....
Za to na pewno prąd do przerywacza awaryjnych/kierunkowskazów przechodzi poprzez włącznik świateł awaryjnych; bardzo częstym przypadkiem jest awaria styku przełączającego zasilanie przerywacza ze stałego plusa na plus po stacyjce.
Nie wieczko nastawnika tylko element znajdujacy się na elektrozaworze. To taka czarna puszka z elektroniką wewnatrz. Do niego dochodzą trzy kable. Jeden z nich to + po stacyjce.
zielono-żółty otwórz żółto-niebieski zamknij + komfort sterowanie ujemne Przy sprawdzaniu musisz mieć zamknięte drzwi (zamek) i wyjęty klucz ze stacyjki.
sprawdz kostke stacyjki częsta przyczyna
Problem mam z Seatem Ibiza 3 6L 1.4 16V. Gdy wyciągam kluczyk ze stacyjki, wskazówki od licznika nie wracają do pozycji 0.
Cześć. Najpierw zaczęło się od tego, że nie mogłam wyciągnąć kluczyka ze stacyjki, ani odpalić samochodu. Kluczyk utknął pośrodku. Po rozebraniu kierownicy i dostaniu się do stacyjki okazało się, że kostka jest przepalona. Wymieniłam kostkę na nową. Można już przekręcić kluczyk ale samochód nie odpala. Po przekręceniu na raz wszystko jest prawidłowo,...
Witam, Mam pewien problem, otóż padł nawiew, sterowanie za pomocą panelu climatronica nie daje żadnych rezultatów silnik dmuchawy w ogóle nie reaguje. Po rozebraniu schowka na kostce zasilającej nie ma w ogóle napięcia po włączeniu zapłonu. Silnik został sprawdzony "na krótko" z zasilania z zewnątrz 12v i kręci się, również regulacja panelem działa....
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Blokuje immo, jeśli jest, zobacz pętla na stacyjce jest?
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Sterowanie zamkiem masz plusem, czerwono zielony i czerwono niebieski, wiązka z drzwi. Kierunki standard - zielono czarny i biało czarny. Krańcówka na brązowo białym. Możesz ciąć pompe - czerwono żółty, rozrusznik - czarny, lub plus po zapłonie - czarny w wiązce stacyjki.
To może być kostka stacyjki, brak masy, czy nie kontaktujący bezpiecznik - dlatego trzeba wszystko po kolei sprawdzić.
Witam, ostatnio wymieniałem kostkę stacyjki w Seat Ibiza III i aby to zrobić musiałem odkrecić kierownice. Dziś zauważyłem że gdy jadę na wprost kierownice mam lekko skreconą w prawo. Co zrobiłem źle, na zbieżność muszę się udać, ale czy ja o czymś zapomniałem? Chciałbym też zaznaczyć ze na śrubę od kierownicy nie nakładałem żadnego kleju do zapobiegania...
Brak zasilania licznika = brak zasilania immobilisera. Objaw - silnik zapala i po jakiejś sekundzie gaśnie. Szukaj braku zasilania licznika: bezpiecznik, stacyjka itd.
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Macał-sprawdzał połączenie kostek również przy stacyjce,aż znalazł.
Problem w zapowietrzaniu lub kiepskie ciśnienie na garach,dobrze by było sprawdzić czy na pinie 38 stera jest napięcie podczas rozruchu,może już kostka pod stacyjką pada.
zamykam temat...... to nie wina rozrusznika........ tylko cos ze stacyjka
kolego sprawdź napięcie na kostce na pewno masz jedno stałe :D a to za zapłonem ci zniknęło może być to kostka stacyjki
Sprawdź też antenę immo, przy stacyjce, może noś nie styka.
http://szukaj.elektroda.pl/search.php?mo...
A jeśli w pasacie z 97 r nie ma ding ding na zostawionych światłach to tez mikrostyk?? Lub stacyjka.
Sprawdź zasilania> plus stały>masę>plus po stacyjce wkostkach przy pompie wspomagania.
jeżeli sprawdzałeś potencjometrem i dalej nie było żadnej reakcji , to ewidentnie usterka nie jest po stronie czujnika, tylko: 1. sprawdź czy są całe przewody na odcinku licznik czujnik 2. czy jest napięcie polaryzacji (przeważnie stabilizowane 5V) na kostce do czujnika na pinach 1-3(gdy jest odpięta) 3. jak wyciągniesz licznik (i nadal jest podpięty,...
ad. HZ10 Po otworzeniu schowka, nad bezpiecznikami są gniazda z przekaźnikami niektóre są koloru brązowego. Oddzielnej brązowej skrzynki tam chyba nie ma, z tego co pamiętam, dzisiaj jest za ciemno aby to sprawdzić jutro sprawdzę i odpiszę. njalepiej odkręć plastik pod stacyjką i namierz gruby czarny przewód a po przewodzie dojdziesz do sterownika:D
Sprawdź po przewodzie cewki od stacyjki. Chyba pod licznikiem od wewnątrz deski. Do modelu 99 to oddzielny sterownik.
Niestety tych czasów nie przestrzegałem . Co do drzwi , pokrywy silnika . bagażnika tak wszystko zamykane . Pomiar amperomierz w obwodzie , Sorki ale co zmieni miernik cęgowy ( nie mam takiego ) . Najbardziej zastanawia mnie to drgnięcie silnika wycieraczek , Skąd ten krótkotrwały impuls , Kluczyka w stacyjce też nie było .
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Witam. Podłączyłem w seacie (Seat Ibiza II) kamerkę do zapalniczki , okazało się jest w niej jest cały czas zasilanie i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki kamerka nadal działa. Czy jest jakieś rozwiązanie aby zasilanie w zapalniczce było tylko kiedy przekręcimy kluczyk w stacyjce i do momentu wyciągnięcia kluczyka?
No i co z tego, że kluczyk wygląda niemal identycznie, jak na nim nie zapalisz, chyba, że sobie natniesz mieczyk tak aby pasował do stacyjki i umieścisz wewnątrz transponder.
Czy ktoś może orientuje się co do wartości termistora w czujniku temp. wewnętrznej w Seacie Ibiza 2FL z 2000r z climatronikiem? Chodzi o czujnik w desce (z wentylatorkiem) pod stacyjką.
+15 na sterowniku silnika, stacyjkę, rozrusznik, czujniki położenia wału korbowego ...
Podaj coś wiecej- Jaka Ibiza -jaki silnik- rocznik ? jaki kluczyk-scyzoryk składany czy cały?
Wymień kostkę. Pewnie upalone styki i stąd grzanie. Jeśli na nowej sytuacja się powtórzy, to dopiero wtedy szukaj głębiej.
Jak orginalne przewody to czarny zawsze minus Mógłbyś nie pisać bzdur, skoro nie masz pojęcia o czym piszesz? Ten przewód, to zasilanie wzmacniacza anteny aktywnej plusem pojawiającym się po załączeniu radia. Poza tym w grupie VW i Oplach czarny przewód to plus przeważnie plus po stacyjce, a masa w praktycznie wszystkich niemieckich samochodach to...
zdejmij obudowe stacyjki i poruszaj cewką immobilayzera i wtedy sprubuj
Potwierdzaj wyłączenie alarmu przez włączenie stacyjki na chwilę ,wtedy sie nie uzbroi.
Warto by było sprawdzić jakie błędy ma climatronik. Trzymając przyciski ECO i obieg wewnętrzny, włącz zapłon w stacyjce. Odczytaj błędy klimatyzacji. Pokrętłem/przyciskami zmiany temperatury przechodzisz do kolejnego błędu.
To jest Ibiza 6L III (2002-2008) wyposażona w moduł komfortu ? Podaj jego oznaczenie.
Cześć, mam problem z deska rozdzielcza w Seat Ibiza 1.4 2003 benzyna, po wyłączeniu silnika oraz wyjęciu kluczyków ze stacyjki, nadal świeci jak na zdjeciu. Jaka może być tego przyczyna? https://obrazki.elektroda.pl/8844979800_...
Zobacz czy dochodzi zasilanie do radia w twoim samochodzie, tam musi być zasilanie przed i po stacyjce. Albo jak masz to radio już wyjęte, to podłącz je na stole.
pompa paliwa jest w progu albo na żółto-czerwonym albo żółto-niebieskim,rozrusznik czarno-czerwony,plus po stacyjce czarny-obydwa w wiązce stacyjki.
jak?
A zamiast miernika podłącz tam żarówke 12V 21W na te "plusy" wzgl. minusa, masy i czy zaświeci... Bo tam miernik może se pokazywać... Ba, to za mało nawet po odpaleniu... Tam słabe zasilanie...cosik nie kontaktuje dobrze. Kostka stacyjki...może. Bo może źle strzelam to sorry.😕
Jedna kostka czujnik, w drugiej zasianie, jest jeszcze trzecia, komunikaja, zasilanie po stacyjce... Zobacz, że na pompie masz trzy gniazda.
czy działa styk s stacyjki (rozpoznanie wyjęcia kluczyka),czy próbowałeś dwa sposoby programowania?
Musi coś z włączanych elementów strasznie obciążać alternator. Może masz gdzieś przetarty lub poluzowany kabel. Zapal i poruszaj wiązką przewodów od stacyjki a potem w komorze silnika.
Licznik jest kompletnie martwy, na wyświetlaczu też nic nie ma? Zasilania bezpieczniki ok? Nie wiem czy tam są wyprowadzenia licznik te same jak golf 4, jeśli tak to powinno być: Niebieska wtyka licznika PIN 1 +12V po stacyjce (zacisk 15) PIN 23 12V (zacisk 30) PIN9,24 masa Reszte opisu masz tu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Procedurą z elsa Oo dzięki potestuje tu już coś więcej widać tj nie trzeba kolejnych kluczyków wkładać do stacyjki tylko po upływie 20 sekund próbować z guzikami.
Ten rok ma.Najprościej jak dla ciebie to rozbierz osłonę koło stacyjki i zobacz czy idzie przewód do takiego ringu na stacyjce.Nie do stacyjki tylko na nia.
Masz napięcie na grzałce? Tam chyba jest plus po stacyjce a masa z ECU.
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
Pokaż tego pilota jak wygląda w środku i daj fotki napisów z jego obudowy. W tym roczniku powinien być pilot radiowy i tam raczej nic nie miga w nim przy dopisywaniu (miga jak się naciśnie otwórz /zamknij ale nie 5x). Moim zdaniem ktoś zgubił kluczyki od auta przez co do zamka są od VW a do stacyjki od Seata ale starszego gdzie centralny był na podczerwień...
Włącz światła, otwórz drzwi i wyciągnij kluczyk z stacyjki - gong powinien się odezwać.
Plus po stacyjce załącza przekaźnik a on zwiera styki i podaje napięcie dalej.
Kluczyki nie te ? Wymienione razem ze stacyjka ? Posprawdzaj w innych zamkach. Jesli tez nie pasuja to trzeba dorobic bebenki a sam pilot zaprogramowac. Pogoogluj, milion razy opisywany temat.
zwróć uwagę na to czy w czasie kręcenia palą się kontrolki na desce rozdzielczej,często pada kostka stacyjki i wtedy gdy podczas kręcenia nie palą to nie zapali też auto
Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce. . Zawór odcinający paliwo (N109) ma zasilanie z EDC
Jeżeli PIN masz poprawny to użyj programu VAG-COM. Łączysz się z licznikiem, wybierasz LOGOWANIE, wpisujesz PIN poprzedzony zerem, później adaptacja, kanał 21 i tam wpisujesz ile ma być kluczy, testuj, zapisz i wkładasz po kolei klucze do stacyjki i każdym włączasz na chwilę zapłon.
I wyczytałem na necie że do wtyczki pompy ABS idą dwa piny masy ujemne i dwa zasilające z tym że jeden stały a drugi po przekręceniu stacyjki Mylisz się,są dwa stałe plusy. Spawdż obwód za wtyczką 3 pinową żarówką 21W. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/1932215500_...
Na forach anglojęzycznych znalazłem coś takiego, przetestuj (Seat Ibiza 2002-2008): Procedura 1. 1.Włączyć zapłon i pozostawić klucz w stacyjce. 2. Mechanicznie zablokować drzwi pojazdu przy użyciu sterowników za pomocą drugiego klucza. 3. Używając pilota, naciśnij przycisk UNLOCK raz, sygnał dźwiękowy. 4. Odczekaj 10 sekund, a następnie naciśnij przycisk...
Witam. Mam problem z gaśnięciem samochodu i swieci sie dioda immobilaisera. Po odlaczeniu akumulatora i odczekaniu chwili wszystko jest ok. Stacyjka z immo byla wymieniana u poprzedniego właściciela. Seat ibiza 2000r. Proszę o podpowiedzi jak to rozwiązać żeby pewnego razu sie nie zdziwić :( Pozdrawiam
Witam niech ktos mi powie w jakies sekwencji trzeba przekrecac kluczyk od stacyjki zeby wejsc w tryb serwisowy (aby zobaczec bledy komputera) Seat ibiza 1999 1,4
Tak. W zależności od konkretnego radia - szybciej lub wolniej. Znajdź plus po stacyjce i podłącz tak, jak być powinno.
Sprawdz czy kamerka cofania nie jest stale zasilana. Monitor ma + po stacyjce a kamerka? Moze faktycznie 140mA to przy duzo. Trzeba podlaczyc amperomierz a nastepnie odlaczac lo kolei zaczynajac od radja a konczac na alarmie nie pomijajac kamerki.
Jeśli po wyciągnięciu bezpiecznika radio nie traci pamięci zastosuj przekaźnik w miejsce bezpiecznika (oczywiście z bezp w szeregu) który to bedzie sterowany pierwszą pozycją stacyjki i wsio będzie działać tak jak się należy.
Witam, proszę o pomoc. "Umarł ABS/TCS". Miga również kontrolka od ręcznego- po wypięciu wtyczki od pompy jest to samo. Poszukuję rozpiski pinów od pompy ABS. Chodzi mi głównie o +12V ze stacyjki. Podejrzewam że tutaj tkwi problem (albo uwalony moduł ABS).
Musisz podłączyć pod kostkę 26pin - KL.15 - 12V po stacyjce i DFA_L - gala do tego podłącz pod pin RFLS - 12V po wrzuceniu biegu wstecznego. DFA_L i DFA_R są to sygnały czujników ABS z koła prawego i lewego tak powinno być ale można podłączyć pod lewy sygnał prędkości pojazdu gala i odpowiednio ustawić w radiu.
Seat Ibiza 2005 rok, benzyna 1,4, bez LPG. Po przekręceniu stacyjki w zapłon normalnie pracują kierunki i wycieraczki. Po odpaleniu kierunki po około 3 sekundach gasną i wycieraczki przestają pracować. Gdy szybko kręcisz kierownicą kierunki i wycieraczki działają poprawnie. W module komfortu błąd napięcia referencyjnego z alternatora. Ładowanie 14,2...
1. Tak jest to plus 12V na elektrozawór parownika pojawia się po przełączeniu na gaz (pamiętaj ze według schematu masz dwa elektrozawory gazu jeden na parowniku a drugi na butli i oby dwa musisz podłączyć by się razem otwierały) 2. schemat ten jest przewidziany bez użycia przekaźnika(jeśli chcesz zastosuj najprostszy zwierany przekaźnik. Pamiętaj by...
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
wystarcza ładunek zgromadzony w kondensatorze 1500uF.Ale bez paniki,zakładaj na wyłączonej stacyjce,tylko żadnych pomiarów miernikiem.Licho nie śpi.
Sprawa została rozwiązana, podłączyłem tak jak być powinno, + od stacyjki załatwił sprawę. Autko śmiga bez zarzutu, a radio nie pobiera prądu. Można zamknąć temat :)
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Witam. Mój kolega znaczy już były kolega stwierdził że nie działa mi klima w aucie z powodu nie działającego czujnika klimy wyciągnął wtyczkę od tego czujnika i wsadził kawałek druta auto zgasło. Chcąc je zapalić zapala ale goście po chwili tak jak w załączonym filmiku, kontrolki po przekręceniu stacyjki się nie świecą. Co mogło się uszkodzić jak myślicie?
W typowych dokładanych alarmach, przekaźnik ten wykorzystuje się do rozwierania przewodu włączającego rozrusznik (zaraz za stacyjką), natomiast do odcięcia zapłonu ten układ nie bardzo się nadaje.
Witam. Ostatnio borykam się z problemem wyłączającego się radia podczas jazdy, dzieje się to na chwilkę i tylko w momencie gdy wjadę w dziurę(co przy naszym stanie dróg uniemożliwia działanie radia). Jest jeszcze problem podczas odpalenia samochodu, stacyjka na zapłonie radio normalnie gra, przekręcam na rozruch i radio zaczyna mi się co sekundę włączać...
ibiza stacyjka schemat stacyjka ibiza ibiza świateł ibiza
zmywarka bosch podłoga kuchenka indukcyjna bezpiecznik wyciek oleju pompy wspomagania
solar zamontowany pionowo renault clio3 klimatizacyja
Zmiana języka na polski w Panasonic Lumix DMC-TZ100 Tranzystor AG32C - identyfikacja i zamienniki