Czyli stator do przewinięcia lub wymiany. (pomiary zrobiłeś miedzy fazami )
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
Na 4 cewki.
Spróbowałbym najpierw delikatnie wybić kliny ze żłobków bez zadnego ognia i to byłoby najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie da rady to wygrzej go w jakimś piecu w temp 250-300 stopni. Jeśli potraktujesz go ogniem to jest ryzyko że uszkodzisz stojan a uzwojenie rozsypie Ci się w rękach i nic nie policzysz. Dodatkowo jeśli tylko jedna cewka to możesz próbować...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
W pierwszej kolejności sprawdź cewkę zapłonową i impulator. Kostki od impulsatora wsadź diodę LED i zakręć rozrusznikiem. Jeśli dioda będzie delikatnie migać to nie tutaj jest problem. Jeśli chodzi o cewkę zapłonową to wypnij kostkę od statora, i zmierz napięcie/zmierz opór cewki. Zależy co jest w manualu. Nie da się go otworzyć
Witam. Dostałem dzisiaj od znajomego mechanika, stator do Kawasaki GPZ 500S, gdy odkręciłem stary, i chciałem przykręcić nowy, okazało się że nowy ma szerszy rozstaw otworów na śruby, musi to być od jakiegoś starszego modelu, chyba może ktoś spotkał się z takim problemem, i udało mu się to przerobić. Bardzo dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie.
Przecina się uzwojenia co zwój "hurtowo", a następnie ściąga i liczy pojedyncze zwoje. Jak chcesz się bawić, droga wolna. Ale sądzę, że jeśli dobierzesz rozmiarowo cewkę z innego statora, to da ona wystarczające napięcie do pracy tego układu. Wpisz sobie w google "stator 2 cewki" i poprzeglądaj zdjęcia.
Podłączałem juz zgodnie z takimi schematami, jednak pozostaje kwestia podłączenia kabla biało-czarnego ze statora ( jest w nim prąd ). wychodzi on razem z czarno-czerwonym z dwóch cewek WN w statorze. Prosze o poradę podłączenia kabli w tym moim przypadku.
Wyjęcie stojana jest nieuniknione, być może uda się przylutować urwany przewód fazy, lub wymienić przepalony przewód w wiązce od statora do regulatora. Jeżeli przepalony jest uzwojenie statora, to zostaje wymiana lub przezwojenie statora, jak mówi kolega jack63.
Po pierwsze to sprawdź czy stator ma uzwojenie które można wykorzystać do ładowania akumulatora.
Witam, chciałem dobrać jakiś moduł do quada kawasaki klf 185, a więc tak ze statora wychodzą 4 przewody dwa żółte, czerwono-czarny i czerwony, przy kręceniu rozrusznikiem z czerwono-czarnego i czerwonego przewodu wychodzi prąd zmienny 50v te przewody wchodzą do modułu, a z dwóch żółtych 6v prąd zmienny te przewody idą pod regulator. Teraz mam pytanie...
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Sprawa wyglada tak ze cewka została zniszczona bo się wpieprzyła śrubka pomiędzy magneto a stator i ciężko było obliczyć zwoje niestety a oporność tez nie mogłem sprawdzić bo zwarcie i w tym mam problem.
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
Cześć, mam problem z RMX 250, mianowicie nie ma iskry. Magneto i stator zostały wymienione na te z modelu Kawasaki KX 250, ponieważ stare magneto było rozsypane, a nie mogłem nigdzie dostać magneta od RMX (inna średnica na wał niż RM). Problem jest tego typu, że nie daje iskry, zmierzyłem prąd zmienny, który wychodzi ze statora i daje do 15V. Moduł...
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
1. Akumulator 2. Stator 3. Rozrusznik sam w sobie (w tych silnikach często się zawieszają szczotki - pamiętam, że wbijałem jedynkę i pchałem do pierwszego "przeskoczenia" i rozrusznik już zaczynał chodzić. Nie jestem mechanikiem, ale to najczęstsze przyczyny w/w błędu, a miałem naprawdę kiepski egzemplarz, w którym sypało się wszystko :D
Bardzo możliwe że odłączenie się akumulatora miało wpływ na uszkodzenie regulatora napięcia. Uzwojenie statora mogło ulec uszkodzeniu po awarii koła magnesowego, mimo to uszkodzenie nie jest widoczne gołym okiem. Należy sprawdzić dokładnie stator pod względem przebicia do masy i zwarć międzyzwojowych, także regulator podejrzewam że jest już uszkodzony....
Jak chcesz jeździć już, to kup nowy stator, moduł cewkę zapłonową i impulsator. Nie zapomnij o kole magnesowym. A może to ono wybiera nam pisanki? Wszystko o czym pisałem prowadzi do celu! Problem polega na tym, że nie jesteśmy wróżkami i mając wiele dróg nie wiemy którą wybrać. Po prostu trzeba sprawdzać po kolei! Dobrze by było mieć możliwość podmianki...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
W Yamaha Virago były takie same objawy, Powodem było zwarcie statora do masy. Zrób więc koniecznie pomiar, o którym pisze BANANvanDYK Odłącz wtyczkę od alternatora (trzy białe lub trzy żółte przewody) i sprawdź miernikiem czy między dowolnym przewodem a masą jest zwarcie. Jeśli jest - to źle, jeśli nie ma - to OK.
Witam mam problem z klf 220 mianowicie brak ladowania bylem u dwóch specow od napraw motocykli ale nie chca sie podjac naprawy mowiac ze ktos dobrze namieszal w instalacji.mianowicie ze statora wychodza 4 przewody 2 ida na cewke wn pozostaja 2 żółte.pytanie czy w obydwu przewodach żółtych powinien byc prad?dodam ze nie ma orginalnego reg.napiecia tylko...
Witam mam problem mianowicie posiadam kx 125 z roku ok 1987 (niby stare ale chodzila do samego konca) wszystko bylo ok gdy nagle zgasl patrze brak iskry wiec sprawdzam po kolei i sprawy maja sie tak:z cewek na statorze wychodzi napiecie ale nie wielkie natomiast z modulu owszem wychodzi juz napiecie ok 11V no zalezy jak mocno sie kopnie ale co dziwne...
impulsator jest identyczny jak od ktm 250 pasuje <wygladem> od kawasaki 400 cc jeszcze od hondy cr 250 tylko jak dobrac impulsator czym sie sugerowac?? czesci do mojej husky sa identyczne jak do hondy cr 250 Dodano po 1 stator kosztuje 1000zł do huskyy a znalazłem komplet do hondy cr 250 za 350 uzywke ale stator magneto moduł cewke napiecia ,pytanie...
Witam, wie ktoś jak przerobić moduł zapłonowy w tym quadzie, udało by się wystawić moduł z chańskiego quada ? Z ceki wychodzi 4 przewody dwa idą do do modułu i jest w nich przy kręceni rozrusznikiem około prąd zmienny 50v i dwa żółte które idą do regulatora. Impulsatora nie mam więc i tak musiałbym jakiś dobrać. schemat instalacji https://obrazki.elektroda.pl/8438571100_...
Cześć wszystkim, posiadam K awaski KXF , poprzedni właściciel przerzucił do niego instalację od KLX 250, ale nie podłączył wszystkiego. Zabrałem się za ogarnięcie instalacji i udało mi się ustalić że wrzucony był też stator o większej wydajności ale bez świateł. Posiadam wszystkie przełączniki, lampy itp., chciałem też podłączyć jakieś kierunki. Po...
stator skuter stator yamaha piaggio stator
programming error excel listy rozwijane samsung skraplacza
Jak zmieniać biegi w ciągniku Deutz-Fahr DX 145? Wytrzymałość profilu aluminiowego 100x200x4 mm na 4 metry