http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
ładuje mi jak jeżdzę bez świateł ale wtedy jest 12.36 a spradziłem ten biały z żółtym i nic nie pokazało dodam że na wolnych obrotach nie ładuje tylko jak daje gazu i to porządnie wtedy zaczyna ładować a kolega ma też taki silnik układ elektryczny i ma 13.5 Dodano po 23 ale słabiutkim prądem nawet by człowieka pewnie nie kopneło
Witam, posiadam motorek Zipp VZ50. Zmieniłem w nim silnik ze 125 cm³ 154FMI na silnik 170 cm³ 1P62FMKI. Po zmianie mam problem z ładowaniem, tylko świeci lampa z przodu i to bardzo słabo. Całe oświetlenie jest zasilane z akumulatora. Po przekręceniu stacyjki światło się zapala. Cewki na statorze nie mają przebicia, sprawdzałem. Ładowanie dochodziło...
Ok. Czyli okrągłe magnesy stykające się bokami. Szczelina pomiędzy cewkami wynika z tego,iż w takim ustawieniu magnes przecina bok cewki idealnie pod kątem prostym. A może niema to tak wielkiego znaczenia? Zakładając że stator zostanie w takim układzie i grubości, zmienię tylko magnesy, to jakie napięcie i moc w przybliżeniu otrzymam. Lub ewentualnie...
Siema, mam problem z moim Rieju RS2 50 2T, ponieważ mam bardzo niskie napięcie na żarówkach z przodu. Powinno być 12 V, a jest 6-7 V, i akumulator jest bardzo słaby, ładowany maksymalnie do 0,5 V. Ma ktoś pomysł, co zrobić? Wymieniłem stator oraz regulator napięcia i ciągle to samo. AI: Sprawdzałeś całą instalację elektryczną pod kątem zwarć, przetartych...
Tylko każdy pakiet z rzędu (3) będziesz musiał ładować osobno.
tylko na ładowanie akumulatora nic nie idzie Mierzyłeś ?
Witam Zamontowałem rozrusznik do KTM 525 SX 2005r. Wszystko działa prawidłowo. Teraz potrzebuję dorobić ładowanie akumulatora, żeby nie ładować po każdym wyjeździe prostownikiem i z czasem myślę o lampie z przodu i z tyłu. Oryginalnie z rozrusznikiem i full elektryka wychodziły z większym statorem , kołem magnesowym i inna obudową, za taki zestaw używany...
Witam, Zainspirowany silnikiem DC z neodymami w konfiguracji https://obrazki.elektroda.pl/8402138300_... Użyłem drutu nawojowego o średnicy 0.5 mm i testowo nawinąłem jedną cewkę (2.5 ohm) wypełniającą szczelinę w ponad 3/4 objętości, tak na oko ok 150 zwojów, grubość ramienia cewki ok 10x7 mm. Między magnesami a cewką jest ok 1,5-2...
Od dawna interesuje mnie tematyka samochodu elektrycznego. "Googluje" ,czytam ,oglądam , słucham wywiadów w radio i TV, dyskutuje i przekonuje . Hobbystycznie wymyślam sobie koncepcje nowoczesnego "elektryka". Z wykształcenia jestem elektronikiem starej daty, z zawodu "helpdesk" informatykiem, z zamiłowania sędzią sportów samochodowych. Do tego pracowałem...
Do miost Wcześniej śledziłem wątki z tzw. amerykankami rowerowymi . Jeżeli lubisz majsterkować, to powinieneś zainteresować się właśnie tą konstrukcją. Wcześniej przeczytaj strony: dla początkujących może coś tak małego, co wystarczy do zapalenia w ogrodzie na kilka godzin żarówki led... http://obrazki.elektroda.net/88_12665293...
Witam. Jeśli nie ten dział, to proszę o przeniesienie. Buduje doświadczalnie mini agregat prądotwórczy, którym chcę zasilić kilka urządzeń działających na 24V przez przetwornicę podnoszącą napięcie i jednocześnie ładować akumulator samochodowy 12V. Od strony technicznej poradziłem sobie i uzbroiłem silnik hondy gx25 w rozrusznik, zamocowałem koło zamachowe...
Stator idzie dostać ale za 120 euro. Jak potrzebujesz schemat instalacji to mam. https://obrazki.elektroda.pl/6929513500_...
Chyba do statora czyli zapłon i ładowanie. Cewki statora są mocowane jako jeden zespół do bloku.
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Witam, cześć. Posiadam SV 650 z 2004 roku. Niedawno padł mi główny bezpiecznik 30 A, ponieważ motocykl wytwarza za duże ładowanie. Ponad 17 voltów przy dodawaniu gazu. Oczywiście podmieniłem regulator (od kolegi, który jeździ na tym samym motocyklu) napięcia, bez zmian, to samo, i nawet kupiłem kolejny, bez zmian (używany). Ładowanie zmiennie wychodziło...
Sprawdz czy masz napiecie na bialym i żółtym przewodzie wychodzącym ze statora względem masy. Biały ładowanie żółty swiatła,
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Ty w tym modelu masz chyba światła zasilane z akumulatora - dlatego musisz mieć stator z uzwojeniem tzw. bezmasowym. Stator który kupiłeś zapewne jest przeznaczony do silników na licencji Hondy, ze zwykłym zapłonem CDI. Pewnie jeszcze różnią się ilością cewek (par biegunów) więc nie uzyskujesz w ogóle napięcia na uzwojeniu świateł/ładowania, a tylko...
Narysuj schemat Twoich połączeń z wyraźnym zaznaczeniem do której cewki i jak podłaczonej (lub nie) do masy. Nie wiadomo co chcesz osiągnąć, bo piszesz: żółty kabel ze statora czyli ładowanie i światła, Ze statora (prądnicy) Simsona w oryginale nie wychodzi żółty kabel.
Witam ponownie. Stator zamontowałem i chyba rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Nie mogę uruchomić silnika. Iskra jest. Czasami silnik zapala na chwilę. Czy przez uszkodzony stator może silnik nie zapalić? Dodano po 1 Uff... Zapalił. Jednak stator działa - ładuje. Wcześniejszy problem z odpaleniem chyba wynikał z zalaniem świecy. Dodano po 22 Mam jeszcze...
Zielonobiały - masa Czarnoczerwony - zasilanie CDI Niebieskobiały - pickup do CDI Żółty - AC na światła Czerwony (różowy) AC na ładowanie aku
Od jednego człowieka . Użytkownik na Allegro nick naprawskuter
Nie wygląda to na 10Hz (600obr)... testowałem kiedyś ładowanie GY z trójfazowym regulatorem i przy obrotach ok. 3000 uzyskiwałem 12-13A przy 14.3V. Z prostych wyliczeń ok.150W
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
Zadziała w ten sposób. Jedno wyprowadzenie połączyć z masą, drugie na przewody żółty i biały oryginalnej instalacji. Problem w tym, że ładowanie akumulatora będzie dużo słabsze niż na oryginalnym alternatorze. Prąd ładowania pojawi się dopiero po osiągnięciu napięcia stabilizacji obwodu świateł.
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Sprawdzić połaczenia masy (silnik ,rama ,akumulator,regulator)
Quad jest z 2008 roku. Zasilanie jest stałe DC-CDI z akumulatora, bo stator odpowiada za przednie światła i ładowanie. Nie ma dodatkowej cewki w statorze do zasilania zapłonu. Występuje tylko impulsator, który bierze sygnał z magneta i wysyła go dwoma przewodami (białym i czerwonym) do modułu. Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7574117900_...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Też walczę z tym badziewiem. Mam taki w napędzie paralotniowym. Max 15 minut lotu i stator spalony - lądowanie awaryjne w polu. Spaliłem już dwa statory. Na nowym po 5 minutach na średnich obrotach - stator bardzo gorący. Przetestowane na różnych modułach cdi w tym na dwóch samodzielnie robionych. Prądy z cewki statora (mierzone cęgami AC) ok 200mA....
Witam mam problem z junak 901 a mianowicie brak ładowania wymieniony stator oraz regulator napięcia i dalej nic jest ładowanie ale bardzo małe. Zauważyłem ze światła mijania i drogowe zaświecają się po stacyjce a nie powinny i się nie rozświetlają na odpalonym silniku. Po uruchomieniu silnika i włączeniu świateł akumulator spada do 9-8,5 ma ktoś pomysł...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
Pierwszy jest trójfazowy, drugi jednofazowy. Zapłon będzie działał, ale ładowanie nie i tego tak łatwo nie przerobi.
AC ponieważ ledy przerywały stąd zmiana statora .
De facto tak. W silnikach AM6 stosuje się regulator będący ogranicznikiem napięcia, a ładowanie odbywa się przy pomocy diody prostowniczej. Wyjątkiem były Peugeoty XR6 które miały regulatory 6-pinowe z wbudowanym przerywaczem kierunkowskazów, które były stosowane później w Aprilia/Derbi. I tak miały mega problem z ładowaniem, bo stator AM6 z jednym...
Witam proszę o instrukcję po chłopsku jak podłączyć stacyjkę włącznik rozrusznika stator 5pin moduł 5pin regulator napięcia 4pin cewkę WN rozrusznik pod akumulator aby było ładowanie i iskra silnik quad 125. https://obrazki.elektroda.pl/7949914400_...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Działa,okazało się że zepsuty był stator pod magnetem.Wymienili na nowy.Teraz napięcie jest i iskra na świecach również. Możesz zmierzyć to napięcie na wypiętym kablu od cewki ładującej, chyba czerwonoczarny. Woltomierz ustaw na 200VAC. Jakie powinno być wyprzedzenie zapłonu.U mnie w instrukcji jest podane 3mm przed Gmp tak też ustawiłem. Takie wyprzedzenie...
No proszę, efekt mojej pracy skopiowany z BikePics. Przy skuterach wyposażonych w ten regulator napięcie akumulatora dochodzi do 16 - 17V. Co do Twojego problemu - obwiniałbym stator. Normalnie powinien bez problemu pociągnąć żarówki o łącznej mocy 50W, a stałe napięcie powinno być stabilizowane już od 3000 RPM. Podłączenie świateł pod akumulator przy...
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
Witam wszystkich, mam taki problem że po miesiącu po włożeniu nowego aku przestał ładować stator, na zaciskach pokazuje 43V, ale do regulatora dochodzi już 11,5 jak jest odczepiona kostka od niego, a gdy ją wepnę robi się niecałe 9 a na wyjściu z niego jest 1,5/2 volty. Czy regulator jest winowajcą tego problemu? Aku naładowany, nic nie włączam, wiadomo...
STATOR=STOJAN czyli uzwojenie do sprawdzenia
Witam, Borykam się z problemem ładowania w zipp pro gt 50. Sprawa wygląda tak, że motorze posiada dwie h4 w lampach. Jak go zakupiłem miał zamontowane zwykłe h4 z samochodu 55/60W. Pomyślałem, że przez to rozładowuje akumulator (za słabe ładowanie). Zamontowałem 30/30W było ciut lepiej ale dalej brakowało mocy ładowania. Zacząłem sprawdzać magneto,...
Witam, mam pytanie. Mam motorower Zipp ZV50 przerobiony na siedem dwa. Wszystko było w miarę dobrze, tylko nie ładował akumulatora. Od pewnego czasu pali mi w statorze cewkę zasilającą moduł. Założyłem dwa statory nowe i też to samo potopiło, aż zwoje się pokazały. Wszystko sprawdziłem i nic nie jest popalone. Nie mam pojęcia, co mu odwaliło. Stator...
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Wymień stator na właściwy, tj. z uzwojeniem bezmasowym, kombinowanie z przerabianiem instalacji nie ma sensu. W obecnej sytuacji musiałby jeszcze przerobić instalację tak aby zamiast świateł z akumulatora były światła ze statora, a to może być bardziej skomplikowane do wykonania biorąc pod uwagę że niektóre części instalacji oświetleniowej powinny być...
stator ładować uzwoić stator kawasaki zrobić stator
płyta indukcyjna amica opinie wyłącznik zmierzchowy fotodioda wbudowana lampa błyskowa
zmywarka whirpool mruga start zmywarka whirpool mruga start
Górne śmigło zmywarki - stabilność i ruch Ciężko chodząca kierownica na postoju – przyczyny, diagnostyka HPS, EHPS, EPS, płyn, pompa