Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
Chyba do statora czyli zapłon i ładowanie. Cewki statora są mocowane jako jeden zespół do bloku.
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Witam z racji że w moim motocyklu brak ładowania a mam teraz trochę czasu postanowiłem się za niego zabrać. Na początku chciałem wymienić stator który był spalony ale niestety jest na tyle nietypowy rozmiar (pomijam już nawet inne aspekty) że dostanie go jest wręcz niemożliwe. Instalacja była przez kogoś już przerabiana więc też nie ma czym się sugerować...
Nie ma znaczenia. Stator tutaj służy wyłącznie do ładowania akumulatora. Tyle że uzwojenie nieciekawie wygląda, ślady przegrzania, prawdopodobnie jest uszkodzone.
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Czyli cewki nie dają napięcia, dlatego nie ma ładowania
Sprawdz czy masz napiecie na bialym i żółtym przewodzie wychodzącym ze statora względem masy. Biały ładowanie żółty swiatła,
Dzięki pomyśle
Wygląda na to, że nie poszukałeś nawet na elektrodzie [url=] http://obrazki.elektroda.pl/5081679400_1... Zielony to masa, układ dwufazowy, biały i żółty na regulator. Wygląda, że stojan jest ok. Prawdopodobnie kłopot z regulatorem. Jakim miernikiem to mierzysz, bo wyniki masz mało powtarzalne.
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
Witam, posiadam motorek Zipp VZ50. Zmieniłem w nim silnik ze 125 cm³ 154FMI na silnik 170 cm³ 1P62FMKI. Po zmianie mam problem z ładowaniem, tylko świeci lampa z przodu i to bardzo słabo. Całe oświetlenie jest zasilane z akumulatora. Po przekręceniu stacyjki światło się zapala. Cewki na statorze nie mają przebicia, sprawdzałem. Ładowanie dochodziło...
Witam Zamontowałem rozrusznik do KTM 525 SX 2005r. Wszystko działa prawidłowo. Teraz potrzebuję dorobić ładowanie akumulatora, żeby nie ładować po każdym wyjeździe prostownikiem i z czasem myślę o lampie z przodu i z tyłu. Oryginalnie z rozrusznikiem i full elektryka wychodziły z większym statorem , kołem magnesowym i inna obudową, za taki zestaw używany...
Narysuj schemat Twoich połączeń z wyraźnym zaznaczeniem do której cewki i jak podłaczonej (lub nie) do masy. Nie wiadomo co chcesz osiągnąć, bo piszesz: żółty kabel ze statora czyli ładowanie i światła, Ze statora (prądnicy) Simsona w oryginale nie wychodzi żółty kabel.
Junak 902, jak włączę światła, rozładowuje się akumulator.
Nie ma ładowania. Jak sprawdzić stator? Ma 6 przewodów z czego 3 w kostce, 2 przewody wychodzą z impulsatora, 4 z cewek.
Na początek zamontuj sprawny akumulator i wtedy wykonaj pomiary. Nie odłączaj przewodów od akumulatora przy pracującym silniku.
Regulator wymieniony. Ładowanie 14.4V.
Zielonobiały - masa Czarnoczerwony - zasilanie CDI AC Niebieskobiały - impulsator (pickup do CDI) Żółty - prąd AC na światła Czerwony (różowy) - prąd AC na ładowanie aku
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
Od jednego człowieka . Użytkownik na Allegro nick naprawskuter
Rzuuf mam magnesy 20x30x5 przyklejone do krążków o średnicy 20cm,chcę ładować akumulator więc jaki drut na stator? Wcześniej miałem z 1mm teraz z 0,6 ale z obu wychodzi kicha.
A co w przypadku odłączania kostki wyjściowej regulatora napięcia (tej od strony akumulatora i instalacji)? Także była taka sama reakcja co odłączenie kostki wejściowej regulatora napięcia (od strony statora)? To by wskazywało na zwarcie po stronie instalacji, skoro także ładowanie połączone ręcznie działa prawidłowo. Dziwna sytuacja, bo ciężko wytłumaczyć...
może żarówki są kiepskie ? To są te ze zdjęcia awina Nie miałbym nic przeciwko, gdyby pisało na nich "do zastosowań specjalnych" oraz "nie do użytku na drogach publicznych". Tego chińskiego gówna z Wilmatu powinni już 10 lat temu zakazać sprzedaży! Położenie żarników niezgodne z normami (złe skupienie światła), trwałość jednorazowa. Lepiej kup sobie...
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Nie powinno być przejścia (przebicia) na masę, wygląda na to że stator ma przegrzane uzwojenie. To z kolei będzie skutkowało uszkodzeniem regulatora napięcia, więc pewnie regulator jest spalony, dlatego sprawdź czy diody są sprawne (z zewnątrz regulator tego typu sprawia wrażenie mostka Graetza). Natomiast dołożona dioda pewnie miała na celu uzyskanie...
Stator do wymiany. Cewki jak widać przegrzane, a pomiar wykazuje przebicie do masy. Regulator także do sprawdzenia, bo mógł także ulec uszkodzeniu w wyniku uszkodzenia statora.
Witam, Posiadam motocykl Yamaha DR 126E z '77 roku. Borykam się z brakiem ładowania. Prądnica jak na zdjęciach. Pomiar napięcia na białym przewodzie (wyjście na regulator) to około 6V. Prosiłbym o informacje jakie pomiary pomogą zlokalizować problem (stator czy wirnik). Szczotki nowe. 4 szczotki, 2 - i 2+. Niestety nie znalazłem materiałów, które mogłyby...
Witam, w moim skuterze pojawił się problem związany z brakiem świateł mijania oraz podświetlenia licznika (kierunkowskazy oraz światło stopu jest, ponieważ jest zasilane z akumulatora), skuter odpala i jeździ. Po przeczytaniu wielu tematów stwierdziłem, że problem może leżeć po stronie regulatora napięcia. Jednak wszystko wychodzi na to, że on jest...
Witam wszystkich, mam taki problem że po miesiącu po włożeniu nowego aku przestał ładować stator, na zaciskach pokazuje 43V, ale do regulatora dochodzi już 11,5 jak jest odczepiona kostka od niego, a gdy ją wepnę robi się niecałe 9 a na wyjściu z niego jest 1,5/2 volty. Czy regulator jest winowajcą tego problemu? Aku naładowany, nic nie włączam, wiadomo...
jeden chłopak mi napisał tak: "Możesz albo przełożyć stator razem z deklem i magnetem ze starego silnika albo kombinować z tym co masz a to będzie trochę zabawy a efekt taki sobie bo raz wymiana żarówki z przodu na 25W zamiast 35 i ładowanie LEDów tam gdzie można tj, podświetlenie zegarów, kierunki postojówki a dwa zabawa z samą cewką bo trzeba przelutować...
Dobrze, mam żarówki, ale największy problem to, że nie ładuje praktycznie w ogóle akumulatora. Wymieniłem akumulator, regulator, stator i dalej to samo.
Sprawdzić połaczenia masy (silnik ,rama ,akumulator,regulator)
AC ponieważ ledy przerywały stąd zmiana statora .
No proszę, efekt mojej pracy skopiowany z BikePics. Przy skuterach wyposażonych w ten regulator napięcie akumulatora dochodzi do 16 - 17V. Co do Twojego problemu - obwiniałbym stator. Normalnie powinien bez problemu pociągnąć żarówki o łącznej mocy 50W, a stałe napięcie powinno być stabilizowane już od 3000 RPM. Podłączenie świateł pod akumulator przy...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
Witam, Borykam się z problemem ładowania w zipp pro gt 50. Sprawa wygląda tak, że motorze posiada dwie h4 w lampach. Jak go zakupiłem miał zamontowane zwykłe h4 z samochodu 55/60W. Pomyślałem, że przez to rozładowuje akumulator (za słabe ładowanie). Zamontowałem 30/30W było ciut lepiej ale dalej brakowało mocy ładowania. Zacząłem sprawdzać magneto,...
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
Zmieniłem wszystkie żarówki na ledy i ładowanie wystarczy
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Może wiecie przynajmniej, bo ja nie mam pojęcia, ale możliwe, że jest zwarcie i zwarcie jest w statorze, dlatego popaliło żarówki, a teraz nie ma ładowania na aku i ssanie. Nie ma ładowania i jest zwarcie. = Stator, a na światła daje prąd, bo to inna wiązka, i na nowym regulatorze to daje radę, ale za chwilę popali kolejny.
STATOR=STOJAN czyli uzwojenie do sprawdzenia
tylko na ładowanie akumulatora nic nie idzie Mierzyłeś ?
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Stator jest przystosowany na ładowanie akumulatora - uzwojenie tzw. "bezmasowe". Nie będzie napięcia względem masy, tylko pomiędzy żółtymi przewodami. Chyba że też koło magnesowe jest 4- lub 6- polowe, wówczas też sensownego napięcia nie będzie generował, ale iskra normalnie będzie.
Test diody oczywiście przy odpiętym regulatorze. Dokonanie takiego pomiaru na przewodach w instalacji doprowadziłoby do uszkodzenia miernika (przepływ prądu od + akumulatora, poprzez miernik, uzwojenie statora, do masy). Ładowanie na obrotach biegu jałowego w motorowerach praktycznie nie występuje (za niskie napięcie z alternatora), dlatego ładowanie...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Witam, mam problem z ładowaniem w Simson sr50, przerobiony na elektronik, mianowicie plus akumulatora zetknął się z masą i od tego czasu nie ma ładowania, podejrzewam mostek prostowniczy "elbe", i cewkę ładująca z statora, może ktoś miał kiedyś taki problem?
Witam. Mój problem polega na tym, że nie mam ładowania. Mój stator w quadzie posiada 15 cewek co ładują i jedna co daje iskrę. I tu moje pytanie. Czy jak minę te trzy cewki i przelutuje kable to będzie ładowanie? Dodam, że tam na tych trzech było zwarcie do masy.
Tylko każdy pakiet z rzędu (3) będziesz musiał ładować osobno.
Witam, sprawa dotyczy Junaka 905, tzn. nie mam ładowania. Jest to model z silnikiem 139FMB na wtrysku. W motocyklu został podmieniony regulator na nowy, co nie rozwiązało sprawy ładowania. Stator jest trójfazowy, na trzech żółtych przewodach wychodzących z cewek na wolnych obrotach jest napięcie 7V, rośnie. Przy około połowie manetki jest około 13V+....
Panowie, mam problem z ładowaniem w Uralu M67-36. Szczotki sprawdzone, połączenia przewodów wyczyszczone. Stator sprawdziłem, przejście jest. Test wirnika na zwarcie komutatora do masy oraz przejście pomiędzy szczotką górną i dolną. Po złożeniu podłączyłem "-" na obudowę alternatora, "+" do zacisku III alternatora oraz żarówkę do masy i zacisku "~"...
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
W zdecydowanej większości przypadków powodem braku ładowania jest uszkodzony regulator napięcia lub stator/prądnica. Zacznij od sprawdzenia tańszego regulatora.
W moim silniku stator jest razem z impulsatorem a to kupiłem nowe bo stary stator był uszkodzony i nie miał kabli ładowania bo ktoś tam już kiedyś grzebał Dodano po 3 Mogę spróbować sprawdzić rezystancję statora ale nie bardzo wiem jak i jakie wartości powinny być na poszczególnych przewodach
Bo tego typu sprzęty, zasilają się przede wszystkim z akumulatora (tj biorą zasilanie, migacze, lampy, klakson, kontrolki, wszystkie świecidełka i wskaźniki). A ładowanie po prostu uzupełnia to co zeżre elektronika. Dlatego bez ładowania wszystko ci cacy działa. Wartości na statorze (napięcie ładowania bezpośrednio z cewek) jak kolega wyżej ci napisał....
Witam, mam pytanie. Mam motorower Zipp ZV50 przerobiony na siedem dwa. Wszystko było w miarę dobrze, tylko nie ładował akumulatora. Od pewnego czasu pali mi w statorze cewkę zasilającą moduł. Założyłem dwa statory nowe i też to samo potopiło, aż zwoje się pokazały. Wszystko sprawdziłem i nic nie jest popalone. Nie mam pojęcia, co mu odwaliło. Stator...
Masa łączy się przewodem masowym rozrusznika, jest przykręcona przewodem z końcówkami oczkowymi po obu stronach. Ponadto masa łączy się przez stator i moduł CDI. Ładowanie nie potrzebuje masy, zastosowano cewkę "bezmasową" która z jednej strony jest połączona bezpośrednio z "+" akumulatora.
A jeśli by cewka nie była cała to jakby to wyglądało to zdjęcie z przed roku tego statora. Na ten Moment ma on poprawione te przewody wycięte wszystko co uszkodzone i zrobione na koszulkach z klejem.
A jak nie wkładasz bezpiecznika od ładowania?? :) W Simsonie były różne układy ładowania, jaki masz u siebie?? Cewka pod magnetem od ładowania - ta z dwoma wyprowadzeniami ma jeden koniec uzwojenia połączony z masą - statora? Masz układ ładowania oparty na mostku prostowniczym i Elbie?
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ?
Po tylu latach instalacja elektryczna ulega procesowi naturalnego rozkładu. Na 100% przyczyną problemu jest przerwanie białego przewodu od statora do regulatora. Stąd przepalanie żarówek i brak ładowania. Prawdopodobnie masz także zwarcie w przełączniku kierunkowskazów. Albo tracisz masę gdzieś we wiązce w pobliżu tylnej lub przedniej lampy, wówczas...
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
Z cewek prądowych statora wychodzi 4 do 5 v zależy od obrotów. A powinno być przecież koło 60v. Tu raczej regulator nie ma nic do rzeczy..
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam motocykl yamaha pw 80 (rocznik nie znany) potrzebuję zdjąć magneto aby dołożyć do statora cewkę ładowania 12v aby móc podpiąć lampę. Po całej operacji jak ustawić w takim motocyklu zapłon? Różni się trochę od takich co już widziałem i nie wiem jak to później z ustawieniem takiego czegoś?
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
kupiłem komplet magneto ze statorem, nowy regulator, kompletną głowice, świece, cewkę, ładowanie wróciło, problem z odpalaniem się skończył. Dla potomnych: Szukajcie w miarę dobrej używanej wiązki przerobionej na 6 cewek.
Statory od 2t mają zamocowany impulsator ale kwestia czy go tam zmieścisz. Magneto zmienisz na takie z wypustką a impulsator zamocujesz nawet na płaskowniku. Kwestia wymiarów i przeróbki ładowania. https://obrazki.elektroda.pl/2922918400_... Przy dzwonie to ogranicznik. Ja bym próbował rozebrać moduł.
Pytanie zasadnicze, czy gdy włożysz żarówkę o mniejszej mocy to też ją spali na wysokich obrotach? Czy występuje punkt przy którym następuje ograniczanie napięcia i stałe świecenie żarówki z normalną jasnością? Jeśli regulator napięcia nie działa poprawnie, może to wynikać z dwóch czynników: 1. Przerwy w połączeniach pomiędzy regulatorem a statorem....
Problem rozwiązany. Winny był jednak stator, niby nowy ale nie działał.Jak i kilka nowych statorów, dopiero używka wyjęta z silnika działała poprawnie.
Trzeba zacząć od określenia topologii i sposobu wykonania statora oraz regulatora napięcia. Schemat dołączony do zestawu przedstawia jakby stator przeznaczony do zasilania świateł z alternatora (silnika), a światła zasilane z wyjścia DC regulatora napięcia. W taki sposób nie powinno to poprawnie działać. Brakuje także informacji, jak podłączyć sygnał...
Witam. Ponawiam temat. Sprawa zapłonu, modułu itd załatwiona. W 39 milionowym państwie znalazł się jeden poczciwy człowieka, który podesłał mi zdjęcie modułu z opisem pinów - i wszystko zrobiło się prostsze. Motocykl pali i jeździ bez najmniejszego problemu. Pozostała mi jedna kwestia - ładowania. Jak już wiadomo stator ma 12 cewek. Są one podzielone...
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
Po jej przebiciu akumulator ładuje się podczas pracy (masz 14 V), ale po zgaszeniu silnika prąd cofa się przez uzwojenia statora i rozładowuje baterię w ciągu kilku godzin. Brawo Bocie! Od kiedy to akumulator ładuje się prądem zmiennym" z tej prądnicy -magneta ? Może nam to wyjaśnisz? I gdzie tam jest regulator ładowania? (at)lother367 Jeżeli jest...
To weź się zastanów czy pali żarówki czy nie ładuje (lub oba objawy na raz). Palenie żarówek to regulator lub rezystory ograniczające, brak ładowania regulator, połączenia lub (rzadko) stator.
Witam. Mam problem z motorowerem Rieju MRX 50 natomiast brak ładowania wymieniałem w ostatnim czasie regulator napięcia oraz stator. Co może być przyczyną tej awarii
Więc zakładając, że są światła z akumulatora to musi być stator z uzwojeniem bezmasowym oraz regulator napięcia do niego dostosowany (mierząc miernikiem - wewnątrz mostek Graetza). Ładowania nie odczujesz na obrotach biegu jałowego, pojawią dopiero przy zwiększeniu obrotów odpowiadających podczas normalnej jeździe. W miejscu głównego bezpiecznika podłącz...
Witam. Zacznę od podania parametrów ładowania w moim zipp pro gt: Bez świateł: 14,8V Postojowe + to małe dzienne z przodu: 14,3V Na światłach mijania: 12,3V Pojemność 125cc moretti 6 cewek. Wymieniony został regulator, stator (na starych cewkach lepiej ładuje jak na nowych bez świateł) akumulator, żarówki na mniejsze (h4 18/18W). Nie wiem co może być,...
Hej. Zbliża się sezon Trzeba ogarnąć sprzęt. W zimę dojeżdżałem motocyklem do autobusu i pewnego razu gdy wracałem przestawił się zapłon z powodu lekkiego przekręcenia się czopu wału:/ który i tak kwalifikował się do wymiany "ale do domu dojechałem" :P. Więc gdy będę kupował wał dokupię resztę części do zapłonu CDI i mam pytanie czy stator z 4t ma taki...
Ten stator z allegro będzie pasował. Regulator musi być podłączony, aby światła działały (taka konstrukcja połączeń). Do ładowania masz osobne uzwojenie bezmasowe na statorze, jeden z końców jest połączony z biegunem dodatnim akumulatora, a drugi z końców podłączony do regulatora. Poniżej określonego napięcia akumulatora ładowanie jest zablokowane....
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Witam O elektrowniach wiatrowych czytam już kilka lat i mam pytanie. Jakie znaczenie ma wielkość(wysokość cewek) i średnica statora? Załóżmy, że chcę ładować akumulatory 12 V, użyję drutu 1mm, czyli bezpieczny prąd 4A. Teraz nawinę cewki o wysokości okna cewki 25mm, więc użyję magnesów 25x10x5mm, wszystko dam na mniejszej tarczy. Uzyskom napięcie 14v....
Witajcie! 😁 Po długiej przerwie. A więc. Kupiłem nowy regulator napięcia, nowy stator i nowy akumulator i dalej lipa... Ładowania przy światłach lub po załączeniu się wentylatora ni ma...
Masz nagrzebane poprzerabiane w instalacji. Automat ssania owszem, może być uszkodzony i robić zwarcie, ale wówczas nie byłoby tylko świateł zasilanych z AC. Piaggio ma swoje własne rozwiązanie w którym jest stosowane osobne uzwojenie ładowania na statorze, jeden koniec uzwojenia jest połączony z akumulatorem niebieskim przewodem przy gnieździe bezpieczników,...
Czy wie ktoś ile powinno być volt na zółtym oraz białym kablu są to kable od zasilania świateł i ładowania z magneta z silnika gy6
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Po pierwsze to sprawdź czy stator ma uzwojenie które można wykorzystać do ładowania akumulatora.
Tyrystor przejdzie w stan „wyłączenia” w trakcie ujemnego półokresu napięcia ze statora. Oczywiście tyrystor nie wyłączy się na żądanie kiedy napięcie w trakcie ładowania przekroczy ustalone 14.4 V, tylko kiedy napięcie na akumulatorze przed dodatnim półokresem przekroczy wartość progową, nie doprowadzając do wyzwolenia tyrystora. Dlatego napisałem...
stator kawasaki stator honda zrobić stator
urządzenie tranzystor unipolarny massey ferguson katalog lista kanał samsung
odkurzacz xiaomi odkurzacz xiaomi
Piski w zawieszeniu Volkswagena Passata z obniżonym zawieszeniem przednim Awaria diod LED w podświetleniu telewizora