W cewce masz 3 wyprowadzenia, bo są w środku 2 cewki mające wspólną masę. Czyli jest wejście z iskrownika, wyjście na świecę i masa. Jeżeli masz wyłączoną stacyjkę to wejście zwarte jest do masy. Z uwagi że na wejściu jest są małe sygnały, nie powoduje to żadnego uszkodzenia.
Trzeba cofnać lekko wkrętakiem blokadę kierownicy w otworze bębęnka stacyjki. I wejdzie. Kostka na końcu dopiero wchodzi.
Kn 3,5,6 to zasilania po przekaźniku. Zasilanie stałe podaje moduł wielofunkcyjny, prawdopodobnie na K18 ale to łatwo sprawdzić na samochodzie.
- 30 wejście zasilania do stacyjki + - wyjście 50 zasilanie ( wyjście do ładowania itp, jest wyjście napięcia + - 50b wyjście do rozrusznika ( podaje napięcie na cewkę rozrusznika ) + Stacyjka nie ma pinu do podłączenia - ( jedynie obudowa poprzez kontakt z karoserią ma )
ACC - podłączenie zasilanie po stacyjce - aktywacja wyświetlacza TAIL - wejście świateł pozycyjnych - przyciemnienie wyświetlacza B - najprawdopodobniej bateria, czyli stały + E- Earth - ziemia, czyli masa
Przekręć stacyjkę , włącz radio i cierpliwie poczekaj aż wejdzie w tryb wprowadzania kodu
Podpiąłem chyba dobrze kable do pinów. Wydaje mi się że ta podróba jest zepsuta. Dodano po 12 Wydaje mi się że trZpien ze stacyjki źle wszedł i jest na złej pozycji. Bo jak cofnę kluczykiem to kontrolka gaśnie
z tego co widać na zdjęciu jest 6 wyjść:) ( nie ta stacyjka co trzymasz ) http://obrazki.elektroda.pl/8978470600_1... możesz jeszcze tak spróbować. Ale lepiej nie upychać wszystkich przewodów pod jeden bo mogą być "cyrki" lub przypalisz stacyjkę :)
Witam serdecznie jakiś czas temu kupiłem traktorki Murray 10/30 z 1983 roku. Niestety stacyjka była uszkodzona ze złamanym kluczykiem a kable pomieszane luźne i z atakowane taśma izolacyjna. Był również brak akumulatora. Poprzedni właściciel czy handlarz odpala go na akumulator samochodowy tym bardziej ze z tyłu zostało zrobione takie mocowanie. Akurat...
57/58- światła pozycyjne 30- napięcie ze stacyjki 56a- światła drogowe 56b- światła mijania 49- sygnał co do 56a i 56b mogę się mylić na pewno są to światła tylko mogą być odwrotnie Nie do końca! 30 to zasilanie STAŁE, czyli zasilanie stacyjki idące z akumulatora. Zasilanie po stacyjce to 15. 49 to wejście przerywacza kierunkowskazów, a nie sygnał!...
Dotyczy to przycisków na obudowie po przepięciu wejścia stacyjki kluczykowej.
Jeśli „rybka”, to odkręcasz pierścień okalający wejście i stacyjka wychodzi pod deskę i tamtędy wyjąć.
1. Po odłączeniu zasilania zegar rtc skasowany 2. PCB potraktowane autorouterem ? Kwarce za daleko od układów. Kondensator od 32.768kHz możesz połączyć z masa. Masa powinna być masą (na jednostronnej płytce problematyczne) Kondensatory odsprzęgające zasilanie jak najbliżej układów. Ale jeśli to ma "tylko działać" to pewnie będzie i z tak kiepsko zaprojektowanym...
Oto zdjęcia Regulator kabel prawy dolny -> alternator prawy kabel https://obrazki.elektroda.pl/1143358600_... https://obrazki.elektroda.pl/2505908700_... Regulator kabel lewy dolny -> alternator kabel środkowy https://obrazki.elektroda.pl/7293832300_... https://obrazki.elektroda.pl/5152522200_...
Ruszałeś kierownicą prawo-lewo próbując jednocześnie włożyć kluczyk? To pomaga (do czasu) czasami jeżeli kluczyk wchodzi ale nie daje się przekręcić. Jeżeli kluczyk nie wchodzi to zapewne rozsypały się zapadki i drobne części blokują kanał przez który wchodzi kluczyk. Nawet jakby wszedł to już nie da się przekręcić. Czasami brak możliwości włożenia...
No i tyle Ci wystarczy. 6V podłączasz do aku po stacyjce, szscz to wejście reulowanego napięcia (szczotki) a wzb to wzbudzenie.
Stacyjka ma wejście plus i dopiero na pszekażniki ,uciebie może nie rozłancza stacyjka prądu i tu błąd bo po wyjęciu kluczyka niemoże być prądu na kablah w stacyjce tylko na grubym iednym czerwonym ma być prąd ,rada zdeimij osłony i dołoncz kabelek z prądem ,i zobaczysz . Pozdrawiam.
Ale to nie jest schemat podłączenia krańcówek... Wygląda na stacyjkę kluczykową. U góry masz opisane: Passo Passo (sterowanie Krok-Po-Kroku) oraz ALT (wejście STOP). Masz u góry zdjęcie (post #7) Nice jak podłączyć.
Otóż kabel biało-brązowy jest od zapłonu, czyli te podłączenie z tym 0 i 3. Pod te samo wejście trzeba podłączyj jeszcze przed stacyjką cewkę butelkową WN. Na krótko żeby tylko odpalił powinno to być tak: http://obrazki.elektroda.net/55_12572747...
Proponuję prawdzić podłączenie +12 po stacyjce, ewentualnie sygnału z krańcówek.
Witam wejdź do samochodu nie wkładaj kluczyka do stacyjki przytrzymaj przycisk na pilocie i trzymaj go 10 sekund aż się dioda czerwona w kluczyku zapali i będzie świecić w tedy puszczasz przycisk i naciskasz go dwa raz
Sprawdź czy do radia dochodzi plus po stacyjce ( może wywaliło Ci bezpiecznik) bez niego radio nie wejdzie w tryb wbijania kodu. Jak już radio wejdzie w tryb wbijania kodu pojawi się napis 7SAFE, wtedy trzeba odczekać 10 minut i wbić poprawny kod.
T6/1 _ plus po stacyjce T6/2 _ W wyjście do sterownika silnika T6/3 _ K wejście T6/4 _ masa T6/5 _ T6/6 _ masa
są lepsze? Nie orientowałem się co obecnie jest na rynku, wiem tylko co bym od takiego oczekiwał. Pobór prądu w czuwaniu poniżej 5mA, co najmniej 3 wejścia (stacyjka, sygnał otwarcia drzwi i centralny zamek) i czujnik nasłonecznienia żeby to działało tylko wtedy gdy potrzeba. Jakbym takiego nie znalazł to bym zrobił sam. Przełącznik świateł na Bluetooth...
tak jak pisałeś: wejście 1 - plus po stacyjce wejście 2 - jednak światła drogowe wejście 3 - światła pozycyjne wejście 4 - masa Tylko teraz problem polega na tym, że gdy podłączę wejście 1,2 i 4 to jest wszystko ok, żarówka od świateł "długich" świeci mocą tych 30%, a gdy do tego podpinam wejście 3 wszystko przestaje działać.. Wejście 3 jest dosyć istotne...
1- napięcie +12V; 2-KP; 3-KL: 4- syrena wyzw.+; 5 -wyłaczniki drzwiowe(masa) ,wejście; 6- wejście alarmowe ster. masą - czujnik zewnętrzny; 7- wejście alarmowe sterowane masa; 8-sterowanie zamkiem centralnym otwieranie max 0,2 A; 9- sterowanie zamkiem centralnym zamykanie max 0,2A; 10 - wyjście + zasilającego czujniki zewnętrzne max 0,2 A 12V; 11- masa...
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
... i nie jest to wina plusa bo do stacyjki dałem bezpośrednio z akumulatora i dalej to samo. Pytanie czy dałeś na wejście stacyjki (stały +) czy na wyjście (+ po przekręceniu)?
Ewentualnie myślałem też nad odcięciem zasilania do modułu(komputer) który jest pod filtrem przeciwpyłkowym po prawej stronie pod maską, lecz obawiam sie, że mogą wystepowac jakieś błedy po takim zabiegu... Bardzo dobry kierunek. Nie występują żadne błędy. Kolor przewodu zielony, może mieć jakąś kreskę i jest to zasilanie sterownika po stacyjce nie...
Przewidujesz 10A z wyjętym ze stacyjki kluczykiem :>? Poza tym wejście 10A jest bez bezpiecznika.
Witam. Na schematach to raczej słabo się znam ..wiec Ci go nie daje. Jak "sposobem" zasiliłeś moduł zapłonu, to również (wtedy) zasiliłeś sterownik (ECU) i wstecznie poprzez ten bezpiecznik całą szynę plusową, która powinna dostać napięcie ze stacyjki. Zauważ, że również bezpiecznik 34 (tj. drugi pod 32 (15A)) opisany jest jako <Sterowanie silnikiem>,...
Zmierz czy do radia dochodzi plus po stacyjce, bez plusa po stacyjce radio nie wejdzie w tryb wbijania kodu, ... może bezpiecznik masz przepalony.
Chciałbym się dopytać. Olej z turbiny dostawał się do silnika z powietrzem i to podniosło obroty silnika. Podniesione obroty - większa dawka paliwa z pompy. Jak się odetnie wąż powietrza z turbo (tym samym olej) to obroty spadną? I dlaczego nie można go było wyłączyć z poziomu stacyjki?
Sprawdź czy na pewno do radia dochodzi plus po stacyjce, bez niego radio nie wejdzie w stan wbijania kodu.
Nie odblokujesz bez kluczyka, chyba że wyjmiesz stacyjkę całkiem. Nie wpadło nic do stacyjki, popsikaj jakimś penetrantem może zastartuje i cały kluczyk wejdzie.
włączasz zapłon i wciskasz przycisk ON na ok.10sek.reszta w/g tabeli To nic nie daje, zgodnie z instrukcją po 2s powinien być buzz a po 10s beep. U mnie nie dzieje się nic. Próbowałem przycisków ON i OFF oraz oba. Wejście od wykrywania stacyjki jest sprawne, wejście od wykrywania drzwi też. Drzwi podczas próby wejścia mam zamknięte.
Ludzie, pomyślcie trochę, połączcie fakty. Kluczyki w stacyjce, maska otwarta. Wszedł przez otwór w podszybiu gdzie nagrzewnica zaciąga powietrze. Polak potrafi :)
Tak przy okazji mam jedno pytanie na tema SKORPIONA Z1, który dostałem w spadku. Nie mogę dojść do ładu z blokadą, której układ sterowania chyba jest uszkodzony. Czy styki przekaźnika odcinającego na wyjściu 1 i 2 rozwierają się w chwili uzbrojenia alarmu, czy dopiero po podaniu plusa ze stacyjki na wejście 13 ?
Witam Problem dotyczy VW Jetta 5. Miałem wczoraj przygodę ze stacyjką. Otóż po zajechaniu pod restaurację, zgasiłem auto, wyjąłem kluczyk, zamknąłem. Po powrocie wchodzę do auta, próbuję włożyć kluczyk do stacyjki a tu nic. Wszedł może z 3mm i dalej nie chciał iść. Zajrzałem tam i zobaczyłem taką zapadkę, która jakby blokowała wejście do środka stacyjki,...
Gdyby było zdjęcie z góry to może coś więcej by się dało napisać nie znając pinoutu gniazda. Zobacz czy jest jeden duży kondensator blisko gniazda. Do niego zapewne trzeba doprowadzić 12V. Zobacz na jakim układzie scalonym jest końcówka mocy. Znajdziesz do tego dokumentację, prześledzisz ścieżki i znajdziesz wyjścia na głosniki. Jeszcze trzeba znaleść...
Masz w motocyklu regulator z wejściem "sense", tzn. elektronika zasilana jest przez ten przewód prądem za stacyjką, jest to również wejście pomiaru napięcia akumulatora. Są też regulatory nie posiadające tego dodatkowego przewodu, uproszczona konstrukcja. Jak mierzony jest poziom elektrolitu, tego nie wiem.
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
Wejście w programowanie-7razy stacyjka, po zgaśnięciu diody kod do resetu
mam forda smax, nie podoba mi sie system bez kluczykowy keyless go. Podobno można go wyŁączyć, ale wtedy jak odpala się auto jeśli nie ma on stacyjki ani wejścia na kluczyk? JAK WYŁACZYĆ I JAK POTEM UŻYWAC AUTA BEZ TEGO SYSTEMU. PROSZE O OPIS . z góry dzieękuję.
Z tego co pamiętam to żeby wprogramować piloty to musisz przytrzymać przycisk awaryjny i 7-8 razy włączyć i wyłączyć zapłon aż syrenka wyda dźwięk. Naciśnij wtedy któryś przycisk w pilocie. Jeżeli alarm nie wejdzie w stan programowania, to próbuj włączać i wyłączać stacyjkę aż syrenka zadźwięczy(oczywiście cały czas trzymając wciśnięty przycisk awaryjny)....
Po rozbrojeniu alarmu wejdź do auta i zamknij drzwi. Następnie 9 razy załącz i wyłącz stacyjkę do pozycji zapłonowej, po czym naciśnij duży przycisk w pilocie. Potwierdzeniem przeprogramowania funkcji będzie 9-krotne mrugnięcie światłami.
Dokładnie tak jest opis Predator plus: idąc od przewodów blokady 1.otwieranie centralnego 2.zamykanie centralnego 3. kierunek prawy 4.kierunek lewy 5.zasilanie centralki +12v stałe 6. zasilanie po zapłonie 7.syrena wyjście aktywny + 8. dioda LED wyjście aktywny + 9. masa 10. zasilanie czujników dodatkowych aktywny - 11 wejście czujników mechanicznych...
Chyba zostawłem centralkę, tylko zblokowaną zasilaniem na wejście stacyjki. Dodano po 3 Ale to było dawno i nie pamiętam. Tam tylko pilot nie działał i można było jakoś wyłączyć alarm zamkiem i stacyjką, czy jakoś tak.
Masę na silnik i tak trzeba poprawić. Dwa sprawdź napięcie na sygnał rozrusznika 50 na wyjściu z kostki stacyjki i na wejściu do rozrusznika. Jeśli będzie niższe niż napięcie akumulatora załóż przekaźnik odciążający.
Do sterownika zamka musi dochodzić jakieś 12V po stacyjce, inaczej nie wejdzie Ci on w programowanie. Piszesz, że po stacyjce na żaden pin sterownika nie wchodzi napięcie, więc tak jak przypuszczasz: 1. albo problem ze stacyjką - jak rozbierzesz te plastiki przy kolumnie to w Oplu niezły dostęp do sprawdzenia każdej z pozycji stacyjki, 2. albo gdzieś...
Pociągnij kabel plusowy ze skrzynki bezpieczników. Sam sobie zdecydujesz z którego bezpiecznika tzn czy będziesz chciał by radio grało bez kluczyka czy po kluczyku w stacyjce. Jak wyjmiesz bezpiecznik sprawdź w jego gnieździe wejścia kontrolką żarówkową lub multimetrem i do masy. W jednym wejściu po bezpieczniku będzie napięcie (jeśli chcesz po kluczyku...
1. bierzesz żarówkę 12v, jeden kabel do masy drugi w garść 2. wtykasz ten drugi kabel po kolei w kostkę stacyjki, tam gdzie zaświeci to wejście zasilania z akumulatora 3. wkładasz kluczyk i włączasz zapłon i wtykasz w każdy pin i ma świecić w każdym poza jednym 4. w tym jednym ma zaświecić jak przekręcasz na rozruch jeśli tak jest to jest dobrze jeśli...
Chyba żeby może zrobić sobie osobny wyłącznik na tym stałym plusie w kostce..?? Można przełącznik, można też przy dłuższym postoju po prostu wyciągać bezpiecznik z tablicy bezpieczników odpowiadający za zasilanie radia. Pamiętać wtedy o kodzie. Dla jasności - to radio nie ma wejścia dla sterowania napięciowego z obwodu stacyjki. Ta informacja była...
Czy ładowanie akumulatora fizycznie występuje (średnie obroty silnika, wzrost napięcia akumulatora)? Regulatorów napięcia z wyjściem na kontrolkę ładowania nie stosuje się od lat '80. Proszę sprawdzić czy dodatkowy przewód w regulatorze napięcia to wejście „Sense”/IGN (+ po stacyjce) czy rzeczywiście wyjście na kontrolkę. Kontrolka może okazać się być...
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Też mnie dopadł ten problem. Zainstalowałem radyjko i zacząłem bawić się ustawieniami No i zonk Co s chyba przestawiłem w dotyku bo jak dotykam w prawym rogu to zaznacza się na środku. Dotyk działa w cały świat. Nie jestem w stanie wejść w jakiekolwiek opcje. Zostaje hard reset ale nie udaje mi się go zrobić. Do radia idą dwa kable zasilające stale...
trzeba go jakoś "połączyć" z alarmem Pilot nie ma nic wspólnego z alarmem tylko z samochodem. Tak to jest fabryczny alarm w kluczyku To nie jest alarm fabryczny, tylko współpracujący z fabrycznym pilotem. Mógł zostać zamontowany w jakimkolwiek warsztacie lub w ASO przed sprzedażą samochodu. Zamieść zdjęcie klucza, będzie łatwiej Ci pomóc, taki? http://obrazki.elektroda.pl/7773203800_1...
Zasilanie z + od aku idzie bezpośrednio do stacyjki przez bezpiecznik F23 (20A) jak na schemacie i na wejściu do kostki stacyjki na czerwonym (+) mam po przekręceniu stacyjki zanik napięcia. Przy stacyjce w pozycji 0, czyli wyłączonej napięcie 11.68V. Jutro na spokojnie wyciągnę cały przewód, który idzie od skrzynki bezpieczników do stacyjki i jego...
Kostka zasilająca schematycznie N N C C G N P N gdzie N - otwór bez pinu, G - Masa, P- plus, C - magistrala CAN W kostce wychodzącej z Pioneera połączyć razem przewód czerwony i żółty - odpowiednio + po stacyjce i + cały czas. Wejść w tryb ustawień Pioneera i załączyć tryb SAFE ON (opis w instrukcji). Wydaje mi się, że to radio zapisuje ustawienie w...
Włącz pierwszą pozycje stacyjki i przyciśnij lewy przycisk przy zegarku wtedy wejdzie w tryb ustawień. Prawym przyciskiem ustawiaja lewym przechodź dalej
Witam, podobny problem. Mogę prosić o pomoc? Pacjent Audi A6 C5 3.0 ASN. Nie podaje impulsu na stacyjkę i rozrusznik stoi. Na krótko pali. Minus idzie do przegrody i od przegrody ginie. Pojawia się dopiero przy stacyjce. Prawdopodobnie upalony kabel minus, niestety nie mogę zlokalizować miejsc od stacyjki do ECU (a właściwie samego wejścia w kostce...
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
Witam. Nic nie musisz wycinać,kupować dodatkowych adapterów itp.Jeżeli masz już podłączone zasilanie czyli plus stały,plus po stacyjce i minus to pozostaje ci tylko wykorzystać w radiu fabryczne wejście zestawu głośnomówiącego.Pod pin tel mute podłączasz żółty przewód natomiast pod wejścia tel in+ i tel in -(lub Ph+ i Ph-) dwa wolne przewody chyba pomarańczowy...
Cześć, czy ten komputer ma jakieś wejście +12V oznaczający włączoną stacyjkę? Znalazłem tylko + bezpośrednio z akumulatora.
Centymetr powiadasz ? Nie wiem czy wkładka, jej bolec, nie wchodzi czasem bezpośrednio w kostkę elektryczną stacyjki, czy w obudowie jest odpowiednie przedłużenie bolca ruszającego kostką. Przypasuj na długość wkładkę do obudowy i przyrównaj. Jeśli tak, odkręć czarną kostkę z drugiej strony, i tak odkręć, może ruszając wystającym bolcem wepchniesz wkładkę...
Do roku 1999 sterownik był włączony w szereg z świecą płomieniową, tz. stacyjka zacisk "podgrzewanie"- przewód gruby brązowy zakończony końcówką oczkową (śr.5) na wejście sterownika pojędyńczy zacisk śrubą M5. Wyjście ze sterownika- podwujne, jden zcisk śruba M5 przewód gruby(brązowy) do świecy, drugi zcisk- końcówka płaska , od niej dwa przewody cienkie...
Witam Wymieniłem te rezystory na lini 29bit sygał z przed wymianą https://obrazki.elektroda.pl/9597468100_... Po wymianie https://obrazki.elektroda.pl/3879222600_... dalej po stacyjce próbując wejść w parametry tcu pojawia sie komunikat poniżej a gdy pracuje silnik to niby mogę wejść w parametry zobaczę czy uda się...
Grunt to spokój. Może coś takiego? 1 - +12V 2 - masa 3 - wyzwalanie (-) 4 - wyjście masy po uzbrojeniu 5 - ? 6 - stacyjka i zarazem wejście na przekaźnik blokady 7 - syrena (-) 8 - wyjście z przek. blokady 9 - wyjście na światła 10 - wejście na przek. świateł 11 - wyjście na światła 12 - ? Tam gdzie znaki ? to nie wiem co. Dawno to miałem na stole....
Obawiam się, że uwaliłeś PICa. Wskazuje na to gubienie programu i problemy z programowaniem. Iskrzenie i przepięcia na wejściu stacyjki mogły do tego doprowadzić, bo jest to wejście, a nie wyjście i nie da się skutecznie wyfiltrować takich rzeczy. Ten alarm jest BARDZO odporny na niewłaściwy montaż, ale widocznie nie aż tak.
Jeszcze jedno pytanie Gdzie wpiąć się z zasilaniem ? Zestaw głośnomówiący jest wpięty w CAN+ FZG i N.C. po jego lewej. Podpiąć się w to samo miejsce ? Zasilanie będzie po stacyjce ?
Witam, mam małe pytanko: jak ten prościutki układ zamieszczony powyżej właściwie działa bo czegoś tu nie czaje. Jak w momencie podania +12V ze stacyjki na jedno wejście mostka na wyjściu mostka pojawia się napięcie +/- 12V. W takiej sytuacji drugie wejście mostka nie jest z niczym połączone przecież. (chyba że to wejście łączy się z masą poprzez żarówkę...
Witam serdecznie, kupiłem bardzo okazyjnie polski alarm Python SP3000 model 676 . Myślałem że z zamontowaniem nie będzie problemu bo jest ładna instrukcja, ale... W zestawie były dwa czujniki o których nie ma mowy w instrukcji i nie bardzo wiem jakie to czujniki, w jakim miejscu je najlepiej zamontować i jak podłączyć, jeśli ktokolwiek cokolwiek o nich...
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Witam niech ktos mi powie w jakies sekwencji trzeba przekrecac kluczyk od stacyjki zeby wejsc w tryb serwisowy (aby zobaczec bledy komputera) Seat ibiza 1999 1,4
W złaczu jest wyjście na pompe paliwa i wejście zasilanie po stacyjce. Tylko tyle jak nie masz ews. Powinno palić. Przekaźnik pompy się załacza jak DME zobaczy obroty wału.
Na schemacie masz gniazdo oznaczone jako Stacyjka . Czy nie powinno tam być jakieś zabezpieczenie (tłumik) wejścia przed wyższym napięciem, czy tylko to wyjście jest łączone z masą (stycznik, krańcówka, itp)? Zastosowane przyciski są już docelowe czy mogą być zastosowane typowe przyciski 6x6mm
Temat wygląda tak na pin 85 podajemy +12 v po stacyjce, 86 to masa, pin 30 to wejście ze świateł, 87 to wyjście na światła. Wpinamy pomiędzy włącznik świateł. Pozdro:)
Plus po stacyjce, to wejście informujące alarm o uruchomieniu silnika/zapłonu, by ten nie załączył blokady, zmienił swoje funkcje (w zależności od "wyposażenia" alarmu). "Drzwi -" i "drzwi +", to dwa wejścia realizujące to samo, ale o przeciwnej polaryzacji. Czynią alarm bardziej uniwersalnym i umożliwiają montaż w różnych systemach (część aut ma sterowania...
Popsikaj WD40 w wejście kluczyka.
No to jeszcze raz i powoli - 12V z instalacji samochodu (czerwony w kostce ISO) podłącz pod zasilanie wzmacniacza, a na wejście REMote wzmacniacza podaj to samo 12V, tylko przez włącznik. Żółto-pomarańczowy w ISO to stałe 12V, a czerwony to 12V po stacyjce.
Wg opisanej zasady powinien działać poniższy program ‘ Program swiatła samochodowe – opis działania ' ‘ Po włączeniu zasilania, gaszone są swiatła postojowe i mijania ' (gaszenie w sensie wyłączenia przekaźników) ‘ Program czeka na pojawienie się sygnału zapłonu ze stacyjki ‘ Następnie program czeka na znikniecie...
Możesz mieć włączoną funkcję samouzbrajania alarmu po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi. Możliwe też, że działa u Ciebie funkcja ReArming - rozbrojony pilotem system ponownie się uzbraja po 20s jeżeli centralka nie zobaczy otwarcia drzwi lub przekręcenia stacyjki. Otwarcie każdych innych drzwi nie wyłącza alarmu. Instalator podłączył wejście drzwi...
Podobnych problemów miało na pewno wielu . Jeżeli zrobiłeś obejście z (+ ) akumulatora do rozrusznika , zrobiłeś z ( - ) na masę silnika i podawałeś ( + ) na automat ( włącznik elektromagnetyczny ) a rozrusznik milczy to... jeszcze podaj ( +) na drugą śrubę w rozruszniku , tam gdzie jest wejście uzwojenia rozrusznika . rozrusznik powinien zakręcić ....
Ale na co ci wartość prądu płynącego przez stacyjkę? Dajesz czasówke z opóźnionym odrzuceniem na zasilaniu samego radia. Czasówka sterowana napięciem ze stacyjki a będzie podawała napięcie z plusa stałego na wejście ACC w radiu.
Jak kiedyś na Allegro kupiłem regulator do chińczyka to w środku był tylko mostek i trochę piasku... https://obrazki.elektroda.pl/7489365600_... Regulator wymaga dobrej masy, i podłączenia zasilania przy akumulatorze. W swoim moto dołożyłem przekaźnik na zasilaniu regulatora, przypinający go bezpośrednio do akumulatora, bo spadek napięcia...
Czy w aucie próbowałeś podłączyć tylko podtrzymanie stacyjkę i masę może sca coś broi wejście rem out.
Witam dziś wpadł mi drucik do stacyjki jak go wyciągnąć bo magnes go nie łapie. Ten drucik to ta końcóweczka łebek 1mm z kabla od przyżądu pomiarowego. Wziołem sobie masę ze stacyjki i chyba ostatni raz. Czy da się jakoś obrucić stacyjkę z kierownicą by poleciał nie na koniec stacyjki ale na początek i może wtedy rozszerzę te łapki zamykające wejście...
Chyba lepszym rozwiązaniem niż odliczanie czasu bedzie użycie bameczki nand. Na jedno wejście synał po stacyjce, a na drugie sygnał z nawigacji który pojawia się po włączeniu, np. z podświetlenia albo zasilania któregoś z modułów.
Taki wystarczy http://www.naap.pl/index.php?route=produ... pin 85 pod minus pin 86 pod plus po stacyjce, pin 30 pod wejście z lamp p.mgielnych pin 87a do lusterek. Jak będzie bez kluczyka to włączy ledy,jak włączymy stacyjkę to przekaźnik odetnie zasilanie pomiędzy lampami a ledami. Bezpiecznik pomiędzy pin 30 a św.przeciwmgielne...
jest na forum przy przekreconej stacyjce przelacz wylacznik serwisoy w inna pozycje wejdzie w stan wylaczenia awaryjnego
Potrzebuję pomocy audi audi a4 b5 ma zainstalowane fabryczne nagłośnienie NOKIA z woferem. Chcę wywalić org tubę i wzmacniacz. Mam taki opis 1- +12v Stałe 2 i 3 wyjście na lewy głośnik śr i wysoko ton 4 Masa 5 Sterownie 12V po stacyjce 6 wejście na kanał lewy. 7 wejście kanał prawy 8 masa wejść 9 i 10 wyjście na prawy głośnik śr i wys ton Pytanie czy...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Witam robiłem klonowanie BSI w citroenie 2005 2.0 diesel i po podłączeniu akumulatora cały czas jest włączony zapłon( prąd) i jak się go odpali to nie można go zgasić kluczyk wyjmuje a autko dalej chodzi, dopiero po poduszeniu go na biegu gasi. Co może być przyczną tego coś w BSI czy ze stacyjką coś. I jeszcze pytanie które wejście w BSI jest odpowiedzialne...
Po pierwsze nie powinien się sam uzbrajać po 30 s jeżeli są otwarte dzrzwi( chyba że nie podłączyłeś wyłączników krańcowych lub zrobiłeś to źle) lub jest przekręcony kluczyk w stacyjce. Te 3 przewody są do czujnika dodatkowego:czerwony - +, niebieski- wejście, czarny- masa po uzbrojeniu. 2 czarne moga być od blokady zapłonu. Podaj maila to przeslę ci...
Samochód zabawka (dwa silniki na tylne koła, soft start). Samochód nagle przestał reagować na włącznik stacyjki typu mikroswitch. Mikroswitch dobry, aku również (napięcie na wejściu płytki sterownika 12.7V, po naciśnięciu stacyjki nie zmienia się), bezpiecznika nie widzę, kondensatory nie spuchnięte. Sterownik jak na zdjęciu. Na tej bocznej plytce jest...
Naprawdę to jest problem kupić części odpowiednie do danego modelu? Yamaha YBR 125 była produkowana jako kilka modeli na przestrzeni lat, każdy zupełnie inaczej wykonany. Tak jak na schemacie w załączniku widać, że ten model z modułem DC-CDI wymaga stacyjki z dodatkową parą styków, która jest zwarta w pozycji włączonego zapłonu. Moduły zapłonowe w Yamahach...
Pierwsze bezpieczniki ,a dwa jak masz skaner to wejdź w moduł poduszek i sprawdź co się mu nie podoba. W golfach 4 nawet kostka stacyjki może robić takie objawy.
Zamiast wklejać reklamę sprzedawcy, zamieść tu SCHEMAT PODŁĄCZENIA tego systemu centralnego zamka. Jeśli na centralce nie ma wejścia zasilania po stacyjce i ewentualnie wejścia świateł hamulcowych (stosowana często opcja podłączenia: przy pierwszym naciśnięciu stopu zamykają się zamki), to nie masz takiej funkcji i należało by zmienić sterownik lub...
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
czy ten przekaznik zmagazynuje tyle "energii" , aby podtrzymac dwa monitory w zaglowkach na ustawiony czas , +/- 5-8 min , po wylaczeniu zasilania /wyciagnieciu kluczyka? Przekaźnik niczego nie magazynuje, przekaźnik tylko przekazuje... na jego wejścia zasilające podajesz stałe zasilanie (30) i masę (31), na wejście sterujące podajesz zasilanie po...
stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka stacyjka renault megane stacyjka
regulator moment naprawa pioneer oznaczenie zmywarka siemens
katalizator tłumik katalizator tłumik
Wentylator w Technics SA-EX100 działa non-stop: przyczyny i rozwiązania Jak wymienić kontrolkę w zamrażarce Ardo?