Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
http://img265.imageshack.us/img265/424/e... tu maż lepiej to rozrysowane, zmieniasz tylko kierunek przepływu przez stator. Jak połączysz szeregowo stator i rotor, wyciągniesz dwa przewody to zmieniając polaryzację zmienisz kierunek przepływu przez stator i rotor jednocześnie, a to nic nie da. Musisz przełącznik tak podłączyć, żeby zmieniał...
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
W pierwszym momencie gdy zobaczyłem stator pomyślałem czy ktoś nie założył statora od TGB. Detale wyglądają jak stator bez przeróbek. Na pewno taki (4-cewkowy) stosowano w tym modelu? Na internecie jest tylko jedno zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/4368668100_... Masz chyba kiepski miernik albo przewody pomiarowe, bo pokazuje bardzo...
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Na zdjęciu widać, że masz zamontowany chiński stator elektronik, chyba że ktoś wymieniał przewody na statorze używając chińskiej podróby o innych kolorach przewodów, przeznaczonych do elektronika. Natomiast w pojeździe była standardowa instalacja 6V z zapłonem na przerywacz. Oba przedstawione wyżej schematy nie dotyczą tego modelu.
Nic nie wywalasz. Odpinasz swój alternator, który w.g schematu też miał tylko dwa przewody (stator 1, stator 2) i podpinasz nowy z dwoma przewodami. Ten "alternator" z linka, to zwykłe dynamo - musi mieć zewnętrzny regulator z prostownikiem, bo nie ma wbudowanego.
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Witam Koledzy mam na zbyciu niekompletną prądnicę 3 fazową typu amerykanka o mocy 500W (bez magnesów). Doskonale będzie nadawać się do ładowania akumulatorów 12v. W skład prądnicy wchodzi stator w którym znajduje się 9 cewek nawiniętych drutem 2x 1mm w ilości 50 wojów na cewkę, wysokość cewek 70 mm, szerokość u góry 60 mm, na dole 50mm,wysokość boku...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Witam ponownie. Stator zamontowałem i chyba rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Nie mogę uruchomić silnika. Iskra jest. Czasami silnik zapala na chwilę. Czy przez uszkodzony stator może silnik nie zapalić? Dodano po 1 Uff... Zapalił. Jednak stator działa - ładuje. Wcześniejszy problem z odpaleniem chyba wynikał z zalaniem świecy. Dodano po 22 Mam jeszcze...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Witam Panowie.. mam pytanie poniewaz spalił mi sie regulator napiecia w Gsxr 600 K7, sprawdziłem na przewodach statora 3fazowego omy przebicie i napięcie między fazowe wszystko sie zgadza jak w serwisowce.. czy jest coś co mógłbym jeszcze sprawdzić by zapobiec kolejnemu spaleniu regulator? Ładowanie mialem na biegu jalowym przy swiatlach mijania 14.2...
Wyciągam nowy stator z opakowania ,biorę miernik ,mierze i tak po prostu jest. Nie widziałem tak dokładnych (prawdziwych) chińskich schematów na których cewki były tak rozrysowane.
Witam, mam problem z KTM SX 125. Pojazd jest kolegi i ma go od kilku lat, dotychczas nie było z nim problemów. Podczas jazdy zgasł, spaliła się cewka ładująca CDI na statorze. Część wymieniona na nowy zamiennik chodził może 10 minut i to samo. Zamówiony nowy stator oryginalny KTM chodził do pierwszego dodania gazu i dym z magneta. Próba przewinięcia...
Wymieniłem REGULATOR NAPIĘCIA w junaku 901f na Nowy i nie mam pszednich światełamiałem taki Regulator napięcia a nowy wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/3525804900_... a Nowy reg... Krótka odpowiedź W Twoim Junaku 901F (rocznik 2017) reflektor zasilany jest z osobnej cewki statora prądem przemiennym (AC) , a nie z akumulatora. Stary...
Może podaj numer silnika, albo model kosiarki jeżeli ten silnik jest fabyczny. Może uda się ustalić jaki stator i regulator napięcia powinien być użyty. Jakie przewody oraz typ złącza wychodzi ze statora?
To ja mam jeszcze inaczej w Zumico, od lewej do prawej: - zielony masa - żółty stator - biały stator - czarny sense - czerwony +12V
Witam Od niedawna posiadam quada ATV 110 z pewnym problemem. Został w nim wymieniony silnik na taki w którym występuje stator bezmasowy (dwa żółte przewody wychodzące z silnika). Regulator zamontowany w oryginalnej instalacji jest 4 pinowy przeznaczony do statora zmasowanego. Efektem tego jest brak ładowania akumulatora. Czy jest możliwość przerobienia...
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami No i to zadziałało. nie wiedziałem dlaczego postanowiłem zajrzeć głębiej w google i zacząłem czytać. Nakierował mnie skrót KWZ, którym się przy wcześniejszych próbach szukania nie posługiwałem. Na forum ludzi od moto jawa mz simsin, którzy montowali moduły ac-dci zastępczo...
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Serdecznie witam Mateuszu - Widzę że pilnujesz tematu hi!,hi!. Wyśledziłeś mnie i opłacało się. Odpowiadam, kondensator jest tak duży, ze zwarcie można zlokalizować. Sprawdź, dokładnie czy płytka rotora (części ruchomej) nie dotyka statora (części nieruchomej). Przy powolnym pokręcaniu sprawdzaj czy nie czujesz jakby gdzieś coś ocierało. Pamiętaj rotor...
Przewody mam biały, czarno/czerwony, zielony, (zielono/czarny i żółty) w jednej kostce i jeden żółty osobno Dodano po 1 No a ten nowy stator to jakiś zamiennik za 200zl Dodano po 29 Tu są parametry statora ale nw czy są ok. I czy dobrze to mierzyłem jeden kabel z multimetra do masy z statora i drugi kabel z multimetra do poszczególnych kabli https://obrazki.elektroda.pl/7836487600_...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Schemat instalacji
Masz może wyjęty stator ze starego silnika ? I chcesz zrobić zdjęcia jak podłączyć te 3 złote kable bo dostałem stator bez kostki Dodano po 51 Ps. Jeżeli podłączysz zielony z zielonym i biało niebieski z niebieskim to silnik ci odpali Czy o cos takiego Koledze chodziło? Zielony z silnila i zielony z instalacji mam.. ale niebieski? Wychodzi tylko z...
Witam kupiłem junaka 901 2013 rok motorek ma ledwo nalot 3 tysiące od pierwszego właściciela, ale uszkodzony, nie ma iskry, myślałem że wymienię modol, czy cewkę i bd ok zmieniłem modol za 5 zakręceniem spaliło modol, ten co był w motorku zanim kupiłem nowy też był spalony, co może powodować palenie się modułu, dodam że na nowym module tez iskry nie...
No więc tak. Czyli ten rezystor zostawiam. Przykręciłem go do ramy przez dodatkowy radiator.. Co do podłączenia w całość Statora, Regulatora z CDI i resztą instalacji zrobiłem odręczny schemat. Jeśli coś jest nie tak to proszę o sugestie.. Jest to schemat dla Statora 12 cewkowego 3 przewody z cewek (3 fazy) i 2 z impulsatora (masa/sygnał). W takiej...
Tak silnik wygląda identycznie, podejrzewam, że pochodzi z tej samej fabryki co mój. Udało mi się wyjąć stator i schemat połączenia są jak na rysunku poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/3053721400_... Uc jest zrobione z cienkiego drutu, Ug z grubego. Sądzę, że Ug to uzwojenie robocze a Uc to uzwojenie hamujące, a dołączony kondensator...
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną braku iskry. Motorowej to Rieju 50MRT z 2014r. Instalacja jest fabryczna, bez akumulatora, wszystko wygląda na nigdy nie grzebane i nie przerabiane, kolory przewodów i wszystko inne dokładnie jak na schemacie który tutaj załączam. Motorek stał ponad 2 lata nieruszany w wilgotnej stodole i nie...
Witam wszystkich zacznę od początku, problem ze skuterem marki sym jet euro x 2t 50cc. Pewnego dnia zgasł podczas jazdy i zaginęła iskra na dobre wcześniej czasami znikała ale wracała mimo to skuter jeździł aż do dziś. Na początek sprawdziłem cewke wn podlaczajac ja do innego skutera i dział iskre podaje a więc przesuwałem się dalej zmierzyłem napięcia...
Cewki wyglądają na cale, ale przewody popalone. Trzeba ten stator wyjąć, i zrobić z tym porządek. Polutować, zaizolować koszulkami termokurczliwymi. Wtedy się sprawdzi ponownie. Regulator ładowania prawdopodobnie też zniszczony odwrotna polaryzacja akumulatora.
Stator jest pod kolem zamachowym. Przewody od niego powinny iść obok chwytaka powietrza.
Mam tylko pytanie czy te 3 żółte przewody co są w instalacji jako generator napięcia można razem zmostkować i połączyć z tym jednym co wychodzi ze statora nowego silnika Nie można . Trzeba kupić inny regulator lub inny stator 3 fazowy.
Witam. Czy ktoś posiada rysunki/schematy - jak powinien być zbudowany stator ? Przejrzałem nieco informacji, ale wszystko napisane bardzo ogólnikowo... Potrzebuję wykonać stator o zewnętrznej średnicy ~100mm i 6 cewkach. I mam konkretne pytania powołując się na załączone rysunki: Na obrazku wygląda jakby cały element był monolitem i na nim były nawinięte...
Wychodzą tylko 3 przewody z magneta? To stanowczo za mało. Ktoś musiał tam coś grubo kombinować. Nie możesz mieć ładowania, jak z silnika nie wychodzą przewody od cewek ładujących :P . Ktoś tu chyba pół instalacji wykastrował. Być może wstawili stator od wersji która nie miała kierunkowskazów i akumulatora, a potem ktoś "na pałę" dołożył akumulator...
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Cześć pomóżcie mi bo już zwątpilem. Mam taki problem iż brakuje iskry w zetce wymieniłem już stator wraz z impulsatorem magneto nowa cewka przewody świeca moduł dalej brak iskry. Instalacja dobra gdyż sprawdzałem poprzez podpięcie zetki do innego motorowera. Podpiołem przewody od stator od innego motorowera do instalacji i iskra na świecy jest. Więc...
A czy jest możliwe że tam do masy instalacji jest specjalny przewód z statora? bo wcześniejszy posiadał 2 przewody a ten dodatkowo ma jeszcze jeden zielony. Poprzednia wersja (po lewej) posiadała pusty pin (po prawej) to ten stator który posiadam teraz i on właśnie posiada dodatkowo zielony przewód. Czy podłączenie go do masy, zmieni sytuacje? http://obrazki.elektroda.net/57_12694636...
Dokładnie musisz przejrzeć stan konektorów we wtyczce regulatora napięcia oraz wtyczce łączącej stator z wiązką instalacji. Każdy ślad przegrzania to potencjalna przyczyna późniejszej awarii. Dodatkowo sprawdź stan przewodów pomiędzy statorem a regulatorem - jeśli izolacja jest twarda, to oznacza że wcześniej się mocno grzały. Niektóre modele mają dość...
Witam mam problem z moim naked em, motorek odkupiony i było trochę grzebane w instalacji sprawdziłem przewody no i okazało się że zielone masowe przy kierownicy kable był zasniedziale więc skrecilem je do kupy podobnie z czarnymi. Silnik miał założony stator 2 cewkowy i światła ledwie co się żarzyly. No to założyłem stator 6 cewkowy ale niestety nie...
Sprawdziłem następujące rzeczy: 1. zawory: ssący jest na 0.05 mm, wydechowy 0.07mm, przypominam że regulowałem miesiąc temu 0.05 i 0.06 osobiście 2. 2 cewki - obie sprawne stara i tą którą nową kupiłem 3. 2 swiece NGK cr7hsa - obie sprawne, jedna z mniejszym odstępem, druga z większym. Ta poprzednia ma większy odstęp i iskrę ma fioletowo-niebieską,...
Z okrągłej wtyczki, która wychodzi statora są 4 przewody żółty –niebieski opór 1,5 oma napięcie 6,3v Ac. Kabel siwy –zielony -1k om napięcie 115v Ac Kable, które idą do stacyjki czerwony łączy się z zielonym i białym jest podawany + 12v a czarny niewykorzystany. Kable, które idą do modułu zapłonowego zielony, biały i czerwony (pomiary przy...
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Pomiar robiłeś z podpiętym czy odłączonym regulatorem napięcia? Bo jeśli z odłączonym to uszkodzone uzwojenia, a jeśli z podpiętym, to odłącz i zmierz jeszcze raz. Odpiąłem stator od instalacji i wtedy robiłem pomiar, dziś zrobiłem jeszcze jeden pomiar. Mianowicie miedzy uzwojeniem a masą pojazdu. Pomiędzy żółtym a masą dochodziło do 36v pomiędzy białym...
stator kawasaki zrobić stator stator honda
piekarnik samsung naprawy astra elektryczne mastercook kuchenka
ocena zestawu komputerowego termet silver
Citroen C3 – wyciek oleju: typowe przyczyny, uszczelki, simmeringi, przewody turbo Napęd do kosiarki Honda GCV190 – dobór przekładni, pasek, koła, modele HRX, HRG