Robisz to na zapłonie i wyciągasz kluczykiem bez problemu.
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Ale kluczyk trzeba przymocować w pętelce w takiej pozycji jaką przyjmuje względem niej gdy kluczyk jest w stacyjce .
Niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty zobacz czy wtryskiwacz nad przepustnicą rozpyla paliwo. Jak nie a po psiknięciu plaka odpala i potem pracuje to przyjrzałbym się bliżej stacyjce.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Tak. Zamontować rzeczy które kupiłeś: puszkę immo, komputer. Wyciągnąć transponder ze starego kluczyka i do starego kluczyka włożyć nowy transponder, z nowego kluczyka. Jak nie jesteś w stanie zamienić transponderów miedzy kluczykami to dorobić nowy kluczyk bez transpondera i wozić go spiętego z nowym kluczem. Opcja trzecia - poprosić kluczykarza a...
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Czy ktoś może wyciąć imobiliser ze sterownika Toyota avensis AT220 motronic BOSCH 0 261 204 580 TOYOTA 89661-05230
Kostka stacyjki pewnie.
Puszka pod kierownicą, idź po kablu od pętli na stacyjce.
Bez immo nie odpali. Kup ecu czyste na all... koszt ok.120zl. I juz bez puszki immo powinien ruszyć.
Na czujniku wstecznego masz plus po stacyjce.
Seicento po stacyjce ma prąd na pomarańczowym przewodzie, jest to prąd, który nie zanika po przekręceniu stacyjki w pozycję rozrusznika, a w skrzynce bezpieczników jest to przewód gruby różowy lub troszeczkę cieńszy pomarańczowo biały.
Ale sama stacyjka?? kluczyki beda stare pasowaly???
Przyczyna jest tam, gdzie jest sterowanie tym przekaźnikiem, np stacyjka.
Witam W większości aut właśnie jest tak że w momencie rozruchu są wyłanczane światła tak samo jak w niektórych samochodach inne odbiorniki np. radio. Według mnie nie chodzi tutaj o zwiększony pobór prądu i przygasanie świateł. Nie wiem jak jest tak jak piszesz w Seicento, ale chyba tak samo. Czapajew ma rację i tak jest także w seicento.
Kostka stacyjki do wymiany.
Panowie potrzebuję pilnie pomocy. W sumie to przeszukałam to konto na temat stacyjek całe i nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi jak wyjąć wkładkę stacyjki w seicento 900 mam dwie stacyjki jedna moja ze złamanym kluczykiem w drugiej niestety piny nie takie z tej ze złymi pinami wyjęłam wkładkę bez problemu natomiast tu gdzie mam złamany kluczyk i stacyjka...
Za akumulatorem sa dobre a co ma niby byc z ta stacyjka...?
Nie ma żadnej filozofii, kup zestaw z gumowymi przepustami do drzwi (jeśli nie masz). Nie ma modułu, podłączasz tylko zasilanie po stacyjce.
Naprawione :) było coś nie tak z jakimś kabelkiem od stacyjki :)
Tam są dwie linie Po kluczyku non stop i po kluczyku ginące w trakcie kręcenia rozrusznikiem Mnie interesuje pozycja non stop Nie mam całego ale niegdyś miałem Dodano po 10 Dlatego własnie wykorzystałem elektrycznie sprawna
A masz mozliwosc podstawic drugi czytnik stacyjki?
https://www.google.pl/search?q=kostaka+s...
obrazki się nie ładują czujnik przy komputerze to MAP sensor czyli czujnik podciśnienia kolektora ssącego, bez niego też silnik zapali, choć będzie trochę nierówno pracował w Cieniasie czujnik wstrząsowy jest pod deską rozdzielczą centralnie na środku, w seju możliwe że też, ale nie koniecznie, tak czy inaczej "czek" czyli "marchewka" musi się zaświecać...
Witam Musze wymienić stacyjke w Seicento. Niestety ktos ukradł kluczyki. Zastanawiam sie jak to zrobic. Ma ktos jakis pomysl? Pozdrowiam
To ewidentnie coś jest nie podłączone. Czy wcześniej szyba reagowała na przekręcenie stacyjki?
Napewno dobrze sprawdziłeś stacyjkę jakie masz napięcia na kablach od stacyjki?
Witam, to stacyjka uszkodzona, jak za nią nie ma prądu. A tam nie ma kostki takiej, co się przekręca, może się poluzowała. albo trochę WD do stacyjki
http://obrazki.elektroda.pl/8465506700_1... Teraz szukaj gdzie ginie prąd, od stacyjki do bezp F22, czy dalej za nim
Dzięki A myślisz że mógłby być to jakiś problem ze stacyjką ?
do sprawdzenia kostka stacyjki.
A czy sprawdzałeś napięcie za stacyjką?
Zgadza się. Ja za komplet też z "al-o" dałem 39zł. Miałem tylko kluczyk do paliwa i stacyjki. Tak jeździłem 6 lat. A jaka wygoda.
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
Mnie też się zaświecała i było to spowodowane kluczykiem, ogólnie stacyjką.
Dochodzi prąd do stacyjki?
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
Kostka jest na wcisk. Stacyjki nie tykaj
Przełóż wszystko stacyjkę,itp.
Witam, jeżeli chodzi o to +12 V po przekręceniu kluczyka w stacyjce, to możesz szukać tego w wiązce kabli od radia, lub jeżeli masz więcej cierpliwości to możesz pobawić się przy samej stacyjce. Tak czy inaczej przydałby się miernik. Pozdrawiam
No fakt nieprawdopodobnie . Tak masz juz jak tylko kluczyk do stacyjki włożysz ?
trzeba przekrecic go do pozycji zaplon i wcisnac zabek zabezpieczajacy pod stacyjka a nastepnie wypchnac calosc np, wkretakiem
Stacyjkę w pozycji na rozrusznik styk zasilający powinien rozewrzeć się
wyjdzie dużo drożej niż sama stacyjka. A może "idąc po taniości" dało by radę zrobić tak jak mam w swoim Seicento po wymianie stacyjki, czyli przypiąć stary kluczyk z immo pod deską rozdzielczą a resztę "obsługiwać" nowym? Trochę to "druciarstwo" ale działa... :D
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
Zasilanie ma stałe czy po stacyjce?
Witam w moim seicento sporting cały czas, od momentu przekręcenia stacyjki, działa wentylator chłodnicy. Jak to naprawić?
Dziwi mnie tylko sprawa, że przy odpalaniu wszystkie kontrolki gasną i elektroniczny licznik kilometrów/przebiegu, nawet wskazówka z benzyny spada... Co to może być? Tak jakby aku słaby ale dziwne, że kręci... Stacyjka może być uszkodzona tzn kostka przy stacyjce. Nie podaje napięcia na zacisk 15 (plus po stacyjce.)
W przypadku mojej centralki, jest to nieoryginalna centralka z dedykowanymi siłownikami do seicento, przewody pomarańczowo-biały do stacyjki i pomarańczowy do hamulców są od sterowania zamykaniem zamków podczas jazdy.
A nie dałoby się podłączyć po prostu stacyjka- akumulator -ledy?
chciałem podłączyć bezpośrednio z wtyczki stacyjki na oddzielny przełącznik światła postojowe w seicento a nie znam koloru kabliod świateł postojowych. Mam uszkodzoną stacyjkę, za nową zaśpiewali prawie 700zł
Tak to puszka immo ,ale jeśli masz wątpliwość to idzie do niej wtyczka od pętli na stacyjce . łatwo to sprawdzisz .
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
Cała wiązkę silnika musisz kupić i komputer. Do tego pompa paliwa. Przyda Ci się również schemat instalacji danego samochodu aby wiedzieć gdzie podać zasilanie z akumulatora i stacyjki. Przyda się również kolektor wydechowy bo tam masz sondę lambda.
Bez wielkiej filozofii stacyjka i bendiks do sprawdzenia.
Zasilana jest ze stacyjki a dodatkowy kabel idzie do przekaźnika priorytetowego który w momencie odpalania odłącza większość odbiorników (dmuchawa, światła, wycieraczki).
Na samym wierzchu masz rodzaj obręczy z 2 zatrzaskami. Musisz to zdjąć. Później musisz wcisnąć 2 zatrzaski z obu stron stacyjki. Są w tych prostokątnych otworach. 2 małe wkrętaki i do dzieła.... A samą koskę stacyjki powinieneś kupić bez problemu. W UNO, seicento są chyba takie same.
Jak stary samochód to można odkręcić stacyjkę całkiem i już odblokowana kierownica.
chyba kest cos namieszane w stacyjce
Odpalaj na włączonych światłach. Jak zgasną to aku szrot. W Seicento (i raczej nie tylko w Seicento) instalacja jest tak "zbudowana", że przekręcając kluczyk stacyjki na uruchamianie rozrusznika jednocześnie odłączane są wszystkie "zbędne pobieracze prądu", więc w ten sposób nie da się tego sprawdzić...
czyli zakładają ze bym wymienił te wkładki to: -z pilota mozna by otworzyc normalnie -byłby inny klucz do ewentualnego otwarcie kluczykiem i inny do stacyjki dobrze mysle ??
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Witam! Mam problem, zapaliła się żółta kontrolka i piszę na niej CODE, samochód nie chcę zapalić. Czy wymiana stacyjki coś pomoże? Jeśli tak czy sam wkład będzie dobry? http://allegro.pl/stacyjka-fiat-siena-pa...
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
Witam. Mam taki zgryz: chciałbym coś podłączyć pod zapalniczkę bez załączania kluczyka w stacyjce Seicento 1100. Czy istnieje szybki sposób aby to zrobić? Wiercenie dziur i kompletna "demolka" wnętrza za bardzo nie wchodzi w rachubę , bo samochód jest nowy. Przez jaki bezpiecznik jest zasilana zapalniczka? Potrzebuje ok. 15A w szczytach do zasilania...
Witam Mam pytanie skąd podciągnąć przewód do radia by po wyjęciu kluczyka ze stacyjki Fiata Seicento wyłączało się radio?? Wcześniej podłączyłem do "+ " od podgrzewania szyb lecz to jest źle ponieważ muszę mieć cały czas zapłon włączony by radio mi grało, a to jest szkodliwe dla cewki Wyłączanie
To co kupileś to nie wszystko trzeba jeszcze mieć piny do immo i zakodować sterownik silnika lub poszukać w necie emulator immo di fiatów i zamontować to jest tańsza wersja.
Ok. Rozumiem , że "zestaw rozruchowy na allegro" to : kluczyki + moduł + Komputer? np: http://allegro.pl/seicento-0-9-b-stacyjk... Dodano po 1 Wystarczy, że taki komplet kupię, wymienię i jazda? Tak. Te trzy rzeczy: sterowniki silnika, muduł immo, kluczyk z transpoderem, wszystko musi być z tego samego samochodu...
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Mozna odciac plus po stcyjce to pomaranczowy przewod wychodzacy ze stacyjki
Zasilanie przekaźnika z 15, czyli "po stacyjce". Po zmostkowaniu styków przekaźnika odpala?
Skoro masz LPG to tnij kabel od zapłonu, wtedy nie zapali i na gazie i na benzynie :) Szukaj kabla wychodzącego ze stacyjki !!
Oj raczej kolega nie ma racji , po przekręceniu stacyjki na rozruch automatycznie odcinanie są zbędne odbiorniki prądu.
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Ten kluczyk to faktycznie nie do ruszenia? Jak Ci zostanie stary to w celach naukowych rozdłub go i napisz co widziałeś. Ostatnio robiłem kluczyk w Seicento bo zacięła się stacyjka z powodu startego kluczyka. Musiałem dorobić wyższy o 0.35 mm na stronę kluczyk, i dopiero podmieniłem wkład. Nowego kluczyka nie było jak zakodować, bo właścicielce zginął...
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
Sprawdź prxewody które dochodzą do gniazda,oraz samo gniazdo,w większości aut zapalniczka działa po przekręceniu kluczyka w stacyjce do pozycji pierwszej
Samochód w czasie dłuższej jazdy dostaje nirównomiernych obrotów. Dodaje gazu upusza i tak w kółko. Czasami pomaga ponowny rozruch. Jazda jest nie ciekawa ponieważ szarpie, bez wciśniętego pedału gazu przyśpiesza bo dostaje wyższych obrotów. Mam pewne podejrzenia czy może to być map sensor, modół, pompa paliwa ? A może coś innego o czym nie wiem prosiłbym...
Najprostsze rozwiązanie w takich "systemach" to wydłubanie immo z kluczyka i umieszczenie go w obrębie stacyjki (pod osłoną kierownicy). Niestety wtedy pozbywasz się jednego z zabezpieczeń, a z doświadczenia wiem, że stacyjki w seicento z czasem się wycierają i po kilkunastu latach jest szansa je uruchomić kluczykami z innego egzemplarza. Oczywiście...
Znalazłem całą serwisówkę do fiata sc z cyklu zrób to sam... Patrząc na to, do gadania może tutaj mieć wyłącznik bezwładnościowy, który wciskałem, poza tym elektrozawór sterujący przypływem par paliwa (całkowicie nie wiem z czym to się je) i nic tam więcej nie widzę.... No, po drodze jest jeszcze stacyjka. Że te samochody muszą być tak skomplikowane...
Za bardzo nie ma mozliwości przesunięcia czujnika bliżej koła. Miejsce na montaż czujnika jest częścią bloku silnika, nie da się bardziej przybliżyć. Sam czujnik zamontowany jest na metalowym "czymś" i też nie ma mozliwosci przysunięcia go do koła, mozna co najwyżej oddalić. Czujnik kupiłem oryginalny magnetti marelli, podobny zresztą tej samej firmy...
Zupełnie niepotrzebne kombinacje. Żeby włączyć radio będziesz musiał pstrykać. Zbędna sprawa. Nie ma obawy, jeśli radio sprawne oczywiście, by wyładowało akumulator, bo wyłączone radio i tak pobiera tylko tyle, ile potrzebne do podtrzymania pamięci. Swoją drogą, to seicento, to tak "skomplikowane auto, że wyprowadzenie przewodu ACC potrwa całe kilka...
A mocowanie stacyjki da się odciąć od kolumny i odwrócić na druga stronę? Też chyba jest spawane ? Ile czasu zajęły ci te przeróbki mechaniczne?
Pewnie jakieś zabezpieczenie sygnalizuje błąd, układ immobilisera ? U mnie zwykle wystarcza sprawdzenie i czyszczenie złącz układu, sprawna stacyjka... A u Ciebie ? Szukałeś już odpowiedzi ? http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,seic...
Trzeba zmierzyć czy podczas grania nie przysiada zbytnio napięcie zasilające. Z objawów wynika, że może być problem z napięciem +12V które jest podawane cały czas, niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce.
Witam wszystkich.Pragnę samodzielnie zamontować autoalarm w swoim seicento i dlatego potrzebuję waszej pomocy:gdzie wpiąć się najlepiej do kierunkowskazów,który z przewodów ze stacyjki daje po załączeniu +. Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Mam dokładnie ten sam problem:/ z tym że kontrolka zapala sie po przekręceniu stacyjki na zapłon i po chwili gaśnie.
Kupiłem drugie auto jako dawcę części i podmieniłem sterownik. Potem kupiłem na złomie sterownik z immo i stacyjką i mam obecnie dwa sprawne seicenta ;)
±chciełem założyć dodatkowy załącznik świateł postojowych (seiczento) mam uszkodzoną stacyjkę, jakie przewody muszę wyprowadzić z wtyczki stacyjki
masa była sprawdzana, wszystko czyszczone. Zasilania sprawdzałem miernikiem. Wiem że nikt tego za mnie nie zrobi ale może ktoś mi coś poradzi, podpowie co to może być bo już wyczerpały mi sie pomysły. spróbuje jeszcze jutro na krótko połączyć zworką kabel od rozrusznika w kostce od stacyjki, wyklucze wtedy kostke
Żóty 12v po stacyjce w kostce a tam faktycznie zółto brązowy...
Do startera (automatu rozrusznika) podłączony jest: - na pierwszej szpilce, jeden gruby czerwony kabel w czarnym peszlu prosto z aku - na drugiej szpilce znajduję się wspomniana wiązka czyli kolorowe 3x1,5+1 cienki czarny wyprowadzająca napięcie do instalacji (jak się domyślam) - czerwony sygnałowy ze stacyjki z konektorkiem żeńskim.
stacyjka seicento uszkodzić stacyjka seicento stacyjka seicento schemat
multimetry radzieckie resetu volvo wyciągnąć świetlówki
pralka elektroluks kondensator iphone
Samochód odpala na N na zimno, na P po rozgrzaniu Kod odblokowujący do radia Blaupunkt 1Z0035156F