W tym statorze jest 12 cewek - o ile dobrze mi się otworzyła strona podana przez autora tematu. W takim przypadku wydajność powinna być wystarczająca biorąc pod uwagę, że identyczne statorY 12cewkowe występują w wersji trójfazowej 3x4 cewki. Więc możnaby było ten stator tak przerobić na zestaw 3x4 i użyć standardowego regulatora 3fazowego np. z ATV....
Witam. Ma ktoś pomysł jaki zastępczy stator iskrownik do Yamaha DT 125 LC 10V lub gdzie mogę kupić oryginał??
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
poradnik: http://motokirc.pl/elektryka-f28/sprawdz... ,inny model ...zasada ta sama
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Moduł Ducati energia jest przystosowany do zasilania z cewki wysokonapięciowej, ty masz stator bez tej cewki zasilającej. Do działania zapłonu z tym statorem jest potrzebny moduł DC-CDI i prostownik/regulator napięcia
A jam pytanie do autora czy zamontowałeś oryginalny stator 12 cewkowy -czy go przewijałeś? koło magnesowe zmieniłeś? czy zostało ze starego statora? regulator widzę że oryginalny . co z zapłonem ?
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Czyli masz uszkodzony iskrownik stator bądź zle zamontowany i Magento źle dolega sprawdź klin na magnecie może masz zerwany miałem tak w quadzie
Przy kostce napięcia nie sprawdzałem bo nie mam jak tam dojść miernikiem, rozbiorę tą kostkę i pozakładam same nasuwki wtedy może uda mi się coś pomierzyć. Instalacji oryginalnej juz nie ma, polutowałem taką na krótko z tego schematu który jest w załączniku, tylko nawet bez stacyjki, masę pociągnąłem z (-) do silnika przy rozruszniku i z (-) na ramę...
witam, przepraszam ze odświeżam, ale czy iskrownik, a stator z impulsatorem to nie jest to samo? też mam słabą iskrę i chciałem wymienić iskrownik, po czym czytam tutaj ze on wymienil iskrownik a wy mu radzicie wymienic stator, a ja bylem przekonany ze to to samo. Dodam ze wymienilem cewkę, moduł cdi, świecę, a iskra nadal jest słąba, skacze, pojawia...
Witam. Jak działa zapłon w tgb acros. Można go znaleźć na allegro pod tytułem STATOR ISKROWNIK MAGNETO TGB AKROS ACROS LASER 50 Kupiłem taki na allegro z zamiarem zaaplikowaniem go do swojej katany, tylko wystąpił jeden problem na magnecie nie ma wybrzuszenia które daje znak impulsatorowi który daje impuls do cewki. No i nie wiem jak to wszystko działa...
Stator 6-cio cewkowy Niebiesko-biały impulsator (Czujnik położenia wału) -> do modułu Zielony - masa Czerwono-czarny cewkA WN żółty - regulator napięcia biały - regulator napięcia Czyli instalacja w skuterku do przeróbki.
Wiec tak sprawdziłem napięcie na aku wynosi 12,54.A co do sprawdzenia czy z silnika wychodzi prąd nie mogę tego zmierzyć ponieważ jak wcześniej napisałem pojawił się problem nr 2 mianowicie na świecy raz iskra jest raz jej nie ma.Czy to może być spowodowane ty ze stator iskrownik prądnica jest zepsuta?? Dodano po 5 A co do połonczenia masy wszystkie...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Witam, pokaż na zdjęciach jak to wygląda, może być też już cewka uszkodzona, jakiś trefny egzemplarz się trafił, szkoda że piłowałeś bo teraz może być trudno z reklamowaniem wadliwej sztuki. Kupiłem nowy zestaw tzw. iskrownik czy moduł bo cewki typowej tam nie ma + stator z magnesem i dalej jest to samo ociera i brak iskry . Wiem ,że chińskie ale żeby...
Schematu szukalem, ale ja nic nie znalazlem. Nie wiem czy jest w nim stator bo to inaczej iskrownik tak? Cewek tez chyba nie ma, bo to silnik jak od samochodu z tego co mi wiadomo od jakiegos mitsubishi. Jest tam normalnie alternator jak w samochodzie.
Ok, sorry za przerwę - nie było czasu zajmować się ogarem. Sprawdziłem stator w/g powyższych wskazówek i faktycznie na czerwono-czarnym wcale nie było przejścia. Wymieniłem iskrownik i pomogło. Iskra się pojawiła ale ogar dalej nie pali. Zanim wsadzę łapy w zawory i gaźnik chcę mieć pewność co do zapłonu. Sprawdziłem moment zapłonu przy pomocy lampy...
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
http://obrazki.elektroda.pl/6258415600_1... Porównaj oryginalny stator z (chińskim) statorem od Romet Zetka, indeks Wilmatu AI22504. Ewentualnie szukaj statora z innych chińskich silników skopiowanych z CB-125 (rozrząd OHC), chyba Zippy takie miały. Oryginał widzę na niemieckim ebayu w stanie kompletnego szrotu w szokującej cenie 80...
Siema. Na wstępie to mój pierwszy post, gdyż wcześniej wszystko co szukałem mi wystarczało. Sprzęt jak w tytule, jak wiadomo, oryginalne moduły są drogie więc na wstępie odpuściłem sobie jego kupno i zabrałem się za przerobienie instalacji. A więc tak: Nowy iskrownik - stator od 2T - chińczyk Nowy moduł zapł - chińczyk 2t Nowa cewka zapł - chińczyk...
Witam Otóż kupiłem cewko moduł i stator to mojego AM6, po podłączeniu brak iskry Silnik AM6 Iskrownik DUCATI ENERGIA Cewko moduł Magneto na rozrusznik proszę o pomoc w ustawieniu tego wszystkiego tak żeby pojawiła się iskra, na zdjęciach poniżej przedstawiam mój zestaw, proszę o pomoc http://obrazki.elektroda.pl/2378285400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3331908200_1...
Tam nie ma iskrownika, tylko alternator trójfazowy. Zapłon jest typu DC-CDI, więc zasilany z akumulatora. W statorze masz jedynie impulsator.
Witam. Mam taki problem z moim Simsonem, że pewnego razu rano odpalam a tu coś tak jakby by był zalany. Ale w końcu dało się przejechać i po powrocie chciałem znowu odpalić simka. Iskra wtedy była ale bardzo słaba. Kupiłem więc nowy moduł. Patrzę czy jest iskra - jest. To zakręcam świecę i kopię. Za pierwszym razem trochę chwycił i natychmiast zgasł....
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Witam wszystkich, jestem nowy na forum i zwracam się z prośbą o pomoc. W skuterze Piaggio/Gilera Nexus 125, 2008, który ostatnio kupiłem, pojawił się dziwny problem z iskrą. Gdy kręcę rozrusznikiem na dobrze naładowanym akumulatorze, iskra pojawia się sporadycznie, ale w miarę regularnie – około trzy razy rzadziej niż powinna. Obok pompy wody jest dziwne...
Tutaj masz cały komplet :http://allegro.pl/bezstykowy-zaplon-cdi...
Świece mam nową, cały stator razem z iskrownikiem mam nowy, do zapłonu nie zaglądałem bo jak był na chodzie to wszystko śmigało a stator przykręcilem do starej podstawy więc zapłon nie powinien się przestawic, kabel WN jest dobry i nie ma przebicia
Nie wiem jak jest zbudowany stator iskrownika-nie mogę namierzyć żadnego schematu z 6 kablami na wyjściu ,bo bym sobie dał radę .
Czy jest zalany żywicą. i zadzwoń tutaj. https://www.cylindry.pl/barossa-cheetah-... Zobacz jeszcze tutaj może podpasuje. http://www.skuteryostrow.pl/index.php?s=...
Konieczne jest sprawdzenie statora miernikiem pod kątem przerwania lub zwarcia do masy przewodów - głównie zielonego i czerwonego. Zesztukowanie przewodu mogło nie przynieść oczekiwanego skutku.
a czy takie koło i stator bedzie dobry ? http://allegro.pl/stator-stojan-iskrowni...
Wybacz pomyliłem modele czyli masz silniczek czterobiegowy. Tak wygląda stator: http://gmoto.pl/produkty/42282_iskrownik...
Witam chciałbym się was spytać czy jak założę sportowy iskrownik (zapłon) przystosowany do mojego Loncina to czy będzie miał odcięcie? Proszę o poradę! z góry dzięki. Oto link sportowego zapłonu: sprzedajemy.pl/stator-iskrownik... Sory że w tym temacie, ale nie mogłem znaleźć odpowiedniego.
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
Sprawdź luzy zaworowe. Jak wyżej kolega radzi, jeszcze może być: stator iskrownik. Ja tak miałem jak silnik się zagrzał to gasł, lub przejechał od 1do 3km , w zależności od temperatury otoczenia i gasł, po odczekaniu paru minut jechał dalej. Robiło się przebicie jak się zagrzał , głupiał moduł i nie było iskry.
Proszę Pana a cewkę/stator/iskrownik (różne nazewnictwo) podmień i sprawdź czy to rozwiąże problem zamiast pruć elektryke i szukać dziury w całym. Moja praktyka pokazała, że to najczęściej daje o sobie znać.
W rzadkich przypadkach moduł CDI może przegrzewać stator, ale w określonych modelach i rodzajach konstrukcji układu zapłonowego.
Czy ten iskrownik by pasował ? https://allegro.pl/oferta/iskrownik-stat...
Wymień stator na właściwy, tj. z uzwojeniem bezmasowym, kombinowanie z przerabianiem instalacji nie ma sensu. W obecnej sytuacji musiałby jeszcze przerobić instalację tak aby zamiast świateł z akumulatora były światła ze statora, a to może być bardziej skomplikowane do wykonania biorąc pod uwagę że niektóre części instalacji oświetleniowej powinny być...
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Witam Znalazłem na allegro strator z 11 cewkami zastanawiam się czy nie będezie bardziej wydajniejszy ? http://allegro.pl/stator-iskrownik-gy6-4... Dodano po 20 Albo taki ten ma jeszcze więcej Dodano po 1 http://allegro.pl/stator-152qmi-157qmj-g...
Witam , a taki oscyloskop jak ten Mini oscyloskop cyfrowy DSO150 jyetech DSO Shell http://allegro.pl/mini-oscyloskop-cyfrow... Może być ? A iskrownik mam taki myślę że to jest AC DCI http://allegro.pl/stator-iskrownik-kingw... Bo na tą chwilę quad nadal nie działa znalazłem...
Stator. Dodano po 3 A alarm posiada jakiś.?
Impulsatory 4T a 2T mają zwykle odwróconą polaryzację sygnału. Statory muszą być fizycznie takie same, tj. ta sam średnica rdzenia, te same ustawienie otworów względem cewki zasilającej CDI. Pnadto trzeba zwrócić uwagę na budowę uzwojenia alternatora, ponieważ przerabianie instalacji i regulatora nie ma sensu. Poza tym, nie ma problemu z zakupem statora...
Cewka od 125 do 650? jakoś to wszystko zbyt piękne żeby było prawdziwe :) wymieniłem ten tranzystor na ten co kolega wyżej pisał, cewka nowa JMP ale iskry brak.. Możliwe że iskrownik przy statorze padł? Kręci jak szalony, do cewki dochodzi prąd, ale nawet z samego kabla jak fajkę zdjąłem to iskry nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5861335900_...
Witam posiadam skuter bajaj i mam takie pytanie uszkodzony iskrownik-cewka na statorze da się przerobić na impulsator,bez tej cewki bo jej nie idzie kupić pozdrawiam
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Sprawę udało się rozwiązać, otóż muszę zakupić inny stator/iskrownik wraz z magneto aby mieć minimum dwie cewki zasilania a jako przetwornicę wykorzystałem zwykłą ładowarkę od laptopa która na wyjściu daje mi stabilne 12.4 V i (rzekomo, bo jeszcze nie mam jak sprawdzić) 5 Amper. Wejście to 100-240V 1.2 A ale na jałowym już zaczyna działać :) Dziękuję...
stator zapłon iskrownik stator kawasaki zrobić stator
antenowy separator kamera 500zł sterownika pompy centralnego
Konsekwencje użycia smaru ŁT 43 w wiertarce udarowej Telewizor Daewoo wyłącza się podczas przełączania kanałów