Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Prawdopodobnie problem jest z fabrycznym immobilizerem, sprawdź pętle immo na stacyjce (styki, kalość kabla itd..), sprawdź czy usterka występuje też przy kluczyku zapasowym.
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Przekaźnikiem. Cewke podłączasz do stacyjki a styki między jeden kabel zasilający a akumulator.
Witam. Całkowicie błędne myślenie. To nie napięcie wychodzi z pinu 3 w kierunku stacyjki, tylko tam ma dochodzić napięcie ze stacyjki poprzez styki głównego przekaźnika.
Jak zasilasz ze stacyjki to dajesz + przez styki com-no przekaźnika cewka podpięta po stacyjce, jak napięcie spadnie przekaźnik puści i przez styki com-nc załaczy dodatkowy akumulator prostszego nie znajdziesz rozwiązania.
Masz problem z połączeniami przewodów do stacyjki ,od stacyjki do włącznika (z dźwignią). Gdzieś jest przypalone połączenie. Styki w stacyjce, też mogą być przypalone. Pozdrawiam
Sugerowałem, żeby sprawdzić na fabrycznym CDR 500 czy reaguje na stacyjkę. Jeśli nie reaguje, to prawdopodobne uszkodzenie w obwodzie plusa po stacyjce (bezpiecznik np. 5A jeśli jest lub styki stacyjki).
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
A może tu stacyjka w kulki leci ponieważ dmuchawa i wycieraczki mają możliwość włączania się we wcześniejszej pozycji niż zapłon. Kiedyś konałem nad peugeot'em aż wkońcu na krótko zwarłem styki stacyjki i o dziwo odpalił. A jak z iskrą??
Możliwe, że wypaliło styki w stacyjce.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
Witam.Warto po jeździe sprawdzić czy się nagrzewają styki stacyjki abo połączenia w skrzynce bezpiecznikowej itp.Ma pewno coś się przypala i wkrótce przepali się całkiem,więc zapobiegaj.
wyczyściłem starą kostkę od stacyjki , styki w niej , auto działa prawidłowo profilaktycznie zamontowałem nowa kostkę do stacyjki
Z pomocą np. multimetru (lub układu z żarówką) rozszyfrujesz styki stacyjki. Środkowy (grubszy), to plusowy z akumulatora, I pozycja może być np. tylko radio, II zapłon a III i ostatnia pozycja "sprężynująca", to uruchamianie rozrusznika.
a nie mam gaszenia w sensie silnik odpala bez kluczyka i trzeba gasić go z fajki w silniku Jeżeli kluczyk i stacyjka to oryginały z WSK-i, oraz wszystko podłączone zgodnie ze schematem to radził bym sprawdzić stacyjkę. Dokładnie to sprawdzić te dwie blaszki/styki w stacyjce, które po włożeniu/wyjęciu kluczyka się zwierają/rozwierają.
Witaj! Nic nie wiemy o twoim samochodzie,od kiedy tak to się dzieje,czy ktoś grzebał itp. Moje podpowiedzenie to bym sprawdził połączenia z masą nadwozia akumulator silnik,bezpieczniki czy nie mają śniedzi na stykach oraz stacyjkę i połączenia w koło.Może tam są luźne przewody. Jak piszesz radio gra bez pracy silnika a po uruchomieniu przestaje. Stacyjka...
(at)rexman Hasło: Przekaźnik. Zasilanie po stacyjce na cewkę, styki robocze załączają stałe zasilanie na gniazdo. Lodówek i zasilaczy do laptopów nie podłącza się przez rozgałęziacze.
Witam podejrzewam że Twoja usterka wiąże sie z wymianą kostki stacyjki , przy niższych temperaturach styki które mogą być zużyte w jakimś stopniu kontaktują po chwili,może to być zawilgocenie wewnątrz kostki powoduje i zamrożenie co powoduje brak styku.Pozdrawiam.
Jakie światła działają, wszystkie, czy tylko postojowe? Jeżeli tylko postojowe to prawdopodobnie samą stacyjkę szlag trafił, ew. jej przewody zasilające, bądź styki
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
Lewarek w podłodze też trzeba było zrobić. Zarówno w Syrenie, jak i póżniej Dacii 1310p bardzo szybko uszkodziły się stacyjki, wypaliły się styki. Zamiast wymieniać wkłady, obu tych samochodach zrobiłem po prostu taki niby przycisk start-stop. Do włączania zapłonu służył zwykły przełącznik przechylny, "hebel", a do włączania rozrusznika przycisk od...
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Grzanie grzaniem a może stacyjka (klamka) się wypaliły styki wewnątrz. Chyba że stacyjka z kluczykiem padła. To też, a może styki załączające rozrusznik w tym elektromagnesie/bendiksie (jak niektórzy nazywają) nie załączają napięcia na rozrusznik skoro słychać "pyknięcie" a nie rusza rozrusznik. Dodano po 2 Ale chyba ten włącznik rozrusznika jest sprawny...
Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest dołożenie przekaźnika, którego cewka będzie zasilana z obwodu "po stacyjce" a styki wykonawcze będą przełączać obwód gniazda zapalniczki.
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
Sprawa jest prosta, gdy stacyjka jest wyłączona, dwa styki są zwarte, jeden idzie do cdi, drugi do masy (gaszenie). Natomiast gdy przekręcisz kluczyk wspomniane styki są rozwarte, a druga para zwarta, ona z kolei jest podłączona do plusa akumulatora i odbiorników (klakson, kierunkowskazy, stop)
Wymontuj stacyjkę i sprawdź czy wszystkie styki i przewody są ok bo z tego co piszesz wyraźnie widać że coś nie łączy w stacyjce może przewód się obluzował albo coś upaliło. lub kabel ze starości zaśniedziały itp...
Ten jeden gruby kabel idzie do akumulatora a nie na stacyjkę chociaż ktoś mógł zrobić usprawnienia. Drugim przewodem jest masa (obudowa rozrusznika). Do sprawdzenia czy nie połączone na krótko styki rozrusznika.
http://forum.vw-passat.pl/threads/68180-...
Kostka stacyjki dla wersji bez automatycznej skrzyni biegów ma tylko wykorzystane piny 1,2,3,5 załączam schemat (S149 styki stacyjki dla wersji bez automatu) .. Częstym problemem są styki stacyjki(kostka) lub wyrobiony wkład stacyjki ( nie przełącza poprawnie ) ... Tak to mniej więcej wygląda u ciebie - po prostu ktoś poszedł na łatwiznę i nie wymienił...
Nie ma.Po prostu poszły z dymem styki w kostce pod stacyjką.
Immo nigdy nie działa że gaśnie po kilku minutach. podczas jazdy przestał widzieć kluczyk i silnik zgasł? "Kostka" stacyjki ? Nadpalone styki lub wyrobiony plastik. http://obrazki.elektroda.pl/7974983600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7519127400_1... http://obrazki.elektroda.pl/8957107900_1...
Moduł do kitu, daj zasilanie czerwonego po stacyjce przez styki przekaźnika 12V normalnie zwarty, cewkę podłącz do świateł pozycyjnych ,żółty nie podłączaj, jak zapalą sie pozycję złapie przekaźnik rozewrze styk i zgasną ledy .
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Przed zakupem nowej stacyjki należało sprawdzić: 1. Czy stacyjka prawidłowo łączy styki od gaszenia (M i G)? 2. Czy zwierając przewody w kostce stacyjki, odpowiedzialne za gaszenie silnika, silnik gaśnie?
Witam. Skoro na rozruch zasilanie jest podawane więc na dojściu do stacyjki jest OK Złe rozumowanie - wcale nie koniecznie, to są inne styki. W pierwszej kolejności pomiar na stacyjce.
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
Skrzynka bezpieczników deska rozdzielcza 1 Bezpieczniki F 3, F 6. F 8. F 14. F 37 styk 86 S ze stacyjki. F 38. Napięcia styk 30 na bezpiecznik F 3-F 8-F 14 i F 38. Po stacyjce styk 15 na bezpiecznik F 6.
Witaj. Kolego, posłuchaj doradców i sprawdź rozrusznik z pominięciem stacyjki. Zwierając styki elektromagnesu, pracujesz za niego! Przyczyną może być stacyjka uszkodzony przewód, słaby styk, elektromagnes lub rozrusznik posiada zbyt duży luz wzdłużny. Pozdrawiam
łączysz według oznaczeń? W stacyjce styki mogą mieć inne rozmieszczenie. Zasilanie to styk B
Ale objaw z radiem całkowicie prawidłowy...radio włączone, zapłon nie i napięcie jest ok. odpalasz napięcie siada do 8V, i radio się wyłącza aby nie uszkodzić...przestajesz kręcić napięcie wraca do normy i radio startuje dalej....tak ma być bo sam tak mam w opelku swoim....a jak stacyjka działa to nie ruszaj bo nieodpalisz. Pozdrawiam
sprawa moim zdaniem jest banalnie prosta!!! zastosuj układ ktory znalazles na forum dodaj do niego przekaznik ktory bedzie sterowany + po stacyjce na styki przekaznika podlacz + z aku chodzi o to ze jak przekaznik przestanie byc zasilany dopiero w tym momencie włączy ci układ ktory sygnalizuje ze masz włączone swiatla ewentualnie mozesz sprawe rozwiazac...
A przetwornicę czym załączać ? jak stacyjką to przepalę styki stacyjki raz dwa podczas ładowania kondensatorów. Pozdr
Czy auto odpala z klucza? Proszę sprawdzić kostkę stacyjki, styki czy nie popalone.
Co do drugiego to obstawiam mechanikę stacyjki lub jej styki. Fabryczny imo są robione tak żeby nie przerywać pracy już pracującego silnika.
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
W kostce jest kilka styków. Być może jeden ze styków jest brudny, bądź w ogóle kostka jest wyeksploatowana. Jeśli jest taj, jak piszesz, to miernikiem rozpracuj wyprowadzenia, zmierz oporność zwieranych styków. Jeśli będzie w porządku, to może być problem w złączkach po drodze od stacyjki. To ciągle są styki. Jeśli już będziesz wiedział, które wyprowadzenia...
Bardziej prawdopodobna stacyjka. Albo styki w stacyjce albo kostka wtykowa. Okolice dymienia by się zgadzały.
To, szanowna koleżanko, raczej kwestia uszkodzonej kostki stacyjki, styki "się pokleiły" i nie rozłączyło... http://sklep.regmot.com.pl/kostka-stacyj...
Nie rozumiem po co grzebiesz tam gdzie nie trzeba, odkręcasz obudowę kierownicy i sprawdzasz zasilania wychodzące z stacyjki - wytapiają się kostki albo styki ,oczywiście brak kontaktu na włączniku podobny objaw.P
Czy to może mieć ze sobą coś wspólnego? Tak. Do sprawdzenia: -bezpieczniki -masa silnika i obudowy -sterownik(komputer) silnika -immo jeśli jest Oraz wszystkie styki w stacyjce. Poza tym podczas hamowania trzeszczy głośnik. Czy ktoś grzebał przy elektryce?
Witam. zbuduj układ na NE555 w układzie monostabilnym z przekażnikiem i zasil układ napięciem za stacyjką pojazdu a pod styki przekażnika podłącz styki twojego włącznika w nawigacji.Jeśli nie wiesz jak, to zmontowac to poszukaj na tym forum aplikacji na NE555, było tego trochę ,lub poproś o pomoc w innym dziale. Pozdrawiam.
Witam Posuwając się od cewki (po kabelku), która jest na stacyjce, dochodzimy do modułu immobilizera - tam są wtyczki i styki. Czyścimy je np. preparatem o nazwie Kontakt. Prawdą jest, że styki tam lubią korodować. Osobiście , przy takiej awarii (2x) musiałem wymienić cewkę na stacyjce. Jedną testowałem i po grzaniu suszarką, dostawała przerwę - (dużo...
Miałem coś takiego w Toyocie Camry. Wystarczyło wymienić sprzęg i było po kłopocie. Pęknięta zewnętrzna część zębnika i trzeba się dokładnie przypatrzyć żeby to znaleźć. Same zęby całe i wszystkie. Rozebrałem wcześniej i wiedziałem co jest a jak pod sklepem sprawdzałem na rozłożonym rozruszniku czy taki sam to patrzyli na mnie jak na wariata. Do zdemontowania...
Ja się dołączę. Rozbierałem stacyjkę bo styki były zaśniedziałe i słabo łączyła a nie mam w niej kluczyka bo zginął. Była iskra i znikła więc rozebrałem stacyjkę ale przez nieuwagę rozsypała się tylko ja mam 6 tych styków na wszystkie otwory. Wszędzie czytałem, że jest ich 5. Zaznaczam, że to Wsk 175 m21w2 s1.
Problem rozwiązany winowajczynią okazała się stacyjka. Nie łączyły w niej styki, po wymianie stacyjki problem się rozwiązał.
Problem z kostką stacyjki, wypalone styki, doraźnie naprawione z uwagi na brak na stanie w hurtowni, nadal nie odpalał, brak zasilania na pompe, okazał się "wybity" wyłącznik bezwładnościowy. Wszystko ok.
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Witam.Ja co prawda nie naprawiałem stacyjki, ale jak szwagrowi wypaliły się styki stacyjki w sierce ( styki załączające rozrusznik), to ominąłem stacyjkę i zamontowałem przełącznik o dosyć dużej mocy przełaczajacej.Była to ,,naprawa''doraźna, tymczasowa do momentu zakupu nowej stacyjki.Właśnie minął trzeci rok jak szwagier pomyka na tej ,,prowizorce''.Uważa...
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
Wg schematu zasilanie idzie ze stacyjki. Sprawdź kostkę stacyjki może styki nie rozłączają. Spotkałem się też z przypadkiem, że w wyniku wyrobienia klucza można było go wyjąć ze stacyjki bez całkowitego powrotu stacyjki do pozycji 0 i wówczas nie rozłącza styków w kostce. Sprawdź też przełącznik wielofunkcyjny.
plus za stacyjką dochodzi do styków przekaźnika; normalnie rozwartych ( czyli jak przekaźnik nie jest załączony << nie ma na nim napięcia >> to styki są rozwarte ). do przekaźnika dochodzi także napięcie z radia sam. przez diode. jesli tam pojawi sie napięcie to przekażnik zadziała i zewrze swoje styki w tym styk pomocniczy czyli + ze stacyji...
Sprawdziłem we wszystkich kablach w których jest prąd się tak dzieje, że motor gaśnie. Co zrobić w takim przypadku? A ile ich tam jest ? Widocznie przewód który sobie wybrałeś jest przewodem gaszenia i powinien zostać podłączony do stacyjki na styki NC. To jest crossowy motocykl i nie wiadomo czy nawet posiada jakieś cewki w magneto poza zapłonową.
w straszych alarmach , wczesiej były uzywane styki zwierne (NO) w momencie rozbrojenia alarmu i właczenia stacyjki styki przekaznika zwierały obwód odciety - umozliwiając odpalenie samochodu.Poszukaj po przewodach od alarmu - to najprostrzy sposób.
Przecinasz przewód sterujący rozrusznikiem (stacyjka-wyłącznik elektromagnetyczny rozrusznika), włączasz w to przecięcie styki dodatkowego przekaźnika, cewkę przekaźnika z jednej strony łączysz ze stykiem 30, a z drugiej strony podajesz masę przez ukryty wyłącznik. Aby rozrusznik zadziałał jednocześnie musisz przekręcić stacyjkę w pozycję ROZRUCH i...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
jeśli alek dobry to pozostaje: - kostka stacyjki - rozrusznik (cewka, szczotki) - klemy alka - zaśniedziałe styki (przy rozruszniku) - immo - alarm
Zasil te lampy, dla testu, bezpośrednio kablem z aku czy rozrusznika (i masa nie przez blachę maski) i będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Wszystkie styki po drodze, łącznie ze stacyjką, pracują w warunkach nie jak w kabinie samochodu, tylko w pyle na polu itd. Jeśli nie wyglądają jak nowe, to są do wymiany. Miej to na uwadze.
Spróbuj wykorzystać kontrolkę ciśnienia oleju.Gaśnie po uruchomieniu silnika.Dojdzie przekażnik, który podłącz do + po stacyjce i wyłącznika ciśnienia oleju a styki rozwierne w szereg z zasilaniem radia.
Witam sprawa się rozwiązala przy okazji przeczyscilem wszystkie styki i podladowalem Aku ale przechodząc do sedna okazały się nieszczęsne styki w kostce stacyjki dziękuję za pomoc problem rozwiązany :))) Dodano po 1 Zabrudzone styki stacyjki
Po pierwsze nie piszesz w jakim to ma byc aucie poza tym najlepiej to zrobic stosujac dodatkowy przekaznik gdyz zarowki pobieraja troche pradu wiec styk w stacyjce moglby tego nie wytrzymac!!! a najprosciej to znalezc w stacyjce przewod na ktorym pojawia sie 12 V w momencie przekrecenia stacyjki i znika na czas wlaczenia rozrusznika styki przekaznika...
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
Jeśli wtedy podczas zapalania słychać stuknięcie sprawdź styki "automatu" i szczotki, albo za krutkie cięgno rdzenia automatu. Jeśli słychać silnik rozr. to ślizga sprzęgło jednokierunkowe Jeśli nic nie słychać to uszkodzony elektromagnes ,(zimny lut),przewód sterujący, stacyjka, styki na tym obwodzie
O i teraz podchodzisz do sprawy właściwie. ja bym teraz poszukał tego 1304 i tam posprawdzał, albo pooglądał (żarówką) kable i styki od stacyjki.
Ta kostka pod stacyjką bardzo łatwo się naprawia.Przeczyść dokładnie styki wewnątrz.
Przekaźnik ze stykiem przełączanym i duży kondensator (lub bateria kondensatorów) dobranym ta by zasilić klapę prze z te 5 sekund. Przekaźnik podłączamy pod +12 w po stacyjce. Styki wyjściowe NO pod 12 V po stacyjce ,wspólny pod + kondenstar/y (minus na masę) ,styk NC na zasilanie klapy. Wtedy po zapłonie kondensator ładował by się (można by dać jakiś...
Ja wnioskuję, że stacyjka jest sprawna z tego względu, że jej przełącznik robi przerwę w obwodzie po zgaszeniu zapłonu kluczykiem. Po wyłączeniu zapłonu stacyjką kontrolki na desce rozdzielczej delikatnie przygasają, co świadczy o tym, że obwód zapłonu na stacyjce został otwarty, a zamyka się gdzieś przez zwarcie w instalacji o większym oporze niż mają...
Przecież proste. Silnik po otrzymaniu kopa od dźwigni wycieraczek zwiera dwa ze swoich styków i sam siebie podtrzymuje z plusa po stacyjce. Jak skończy cykl to styki podtrzymujące się rozwierają a zwierają się styki zwierające silnik, ponieważ jest to silnik z magnesami trwałymi to rozpędzony zachowuje się jak prądnica. Prądnica zwarta wytraca energię...
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Winna byla kostka stacyjki. Rozebralem podoginalem styki i dziala.
Sterowanie przekaźnika od stacyjki. Na styki pracujące dajesz sztywne 12V które załączy automat rozrusznika.
Do sprawdzenia ciągłość przewodów,styki,stacyjka kombinować dociskać kluczyk,pokazuje obroty wału,odpalasz na wciśniętym sprzęgle czy nie,stop działa,masa silnika,szukać zieleniny.
stacyjkę włącza się pomiędzy Key i masę(com) , odbiornik pilota włącza sie równolegle do stacyjki( styki zwierne przekaźnika sprawdź sobie te styki omomierzem).Pilot radiowy musi być ustawiony jako bistabilny. Stacyjka ma być załączona cały czs w "czuwanie " aby poprawnie działał pilot. Oporniki 2,2K włącza się pomiędzy masę a wyjście czujki jeżeli...
Opcji nie ma specjalnie. Miernik w łapę i sprawdzaj który styk zwiera się z którym w określonej pozycji i tyle. Wg mnie to będzie tak (ale sprawdź miernikiem). Stacyjka w pozycji Lock i Off powinna zwierać styki 3 i 4 (jeśli tak jest to tam lutujesz przewody biało-czarny i zielony, obojętnie który do którego styku). A w pozycji ON powinno zwierać styki...
Podłącz zasilanie subwoofera po stacyjce i po problemie :) najlepiej na przekaźniku. Zasil cewke z napięcia od stacyjki a styki od przekaznika oczywiście wepnij w kabelek od zasilania subwoofera
Bo nie wolno zwierać - można z jednego plusa stałego /który jest cały czas/ podać na 2 styki a drugi po stacyjce zostawić wolny Są do tego w sprzedaży takie redukcje ISO na ISO ;) bo nieelegancko ciąć instalacje
stykiem stacyjki i obudową, a po dociśnięciu rdzenia przejście jest pomiędzy obudową, stykiem długim (tym od akumulatora), stykiem stacyjki i stykiem krótkim. czyli teraz wyglada dobrze. Przy pomiarach weź pod uwagę istnienie dwóch uzwojeń w elektromagnesie - głowne i podtrzymujące.
Chodzi ci o styki stacyjki? Jeśli tak to wystarczy mały śrubokręt albo ampuł (nie pamiętam) Ściągasz kostkę przyłączeniową i pojawią ci się dwa wkręty odkręcasz je i schodzą styki.
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
I jeszcze jak już odpalę na pycha to kontrolka trakcji się świeci. Jutro do elektryka podjadę zobaczymy co wynajdzie i dam znać. Bo jeżeli o elektrykę i elektronikę w aucie jestem zielony, ale zobaczę tą stacyjka może styki oczyszczę
Musisz wyciągnąc rozrusznik i wymienić elektromagnes, bo najwyraźniej skleiły się styki.
Przekaźnik jest sterowany przez stacyjkę, a styki przekaźnika i bezpiecznik są połaczone odpowiednio ze świecami i akumulatorem ;-), by wielki prąd szedł po przekaźnikowych stykach z akumulatora, a nie z drobnych styków stacyjki ;-)
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Stacyjka jest typu nowszego do rozruchu bendix-em - nie na linkę, ale można ją w tym typie wykorzystać. Stacyjka łączy niezupełnie wg schematu - zwierając krzywką kolejne styki nie rozłączając poprzednich. Przewód czerwony tu nie będzie wykorzystany - służy on do dołączenia cewki bendix-u.
Wymiń stacyjkę, ma sklejone styki.
stacyjka renault stacyjka seicento styki styki rozwarte
wybieranie tonowe impulsowe panasonic chiński pilarek spalinowy używany server
zelmer formuła1 wentylator rowenta
Zmywarka Bosch Siemens Electrolux – nie grzeje wody, głośna praca, diagnoza grzałki i pompy Master US4000 TV (K320WDD2) Firmware Sources & Main Board Identification