Ten silnik pracuje jak stary Diesel... mimo nieszczelnej obejmy aż tak hałasować nie powinien. Sprawdzałeś kiedykolwiek luzy zaworowe? Jaki program i kabel polecacie do diagnostyki? ELM327/STN1110 i Multi ECU Scan (zarejestrowany!).
Stary diesel więc stawiam z doświadczenia na 28 bar .
Jeden to stary diesel a drugi na (comonrejli)pisze to jak słyszę,ale ja bym od tych aut uciekał,proponuje grupę VW.
Na początek nalej 20-25L ON, odczekaj jakiś czas i spróbuj odpalić, stary Diesel PB się nie boi. Zreszta czasem profilaktycznie w zimnie się taki manewr stosuje, by paliwo nie zamarzło. Filtr paliwa też zmień.
To nie stary diesel, w którym jedyną częścią pobierającą prąd był elektrozawór gaszący. Tu trzeba zasilic sterownik, nastawnik i resztę osprzętu. Moze braknąć akumulatora. Drugie, przy mechanicznym uszkodzeniu alternatora (np. łożyska) może dojść do zerwania paska napędu osprzętu lub trwałego uszkodzenia alternatora, o ile już nie jest uszkodzony.
http://obrazki.elektroda.pl/5341239200_1... Tylko przed odkręcaniem umyj tę pompę. :)
A jak będzie duża kałuża i jak musisz to jedź za Teslą... :wink: https://filmy.elektroda.pl/43_1605738802... Kiedyś taki numer przechodził Fiat 126p i "stary" diesel.
Star 28 to Diesel, 29-benzyniak
Niech zgadnę-diesel? Stara sprawa, 20 min roboty.
Panie, przy 50km/h i na trzecim biegu w kabinie to jak stary Diesel. Pomijając już ergonomię i jak wzorowo spier... skopać nagłośnienie. No, ale ma być eko. Po maks. dwóch latach na żyletki :P
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie, zakodowałem tak jak pokazuje program czyli 1 cylinder jest od skrzyni biegów. Po zakodowaniu zresetowałem adaptacje korekcyjna wtrysków po tym silnik zaczął klekotał jak stary diesel rozumiem ze muszę zrobić teraz adaptacje na 3 i 4 biegu ?
1) Powinien się wyświetlać komunikat o którą żarówkę mu chodzi (ew. można podejrzeć VCDSem). Wymień ją. Stosuj markowe żarówki o nominalnych mocach, każde odstępstwo mocy żarówki zaowocuje zaświeceniem kontrolki. 2) Przy takim montażu listwy możne powiedzieć, że to normalne... dalej od głowicy już się ich chyba nie dało zamontować. 3) Zapewne tak, na...
mam problem z moim DIESLEM w czasie jazdy zaczal silnik strasznie glosno pracowac, jak stary DIESEL klekocze, jaka moze byc tego przyczyna??
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Witam, czy stare diesle spalą ropę naftową? Jeśli tak, to w jakimś stosunku do ON, czy może nawet samą? "Załatwiłem" sobie do malowania desek stodoły i składu na drewno, ale grubo przeliczyłem się z ilością, więc zostało mi dość sporo i myślę jak ją wykorzystać. Mam peugeota 106 1.5D, ale mogę obdarować nią kogoś z rodziny do ciągnika albo vw, dlatego...
Świece sprawdzisz na żarówkę, czyli zdejmujesz ze świecy przewód i odkładasz na bok, dorabiasz kabelek z żaróweczką, potem jeden koniec kabla z żarówką do + aku. drugi koniec do styku świecy. Jak świeci to świeca sprawna. To metoda bez demontażu świec. A poza tym dodam że przy odpalaniu przez 1s jak puści obłoczek czarnego dymu to normalne !! Dodam...
Stary diesel przetrzyma EMP, radio lampowe, stary poniemiecki rower itp. Całą elektronikę "szczyści" wcześniej niż się zorientujesz że to EMP.
Ważniejsze chyba jest to jakim autem jeżdzisz. albo jaki silnik, bo stary diesel nawet jak dostanie słabe paliwo to go przepali i pojedzie, w nowych autach już tak raczej nie będzie.
Za mało powietrza dostaje? Miałem tak w aucie. Stary diesel.
A rozrusznik? Jeśli aku i ładowanie jest, bmw na nim odpala a stary diesel nie...
Nie bierz niczego slimowego. Jeśli to możliwe, staraj się kupić coś bez SMR. Nawet, jeśli miałaby to być używka, byle w dobrym stanie. Z dyskami trochę tak, jak z autami - niejeden zadbany stary diesel potrafi posłużyć dłużej od nówki z salonu.
To stary diesel a więc 30 atm , 27 uznawało się że do remontu.
Ale klepie caly czas czy czasami? Zalwazylem wlasnie ze oststnio kilka razy jakis dziwny odglos silnik wydaje jak stary diesel i przy odpalaniu tez kilka sekund warczy jak stary diesel. Czy to wlasnie to jest to kolo zmiennych faz?
Czyli jednak źle myślałem. Biorąc pod uwagę że to dość stary diesel to najwyraźniej Ignition będzie niepodłączony.
To koło zmiennych faz rozrządu miałem to w Renault na zimnym odpalała jak stary diesel podobnie do twojego. Po wymianie wszystko było idealnie.
Stary Diesel: - kosztowne wtryski. Poza tym nie widzę istotnej różnicy w cenie części, jeśli kupimy auto bez dwumasy i DPF. A to, że ma problemy w zimę, to tylko przez zaniedbanie układu paliwowego przed sezonem zimowym. Benzyna + LPG: - wypalone zawory. - wypalone uszczelki głowicy. - problemy z falowaniem obrotów biegu jałowego. - dodatkowy serwis...
Panowie kupiłem sobie z 50 litrów oleju napędowego normalnie na stacji do kanistrów jakoś w sierpniu ubiegłego roku. Chciałbym to teraz wlać do auta. I pytanie czy to dobre, bezpieczne czy może nie powinienem tak robić bo coś tam się w nich jakaś woda może odłożyła i zaszkodzi autu. Nie jest to jakiś stary Diesel raczej z tych nowoczesnych bardziej...
To rozbiegnij się i mocno w ta sciane... Może wtedy będziesz pisał z sensem. Bo jak na razie to nic konstruktywnego nie napisałeś. Sam twierdzisz że to stary diesel który potrzebuje tylko paliwa jak zapali. Skoro pali i po chwili gasnie to raczej nie sprawa kompresji tylko paliwa. Pompa i wtrysk poszły do sprawdzenia do serwisu bosch. Remont to już...
wtryskiwacze były dodane po zmianie, kupione były jako używane i przez kilka dni chodziły ale obroty ciągle nie sa równe i silnik ten chodzi jak stary diesel mimo że ma tylko 80 tyś Ciągle miga kontrolka świec, po skasowaniu błędu po chwili znowu go łapie
Silnik żezi jak stary diesel z ogromnym przebiegiem, a ty skrinów z testera nie pokazujesz tylko obrotomierz.
Przy identycznych objawach miałem zatkany wężyk od podciśnienia do MAP sensora. Kopcił na czarno jak stary diesel i non stop go zalewało.
Podczas włączania kos jest duże obciążenie na silnik. Sprawdź czy w kosisku się lekko wszystko obraca, czy nic nie blokuje pasków. Pamiętam w swoim, podczas dużego obciążenia potrafił zadymić jak stary diesel.
Stary diesel więc pewnie kopci. Sadza osadza się w wydechu. Jak pogoniłeś to wydech się bardziej rozgrzał i sadza się wypaliła. Normalne.
Stary diesel z elektryki to ma tylko elektrozawór dopływu paliwa, żeby się zgasić z kluczyka dało, no i rozrusznik, jeździłem też żukiem z końca produkcji z dieslem Andorii i tam do gaszenia ciągnęło się taki dynks jak od ssania. No i pojedzie nawet na oleju po frytkach jak podgrzejesz go do 90° i odfiltrujesz grubszy syf, albo na przechodzonym silnikowym,...
Stary diesel: 1. rozrusznik - minus obudowa - plus gruby na śrubę automatu - plus cienki na cewkę automatu 2. alternator - minus obudowa - plus cienki wzbudzenie - plus na śrubę do aku - niebieski cienki przewód do obrotomierza pin W 3. plus czerwony świece 4. plus na zawór pompy wtryskowej 5. dochodzą przekaźniki, plus z aku stacyjka. 6. plus z aku...
Już pisałem. Z vacu wychodzi tylko podciśnienie na serwo. To stary diesel, bez EGR i bez zmiennej geometrii.
Po rozgrzaniu chodzi równo ale klepie jak stary Diesel.. Wczoraj na autostradzie po dodaniu gazu w podłogę zaczoł przerywać i dopiero odchodził.. podpiąłem vcdsa i pokazuje,że 1 wtrysk ma niższe napięcie niż pozostałe 3. 2,3,4 mają 830uAs a pierwszy 800 a czasem poniżej 790/803uAs Dodano po 4 Wszystkie 4 wtryskiwacze są na gwarancji ale nie chce im...
Sterownik czego? To dobry, stary diesel. Pozdrawiam, Georges
Witam, mam wrazenie - ze cos 'sciemniacie' z tym spalaniem w dzisiejszych czasach w tak malych autkach - bo np. Znajomemu : Mercedes z silnikiem bodajze 2,3L i w dodatku 'kombi' - spala w miescie 8L 'diesla', a za miastem - spalanie spada do 6 / 6,5 L zaledwie, nawet przy 140 km/h i to dosc 'stary Diesel', bo juz ma ok. 21 - 22 lata chyba..? Innemu...
A pomyślałeś że zamiast kuriozalnych pomysłów na temat wytwarzania wodoru, przechowywania, wytwarzania energii elektrycznej i przekształcania jej na 230 AC możesz se kupić agregat prądotwórczy i beczkę ropy :D Takie wynalazki raz że drogie, dwa mało sprawne, niebezpieczne w przechowywaniu etc. Pomijam obsługiwanie tego. Typowa sprawność ogniwa wodorowego...
czy twój Diesel to jeszcze stary typ czy juz wysoko ciśnieniowy. Choć po roczniku sądzę że to jeszcze stary typ zasilania nie, stary i tam paliwo leje się do wtrysków jak woda z kranu i tak trochę tylko kapie.
Edytowałem post wyżej, przeczytaj proszę, może to coś wniesie. . Kompresję sprawdzę jeszcze raz jak tylko troszkę się ociepli i jak nie rozwiążę problemu. Pompa podająca jest założona elektryczna tuż przed pompą wtryskową jakieś 30-40cm. Mogę zwiększyć jej ciśnienie na wejściu do wtryskowej przez "przytkanie" odprowadzenia nadmiaru ciśnienia do magistrali...
Jezeli twoj samochod to stary diesel z mechaniczna pompa paliwa to pozostaje ci rzeczywiscietylko zawor odcinajacy
diesel z takim przebiegiem MUSI dymić. A co to udowodnione naukowo? Że stary diesel musi dymić?!BZDURA!
Widzę, że mądrzy ludzie tutaj siedzą, więc zapytam. Mam Megane 2, 1.6 16V automat, skrzynia z kick-downem. Auto kupilem bardzo okazyjnie, ale na początku wywalało mi "Check gearbox". Wymieniłem olej na ELF i się naprawiło, znaczy się nie wywala komunikatu. Zauważyłem natomiast, że: 1. odpalając rano silnik brzmi jak stary diesel przez 2 sekundy, 2....
Witam zakupiłem mercedesa klasa a170 z 99 roku z silnikiem diesel na niskich obrotach tak do 3tys silnik klekocze jak stary diesel. I czuć nieprzepaloną ropę. Podobno wtryski były sprawdzane i to jest wina przeplywki czy to jest mozliwe? Przepraszam za ewentualne błędy
Dzis przelozylem pompe wysokiego cisnienia i auto odpalilo, ale chodzi jak stary diesel wiec wtryski tez nie z tej parafi niestety
Kolego, czy sprawdzales swiece zarowe? Stary diesel Mercedesa z komora wstepna ma to do siebie ze ZAWSZE musza być grzane swiece, nawet jak jest cieply. Może tylko jedna ze swiec jest przyczyna twoich problemów? Objawy by w sumie pasowaly..
Do jakiego auta chcesz to wlać ? Stary Diesel by to pewnie przetrawił, nie wiem jak z nowymi. Pewnie nie będą zachwycone i zaczną się problemy.
To stary diesel, powiedział bym, to normalne zachowanie i TTTM ;-) Może też być np. że wtryski się kończą. https://obrazki.elektroda.pl/3824400800_...
https://e-autoparts.pl/advanced_search_r... Które z tych kół wybrać? Zamiennik którejś firmy będzie lepszy czy oryginał Renault? Bo niestety czeka mnie jego wymiana, bo mechanik który we wrześniu robił rozrząd nie wymienił koła i teraz auto po odpaleniu chodzi jak stary diesel.
Jeżeli auto nie będzie więcej nigdzie jeździć a tylko na dojazdy 2000km to powinno być spore żeby z tyłu można było w miarę rozprostować nogi i na szerokość żeby trzy osoby mogły wygodnie usiąść, chyba że komuś nie przeszkadza żeby się cisnąć za 2 litry benzyny czy litr oleju napędowego na 100km z tyłu przez 2000km. Minimum wielkości VW Passata. Najlepiej...
... chciałem sprawdzić pompkę w baku... To jest stary diesel o mechanicznym wtrysku. Nie ma zadnej pompy w zbiorniku.
dla mnie to mega dziwne robilem dziennie po 70-80 km z uszkodzonym termostatem i nic zero dymienia a dzisiaj po wymianie termostatu max 3 km i zaczal dymic jak stary diesel tylko moj na niebiesko
żarł jak smok hehehe Właśnie dlatego że miał za ciężko, to nie stary diesel że im niższe obroty tym mniejsze spalanie.
tez mialem ten dylemat. wybralem 3220 i nie zaluje. fakt nie ma np. podczerwieni czy zoom-u w aparacie. ale po pobawieniu sie t630 stwierdzam ze trybi jak stary diesel
przygazuj pedalem do wyzszych obrotow ( okolo 4000 czy 5000 ). Widzisz że stary diesel? Przy takich obrotach to mu się korbowód na wał owinie.
Musisz wykrecic urwaną świece, bez tego na nic twoje wysiłki z odpowietrzaniem. To stary diesel, tu swiece zimą tak samo ważne jak paliwo, wazniejsze od bąbelków :D ps. podkładkę też można wymienić :D
O ile to głowica bo mogą być i pierścienie. Na jednym cylindrze nie odczuje ubytku mocy. Ja polecam sprawdzić dokładnie czy to olej bo może to być paliwo. panowie skoro nie dymi na niebiesko i nie czuc grila spalonego to nie moga byc pierscienie , stary diesel na jednej fazie wtrysku jak dostanie kielicha oil to jak po rosyjskim spirolu, odrazu zmierzch,,,
Nie do końca Motronic, jak na ogniwach łańcucha są namalowane znaki (nissan, stary diesel peugeota/forda) to trzeba się nieźle nakręcić, żeby się zgrały z kołami
Pomocy byłem dzisiaj na serwisie fiata podłączyli pod kompa błędów zero wszystkie parametry pracy silnika idealne a auto chodzi jak stary diesel na wykończeniu. Diagnoza nie mamy pojęcia dlaczego tak chodzi!!!!!!
Byłem pewny że to świece żarowe. Na to nie licz. To nie jest stary diesel tylko CDI. Jak jest w dobrym stanie, to żadne świece żarowe przy obecnych temperaturach potrzebne mu nie są. Przy takich objawach najczęstszą przyczyną są nieszczelności układu paliwowego: powietrze w rurkach, cofające się paliwo. Nie pamietam jak jest w W164, ale często niektóre...
Przy takim budżecie to szukaj jakiegoś pojazdu z tanimi częściami zamiennymi. Na pewno stare BMW, ani stary diesel z common railem tanie w obsłudze nie będą...
Tak, to EDC wysyła sygnał do sterownika by ten je załączył a robi to na podstawie odczytu z czujnika temperatury silnika. Na jakiej podstawie stwierdzasz kiedy działają świece? Chyba nie na podstawie kontrolki - to nie stary diesel gdzie kontrolka paliła się tak długo jak grzały świece. Podepnij żarówkę pod świece to będziesz widział kiedy je włącza...
Witam Moj problem z paskiem jest następujący: Miałem straszne ćwierkanie więc wymieniłem pasek,rolkę i napinacz. Wszystko ucichło po przejechaniu 30km usłyszałem straszne klepanie (jak stary diesel)dochodzące z okolicy paska. Jeśli po luźnie pasek na rolce zaczyna falować ale klekot ustępuje. Czy może to być kolo pasowe czy coś innego?
No ten "Z" to był ewenement, bo był gorszy od poprzedniego modelu "Z" zanim się popsuł. Chodziło mi po prostu o pokazanie, że moc odkurzacza absolutnie o niczym nie mówi. To tak jakby się jarać pojemnością silnika samochodu. Kiedyś były auta, które z 1.5l wyciągały 70KM (np taki Fiat 125p) a teraz są takie co z 1.0l ciągną 125KM (EcoBoost) i to nie...
Witam. Mam dwa pytania, Otóż busik na zimnym pali jak strzała na ciepłym chceła aż załapie jak stary diesel bez grzania świec, przewody od turbo, filtry w porządku, druga rzecz czy w tym modelu można wejść w ukryte menu serwisowe ? Pozdrawiam
panowie nie tu szukacie świece żarowe w TDI przy takich temperaturach nie załączają się-to nie jest stary diesel,więc po co tam szukać.należy podłączyć tester i obserwować bloki wartości mierzonych i na tej podstawie szukać usterki.powtarzam moje zdanie na ten temat: uszkodzony nastawnik w pompie wtryskowej lub zmiana softu w ECU. pozdro
Ja proponuję wyizolowanie z tematu - Sirokko 211.xx (benzyna) - Trabant, Wartburg - Sirokko 231.xx (benzyna) - Barkas B1000, Star (sztabówka) - Sirokko 232.xx (diesel) - Robur, IFA L60, Star 244/266 - Sirokko 241.xx-26x.xx (diesel) - Sirokko 291.xx (diesel) Przenośna (zasilnie 230V, 380V lub silnik 2T) - Sirokko OETF xx (diesel) Zasilanie sieciowe Bo...
To specjalna wersja morska tego silnika. Którą pomyliłem z 712. Tak więc cena ewentualnego remontu wyższą. Ale to dobre trwałe silniki. Ma trochę inną konstrukcję. I wymiennik ciepła. Bardzo wątpliwe by właściciel zrodził się na grzebanie w silniku. To stary Diesel lekkie kopcenie na biało to prawie normalna na zimnym. Pisz na PW.
No da się, tyle tylko że będzie to musiał być stary diesel. W starych książkach traktujących na temat mechanizacji w rolnictwie, był poruszany wątek, awaryjnego "napędu" dojarki ursusem - rura ssąca podłaczona do filtra powietrza. Ta standardowa "Alfa -Laval" była przeznaczona do pracy z dwoma aparatami udojowymi - dawała sobie radę. Do trzech i więcej,...
No działać, działa, jednak po jakiejś minucie zaczyna migać kontrolka świec, czyli tak jak było wcześniej na starym kompie. Będą robić rozrząd, to podłączą pod VAGa i zobaczymy co mu jeszcze jest. Zapytam jeszcze, czy silnik odpalony w trybie serwisowym klekocze jak stary diesel? U mnie tak było, teraz chodzi cicho.
Odpalał ale dymu przy tym jak cholera tak by go zalewało albo coś odkąd go sąsiad kupił to coś nie bardzo to chodzi Jeszcze jakaś kombinacja ze świecami żarowymi na krótko ( przycisk od traktora po wciśnięciu grzeje świece ) patrzyliśmy na ten rozrząd i te znaki no ale to nie traktor ani stary diesel
Dzień dobry Panowie, bardzo przepraszam potrzebuję pomocy, pacjent Mercedes Benz w124, silnik m111 2.0 benzyna 1993 rok problem z nim taki, że po odpaleniu ciężko pracuje, szarpie silnikiem niby to jakiś stary diesel na 3 cylindry a 4 nie działa, pokazuje 10 tys. obrotów na biegu jałowym cały czas... Co było zrobione: 1 regeneracja wiązki silnika, 2...
To że kontrolka świeć świeci sekundę nie oznacza że świece grzeją tyle samo. To nie stary diesel żeby kontrolka była podłączona do przekaźnika. Zapnij żarówkę pod przewód od świecy. Włącz zapłon i zobacz czy czasem nie będzie się ona paliła dłużej niż kontrolka od świec.
Hmm star nie miał diesla? Jak terenowy to Stara bierz spokojnie. Toporna maszyna. Tylko to ogrzewanie... Ale uszczelniasz kabinę dajesz webasto i jedziesz w koszulce :lol:
Witam. Po wymianie uszczelnień pompy wtryskowej samochód zapala bez problemu. Tylko problem jest taki, że od razu wkręca się na bardzo wysokie obroty. Kąt wyprzedzenia wtrysku nie był ustawiony czujnikiem zegarowym. Nie wiem czy coś zostało źle poskładane czy to kwestia jakichś regulacji. Silnik to stary diesel koncernu vw/audi 1.6 54km
>załoć mu przelot do tłumika końcowego , lub środkowego (będzie >cichszy) , a filtr powietrza zostaw w spokoju bo to naprawde nie pomoże >a może zaszkodzić. no akurat w golfie TD nawet jak wywali calkiem ostatnio tlumik to na brzmieniu niewiele zyska! troche wiecej "basu" ostac mozna jesli calkowicie wywali sie srodowu tlumik. zakladajac stozek bezposrednio...
Zawiozłem do gaziarza, wymienił listwę na nową i chodzi jak złoto. Także podsumowując cały wątek, chyba LPG było od początku winne :) padła listwa - głośno chodziła, klepała jak stary diesel, sama już od włączenia stacyjki- przez włączona funkcję podgrzewania wtrysków i może to ją szybciej zużyło. Plus jest taki, że silnik jest odpicowany, więc liczę,...
Co do transformatorowego to silnik starej ciezarowki lyka bez problemow. Znajomy kiedys do jelcza kupowal po 1 zl za litr i mowil ze jedyna roznica to wieksze kopcenie. Co do osobowego to stary diesel pewnie pojdzie jak na opale, nowszy nie bardzo. Z olejem z frytek moze byc problem dokladnego filtrowania, common raile sa na to bardzo wrazliwe. Ale...
Hehe z tym pływadłem za grubą kasę, to tak nieraz jest, że na kupno jest a na resztę już nie. Ale nie w tym wypadku, bo klient zapłaci i tak sporo. Nie mogę zrobić tak, że domestic będzie ładowany tylko z zasilacza jak łódź będzie przy brzegu, bo klient popłynie na wodę z butelką, radio zgaśnie a butelka jeszcze się nie skończy i niepotrzebne nerwy...
Polak to najlepiej uczy się na własnych błędach. Kiedyś zwróciłem uwagę małolatowi, który jak to określił ,,sprawdza czy jest ładowanie" odłączając klemę i gazując auto to mnie wyśmiał, bo on to już nie raz robił i nic się nie stało. Na szczęście tego gościa to był stary diesel C15.
Dobrze myślisz jeśli nie działają świece żarowe lub ich układ sterowania nie jest sprawny to stary diesel ma utrudniony start na zimnym silniku . Podjedź do elektryka i niech sprawdzi czy dochodzi do nich prąd później sprawdzenie świeć jeśli prąd jest . Jeśli prądu niema to szukamy usterki w sterowaniu świec bezpiecznik , przekaźnik lub moduł .
Od pół roku posiadam ten samochodzik od pewnego czasu podczas odpalania silnika zaczął klekotać jak stary diesel. Objaw ten występuje sporadycznie i nie zależnie od tego czy silnik jest ciepły czy nie jednakże nasila się. Dla uściślenia dodam iż zaczął on występować po założeniu instalacji gazowej.
W ten sposób możemy gadać i gadać. Czujnik może być dobry a komputer widzieć -40°C ponieważ kabelek będzie dziabnięty. Weź jedź na porządną diagnostykę, raz miałem SC z zapchaną rurką idącą do MAP, auto kopciło lepiej niż rozjechany stary diesel.
Audi 80 b4 92r automat abk 115km. Koledzy mam problem z autem tego typu. Auto dobrze pali ale nierówno chodzi na benzynie, na wolnych obrotach, po dodaniu gazu i szybkim odpuszczeniu potrafi nawet zgasnąć Kopci jak stary diesel i dużo pali benzyny. Auto jest zagazowane, ale po wypięciu wtyczki od przepływomierza problem znika, czy można tak jeździć...
Gasnąć od tego nie powinien, falować w sumie też nie. Jeśli zawór będzie się zacierał silnik będzie zmieniał odgłos pracy. Będzie albo bardzo miekki, albo będzie pracował twardo "klekotał jak stary diesel na zimno". Moga przy tym być ubytki mocy i kopcenie na jasny kolor, szczególnie przy zbyt późnym zapłonie.
Nic nie przerabiałem. Z ciekawości "podałem" ON zamiast benzyny i śmiga. Jedyny minus to, że przez kilka pierwszych sekund pracy trochę dymi (jak stary diesel) ale później jest wszystko ok. I chyba nawet lepiej grzeje niż na benzynie. Od ponad roku pracuje na ON i nie było żadnych problemów. A wracając do naprawy... Od czego musiałbym zacząć???
Witam! Posiadam Nissana P10 Diesel rocznik 91 Prawdopodobnie mam do wymiany świece żarowe, tak powiedział mechanik przez telefon, a problem jest taki - auto nie chce odpalić, dziś sprawdziłem akumulator i jest ok. Do dziś auto odpalało, trochę głośno ten silnik chodził jak to stary diesel. Proszę o poradę, jak mam sprawdzić te świece lub może jest inna...
Mój komputer mógłby tylko musiałbym mieć takie przepływomierze, mój drugi samochód to stary diesel wiec jak by było zainteresowanie to mógłbym przystosować program swojego komputerka do takich czujników. Mój komputerek jest już w fazie testów i dokańczania programu. Niedługo będzie dostępny na allegro w 2 wersjach :) Zainteresowani niech pytają na mail...
chyba juz znam przyczynę, 3 dni temu zaczął strasznie kopcic na szaro i to nie zalezynie czy ciepły czy zimny dosłownie jak stary diesel i bierze bardzo duzo oleju, wiec pewnie siadły pierścienie. podejrzewałem jeszcze uszczelke pod głowica, ale łatwo pali nie ma z tym problemów wiec odpada raczej albo jeszcze uszczelniacze zaworów.
SPV znajduje się na pompie wtryskowej duży na górze, TCV na dole. Napisz konkretnie co się dzieje, czy rozrusznik kręci mocno i szybko, czy powoli. Jak auto odpali to czy bardzo klekocze tak jak bardzo stary diesel, bo jeżeli tak jest to pewnie połączenie elektryczne z TCV lub sam TCV padł. Czy pompa od spodu się nie poci, nie leje się olej, jest mokro....
Rocznik 1990 gaźnik, a gaźnik 2E-E Dodano po 19 Silnik czasami prawie odpala (raz na kilkanaście zakręceń) pali wtedy jak by chiał a nie mógł i kopci jak stary diesel.
hehe mam renówkę i powiem tak : Nic mi się nie psuje z elektryki bo to stary diesel (96) , który to co miał najważniejsze czyli sterownik świec, już dawno miał wymienione na zwykły czasowy przekaźnik od lublina. Ponieważ uważam ze vw- sie bardziej nadają to polecam coś takiego właśnie lub opla sporo zależy od budżetu a o tym nic autor nie napisał.
Proszę nie żartuj, że benzyna jest lepsza na trase... Co z tego, że wyższy v-max? BMW raptem kilka razy udało mi się rozpedzić do 230km/h Co z tego, że benzyniak pojedzie więcej paląc o wiele więcej? Na trasę diesel jest o wiele lepszym wyborem od benzyny, wystarczy spojrzeć na przebiegi jakie wykręcają diesle. Znam zalety benzyny, diesel ma zazwyczaj...
Ano nie tak do końca, pierwszym filmikiem udowodniłeś, że nie potrafisz się posługiwać multimetrem. Pytanie takie mam, pierwszy film to kręcony w Matizie, tak? Bo prócz tego, że widać jakieś wskazania i zaciśniętego Morse'a na klemie to ja nic nie widzę. Jeżeli w Matizie, to Ty chłopie się szykuj na remont silnika, toż to już gorzej chodzi, niż zarżnięty...
Witam Problem pojawił się w ten sposób podczas jazdy auto dwa razy szarpnęło wcisnelem sprzęgło żeby zredukować auto zgasło po odpaleniu chodzi jak stary diesel buja silnikiem stuka a czasami piszczy jak by miał się zaraz zatrzeć rozrząd sprawdziłem ok ściągnąłem miskę jest trochę metalicznych opiłków miska czyszczona była 10 tys km temu trochę brak...
Trochę się podepnę bo mam bardzo podobny problem jak kolega. Podpiąłem się pod komputer i nie podaje w ogóle wartości wtrysku pilotującego. Czy tak ma być? Czy przez to właśnie auto(Fiat Bravo 1.9 JTD 100km CF3) chodzi głośno jak stary diesel? Co w tej sytuacji mam zrobić jeżeli jest coś nie halo? http://www.iv.pl/images/3417658833105933...
1. Oglądałem wałek rozrządu. Tam są takie krzywki co do których wiem, że sterują pracą zaworów. Jedna z tych krzywek jest brzydka tzn. ma takie zadziory na krawędziach. Czasem - nie zawsze, ale czasem silnik wydaje taki dźwięk, trochę jak stary diesel - typowe klek, klek, klek. Pojawia się taki dźwięk szczególnie często zaraz po zapaleniu silnika lub...
posypał mi sie rozrzad wszystko naprawione wymienione na nowe auto pali i jezdzi tylko niema mocy jedzie jak stary diesel bez turbiny dopiero 3500 obrotow jest troche lepiej ale itak to nie to co przed awaria podcisnienia ok zadnych bledow na kompie turbina dmucha przeplywki dobre juz niewiem co robic.
stary agregat diesel stary podnośnik junkers stary
usterka uziemienia bateria kuchenna pisanie programu sterowania
bosch wll2428sp przetwornica 5dv00829000
Najlepszy program diagnostyczny do Audi A8 – ODIS, VCDS, OBDeleven, VAS 6154A, SFD Nissan Qashqai J11 P0138 – błąd po wymianie sondy, dolot szczelny, tłumik sprawny