Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
zależy jaka wkładka, (ze sprężynką stalową sie da,natomiast w nowszych modelach z zapadką aluminiową nie da sie jej wcisnąć bez klucza)
czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? Zdemontuj wkładkę zamka drzwi i przekaż do dobrego "kluczykarza" [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/p... Da się dorobić klucz do wkładki. Gdy już będziesz miał klucz, to ze stacyjki wyjmiesz "wkładkę" bez wiercenia.
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
Urwane końcówki we wkładzie stacyjki. Konieczna wymiana wkładki. Trzeba jeszcze wyjąć urwane końcówki z ich gniazd w stacyjce. Moe być konieczny jej demontaż.
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Jeśli nie uda się przekręcić stacyjki na pierwszą pozycje to nie uda Ci się odblokować zapatki poprzez włożenie czegoś cienkiego w otwór do tego przystosowany.
Masz tu rysunek gdzie przewiercić wiertłem 3
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
U mnie stacyjka ciężko chodziła, po posmarowaniu WD-40 stacyjka w ogóle nie chce mi się przekręcić. Jak mam wymienić teraz sam wkład, skoro muszę mieć kluczyk przekręcony w pozycję 1, aby wyjąć wkład?
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Nie bawiłbym się w takie manewry... Lepiej zdjąć kierownicę, odkręcić całą stacyjkę, wyjąć zabezpieczenie z wkładki i ją wymienić. A przede wszystkim napisz w jakim samochodzie chcesz to zrobić.
Z wyciągnięciem kostki nie ma większych problemów, należy odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę kolumny kierownicy. Należy w tym celu wsunąć np. nuż między dwie połówki obudowy i delikatnie obrócić nóż tak aby rozłączyć zatrzaski. Następnie wypinamy dwie kostki z wkładki stacyjki i odkręcamy jedną śrubę która trzyma plastikową wkładkę.
To nie jest takie proste;( instrukcja ok tylko druty muszą być wielkości dziury i dość twarde. Zamienniki wychodzą łatwo niestety oryginał stawia zawsze opór. Ostatnio z godzinę dłubałem zanim wyszło...
Są 3 rodzaje,są tam zabezpieczenia które trzeba odchylić . Dodano po 3 mówię o kostce stacyjki.
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
Witam. Panowie jak ściągnąć pętle immo ze stacyjki. Wyjąłem już cały wkład stacyjki i chcę się dostać do zapadek zamka ale przeszkadza pętla.
bierzesz kluczyk od stacyjki bo ten element jest najtrudniej dopasować wuciągasz wkłatki i do kluczuka od stacyjki dopasowywujesz wyjmij wkładki jak niepotrafisz zawież tam gdzie klucze dorabiają to ci to za 20 zł zrobią
Przerabiałem właśnie ten temat i musiałem wyjąć stacyjkę z passata wraz z drążkiem gdyż zgubiłem klucze i nie miałem ściągacza do tulejki. Na zdjęciach możecie zobaczyć gdzie trzeba nawiercić obudowe stacyjki aby wyjąć wkładkę zamka i gdzie znajduje się śrubka mocująca kostkę wkładki elektrycznej. Pożyteczny materiał dla chcących wymienić wkładkę we...
Ale mi chodzi o to żeby wyjąć cały wkład taki jakby bębenek bo to jest dostępne do kupienia w przyzwoitej cenie, a nie o wyciągnięcie kluczyka. Może ktoś to wyciągał to jest takie okrągłe z zatrzaskami z boku tylko jak to wyjąć?
Witam. Jak w temacie problem z wyciągnięciem wkładki. Problem jest taki, że pan sam chciał ją wyciągnąć i rozwiercił bolec zabezpieczający, oraz rozwiercił miejsce wkładania kluczyka przez co wkładka wychodzi, ale tylko na kilka centymetrów i dalej ją blokuje. Teraz pytanie do forumowiczów: Czy da się ją wyciągnąć bez uszkodzenia tej aluminiowej obudowy...
Tak jak napisał kolega wyżej należy ustalić, czy uszkodzeniu uległy zapadki we wkładce czy blokada. Aby wyjąć wkładkę musisz przekręcić klucz. Jeżeli nie możesz przekręcić to musisz wymontować stacyjkę. Uważaj aby przy przekręcaniu klucza w celu wyjęcia wkładki nie uszkodzić klucza. Jeżeli masz klucz tzw. scyzoryk to łatwo ułamać główkę w której jest...
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
To pewnie całą stacyjka do wymiany Sprawdź styki w kostce gdzieś nie dochodzi prąd Wyjmij wkład stacyjki i daj do regeneracji
Wtam W mercedesach przekręcało się stacyjkę na zapłon pokrywały się otworki w stacyjce,wkładało się cienkie wiertło i można było wyjąć wkład stacyjki .
witam mam probelm otoz przekrecajac kluczyk samochod nie reaguje cos stalo sie ze stacyjka chcialbym ja wyciagnac i zalozyc inna ale nie wiem jak sie do tego zabrac czy ktos moze mi pomoc??? lub czy ktos wie jak wyjac sam wklad stacyjki???
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Pod metalową osłoną jest element który powinien zwalniać dźwignie pozwalającą na cofnięcie się wkładu. Można delikatnie wpuścić środka czyszczącego i kilkanaście razy energicznie wyjąć klucz lekko dociskając do korpusu.Jeżeli nie pomoże to niestety trzeba rozebrać wkład. Aby go wyjąć to niestety ale chyba trzeba wymontować stacyjkę, bez demontażu koła...
Popsikaj trochę odrdzewiacza do środka wkładki i postukaj od czoła małym młotkiem potem próbuj kluczem może odpuści . A jak nie to centralnie rozwierć tylko sam bębenek i na końcu przekręcisz śrubokrętem w pierwszą pozycję i wyjmiesz wkład stacyjki (naciskając oczywiście blokadę wkładu stacyjki cienkim śrubokrętem ) ...
Rozkręciłem stacyjkę znalazłem tą kostkę rozłożyłem ją wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych widocznych śladów jakiegoś przegrzania lub przepalenia. Teraz mam problem żeby wyjąć cały wkład stacyjki przewody muszę wypiąć zaraz za wkładką stacyjki czy wypiąć je tam gdzie wchodzą koło bezpieczników? bo wydaje mi się że nie wyjdą te przewody z kostkami...
Więc można w dość łatwy sposób rozebrać i wyjąć wkład. Kolejność jest następująca. Wyjmujesz płytkę stykową podważając trzy zatrzaski w obudowie stacyjki. Odkręcasz wkręt M4 i wyjmujesz element ze stykami ruchomymi. Uważaj aby nie pogubić kołka ze sprężyną jak i podkładek (sprężynek) falistych. Wyjmujesz wkład bębenkowy poprzez wysunięcie na zewnątrz,...
Widzę że mało wiesz na temat swojego auta bo ten model ma wkładki w zamkach jak i w stacyjce. Wystarczy wyjąć odpowiednie zaślepki i wszystko jest więc kupowanie zestawu bez kluczyka mija się z celem. Podaj cenę za taki komplet.
Ok, dziękuję, ale jak mam wyjąć wkładkę z kolumny kierownicy? Nie ma mnie teraz przy aucie, żeby zdjęcie wysłać, jak to wygląda.
Żeby wyjąć ten czarny pierścień i tak musi przekręcić kluczyk.
oddaj fachowcom, jak mówi Solo nie powinno być więcej niż 150zł o ile stacyjka da się jeszcze przekręcić. Bez tego nie wyjmiesz wkładu.
przeczytałem że te blaszki się nie chowają do końca więc je trochę przypiłowałem Jakie blaszki ??? Problem leży na drugim końcu trzpienia który obracasz śrubokrętem - w miejscu, w którym łączy się z kostka stykowa. Jest tam taka pletwa, która ulega skrzywieniu lub wyłamaniu. Musisz wyjąć cala blokadę, odkręcić kostkę stykowa i wtedy zobaczysz winowajce....
Udało mi się wyjąć stacyjkę. Tak jak radziliście naciosem śrubę od góry i odkręciłem śrubokrętem. Teraz mam inny problem. Jak wyciągnąć wkładkę z obudowy? Odkręciłem śrubkę z boku, ale jest jeszcze czepień. Jak kręce kluczykiem to się nie chowa. Co radzicie zrobić? http://obrazki.elektroda.pl/7031376100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1391659600_1...
Coś poszło nie tak, bo.... Po przekręceniu kluczyka w pozycję II i włożeniu imbusa w otwór w stacyjce, wysunął się/wypadł imbus nim wyciągnąłem wkładkę stacyjki. W efekcie stacyjki nie wyjąłem, a kluczyk się unieruchomił w stacyjce i teraz nie mogę go wyjąć. Szarpanie wciskanie, przekręcanie kluczyka nie przynosi efektu, nie mogę go wyjąć. Kluczyk się...
Odświeżę stary temat. Podpowiem. Aby nie trzeba było przykładać kluczyka, wystarczy wyjąć wkład stacyjki i podmienić blaszki we wkładzie pod stary kluczyk. U mnie w punkcie dorabiania kluczy wzięli za to 30 zł:)
mam taki sam problem tylko w Audi C4 nie mogę wyjąć wkładu stacyjki od przodu ? czy konieczne jest nawiercanie?
Czy ktoś wie jak wyjmuje się stacyjkę w wymienionym samochodzie? Urwał się element przekręcający wkład stacyjki, może da się go przymocować
nie wiem czy dasz rade bo wkład jest mocowany na końcu segerem ale możesz probować a propos masz uszkodzoną stacyjkę czy kluczyk? Mam uszkodzoną stacyjkę, połamany jest ten "języczek" co wchodzi w kostkę. ryniek100 Idę sprobuję. Dodano po 36 Stacyjkę wyciągnąłem przez poluzowanie śrub od kolumny.Teraz jak mam wyjąć wkład bo tutaj żadnego zabezpieczenia...
Wyjęcie wkładu wystarczy. Jest mały problem. Zeby wyjąć wkład stacyjki należy ją przekręcić do poz II. Myślę jednak, że łatwiej ci będzie odkręcić śruby od obejmy przy kolumnie kierownicy.
Udało mi się wyjąć wkładkę, jednak tak jak mi sugerowano musiałem wymienić całą stacyjkę. Ale dziękuję za pomoc.
Witajcie, dziś zabrałem się za wymianę stacyjki w swoim Golfie, gdyż po poprzednim właścicielu auto miało już osobny kluczyk do czego się dało. Więc tak, odkręciłem kierownicę, pająk na 3 śrubki, odpiąłem kostki. Zdjąłem podkładkę samozatrzaskującą, sprężynę, poluzowałem imbus i zdjąłem mocowanie stacyjki. Rozwierciłem gdzie trzeba, wyjąłem wkładkę,...
Bez niszczenia da się wyjąć tylko po przekręceniu kluczyka.
Witam niech mi ktoś zdradzi jak się zmienia zapadki ze starej do nowej stacyjki żeby korzystać z jednego starego klucza, za nic w świecie nie wiem jak zabrać się do jej rozłożenia, żeby wyjąć zapadki. Ktoś mi może to wytłumaczyć ?
Wkładki są identyczne ? Jak są, to siłom i przemocom ją :) Łatwo wyszła ? To co urwałeś, wyjąłeś ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... http://daewooforum.pl/temat3943.html przeczytaj i rób odwrotnie. Jakoś nie widziałem sygnalizowanych problemów z wkładaniem wkładek, z wyjęciem i owszem. Bolec z wkładki jest prosty i wchodzi dobrze w to...
Co prawda udało mi się wyjąć a właściwie wyłuskać wkładkę ze stacyjki (wiertłem 10) :) ale mam problem z włożeniem tej nowej tz. nie chce wejść do końca, (brakuje jakieś 5mm aby zaskoczyła), oczywiście kluczyk i kostkę ustawiłem na I pozycji, wygląda mi na to, że kostka nadal ją blokuje. Czy coś źle robię, tylko co, może kostkę też trzeba wymontować?
Może masz rację, tylko, że zdjęcie stacyjki nie jest takie proste (trzeba przeciąć obejmę albo pozrywać śruby). Także póki co chciałem wyjąć samą wkładkę (ponoć się da). A jest możliwe, że uwalona blokada uniemożliwia wyjęcie wkładki?
Ponieważ obiecałem, że jeżeli 3 osoby skorzystają z mojego opisu wymiany stacyjki opiszę go na tym forum, czuję się zobowiązany do tego postu. Fotka przedstawia miejsce przewiertu, a poniżej opis (zdjęcie wykonałem przy pomocy lusterka). Wkład stacyjki jest osadzony w korpusie i zabezpieczony przed wyjęciem za pomocą sprężystej twardej blaszki, którą...
witam pozwolę się wtrącić bo interesuje mnie jedna sprawa, jeżeli cytuję pepep "trzeba poszukać dobrego fachowca od dorabiania kluczy - taki potrafi dorobić wkładkę do orginalnego kluczyka" to i tak trzeba się z tym nieźle pobawić żeby to wyjąć w ten spsób jak napisał elektrit? prawda? czy jest inny sposób na wyjęcie wkładki?
Witam W Passat B5 przycina się stacyjka. Chciałem ją reanimować ale nie wiem do końca jak wyjąć ten wkład. Nie widzę tam nigdzie miejsca na wciśnięcie (jak np. w Oplach) Czy trzeba demontować ten czytnik IMMO? Pozdrawiam
Podłącz żarówkę do styku 50 rozrusznika (czerwono-czarny)i sprawdź czy dochodzi tam napięcie. Jeśli będzie świecić i rozrusznik cisza to trzeba go wyjąć,jak przekręcisz i żarówka nie świeci najprawdopodobniej kostka stacyjki lub wkładka.
Witam piszę w imieniu mojego 70 letniego znajomego który wozi nową wkładkę stacyjki z kluczami w schowku. Jak wyjąć starą ? Ktoś zapyta jak odpala auto otóż elektryk podłączył mu stacyjkę od PF126 i nią odpala aby zgasić wszystkie kontrolki odłącza akumulator bowiem ta druga stacyjka ma tylko podłączony rozrusznik. Człowiek ten jeżdzi swoim autem 2-3...
Jak Ci nie pali to wyjmij kostkę stacyjki i odpal śrubokrętem ale za pomocą kostki (wykonaj tą samą "operację" co wykonuje wkładka stacyjki) wtedy dojdziesz co jest nie tak.
Witam. Ostatnio mój passat przetrwał próbę kradzieży, ale nie do końca. Mianowicie chodzi o to, że wyjęto(nie wiem czy przewiercono, czy jakoś inaczej) wkładkę stacyjki(tam gdzie się wkłada kluczyk). Nic innego nie zostało ruszone, oprócz tego, że wskazówka od paliwa stoi na połowie(mam tyle paliwa w baku). Co z tym zrobić ? dorobić wkładkę? Sprawa...
Witam:) Auto z 2002 roku , po włożeniu kluczyka do stacyjki nie da się go w ogóle przekręcić trzeba go obstukiwać itd żeby sie przekręcił, moje pytanie brzmi czy da się jakoś wyjąć sam wkład zamka ze stacyjki, czy da sie to gdzieś naprawić, czy konieczna będzie wymiana całej stacyjki a co za tym idzie zamka centralnego?? Z góry dzięki za odpowiedzi
Witam, mam taki problem: kluczyk się zacinał, więc za którymś razem udało się go ustawić w poz 1 i wyjąłem wkład stacyjki i wymieniłem na nowy, stary oczywiście nie chodził, natomiast nowy w rękach chodził luźno, wiec wkładam wszystko do stacyjki i okazuje się, że znów ma jakieś opory, wszystko nasmarowane i dobrze założone, a jednak znów ma jakieś...
Ma ktoś patent na wyjęcie kostki elektrycznej z korpusu stacyjki? wkład (bębenek) potrafię wyjąć. Po przeciwnej stronie bębenka w korpusie stacyjki jest kostka wciśnięta do korpusu stacyjki do zaskoczenia dwóch zatrzasków. Wydawałoby się ze wystarczy wcisnąć te dwa zatrzaski by wysunąć do tyłu kostkę elektryczną. Niestety nie mogę tych zatrzasków wdusić...
Jak to się ma do kluczyka skoro cały jego korpus jest zupełnie osobno, a część którą sfotografowałem wyjąłem dopiero z środka cylindra stacyjki? Kluczyk nawet nie dochodzi do tej części. Daj jakiś link do tych wkładek żebym mógł zaplanować sobie naprawę. Osobiście przejrzałem już tyle stron internetowych że ciężko zliczyć a nigdzie nie znalazłem takich...
Pobaw się jednak kluczykiem i jak uda sie przekręcić, to wyjmij starą wkładkę kup nową za 50-60 zł i po sprawie.
Witam, problem rozwiązałem sam, a bylo to tak jeden elektryk potem drugi I następny i nic wszyscy że kluczyk padł. Zacząłem sam szukać defekty i znalazłem. Po pierwsze jestvfilm na youtube jak wyjąć zdemontować wkład stacyjki z kluczykiem i problem tkwi w bebenku stacyjki a dokładnie jak się wyjmie stacyjke z kluczykiem to od spodu jest taki mały bolczyk...
Kolega niech sie uda do fachowca w warsztacie. Nikt tu takich informacji nie udzieli bo szansa że mówisz prawdę a tego auta nie chcesz komuś zakosić jest 50/50. Mam ci pokazać jego dowód rejestracyjny. Kolega kupił Auto stacyjka chodziła do okoła,podobno tak się dzieje w Fordach wyjąłem wkładkę i mi się rozsypała ktoś wcześniej grzebał. Wymieniłem...
Wyrobione zapadki - fiat robi je z plasteliny :D W przypadku stacyjki tej konstrukcji przekręcenie klucza (tzw. napięcie) i jednoczesne poruszanie nim nic nie da. Tam jest taki prostokątny wypust który musi wpaść do rdzenia. Aby to odblokować trzeba: 1. Wsunąć klucz do końca aż rdzeń się zapadnie 2. Przytrzymać palcem rdzeń i jednocześnie delikutaśnie...
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Nie dasz rady, specjalnie do W124 te wkłady od 190 dawali, żeby taki numer nie przeszedł. Ustaw kierownicę tak by nie napierała na blokadę. Jeśli jeszcze nic na siłę nie robiłeś, to wkładaj klucz i delikatnie do pierwszego oporu przekręć a druga osoba niech opuka młotkiem stacyjkę. Powinno dać się przekręcić. Potem już łatwo wyjmiesz wkład. Jak nie...
no to raczej kluczyk wytarty a fiat code to immobilajzer ewentualna opcja wyjąć wkładke i udać sie do dobrego klucznika dorobi ci kluczyk pod stacyjke i przełoży obudowy jeśli będzie taka mozliwość
Sprawdz czy na liczniku masz otwór (u góry licznika) zaślepiony korkiem, wyjąć korek i w otworek wsunąc do końca np. wkład od długopisu przy włączonej stacyjce trzymać wciśnięty przez około 5s.
Wkład stacyjki (bębenek) nie ma KOMPLETNIE ZWIĄZKU z zapodanym uszkodzeniem. Wkład można wyjąć, w otworze obracać śrubokrętem i dmuchawa MUSI działać po uruchomieniu silnika. Winny jest przełącznik zapłonu (popularnie "kostka stykowa") umieszczony z tyłu stacyjki. Jest to po prostu wina zużycia. Kostkę stacyjki rozbiera się dosyć łatwo - trzeba zabrać...
Kluczyk musi wejść do końca, inaczej nie wyjmiesz wkładki. Po wsunięciu kluczyka i odkręceniu torxa 20 trzeba kluczykiem lekko obrócić w prawo aż schowają się te ząbki zabezpieczające które zazębiają się o obudowę wkładki i pozwalają na wysunięcie jej
Mam pytanie. Jak wyjąc stacyjkę przy matizie, nie kostkę, lecz mam cały nowy wkład z kluczykiem. Nie wiem tylko jak to wyjąć, czy trzeba się pozbyć tego przynitowanego elementu czy jest tam wejscie od dołu (jest tak płytka), czy pod nią coś jest. Proszę o pomoc.
możliwe przyczyny: wkładka stacyjki włącznik świateł przełącznik zespolony najlepiej zacznij od początku czyli od stacyjki - wyjmij włącznik świateł i go odłącz, włącz zapłon i sprawdź czy w kostce włącznika są 2 napięcia 12v Jeśli tak to podfłącz włacznik włącz światła i sprawdź czy na każdym pinie jest napięcie Jeśli jest to przełącznik zespolony...
Wyjmij rozrusznik rozbierz raczej cały do wymiany (nowy zamiennik ok.100)i raczej stacyjka do zrobienia , wkładka cięzko chodzi jak auto postoi na słońcu i kluczyk zostaje w pozycji rozruch a że d6 cicho chodzi to dopiero zapaszek informuje że coś nie tak.
Nie ma tam żadnego termostatu lusterka są podgrzewane cały czas po włączeniu stacyjki. Masz spaloną spiralę w tym lusterku. Aby wymontować trzeba delikatnie szarpnąć do siebie.
Samo wyfrezowane i surówkę płaciłem 50 PLN drugie 50 PLN brali za zrobienie immo do klucza. Możesz jeszcze wyjąć wkładkę wtedy śrubokrętem zamkniesz zamek a pilot odczepić od klucza i naciskać przyciski (reszta :grot + immo do stacyjki).
Mam PROBLEM! Zdemontowałem stacyjkę w OPLU ASTRZE G 98R. Okazało się, że złamany jest trzpień wchodzący w kostkę. Kupiłem nową wkładkę. O ile doszukałem się jak wyjąć wkładkę, to teraz nie mogę jej zamontować. Operacje typu: "...gdy już masz wkładkę prawie w środku, to przekręc kluczyk na "0" nie pomagają. Kluczyk jest wtedy zablokowany przez zapadkę,...
Wyciągłem taki siwą zapadkę kolo kostki i wyszła mi ta kostka z takim bolcem na końcu ale nie umiem wyjąć tej drugiej czesci kostki bo blokuje mi go wkładka. Czyli musze przekrecic tym bolcem i zapali ?
Witam,dziś w mojej AH stało sie dokładnie to samo,radio nie wyłączało sie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i nie działał centralny zamek.Po wyjeciu wkladki stacyjki i wyjęciu z niej kluczyka biały trzpień z tyłu wkładki rzeczywiście sie nie cofał.samo posmarowanie sie nic nie dało,trzeba było wymienic sprężynkę(trzeba zdjąć plastykową osłonke z tyły...
Witam to objawy braku dobrej masy lub jak kolea wyzej radził wyjmij kostke ze stacyjki i w tedy bedziesz wiedział czy stacyjka ci robi jakis bałagan to dla pewnosci podmien drugi wkład i przekrec samym wkładem za pomoca srubokreta(nazedzie dowolne aby sie nadawało :) )
moja stacyjka faktycznie może być nie najepszej jakości, kluczyk mogę z niej wyjąć na uruchomionym silniku, niekiedy potrafi też nie do końca stykać. Co powinienem wymienić ? sam wkład stacyjki za kilka zł [url=http://allegro.pl/stacyjka-vw-golf-... czy więcej ? Moj samochód nie ma alarmu, centrala,...
Kolego Wymienić , żeby został ten sam. W przypływie emocji spowodowanych zainteresowaniem z twojej strony napisałem to skrótowo, ale już spieszę z wyjaśnieniem. Tzn wyjąć ze starego elementu i wsadzić w nowy. Kupuję "nową" stacyjkę , wyjmuję wkład zamka(to coś co kręcisz kluczem), wsadzam do "nowej" stacyjki. Czy jestem zmuszony do wymiany całej stacyjki...
Po wpisaniu "wkładka stacyjki golf v" są ze zwykłym kluczykiem jak i takim z obudową pod pilot. Te znalazłem ze zwykłym kluczykiem i ew. jeden zwykły+1 do scyzoryka ale teraz odpowiedział mi gość z Allegro, że wieczorem da namiary na hurtownię, gdzie mają to czego szukam. Użyj młotka! Poważnie. Lekko opukuj stacyjkę, próbując przekręcić kluczyk. To...
Pewnie temat był wałkowany, ale przeszukałem forum i net i nie znalazłem wiążącej odpowiedzi. Mam Opla Astrę Classic z 2000 r. Immobiliser chyba montowany fabrycznie (chyba marki GM, jeśli się nie mylę). Chciałem wymienić wkład stacyjki (a przynajmniej zobaczyć, dlaczego się zacina), bo szwankowała i tak amatorsko zacząłem stacyjkę rozbierać. W końcu...
Nie odbija stacyjka do końca przy wyjętym kluczyku. Wkładka powinna się lekko cofnąć po wyjęciu klucza.
hej, jak Ci sie udalo wyjac te stacyjke?
Cześć, Mam problem z Asterką, a dokładniej z jej odpaleniem :cry: Ale na początek może opiszę co się stało i jakie kroki podjąłem... W pewnym momencie zablokowała się stacyjka, można było włożyć i wyjąć kluczyk, natomiast nie było mowy o jego przekręceniu choćby o milimetr. Na dodatek zablokowała się kierownica i aby zdjąć obudowę stacyjki to musiałem...
Witam szanowne grono. Mam problem z dokładanym immobilizerem w moim fiacie seicento. Ostatnio przestała działać jedna (z dwóch jakie mam) czarnych plastykowych płytek, które wkłada się w taką szczelinkę umieszczoną obok stacyjki. Druga zapasowa działa już tylko w jednej pozycji (wcześniej obydwie działały obustronnie). Jest to immobilizer fiata, ale...
Może też być wkładka stacyjki nie odskakuje do końca po wyjęciu klucza.
Generalnie do odnowy kluczyka(scyzoryka), możesz sobie zamówić obudowę z niedociętym grotem za kilkanaście złotych. Wystarczy przełożyć pilot, grot oraz transponder o ile nie jest uszkodzony tzn. pęknięty, bo wtedy kwalifikuje się do wymiany i ponownego kodowania. Co do ciężko chodzącej stacyjki, to trzeba zdiagnozować czy problem jest po stronie samej...
Miałeś rację. Ja po prostu wciskałem nie w ten otwór co trzeba. Wkład wyskoczył. Oczywiście go przesmaruję, miejsca gdzie mam to zrobić znam, nasmaruję smarem grafitowym, czytałem że się do tego nadaje. A powiedz mi taką rzecz, może się orientujesz w temacie, co mogło być powodem że kluczyk nie chciał się przekręcić po 8h stania samochodu na słońcu?...
Dzisiaj chcę gdzieś dać przełożyć transponder ze starego kluczyka jednak ze względu na duży koszt nie chce robić tego w ciemno. Radzę nie ruszać transpondera bo i po co? Wyjmij wkładkę. Weź na stół i "pobaw się" zapadkami. Te ori mają numery. Zestaw tych numerów określa kształt wycięć w kluczyku. Na tej podstawie można dorobić nowy kluczyk. Powtórzę....
sam wkład można wymiecić bez demontazu stacujki Ale wpełni bezinwazyjnie jej bez kluczyka nie da się wyjąć. Zostaje rozwiercić i ja bym się nie bawił w wymianę całej stacyjki. Poza tym kompa trzeba było dać do zdjcia immo i ponownie zaprogramować na nowy kluczyk, ewentualnie zostawić bez. Tylko niepotrzebnie wydałeś xxx pieniędzy...
Potrzebuję przełożyć cały zamek razem z blokadą kierownicy w Modusie. Tam jest taki niby nit. Z jednej strony jest grzybek - tak jak gdyby nit a z drugiej bolec, który można wcisnąć, ale wciska się nie do końca . Czy wiecie jak wyjąć całą wkładkę https://obrazki.elektroda.pl/3103161600_... https://obrazki.elektroda.pl/1116470200_...
Dzięki ale tą instrukcję już miałem. Problem w tym że po odczepieniu zaczepu (w tym opisie gwoździem) wkład stacyjki powinien się wysunąć. Jednak jak napisałem wcześniej wysuwa się na 1-1.5 cm i coś go blokuje. :cry: Stąd pytanie co może go jeszcze blokować i jak to wyjąć? Siłowo? Coś można uszkodzić? czy jest jeszcze jakiś myk?
Nie ma pewności, że zadziała bo jak wcześniej byli tacy co tak podeszli do sprawy że wymieniali z byle powodu zamki to nie wiadomo który komplet już jest. Wyjmij wkładkę z drzwi bo to zrobisz bez problemu i poszukaj kogoś kto zrobi Ci klucz na podstawie tej wkładki bez problemu, dołożysz do tego puszkę immo bo też nie problem odkręcić jedną śrubkę i...
chodzi o sam bebenek ze stacyjki, ten do którego się wkłada klucz i przekręca. Nie wiem czy zauważyłeś ale napisałem Ci to co jest napisane w książce napraw golfa na ten temat wraz z niezbędnym obrazkiem.
czy będzie pasować to nie wiem a żeby wyjąć to trzeba przekręcić kluczyk chyba w pozycji 1 i gdzieś tam z boku jakąś blaszke sie wciska i powinna wkładka wyjść, dokładnie nie pamiętam bo robiłem to pare lat temu ale nie miałem z tym problemu
Witam.Cały problem z wkładką drzwi. Przeczyściłem (przepłukałem)WD40 Na obecną chwilę jest tak:jeżeli kluczyk wejdzie do wkładki bez żadnych zahamowań bez najmniejszego oporu to działa i można otwierać zamykać jest OK ale wyjęcie i ponowne próby to znowu za iles tam razy zadziała.Tak jest tylko w zamku drzwi ; korek paliwa i stacyjka nie ma problemu.Ale...
wkładka stacyjka stacyjka wkładka wyjąć stacyjka
niski poziom płyn czyszczenie stali nierdzewnej wzmacniacz regulacja spoczynkowy
TP.SK713S.PC825 (N) Smart TV Board Issues and Solutions Wzmocnienie działania testera Launch CRP MIT 4