czy układ zacisków przyłączeniowych w twoim regulatorze jest taki jak RE2 ,jeżeli tak to zasilanie 230v zaciski 0-8, F-7 , czujnik temperatury zaciski 1,2(czym dysponujesz pt100 czy termopara ?)podłączenie obciążenia odpowiednio 14,16-F ,10,13-obciążenie drugi koniec tegoż do 0.jeżeli użądzenie jest sprawne powinno działać
Prawdopodobnie pochodzi od "elektrycznej poduszki". Tak do niej i fakt z PRL (trzy odczepy od poduszki i dwa od strony sieci 230V), a reszta na foto :D https://obrazki.elektroda.pl/6259229700_... https://obrazki.elektroda.pl/2216097400_...
Stary regulator 4 czy 5-cio przewodowy?
Jest układ zastępczy, opracowalem, ale jak te regulatory tak poszły w dół to nie ma sensu go robić. Stary regulator też się da naprawić
Tak samo jak w przypadku zwykłego skutera. Do sprawdzenia ciągłość dwóch przewodów od statora do regulatora, jak również sprawdzić czy na pewno stary regulator jest uszkodzony i czy nowy ma poprawny pinout lub nie jest chińskim trojanem.
Tak ta wolna kostka 6-pinowa(z jednym pinem wolnym) to najprawdopodobniej od wyświetlacza biegów. Masy może stary regulator?? był w podobnej obudowie ?? Masz miernik? "przedzwoń" regulator przykładając jedną sondę do obudowy, a drugą przeleć po pinach i może (bo nie we wszystkich była masa na obudowie) zobaczysz na którym jest masa.. Myślę, że to może...
Alternator mógł paść w związku z zerwaną masą. Masz zdaje się stary regulator, to go wstaw i sprawdź.
stary regulator z traktora wyrzucić Tak, ale przewód kontrolki idzie z niego jak była prądnica ,także sprawdz który to i go wykorzystaj. Reszte zaizoluj.
Twój stary regulator byłbezprzewodowy, a ten nowy jest przewodowy - musisz mieć położony przewód elektryczny 3-żyłowy żeby go podłączyć. Stary wymontowujesz z kotła (jego bazę) i podłączasz nowy według instrukcji do złącz 7-8-9.
Tak.P
Podstawiłem chiński regulator GAVR-15A, agregat wystartował i działa bez problemów. Nie był co prawda obciążany na maksimum, ale obciążenie w postaci silnika 5kW nie zrobiło na nim wrażenia. Na razie zatem zostaje tak jak jest. Jak będzie coś się działo, będę szukał innego. Póki co właściciel jest zadowolony, a ja zamykam temat.
Powiem tak - w oryginale włącznik raczej nie ma styku z wyprowadzeniami ścieżki oporowej (2 skrajne wyprowadzenia) ani z wyprowadzeniami ślizgacza (środkowe wyprowadzenie). Rozrysuj schemat tego ustrojstwa (raczej łatwa sprawa - układ jest prosty) to będzie wiadomo co i jak. Nowy potencjometr ma taką samą rezystancję i charakterystykę co stary?
Witam, proponuję wygoglować sobie układ ładowania sześcio diodowy bo taki jest u ciebie najprawdopodobniej zamontowany. Prześledź schemat a dasz radę, ale przed dalszymi pomiarami wymień regulator napięcia szkoda jak piszesz akumulatorów. W sklepie powiedzą ci jaki masz układ zamontowany, sześcio czy dziewięcio diodowy, jak pokarzesz stary regulator.
mam problem z podłączeniem regulatora napiecia w jawie z prądnicą 6V 75W stary regulator był mechaniczny i sie rozleciał kupiłem nowy elektroniczny i nie mam pojecia jak go podłączyć ponieważ na nim są inne oznaczenia w starym byłu kolejno oznaczenia " D, M, B " a w nowym jest " szcz, +6V, wzb " prosze o pomoc bo nie chce spalic tego regulatora o ile...
No właśnie z takim , że zapalała się kontrolka braku ładowania na desce i resetował sie zegarek . Pomyślałem , że regulator zapewne , a akurat miałem ,to go podstawiłem na szybkiego . Po pół godziny jazdy , kontrolka znowu zaświeciła . Zamontowałem poprzedni stary regulator i nowy wirnik - kilka m-cy już pomyka . Co do zegarka , to widocznie duże skoki...
To zdjęcie które dołączyłem jest podłączony stary regulator tak jak pisałem wyżej. I to już kupę lat mi dziala. A teraz chciałem założyć bezprzewodowy salus i w to miejsce gdzie jest stary to nie załącza pieca.
Nowy regulator jest analogowy podłącz do listwy 3 4 5 tam gdzie masz mostek usuń, stary był eBus.
Masz tam prądnice taką jak w starym Żuku dlatego jest plus na masę.Co to jest to Gl 200?:D.Wywal prądnice załóż altka podepnij akku minusem do masy i możesz sobie eksperymentować.Pozdro WP.
Wystarczy przemagnesować prądnicę tak, aby na masie był minus i użyć odpowiedni regulator do Twojego układu połączeń prądnicy. Przydałby się schemat oryginalny, to powiem jakie zmiany musisz wprowadzić.
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
To jest stary radziecki regulator napięcia z lat 70 tu masz link do tego [url=http://e-goods.biz.ua/ru/viewproduc...
A masz stary regulator? jakiej był firmy stary a jakiej jest ten nowy? mogą byc zamienione piny w kostce bo niektóre tak miały ponieważ pasowały ale nie były do forda i źle działają. Jak odłączysz kostkę 3 pinową i odpalisz auto to powinno pokazywać sztywno ok 13,8V (wówczas komputer nie ingeruje w działanie).
Opis który zamieściłeś do wglądu jest prawidłowy.Spróbój podłaczyć bez tego dziwnego jak opisujesz kondensatora i wtedy sprawdż.
Witam. To schemat połączeń do tego generatora, o ktorym pisałem. pozdrawiam janhen
Zle zdjecia sie wczytały zdjecie 1 nowy regulator zdjecie 2 wiązka zdęcie 3 stary regulator
Tak też zrobiłem kupiłem nowe szczotki stare rozwiertalem i założyłem do nowego alternatora stary regulator 2 pinowy ;) i śmiga ale mam znów inny problem w innym temacie ;/
D+ - 15 DF - 67 D- - masa
stary regulator, który wykończył akumulatory.Regulator hybrydowy wiatrowo - fotowoltaiczny Wind&Solar WWS06-24 600W. Wykończył, czy po prostu aku się zużył? Jaki to był akumulator? Co do kontrolera to muszą pracować równolegle na jeden akumulator. Wstawienie wiatrowego "po drodze" z paneli nie wchodzi w grę. Co prawda ten kontroler działa jak duży...
Prawdopodobnie w układzie jest stary regulator (nie 4-kwadrantowy). Proszę podać typ regulatora.
RG15C jest na 12,5A a u ciebie powinien być na 11A. Dodano po 4 To zostaje kupic komplet od C330 wyjdzie taniej, a stary regulator co mu dolega?
Każdym regulatorem dwukierunkowym do silnika bezszczotkowego o prądzie równym lub większym niż stary.
Kolego odłączenie akumulatora na pracującym silniku, jest niedopuszczalne. Mogłeś uszkodzić diody albo regulator. Stary alternator mogłeś sprawdzić odłączając od niego przewód "+" na noc, czy tam na ile mogłeś.
A masz stary regulator? Są na nim oznaczenia typu? Wystarczy poszukać taki sam. Poza tym mierzyłeś napięcie ładowania na akumulatorze (miernik ustawiasz na prąd stały 20V)? Na szczęście mam stary regulator. Tak, mierzyłem napięcie na akumulatorze.
Załóż stary regulator i się przekonasz co kupiłeś.
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
ok, na krótko zasiliłem z gniazdka regulator i działa (w sensie świeci), gdzie mam podpiąć te dwa przewody, które wystają ze ściany a były podpięte pod stary regulator ?
Mostek nie ma znaczenia a regulator włóż stary one się nie psują.P
Moim zdaniem najprościej to: - przykręcić alternator do błoku silnika w taki sposób aby był oddzielony/odseparowany elektrycznie od niego i wtedy łączysz taśmą/kablem (odpowiedniej srednicy - znaczy sie grubym :) ) wyjście alternatora (+) z masą pojazdu a obudowę alternatora (-) z instalacją elektryczną (kablem idącym do akumulatora bo stary regulator...
witam wszystkich potrzebuje zastąpić stary regulator odśrodkowy(stabilizacja obrotów) w robionym agregacie prądotwórczym na bazie silnika fiat126p. w grę wchodzi regulator elektroniczny typu P,jednakrze potrzebuje jakieś parametry dynamiczne tego silnika :model matematyczny(transmitancja),ewentualnie wykres odpowiedzi obrotów na wymuszenie skokowe...
Stary regulator od strony elementow
350 jest jasny a 370 jest czarny i ma możliwość sterowania programami czasowymi na cyrkulację CWU. A jaki to był ten stary regulator Vaillant?
To załóż z powrotem stary regulator, weź jakiś woltomierz i sprawdź napięcie w instalacji - przed odpaleniem silnika - oraz po odpaleniu, przy dodawaniu gazu. :D
Podłączasz w ten sposób: WZB DF -> W (rosyjska litera SZ) masa B- -> M D+ -> B3 54 - nigdzie nie podłączasz Ten regulator RA2/12V PAL jest od Jawy 350 i on nie ma wyjścia na kontrolkę ładowania, potrzebny jest dodatkowy przekaźnik, którego cewka powinna być zasilana z środkowego połączenia trzech uzwojeń alternatora. Takiego styku w Twoim alternatorze...
Aktualnie można kupić nowy regulator na styki 7-8-9 CalorMatic 332 i to jest chyba ostatni regulator Vaillanta właśnie na 7-8-9 aqle biorąc pod uwagę, że kosztuje ok. 350zł i krok temperatury ma co o,5 stopnia to dla mnie bez sensu. Do swojego Vaillanta podłączyłem bezprzewodowego Salusa RT510RF z krokiem co 0,1 i u mnie sprawdza się lepiej niż oryginał...
Witam po dłuższym czasie. Nowe spostrzeżenia dotyczące regulatorów MPPT Chińskiej produkcji. Odradzam kupowanie jak i instalowanie tego typu regulatorów. Dlaczego ?? No właśnie przekonałem się na własnej skórze o marności tego wynalazku, szuka nie wiadomo czego ( parametrów maksymalnego wykorzystania panelu) , stary regulator ogarniał to samo a nawet...
Czerwony i zółty do silnika. Ominiesz w ten sposób nożny regulator obrotów.
Na pewno ETZ? a nie MZ? bo stary to masz regulator na prądnice a nie alternator.
Bez obciążenia wystarcza. Ale sądzę, że stary regulator był dobry.
W tytule autor podał "Tybox 117" Wiem. Pytanie było o stary.
Kolego skoro napięcie masz za wysokie to albo masz stary zepsuty akumulator albo zepsuty regulator który się pali z braku akumulatora.
Regulator od Stara czy Kamaza będzie działał jak zawór bezpieczeństwa tzn. upuszcza nadmiar ciśnienia. Nie sądzę aby regulował na wyjściu tj. w regulatorach z odwadniaczem.
Sytuacja wyjaśniła się. Szlifierka ma takie zabezpieczenie, że nie wystartuje, jeśli podłączamy ją do sieci, z wciśniętym wyłącznikiem. Najpierw wtyczka, potem wyłącznik. Wtedy śmiga. Dziękuję wszystkim za pomoc. Stary regulator był jednak uszkodzony.
dlaczego nie spróbowałeś reanimować stary regulator, Regulator po stronie wtórnej jest "zdrowszy" dla trafa.Stąd nasza sugestia żeby przy okazji tej usterki zmienić trochę układ prostownika.
witam , tez mam problem z instalacja a dokladnie z ladowaniem .do regulatora dochodzi 12V na srodkowy zacisk i koniec .co dalej? Przy montarzu alternatora z poloneza to stary regulator prądnicy odłączasz, a przewody łączysz parami (jak to spójż w schemat)
Jest to stary regulator i było widać tylko7.
Zwyczajnie dwie cewki- dwie diody, bo tam zdaje się żadnego ,,regulatora selenowego" :D nie było, tylko prostownik jak widać selenowy pełnookresowy + regulator mechaniczny (przekaźnikowy) napięcia. Poszukać regulatora 6 woltowego do alternatora dwucewkowego (jakis skuter, etc) i usunąć zarówno stary regulator oznaczony jako ,,koło na górze schematu",...
Zrobione 40km i na razie ok . Bez odbiorników na ciepłym silniku i altku ładowanie 14,2 mierzone na słupkach akumulatora. Stary regulator z pierwszego montażu zregeneruję i będzie na zapas.
To bardzo stara konstrukcja, Euroster 1500, tak stary że instrukcja jest wyłącznie w formie skanu.
Witam. Czy ktoś zna kod do sterownika plum ecomax r3 czarna obudowa z 2019 z kotła cichewicz lub buderus. Nr programu v 02.30.19.e1. Kod który znalazłem szukając kombinacji to 0078 menu palniki i opcją wyłączenia fuzzy logic. Kod do menu serwisowego to 0910. Podgląd ustawień serwisowych to 1111
Tak jak Ci doradzono będzie dobrze. Czyli wywalasz stary alternator i regulator; do wsuwki potrójnej, dzie dołączony jest przewód żółty regulatora i czarny diod wzbudzenia dołączasz przewód, który prowadzi do lampki kontrolnej ładowania. Żarówka minimum 4W. Czerwony przewód do zacisku + rozrusznika z tym, że ze zdjęcia wynika, że jakiś cienki ten przewodzik...
Obawiam się że ten wał jest utwardzany i narzynką go nie nagwintujesz. Jaki był rozmiar uszkodzonego gwintu? Wydaje mi się,że nie jest tam utwardzana powierzchnia. Zmierzyłem średnice wewnętrzna nakrętki tego regulatora obrotów (mam nowy regulator obrotów) suwmiarką i wyszło mi 28.2mm. Dodatkowo znalazłem w częściach stary regulator obrotów, oraz ta...
Masz coś nie tak z tym regulatorem fazowym, albo złe elementy podrzuciłeś albo go uszkodziłeś. Ja miałem podobnie i się okazało że jeden z kondensatorów był uwalony po mimo tego że wszystkie elementy regulatora były wymienione.
Regulator stary tylko mostek z diodami nowy
Wszystkie 3 sztuki to programatory ON-OFF, radiowe. Pracują tak samo. Bez znaczenia
Do kontrolki puściłeś nowy przewód? Stary regulator wywaliłeś?
Wypalanie nie jest wcale tak skomplikowane jak Ci się wydaje, mój stary regulator to 2 kroki pierwszy to T1 w określonym czasie narastania drugi pełna moc do T2 i przetrzymanie i koniec. Oczywiście można proces rozszerzać ale dlatego chciałbym coś bardziej rozbudowanego, ale podstawowy wypał od lat się nie zmienił.
Czy dobrze rozumiem że miałeś tylko CM350f? Czy miałeś CM350f i jeszcze do tego jakieś zdalne sterowanie? Być może mylisz pojęcia, skoro zaginą "sterownik z wyświetlaczem" a została tylko "baza" w kotle to znaczy że raczej nie miałeś dodatkowego sterowania tylko sam CM350f. On składał się z kompletu 2 elementów: baza montowana w kotle (z podłużnym przyciskiem...
Alternator jest rosyjski. G222. Sześciodiodowy. Wstawiłem stary regulator. 13V. Za kilka dni ma przyść nówka.
Prądnica jes napewno sprawna. Poniewaz jak podłanczam stary regulator mechaniczny na krutko i wszystko działa.
Witam. Zabawa już lata temu była ale ja zastosowałem zwykły tani ściemniacz z marketu budowlanego. Zastanawia mnie czy można by zastosować stary regulator obrotów z wiertarki. Może ktoś się wypowie. Będzie na przyszłość. Pozdrawiam. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia życzę.
potrzebuje pomocy przy wykonaniu regulatora napięcia do mojej Yamaszki mam stary regulator niestety jest uszkodzony, nie prostuje napięcia wytwarzanego przez cewki, przez co pali zarówki, Jest to instalacja 12V załączam schemat tego regulatora, najchętniej poprosił bym o listę tych części i ich parametry mogę rozdłubać stary regulator mam ich kilka...
Wywal stary regulator .M8 plus do rozrusznika na zasilanie, M6 masa, M5 obrotomierz, M4 minus kontrolki ładowania , powodzenia
Mam stary regulator to jutro zrobię zdjęcie. Niestety nie zrobiłem zdjęcia modelu alternatora. A jakie to ma znaczenie czy PD czy nie? Bo nie wiem..
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie na D+ regulatora.
Wracam z aktualizacją tematu :) Szukałem regulatora o numerze 8007537, znalazłem informację, że faktycznie ten nie jest już dostępny, ale jest inna wersja (nie wiem, czy nowsza, generalnie widnieje też w tej wyszukiwarce części Amica), o numerze 8001585. Oba regulatory są zamienne, według sklepu, więc ten zamówiłem. Wygląda prawie jak stary regulator,...
Ten żółty łączysz tak jak mówi mechanik. Przewód czerwony dołączasz do konektora w alternatorze. Usuń stary regulator od prądnicy. Wszystkie wolne przewody po odłączeniu prądnicy i regulatora izolujesz lub usuwasz.
W piecu stary regulator wypnij. Do złącza J3(oznaczenie R i +) podepnij dwa przewody niebieski i brązowy. Te same przewody podepnij do Salusa, wyjście COM i NO.
Albo dolutowac 3 diody i zalozyc polski i tani regulator lub poszukac stary regulator mechaniczny i bedzie chodzic.Tylko jak to bedzie wygladac.
Ok dzięki. Wstawiłem stary regulator i kupiłem żarówki 45W na których widniała Cena 5.000 są z bodajże 1995 i jak na razie działa. :D
Niewykluczone . Można założyć stary regulator i sprawdzić czy jeszcze działa . Co zostało ze sobą zwarte ? Jeśli plusowy alternatora to sprawdziłbym skrzynkę bezpieczników czy główny rozdzielacz przy plusie akumulatora . Bywają bezpieczniki w obwodzie alternatora .
Witam Dokładnie nie pamiętam bo to dość stary regulator ale w instrukcji którą kolega posiada jest to opisane. Pozdrawiam
Alternator oraz regulator napięcia taki jak na załączonych fotkach. Wszystko podłączałem pod stary regulator napięcia , który był podłączony pod prądnice.
Wielkie dzięki stary....
Stary regulator zasila się linią, którą steruje. Nie zwiera całościowo tych przewodów. Do tego nowego powinieneś podłączyć zasilanie oddzielnie i sterowanie oddzielnie. Potrzebujesz wykorzystać min. 3 żyły. Co to za model kotła gazowego?
(at)zaz13 mam stary i nowy regulator i na obu tak samo wszystko działa prócz ładowania
Wykonana nowa wiązka 3 kabli bezpośrednio podciągniętych do regulatora przy kierownicy z statora. Poprzednie okablowanie ze statora pozostawione. Użyte zostały przewody "G" zielony dla podpięcia do masy impulsatora. Oraz "W" biały kabel do którego podpiąłem od str kierownicy plus po stacyjce a od str silnika wpiąłem się kablem Czarno Czerwonym o ile...
Przecież to prosty alternator jeżeli regulator zmieniłeś /chociaż stary na pewno dobry/ i nie ma zwarcia międzyzwojowego stojana to są słabe główne diody tam nic więcej nie ma.P
pobór prądu ok. 0.4A. Odbiera tor audio. Przy jakim napięciu ? Moc sumaryczna by się przydała. Co do kosztów ... panel PV + regulator mppt (tracer stara seria RN) + akumulator ... jak dobrze poszukasz to 1000pln
Jeżeli rzeczywiście stary regulator jest spalony to z prądnicy na pewno też wiele nie zostało więc koszty są zbyt duże. Poszukaj alternatora i sprawa załatwiona.P
Dziurawa membrana regulatora to skutek. Przyczyna to stara, zwietrzała benzyna.
Nie badam tych dwóch regulacji pod kątem, która lepsza a która gorsza, tylko potrzebuję do zmiany sposobu regulacji temperatury w pewnym urządzeniu grzewczym. Na dzień dzisiejszy jest stary regulator bimetalowy. Nie trzeba regulatora PIDani nawet P. Dając fazowy w zasadzie cały czas coś płynie. Ale macie rację i na dłuższą metę lepszy będzie grupowy
Nie no ładowania nie ma. https://filmy.elektroda.pl/48_1690402057... Krótki film który opisuje cała sytuacje. https://obrazki.elektroda.pl/5322921600_... Stary regulator, czarny przewód zapewne GND jest połączony z zielonym kondensatorem, to jest jakiś pull up ? Co udało się ustalić, to napięcie na cewkach zostało sprawdzone żarówką...
Już wszystko wiadome.Przez przypadek wlałem sobie mieszanke zamiast paliwa i stad to kopcenie.Teraz na świeżym paliwie nie ma kopcenia.Tylko dziwnie teraz jest ze światłami.Świeca tylko po dodawaniu gazu.Prad na ładowania aku przy max obrotach 60-70 V..Spróbuje podłączyć stary regulator napięcia.Może on coś świruje.Żarówek nie pali
W instrukcji, którą znalazłem na szybko, jest na stronie 6 opisane, że są dwie zworki. JP3 z pinami XBA i JP4 z pinami FECD. Ale może znalazłem akurat jakiś stary opis.
Witam. Robiłem regulator obrorów do silnika 24V od wycieraczki samochodowej. Dokładnie miałem ten sam problem. Układ który robiłem był zasilany z sieci 230V porzez transformator. Płynną regulację uzyskałem montując stary regulator obrotów silnika od odkurzacza po stronie pierwotnej transformatora. Pozdrawiam.
stary regulator 1-N 2-L 2-3 mostek 4 wyjście nowy regulator 3-N 4-L 4-1 mostek 2 wyjscie łączysz kabele z 1 pod 3, 2 na 4, mostek i wyjście z 4 starego na 2 nowego.
Piszesz p20 c ale u mnie jest p20 i tak jakby małe m ale ne jestem pewien bo zardzewiałe są te wytłoczenia a stary regulator mam właśnie rg15c
Jak na razie po wymianie regulator wszystko działa prawidłowo- dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu. Stary regulator jest nierozbieralny, nie da się go już naprawić.
Samochód odebrany od mechanika. Założył stary regulator ciśnienia i wykasował błąd. Jak na razie wszystko jest dobrze. Zobaczymy na jak długo.
Raczej zmieniony regulator podwyższył tylko napięcie usterka pozostała chodzi o to że stary regulator był 14V a nowy pewnie 14.5V więc różnica pozostała taka sama. Słabe diody prostownika.P
stary regulator napiecia stary regulator wentylacji regulator napięcia stary
kosztorysy elektryczne termostat danfoss parametry aparat zacina telefon
vestel 17mb185 lodówka sterowanie
Jump starter A37 MAX nie uruchamia Jeepa Wranglera - przyczyny i rozwiązania Zamienniki tranzystora TY30N50E: SIHG30N50E, FQA30N50 i inne