Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Silnik ma pewnie cewkomoduł zapłonowy CDI, gaszenie odbywa się przez zwarcie kabla do masy, zgaduję, że to kable M + i- B, to + Akumulatora, St, rozrusznik, tu podłączasz przycisk L, wyjście na lampy ? Ale nie ma 100% pewności, więc najpierw sprawdź moje przypuszczenia miernikiem
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
pociągnij sobie do kabiny dodatkowy kabelek do rozrusznika (pod ten cienki kabel) i dodatkowy od plusa akumulatora i jak nie będzie Ci chciał zapalić ze stacyjki to spróbuj zwierając te kabelki (oczywiście musi być włączony kluczyk i auto na luzie!), jak z kabelków zapali to rozrusznik ok, a problem z elektryką, a równie dobrze możesz sobie założyć...
Witam wejdź do samochodu nie wkładaj kluczyka do stacyjki przytrzymaj przycisk na pilocie i trzymaj go 10 sekund aż się dioda czerwona w kluczyku zapali i będzie świecić w tedy puszczasz przycisk i naciskasz go dwa raz
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Ten przekaźnik ma styk przełączny NO/NC. Musisz zwrócić uwagę, czy dobrze go podłączyłeś (obwód stacyjki pod styk NO).
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
Problem tkwi w lewarku od skrzyni biegów,trzeba podejrzec parametry czy sterownik skrzyni widzi położenie park. Tak samo z przyciskiem w lewarku ,który go odblokowuje,miałem przypadek ,że sterownik widział ten przycisk wciśnięty i kluczyka nie dało się wyjąć..
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Funkcje tego przycisku to: a) dioda alarmu - podczas czuwania alarmu dioda mruga powoli, po wzbudzeniu alarmu dioda mruga szybko (po tym rozpoznajesz, że podczas twojej nieobecności alarm był wzbudzony). Otwarcie pojazdu pilotem gasi kontrolkę alarmu a przełączenie stacyjki kasuje szybkie mruganie (pamięć alarmu). b) wyłącznik czujek ruchu (czujek ultradźwiękowych)....
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
uniewinnic sterownik ? odłącz cewki zaworów gazowych na butli i reduktorze , może któraś z nich zwarta . Na uszkodzenie wskazuje jednak odcinanie wtryskiwaczy benzynowych i brak reakcji na przycisk stacyjki . Sterownik z literką N to nowsza wersja (choć też to dzieło sprzed lat) i nie pamietam czy ma taki sam rozkład poinów, w każdym razie pozostałe...
Po pierwsze opcja szukaj :) A to opis dla wszystkich zeby juz takich prostych pytan nie było 2.2.2Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników Funkcja 17 – zestaw wskaźników Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem) Funkcja 10 – dopasowanie Kanał 21 Cyfra w prawym górnym rogu „2”...
Witam . Przy wyłączonym alarmie otworzyć drzwi kierowcy, przekręcić kluczyk stacyjki zapłonu w pozycji „WŁĄCZONA” Następnie wejść w fazę programowania zgodnie z poniższym opisem: 3 razy nacisnąć duży przycisk pilota (każde naciśnięcie odezwie się jednotonowy sygn. Akustyczny.)Po trzecim przyciśnięciu zasygnalizowane będzie wejście w tryb...
Aby zaprogramować nowego pilota: ■Wyłącz alarm. Otwórz drzwi i zostaw je otwarte. ■Przekręć kluczyk w stacyjce siedem razy i zostaw ją wyłączoną. ■Po 3 sekundach światła błysną jeden raz. ■Wciśnij przycisk nowego pilota. ■Zaprogramowanie nowego pilota zostanie potwierdzone 3 błyskami świateł. ■Możesz powtórzyć procedurę...
Dzięki wielkie!!! Udało się! Podzielę się dodatkowymi spostrzeżeniami... 4 szybkie przekręcenia... wyciągam kluczyk i wciskam przycisk zamykania. Dodatkowo podświetlił się przycisk ogrzewania tylnej szyby. W tym momencie jeszcze centralka nie działała ale po kolejnym przekręceniu stacyjki już wszystko było cacy. Robiłem to troszkę po omacku więc sam...
Kup weź drugi używany pilot przełóż elektronikę i dopisz do samochodu i cała filozofa. A programowanie wiesz jak się wykonuje? Wkładasz klucz do stacyjki na zapłon naciskasz na pilocie przycisk od otwierania potem zamykania i wyjmujesz kluczyk. A filozof Skrzynia niech idzie do szkoły. Jak masz problem wpadnij do mnie to zrobię ci.
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Witam, po pierwsze z tego co napisales przyciski z konsoi sa niezasilana po wylaczeniu stacyjki wiec masz pierwszy problem. Musisz zapewnic zasilanie przyciskow. Rozwiazan problemu ze zmiana poziomu napiec jest duzo, przykladowo: 1) wspomniany transoptor, chociaz nie wymagasz chyba tu izolacji galwanicznej?, twoj schemat nie jest dobry, wiekszosc ma...
Spróbuj według tej instrukcji (przetłumaczone z oryginalnej instrukcji serwisowej Mazda 6: Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte Krok 2: Naciśnij przycisk otwierania drzwi (zamknij otwórz przyciskiem) Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki Krok 4: Przekręć kluczyk na ON (czyli aż zaświeca się kontrolki) zrób to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce...
Np. naciskanie przełącznika pamięci na manetce MFA powoduje przełączanie programów radiowych, co nie powinno mieć miejsca. Mam to samo. Chińczycy popełnili błąd i chyba rozumiem na czym on polega. Otóż w dwóch wersjach kierownicy przycisk góra i dół służyły do obsługi komputera i być może dlatego ten w manetce wycieraczek przełącza Ci utwory - ale...
kolego wyciagnij kluczyk z stacyjki i tak 1)przytrzymaj przycisk AS 2 )włóż i przekręć kluczyć w stacyjce, zwolnij przycisk AS 3)radio powinno się właczyć i powinna być możliwość wpisania kodu cyframi 1-4 po wpisaniu czterech cyfr przytrzymaj przycisk AS aż radio zostanie odblokowane ok 5sek
To znaczy masz starszy model 1. Wkładasz kluczyk do stacyjki 2. wciskasz przycisk kasowania licznika dziennego 3. trzymając ten przycisk włączasz kluczyk i czekasz do momentu migania INSP 4. należy puścić przycisk kasowania licznika, po czym jeszcze raz go przycisnąć powinna się skasować inspekcja 5 wyłączyć stacyjkę To powinno pomóc
Pewne informacje dotyczące tego problemu znajdziesz na tym forum http://avensis.info/index.php Znalazłem tam taką instrukcję: 1. Otwórz drzwi kierowcy, mając kluczyk w ręku a nie w stacyjce. Nie zamykaj drzwi! 2. Włóż kluczyk do stacyjki wyłącznika zapłonu, przekręć z położenia "OFF" do położenia "ON" i poczekaj 10 sekund... 3. Następnie dwukrotnie...
francuska elektryka to najgorsze co może być ;) napewno przegniła jakaś złączka albo nawet jakieś kable - w berlingo kable zamieniają się w środku w zielony proszek i przestają przewodzić, mimo że izolacja wygląda ok - to po prostu tragedia jest jak masz tam zwykły 1.9D czyli DW8 to żeby on odpalił wystarczy wymienić zaworek w pompie wtryskowej z tego...
Tak...juz to podlaczylem..tylko ze +12v dalem nie od stacyjki tylko oddzielny, ktory caly czas podaje do przekaznika +12v...i nie wiem czy to zle czy moze tak zostac?!... bo nie chcialbym zeby cos się popalilo :| Wydaje mi sie, ze przekaznikowi to nie robi, ale robi zato niektorym alarmom, w tym Magicar 440. Bo przy wklepywaniu sekwencji masz przycisnac...
Drogi kolego na 100% masz go w trybie serwisowym -dlatego ciągle świeci dioda. Podaj który to rok i miesiąc fortecy bo były dwa sposoby na wyjście z tego trybu (date masz na blombie gwarancyjnej na obudowie) Z tego co piszesz wńoskuje że masz nowszy model więc robi się to tak: -włącz zapłon albo najlepiej uruchom silnik (na kablu różowym w alarmie ACC...
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
Nic to nie ma wspólnego z mechanicznym stanem hamulców. Trochę dziwnie to opisujesz więc spróbuję opisać jak to ma działać prawidłowo. Żeby zmienić z P na R musisz wcisnąć najpierw hamulec i blokadę na drążku, z R na N można już zmienić bez blokady, ale z powrotem na R już z blokadą. Między N a D można zmieniać kiedy chcesz bez blokady, nawet w czasie...
Programowanie transmitera: Jest bardzo ważnym aby pamiętać iż każda kolejna czynność programowania nie może trwać dłużej niż 15 sekund od zakończenia poprzedniej . Jeśli 15 sek. zostanie przekroczone system programowania automatycznie powraca do stanu początkowego i jest to zasygnalizowane długim dźwiękiem syreny. Ponadto w każdym momencie programowania...
626 (98 do 03) 1. Zamknij wszystkie drzwi. 2. Otwórz drzwi kierowcy. 3. Następne kroki muszą być kompletne w ciągu 24 sekund - Włóż kluczyk do stacyjki i przekręc na pozycję ON i z powrotem na LOCK. - - Wyjmij klucz. - Powtórz trzy razy. - Przytrzymaj i puść przycisk oświetlenia wewnętrznego kierowcy 3 razy - Powinien być słyszalny pojedynczy dźwięk....
Wszystko jest ok., ale jak alarm jest zalaczony, to po otwarciu drzwi nie uruchamia sie syrena. a czy kierunki mrugają? Po nacisnieciu raz przycisku, po otwarciu drzwi nic sie nie dzieje, ale po wlozeniu kluczyka do stacyjki samochod sie uruchamia i syrena tez! jezeli po właczeniu zapłonu syrena sie odzywa takimi krótkimi podajze 4 krótkimi sygnałami...
Teraz na poważnie procedura kodowanie dla tych którzy mają problem z pilotami i modulem komfortu. 1. Wchodzimy na auta Audi A4 b5 2. Zamykamy drzwi 3. Wyjmujemy zaślepke z popielniczka za tylnym slupkiem 4. Wpinamy kabel do gniazda 5. Podpinamy kabel do kompa 6. Uruchamiamy Vaga Polskiego Vaga lub inny program dostępny 7. Wchodzimy w moduł centralnego...
trzeba go jakoś "połączyć" z alarmem Pilot nie ma nic wspólnego z alarmem tylko z samochodem. Tak to jest fabryczny alarm w kluczyku To nie jest alarm fabryczny, tylko współpracujący z fabrycznym pilotem. Mógł zostać zamontowany w jakimkolwiek warsztacie lub w ASO przed sprzedażą samochodu. Zamieść zdjęcie klucza, będzie łatwiej Ci pomóc, taki? http://obrazki.elektroda.pl/7773203800_1...
Jeśli chodzi o funkcję 'comfort" czyli domykanie szyb z pilota, to pamiętam, że miałem podobny problem i wystarczyło zaprogramować pilot. W tym celu wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić na pozycję I, tak aby nie zaświecił się zapłon. Następnie wciskasz ( nie pamiętam tylko czy przycisk zamykania czy otwierania zamków) i przytrzymujesz go...
Tak jak wspominalem, bezposrednie połączenie ze sterownikiem. Schemat jest troche inny, ponieważ stacyjka jest na przycisk (mikroswitch). Kupiony nowy ale już jakiś czas temu.
Na wyjściu dodatkowego kanału pojawia sie -. Nie wiem jak jest w tym sterowniku bo może to być impuls masy, masa możebyć przez cały czas gdy przycisk w pilocie jest wciśnięty lub może to być - przez określony czs. Drugi kanał używa sie albo do otwierania klapy bagażnika, albo np. dod domykania szyb. Jeśli chodzi o funkcję savelock to jak rozumiem chodzi...
Do sprawdzenia BSI, mogło wystąpić jakieś zwarcie, albo został zalany (czasem się zdarza), może to być przyczyną obu problemów. Odnośnie kłopotów z kluczykiem to spróbuj jeszcze przeprowadzić synchronizacje, jeśli dobrze pamiętam to tak to szło: wsadź kluczyk do stacyjki przekręć go do pozycji pierwszej i wcisnij na pilocie zamykanie około 3 sekund...
Poprawiony schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6135166200_1... Zasada działania. Stacyjka S1 podaje zasilanie przez bezpiecznik na całą maszynę i jej czujnik. Włączenie rozrusznika po przekręceniu stacyjki w drugą pozycję. Rozrusznik połączony jest przez przekaźnik, K2 który jest sterowany przez K1. K1 podłączony do D+ alternatora w,...
Nie pisz głupot! sekwencję kodu pin wprowadza się w określonym czasie - inaczej jest bezskuteczna. Zakładając, że złodziej wie jaki masz alarm i jaki model, zna procedurę rozbrajania, wie gdzie masz ukryty przycisk awaryjny, zna Twój "tajny" kod z zakresu jak wspominałeś to na wszystkie opcje włącznie z włączeniem stacyjki ma 8 sekund... Później ów...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
http://obrazki.elektroda.pl/4865363800_1... Witam! Kolejnym projektem, który chcę przedstawić jest moduł sterujący pracą szyberdachu trójpozycyjnego wraz z funkcją domykania. W aucie, które posiadam szyberdach sterowany był jednym przełącznikiem 2-pozycyjnym. Przechylenie przełącznika w lewo powoduje uchylenie szyberdachu, w prawo jego...
Obok stacyjki jak w ciągniku C 4011 zamontuj przycisk starteru podłączysz go z numeru 15 lub 54 przewodem do wyłącznika elektromagnetycznego rozrusznika.Włożysz kluczyk do stacyjki i przyciskiem odpalasz ciągniczek
Stacyjka nie ma nic do rzeczy. Synchronizowanie pilota przeprowadza się następująco: Drzwi powinny być pozamykane. Wkładasz kluczyk do stacyjki i włączasz zapłon. Natychmiast przyciskasz przycisk zamykania na pilocie i trzymasz przez około 5 - 10s. Po tym puszczasz przycisk i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki. Po odczekaniu 30s można wypróbować działanie...
Tak wiec jedziemy: 0 - podpinasz pod plusa- wyzwolenie syrenki alarmowej (ciagniesz osobny przewod pod maske jak najdalej od kolektora wydechowego i tak by nie mozna dojsc od spodu reka do tuby; jesli tuba ma wlasne zasilanie to pociagnij sobie odrazu plusa stalego, kabel na wylacznik klapy. Mase wezniesz do tuby z kasty) 1 - masa alarmu najlepiej zamontuj...
stacyjki mondeo przycisk start przycisk stacyjki oznaczenia stacyjki
405nm laser schemat podłączyć webasto mercedes obrazy zdublowane
pomiar energii pralka pompa ciepla
Grzałka do pralki Bosch WFK6000/04 - wymiana i diagnostyka Migająca niebieska dioda w żelazku Gorenje - przyczyny i rozwiązania