Na 4 cewki.
Czyli stator do przewinięcia lub wymiany. (pomiary zrobiłeś miedzy fazami )
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
1. Akumulator 2. Stator 3. Rozrusznik sam w sobie (w tych silnikach często się zawieszają szczotki - pamiętam, że wbijałem jedynkę i pchałem do pierwszego "przeskoczenia" i rozrusznik już zaczynał chodzić. Nie jestem mechanikiem, ale to najczęstsze przyczyny w/w błędu, a miałem naprawdę kiepski egzemplarz, w którym sypało się wszystko :D
Sprawa wyglada tak ze cewka została zniszczona bo się wpieprzyła śrubka pomiędzy magneto a stator i ciężko było obliczyć zwoje niestety a oporność tez nie mogłem sprawdzić bo zwarcie i w tym mam problem.
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
To nie jest cewka zapłonowa wysokiego napięcia z której wychodzi bezpośrednio przewód zapłonowy WN , taka jak np , WSK 125 lub Komar , Romet Ale co ty mi tłumaczysz? Po co? Może popatrz sobie na dowolny stator od CDI i zobaczysz, że cewka zasilająca moduł jest nawinięta cieńszym drutem. Powody podałem wyżej.
Po pierwsze to sprawdź czy stator ma uzwojenie które można wykorzystać do ładowania akumulatora.
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
Jak chcesz jeździć już, to kup nowy stator, moduł cewkę zapłonową i impulsator. Nie zapomnij o kole magnesowym. A może to ono wybiera nam pisanki? Wszystko o czym pisałem prowadzi do celu! Problem polega na tym, że nie jesteśmy wróżkami i mając wiele dróg nie wiemy którą wybrać. Po prostu trzeba sprawdzać po kolei! Dobrze by było mieć możliwość podmianki...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Bardzo możliwe że odłączenie się akumulatora miało wpływ na uszkodzenie regulatora napięcia. Uzwojenie statora mogło ulec uszkodzeniu po awarii koła magnesowego, mimo to uszkodzenie nie jest widoczne gołym okiem. Należy sprawdzić dokładnie stator pod względem przebicia do masy i zwarć międzyzwojowych, także regulator podejrzewam że jest już uszkodzony....
(at)bananvandyk Wymiana regulatora nie rozwiąże sprawy ? Ejże.
impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac?? czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250 Dodano po 1 stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie...
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Witam. Walczę z ww motocyklem. Aktualnie nie mam iskry. Zasilanie do modułu przychodzi z czerwonego, białego oraz czarnego kabelka z osobnej cewki zasilania AC CDI więc występuje tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. Wartość napięcia ( oczywiście zmiennego ) na odpiętym module: czerwony-czarny 100V ( 350ohm ) biały- czarny 100V (350ohm) czerwony biały...
Witam. Dostałem dzisiaj od znajomego mechanika, stator do Kawasaki GPZ 500S, gdy odkręciłem stary, i chciałem przykręcić nowy, okazało się że nowy ma szerszy rozstaw otworów na śruby, musi to być od jakiegoś starszego modelu, chyba może ktoś spotkał się z takim problemem, i udało mu się to przerobić. Bardzo dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Spróbowałbym najpierw delikatnie wybić kliny ze żłobków bez zadnego ognia i to byłoby najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie da rady to wygrzej go w jakimś piecu w temp 250-300 stopni. Jeśli potraktujesz go ogniem to jest ryzyko że uszkodzisz stojan a uzwojenie rozsypie Ci się w rękach i nic nie policzysz. Dodatkowo jeśli tylko jedna cewka to możesz próbować...
Podłączałem juz zgodnie z takimi schematami, jednak pozostaje kwestia podłączenia kabla biało-czarnego ze statora ( jest w nim prąd ). wychodzi on razem z czarno-czerwonym z dwóch cewek WN w statorze. Prosze o poradę podłączenia kabli w tym moim przypadku.
Witam, chciałem dobrać jakiś moduł do quada kawasaki klf 185, a więc tak ze statora wychodzą 4 przewody dwa żółte, czerwono-czarny i czerwony, przy kręceniu rozrusznikiem z czerwono-czarnego i czerwonego przewodu wychodzi prąd zmienny 50v te przewody wchodzą do modułu, a z dwóch żółtych 6v prąd zmienny te przewody idą pod regulator. Teraz mam pytanie...
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
W Yamaha Virago były takie same objawy, Powodem było zwarcie statora do masy. Zrób więc koniecznie pomiar, o którym pisze BANANvanDYK Odłącz wtyczkę od alternatora (trzy białe lub trzy żółte przewody) i sprawdź miernikiem czy między dowolnym przewodem a masą jest zwarcie. Jeśli jest - to źle, jeśli nie ma - to OK.
Witam mam problem z klf 220 mianowicie brak ladowania bylem u dwóch specow od napraw motocykli ale nie chca sie podjac naprawy mowiac ze ktos dobrze namieszal w instalacji.mianowicie ze statora wychodza 4 przewody 2 ida na cewke wn pozostaja 2 żółte.pytanie czy w obydwu przewodach żółtych powinien byc prad?dodam ze nie ma orginalnego reg.napiecia tylko...
Witam mam problem mianowicie posiadam kx 125 z roku ok 1987 (niby stare ale chodzila do samego konca) wszystko bylo ok gdy nagle zgasl patrze brak iskry wiec sprawdzam po kolei i sprawy maja sie tak:z cewek na statorze wychodzi napiecie ale nie wielkie natomiast z modulu owszem wychodzi juz napiecie ok 11V no zalezy jak mocno sie kopnie ale co dziwne...
Cześć wszystkim, posiadam K awaski KXF , poprzedni właściciel przerzucił do niego instalację od KLX 250, ale nie podłączył wszystkiego. Zabrałem się za ogarnięcie instalacji i udało mi się ustalić że wrzucony był też stator o większej wydajności ale bez świateł. Posiadam wszystkie przełączniki, lampy itp., chciałem też podłączyć jakieś kierunki. Po...
Witam, wie ktoś jak przerobić moduł zapłonowy w tym quadzie, udało by się wystawić moduł z chańskiego quada ? Z ceki wychodzi 4 przewody dwa idą do do modułu i jest w nich przy kręceni rozrusznikiem około prąd zmienny 50v i dwa żółte które idą do regulatora. Impulsatora nie mam więc i tak musiałbym jakiś dobrać. schemat instalacji https://obrazki.elektroda.pl/8438571100_...
zrobić stator stator honda stator ładować
philips dioda mruga prywatny adres attiny 20mhz
captor aplikacji captor aplikacji
Audiobooki na Pentagram Vanquish ICER 8GB P 5118: Obsługiwane formaty i wskazówki Kyocera FS-820: Migająca czerwona dioda, świecąca zielona dioda - co oznacza?