To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
przeczytałem że te blaszki się nie chowają do końca więc je trochę przypiłowałem Jakie blaszki ??? Problem leży na drugim końcu trzpienia który obracasz śrubokrętem - w miejscu, w którym łączy się z kostka stykowa. Jest tam taka pletwa, która ulega skrzywieniu lub wyłamaniu. Musisz wyjąć cala blokadę, odkręcić kostkę stykowa i wtedy zobaczysz winowajce....
Z wyciągnięciem kostki nie ma większych problemów, należy odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę kolumny kierownicy. Należy w tym celu wsunąć np. nuż między dwie połówki obudowy i delikatnie obrócić nóż tak aby rozłączyć zatrzaski. Następnie wypinamy dwie kostki z wkładki stacyjki i odkręcamy jedną śrubę która trzyma plastikową wkładkę.
Wkładka wychodzi tylko w pozycji I, wyjecie w innej pozycji skutkuje trwałym zablokowaniem blokady kierownicy - ćwiczyłem kiedyś na fabrycznie nowej stacyjce jak działa blokada i jak już załączyłem i przestawiłem w pozycję 0 ....... to musiałem ją rozbebeszyć do końca by ponownie przeszła w położenie 1. Jeśli już to próbuj rozwiercić gniazdo kluczyka...
jak rozebrac stacyjke po włamaniu do autka jak wybrac wkładke z bembenkiem aby zamontowac nową wkładke może ktoś rozbierał pod spodem jest elektryczna kość prosze o pilne podpowiedzi jak jest blokowany bembenek
jak można wyciągnąć wkładkę w stacyjce AUDI 80 B3 r. pr.1991 proszę o pomoc dzieki
witam mam problem ze wkładem stacyjki w astrze tak jak w temacie a dokładniej nie wiem jak ją wyjac czy moze mi ktos pomoc z góry dzieki
problem jak w temacie. jak ją wayjąć ? żeby nie uszkodzić stacyjki ?
Jak to jak? Odkręcić stacyjkę- śruby zrywalne, nawiercić otwór średnicy 3-4mm w odpowiednim miejscu, wsadzić kluczyk, w nawiercony otworek wsadzić bolec i wyciągnąć wkład stacyjki. Pierścień z grubym kablem to imo.
Zapewne wytarte zapadki stacyjki ustaw klucz w pozycji 2 i z tylu korpusu jest zwleczka blokujaca wyjecie bebenka wcisnij lub ja podwaz i po problemie.
Ten czarny korpus to chyba jest zaprasowany z tego co pamiętam,i to chyba tylko on blokuje ci resztę.Ale jak to rozwalisz to nie wiem czy da się zmontować idealnie jak było.
czy jedynym sposobem jest tylko rozwiercanie? Zdemontuj wkładkę zamka drzwi i przekaż do dobrego "kluczykarza" [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/p... Da się dorobić klucz do wkładki. Gdy już będziesz miał klucz, to ze stacyjki wyjmiesz "wkładkę" bez wiercenia.
To nie jest wina kostki tylko pręta "płetwy" pomiędzy mechaniczną częścią stacyjki a właśnie kostką, ten element pęka (jest to odlew ze ZnAl) i kostka pozostaje w pozycji przekręconej na zapłon. Musisz wyjąć wkładkę, ten element gdzie wkładasz klucz z obudowy stacyjki
Typowy problem, ukręcona wkładka stacyjki.
Urwane końcówki we wkładzie stacyjki. Konieczna wymiana wkładki. Trzeba jeszcze wyjąć urwane końcówki z ich gniazd w stacyjce. Moe być konieczny jej demontaż.
Witaj.Centralny zamek nie będzie Ci działał dopóki jest kluczyk w stacyjce,ponieważ żeby działał centralny to kluczyk musisz cofnąć do pozycji wyjęcia i go wysunąć aż zapadka w stacyjce wyda taki charakterystyczny dźwięk zaprztykniecia i wkładka stacyjki lekko się wysunie. Miałem tak czasami że udawało mi się wyjąć kluczyk ze stacyjki bez cofnięcia...
Jeśli nie uda się przekręcić stacyjki na pierwszą pozycje to nie uda Ci się odblokować zapatki poprzez włożenie czegoś cienkiego w otwór do tego przystosowany.
Da radę go wyjąć, tyle tylko że jeśli ktoś już tam nieumiejętnie grzebał, to może to być utrudnione/niemożliwe. Teraz to już cała stacyjka do wymiany.
Nie bawiłbym się w takie manewry... Lepiej zdjąć kierownicę, odkręcić całą stacyjkę, wyjąć zabezpieczenie z wkładki i ją wymienić. A przede wszystkim napisz w jakim samochodzie chcesz to zrobić.
Tak jak napisał kolega wyżej należy ustalić, czy uszkodzeniu uległy zapadki we wkładce czy blokada. Aby wyjąć wkładkę musisz przekręcić klucz. Jeżeli nie możesz przekręcić to musisz wymontować stacyjkę. Uważaj aby przy przekręcaniu klucza w celu wyjęcia wkładki nie uszkodzić klucza. Jeżeli masz klucz tzw. scyzoryk to łatwo ułamać główkę w której jest...
Mimo to udało mi sie wymienić wkładkę nawiercając ją od strony kluczyka. Nic sie nie uszkodziło oprócz starej wkładki. Nie polecam jednak tej metody bo jest dość czasochłonna i trzeba wydłubywać resztki wkładki. Użyć trzeba wiertła min 10mm. Po tym jak wyjąłem wkładkę dostałem info jak to zrobić w 5 razy prostszy sposób... życie :)
hej, jak Ci sie udalo wyjac te stacyjke?
zależy jaka wkładka, (ze sprężynką stalową sie da,natomiast w nowszych modelach z zapadką aluminiową nie da sie jej wcisnąć bez klucza)
Może też być wkładka stacyjki nie odskakuje do końca po wyjęciu klucza.
Przerabiałem właśnie ten temat i musiałem wyjąć stacyjkę z passata wraz z drążkiem gdyż zgubiłem klucze i nie miałem ściągacza do tulejki. Na zdjęciach możecie zobaczyć gdzie trzeba nawiercić obudowe stacyjki aby wyjąć wkładkę zamka i gdzie znajduje się śrubka mocująca kostkę wkładki elektrycznej. Pożyteczny materiał dla chcących wymienić wkładkę we...
Ostatnio zaczął mi się blokować kluczyk w stacyjce w moim Audi A4 B5 1.6 ADP — jakby nie odskakiwał i ciężko go wyjąć. Planuję wymienić wkładkę stacyjki. Mam też pytanie dotyczące immobilizera — zastanawiam się, co by się stało, gdybym odłączył pętlę (pierścień) immobilizera, czyli cewkę wokół wkładki stacyjki, która jest połączona dwoma cienkimi przewodami....
bierzesz kluczyk od stacyjki bo ten element jest najtrudniej dopasować wuciągasz wkłatki i do kluczuka od stacyjki dopasowywujesz wyjmij wkładki jak niepotrafisz zawież tam gdzie klucze dorabiają to ci to za 20 zł zrobią
Bertone czy zwykła asterka 2 to kostki i wkładka jest taka sama. Widzę że wyjąłeś kostkę, a czy wyjąłeś z obudowy stacyjkę ? Aby zamontować poprawnie kostkę trzeba znać kilkaa "sztuczek".
Musisz odkręcić śrubkę na torx 20 i usunąć ząbek który wystaje z wkładki i blokuje jej wyjęcie z kolumny kierownicy Normalnie ten ząbek cofa się po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC, ty masz grot złamany wiec musisz ten ząbek usunąć
w aso możesz zamówić klucz pod warunkiem że masz kod klucza jak nie masz to sciągnięcie kodu w zależności od aso ok 100 - 200 klucz ok 160 pilot ok 210 programowanie pilota ok 100 na klucz zamówiony pod twoją stacyjkę czekasz ok 10 dni może warto podjechać do kogoś kto ci wyjmie wkładkę i dorobi kluczyk do niej? jarek
Na filmiku zdemontował wkładkę, a nie stacyjkę. Sam szukam pomysłu, jak usunąć te dwa bolce, aby wyjąć stacyjkę, bo się zacina i są problemy z odpaleniem.
Samo wyjęcie wkładki nic nie da, zdemontuj z kolumny kierowniczej całą obudowę stacyjki i oddaj do naprawy
Nie odbija stacyjka do końca przy wyjętym kluczyku. Wkładka powinna się lekko cofnąć po wyjęciu klucza.
Problem polega na tym, że kluczyk do stacyjki wchodzi bez problemu pozostałe jego czynności odbywają się prawidłowo, natomiast jest problem z wyjęciem kluczyka ze stacyjki, jeden kluczyk się urwał i był problem z wyjęciem oderwanego fragmentu z wkładki. Co z tym zrobić? Pozdrawiam.
Wkładki są identyczne ? Jak są, to siłom i przemocom ją :) Łatwo wyszła ? To co urwałeś, wyjąłeś ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... http://daewooforum.pl/temat3943.html przeczytaj i rób odwrotnie. Jakoś nie widziałem sygnalizowanych problemów z wkładaniem wkładek, z wyjęciem i owszem. Bolec z wkładki jest prosty i wchodzi dobrze w to...
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Pilot niekoniecznie musi się rozkodować, no ale może przy dłużej zajmującej wymianie. Zdarza się. Jeżeli chodzi Ci o metodę przyuczania pilota z jednym kluczem w stacyjce a drugim zamykać drzwi i naciskać pilota, to do tej metody możesz dla tej potrzeby wykręcić sobie wkładkę zamka. Wtedy możesz grotem przekręcić zapłon, a pilot osobno trzymać na zewnątrz....
pryskalem tam wd 40 dobiłeś tym gada :) wkładka do wyjęcia i naprawy. https://www.youtube.com/watch?v=-ftqrw_e...
Widzę że mało wiesz na temat swojego auta bo ten model ma wkładki w zamkach jak i w stacyjce. Wystarczy wyjąć odpowiednie zaślepki i wszystko jest więc kupowanie zestawu bez kluczyka mija się z celem. Podaj cenę za taki komplet.
Żeby wyjąć ten czarny pierścień i tak musi przekręcić kluczyk.
Problem wrócił prawie ten sam ( kluczyk ciężko wraca do końca w lewo, przed wyjęciem ) pomimo nowej obudowy stacyjki :(, teraz zamierzam wymienić wkładkę/bębenek, muszę ją kupić wraz z grotami, potem przekładam groty do starego pilota i powinno hulać a jak rozwiązać problem wkładki do drzwi, aby nie nosić dwóch kluczyków? Co prawda mam centralny zamek/pilot...
Udało mi się wyjąć stacyjkę. Tak jak radziliście naciosem śrubę od góry i odkręciłem śrubokrętem. Teraz mam inny problem. Jak wyciągnąć wkładkę z obudowy? Odkręciłem śrubkę z boku, ale jest jeszcze czepień. Jak kręce kluczykiem to się nie chowa. Co radzicie zrobić? http://obrazki.elektroda.pl/7031376100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1391659600_1...
Witam Musze przełożyć obudowę stacyjki i zanim sie za to zabiorę mam kilka pytań. Czy w Pandzie (2003r) immobilizer jest wbudowany w tą obudowę stacyjki czy jest gdzies obok? Chce zmienić tylko obudowę stacyjki bo jest pęknięta, wkładkę chce zostawić tą samą. Czy taka operacja jest możliwa bez kodowania immobilizera? Czy trzeba rozwiercać tą obudowę...
Rozkręciłem stacyjkę znalazłem tą kostkę rozłożyłem ją wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych widocznych śladów jakiegoś przegrzania lub przepalenia. Teraz mam problem żeby wyjąć cały wkład stacyjki przewody muszę wypiąć zaraz za wkładką stacyjki czy wypiąć je tam gdzie wchodzą koło bezpieczników? bo wydaje mi się że nie wyjdą te przewody z kostkami...
witam pozwolę się wtrącić bo interesuje mnie jedna sprawa, jeżeli cytuję pepep "trzeba poszukać dobrego fachowca od dorabiania kluczy - taki potrafi dorobić wkładkę do orginalnego kluczyka" to i tak trzeba się z tym nieźle pobawić żeby to wyjąć w ten spsób jak napisał elektrit? prawda? czy jest inny sposób na wyjęcie wkładki?
Na drugim końcu , za wkładką stacyjki jest kostka stacyjki - przełącznik , ją sprawdź.
Udało mi się wyjąć wkładkę, jednak tak jak mi sugerowano musiałem wymienić całą stacyjkę. Ale dziękuję za pomoc.
Coś poszło nie tak, bo.... Po przekręceniu kluczyka w pozycję II i włożeniu imbusa w otwór w stacyjce, wysunął się/wypadł imbus nim wyciągnąłem wkładkę stacyjki. W efekcie stacyjki nie wyjąłem, a kluczyk się unieruchomił w stacyjce i teraz nie mogę go wyjąć. Szarpanie wciskanie, przekręcanie kluczyka nie przynosi efektu, nie mogę go wyjąć. Kluczyk się...
Wiatm, miałem włamanie do samochodu tzn. wyrwano mi wkładki w drzwiach kierowcy i w stacyjce. Po dorobieniu wkładek wszysko jest OK oprócz tego że nie gaśnie mi licznik km po wyjęciu kluczyka. Czy ktoś z forumowiczów może wie o co chodzi - czy spaprano robotę przy wstawianiu wkładek (nie robił tego serwis).
Co prawda udało mi się wyjąć a właściwie wyłuskać wkładkę ze stacyjki (wiertłem 10) :) ale mam problem z włożeniem tej nowej tz. nie chce wejść do końca, (brakuje jakieś 5mm aby zaskoczyła), oczywiście kluczyk i kostkę ustawiłem na I pozycji, wygląda mi na to, że kostka nadal ją blokuje. Czy coś źle robię, tylko co, może kostkę też trzeba wymontować?
Witajcie, dziś zabrałem się za wymianę stacyjki w swoim Golfie, gdyż po poprzednim właścicielu auto miało już osobny kluczyk do czego się dało. Więc tak, odkręciłem kierownicę, pająk na 3 śrubki, odpiąłem kostki. Zdjąłem podkładkę samozatrzaskującą, sprężynę, poluzowałem imbus i zdjąłem mocowanie stacyjki. Rozwierciłem gdzie trzeba, wyjąłem wkładkę,...
nie wiem czy dasz rade bo wkład jest mocowany na końcu segerem ale możesz probować a propos masz uszkodzoną stacyjkę czy kluczyk? Zacinanie kluczka nie znaczy, że wkładka kaput - moze byc to również kostka.. Pozdrawiam.
Witam Sprawdź jak masz odłączone radio czy ,po wyjęciu kluczyka jest napięcie na tych dwóch przewodach (czerwony ,żółty).Na jednym z nich powinno nie być napięcia po wyjęciu kluczyka.Winna może być wkładka stacyjki (wkład elektryczny)lub płetwa się zacina wchodząc do wkładki elektrycznej. Tak, to było w "starym Golfie" Oryginalnie w Fabii, sterowanie...
Popsikaj trochę odrdzewiacza do środka wkładki i postukaj od czoła małym młotkiem potem próbuj kluczem może odpuści . A jak nie to centralnie rozwierć tylko sam bębenek i na końcu przekręcisz śrubokrętem w pierwszą pozycję i wyjmiesz wkład stacyjki (naciskając oczywiście blokadę wkładu stacyjki cienkim śrubokrętem ) ...
wkładka stacyjka stacyjka wkładka wyjąć stacyjka
zmywarka aristo hotpoint ekspres krups konserwacja dobre kolumny małego pokoju
schemat driver ledów ubezpieczenie laptop
Wybór oleju do przekładni: manualna, automatyczna, CVT Jak usunąć środowisko AOMEI z ekranu startowego?