Pierwsze primo - nowa kostka tania jak barszcz Drugie primo - kostka jest naprawialna Trzecie primo - Problem na tyle prosty że wystarczy schemat w ręku i po robocie, no ewentualnie z braku chęci zdobycia schematu można posiłkować się rozebraną kostką. Ogółem z racji że to dział serwisowy to zamykam
Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć drzwi kluczykiem, włożyć go do stacyjki i przekręcić na zapłon. Ot i cała procedura. Może któraś okaże...
przytrzymujesz przycisk awaryjny kręcisz stacyjką 7 razy aż usłyszysz w syrence trrrrr wyłączasz zapłon trzymając przycisk awaryjny naciskasz pilota i za chwilę jeszcze raz pilota. O ile ten antyk ma chęć żyć to powinno już działać
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
Wcześniej przed wymianą baterii w kluczyku wszystko było ok? Zobacz taki trik.: 1. Kluczyk w stacyjkę, włącz zapłon, naciśnij i przytrzymaj przycisk zamykania/otwierania 2. To samo tylko naciśnij i przytrzymaj z kluczykiem w drzwiach kierowcy.
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Czyli transponder masz osobno w obudowie kluczyka. https://obrazki.elektroda.pl/3186508500_... Odpalić będzie można. Pozostanie tylko synchronizacja pilota czyli: - wsiadamy do samochodu i zamykamy wszystkie drzwi, - wkładamy kluczyk do stacyjki, przekręcamy w pozycję zapłon (zapalenie się kontrolek w liczniku) i natychmiast naciskamy...
master29 Ty masz 206 z muxem więc programowanie kluczyka wygląda tak: Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon. Nacisnąć na przycisk A. Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania
Kup weź drugi używany pilot przełóż elektronikę i dopisz do samochodu i cała filozofa. A programowanie wiesz jak się wykonuje? Wkładasz klucz do stacyjki na zapłon naciskasz na pilocie przycisk od otwierania potem zamykania i wyjmujesz kluczyk. A filozof Skrzynia niech idzie do szkoły. Jak masz problem wpadnij do mnie to zrobię ci.
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Stacyjka nie ma nic do rzeczy. Synchronizowanie pilota przeprowadza się następująco: Drzwi powinny być pozamykane. Wkładasz kluczyk do stacyjki i włączasz zapłon. Natychmiast przyciskasz przycisk zamykania na pilocie i trzymasz przez około 5 - 10s. Po tym puszczasz przycisk i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki. Po odczekaniu 30s można wypróbować działanie...
Drogi kolego na 100% masz go w trybie serwisowym -dlatego ciągle świeci dioda. Podaj który to rok i miesiąc fortecy bo były dwa sposoby na wyjście z tego trybu (date masz na blombie gwarancyjnej na obudowie) Z tego co piszesz wńoskuje że masz nowszy model więc robi się to tak: -włącz zapłon albo najlepiej uruchom silnik (na kablu różowym w alarmie ACC...
Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć na zapłon, przytrzymaj przycisk do zamknięcia, drzwi powinny się zamknąć i otworzyć.
Dokłdanie tak jest jak pisze mój przedmówca, trzeba wcisńąć ten przycisk który wystaje ze odok wkładki i jednoczescnie przekrecic klucz w strone przeciwna do właczenie zapłonu, włacza sie pozycyjne a klucz da sie wyjąc ze stacyjki, zeby wyłaczyc trzeba włozyc klucz i przekrecic na zapłon i przycisk sam wyskoczy a swiatła zgasą
Tylko że ten kluczyk od stacyjki nie ma przycisków, ale próbowałem zrobić tak, że przekręciłem stacyjkę na zapłon i drugim (oryginalnym) kluczykiem przytrzymywałem guziki, ale niestety to nie działa.
Warto by było sprawdzić jakie błędy ma climatronik. Trzymając przyciski ECO i obieg wewnętrzny, włącz zapłon w stacyjce. Odczytaj błędy klimatyzacji. Pokrętłem/przyciskami zmiany temperatury przechodzisz do kolejnego błędu.
Witam . Chciałbym podłączyć sobie przycisk START ENGINE . A konkretnie chodzi mi o kable w stacyjce ( kolory ) które są odpowiedzialne za rozruch silnika , chce sobie podłączyć przycisk START ENGINE. Po prostu po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na zapłon , przyciskiem odpalać silnik. Za podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
Dokładnie jest tak -przy otwartych drzwiach włóż kluczyk w stacyjkę i przekręć na zapłon naciśnij przycisk serwisowy i naciśnij na pilocie "Otwórz"wyłącz stacyjkę koniec programowania.
Włóż kluczyk do stacyjki włącz zapłon i przytrzymaj przycisk zamykania lub otwierania.
Witam W mojej kosiarce MTD YardMan uszkodzeniu uległa stacyjka. Chciałbym Przerobić to rozwiązanie na prostsze - przełączniki + przycisk. Stacyjka uruchamiała zapłon, rozruch oraz światła. Chciałbym zamienić to na dwa włączniki ON/OFF do uruchamiania świateł i zapłonu oraz przycisk dla rozruchu. Jak przyłączyć elementy w miejsce Kostki?
Ta procedura nie działa. Ani kliknięcie po zapłonie na chwilę, ani przytrzymanie kilka sekund. Przekręcanie stacyjki na zapłon z naciśniętym przyciskiem też nie daje żadnego efektu.
winny czujnik temperatury na krućcu plastikowym,nie kupujcie tanich czujników bo ciężko się póżniej dogadać, można inaczej poradzić sobie z tą usterką ,mianowicie przecinamy jeden przewód z czterech , które idą do czujnika,niebieski z białym o ile dobrze pamiętam, montujemy w aucie przycisk rozłanczający ten obieg i przed przekręceniem stacyjki na zapłon...
Przełącznik mikro trzymasz wciśnięty przekręcasz stacyjkę w pozycję zapłon i czekasz około10 sekund jak kontrolka zmieni się na zieloną i piknie brzęczyk puszczasz przycisk i kręcisz rozrusznikiem.
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Witam wszystkich. Mam problem z radyjkiem jak w temacie. Probuje wpisac kod w ten sposob: włączam zapłon stacyjką, wciskam przycisk AS i trzymając go włączam radio,przycisk AS trzymam dlugo, ale na wyswietlaczu nie pojawia się 10 - - - -. Ktos wie dlaczego? Jak mam wpisac ten kod? Z gory dziekuje, za wszelkie podpowiedzi. Pozdr. samg
Słabe to zdjęcie, ale w instrukcji jest napisane tak: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny. ..." Przycisk A to ten większy z symbolem zamkniętej kłódki, służący do zamykania drzwi.
Zrob synchronizacje. Włóż kluczyk do stacyjki, wlacz zapłon i przez 10 sekund naciskaj przycisk zamykania. Wyjmij kluczyk. Całość operacji nie może przekroczyć 20 sekund
Na początek spróbuj skasować manualnie: wyłącz zasilanie przekręcając kluczyk w stacyjce, odczekaj ok 5 sekund, wciśnij następnie przycisk diagnostyczny retardera i przytrzymaj go włącz zapłon odczekaj co najmniej trzy sekundy, zwolnij przycisk diag.
Tak B+ idzie do akumulatora oraz z regulatora D+ wzbudzenie idzie do akumulatora tylko nie wiem co to jest za wyłącznik teraz tak 3 to jest stacyjka tzn jak załączysz zapłon zwiera się załącznik w razie. W razie problemów służę pomocą. Jeśli pomogłem naciśnij przycisk Pomógł
Witam kliknij na tą stronę wszystko jest ładnie opisane . http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Reinicjalizacja pilota zdalnego sterowania ☞ Wyłączyć zapłon. ☞ Włączyć zapłon. ☞ Nacisnąć natychmiast na przycisk zamykania ☞ Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny.
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
Synchronizujesz pilota następująco: Kluczyk do stacyjki, włączasz zapłon, naciskasz dowolny przycisk. Wówczas centralka powinna zamknąć a następnie otworzyć drzwi. Tyle w instrukcji.
Scalak z pilota: HCS361 I/SN0151 310 Jak zrobić te wpisanie z przyciskiem na centralce? Próbowałem z tym przyciskiem tej samej procedury jak z resetem. Tzn. : otwarte drzwi kierowcy, stacyjka na "zapłon", wciskam przycisk na parę sekund, potem wciskam "odblokuj" na pilocie. Efekt- brak. A co z tą plamą na scalaku centralki? Powie ktoś? To normalne jest?
Bezpiecznik jednak jest sprawny, więc problem jest w czymś innym. Centralka działa jak nacisnę przycisk na desce rozdzielczej, więc pewnie coś z pilotem. Chciałem go zaprogramować: Przekręciłem stacyjkę na zapłon. Przez 10s trzymałem przycisk zamykania na pilocie. Po czym wyłączyłem zapłon. Ale to nic nie pomogło, pewnie w tym modelu jest jakaś inna...
Ja rozwiązałem problem Wkładam kluczyk do stacyjki Włączam zapłon Na pilocie włożonym do stacyjki przytrzymuję zamykanie i trzymając zamykanie klikam 3 razy na drugi przycisk w pilocie i u mnie zadziałało Auto otwiera się i zamyka z pilota dajcie znać czy u was moja metoda działa
Włóż kluczyk do stacyjki włącz zapłon i naciśnij przyciski otwórz i zamknij zobacz czy ruszył bo może się rozkodował .
I jeszcze jedno tak jak pisałem wcześniej jedyny +12V mamy do dyspozycji dopiero po przekręceniu stacyjki (w zasięgu nie mamy plusa bezpośrednio z akumulatora). No to niestety, to się kłóci z Twoim pierwotnymi warunkami kiedy pompa ma zacząć pracować, czyli że najpierw wciskamy przycisk a dopiero potem włączamy zapłon. Skądś musi wstępnie być zasilany...
Mam ten sam problem, Wyczytalem gdzies sposob: Przekrecic nowy kluczyk w stacyjce na zapłon, przycinąc przycisk na kluczyku, wyłaczyc zapłon. U mnie ta metoda nie działa Co robie zle?
Witam. Problem udało się rozwiązać metodą prób i błędów. "Wciśnięty przycisk blokowania drzwi (ten w konsoli środkowej tuż przy włączniku świateł awaryjnych aż zamknął i otworzył) kluczyk w stacyjce włączony zapłon wciśnięty przycisk na kluczyku (nie pamiętam dokładnie ile , aż mignęły światła awaryjne ). Po wyłączeniu zapłonu kluczyk działa już poprawnie...
Włóż kluczyk do stacyjki, przekręć na zapłon, wciskasz na pilocie przycisk zamknięcia po upływie paru sek znowu wciskasz i powinno działać. Jeżeli nie zadziała, to będziemy "myśleć dalej" przy pomocy VAS'a.
W takim razie to zadziała: Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. włączyć stacyjkę w pozycję zapłon 2. nacisnąć ukryty wyłącznik (rozbroić funkcję antynapadową) 3. nacisnąć jednocześnie przyciski LOCK i UNLOCK na pilocie Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 1 sygnałem mini głośniczka, ponadto będzie o...
jeśli jest zaprogramowany antynapad to przycisnąć przycisk antynapadu następnie przekręcić stacyjkę wpozycję zapłon i wcisnąć obydwa przyciski razem buzer sygnalizuje pojedyńcze dżwieki dolny przycisk zmienia nastawy ciche głośne
Jak nie zadziała od razu, to włóż go do stacyjki, daj na zapłon i wciśnij przycisk zamykania. Powinno zadziałać.
Wciśnij przycisk od resetu kilometrów i przekręć stacyjkę na zapłon trzymając ten przycisk. Po chwili będziesz miał różne funkcje. Pierwsza to chyba test kontrolek, a druga test test zegarów. Aby wyjść wystarczy wyłączyć zapłon.
Tak chodzi mi o immobiliser, ale chciałbym nim wysterować przekaźnik odpowiedzialny za zapłon(pozbyć się stacyjki).
Jakieś tam ryzyko zawsze istnieje ale to nie jest nic, czego nie da się naprawić posiadając tylko 1 pilot. Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć...
Człowieku jak będziesz tak kombinował to prędzej radio zablokujesz na amen . Po kolei najpierw włącz zapłon stacyjką , potem naciśnij przycisk AS i trzymając go włącz radio ( przycisk AS trzymaj cały czas aż usłyszysz w głośnikach dzwięk " bip " wtedy go zwolnij ) , następnie powinno na wyświetlaczu pokazać się 10 - - - - i dopiero można wpisywać kod...
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Włóż kluczyk do stacyjki, włącz zapłon i przytrzymaj w kluczyku przycisk zamykania. Wykonałeś tą procedurę ? Podłącz dedykowany diagnoskop SD i odczytaj błędy.
Moja propozycja jest taka: Wkładamy kluczyk do stacyjki. Włączamy zapłon i przytrzymujemy przycisk na pilocie. Powinien zadziałać centralny zamek. pozdrawiam
Kluczyk w stacyjkę, przekręcić na zapłon, nacisną przycisk na pilocie - jest reakcja zamka? Jeśli nie to zapewne padnięty odbiornik, albo coś poprzekładane nie od kompletu. Z tego co pamiętam to dość powszechna usterka, że odbiorniki się rozstrajały/traciły zasięg.
Udało się to naprawić ? mam dokładnie ten sam problem po zastosowaniu takiej procedury "Włożyć kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon, wyłączyć zapłon, nacisnąć i przytrzymać przycisk od strony grotu klucza i równocześnie wcisnąć 3 razy krótko drugi przycisk mam odpowiedź z pilota pięć mignięć diody na kluczyku i oczywiście centralny nie działa . Kiedyś...
Można wprowadzić system antynapadowy w tryb serwisowy: Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej: 1. włączyć stacyjkę w pozycję zapłon 2. nacisnąć ukryty wyłącznik 3. nacisnąć jednocześnie przyciski WŁĄCZ i WYŁĄCZ na pilocie Włączenie trybu serwisowego funkcji anty-napadowej system potwierdzi 2 sygnałami syreny, ponadto będzie o tym przypominał...
Do stacyjki klucz załącz potem wyłącz i w ciągu 30 sek włożyć do drzwi i otwierając trzymasz naciśnięty guzik otwierania ,powinno załapać . - Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek. - Wyjąć kluczyk ze stacyjki - Nacisnąć przycisk otwierający. - Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy. - Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez...
Z tego co pamiętam to żeby wprogramować piloty to musisz przytrzymać przycisk awaryjny i 7-8 razy włączyć i wyłączyć zapłon aż syrenka wyda dźwięk. Naciśnij wtedy któryś przycisk w pilocie. Jeżeli alarm nie wejdzie w stan programowania, to próbuj włączać i wyłączać stacyjkę aż syrenka zadźwięczy(oczywiście cały czas trzymając wciśnięty przycisk awaryjny)....
No dobrze. To tak na początek wykasuj pamięć błędów wduszając przycisk ABS w panelu diagnostycznym i włącz stacyjkę w pozycję zapłon. Po upływie ok. 4 sekund puść przycisk i wyłącz zapłon. Odczekaj parę minut i ponownie włącz zapłon, jeśli lampka ABS zgasła to dobrze a jeśli nie to będziemy działać dalej. W jaki układ pneumatyczny jest wyposażony pojazd...
-przytrzymać przycisk aż lampka na pilocie będzie świecić światłem ciągłym -zwolnić przycisk - lampka powinna się dalej świecić -stanąć blisko samochodu (przy samych drzwiach kierowcy a najlepiej siedzieć w samochodzie z kluczykiem koło stacyjki) -wcisnąć przycisk dwa razy -włączyć zapłon na 3 sek -wyłączyć zapłon
Najpierw spróbuj odłączyć + od akumulatora, następnie podłącz i sprawdź czy pomogło.Jeżeli jest to forteca to musisz rozkręcić centralkę, na jej płytce będzie przycisk do wprogramowywania pilotów.Otwórz drzwi, przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję zapłon. Wciśnij przycisk na płytce i puśc. Teraz naciśnij przycisk uzbroj w jednym a potem drugim pilocie....
Popatrz do instrukcji obsługi, masz tam opisaną procedurę kodowania (synchronizacji kodu) pilota po wymianie baterii. O ile pamiętam to wsiąść do samochodu, zatrzasnąć drzwi, włożyć kluczyk do stacyjki, włączyć zapłon i nacisnąć jeden z przycisków na kluczyku-pilocie (tylko nie pamiętam który).
otwieram temat ponownie. a jak to zrobić jeśli nie ma stacyjki w samochodzie? Samochód odpala się przyciskiem. Sam zapłon ciężko włączyć, bo najpierw się odpala samochód, jak sie gasi można szybko wcisnąć przycisk i wtedy jest sam zapłon, ale żeby wyłączyć zapłon znów po wciśnięciu przycisku samochód odpala.....
Zakładając że zrobiłeś to dobrze użyj jeszcze jednego sposobu a więc wejdz do auta , włącz zapłon na ok 5 sekund wyjmij klucz ze stacyjki trzymając przycisk zamykania i trzy razy naciskasz przycisk otwierania i puszczasz.
Są samochody, gdzie pozycja "zapłon" Przeczytaj post uważnie, tu chodzi o auto które nie ma stacyjki tylko przycisk start/stop
Stacyjka na zapłon, nacisnąć i trzymać ukryty przycisk serwisowy, nacisnąć mały przycisk w pilocie i gotowe.
nie wiem czy w 95 jest tak samo jak 98, ale wsadź kluczyk do stacyjki, nie przekręcając, wciśniej i trzymając cały czas przycisk kasowanie licznika dziennego przebiegu przekręc kluczyk w stacyjce załączając zapłon, poczekaj aż na liczniu pojawi się --- (około 20 sekund)
kluczyk do stacyjki włącz zapłon zamknij i otwórz drzwi naciskajac przyciski w pilocie powinno zadziałac
A spróbuj w ten sposób: - kluczyk włóż do stacyjki i przekręć na zapłon - wciśnij przycisk zamykania - trzymając przycisk zamykania 3-krotnie wciśnij przycisk otwierania.
Czy przez synchronizacje mam rozumieć programowanie czyli włożyłeś kluczyk do stacyjki włączyłeś zapłon i trzymałeś tak długo przycisk zamykania aż zamek się zamkną ?
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
Myslisz o całkowitym wyeliminowaniu stacyjki czy tez tylko o samym załączeniu rozrusznika?W tym drugim przypadku zamiast podawac napiecie stykiem w stacyjce podajesz go przyciskiem.
Procedura programowania pilotów i identyfikatora ODIS do systemu : 1. Włączyc stacyjkę w pozycje zapłon. 2. Wprowadzić aktualny kod PIN, ostatniego naciśnięcia nie puszcząc, dioda LED zapali się. 3. Puścić przycisk i wyłączyć zapłon. 4. Ponownie nacisnąć przycisk (dioda LED zacznie migać) i trzymać do czasu usłyszenia sygnału dźwiękowego. 5. Po usłyszeniu...
Otwótrz drzwi kirowcy włóż kluczyk do stacyjki i włącz zapłon. Przyciśnij lewy przycisk na pilocie. Jeżeli centrala przyjmie pilota to zasygnalizuje to zamknięciem i natychmiastowym otwarciem centralnego.
Bez problemu dasz sobie radę: otwarte drzwi kierowcy , wkładasz klucz do stacyjki przekręcasz na zapłon i naciskasz przycisk zamykania, centralny powinien sie zamknąć i otworzyć . To cała procedura.
Układ podłączamy pod zasilanie akcesoryjne więc nie pobiera prądu! Każdorazowe podanie na układ napięcia odcina zapłon. Co do rozruchu to też jesteś w błędzie. Po przekręceniu stacyjki w pozycję ON (ACC) układ się uzbraja. Po naciśnięciu przycisku następuje reset. Dopóki stacyjka pozostaje w pozycji ON (ACC) możemy próbować odpalić auto, ponieważ układ...
Spróbuj przekręcić stacyjkę do pozycji zapłon a następnie nacisnąć przycisk zamknij -otwórz, wyłącz zapłon. Powinno pomóc chyba że pilot jest zwalony.
Jeśli posiadasz kluczyk oryginalny, to włóż go do stacyjki, włącz zapłon, wciśnij i trzymaj 15sek. przycisk zamykania na pilocie. Jeśli nie jest to oryginał, to tylko interfejsem (komputerowo).
Witam . Ja ostatnio robiłem opla z takimi objawami pilota i poskutkowała odpowiednia konfiguracja to znaczy ,trzeba odpalić silnik i zgasić i 6 razy przekręcić stacyjkę na pozycje zapłon potem trzeba przytrzymać przycisk pilota i zobaczyc czy odczyta pilota. Na Oplu zadziałało i działa do tej pory. Pozdrawiam.
Wsiadasz przytrzymujesz przycisk w kluczyku przez 10 sekund wkładasz do stacyjki i przekręcasz w pozycję zapłon i zakodowany .
Czy centralny z kluczyka działa? jeżeli tak to: Procedura programowania: Włączyć zapłon. Przycisk zablokowania przytrzymać wciśnięty przez 10s. Wyłączyć zapłon. Wyjąć kluczyk ze stacyjki. Odczekać 5 sekund. Synchronizacja zakończona. Potwierdzić prawidłową synchronizację poprzez zablokowanie/podwójne zablokowanie i odblokowanie auta.
Kolego ale nie mam sterowania radiem z kierownicy próbowałem ten kabel z czerwonym i z tymi dwoma pozostałymi ale żadnej reakcji nic nie iskrzy nic się nie dzieje sprawdzałem prąd na zapłonie poniżej 1 A na rozruszniku też nie było więcej jak 1 A czy mogę zapłon zrobić na przełaczniku hebelkowym a rozruch na przycisku chwilowym Nie chodzi o sterowanie...
Witam mam pytanko czy pilot zakupiony na allegro (oryginalny nie nadaje się do naprawy)da sie przyuczyć metodą przekręcenia stacyjki na zapłon i przyciskając jeden z przycisków, chciałbym nadmienić że jest to pilot w kluczyku, za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.
wloz kluczyk do stacyjki włącz zapłon i przytrzymaj dwz przyciski na pilocee otwieranie i zamykanie przez pare sekund i gotowe. Po takim programowaniu mozeczesto wypadac njlepiej zrobic to VAG 1551albo VAS w ASO
Spotkałem swego czasu fabryczne rozwiązanie, gdzie obecna była i stacyjka, i przycisk start stop, najpierw kluczyk na zapłon a później przycisk, szczerze powiedziawszy to wygodniej się jeździło autami ze samą stacyjką... Druga sprawa, jak ktoś chciałby niskim kosztem zabezpieczyć rozrusznik przed zbyt długim kręceniem albo przypadkowym uruchomieniem...
No to masz kupę roboty, pewnie "nasi" już tam byli nie jednokrotnie, Przycisk z aku (monostabilny) powinien załączać główny stycznik zawsze. Tzn działa to tak: wkładasz kluczyk do stacyjki, kręcisz nim we wszystkie strony i nic się nie dzieje - brak prądu; kluczyk wyjęty, naciskasz i włącza się główny, puszczasz - wyłącza się główny; kluczyk w pozycję...
Witam. Wsiądź do auta zamnknij drzwi naciśnij przycisk zamykania na kluczyku i włóż kluczyk do stacyjki cały czas trzymając naciśnięty przycisk zamykania włącz zapłon i wyłącz zapłon puść przycisk, w ten sposób zaprogramujesz na nowo zamykanie i otwieranie. Pozdrawiam
Bo chciałbym ominąć kostke i zrobić zapłon na przycisk takie małe zabezpieczenie.
Walczę z Saab 93. Auto po przejściach. Trafiło do mnie na holu, nieodpalające. Rygiel odpięty, mój poprzednik ograł pamięć jakąś losową zawartością. Montaż emulatora odpada, ponieważ nie mam kodu, który wyciąga się z oryginalnej zawartości rygla. Zapadka stacyjki odblokowana, więc kluczyk daje się przekręcać i wyjmować. Zapłon włącza się normalnie....
Ja robiłem tak . Kluczyk w stacyjkę , naciskałem przycisk , i przytrzymując wciśnięty przycisk włączałem zapłon. zamek się zamknął i otworzył , i wszystko działało .
Spróbuj odłączyć kleme od aku na 30 minut i wtedy spróbuj. I tu jest przyszłość.Pomaga na wszelkie dolegliwości w aucie. :lol: :lol: :lol: He he, dobry tekst. Ale wróćmy do sprawy - kasowałem dziś insp. w polo na pewno nie starszym (benzynowy) i poszło z "palca". Może coś przeoczyłeś z tamtej instrukcji, albo jest tak jak pisze jarciu_11. Zrób tak...
wiem że to proste urządzenie no ale... jakoś nie chce przełączyć?? po prostu zrobię na automat działa, zrobię zware na samą benzynę działa... tylko ten mikroswitch nie chce jakoś zaskoczyć. a i jeszcze gdzieś wyczytałem że żeby go zresetowć to trzeba przed włączeniem stacyjki trzymać przycisk i włączyć zapłon, ale i to nie pomaga...
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Metoda: stacyjka - > zapłon 3 sek.; wciśnięcie przycisku zamykania (trzymać); naciśnięcie 3x przycisku otwierania z interwałem ~1 sek; zwolnienie przycisku zamykania powinna na bank działać. Przetestowane na kilku Seatach. Sprawdź pilota, czy nadaje u kogoś z testerem na tej częstotliwości. Pewnie pilot do wymiany. Często w tym modelu elektronika siada.
Wsiądź do samochodu, zamknij drzwi, włóż kluczyk do stacyjki, włącz zapłon i naciśnij jeden z przycisków na kluczyku-pilocie. Gotowe. Jeżeli nie pomogło, rozbierz pilota i sprawdź, czy podczas wymiany baterii coś się nie uszkodziło, ewentualnie zmierz (lub wymień) baterię (pomimo tego, że nowa)
Nie ma żadnych bezpieczników, stacyjka dobra. Jak wyłącze zapłon (przez stacyjke) to napięcie znika w przycisku start
Jeśli chodzi o funkcję 'comfort" czyli domykanie szyb z pilota, to pamiętam, że miałem podobny problem i wystarczyło zaprogramować pilot. W tym celu wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić na pozycję I, tak aby nie zaświecił się zapłon. Następnie wciskasz ( nie pamiętam tylko czy przycisk zamykania czy otwierania zamków) i przytrzymujesz go...
Witam, Posiadam Kia Sorento 2.5 CDRI,2006r .Nagle przestał wyświetlać zegarek oraz nie działa zamykanie/otwieranie centralnego zamka z pilota. Otwieram kluczykiem drzwi kierowcy a żeby otworzyć pozostałe muszę wsadzić kluczyk w stacyjkę,dać zapłon na ON i wtedy przyciskiem na podłokietniku otwieram pozostałe.Tak samo z zamykaniem. Zauważyłem również,że...
Witam serdecznie .Mam problem z ogrzewaniem w moim samochodzie (klima manualna).Nagle przestał działać nadmuch w nagrzewnicy. Objawy są następujące - jak jest włączony zapłon to nie działa pokrętło prędkości dmuchawy i przyciski klimy a także obiegu wewnętrznego . Jak wyjmę kluczyk ze stacyjki i nacisnę przycisk klimy to silnik nadmuchu kręci tak jakby...
Witam, VW wyjechał z fabryki bez oryginalnej instalacji radiowej. Klient zakupił radio 2 DIN "VW MID EU". Na potrzeby zasilania podciągnięty został sygnał CAN z licznika. Radio nie reaguje na zapłon. Po przekręceniu stacyjki podświetlają się tylko przyciski. Przypuszczam, że trzeba przekodować dordnetz aby obsługiwał radio. Proszę o poradę jeśli się...
Procedura kodowania pilota Denso: - otworzyć drzwi kierowcy - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach (cały czas otwarte drzwi kierowcy) - kluczyk włożyć do stacyjki i wyjąć (bez przekręcania) - zablokować i odblokować 2x centralny zamek przyciskiem na lewych drzwiach...
stacyjki przycisk zapłon przycisk stacyjki mondeo przycisk
whirlpool migające speakon speakon power acoustik
smarowanie potencjometrów uniden cisza
Jak odblokować interfejs ADAKO? Porady i kroki Samsung HT-DB120: Jaki laser do odtwarzacza DVD?