Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
poradnik: http://motokirc.pl/elektryka-f28/sprawdz... ,inny model ...zasada ta sama
Masz uszkodzoną cewkę zasilającą CDI, czy szukasz kompletnego zapłonu? Z samą cewką ciężka sprawa, wątpię aby ktoś produkował zamienniki, więc pozostaje przezwojenie (kilka tysięcy zwojów cienkim drutem). Kompletne zestawy zapłonu są produkowane przez VAPE ale do modeli chłodzonych powietrzem, ale cena może przewyższać wartość motocykla. Jeżeli nie...
W tym statorze jest 12 cewek - o ile dobrze mi się otworzyła strona podana przez autora tematu. W takim przypadku wydajność powinna być wystarczająca biorąc pod uwagę, że identyczne statorY 12cewkowe występują w wersji trójfazowej 3x4 cewki. Więc możnaby było ten stator tak przerobić na zestaw 3x4 i użyć standardowego regulatora 3fazowego np. z ATV....
Przy kostce napięcia nie sprawdzałem bo nie mam jak tam dojść miernikiem, rozbiorę tą kostkę i pozakładam same nasuwki wtedy może uda mi się coś pomierzyć. Instalacji oryginalnej juz nie ma, polutowałem taką na krótko z tego schematu który jest w załączniku, tylko nawet bez stacyjki, masę pociągnąłem z (-) do silnika przy rozruszniku i z (-) na ramę...
Czy jest zalany żywicą. i zadzwoń tutaj. https://www.cylindry.pl/barossa-cheetah-... Zobacz jeszcze tutaj może podpasuje. http://www.skuteryostrow.pl/index.php?s=...
Nie wiem jak jest zbudowany stator iskrownika-nie mogę namierzyć żadnego schematu z 6 kablami na wyjściu ,bo bym sobie dał radę .
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Tutaj masz cały komplet :http://allegro.pl/bezstykowy-zaplon-cdi...
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Świece mam nową, cały stator razem z iskrownikiem mam nowy, do zapłonu nie zaglądałem bo jak był na chodzie to wszystko śmigało a stator przykręcilem do starej podstawy więc zapłon nie powinien się przestawic, kabel WN jest dobry i nie ma przebicia
Sprawdź luzy zaworowe. Jak wyżej kolega radzi, jeszcze może być: stator iskrownik. Ja tak miałem jak silnik się zagrzał to gasł, lub przejechał od 1do 3km , w zależności od temperatury otoczenia i gasł, po odczekaniu paru minut jechał dalej. Robiło się przebicie jak się zagrzał , głupiał moduł i nie było iskry.
Proszę Pana a cewkę/stator/iskrownik (różne nazewnictwo) podmień i sprawdź czy to rozwiąże problem zamiast pruć elektryke i szukać dziury w całym. Moja praktyka pokazała, że to najczęściej daje o sobie znać.
a czy takie koło i stator bedzie dobry ? http://allegro.pl/stator-stojan-iskrowni...
Witam chciałbym się was spytać czy jak założę sportowy iskrownik (zapłon) przystosowany do mojego Loncina to czy będzie miał odcięcie? Proszę o poradę! z góry dzięki. Oto link sportowego zapłonu: sprzedajemy.pl/stator-iskrownik... Sory że w tym temacie, ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego.
Witam Znalazłem na allegro strator z 11 cewkami zastanawiam się czy nie będezie bardziej wydajniejszy ? http://allegro.pl/stator-iskrownik-gy6-4... Dodano po 20 Albo taki ten ma jeszcze więcej Dodano po 1 http://allegro.pl/stator-152qmi-157qmj-g...
Czy ten iskrownik by pasował ? https://allegro.pl/oferta/iskrownik-stat...
Witam , a taki oscyloskop jak ten Mini oscyloskop cyfrowy DSO150 jyetech DSO Shell http://allegro.pl/mini-oscyloskop-cyfrow... Może być ? A iskrownik mam taki myślę że to jest AC DCI http://allegro.pl/stator-iskrownik-kingw... Bo na tą chwilę quad nadal nie działa znalazłem...
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Sprawę udało się rozwiązać, otóż muszę zakupić inny stator/iskrownik wraz z magneto aby mieć minimum dwie cewki zasilania a jako przetwornicę wykorzystałem zwykłą ładowarkę od laptopa która na wyjściu daje mi stabilne 12.4 V i (rzekomo, bo jeszcze nie mam jak sprawdzić) 5 Amper. Wejście to 100-240V 1.2 A ale na jałowym już zaczyna działać :) Dziękuję...
Witam. Jak działa zapłon w tgb acros. Można go znaleźć na allegro pod tytułem STATOR ISKROWNIK MAGNETO TGB AKROS ACROS LASER 50 Kupiłem taki na allegro z zamiarem zaaplikowaniem go do swojej katany, tylko wystąpił jeden problem na magnecie nie ma wybrzuszenia które daje znak impulsatorowi który daje impuls do cewki. No i nie wiem jak to wszystko działa...
Witam. Należy jeszcze sprawdzić fajkę świecy , może jest przerwa lub w jej obwodzie , a na drugim miejscu podejrzewałbym iskrownik-stator.
Witam posiadam skuter bajaj i mam takie pytanie uszkodzony iskrownik-cewka na statorze da się przerobić na impulsator,bez tej cewki bo jej nie idzie kupić pozdrawiam
Cewka od 125 do 650? jakoś to wszystko zbyt piękne żeby było prawdziwe :) wymieniłem ten tranzystor na ten co kolega wyżej pisał, cewka nowa JMP ale iskry brak.. Możliwe że iskrownik przy statorze padł? Kręci jak szalony, do cewki dochodzi prąd, ale nawet z samego kabla jak fajkę zdjąłem to iskry nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5861335900_...
Czyli masz uszkodzony iskrownik stator bądź zle zamontowany i Magento źle dolega sprawdź klin na magnecie może masz zerwany miałem tak w quadzie
Konieczne jest sprawdzenie statora miernikiem pod kątem przerwania lub zwarcia do masy przewodów - głównie zielonego i czerwonego. Zesztukowanie przewodu mogło nie przynieść oczekiwanego skutku.
Wiec tak sprawdziłem napięcie na aku wynosi 12,54.A co do sprawdzenia czy z silnika wychodzi prąd nie mogę tego zmierzyć ponieważ jak wcześniej napisałem pojawił się problem nr 2 mianowicie na świecy raz iskra jest raz jej nie ma.Czy to może być spowodowane ty ze stator iskrownik prądnica jest zepsuta?? Dodano po 5 A co do połonczenia masy wszystkie...
Panowie, dziś posprawdzałem miernikiem przewodnictwo, czy gdzieś nie ma urwanych przewodów itp, sprawdziłem schemat zgodnie z tym co znalazłem w sieci. Wygląda ok. Dziś odpaliłem go tak samo, tzn. Z przewodów WN na włączonym silniku auta. Zrobiłem kilka kółek, obroty w nim trochę szalały po kilku kółkach, ustawiłem gaźnik.. Zrobiłem kilka kółek i zgasł...
Impulsatory 4T a 2T mają zwykle odwróconą polaryzację sygnału. Statory muszą być fizycznie takie same, tj. ta sam średnica rdzenia, te same ustawienie otworów względem cewki zasilającej CDI. Pnadto trzeba zwrócić uwagę na budowę uzwojenia alternatora, ponieważ przerabianie instalacji i regulatora nie ma sensu. Poza tym, nie ma problemu z zakupem statora...
witam, przepraszam ze odświeżam, ale czy iskrownik, a stator z impulsatorem to nie jest to samo? też mam słabą iskrę i chciałem wymienić iskrownik, po czym czytam tutaj ze on wymienil iskrownik a wy mu radzicie wymienic stator, a ja bylem przekonany ze to to samo. Dodam ze wymienilem cewkę, moduł cdi, świecę, a iskra nadal jest słąba, skacze, pojawia...
A jam pytanie do autora czy zamontowałeś oryginalny stator 12 cewkowy -czy go przewijałeś? koło magnesowe zmieniłeś? czy zostało ze starego statora? regulator widzę że oryginalny . co z zapłonem ?
Stator. Dodano po 3 A alarm posiada jakiś.?
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
Witam wszystkich, znalazłem przyczynę, lecz nie jest to błaha sprawa... Dzisiaj spróbowałem jeszcze raz ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i spróbowałem z metodą na bibułkę. Zamiast świecy wkręciłem przyrząd do ustawiania zapłonu, ustawiłem wał w punkcie ZZ i następnie cofnąłem go o 4,5 mm. Na karter oraz magneto nakleiłem paski taśmy i naniosłem znaki....
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
No tak. To przeczytałem wcześniej ale mi chodzi o iskrownik....
Potrzebuję pomocy. Kingway fenmari 4t 139 qmb przerobiony na 80c W ostatnim czasie skuter nie miał mocy i ogólnie nie za dobrze działał. Postanowiłem powymieniać trochę części na nowe bo od kilku lat nie zaglądałem do nich. Wymieniłem. gaźnik filtr powietrza filtr paliwa króciec gaźnika stator z iskrownikiem moduł zapłonowy cdi ac regulator napięcia...
Schematu szukalem, ale ja nic nie znalazlem. Nie wiem czy jest w nim stator bo to inaczej iskrownik tak? Cewek tez chyba nie ma, bo to silnik jak od samochodu z tego co mi wiadomo od jakiegos mitsubishi. Jest tam normalnie alternator jak w samochodzie.
1. Silniczek chodzi bez najmniejszych problemów na biegu jałowym. 2. Iskra jest piękna błękitna i mocna nie skacze po świecy. 3. Wchodzi, ale także przerywa, próbowałem bez napędu, został pasek ściągnięty. 4. Tego to nie robiłem, gdyż wymieniałem cewki i moduły. Może iskrownik, stator wymienić?
Wymień stator na właściwy, tj. z uzwojeniem bezmasowym, kombinowanie z przerabianiem instalacji nie ma sensu. W obecnej sytuacji musiałby jeszcze przerobić instalację tak aby zamiast świateł z akumulatora były światła ze statora, a to może być bardziej skomplikowane do wykonania biorąc pod uwagę że niektóre części instalacji oświetleniowej powinny być...
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
Witam, Odkopuję stary temat ale mam dokładnie ten sam problem w podobnym pojeździe i tym samym module CDI jak i schemacie instalacji. Proszę o instrukcję co i jak mam sprawdzić bo nie mam iskry. Zmierzyłem rezystancję cewki zapłonowej i strona pierwotna (zasilająca) ma około 0,8-1,2ohma a strona wtórna 4k ohma. Wartości napięcia zasilającego nie jestem...
To weź się zastanów czy pali żarówki czy nie ładuje (lub oba objawy na raz). Palenie żarówek to regulator lub rezystory ograniczające, brak ładowania regulator, połączenia lub (rzadko) stator.
Możesz poszukać telefonu gościa z Dukli nazywa się Misiołek i on jest w stanie przewinąć taką cewkę ( mi nawijał cewki do statora drucikiem 0.08mm :D )
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Witam, mam taki problem ze skuterkiem Romet 757 premium 2T 50/70 (cylinder, tłok zmieniony z 50 na 70) a mianowicie. skuter po zmianie cylindra normalnie ładnie chodził i po postoju przez noc zniknęła iskra. Wymienione na nowe zostały: moduł zapłonowy, cały iskrownik/stator wraz z podstawą, cewka WN, impulsator i dokładnie też sprawdziłem wiązkę i nic,...
W niektórych wersjach simsona żarówka przednia ma 35W , cewki na statorze mają inne parametry i w tych modelach cewka WN jest zasilana z akumulatora. W ŻADNYM ori Simsonie NIE było zapłonu bateryjnego! Najpierw najbardziej typowe iskrowniki z podwójną cewką (jak w Romecie) potem iskrownik z wydzielonym transformatorem (tak to działa) WN czyli przez...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Witam! Zamierzam wymienić podstawę iskrownika i mam przy tym pytanie do znawców tematu: czy cewki powinny masować ze statorem czy raczej powinny być odizolowane? Nie chce sie sugorowac tym jak tam jest zrobione do tej pory a stator jest w takim oplakanym stanie ze ustawienie zaplonu graniczy z cudem. Nie mogę znaleźć takich dokładnych informacji. Proszę...
Wszystkie sugestie sprawdzone. Magneto 84mm ma magnesy o większej długości, więc wydaje mi się, że sugestia producenta o zamienności statora jest chyba błędna. Podczas rozruchu czasami się klei więc chyba zapłon nie tak. Czekam na stator 79mm z impulsatorem i poinformuję o rezultacie. Chociaż problem z przegrzewaniem cewki statora pozostawiam jako niewyjaśniony.
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Dziekuję za pomoc. a jak jest jescze z tym impulsatorem? mam takie koło magnesowe i iskrownik. http://skuterownia.com.pl/default/stator...
Ustawianie zapłonu WSK3, 125ccm. (źr. książeczka "MOTOCYKL WSK Pojemność 125ccm Instrukcja obsługi 79r") [...] Po zdjęciu prawej osłony silnika sprawdza się rozwarcie styków przerywacza, obracając w tym celu wirnik prądnicy-iskrownika najlepiej przez pokręcanie ręką. W razie potrzeby rozwarcie styków reguluje się przez zluzowanie wkrętu ustalającego...
W twoim skuterze nie ma żadnego iskrownika. Zapewne jest stator i moduł CDI. Co to za teoria z minusem na fajce ? Przyczyny nadal nie znalazłeś bo brakuje ci wiedzy i doświadczenia jak to pomierzyć i sprawdzić. Jeśli popełniasz do tego jakiś czeski błąd to możesz sobie podstawiać wszystko w nieskończoność. W niektórych skuterach iskrę potrafi odcinać...
I te 2 zarówki 35W świecą jednocześnie? Takiej mocy żarówki były fabrycznie? Obawiam się ze dla typowego cinskiego magneta 75W obciążenia światłami to będzie zbyt wiele, z reguły jest jedna żarówka 35W a i tak bilans energetyczny jest "na styk". No tak. I zauważyłem też, że plastiki reflektorów lekko już pożółkły. Pewnie od ciągłej jazdy na światłach....
Tam się rozrządu nie ustawia (pod tą pokrywą). Przy zakupie nowej musisz zwrócić uwagę na parę rzeczy: 1. Czy impulsator jest zamontowany w pokrywie pod tym samym kątem względem obwodu koła magnesowego. 2. Czy głębokość zamontowania impulsatora w pokrywie jest taka sama. 3. Czy stator jest montowany tak samo. Chyba że masz zapłon który jest montowany...
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Witam mam problem mianowicie chodzi o mocowanie kondensatora w obudowie statora . Podczas odpalenia silnika cały się rusza i iskrzy . Czy macie może jakieś pomysły aby to usunąć . Ja jako sam kondensator wyciągnąłem i przymocowałem do ramy ale tam rdzewieje . Czy jest sens kupować nowy iskrownik . Proszę o poradę
Do kierunkowskazów led są specjalne przerywacze i taki sobie kup powinieneś od razu kupić do kompletu, a ten co masz jest pod konkretne obciążenie aby żarówki nie za szybko mrugały i nie za wolno. Ten przerywacz zostaw w spokoju. Dodatkowo jeżeli chcesz w samym liczniku zastąpić żarówkę na led to musisz połączyć szeregowo z nią rezystor, musisz obliczyć...
Zapewne siedzi - siedziała tam chińska podróbka minarelli, a więc stator posiada 7 cewek. Dokładnie tak wyglądający iskrownik: http://obrazki.elektroda.pl/6460279800_1... Co do problemu to zmierz rezystancję cewek i porównaj z serwisówką 125. A z czego dokładnie został przełożony ten silnik?
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Drodzy forumowicze, Kupiłem chiński silnik do motoroweru o poj. 125cc, zamontowany, wszystko ładnie działa, pierdzi, jeździ, zrywa asfalt. Problemem jest natomiast kwestia ładowania aku - a raczej jego brak. W pierwszej kolejności wymieniłem regulator, ale to nie rozwiązało w żaden sposób problemu. Gdy sprawdzam miernikiem napięcie przy zapalonym silniku...
A może by tak prościej? prądy napięcia.... Najprostszym sposobem jest pomiar pod obciążeniem. Układ zap. w Pana przypadku nie jest zależny od acu, więc: -wykonujemy przyrząd pomiarowy :) w postaci żarówki 35W 12V ( 6V zależy od instalacji) do której są przylutowane kabelki i tu są dwie możliwości układ z masą czy bez. Sposób sprawdzenia: Masowe cewki...
Witam, pokaż na zdjęciach jak to wygląda, może być też już cewka uszkodzona, jakiś trefny egzemplarz się trafił, szkoda że piłowałeś bo teraz może być trudno z reklamowaniem wadliwej sztuki. Kupiłem nowy zestaw tzw. iskrownik czy moduł bo cewki typowej tam nie ma + stator z magnesem i dalej jest to samo ociera i brak iskry . Wiem ,że chińskie ale żeby...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Gdzie jest ten stator? Obok magneto? nie wiedziałem nawet że jest takie coś jak stator jestem amatorem jeśli chodzi o takie rzeczy Dodano po 37 Wydaje mi sie ze ja nie mam iskrownika bo mam moduł ale nwm
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
Ogólnie na chwilę obecną skupiłem się na samym iskrowniku i kole magnesowym - dalsze wyjscie czyli z modółu czy cewki to już nie będzie większy problem. Gdy mam założone na wał magneto i pod spodem iskrownik, to podczas kręcenia rozrusznikiem najpierw prąd wskakuje na 2-3V a potem spada na 0,02-0,03 i jest to na przewodach zapłonowych - czerwono czarny...
Przecież to klasyczny układ CDI z cewkomodułem (tak lubią włosi). Więc vwpassat nie jest prawdą, to co piszesz, że cewka na statorze jest cewką zapłonową. Z tego co widzę, jest to układ z jedną cewką, bo nie widać cewki wyzwalającej.
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany statora w skuterze 2T (Keeway Fact Evo DD 50 cm³). Zakupiłem nowy, ponieważ stary już odmówił pracy. Jednak problem mam taki, ponieważ wszystko pasuje, wtyczka jest taka sama, 3 przewody. W moim starym statorze wychodzą 3 przewody (nie licząc tych od iskrownika): czarny, biały i zielony z czerwoną kreską, są one w...
Tak jest dobry, zmieniłem go od działającego quada, w poście pomyliłem właśnie ten stator z przerywaczem. Dodano po 2 Chociaż gdy loncin raz odpalił to było spięcie w kablu od statora ponieważ kabel nie był zaizolowany, dotykał magneta i gdy zdjąłem magneto to iskra przepadła, ale w kablu od statora jest prąd i to dobry. Impulsator zmieniłem od starego...
Tak z statora zielony u mnie idzie na moduł ale próbowałem tego dac do masy. Z tego co wczytałem i posprawdzałem to z regulatora wychodzi u mnie czarny u jest on na światła Dodano po 30 Co można zrobić z tą cewka? Żeby dawała napięcie
Ustaw wstępnie zapłon , gdy koniec znacznika na kole magnesowym będzie na środku rdzenia impulsatora ( oddzielna cewka na zewnątrz koła mag. ) , tłok musi być około 2mm przed GMP . dalsze regulacje po odpaleniu , ale jak wcześniej pisałem bez lampy strobo. prawidłowo ustawić zapłon to loteria zwłaszcza że podstawa statora nie ma mocowań stałych jednak...
Odlutowałem impulsator i odkreciłem iskrownik okazało się że przewód który szedł od impulsatora był przyszczypniety w obudowie pod śrubką od statora, zlutowałem, zamontowałem i iskra jest, pomijam fakt że skuter nie chce zapalić ale teraz to już będę szukać gdzieś indziej niż w elektronice. Dziękuję wszystkim za pomoc. Tak na przyszłość, jaki powinien...
Witam . Z uwagi na brak wiedzy jak i doświadczenia nie jestem w stanie sam rozwiązać swojego problemu jak również nie chce ryzykować , żeby dopiero narobić biedy. Jak można zauważyć na zał. foto1 mam 2 x żółte przewody a w kostce 1x żółty i 1 x różówy ( zielony biegnący oddzielnie jak i dwa pozostałe kolory przewodów w kostce ok) . Będę wdzięczny za...
Przewód ma 5k między końcami a uzwojenie główne w statorze ma 700ohm i 120ohm uzwojenie impulsowe. Tak jak w instrukcji serwisowej... uprzedzam pytania nie ma tam nic poza wartościami rezystancji jakie powinny być.
Ok, sorry za przerwę - nie było czasu zajmować się ogarem. Sprawdziłem stator w/g powyższych wskazówek i faktycznie na czerwono-czarnym wcale nie było przejścia. Wymieniłem iskrownik i pomogło. Iskra się pojawiła ale ogar dalej nie pali. Zanim wsadzę łapy w zawory i gaźnik chcę mieć pewność co do zapłonu. Sprawdziłem moment zapłonu przy pomocy lampy...
http://obrazki.elektroda.pl/6258415600_1... Porównaj oryginalny stator z (chińskim) statorem od Romet Zetka, indeks Wilmatu AI22504. Ewentualnie szukaj statora z innych chińskich silników skopiowanych z CB-125 (rozrząd OHC), chyba Zippy takie miały. Oryginał widzę na niemieckim ebayu w stanie kompletnego szrotu w szokującej cenie 80...
Stator 6-cio cewkowy Niebiesko-biały impulsator (Czujnik położenia wału) -> do modułu Zielony - masa Czerwono-czarny cewkA WN żółty - regulator napięcia biały - regulator napięcia Czyli instalacja w skuterku do przeróbki.
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Napięcie mierze na masie silnika i przy przewodzie regulatora. Stacyjka już pominięta. Podłącze Jeszce przewód masy od statora bezpośrednio do regulatora. Ale wątpię żeby to pomogło. Dodano po 4 Regulator reguluje prąd na żarówki. Swieca ok tylko tak jak by nie prostował napięcia na akumulator. Odciąłem czerwony przewód od regulatora i w jego miejsce...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Witam, od kilku dni mam problem ze skuterem moto - magnus carave 2009r. 4T 80ccm poj. silnik się dusi, przerywa u tzw ."fachowca" stwierdzono, że problemem jest cewka wyzwalająca (ta z fajką) wymienił ją i było dobrze, pojechałem do domu, jednak wieczorna przejażdżka zakończyła się niemiłą niespodzianką tzn. po przejechaniu 14 km silnik w pewnym momencie...
Regulator jest taki, jaki powinien być przy tym silniku, z tym statorem. Załączam link do schematu elektryki, bo możliwe że nie wszyscy go znają. http://grzegorski.net/wiki/lib/exe/detai... Iskrowniki są 2 cewkowe i 6-cio cewkowe-ja posiadam ten drugi typ. I zaznaczam-światła są...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim skuterem Romet C1 Via City S13 od 2 tyg borykam się z brakiem ładowania. Zaczęło się od tego że wykręciła się śruba z magneta i rozwaliła stojan/stator. W efekcie brak iskry, cóż trzeba było kupić nowy, tak też zrobiłem. Kupiłem również stator 8 cewkami, lecz miał inną kostkę. Mechanik ją przerobił, stwierdził...
Ja bym wziął odżałował te 2-3 dychy i dochodził do ładu na module od quada (średnio wtajemniczeni montują je nawet do WSK). Przynajmniej 100% pewności pinoutu złącza, bo opcji jest wiele. Moduł poleciał sam z siebie. Poleciał z winy czegoś, co nie zostało jeszcze znalezione. Sam coś pokiełbasiłeś po drodze. Skoro "magnet" daje 100V to można czepiać...
nie mam starego iskrownika, poza tym wydaje mi się że są inne w budowie napewno impulsator się w nich różni gdyż w tamtym był mocowany od dołu i kable wyprowadzone dołem a w 154fmi impulsator mocowany od góry kable dołem Dodano po 4 na jednym zdjęciu widzimy stator z impulsatorem 154fmi a na drugim impulsator 1p154fmi https://obrazki.elektroda.pl/7366066200_...
Nabiegunki cewek był przetarte. Jest to koło stare tylko jak odkręciłem czerwonym kołem jest zaznoczone gdzie puściły nity. Stator jest w deklu. Kołki są w dobrym stanie. W tym kole magnetycznym starym zauważyłem że jeden magnes jest pęknięty. Zdjęcia dośle później bo nie mam czym zrobić, a schematy szukam tyle czasu i nie mogę znaleść tak samo jak...
Hej Mam pytanie - jakich części potrzebuję aby przerobić w swoim simsonie zapłon na elektroniczny + instalację na 12V. Na allegro znalazłem coś takiego : [url=http://moto.allegro.pl/item64447042... Czy potrzebuję coś jeszcze ?? teraz mam 6V instalację i zapłon iskrowy. Wiem ,że muszę zmienić przerywacz...
Witam Otóż kupiłem cewko moduł i stator to mojego AM6, po podłączeniu brak iskry Silnik AM6 Iskrownik DUCATI ENERGIA Cewko moduł Magneto na rozrusznik proszę o pomoc w ustawieniu tego wszystkiego tak żeby pojawiła się iskra, na zdjęciach poniżej przedstawiam mój zestaw, proszę o pomoc http://obrazki.elektroda.pl/2378285400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3331908200_1...
Witam. Mam skuter chiński , miałem w nim silnik 139QMB, ale teraz mam nowy z oznaczeniem 1P39QMB. Kablami od statora się różnił tylko tym ,że jeden kabel czarno-czerwony co szedł do modułu ze statora przez złączkę miał taką samą jak ta od instalacji skutera i musiałem polutować , reszta kable od ładowania i impulsatora pasowały. I problem jest taki...
I jeszcze ten zapłon cały sterownik jest mniejszy o ok 1,5 mm od orginalnego i jak popu szczę te dwie śruby od mocowana iskrownika to on opada Podstawa zapłonu to bezużyteczna podróba, która ma średnicę 108-109 mm, gdzie powinna mieć średnicę równą 110 mm. Pewnie także cały zapłon to chińska podróba. Druga sprawa to gniazdo podstawki w karterach które...
nie w każdym iskrowniku simsona jest tylko jedno napięcie, zależy jaki masz ten iskrownik-prądnicę-zapłon różnie to zwią, w jednym jest całkowite 12v w innym 6v a jeszcze w innych są mieszane np zapłon 12v a ładowanie i akumulator 6v i masa jeszcze innych mieszanek , fabryka takie wypuszczała no i ok , a co jak ktoś sam jeszcze zmieniał którąś cewkę...
xbandy ( tprzemo ), piszę tutaj bo akurat gg nie działa a na forum nie można pisać. Czy przy podłączeniu Twojego iskrownika z drugim Simsonem połączyłeś masy między Twoim a drugim Simsonem? Bo jeśli nie, to prąd nie mógł przepływać. Jeszcze mnie zaciekawił problem opisany na drugim forum, że jak zamienisz przewody z iskrownika to pojawi się raz iskra....
Witam. Mam taki problem z moim Simsonem, że pewnego razu rano odpalam a tu coś tak jakby by był zalany. Ale w końcu dało się przejechać i po powrocie chciałem znowu odpalić simka. Iskra wtedy była ale bardzo słaba. Kupiłem więc nowy moduł. Patrzę czy jest iskra - jest. To zakręcam świecę i kopię. Za pierwszym razem trochę chwycił i natychmiast zgasł....
Witam. Jeśli nie ten dział, to proszę o przeniesienie. Buduje doświadczalnie mini agregat prądotwórczy, którym chcę zasilić kilka urządzeń działających na 24V przez przetwornicę podnoszącą napięcie i jednocześnie ładować akumulator samochodowy 12V. Od strony technicznej poradziłem sobie i uzbroiłem silnik hondy gx25 w rozrusznik, zamocowałem koło zamachowe...
http://obrazki.elektroda.pl/7604512300_1... Witam. Chciałbym przedstawić swoje ostatnie dzieło i zarazem swoja pierwszą VTTC. Powstała na rosyjskiej lampie 6P45S - udało mi się kupić NOS w bardzo przyzwoitej cenie. Układ jest prawie kopią ze strony: http://pokusy.chytrak.cz/pokusy/vttc.htm Zmiana układowa to symetryzacja żarzenia względem...
stator zapłon iskrownik stator skuter stator yamaha
odłączenie przewodu świecy whirlpool piekarnik panel asembler zadania
miernik natężenia światła klimatyzator hisense
Kemppi RA350 – elektrozawór nie działa, brak gazu podczas spawania SEAT Alana radio – jak zatwierdzić kod, procedura SCAN, TP+RDS, SAFE, blokada