Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Ale kluczyk trzeba przymocować w pętelce w takiej pozycji jaką przyjmuje względem niej gdy kluczyk jest w stacyjce .
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Kostka stacyjki pewnie.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
https://www.google.pl/search?q=kostaka+s...
Przyczyna jest tam, gdzie jest sterowanie tym przekaźnikiem, np stacyjka.
A masz mozliwosc podstawic drugi czytnik stacyjki?
Naprawione :) było coś nie tak z jakimś kabelkiem od stacyjki :)
Za akumulatorem sa dobre a co ma niby byc z ta stacyjka...?
Napewno dobrze sprawdziłeś stacyjkę jakie masz napięcia na kablach od stacyjki?
To ewidentnie coś jest nie podłączone. Czy wcześniej szyba reagowała na przekręcenie stacyjki?
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
Puszka pod kierownicą, idź po kablu od pętli na stacyjce.
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Dzięki A myślisz że mógłby być to jakiś problem ze stacyjką ?
Tak jak w temacie czy ktoś już kiedyś podpinał coś przez stacyjkę w seju bądź inne auto i wie jak to tam wygląda czy tam są kostki jakieś czy morze coś innego ogólnie by wyjaśnił gdzie mogę podpiąć właśnie zasilanie do szyb el. no chyba że nie musze rozbierać stacyjki tylko pudełko z bezpiecznikami i tam już jest wyprowadzony kabel ze stacyjki główny...
Na czujniku wstecznego masz plus po stacyjce.
Nie ma żadnej filozofii, kup zestaw z gumowymi przepustami do drzwi (jeśli nie masz). Nie ma modułu, podłączasz tylko zasilanie po stacyjce.
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany.
Kupiłem komputer stacyjkę z imovi puszką i jeździ
do sprawdzenia kostka stacyjki.
A czy sprawdzałeś napięcie za stacyjką?
Dziwi mnie tylko sprawa, że przy odpalaniu wszystkie kontrolki gasną i elektroniczny licznik kilometrów/przebiegu, nawet wskazówka z benzyny spada... Co to może być? Tak jakby aku słaby ale dziwne, że kręci... Stacyjka może być uszkodzona tzn kostka przy stacyjce. Nie podaje napięcia na zacisk 15 (plus po stacyjce.)
Witam Musze wymienić stacyjke w Seicento. Niestety ktos ukradł kluczyki. Zastanawiam sie jak to zrobic. Ma ktos jakis pomysl? Pozdrowiam
Ale nie mam stacyjki. Ja bym nie kopał w kluczu, tylko wyciągnął pętle i przymocował do niej kluczyk na stałe. Mam nadzieje że masz 2 klucze do drzwi i do stacyjki.
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
Mnie też się zaświecała i było to spowodowane kluczykiem, ogólnie stacyjką.
Dochodzi prąd do stacyjki?
Tylko uważaj co sobie odetniesz ... Nie wszystko można odciąć. W samochodzie z odciętymi światłami odcięciu podlegają również wentylatory, ogrzewanie, radio itp ... Ale jak przez przypadej (podczas implementowania) poodcinasz obwody sterowania zapłonem to się zdziwisz - super immobiliser.
Witam. Chcę wykorzystać w pojeździe typu SAM, stacyjkę od seicento (wraz z kolumną kierowniczą). Nasuwa się pytanie, ile najwięcej amper mogę podłączyć po kluczyku (15)? Chciałbym uniknąć przekaźników ze względu na brak miejsca.
No fakt nieprawdopodobnie . Tak masz juz jak tylko kluczyk do stacyjki włożysz ?
Ale sama stacyjka?? kluczyki beda stare pasowaly???
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
Czy ktoś może wyciąć imobiliser ze sterownika Toyota avensis AT220 motronic BOSCH 0 261 204 580 TOYOTA 89661-05230
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
Witam, to stacyjka uszkodzona, jak za nią nie ma prądu. A tam nie ma kostki takiej, co się przekręca, może się poluzowała. albo trochę WD do stacyjki
Przełóż wszystko stacyjkę,itp.
Kostka jest na wcisk. Stacyjki nie tykaj
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Witam. Mam taki zgryz: chciałbym coś podłączyć pod zapalniczkę bez załączania kluczyka w stacyjce Seicento 1100. Czy istnieje szybki sposób aby to zrobić? Wiercenie dziur i kompletna "demolka" wnętrza za bardzo nie wchodzi w rachubę , bo samochód jest nowy. Przez jaki bezpiecznik jest zasilana zapalniczka? Potrzebuje ok. 15A w szczytach do zasilania...
Zgadza się. Ja za komplet też z "al-o" dałem 39zł. Miałem tylko kluczyk do paliwa i stacyjki. Tak jeździłem 6 lat. A jaka wygoda.
Zasilanie ma stałe czy po stacyjce?
A nie dałoby się podłączyć po prostu stacyjka- akumulator -ledy?
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
Tak to puszka immo ,ale jeśli masz wątpliwość to idzie do niej wtyczka od pętli na stacyjce . łatwo to sprawdzisz .
czyli zakładają ze bym wymienił te wkładki to: -z pilota mozna by otworzyc normalnie -byłby inny klucz do ewentualnego otwarcie kluczykiem i inny do stacyjki dobrze mysle ??
trzeba przekrecic go do pozycji zaplon i wcisnac zabek zabezpieczajacy pod stacyjka a nastepnie wypchnac calosc np, wkretakiem
Bez wielkiej filozofii stacyjka i bendiks do sprawdzenia.
Stacyjkę w pozycji na rozrusznik styk zasilający powinien rozewrzeć się
Za bardzo nie ma mozliwości przesunięcia czujnika bliżej koła. Miejsce na montaż czujnika jest częścią bloku silnika, nie da się bardziej przybliżyć. Sam czujnik zamontowany jest na metalowym "czymś" i też nie ma mozliwosci przysunięcia go do koła, mozna co najwyżej oddalić. Czujnik kupiłem oryginalny magnetti marelli, podobny zresztą tej samej firmy...
chciałem podłączyć bezpośrednio z wtyczki stacyjki na oddzielny przełącznik światła postojowe w seicento a nie znam koloru kabliod świateł postojowych. Mam uszkodzoną stacyjkę, za nową zaśpiewali prawie 700zł
Najprostsze rozwiązanie w takich "systemach" to wydłubanie immo z kluczyka i umieszczenie go w obrębie stacyjki (pod osłoną kierownicy). Niestety wtedy pozbywasz się jednego z zabezpieczeń, a z doświadczenia wiem, że stacyjki w seicento z czasem się wycierają i po kilkunastu latach jest szansa je uruchomić kluczykami z innego egzemplarza. Oczywiście...
Witam w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
Jak stary samochód to można odkręcić stacyjkę całkiem i już odblokowana kierownica.
Witam! Mam problem, zapaliła się żółta kontrolka i piszę na niej CODE, samochód nie chcę zapalić. Czy wymiana stacyjki coś pomoże? Jeśli tak czy sam wkład będzie dobry? http://allegro.pl/stacyjka-fiat-siena-pa...
chyba kest cos namieszane w stacyjce
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
Witam. Kupiłem na Allegro proste odcięcie zapłonu. Do podłączenia potrzebuję +12V "ze stacyjki". Mam pytanie, w którym miejscu najłatwiej dobrac się do tego napięcia?
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
Na samym wierzchu masz rodzaj obręczy z 2 zatrzaskami. Musisz to zdjąć. Później musisz wcisnąć 2 zatrzaski z obu stron stacyjki. Są w tych prostokątnych otworach. 2 małe wkrętaki i do dzieła.... A samą koskę stacyjki powinieneś kupić bez problemu. W UNO, seicento są chyba takie same.
wyjdzie dużo drożej niż sama stacyjka. A może "idąc po taniości" dało by radę zrobić tak jak mam w swoim Seicento po wymianie stacyjki, czyli przypiąć stary kluczyk z immo pod deską rozdzielczą a resztę "obsługiwać" nowym? Trochę to "druciarstwo" ale działa... :D
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Skoro masz LPG to tnij kabel od zapłonu, wtedy nie zapali i na gazie i na benzynie :) Szukaj kabla wychodzącego ze stacyjki !!
Mozna odciac plus po stcyjce to pomaranczowy przewod wychodzacy ze stacyjki
Zasilanie przekaźnika z 15, czyli "po stacyjce". Po zmostkowaniu styków przekaźnika odpala?
Sprawdź prxewody które dochodzą do gniazda,oraz samo gniazdo,w większości aut zapalniczka działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce do pozycji pierwszej
Macie rację stacyjka odcina i tak nie sprawdzi. Zostaje obserwacja lampki oświetlenia wnętrza, jej stacyjka nie powinna odcinać. Myślę że stopu też nie odcina.
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
Trzeba zmierzyć czy podczas grania nie przysiada zbytnio napięcie zasilające. Z objawów wynika, że może być problem z napięciem +12V które jest podawane cały czas, niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
masa była sprawdzana, wszystko czyszczone. Zasilania sprawdzałem miernikiem. Wiem że nikt tego za mnie nie zrobi ale może ktoś mi coś poradzi, podpowie co to może być bo już wyczerpały mi sie pomysły. spróbuje jeszcze jutro na krótko połączyć zworką kabel od rozrusznika w kostce od stacyjki, wyklucze wtedy kostke
Do startera (automatu rozrusznika) podłączony jest: - na pierwszej szpilce, jeden gruby czerwony kabel w czarnym peszlu prosto z aku - na drugiej szpilce znajduję się wspomniana wiązka czyli kolorowe 3x1,5+1 cienki czarny wyprowadzająca napięcie do instalacji (jak się domyślam) - czerwony sygnałowy ze stacyjki z konektorkiem żeńskim.
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Oj raczej kolega nie ma racji , po przekręceniu stacyjki na rozruch automatycznie odcinanie są zbędne odbiorniki prądu.
Radio ma dwa podł┌ączenia plusowe (+). Jedno stałe 12V+ a drugie dopiero po przekreceniu stacyjki. Nie wiem jak seicento czy jest w pierwszej pozycji mozliwe czy dopiero w pozycji zapłon. Ty masz pewnie zmostkowane razem te przewody i efekt jest jaki jest. Dodatkowo zmierzył bym pobór prądu z radioodbiornikiem i bez, bo nie wydaje mi się aby przez...
Znalazłem całą serwisówkę do fiata sc z cyklu zrób to sam... Patrząc na to, do gadania może tutaj mieć wyłącznik bezwładnościowy, który wciskałem, poza tym elektrozawór sterujący przypływem par paliwa (całkowicie nie wiem z czym to się je) i nic tam więcej nie widzę.... No, po drodze jest jeszcze stacyjka. Że te samochody muszą być tak skomplikowane...
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Kupiłem drugie auto jako dawcę części i podmieniłem sterownik. Potem kupiłem na złomie sterownik z immo i stacyjką i mam obecnie dwa sprawne seicenta ;)
Mam dokładnie ten sam problem:/ z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie.
No lipa.. Nic się nie zmieniło.. Mechanik mówił, że być może trzeba kupić nowy, oryginalny czujnik. Co do reszty nie wiem.. Jeszcze zaprowadzę samochód żeby założył ten stary czujnik i sprawdził. Jeszcze mnie ciekawi sprawa kostki stacyjki, rozrusznika i alternatora..
Antenkę sprawdź. antenka sprawna bo auto odpala normalnie i jeździ a jak zdejmę pierścień ze stacyjki to zapłon jest zablokowany
±chciełem założyć dodatkowy załącznik świateł postojowych (seiczento) mam uszkodzoną stacyjkę, jakie przewody muszę wyprowadzić z wtyczki stacyjki
Pewnie jakieś zabezpieczenie sygnalizuje błąd, układ immobilisera ? U mnie zwykle wystarcza sprawdzenie i czyszczenie złącz układu, sprawna stacyjka... A u Ciebie ? Szukałeś już odpowiedzi ? http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,seic...
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne?
To co kupileś to nie wszystko trzeba jeszcze mieć piny do immo i zakodować sterownik silnika lub poszukać w necie emulator immo di fiatów i zamontować to jest tańsza wersja.
Czarno niebieski - światła postojowe żółto-czarny - 1, sygnał czarny - masa czerwony - 15 plus po stacyjce Wyciągnij układ z obudowy i na płytce drukowanej są oznaczenia: 1 sygnał, 15 plus po stacyjce, 31 masa i ostatni podświetlanie.
Witam wszystkich.Pragnę samodzielnie zamontować autoalarm w swoim seicento i dlatego potrzebuję waszej pomocy:gdzie wpiąć się najlepiej do kierunkowskazów,który z przewodów ze stacyjki daje po załączeniu +. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Żóty 12v po stacyjce w kostce a tam faktycznie zółto brązowy...
seicento stacyjka uszkodzić stacyjka seicento stacyjka seicento schemat
serwis brandt uszkodzi drzwi pralka proces powershell
pralka elektroluks kondensator iphone
Zgrzewarka do tacek - komunikat "error" na wyświetlaczu Zamek klapy tylnej nie działa w Nissan Primera P11 2.0 TDI