Po raz trzeci powtarzam-w astrze nic sie nie będzie żarzyło, może się żarzyć tam, gdzie obwód lampki (czyli DF) jest zezwoleniem włączenia prądu na wirnik.
Przecież masz ładny schemacik :!: Oznaczenia to podstawa, ale niech tam..... 30- +aku. 15- +po stacyjce 50- + start (rozrusznik) 31-masa 87-wyjście na świece To z grubsza powinno Ci rozjaśnić problem, powodzenia.
Witam, Należy sprawdzić czujnik położenia wału korbowego jak również elektroniczną stacyjkę - przycisk START/STOP. Ze względu na brak zarejestrowanych usterek stawiałbym na przycisk START/STOP. Możliwe że samoczynnie gasi silnik, dlatego nie można odpalić "na po pych" a ponowne uruchomienie z przycisku następuje bez problemu. Pozdrawiam Robo
Jak napisał kol. mjars. Spróbuj przeprowadzić procedurę dociskając kluczyk w głąb stacyjki. To upewni Cię, że kostka stacyjki jest uszkodzona- starty trzpień włącznika.
Po krótkiej nieobecności powracam i tu proszę,sporo podpowiedzi.Z góry dziękuję za zainteresowanie. Piotrekwoj1 - dzieki za schemacik.Zrobię,podłącze i dam znać jak działa.Będzie jak znalazł dla ewentualnych potomnych :) Co do pytań dlaczego takie zmyślne zapalanie wózka? Stacyjka wymieniana praktycznie co rok.Jakieś buble na rynku chyba .Faktem jest,że...
z poziomu trawnika nie idzie do niego dojść nawet łapy nie wcisne. Niestety, trzeba wjechać na kanał lub podnośnik, by sprawdzić podstawową rzecz, czy dochodzi impuls ze stacyjki na "start" rozrusznika.
Witam. Trafiła mi się wczoraj taka mazda mpv z problemem że nie kręci rozrusznik. Kostka stacyjki dobra podczas "rozruchu" działają przekaźniki rozłączające wszystkie bezpieczniki sprawne gdy podam napięcie na bezpiecznik 10 A "signal start" to samochód odpala od strzała. Jest w układzie przekaźnik od startu ale jest on cały czas (po zapłonie) zwarty...
Problem w stacyjce był. Zrobiłem zastępczy start.
Nie ma w stacyjce fizycznej 50-tki. Zezwolenie startu idzie po CAN-ie do modułu silnika, a stąd idzie kabelkiem sygnał do przekaźnika rozrusznika w skrzynce bezpieczników (wysterowanie masą).
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Pójdę sprawdzić czy jest napięcie Dodano po 8 Jeśli przekręcę stacyjkę to bez naciskania start jest napięcie Po nacisnięciu ma być na obu. Tak sprawdź.
Naciśnij lekko pedał gazu i przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję" start " , trzymaj tak przez kilkanaście sekund i powinien odpalić bez pompowania powietrza z zewnątrz.To jest awaryjne odpalanie więc usterką trzeba się zająć jak najszybciej.
Jeśli kontrolki na pozycji stacyjki "start" nie gasną to raczej nie aku, może być rozrusznik ale wtedy odpaliłby na pych, może być jeszcze zepsuty gaźnik i wtedy odpali dłuuuuuuuugo holowany na sznurku. Niestety innych opcji nie widzę.
dziekuje bardzo... ale B- to masa, COIL to do cewki, B+ to zasilanie po stacyjce, START to napiecie podczas rozruchu ?, SPOUT niewiem i HALL OUT tez niewiem , prosze o wyjasnienie
Panowie. Ja proszę o pomoc a nie dowcipy typu, a jak zejdzie powietrze to co? Na szczęście dobrze trzyma wiatr i jest tak jak pisałem wcześniej. Stacyjka START i nic wciskam sprzęgło trzymając kluczyk do rozruchu i wrrrrr, działa. Co to może być. Pozdrawiam.
Dzień Dobry Posiadam crossa Yamaha WR400F 1999 rok. Cross jest bez elektrycznego startu oraz bez jakiejkolwiek stacyjki. Moje pytanie jest takie czy można dołożyć do niego jakąś stacyjkę w celu zabezpieczenie? Oraz czy jest też możliwość dodania elektrycznego startu do tego crossa? Proszę o pomoc. Dzięki.
Są samochody, gdzie pozycja "zapłon" Przeczytaj post uważnie, tu chodzi o auto które nie ma stacyjki tylko przycisk start/stop
Witam autora tematu. Silniczek ten nie pochodzi od żadnej kosiarki a jedynie od agregatu prądotwórczego hondy lub innego podobnego. Widać to między innymi po sposobie mocowania oraz sposobie ułożenia wału a także jego zakończeniu. Tak jak widać w silniku tym oprócz podłączenia stacyjki zalecane jest jeszcze podłączenie kontrolki niskiego poziomu oleju...
Stacyjka elektroniczna ! (start stop w przycisku) no chyba że jest tam typowa "15"
Brak napiecia na zegary powoduje ze immo blokuje pozwolenie na start. Mozesz miec uszkodzona kostke pod stacyjka (przelacznik), inne uszkodzenie elektryczne lub uszkodzone same zegary.
Wystarczy że dasz wyłącznik rozrusznika od C-360 (czarny — o większej wytrzymałości prądowej) podłączony pomiędzy zaciski 15/54 (stacyjki lub przełącznika świec żarowych) a 19 (przełącznika świec żarowych). Bardziej elegancki sposób odpalania bez podgrzewania kolektora ssącego wymagałby poszukania stacyjki od John Deere, tam start aid włącza się...
Po pierwsze diagnoza - czyli komunikacja interfejsem z puszką immo i odczytać z niej błędy. Wtedy już wiadomo gdzie szukać. Np może puszka nie widzieć pętli stacyjki przez co nie pozwala na start silnika. Jeżeli nie będzie komunikacji z puszką to trzeba szukać w jej zasilaniu.
Masz zwykłą stacyjkę, czy przycisk "start"??
(...) Nie da się ani trochę podładować rozładowanego nawet poniżej 12V z dawcy w pełni naładowanego czyli 12.8V. To ciekawa hipoteza, może ją opublikuj w jakimś opracowaniu. Teraz poważnie: zrób choć jedną czynność, którą opisałem wyżej; dołącz naładowany akumulator na minutę do akumulatora, który już nie kręci rozrusznikiem, następnie odłącz go i...
Tak robie wprawie cały obrót koła tłoki chodzą i w jednym miejscu coś blokuje Którego koła? Zamachowego czy z oponą? Skąd wiesz ze tłoki się ruszają? Rozrusznik milczy czy wydaje jakiś dźwięk gdy przekręcasz stacyjkę na start? Masz zdjęta pokrywę zaworów?
No... ale czy masz immo? Chyba tak? Co sygnalizuje immo? Nie piszesz na temat... Jeżeli nowy kluczyk nie ma żadnego oznaczenia transpondera, spróbuj przyłożyc stary obok stacyjki podczas startu (na próbę).
Witam! Poszukuje jakis dobry kurs programowania w Simatic Wincc. Chcialbym rozwiazac jeden problem. Posiadam na ekranie (PDL) urządzenie (przenosnik). Klikając na to urządzenie chcialbym aby w nowym okienku otwierała sie jego stacyjka (start/stop itp.). Chcialbym aby ta stacyjke mozna bylo przenosic na ekranie.Zamknac ją.Otworzyc ponownie klikajac na...
A co chcesz zlodzieja ulatwic odpalenie?Jezeli bardz chcesz to zdejmij kostke ze stacyjki i pokoleji dotykaj plusem do stykow w kostce,napewno szybko znajdziesz.Pozdro...
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Witam prąd dochodzi sprawdzałem, od przepływomierza ma prąd na dwóch pinach po przekręceniu stacyjki na start 5v.czy przepływomierz mogę podmienić od 1.9tdi?czy jest to różnica 2.5tdi i 1.9tdi
założyłem nowy rozrusznik oraz nową kostkę elektryczną stacyjki- sprężyna już działa ale rozrusznik nie reaguje( nie kręci i nie wyrzuca) oczywiście był sprawdzany przed założeniem. Poza tym dalej nie mam nadmuchu i wycieraczek. Znalazłem schemat elektryczny stacyjki: http://skodaporadnik.republika.pl/porady... nie wiem czy dobrze...
Ze stacyjki potrzebujesz dwóch przewodów jeden po zapłonie drugi start na rozrusznik. Bierzesz probówke i sprawdzasz. Nic prostszego chyba nie ma niż sprawdzenie gdzie występuje 12v na zapłonie i start na rozrusznik.
Sprawdź czy daje napięcie na elektromagnes po przekręceniu stacyjki w pozycji start jeśli nie to może być kostka stacyjki.
System keyless czy standardowa stacyjka? Jeśli keyless, naciśnij przycisk start, używając dolnej części pilota (bez kluczyka). Powinien ponownie zsynchronizować pilota.
No to kostka stacyjki do wymiany standard w tym aucie a i tam jeszcze często zacinała się też stacyka w pozycji start .
W czerwcu lub lipcu 2023 r. Generowałem rozrusznik Normalnie aż ci zazdroszczę, jak ja bym chciał coś generować. Z Twojego opisu wynika że masz uszkodzony automat i dlatego przepala ten bezpiecznik, jednak koliduje to z postem nr 5. W takim razie wychodzi na to że masz zwarcie do masy kabel który steruje rozrusznikiem. Łatwo to sprawdzisz - odpinasz...
Jeśli jesteś pewien sprawności akumulatora, to ustal, czy do cewki elektromagnesu rozrusznika dochodzi 12 V tj. po przekręceniu stacyjki w pozycję "start" i czy podczas przekręcenia stacyjki kontrolki przygasają. Samodzielnie możesz to sprawdzić np. żarówką 12 V w oprawce, jeden kabelek do zasilania wspomnianej cewki a drugi "masa" i obserwować żarówkę....
Gdzieś pod maską powinien być stary przewód zasilający pompę,musisz go poszukać i sprawdzić czy jest na nim napięcie po kluczyku.Jeżeli nie ma napięcia ,a jest przewód ,to należy szukać z jakiego powodu się straciło napięcie,Winna może być sama stacyjka ,lub przerwana instalacji.Tak więc masz trochę szukania.Można dołożyć nowy przewód od stacyjki,z...
Rozumiem , że rozrusznik w ogóle nie kręci. Przyczyną może być uszkodzony rozrusznik( np.skończyły się szczotki-wtedy jest głucho po przekręceniu stacyjki na start lub słychać tylko tyknięcie pod maską) lub rozładowany aku (jeżeli jest mocno rozładowany to na kable też nie zapali bo prąd zabierze właśnie akumulator i na rozruch nie starczy)
----------------------------------------... Witam wszystkich. Mam pewną zagwostke:) Posiadam Peżocika 406 1.8 benzynka. chciałbym założyć tam takie coś http://www.sdjd.pl/index.php?prod=galka_... z tym że chciałbym całkowicie pozbyć sie stacyjki. Ma to wyglądać tak że, otwieram auto z pilota, który...
W niektórych samochodach ACC jest rozłączane przez stacyjkę w pozycji start.
Sygnał dawki rozruchowej START idzie do ECM na pin 20 kolor przewodu brązowo- biały . Jeżeli nie ma skanera z programem dedykowanym Nissan - to należy sprawdzić czy na tym bezpieczniku pojawia się napięcie przy startowaniu rozrusznikiem - napięcie ma być w pozycji stacyjki START a także w pozycji ON - czyli kluczyk w pozycji - zapłon włączony .. Dobry...
Lewarek w podłodze też trzeba było zrobić. Zarówno w Syrenie, jak i póżniej Dacii 1310p bardzo szybko uszkodziły się stacyjki, wypaliły się styki. Zamiast wymieniać wkłady, obu tych samochodach zrobiłem po prostu taki niby przycisk start-stop. Do włączania zapłonu służył zwykły przełącznik przechylny, "hebel", a do włączania rozrusznika przycisk od...
Problem był w kostce od stacyjki
Kiedyś miałem podobną usterke we fijacie ale dołożyłem przekażnik tuż przed zaciskiem uruchamiającym załaczałem plusem .a zasilanie brałem bezpośrednio z aku i pomogło spróbuj te rozwiązanie eliminuje spadki napięć stacyjka-przewód startu
A nie lepiej (prościej) wymienić uszkodzoną kostkę stacyjki na nową ?
No ale właśnie problemem jest to że nie ma napięcia ze stacyjki z położenia "start" . Mówie, na krótko łapie kręci.
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy wychodzi napięcie ze stacyjki ,w pozycji start styk 50,jeżeli są oznaczone.
Właśnie to nazywa się logiką zapłonu, niestety prawie każde radio tego niema. Niestety tylko bluepunkty i to nie wszystkie tak mają, niektóre beckery, pewnie coś tam jeszcze oprócz fabrycznych. Dlatego prosiłem o taki układ. W innych radiach nie da się ich włączyć bez kluczyka na postoju jeśli uruchamia się automatycznie ze stacyjki.
Gaszenie jest realizowane przez zwarcie kabelka, idącego z cewki, do masy. W Twoim przypadku za pomocą tego wyłącznika. Sprawdź czy ten kabelek nie wypiął się z konektora przy cewce oraz czy przycisk jest połączony z masą. Słychać ten stycznik gdy przekręcasz kluczyk w stacyjce na start?
Czyli jak przekręcisz stacyjkę w pozycję start to rozrusznik nie kręci a kontrolki zachowują się normalnie czyli nie przygasają ?
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
Witam . Chciałbym podłączyć sobie przycisk START ENGINE . A konkretnie chodzi mi o kable w stacyjce ( kolory ) które są odpowiedzialne za rozruch silnika , chce sobie podłączyć przycisk START ENGINE. Po prostu po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na zapłon , przyciskiem odpalać silnik. Za podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Extra rzecz. KToś tu wspomniał o czytniku kart. Zastanawiam się czy można zmajstrować coś takie aby trzeba bylo przeciagnąc odpowiednia katre magnetyczna i wtedy dopiero start
kilka dni temu miałem identyczny przypadek a uszkodzony był przewód w wiązce kabina-rama od strony pasażera , w momencie przekręcenia stacyjki do pozycji START wyłączane jest wszystko oprócz edc i nich mnie ktoś poprawi ale wydaje mi się do edc na silnik idą 2 przewody z plusami przy czym na jednym napięcie jest gdy kluczyk jest na starcie a na 2gim...
A sprawdziłaś na krótko? Nie chodź okreżną drogą a start jest po stacyjce więc uszkodzenie stacyjki też wchodzi w gre
jesli przekrecasz zaplon i palisz go na pych to on bez problemu pali to zawór jest sprawny i wszystko jest ok. Teraz robisz to samo tylko palisz go z rozrusznika w momencie przekrecenia stacyjki na start rozrusznik pobiera duży prad i moze byc tak ze zawór sie zamyka i mozesz sobie krecic. różne sa sytuacje ale moge sie mylic
Szanowny kolego dziękuje wielkie, za podesłanie e-maila do mnie- jednak chodziło mi o ten włącznik start stop do mojego samochodu jak wyżej napisałem, cc z roku 93 w którym brak immobilaizera, jedynie jest blokada kierownicy standardowa. Bez elektroniki jakieś rady dostane ? ... jakie przewody podłączyc do przełącznika zajmującego sie włączeniem zapłonu,...
Przycisk, który był musiał zwierać dwa kabelki... w czym masz problem? Stacyjka w pozycji START zwiera zacisk 30 z zaciskiem 50. Niemniej, Ty powinieneś zwierać 15 z 50, żeby przycisk nie włączał rozrusznika przy wyłączonym zapłonie.
A jeśli by to nie pomogło to czy może być również słaby styk w kostce stacyjki? A nie wiem, kostkę stacyjki masz tam jeszcze normalną? W innym aucie musiała być jakaś sekwencja włączania zasilań. Działało tylko ze startem od zera, wkładamy kluczyk, widzą się transponder z cewką/puszką immo, przekręcamy kluczyk na zapłon - immo odblokowane, ale podłączenie...
Witam mam problem z magnumka z 2005r. po wymianie filtra osuszacza auto przestalo palic, na wyswietlaczu komputera wyswietla sie kontrolka wtrysku z napisem workshop stop oraz kontrolka air fault 202, po przekreceniu stacyjki na start rozrusznik nieodpowiada (choc jest w 100% sprawny) oraz po wylaczeniu stacyjki wyskatuje informacja o niezaciagnietym...
Witam sprawdz czy po przekreceniu stacyjki na start jest plus na pompie ,sprawdz mase na pompie wzgledem masy body. Masa to brazowy a plus z przekaznika to czerwono-niebieski i bezpiecznik 20A do 87 przekaznika.85 przekaznika do masy ,86 to czarny do ECM pin A1.Pozdrawiam
Witam, problem jest taki, ze kiedy chce wlaczyc auto po nacisnieciu start, stacyjka zapala sie I gasnie po sekundzie tak jakby ja cos odcinalo, auto nie kreci, tylko slychac pompe paliwa, nowy aku.?, ale dla pewnosci podpinalem drugi sprawne bezpieczniki, ale najlepsze jest to, ze jak odlacze rozurusznik, to stacyjka sie zalacza, a pompa paliwa pompuje...
Jeśli są zawieszone szczotki to nie pukaj w niego delikatnie tylko normalnie stuknij w stojan kilka razy młotkiem jeśli jest uszkodzony włącznik to możesz odpalić go w ten sposób niech ktoś prubuje uruchomić przekręca stacyjkę na start kiedy usłyszysz tykniecie na elektrowłaczniku zewrzyj dwa bieguny na nim nie ten od stacyjki i śrube tylko ten co idzie...
Spotkałem swego czasu fabryczne rozwiązanie, gdzie obecna była i stacyjka, i przycisk start stop, najpierw kluczyk na zapłon a później przycisk, szczerze powiedziawszy to wygodniej się jeździło autami ze samą stacyjką... Druga sprawa, jak ktoś chciałby niskim kosztem zabezpieczyć rozrusznik przed zbyt długim kręceniem albo przypadkowym uruchomieniem...
Witam forumowicze! Czemu od razu wymieniać rozrusznik, a jak nie umiecie czytać postów to nie piszcie bzdur. Proszę przeczytać dodatek Blazeja. Covboy1974 1: sprawdź czy po przekręceniu stacyjki na start pojawia się napięcie na cienkim przewodzie na automacie w starterze, 2: sprawdź iskrę, 3: sprawdź czy wtryski pracują. Miłej zabawy. Pozdrawiam!
W zasadzie to sam sobie odpowiedziałeś na 3/4 pytań które zadałeś :/ . Po prostu, czeka cię krecia robota. Kabel po kabelku sprawdzać. Po nitce do kłębka. Nikt ci nie powie "o tu jest taki kabelek i on nawalił". To tak nie działa :/ Pierwsze co, sprawdź czy aby na pewno, włącznik rozrusznika zwiera 2 przewody. Tu nie ma rady, rozebrać cały zespół przełączników,...
Witam. Mianowicie dzisiaj po 8 latach użytkowania auta Mercedes Sprinter 208 CDI 2.2 2001r wyskoczył mi komunikat 'START ERROR". Zostawiłem w aucie włączone radio na 5 min, gdy próbowałem uruchomić silnik akumulator zaczął słabnąć. Podłączyłem go na 'kable' i od tamtej pory pojawił się problem. Po przekręceniu stacyjką wyskoczył 'Start error' i rozrusznika...
Dobrze ,teraz wiesz że jest problem ze sterowaniem przekaźnikiem albo jego masą. Sterowanie idzie (+) z Komputera silnika. A więc słaba masa, brak sterowania z ECM, zgnity kabel między przekaźnikiem a ECM brak zezwolenia na start z ECM, stacyjka. Mogę ci podrzucić schemat podglądowy jak chcesz.
Panowie, wszystko nie tak, może poza krancówkami. * W VW Passacie zapłon to CZARNY ; czarno-żółty to linia "X", gaśnie przy starcie - nieprzydatna w alarmie. Z alarmu: żółty . * ACC nie ma , w Golfach 3 tą rolę pełnił styk S, przewód brązowo-czerwony. Tu więc brązowy z alarmu albo złączyć z czarnym ze stacyjki samochodu albo zostawić wolny - jak alarm...
Witam ostatnio spodobały mi się u znajomego ruchome wskazówki gdy włącza stacyjkę na zegarach wskazówki lecą do samego końca i wracają czyli wykonują taki test wskazówek. I moje pytanie brzmi czy w Oplu astrze H twin top cabrio który ma stacyjkę na przycisk start da się zaprogramować taki ruch wskazówek jak tak to jak? Opel nie jest w wersji OPC. Z...
Rozwiązania z przyciskiem są stosowane w fabrycznych prostownikach. Zdaje to egzamin. Na obudowie prostownika jest jednak ostrzeżenie np. 5 s max. Użytkowałem takie coś. Opalanie wyglądało tak: włączamy zapłon , przekręcamy stacyjkę na start i w tym samym momencie wciskamy przycisk. Bez wciśniętego przycisku układ ładował akumulator ustawionym prądem....
Mam problem potrzebuje mieć włączony zapłon w Renault Megane II do skasowania błędów w komputerze, jednak po włożeniu kartu do stacyjki i naciśnięciu "start" silnik sie zapala, wiem ze jest na to jakaś kombinacja z kartą i przyciskiem "start" ze włącza sie sam zapłon..ale nie wiem jaka..proszę o pomoc
przeczytałem że te blaszki się nie chowają do końca więc je trochę przypiłowałem Jakie blaszki ??? Problem leży na drugim końcu trzpienia który obracasz śrubokrętem - w miejscu, w którym łączy się z kostka stykowa. Jest tam taka pletwa, która ulega skrzywieniu lub wyłamaniu. Musisz wyjąć cala blokadę, odkręcić kostkę stykowa i wtedy zobaczysz winowajce....
Dalem plus pod stacyjkę na czerwony przewód - efekt taki sam jak po przekręceniu stacyjki na start wszystko gaśnie i słychać tylko pompkę paliwa ale rozrusznik nie kręci. Zastanawia mnie czemu ten czerwony przekażnik przy centralce wtrysku zamiast złapać to przerywa (brzęczy). Świadczy to o jakimś uszkodzeniu ale nie wiem co padło (oby nie centralka...
wiem co ja mam kolego masz rację mam ten z pierwszego zdjęcia ale to nie jest żaden system bezkluczykowy bo jak zamawiałem stacyjkę widziałem jak wyglądają bezkluczykowe są dosłownie bez trzpienia sam plastik Właśnie to jest pilot od systemu "bezkluczykowego" a ta stacyjka jak dobrze pamiętam działa na zasadzie samochodów amerykańskich lub z automatyczną...
Czy skrzynia w położeniu N? czy ma zezwolenie na start? Jakie błędy?
Sprawdz czy dopływa napięcie na elektromagnes (to taki mały przewód) Na elektromagnes nie dochodzi napięcie a ze stacyjki jak przekręce na start to słychać pykanie przekaźnika tylko niewiem gdzie on jest .
Automat w rozruszniku "Bendix", czy dostaje impuls przy przekręceniu stacyjki w w pozycję START. Powinno tam się pojawić napięcie w momencie w którym uruchamiasz auto.
Problem! Mercedes 202 benzyna 1,8 esprit, stacyjka na podczerwien, pozycja start cisza! Nie działa rozrusznik, po mechanicznym ściśnięciu przekaznika od rozrusznika i włączeniu zapłonu, auto odpala, ale trzeba dosc długo startować, czy jeszcze jest jakas dysza wspomagająca sam rozruch?
Nie ma żadnych bezpieczników, stacyjka dobra. Jak wyłącze zapłon (przez stacyjke) to napięcie znika w przycisku start
Czy kiedy wlozysz karte do slotu i nacisniesz start slychac odblokowanie stacyjki?
są tylko dwie wersje liczników do P11.144, starsza z wskaźnikami poziomu i temperatury w jednej linii, i nowsza, ta na zdjęciu. Wszystko masz w PDF'ie od Tompress. Daj fotkę z tyłu licznika. A to rozpiska licznika ze zdjęcia: Nowy Gdzie podłączone 10 Masa 23 Akumulator 31 MT, 5 CVT Sensor prędkości Do pin 2 sensora 12 Drzwi 1 Stacyjka ON i Start 14...
Witaj. Trzeba było zapytać zanim wydałeś sporo kasy na te wszystkie podzespoły. Wystarczyłby zakup tego zestawu od Proximy... https://www.proxima.pl/produkt/zestaw-ho... Czas oczekiwania duuużo mniejszy. Programowanie jest banalnie łatwe. Włączasz stacyjkę (lub uruchamiasz start/stop aż kontrolki się "odpalą"). Naciskasz dwa skrajne przyciski...
Potrzebna jest "identyfikacja" użytkownika w zabezpieczeniu samochodu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Używam to rozwiązanie przez wiele już lat w połączeniu z przyciskiem "start-stop", a więc wyeliminowana została oryginalna stacyjka. Jest to bardzo komfortowe, bo nie potrzeba "myśleć" o ukrytym przycisku/wyłączniku,...
Ten cienki idzie do kontrolki ładowania która jest w obwodzie startu ładowania. Grubośc przewodu nie ma znaczenia. Wazne zeby łączył i zeby ta żarówka paliła się przy niepracującym silniku po właczeniu stacyjki.
dzęki za orientacje , . Musze odczekać na następny start i demontować osłony Stacyjki .
Witam serdecznie Chciał bym poradzić się szanownych kolegów odnośnie problemu. Może ktoś chociaż nakieruje mnie gdzie poszukiwać problemu. FF 2013 2.0 MJ 170 KM, AWD, kluczyk bezdotykowy, przebieg 150 000 - posiadam go od roku. Póki co sprawował się bezproblemowo. W dniu wczorajszym rano bez problemu odpaliłem samochód i przejechałem ok. 8 km, zaparkowałem...
Do tego auta starka spr zezwolenia na start inaczej nic nie zrobisz.
Plus np. można wząść z kabla zasilającego zapalniczkę. Zastosować taki konektor/rozgałężnik na kabel jak podałem na kabel zasilający zapalniczkę za skrzynką bezpieczników i pociągnąć pod deską rozdzielczą do kostki radia, radio i zapalniczka byłyby na tym samym bezpieczniku. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=3...
sprawdz kostke pod stacyjka czy w momecie startu rozrusznikiem podaje prad na zaplon jesli w trakcie krecenia rozrusznikiem gasna calkowicie kontrolki od ladowania i oliwy to pewnie ta kostka
Witam, posiadam pompę spalinową z rozrusznikiem, która jest uruchamiana stacyjką. Stacyjka ma 3 pozycje: OFF/ON/START. Chcę wymienić stacyjkę na włączniki - jeden przekręcany i drugi przycisk do rozruchu. Na stacyjce znajduje się 5 pinów oznaczonych następująco: L, B, ST, M+, M- Próbowałem to jakoś pomierzyć, dojść co i gdzie ale nie daję rady. Czy...
Po podłączeniu akumulatora włącz światła drogowe.Czy świecą?Jeśli tak włącz inne urządzenia,np.dmuchawę czy klimę jeśli ją masz.Jeśli te urządzenia będą pracowały normalnie podłącz żarówkę do kabelka /cienkiego/który dochodzi do rozrusznika.Po przekręceniu stacyjki na start żarówka powinna świecić.Jeśli nie świeci,szukaj uszkodzenia w przełączniku stacyjki....
Witam. Stacyjka była ok, stałe zasilanie na rozruszniku pod napięciem, na przewodzie sygnałowym pojawiało się napięcie w pozycji "start"stacyjki. Winny był elektromagnes rozrusznika - zrobił sobie spory skrót i nie był w stanie zazębić rozrusznika. nowy rozrusznik 160 zł. elektromagnes 60. Jako że stary rozrusznik wyglądał nieźle i miał prawie nietknięte...
Czytam czytam, tylko kolega opisuje tutaj połączenia elektryczne zastosowane w Mercedesie. W felicjii stałym połączeniem jest masa. + jest doprowadzony na stałe z akumulatora do elektromagnesu, który poprzez podanie + ze stacyjki z pozycji start na cewke elektromagnesu podaje zasilanie dalej na szczotki rozrusznika. Załączanie rozrusznika jest plusem,...
I słusznie podejrzewasz instalację. Sterownik świec musi dostać sygnał z czujnika temperatury, inaczej lampka nie zgaśnie nigdy. Druga ważna sprawa w sterownikach: po wstępnym podgrzaniu przekręcenie stacyjki na START powoduje czasami ponowne zapalenie lampki kontrolnej, jest to te kilka sekund dopałki przy rozruchu wymagane przez EURO2, i zawsze zgaśnięcie...
powiem ci tak może byc tak że napięcie na pompe idzie dopiero po przekręceniu stacyjki na poz start .tak jest w nowszych vw. Prąd idzie wtedy na przekażnik załancza cewkę i wszystko biega. Ja ci powiem że ta pompa z twojej reni mi pachnie zgronem.Pewnie pociągła powietrze
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
Zastosuj cewkę przekaźnika zasilaną nie po stacyjce ale z przewodu na start rozrusznika - będzie kilku sekundowe zasilanie; styki tego przekaźnika włączą Twój zestaw.
Nic nie zrobisz,stacyjka twojego auta posiada tylko OFF, ON i START. Radio może grać po włączeniu zapłonu albo ciągle, bez względu na obecność kluczyka w stacyjce
start stacyjka start przycisk stacyjka stacyjka renault stacyjka
dekodowanie pliku strumienica zamiast katalizatora sterowanie zaworami hydraulicznymi
sterownik poduszek volvo sterownik poduszek volvo
Niedziałający licznik kilometrów: przyczyny i diagnostyka Piec De Dietrich działa mimo programu P3 - przyczyny