Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
A może by tak prościej? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Możesz wykorzystać coś takiego jak bypass bezpiecznika dostępne na all....ro
oryginalne radio zachowuje się inaczej, po wyłączeniu stacyjki radio się wyłącza ,ale można je włączyć ponownie i odwrotnie (czyli wyłączone radio włączy się po włączeniu stacyjki). radia "sklepowe" przyjmują do wiadomości przeważnie stan napięcia ze stacyjki a nie zbocze ,czyli niestety będziesz musiał się pogodzić z ciszą bez kluczyka ,albo zrezygnować...
To odetnij ten po stacyjce przy radiu.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Podaj model oryginalnego radia, producent, numer części. Pokaż pinout z naklejki tego radia. Na pewno na tym przewodzie złącza dodatkowego nie ma + po stacyjce. Nie mogę odnaleźć pinoutu dla radia z takim obsadzeniem pinów w złączach dodatkowych, przypuszczalnie mógł tam być sygnał SPD — zwiększenie głośności radia podczas jazdy lub sygnał PWM prędkości...
Zamień piny w kostce.Tzn tam gdzie jest + po stacyjce zrób stały plus,a tam gdzie jest stały + niech będzie po stacyjce.
To mogą być dwa różne obwody: zasilanie radia po stacyjce i zasilanie radia po stacyjce. Wystarczy popatrzeć na kolory kabli lub lepiej na opis bezpieczników. W Japończykach może być kilka skrzynek bezpiecznikowych. Skoro zegarek chodzi na biurku, to sprawdź, czy wszystkie napięcia w kostce są w porządku.
Znalazłem w necie plik wgrywany przez USB który zmienia czas wyłączenia automatycznego radia do 3 godzin. Chciałbym osiągnąć ten efekt w navi gen2. Wgraj i sprawdź czy ci zadziała. Albo możesz użyć jakiś przekaźników czasowych. [url=http://ase.hoste.pl/sklep/index.php... [url=https://www.gotronik.pl/przekaznik-...
Dziwne podłączenie, ale może tak być. Nie masz bezpiecznika na przewodzie od radia?
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
ok 15-20 minut pczekaj to wyświetli 7---- i wtedy wbij kod.tylko nie wyłączaj stacyjki ani radia.
Jak wyżej to już chyba na CAN działa.
GND oczywiscie masa ACC zalaczanie radia stacyjka napiecie po przekreceniu stacyjki (jesli wolisz podlacz to do akumulatra to bedziesz mogl sluuchac radia bez kluczykow. BATERY podtrzymanie pamieci radia do akumulatora +12V REMOTE sterowanie wysowana antena lub zalaczanie wzmacanicza LIGHt tak mi sie wydaje ze jest to cos jak w blaupunktach ze regolujac...
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
więc musisz się przyzwyczaić do pipczenia lub zrezygnować z uruchamiania radia stacyjką, wówczas funkcja jest nieaktywna
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Radio Vanku AS0672-DE Pin 14 - zasilanie po stacyjce (do uruchamiania radia) pin 15 - masa pin 16 - stały plus (podtrzymanie pamięci)
W oryginalnej instalacji Golfa6 w ogóle nie było doprowadzane do radia napięcie ACC (ze stacyjki). W tym modelu montowano radia współpracujące z magistralą CAN samochodu. Aby (w nieoryginalnym radiu) uzyskać wszystkie funkcje komfortowe, należałoby zastosować odpowiedni adapter (przyłącze) oraz moduł CAN BUS VW. Jeżeli problem dotyczy jedynie wyłączania...
Czasami w vectrach b (nie wiem, czy w tym roczniku) za schowkiem po prawej stronie na słupku, była wiązka do podłączenia zestawu głośnomówiącego. We wtyczce fabryka dała +12V, po stacyjce, wyciszanie radia i coś tam jeszcze. Nie pamiętam.
Uszkodzona kostka stacyjki.
Wyrwany konektor to plus po stacyjce. Napraw,radio zagra.
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Wygląda jakby ktoś zrobił zabezpieczenie przed słuchaniem podczas pracy i podłączył wyjście radia ze stacyjki pod styk pozycji parkingowej.
Wymień kostkę stacyjki.
Nie potrzebny jest tam przekaźnik. Radio nie może po stacyjce brać kilku amper. Zasilanie jest z drugiego przewodu, przewód że stacyjki jest tylko do informacji że jest włączona. Na środkowy dajesz przewód idący do radia, na zewnętrzne dajesz zasilanie po stacyjce i z akumulatora. Czyli np. lewy plus z akumulatora, środkowy radio, prawy stacyjka. Jak...
Tak, ma być włączone, inaczej nie pojawi się możliwość ponownego wpisania kodu. Zazwyczaj wystarczy 30min. Jak masz to możesz na ten czas podłączyć prostownik do auta by nie rozładować akumulatora. Nie wiem jak jest u Ciebie ale zazwyczaj nie idzie włączyć radia bez kluczyka w stacyjce. Kod do radia i tak musisz zdobyć. Spróbuj wyjąć radio, czasem kod...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Can, czyli co robić? Pobrać zapłon (kabel na którym pojawia się zasilanie po przekręceniu kluczyka( ze stacyjki albo z modułu bordnetz nad nogami kierowcy. Opcja druga-zakupić inwerter CAN który stworzy fizycznie ACC z polecenia odczytanego z sieci CAN auta (dość kosztowne, ok.200zł)Z opcją drugą radio będzie zachowywało się jak fabryczne czyli włączało...
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
W Volkswagenach jest tak (i jest to omawiane na wszystkich forach w necie), że przewody zaznaczone strzałkami są zamienione. http://obrazki.elektroda.pl/3243122600_1... Na foto jest układ z jakim auto wychodzi z fabryki i tak grają tylko radia fabryczne, pierwszego montażu. By grało "coś innego" należy je zamienić. Grubszy, czerwono-biały...
Podać mu na pin stacyjki w radu plusa po stacyjce z zapalniczki i ruszy.
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
Nie ma.Po prostu poszły z dymem styki w kostce pod stacyjką.
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
Prawdopodobnie jest to normalna opcja, którą można wyłączyć w ustawieniach głównych radia (polecam instrukcję obsługi) Ewentualnie podpiąć radio w taki sposób, aby uruchamiało się po przekręceniu stacyjki.
musisz doprowadzic napiecie zasilania do radia odzielnym kabelkiem niezalerznym od stacyjki
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Plus po stacyjce powinien byc w zlaczu radia.
Tak do "stałego" plusa czyli do tego który nie ginie po wyłączeniu stacyjki.
Wszystko jest jak najbardziej w porządku. Radio pioneera możesz podłączyć na dwa sposoby: po stacyjce i niezależnie od niej. Załączanie radia podłączonego po stacyjce bez jej przekręcenia NIE JEST możliwe. Tylko niektóre radia posiadają taką funkcję (oprócz seryjnych), np: Blaupunkt. Podpięcie równocześnie przewodu czerwonego pod stały i załączany plus...
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
1. Czy ktoś dysponuje wiedzą lub schematem, jak biegnie przewód +12V od kostki radia do skrzynki bezpieczników w komorze silnika? 2. Czy to, że jest przejście między kostką stacyjki a bezpiecznikiem, ale brak przejścia między kostką stacyjki a kostką radia, sugeruje problem na odcinku stacyjka - radio? Czy mogą być dwa osobne przewody idące do skrzynki...
Czy to ACC (4-6V) mierzyłeś na włączonej kostce do radia, czy przy odłączonym radiu ? Zmierz ile napięcia pojawia się na tym pinie bez radia. Zestyk ACC w stacyjce jest stosunkowo delikatny prądowo (do 500mA). Najczęściej ulega defektowi po obciążeniu go +BATT radia i zwiększeniu siły głosu. Jeśli w Fabii 1 zachowano kolorystykę przewodów identyczną...
Podłącz stałe napięcie do radia na czerwony i żółty. Daj sobie spokój z tą stacyjką. Radio Kenwood to dobry sprzęt, baterii nie rozładuje. Co innego jakieś chińczyki w tych się dzieją cuda.
Stare radio nie wymaga dwóch plusów, dlatego ci gra. Po prostu w aucie nie masz plusa po stacyjce.
Tam nie ma typowej stacyjki. Pozostaje moduł lub radio "po zapłonie".
Z radia podpinasz plus,plus po stacyjce oraz masę. I to starczy. Może nie być niektórych funkcji w niefabrycznym radiu.
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
W standardzie zółty kabel odpowiada za podtrzymanie ustawień i leci prosto do akumulatora. Czerwony to kabel który powoduje włączenie radia w momencie przekręcenia stacyjki.
Żeby to radio nie gubiło ustawień, musisz zamienić między miejscami 12v stałe i 12v po stacyjce (ten czerwony grubszy z czerwonym cieńszym). Jest też opcja podłączenia radia niezależnie od stacyjki, wtedy trzeba przełożyć bezpiecznik w odpowiednie miejsce w radiu, patrz foto.(wtedy instalacji w aucie nie ruszasz) http://obrazki.elektroda.net/36_12766184...
W tym radiu można przekładać bezpiecznik z jednej pozycji w drugą, jedna pozycja opisana jako WV umożliwia załączenie się radia bez stacyjki w samochodach z grupy WV, być może masz tak właśnie przepięty bezpiecznik a auto nie jest z grupy wv, tzn plusy stały z postacyjkowym są zamienione między sobą.
Bo to właśnie w przypadku auta z komunikacja Can to ten moduł odpowiada za podanie do radia sygnału o włączeniu stacyjki.
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ? Nie, radia nie włączę po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Dziękuję za odpowiedź. Czy dawać jakiś bezpiecznik na tym kablu od zapalniczki które będę ciągnął? Bo zapalniczka jest po stacyjce.
Powinno pomóc przytrzymać dłużej po włączeniu radia [jak wyświetla kreski] klawisz z wężykiem :D Stacyjka ma być włączona
Remote do suba możesz wziąść ze wzmacniacza radiowego lub gniazda przy radiu prawdopodobnie biało-fioletowy kabelek. Najlepiej sprawdź miernikiem na którym przewodzie pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki lub wlączniu radia. Rca wyprowadził mi elektronik. Schematu do mk3 nie posiadam. Osobiście odpuścił bym głośniki z tyłu. Pozdro
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Sprawdź przewody przy stacyjce.
Pod radiem powiniene mieć przełącznik. Przełącz go i zresetuj radio. Zegarek nie powinien się już pojawiać. Jeśli nie masz przełącznika pozostaje podłączenie radia przez stacyjkę. Pozdawiam.
Tak. Montowalem takie przejsciówki z radiem nie fabrycznym. Musisz podac tylko zasilanie po stacyjce na radio i moduł. Gra rewelacyjnie w zaleznosci od radia.
Opowiem moją historię. Miałem samochód bez odcinania zapłonu do radia po stacyjce.. Radio Chińskie, marka bodajże Dalco. Oczywiście + po zapłonie i podtrzymanie pamięci były razem. Radio działało, ale po dwóch dniach postoju samochodu nie dało się odpalić! Podpiąłem więc amperomierz w szereg z czerwonym przewodem, pokazało 500mA (ponad 5cio krotnie...
zestaw podaje do radia sygnał wyciszania,bierzesz przekażnik np.taki od blokady zapłonu 30A z podstawką-ok.10zł,przez styki 30-87a puszczasz czerwone zasilanie radia Dodano po 9 we wszystkich panasonicach oryginalny kolor wyciszania radia to pomarańczowy luzem w powietrzu,ale były wersje z wbudowanym złaczem iso bez wyjścia na wyciszanie.
Witam Posiadam radio Sony CDX-1200U i z czasem włączanie radia ręcznie zaczęło męczyć... Pytanie brzmi: co zrobić by po przekręceniu stacyjki radio automatycznie się włączyło i wyłączyło.
Dwie opcje- doprowadzić +15 ze stacyjki do radia albo wsadzić inwerter CAN.
Jesli chcesz wlaczac radio niezaleznie od kluczyka podepnij oba plusy radia pod stale zasilanie. Jesli nie - zolty (z reguly, nie wiem jak w Chinach ;P) pod staly +12V, czerwony pod plus po stacyjce.
Przekręcić stacyjkę , włączyć radio i czekać aż kreski zaczną migać - częśto wystarczy 1h
Może do radia idą dwa plusy,plus stały i plus po stacyjce. Wstaw fotkę wtyczki?kub opisy jakie radio,jakie kolory przewodów.
https://obrazki.elektroda.pl/3322058500_... Dodano po 1 Odliczyłem te główne zasilanie od radia główna stacyjka radia ;) https://obrazki.elektroda.pl/3322058500_...
W tym 6 pinowym złączu jest tylko zasilanie przed i po stacyjce, załączanie z radia (sygnał remote) oraz podświetlenie. Jak się włączy CD to przełącza pętlę korektora na CD (to drugie złącze - jest przełączane z pętli na CD) i na tym złączu jest jeszcze sygnał przełączający wyświetlacz w radiu na DISC z częstotliwości radia. Jest tam jeszcze sygnał...
Możesz tak spróbować zrobić, ale sprawdź dokładnie przed podpięciem radia. Zwróć uwagę, że do radia +12 idzie 3 kablami. Oryginalnie na 3 pinie (kabel pomarańczowy) masz stałe +12 odpowiadające m.in za programowanie radia. Jak nie będzie stałego +12 to po każdym wyłączeniu radia będziesz je musiał programować na nowo jeśli nie ma własnego podtrzymania...
Niektóre poliftowe tak miały że wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka, to zależy od kostki stacyjki.
Witam. Jest ktoś w stanie zidentyfikować tą stacyjkę multimedialną po zdjęciach?? Ogólnie potrzebuję tylko wyprowadzić dźwięk AUXem do oryginalnego radia w aucie. https://obrazki.elektroda.pl/6911955300_... https://obrazki.elektroda.pl/8240395400_... https://obrazki.elektroda.pl/6616456900_...
1. Tak 2. Zamykaj auto za każdym razem, xD a tak na poważnie to musiał byś zrobić tak aby radio załączało się po stacyjce dopiero, zamienić dwa kable od radia i już zrobione.
Sprawdziłem nic nie znalazłem wszystko ok Dodano po 6 Jak wyciągałem szynę z przekaźnikami się wyjaśniło . Ktoś zainstalował sty złodzieja samorube . Rozłączał przekaźnik stacyjki . Poprzedni właściciel nie wiedział że takie coś w ogóle w tym aucie było założone . Ale wszystko ok. Dzięki za pomoc i wskazówki .
Witam.Radyjko napewno posiada takie dwa kabelki jak zólty i czerwony Zólty podlaczamy prosto z akumulatora do klemy + (plus) .Zas Czerwony to odpalanie radia ze stacyjki .Podlaczamy go do przewodu + na którym po przekreceniu stacyjki mamy napiecie .Jesli nie znajdziesz takiego przewodu polacz czerwony i zólty przewód razem . http://obrazki.elektroda.net/3_118617804...
Poprostu musisz podłączyć stały plus i plus po zapłonie wówczas pamięć będzie działać a po przekręceniu kluczyka w stacyjce radio uruchomi się samoczynnie. Przewód czerwony i żółty. Najlepiej kup adaptor z iso na Opla czyli 2 kości do radia gdzie jedna z nich to wyjścia na głośniki a druga to zasilanie. Pozdrawiam
Nie, pojawia się tam informacja w postaci cyfrowej o włączeniu zapłonu ( właściwie to o styku S stacyjki, bo radio pewnie wyłącza się w momencie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, a nie w momencie wyłączenia zapłonu ).
Dokładnie jak kolega milejow wczesniej napisał. Jeżeli masz ori radio, to podpiecie urządzenia diagnostycznego wiele powie. Diagnostyka BCM, poszukac w parametrach "STYK S" stan. Jezeli po wylaczeniu, wyciagnięciu luczyka ze stacyjki nadal bedzie "załączony" to albo ta malenka kostka stacyjki uwalona, ale wtedy bedzie blad w Kolumnie kierownicy (adres16)...
Tak, 1 i 2 to piny podświetlenia radia. ACC - zasilanie(+ po stacyjce). B/U - Plus zasilania
Rozetnij zasilanie(po stacyjce) radia stykami przekaznika 30 i 87a.Cewke zasil z przewodu rozruchu ze stacyjki,w momencie krecenia wylaczy ci radio i po problemie
A jak chcesz żeby grało bez przekręconej stacyjki to podłącz pod oba +12
Przez stacyjkę nie chcę tego robić bo stacyjka też ma jakieś swoje obciążenie przecież i nie chcę zjarać sobie instalacji. Nie przyszło Ci do głowy, że 99% samochodów ma zasilanie radia bezpośrednio ze stacyjki? (pomijając zasilanie pamięci radia)
Najprościej chyba przez ładowarkę. Musisz ją mieć bo usb ma 5V a instalacja w aucie 12V. Usb wpinasz w ładowarkę a ładowarkę podłączasz pod czarny(-) i zółty (+ po stacyjce) we wtyczce od radia ( czarny i żółty w standardowych kostkach) jakie kolory są u Ciebie to musisz sam sprawdzić lub zmierzyć gdzie masz + po zapłonie.
Dokładnie należy podciągnąć zgodnie z instrukcją podłączenia podciągnąć /plus po stacyjce z instalacji samochodu.
Jeśli w samochodzie instalacja była oryginalna i dołożono radio też bez zmiany przewodów, to mamy sytuację, w której + po stacyjce z kostki samochodu przychodzi do radia na przewód żółty (czyli + , który powinien być cały czas) a + "cały czas" na + po stacyjce radia (czerwony). Dodatkowo - nie wiem, co z instalacji samochodu przychodzi na przewód niebieski...
Złącze typowe dla mercedesa. Masz 4 piny - te wyżej to + zasilania, podświetlenie i + po stacyjce, ten niżej bliżej krawędzi radia to masa. Głośniki w standardzie DIN a białe złącza do celu serwisowego nie są tu istotne.
Witam, szczerze mówiąc radia Sony mają oddzielne wyjścia do sterowania wzmacniaczami, nie polecam podpinania pod AUTO ANTENA. Sterowanie to nic innego jak wyjście 12V+ do zapięcia przekażników we wzmaczniaczu, a co w wypadku kiedy nie słuchasz radia i na wyjściu AUTO ANTENA nie ma napięcia?. Sądzę że powinieneś podpiąć pod 12V+ rozłączane ze stacyjki.
1. Z pewnością z radia wychodzą dwa przewody zasilające. Jeden do akumulatora i drugi tzw plus po stacyjce. Trzeba je oba spiąć razem i podłączyć do akumulatora. Będzie można też wtedy słuchać radia bez kluczyka w stacyjce. Skoro poprzednie radio działało bez kluczyka to w gniazdku instalacji jest odpowiedni przewód. Wystarczy go znaleźć. Nie dostałeś...
Podłącz przewód od podświetlania pod napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
To się nawzajem wyklucza. Wolałbym na przekaźniku ponieważ koniecznie musi być odcięty plus zasilenia radia, a podtrzymywanie pamięci będzie bezpośrednio podłączone do akumulatora, przy odcięciu minusa resetowałbym ustawienia radia. Chyba że faktycznie zrobiłbym odcięcie plusa ale w linku co podałem piszą że ma to też wady (patrz link). Przecież Radio...
Musisz zamienić żółty + z czerwonym + miejscami. Jeżeli jest to radio SONY to powinno mieć łączki na tych przewodach, wystarczy je podłączyć na krzyż i będzie OK. Radio jest zasilane 2 plusami , jeden stały na pamięć, a drugi po stacyjce na uruchomienie radia, instalacje samochodowe mają różne warianty z tąd wielu producentów dodaje dodatkowe złączki...
podłączenie radia stacyjki odłączenie radia stacyjki podłączenie radia stacyjki golfie
deska rozdzielcza omega unitra r8040 poziomować światła
subaru tribeca bluetooth bootowanie
Norma uziemienia słupa telefonicznego – Rozporządzenie MC 2022, PN-EN 62305, wymagania Ω Hisense 32A5200F LED TV firmware download, USB manual update, latest version, model hx32.v0000.E5300.fht.01.01.k0618