https://obrazki.elektroda.pl/8001084800_... https://obrazki.elektroda.pl/2887521300_... Wtyczka A sterownika silnika, pin 23. Tutaj idzie plus po stacyjce z przekaźnika T6. Skrzynka bezpieczników a w komorze silnika wtyczka A, pin 10 - stąd idzie plus po stacyjce na sterownik silnika. Sprawdź czy go masz. Lub prościej....
Załączaniem świec steruje edc (sterownik silnika), stacyjka nie ma nic do tego. Warto było by sprawdzić vcds-em jaką temperaturę silnika "widzi" sterownik
Witam, czy po wymianie sterownika silnika w Mercedesie W219 CLS wystarczy zrobić immo off w sterowniku silnika, czy zamontować gotowy zestaw startowy? Brak sterownika oryginalnego, zakupiłem zestaw startowy, ale bez stacyjki. Jest rygiel, kluczyki plus sterownik silnika, a czy stacyjka jest zakodowana pod jeden kluczyk? Czy po prostu jest czytnikiem...
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Nie brakuje Ci tylko prądu bo jak sam napisałeś - na krótko nie odpala. Immo jest w UCH - skrzynka z bezpiecznikami. Komunikuje się ona ze sterownikiem silnika i pętlą stacyjki. Nie rozpozna klucza, widzi że sterownik silnika nie jest kompletem z ECU (sterownik silnika) to nie zezwala na odpalenie silnika. Rozrusznikiem steruje UPC - skrzynka z bezpiecznikami...
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
Zacząć od kabelka czarno-niebiesko-fioletowego stacyjka - GM - sterownik silnika? Ciekawe jest, że jak pokazał ten błąd 2219, to na desce wyświetla komunikat od BS i MR, żeby zjechać do warsztatu. Jak gasną, to też oba razem.
możesz sterować za pomocą jednego pstryczka dwoma przekaźnikami,a w tdi najlepiej jak odetniesz albo czarnego po stacyjce albo zasilanie sterownika silnika-też cienki czarny lub czarno-fioletowy po stacyjce w jego wiązce,sterownik jest prawdopodobnie na podszybiu pomiędzy wycieraczkami,ale nie jestem pewien na 100%,rozrusznik masz na czarno-czerwonym....
po przekręceniu kluczyka w obie pozycje nie ma reakcji,nie świecą się kontrolki, rozrusznik nie kręci. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności kostka przy stacyjce oraz sterownik silnika. Alarm próbowałeś odłączyć? Masz fabryczny czy domontowany? Masa silnika sprawdzona?? Sprawdź nawet zwykłym miernikiem czy do stacyjki, sterownika silnika, imobilajzera(jeśli...
86 plus, 85 masa po stacyjce ze sterownika silnika. A świece żarowe grzeją? Bo plus na 86 w/g schematu podawany jest ze sterownika świec. Prześwietl kable czerwono-czarny od sterownika świec do do przekaźnika pompy oraz brązowo-czerwony od 85 do pinu 75 sterownika silnika.
kupił stacyjkę razem z modułem immo i sterownik silnika oczywiście wszystko z jednego sprawnego auta.KOSZTY! Stacyjkę swoja lepiej daj do ślusarza od zamków samochodowych to naprawi ew. zrobi z 2 - 1
Problemów może być wiele, stacyjka, sterownik silnika, cewka, moduł
Wtyczka przy przepustnicy ma 4 piny - dwa dla czujnika temperatury oraz dwa dla wtryskiwacza. Jeden to plus po stacyjce Drugi to masa ze sterownika silnika z pinu 13.
Sprawdź przekaźnik zasilający sterownik silnika, oraz kostkę stacyjki. Upewnij się, czy napięcie dochodzi.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Tak, uszkodzony sterownik silnika, nie steruje po stacyjce.
1-wkładka stacyjki 2-zimne luty sterownika
A nie zastanawia cię dlaczego po wpięciu testera wszystko działa...
Nie musisz wymieniać wszystkiego, są inne sposoby można miedzy innymi dorobić kluczyk i dopisać, można kupić samą stacyjkę z kluczykiem i wyłączyć immo. Jeśli już koniecznie zestaw startowy to taki w którym sterownik silnika ma te same nr.
Komplet ze sterownik silnika sprzeda się droze3
(at)Slawek K. Taak ? Przetwornica podłączona na stałe do akumulatorów, a stacyjka zamyka obwód przekaźnika wysokoprądowego do sterownika silnika. Równolegle do jego cewki podłączyć można światła i kierunkowskazy.
16V jest nie do pomylenia z 8V, 16V ma dwa wałki w głowicy i zupełnie inaczej przez to wygląda "góra" silnika. Do wymiany jest pompa paliwa, sterownik silnika, centralka CODE oraz transpondery w kluczykach lub stacyjka i zamki.
Nie obraź się ale z taką wiedzą to ciężko Ci będzie. Nic nie da wymiana modułu który szukasz bo to jest sterownik poduszek AIRBAG. Napisz skąd jesteś to może ktoś Ci wtedy pomoże. Pewnie zgubiłaś transponder z kluczyka a nie immobilizer. W takim przypadku można by wymienić komplet czyli kluczyk ze stacyjką, sterownik silnika i moduł UCH. Sterownik silnika...
T6/1 _ plus po stacyjce T6/2 _ W wyjście do sterownika silnika T6/3 _ K wejście T6/4 _ masa T6/5 _ T6/6 _ masa
Nie ma przekaźnika. Idzie bezpośrednio ze stacyjki na elektromagnes rozrusznika (kolor czerwono-czarny przy stacyjce).
Witam, Pacjent to Sprinter 22004 r. VIN: WDB9036111R751775, silnik benzynowy. Pali bezpiecznik nr. 17 - zasilanie po stacyjce m.in. sterownika silnika. Na instalacji elektrycznej nie widać oznak przetarcia, przegrzania czy przegnicia. Czy ktoś z Was ma może schemat jakie elementy są zasilane z tego bezpiecznika? Za wszelką pomoc lub sugestie będę wdzięczny.
Wymiana sterowników z immo i stacyjka.
Przewód + idzie do sterownika silnika A później na pompę stacyjka założona nowa wczoraj Zmierzyłeś, jakie natężenie pobiera pompa na dodatkowym przewodzie podczas odpalania silnika i jego pracy?
Sterownik silnika zablokowany naprawić starą stacyjkę lub dopasować stary klucz do nowej! Elektronikę przywrócić do stanu pierwotnego w innym wypadku koszty będą pierońskie.
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
samochód muszę dostarczyć do warsztatu, bo na parkingu nic nie zrobią. Czy to prawda Tak ... chyba, że zdemontujesz i dostarczysz do warsztatu kompletną stacyjkę i sterownik silnika oraz licznik.
Jeśli złodziej zasili sam sterownik "plusem po stacyjce", to faktycznie uruchomi silnik, ale pod warunkiem, że silnik nie ma niezbędnego osprzętu potrzebującego tego plusa (np: zasilanie wtryskiwaczy, pompy paliwa). Ale w takim wypadku raczej nic nie zrobisz, bo - choćby w alternatorze - nie będzie wzbudzenia (zakładamy, że sam się nie wzbudzi), a sam...
Miałem podobny problem z samochodem ROVER i przyczyną była sterownik silnika który doił aku po wyłączeniu stacyjki
Co Ty chcesz tam złapać pod stacyjką i jak? Pod maską piętnastka jest przy sterowniku silnika, pod deską na CAS-ie, przy zapalniczce i bezpiecznikach.
Uważasz ,że kostka stacyjki,podczas pracy silnika , nagrzewa się?
Odetnij + po stacyjce na sterownik silnika.
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
jeżeli diesel,to pod maską od strony kierowcy masz w czarnej skrzynce sterownik silnika,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód zasilanie sterownika plusem po stacyjce i po odcięciu go kontrolki świecą,nie ma błędów a silnik nie gada,jeżeli benzyna to odcinasz pompę paliwa w progu kolor zielono-żółty,w obydwu wypadkach czyli w dieslu i benzynie możesz...
Zacznij od sprawdzenia czy napięcie stacyjki idzie na sterownik silnika. Dużo rzeczy może to blokować. Grzyb obok fotela, czujnik obecności tyłka, czasem pada moduł przekaźnikowy w pulpicie (nazwany po czesku modułem bezpieczeństwa) . No i obowiązkowo mostki w skrzynce bezpieczników
Jeśli jest też na wyświetlaczu komunikat alternator to brak zasilania lub uszkodzony sterownik silnika ewentualnie uszkodzony CAN jeśli ma Intarder EST 52 to często on jest winowajcą (przez niego przechodzi CAN . Sprawdź przekaźnik G128 czy jest sterowany lub nie uszkodzony potrafi zgnić kabelek połącz styki 30 z 87 z przekaźnika do modułu silnika i...
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Poszukuję kabla sterującego/włączającego komputer silnika który idzie od stacyjki do sterownika silnika. W którym miejscu go szukać i jaki kolor? Najlepiej żeby był nieco schowany. Dzięki za pomoc.
Zasilanie ze stacyjki do sterownika silnika,kolor VW standardowy dla tego typu.Umiejscowienie ECU również standard dla tej grupy.
Nie ma czegoś takiego jak pilot od immobilajzera. W kluczyku lub obudowie pilota jest transponder który jest sprawdzany przez pętle przy stacyjce. Jeżeli kod transpondera się zgadza to sterownik silnika dostaje pozwolenie na uruchomienie silnika. Nie ma to nic wspólnego z bateria w pilocie. Mylisz to z pilotem od centralnego zamka.
Sterownik silnika, ma stałe zasilanie, i dodatkowo po przekręceniu stacyjki. Musisz odciąć ten po stacyjce. Zielony lub zielony z czymś tak, też dokładnie nie pamiętam
Jest tam Metronic m 1.5.4. Masy na piny:2,14,19,24,42. Po stacyjce pin 27 a bezpośrednio z aku pin 18.
Czy to może mieć ze sobą coś wspólnego? Tak. Do sprawdzenia: -bezpieczniki -masa silnika i obudowy -sterownik(komputer) silnika -immo jeśli jest Oraz wszystkie styki w stacyjce. Poza tym podczas hamowania trzeszczy głośnik. Czy ktoś grzebał przy elektryce?
Witam mam problem z samochodem Micra K12 Zgubilem oba kluczyki i niemoge otworzyc samochodu Prosze o pomoc jak rozwiazac ten problem jak najszybciej i w miare nie drogo Samochod jest obecnie za granica polski i musze poradzic sobie z ta naprawa sam . Dodano po 2 Witam samochod juz otwarty teraz tylko kwestia odpalania Myslalem o zestawie czesci do odpalenia...
W moim W210 ktoś usunął odcięcie zapłonu i nie połączył wszystkich kabelków odcinających zapłon. Konkretnie brakowało plusa po stacyjce zasilającego sterownik silnika. O ile dobrze pamiętam kolor kabelka to różowy z czerwonym paskiem. Pozdrawiam frankrom.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Petla immo przy stacyjce,UCH,i sterownik silnika.
glownie od modulu swiec zarowych od twojej reki od stacyjki od sterownika silnika . Co chcesz jeszcze wiedziec cos nie dziala?
Autoryzacja i zezwolenie to są wartości odczytane ze sterownika stacyjki i silnika, tam jest napisane czy sterownik jest zablokowany, czy jest zezwolenie na start i czy widzi przekręcenie stacyjki.
Tylko, że on ma stałe napięcie po stacyjce na sterowniku silnika. Dlatego nie gaśnie. Przekaźnik włącza to napięcie na sterownik czyli po wyjęciu przekaźnika zasilanie powinno zaniknąć na sterowniku i powinien zgasnąć.
Ze starej stacyjka z jej pętlą, sterownik silnika. Kluczyk. Pod warunkiem ze w nowej ten sam silnik. Jesli inny przekladasz tylko transponder ze nowego klucza do tego z rozbitej.
Instrukcję masz? Prawdopodobnie nie sa połączone przewody obsługujące stacyjkę.
Zawór sterowany jest przez sterownik silnika. Stały plus po stacyjce, masa ze sterownika silnika. Sterowanie PWM. Cały czas piszesz ale sprawdzić i pokazać jak są podłączone wężyki to nie chcesz. Od wężyków trzeba zacząć, może któryś jest źle podłączony lub dziurawy.
Obstawiam że masz 2 systemy założone. Może drugi "Na guziki" odcina zasilanie ze stacyjki albo do sterownika silnika.
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Potrzebne są transpondery z kluczyka (przynajmniej jeden), pętla immo która umieszczona jest na stacyjce oraz sterownik silnika.' Sterownik silnika musisz mieć z takimi samymi numerami, cały komplet musi pochodzić z jednego auta.
Zobacz czy odpali na tym mostku bo w tej chwili nie wiemy czy wina leży w braku sterowania przekaźnika czy głębiej - brak zasilania sterownika silnika. Przekaźnik ma zasilanie cewki po stacyjce a masa podawana jest ze sterownika silnika. Zobacz czego mu brakuje.
Problem tkwił na linii stacyjka/rygiel. Jedna z tych dwóch rzeczy się skończyła. Co zrobiłem?Zdemontowałem stacyjkę i na podstawie numerów, które się na niej znajdowały zamówiłem używany zestaw, który zawierał : rygiel, wraz ze stacyjką +2 klucze oraz sterownik silnika. Całość przełożyłem do swego autka i odpaliło bez problemu. Niestety czeka mnie jeszcze...
na pewno cewka na stacyjce i paczka pod nia a samo immo siedzi w sterowniku silnika. tak po za tym to sie naprawia a nie usuwa. Jak masz drugi klucz spróbuj nim czasami pomaga
Zobacz gdzie wchodzą przewody od pętli stacyjki (ten element), sterownik silnika, sam transponder z kluczyka.
Kostka stacyjki do sprawdzenia, następnie przekaźnik sterownika silnika. Na podszyciu masz masę sterownika silnika, odkręć ją i wyczyść.
Mała wtyczka na sterowniku silnika. Po stronie kierowcy, dostęp z kanału. Klema 15 czyli zasilanie po stacyjce. Wiązka idzie na wysokości sprzęgła.
Witam Mam problem z volvo s60 2.4 benzyna 140KM z roku 2001 mianowicie uszkodzeniu uległ sterownik silnika i zakupiłem zestaw startowy mianowicie stacyjka z kluczem,sterownik silnika,cem i problem bo po przekreceniu kluczyka zapala tylko kontrolke silnika i nie pali,podłożyłem drugi zestaw startowy i to samo,czym sie to rożni i jak pokonać?
Zrobiłem pewne testy na takim samym module pracującym w samochodzie. Mimo, że ten moduł jest zasilany napięciem bezpośrednio z akumulatora (on musi czuwać bez przerwy, bo odbiera sygnał z pilota zamka centralnego), to łączność na szynie diagnostycznej K da się z nim nawiązać dopiero po włączeniu zapłonu w aucie. Ciekawe jest to, że po nawiązaniu połączenia...
Po stacyjce a masa ze sterownika,tak jest jego cewka zasilana.
Na początek (tak chyba najłatwiej) zacząłbym od przecięcia kabelka. Jeśli silnik zgaśnie to potwierdzi diagnozę i wykluczy zwarcie w samym sterowniku. Kabelek raczej nie opuszcza kabiny. Idzie do stacyjki, ew. skrzynki bezpieczników. Dla pewności; jest czarny?
Rozebrałem go. Ale nic od strony BDM nie widziałem. Wcześniej było tak że jak się odpaliło na krótko to po 50 km odpalał z kluczyka. Po rozebraniu i sklejeniu nawet na rozgrzanym nie odpali z kluczyka. Auto jeździ bez żadnych problemów. Skąd można zabrać sygnał 50 do rozruchu po stacyjce ?
Emulacja sondy lambda rozjezdza Ci mapy wtrysku .Sprobuj ustawic emulacje sondy lambda "na mase" .Bedzie walilo bledem 537, ale nie ma to wplywu na prace silnika na gazie.Sam mam Felke 1.3 MPI i emulacja fala rozjezdzala mape wtrysku - w zimie po odpaleniu lubilo przylewac silnik .Zmienilem emulowanie na emulacje "masa" i problem zniknal.Jakis sterownik...
Witam. Tnij plusa po stacyjce na sterownik silnika, przewód jesli dobrze pamietam - czarno-fioletowy taki w miare cienki, wieksza wtyczka w sterowniku. Nie będzie żadnych błędów i będzie skutecznie. P.S. BLS - głęboko i serdecznie współczuje, będzie sie działo. Pozdrawiam.
Twoje czujniki maja zasilanie z ecu, jest to 5V. Czujnik temp, map, maf. Aktuator tj egr, turbo solenoid, przepustnica maja 12V po stacyjce. Jest to zasilanie po stacyjce. Na ogól takie same co idzie do ECU. W momencie jak silnik nie pali jezeli brakuje 12V to wina kostki pod stacyjka , przekaznika itd. Jezeli masz 12v a brak 5v wina ecu. Przepraszam,...
Akurat pierścień możesz sobie zostawić. Musisz wymienić komplet. Stacyjka, kluczyk, sterownik silnika, puszka immo lub zegary. Nie pamiętam co u Ciebie, koledzy zaraz podpowiedzą. Druga możliwość, dorobić transponder do Twojego kompletu i wsadzić w nowy kluczyk.
Witam Serdecznie Nadal jest problem :) Jak miałem czas to kilka rzeczy po wymieniali mi elektrycy ale nadal nie to: Akumulator (centra 64Ah) Regulator ładowania w Altenatorze Moduł komfortu Przekażnik od pomy paliwa (grzała się) Kostka stacyjki Sterownik Silnika Dodam że radia i wzmacniacza nie mam podpiętego Czytałem po forum że może być to uszkodzony...
Hej człowieku! Przecież twój immobilizer nie działa "na pilota". Wyłączenie zabezpieczeń nastepuje po włączeniu tzw zapłonu odpowiednim (zakodowanym) kluczykiem. Czy samochód tak zachowuje się na obydwu kluczykach? Czy były jakieś uszkodzenia w okolicy stacyjki lub sterownika silnika? I czy kluczyk którego używasz jest od tego samochodu? Czy wszystko...
Cześć. Trudno mi ocenić jaki tam masz silnik, co oczywiście wiąże się z różnicami w sterownikach i okablowaniu. Sprawdź, czy masz na pozycji 15 we wtyczce przewód czarno/niebiesko/zielony. Tam powinien być prąd "15" - czyli "po stacyjce".
Trochę się cykam z ewentualnym odłączaniem czegokolwiek bo już nieraz coś się robiło to nie kodowałem nigdy sam takich sprzętów. Nic nie trzeba kodować, ewentualnie tylko pilot do zamka centralnego. Do sprawdzenia (ewentualnie wymiany) przekaźnik sterownika silnika i/lub kostka stacyjki.
Panowie pomysłów mi potrzeba. Kostka elektryczna od stacyjki wymieniona, sterownik silnika wymieniony a błędy te same, na kluczyk reaguje bo po przekreceniu można szyby otworzyć a przed nie (ale w końcu kostka wymieniona), postojówki świecą, zegary świecą, kontrolki sie nie wyświetlają, musi być tak jeszcze jakaś płytka za to odpowiedzialna. Ktoś m...
Witam. Kluczyk może być, ale oprogramowanie w module CAS może być uszkodzone, bo nie wiemy, co i jakim sprzętem robili. Będzie potrzebny fachowiec, który ogarnia wymianę modułu CAS, albo postawienie go od nowa, włącznie z ponownym wgraniem kluczy i dopasowaniem VIN, ISN i synchronizacją z DDE silnika. Nie wykluczone, że próbowali czytać kod ISN ze...
Pompa paliwa żółty z niebieskim {może być z zielonym}, sterowanie rozrusznikiem czarno-czerwony, główny czarny po stacyjce, lub zasilanie sterownika, też czarny. Do wyboru do koloru.
Do cewek zapłonowych nie idzie plus ze stacyjki.Tylko masa i jest ona podana w momencie przekręcenia stacyjki w położenie 0. Oraz także poprzez czujniki zabezpieczające (bezpieczeñstwa). Np.czujnik fotela operatora itp.itd.
Udało mi się znaleźć schemat wiązki silnika, lecz dalej nie wiem jak podłączyć sterownik z resztą komponentów typu deska rozdzielcza stacyjka itp. https://obrazki.elektroda.pl/6622465500_...
Raczej nie stacyjka. Proponuje podłączyć pod "komputer" i sprawdzić jaki temperaturę silnika widzi sterownik silnika. To sterownik silnika decyduje kiedy mają być włączone świece na podstawie odczytu temperatury. Można też wysterować ten przekaźnik i odczytać błędy. Gdyby była uszkodzona instalacja to raczej kontrolka by się świeciła. Możesz spróbować...
Ale jesteś uparty. Co ci da obejście bezpośrednio z akumulatora? Nie ma iskry bo immo blokuje zapłon. W innych autach wystarczy przełożyć cały komplet (stacyjka, kluczyk i sterownik silnika). Tutaj trzeba zakodować transponder w BSI.
Przyczyna leży w zasilaniu po stacyjce
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Więc zacznij od uważnego sprawdzenia bezpieczników, następnie napięć dochodzących do kostki stacyjki i w końcu do sterownika silnika.
Miałem podobny przypadek, auto nie kręciło rozrusznikiem, problemem były zaśniedziałe piny na sterowniku silnika. Tutaj sterownik silnika załącza przekaźnik na rozrusznik, a nie stacyjka. Może to naprowadzi Cię na rozwiązanie.
przecież sama stacyjka nic nie da ,jeszcze rygiel i sterownik silnika na virgin i dopisać,trza było starą stacyjkę ratowac tak jak pisałem.
Od dokręcenia klem akumulatora, po uprzednim wyczyszczeniu. Potem kostka stacyjki. Ze strony elektrycznej sprawdziłem większość po za sterownikiem silnika i właśnie stacyjką. Mógłbyś mi powiedzieć jak przeczyścić stacyjkę?
Witam chce wymienic sterownik silnika kupilem uzywany z blokada i stacyjka czy musze cos programowac czy tylko wymienic i bedzie dzialac Pozdrawiam Stefan
A do jednej fazy ten wyłącznik mogę podłączyć??? Do jakiej fazy?, wyłącznik termiczny na odciąć zasilanie na cały silnik, czyli musisz podłączyć na przykład pod stacyjkę lub pod hamulce
witam mam problem z jeepem auto wróciło od blacharza po dwuletniej naprawie... przy próbie uruchomienia po włączeniu zapłony kontrolka przekreślonego kluczyka immo gaśnie tylko na sekunde i zapala sie ponownie bez krecenia rozrusznikiem. pod maska była wymieniana częściowo instalacja elektryczna u blacharza mogli namieszać. załozyłem całą kolumne kierownicza...
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
do sterownika dochodzi plus i minus i plus po stacyjce i cany ale aby pojawił sie plus po stacyjce to sterownik musi wysterować przeaznik w bcm popatrz na schemat i pomyśl .
stacyjka renault stacyjka traktorek silnik briggs stacyjka wyłączenie stacyjka silnik gasnąć
regulator nawiew renault drzwi zmywarka candy katalog kodów
elizabeth przestrojenie alarm genevo
Lenovo Yoga 520-14IKB: Specyfikacja i Możliwości Opel Vectra B 1.8 - Kod błędu U2106 - Diagnoza i Rozwiązania