Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
A jeśli bym go kupił, to czy te piny by pasowały do schematu, który jest tam dostępny na linku [link u góry regulatora napięcia]? Lewy górny - od aku, czyli czerwony przewód Lewy dolny - stator, czyli biały przewód Prawy górny - światła, czyli żółty przewód Prawy dolny - masa, czyli zielony przewód Proszę o potwierdzenie
Czyli napięcie mogę podać nawet z aku? Gdzieś wyczytałem, że tam w statorze powinien wychodzić przewód do zasilania cdi
Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
To jest właśnie skutek tego, że za handel biorą się ludzie którzy nie mają zielonego pojęcia o towarze i branży. [syntax=c]55K to moduł zapłonowy do Yamahy RX-Z/RXZ135 z 1985 roku, modelu przeznaczonego wyłącznie na rynek azjatyckiej polinezji. Natomiast zbliżone modele RX były przeznaczone na rynek Indyjski i krajach ameryki łacińskiej. Ten model nie...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Jeszcze jedno rozwiązanie. Przy dużych średnicach drutu np 2,2mm, aby nie zwiększać grubości statora przewód ze środka cewki na zewnątrz wyprowadzałem przez folię miedzianą 20mm x 0,4mm.
Zdecydowanie nie jest to rocznik 2001. Masz silnik Minarelii. Pierwszy post przedstawia regulator napięcia. Drugi przerywacz kierunkowskazów, a trzeci przekaźnik rozrusznika. Zauważyłem że w pierwszym poście napisałeś że wymieniłeś regulator napięcia. Na zdjęciu tymczasem widać oryginał Ducati Energia. Możesz sprawdzić czy przewody zielone mają połączenie...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Aha czyli cewki nie mogą mieć przejścia na masę . - Cewka to + , masa to - , Żarówka sprawdza czy działa cewka. Musimy podłączyć żarówkę do przewodu cewki i masy statora, albo przewodu masowego statora. Ok , ale jak sprawdzić cewki owomierzem , Rozumiem że jedna sondę do cewki a druga do czego ? Dodano po 11 Czyli cewka to nawinięty przewód miedziany...
Uszkodzenie jest na wierzchu, więc teoretyzując można by odwinąć te ileś zwojów, dolutować nowy i nawinąć z powrotem. Pytanie na ile trwała będzie taka sztuka. Drucik pewnie cienki, bo gruby by się nie przerwał. Powie ci to ten co się zajmuje przezwajaniem, a trzeba jeszcze mieć drut w odpowiednim przekroju, wiedzę i narzędzia do tego.
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
NIE MA połączenia z masą cewek mocy prądnicy (przewód biały i żółty to dwa końce uzwojenia a nie odczepy) Może nie być jak regulator jest prostownikiem sterowanym, ale wtedy powinny być dwa żółte kable. Po co rozróżniać kolorami dwa kable, które można wpiąć dowolnie. Z reguły biały kabel jest końcem cewki i przeznaczony jest do obwodu ładowania, a...
Wczoraj wracając do domu silnik zaburtowy Mercury 9.9 2 takt z 1996r z czarnym statorem zaczął przerywać na max obr. Okazało się, że zakładając czapę zahaczyłem przewód wn. i lekko go wyciągnąłem z cewki. Po podłączeniu silnik jeszcze przerywał jakiś czas i nie wkręcał się. Po kilku minutach jakby mu przeszło i już pracował ok. Dlaczego nie pracował...
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
nstalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora, Ze statora wychodzą 3 przewody, dwa zostawiasz luźno - prawdopodobnie te które są zakończone konektorkami w tej samej dwupinowej kostce. Trzeci przewód prawdopodobnie czarno-czerwony podłączasz jako zasilanie cewkomodułu. I pozostaje jeszcze...
Wymień ten przewód.
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
Ej, ludzie, a ten przewód masa w statorze bezstykowym Romet Minsk 125 to go podłączyć gdzieś do masy, czy ona ma zostać jak jest? Bo ta śrubka ma kabel z statora masę i czy go gdzieś podłączyć????
Zapłon Ducati Energia ma połączenie masowe pomiędzy statorem a cewkomodułem białym przewodem, dodatkowo masa silnika jest połączona poprzez wyprowadzony przewód masowy z cewkomodułu. Nie jest potrzebny dodatkowy osobny przewód do masy silnika.
Witam Od niedawna posiadam quada ATV 110 z pewnym problemem. Został w nim wymieniony silnik na taki w którym występuje stator bezmasowy (dwa żółte przewody wychodzące z silnika). Regulator zamontowany w oryginalnej instalacji jest 4 pinowy przeznaczony do statora zmasowanego. Efektem tego jest brak ładowania akumulatora. Czy jest możliwość przerobienia...
Ze statora wychodzi 1 czarny przewód ,złącza ucięte odkąd pamiętam. Będe drążył temat ale jak wróci bo to dniówki koszenia nie mogło przeżyć i ładowało 16v . I operatorzy pewnie by kładli lage na to ale silnik zaczoł przerywać i tracić moc przy takim łądowaniu.
Schemat instalacji
W tym modelu niestety takie dziwne rozwiązanie statora, regulatora napięcia i modułu jest zastosowane. Z doświadczenia wiem, że cewkomoduł będzie do wymiany. Można do testu odłączyć regulator i zmostkować przewód ze statora do modułu. Nowe chińskie moduły (WM Motor) kosztują poniżej 100 zł, ale oryginał koło 400 zł.
Dzień dobry, próbuje odtworzyć instalacje w mojej husqvarnie, która w obecnej chwili jest w szczątkach. Poprzedni właściciel odciął przewody od regulatora napięcia przy samej obudowie przez co nie jest możliwe ich przylutowanie, a nawet rozróżnienie kolorów (posiadał 4 przewody lecz nie wiem czy to był oryginał). Chciałbym zakupić jakiś regulator tylko...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam Chciałem zapytać czy przewód żółty wychodzący ze statora który ma zasilać światła i ssanie gaźnika powinien mieć napięcie jeśli dotykamy się miernikiem za przewód zółty i masę? dodam ze jeśli mierzymy napięcie na przewodzie zółtym i białym które idą na regulator mam napięcie 20V AC przy podwyższeniu obrotów silnika prawidłowo napięcie wzrasta....
Sprubuj jeszcze raz , bezpośrednio moduł podłączyć do statora omijając instalację , impulsator - przewód zielono-biały do masy a niebiesko biały do modułu nieb-bia , , stator- czarny(masa) , czerwono-czarny do czerwono czarny w module , zielony w module masa , żółty w module do cewki WN oddzielnym przewodem , masa musi być pewna .
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
A czy jest możliwe że tam do masy instalacji jest specjalny przewód z statora? bo wcześniejszy posiadał 2 przewody a ten dodatkowo ma jeszcze jeden zielony. Poprzednia wersja (po lewej) posiadała pusty pin (po prawej) to ten stator który posiadam teraz i on właśnie posiada dodatkowo zielony przewód. Czy podłączenie go do masy, zmieni sytuacje? http://obrazki.elektroda.net/57_12694636...
To w tym celu odłączasz przewód od zacisku "stop" cewkomodułu, lub w drugim wykonaniu wtyczkę z dwoma przewodami (zielony, żółty) między statorem a instalacją elektryczną.
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Sprawdzałem iskrę na samym przewodzie który idzie z modułu do fajki A sam przewód sprawdzałem też na przejscie
W pierwszym momencie gdy zobaczyłem stator pomyślałem czy ktoś nie założył statora od TGB. Detale wyglądają jak stator bez przeróbek. Na pewno taki (4-cewkowy) stosowano w tym modelu? Na internecie jest tylko jedno zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/4368668100_... Masz chyba kiepski miernik albo przewody pomiarowe, bo pokazuje bardzo...
"Regler" oznacza końcówkę regulatora na której fizycznie następuje regulacja napięcia - a dokładnie zbijanie nadwyżki energii do masy, oraz ładowanie akumulatora. Jest to biały przewód ze statora, koniec jego uzwojenia. "Sense" to pomiar napięcia oświetlenia. Typowo żółty przewód, odczep uzwojenia statora który zasila oświetlenie. Pomiar tego napięcia...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Masa silnika (przy rozruszniku) jest dobrze podłączona? Nie pamiętam już czy stator miał osobny przewód masowy do instalacji. Gaszenie silnika w Peugeotach działa dwufunkcyjnie. Po pierwsze rozłącza przewód zasilający CDI od statora do modułu CDI. Po drugie łączy jedną ze stron z masą, aby utrudnić złodziejowi uruchomienie silnika poprzez zmostkowanie...
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Serdecznie witam Mateuszu - Widzę że pilnujesz tematu hi!,hi!. Wyśledziłeś mnie i opłacało się. Odpowiadam, kondensator jest tak duży, ze zwarcie można zlokalizować. Sprawdź, dokładnie czy płytka rotora (części ruchomej) nie dotyka statora (części nieruchomej). Przy powolnym pokręcaniu sprawdzaj czy nie czujesz jakby gdzieś coś ocierało. Pamiętaj rotor...
Ja to widzę tak: przewód L idzie do pierwszej cewki statora, od pierwszej cewki statora do szczotki 1, przez wirnik do szczotki 2 i do drugiej cewki statora (szergowe połączenie) i do przewodu N. Jeżeli teraz zamienisz szczotke 2 z 1 przy czym ich połączenia do cewek statora się nie zmieniają to prąd w wirniku będzie płynął w "drugą" stronę (niż w pierwszym...
to znaczy które kabelki? Schamat za mały nie widzę kolorów przewodów
Proszę sprawdzić czy na przewodzie od gaszenia nie ma zwarcia do masy lub przebicia z napięcia +12V. Odłącz w pierwszej kolejności okrągłą wtyczkę od statora (tam znajduje się przewód zielony od gaszenia oraz przewody od cewki oświetlenia i cewki ładowania).
Sprawdź rezystancję cewki zasilającej - przewód ze statora zazwyczaj koloru czarno-czerwonego, do masy silnika. Z tego co piszesz wynika że uzwojenie jest przerwane, ale wówczas nie byłoby wcześniej napięcia na module zapłonowym, chyba że cewka zasilająca jest uszkodzona w sensie że raz łączy, później jest przerwa.
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
Przełożyłem stator. Rezystancja przewodu żółtego i białego ok. 0,50 oma. Po odpaleniu silnika lampa z przodu ledwo się żarzy. Na wtyczce na wolnych obrotach ok. 7V, na wysokich ok. 14,5V. Zaciski akumulatora - wolne obroty 12,45V, wysokie obroty 12,45V. Regulatory podmieniałem, zamieniałem również przewód żółty z różowym przy reglerze i brak różnicy....
Wyjęcie stojana jest nieuniknione, być może uda się przylutować urwany przewód fazy, lub wymienić przepalony przewód w wiązce od statora do regulatora. Jeżeli przepalony jest uzwojenie statora, to zostaje wymiana lub przezwojenie statora, jak mówi kolega jack63.
Niestety mam schemat tylko do wersji ze starszym modułem dozownika (6 pin). Schemat połączenia modułu ACPH w osobnym dokumencie. Tak czy inaczej, przewód od statora (zasilanie) idzie do stacyjki, ze stacyjki do modułu. Przewód od impulsatora do modułu. Poza tym reszta: cewka WN, masa, zasilanie po stacyjce standardowo. Kontrolka oleju jest połączona...
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
Takie alternatory były montowane np. w Renault 19. Dodam tylko że przewód oznaczony jako "stator" nie idzie z wyjścia prostownika tylko bezpośrednio do jednego z końców uzwojeń (stojana). Nawet w Polsce można się spotkać z nazwaniem stojana statorem. Czyli tak jak przedmówcy niebieski kabelek oznaczony jako stator powinien być podłączony do wsuwki,...
Sprawdź jeszcze czy masz plusa na regulatorze napięcia czerwony przewód i masę zielony.
Z podłączonym modułem miałeś pewnie wyłączoną stacyjkę (zwarcie na masę na przewodach czerwony i brązowo-biały - są one połączone razem w module). Przewód brązowo-biały jest od gaszenia. Z odłączonym modułem - wygląda na uszkodzenie impulsatora, od niego jest niebieski przewód. Rezystancja impulsatora wynosi ok. 27R w oryginalnych statorach, 14R w podróbach....
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Witam jestem posiadaczem chińskiego skutera 50cc o przebiegu 25000km skuter działał poprawnie do tej pory bez awaryjnie, wymieniane były tylko rolki, wariator i pasek napędowy opony i jakaś drobnica :) od 3 dni zauważyłem ze w skuterze wysiadły światła mijania oraz brak ładowania (mam wskaźnik na liczniku) czytałem sporo tematów na tym forum i wymieniłem...
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Nie ma co tu szukać problemów z wysokim napięciem w alternatorze. Gdybyś miał spalony to w ogóle nie byłoby ładowania. Raczej wina uszkodzonego regulatora napięcia. Jeśli sprawdzałeś na innych sprawnych, to pytanie czy były to regulatory z wejściem „sense” i czy w Twoim motocyklu jest instalacja elektryczna z tym rozwiązaniem? Chodzi o dodatkowy trzeci...
U mnie ze statora wychodzi tylko jeden przewód czarny z zieloną złączką i nie mam na nim napięcia po odpaleniu. Jest cały czas masa, więc wymiana regulatora nie pomoże. Traktorek świeżo kupiony, brak regulatora - jest tylko na niego miejsce na rozruszniku i jeden czerwony przewód wychodzący z wiązki instalacji elektrycznej. Na przewodzie z alternatora...
Moduł jest zasilany z cewki, tak było wcześniej i tak jest teraz. Jeszcze jedno pytanie przy wicagnietym statorze na cewce prądowej czyli czarny przewód z czerwonym paskiem do masy ma 340 Om ale jak już założę stator i skręcę do magneta to nie pokazuje kilka tylko Om, może tutaj jest przyczyna? Dodano po 7 https://obrazki.elektroda.pl/7098081700_...
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
Na zdjęciu widać, że masz zamontowany chiński stator elektronik, chyba że ktoś wymieniał przewody na statorze używając chińskiej podróby o innych kolorach przewodów, przeznaczonych do elektronika. Natomiast w pojeździe była standardowa instalacja 6V z zapłonem na przerywacz. Oba przedstawione wyżej schematy nie dotyczą tego modelu.
Sprawdź czy na kostce od statora na przewodach zółtym i białym w stanie odłączonym od instalacji elektrycznej pojazdu jest generowane napięcie (pozostały w kostce przewód musi być połączony z instalacją, inaczej iskry nie będzie). Jeśli będzie ok to zwróć uwagę na zwarcie w instalacji elektrycznej na przewodzie żółtym - żarówki, przełączniki, regulator...
Słusznie podkreśliłeś: Trzeba pamiętać o niektórych rzeczach: uchwyt masy podłączamy do elementu spawanego, Ale nie można też wykluczyć dziwnych przypadków, potem się okazuje którędy płynie prąd. Szef spawał coś przy chińskim skuterze, przypadkiem dotknął czegoś innego i spaliła się masa w instalacji. Cienki przewód idący od statora aż do regulatora...
Sprawdź jakie napięcie (prąd zmienny - ustaw na mierniku) wychodzi ze statora (cewek) na żółtym przewodzie - można sprawdzić na regulatorze napięcia. Jeśli będzie podczas pracy silnika napięcie, to musisz posprawdzać, czy na odbiorniki dochodzi masa. Może odczytasz coś ze schematu typowego chińczyka.
Tak samo jak w przypadku zwykłego skutera. Do sprawdzenia ciągłość dwóch przewodów od statora do regulatora, jak również sprawdzić czy na pewno stary regulator jest uszkodzony i czy nowy ma poprawny pinout lub nie jest chińskim trojanem.
Nic nie wywalasz. Odpinasz swój alternator, który w.g schematu też miał tylko dwa przewody (stator 1, stator 2) i podpinasz nowy z dwoma przewodami. Ten "alternator" z linka, to zwykłe dynamo - musi mieć zewnętrzny regulator z prostownikiem, bo nie ma wbudowanego.
Przewody do regulatora napięcia wyprowadzone są w czerwonych izolacjach i dalej idą do kostki, tu musiało być coś innego ..
Nie sprawdziłeś cewki zasilającej (zielony przewód), a zapewne to ona jest uszkodzona. Rozłącz okrągłe złącze statora, aby odłączyć gaszenie ze stacyjki i wykluczyć jej uszkodzenie. Resztę przydatnych informacji na temat szukania iskry w Piaggio podawałem już na forum.
Mam gwiazdę, taką : http://czesci-romet.pl/cache/images/ca6b... W najbliższym czasie, zobaczę jeszcze odkręcając od kapy stator, czy się jakiś przewód od jakiejś cewki nie urwał, bo to aż niemożliwe że tak nagle przestało to działać, i dodatkowo, ładowanie jest, a te cewki od modułu nie działają. A czy jest możliwość, na...
Witam Na załączonym poniżej schemacie elektryki widać, że żółty przewód wychodzi z magneta i jeszcze przed regulatorem napięcia idzie do świateł. I moje pytania do tego: 1. Przy szybszym kręceniu się statora jest wytwarzany większy prąd, czy jeśli idzie on prosto do żarówki nie spali jej? 2. Co jeśli na stacji kontroli pojazdu czy przy kontroli policji...
A do czego powinien być podłączony ten neutralny tez gdzieś do cewki? Jeśli sprawny cały przewód jak ciągłość i przejście i jest przyłączony do statora, a nie ma reakcji znakiem ze jest uszkodzony? Dodano po 58 Wyglada to w ten sposób na teraz wszystkie kable maja przejście i nie maja zwarcia
Który rocznik?
Czerwone impulsatory były stosowane fabrycznie w latach '90, natomiast przejście na impulsatory o mniejszej rezystancji nastąpiło w 1989 roku. Pomiar omomierzem dużo nie pomoże, najlepiej będzie sprawdzić co się dzieje ze zapłonem pod stroboskopem. Mała uwaga. W ciągniczku znajduje się dodatkowy moduł ograniczający obroty, składa się z dwóch kondensatorów...
Co to za regulator? Czy nie przypadkiem 3-fazowy? Inny motocykl jaki ma stator, ile przewodów z niego wychodzi, kolory?
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Przewód ma 5k między końcami a uzwojenie główne w statorze ma 700ohm i 120ohm uzwojenie impulsowe. Tak jak w instrukcji serwisowej... uprzedzam pytania nie ma tam nic poza wartościami rezystancji jakie powinny być.
(at)ElektrodaBot A jak zmierzyć napięcie w kostce ktora wychodzi od statora lucky star 250 (3 żółte przewody)?
W kostce są czarny i pomarańczowy czyli masa i przewód na cewkę wysokiego napięcia. Czyli twierdzisz że do każdego jednego statora przygotowanego do pracy z modułem AC podłączy się każdy chiński moduł?
Kolego to normalne, że przewód z alternatora (ale przed regulatorem) wykazuje oporność do "masy" pojazdu, bo jest to cewka masowa, czyli jednym końcem podłączona do statora alternatora. Może spróbuj jeszcze sprawdzić "moc" napięcia, ale z uwagi na wielkość tj. ok. 30 V, włącz w obwód żarówkę np. 25 W/230 V, bo samochodowe ulegną "spaleniu". Jeśli będzie...
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Mama problem z ładowaniem w skuterku Kymco Super 8. Na wstępie napisze, że nowy jest stator, moduł zapłonu oraz regulator napięcia. Wszystko oprócz statora oryginalne firmy Kymco. Dodatkowo w tym skuterze zamontowany jest moduł świateł, który zastąpiłem przekaźnikami ponieważ był on spalony kiedy go kupiłem. Ze statora wychodzi napięcie przemienne na...
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Nie wiemy jak starannie została zmontowana instalacja elektryczna oraz w jaki sposób (schemat). Instalacja 6V w S51 to jest koszmar. Na obudowie prostownika dławikowego znajduje się potencjał + akumulatora, bardzo łatwo o zwarcie z konektorami przewodami wyprowadzonymi za stacyjką (któryś przewód z cewki statora). Dioda w prostowniku też może się spalić...
Sprawdź kostki łączeniowe w instalacji. U mnie było to powodem straty iskry podczas jazdy czasem pomagało poruszanie wiązką ale ostatecznie poprawiłem kostki kostki. Najlepiej wymienić na szczelne samochodowe. ;) Sprawdź same przewody od złącza do lutu w statorze. Można tez wyeliminować złącze tanim kosztem po prostu lutując przewody na głucho.
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
Rezystancja cewek w porządku. Odłącz od modułu przewód od gaszenia (typowo czarno-biały). Miałem przypadek spalenia wyłącznika zapłonu na kierownicy. Przy okazji sprawdź czy moduł ma masę, czy cewka WN jest sprawna. Jeśli masz oryginalną fajkę z ekranem, to ekran wyrzuć. Te fajki bardzo często miały przebicia. Iskrę sprawdzaj na samym przewodzie WN.
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Zlokalizuj sobie regulator napięcia i przewody od statora. Przerwanie połączenia pomiędzy regulatorem a statorem, często przewodu białego skutkuje przepalaniem żarówek (i brakiem ładowania), bardzo częsta przyczyna usterki. Jeśli połączenia są prawidłowe, to pozostaje wymiana regulatora napięcia.
Użytkowałem Charta przez 17 lat. No niestety,ale najczęściej uszkadza się cewka zasilająca moduł zapłonowy. (to ta pod kołem zamachowym) . Żadna z posiadanych przeze mnie cewek (a miałem ich z 8 sztuk) nie wytrzymała dłużej niż 3 lata codziennego jeżdżenia ) Patrząc na moduł ,cewka ta jest podłączona do skrajnie prawego w górnym rzędzie pinu gniazda.Z...
Ludzie, nie rozśmieszajcie mnie z tymi regulatorami od Poloneza, WSK, ETZ... Koniecznie potrzebny jest zwykły regulator napięcia od skutera. Cena zaczyna się od 15 zł. Przed montażem upewnijcie się czy cewka nie ma uzwojenia "bezmasowego" (wersje do motocykli ze światłami zasilanymi z akumulatora), wówczas jeden przewód będzie trzeba połączyć z masą....
Napięcie mierze na masie silnika i przy przewodzie regulatora. Stacyjka już pominięta. Podłącze Jeszce przewód masy od statora bezpośrednio do regulatora. Ale wątpię żeby to pomogło. Dodano po 4 Regulator reguluje prąd na żarówki. Swieca ok tylko tak jak by nie prostował napięcia na akumulator. Odciąłem czerwony przewód od regulatora i w jego miejsce...
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
http://img265.imageshack.us/img265/424/e... tu maż lepiej to rozrysowane, zmieniasz tylko kierunek przepływu przez stator. Jak połączysz szeregowo stator i rotor, wyciągniesz dwa przewody to zmieniając polaryzację zmienisz kierunek przepływu przez stator i rotor jednocześnie, a to nic nie da. Musisz przełącznik tak podłączyć, żeby zmieniał...
stator biały przewód stator kawasaki stator honda
unitra gramofon artur płynne przejścia kolorów schemat skrzynka bezpiecznikowy
power mosfet zablokowane wiadomości prywatne
Instrukcja obsługi Volvo V50 2.0 Diesel 2007 PDF Samsung UE60H6200 - Specyfikacja i Problemy