Rdzeń musi być odizolowany od uzwojenia.
https://www.romet125-forum.pl/viewtopic....
Wymień stator na właściwy, tj. z uzwojeniem bezmasowym, kombinowanie z przerabianiem instalacji nie ma sensu. W obecnej sytuacji musiałby jeszcze przerobić instalację tak aby zamiast świateł z akumulatora były światła ze statora, a to może być bardziej skomplikowane do wykonania biorąc pod uwagę że niektóre części instalacji oświetleniowej powinny być...
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Tu masz serwisówke do swego skutera. http://www.motorscooterguide.net/Manuals... Jest tam między innymi schemat alternatora z którego wynika ze jest to układ 3~połączony w gwiazdę. Środek gwiazdy jest izolowany od masy pojazdu. Początki uzwojeń są wyprowadzone w postaci białych przewodów i łączą się z takimi samymi regulatora...
AD 1. Jest kilka rozwiązań układowych takich regulatorów, są regulatory z wejściem "sense" w których tak jak wyżej napisałem, do pracy układu ogranicznika napięcia potrzebne są dwa przewody. Są też takie które obwody ograniczania napięcia (AC) mają oddzielnie od układu regulacji napięcia ładowania (DC), wówczas wystarczy że będzie podłączony tylko jeden...
Quad jest z 2008 roku. Zasilanie jest stałe DC-CDI z akumulatora, bo stator odpowiada za przednie światła i ładowanie. Nie ma dodatkowej cewki w statorze do zasilania zapłonu. Występuje tylko impulsator, który bierze sygnał z magneta i wysyła go dwoma przewodami (białym i czerwonym) do modułu. Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7574117900_...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Wymieniłem REGULATOR NAPIĘCIA w junaku 901f na Nowy i nie mam pszednich światełamiałem taki Regulator napięcia a nowy wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/3525804900_... a Nowy reg... Krótka odpowiedź W Twoim Junaku 901F (rocznik 2017) reflektor zasilany jest z osobnej cewki statora prądem przemiennym (AC) , a nie z akumulatora. Stary...
Trzeba zacząć od określenia topologii i sposobu wykonania statora oraz regulatora napięcia. Schemat dołączony do zestawu przedstawia jakby stator przeznaczony do zasilania świateł z alternatora (silnika), a światła zasilane z wyjścia DC regulatora napięcia. W taki sposób nie powinno to poprawnie działać. Brakuje także informacji, jak podłączyć sygnał...
Tak silnik wygląda identycznie, podejrzewam, że pochodzi z tej samej fabryki co mój. Udało mi się wyjąć stator i schemat połączenia są jak na rysunku poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/3053721400_... Uc jest zrobione z cienkiego drutu, Ug z grubego. Sądzę, że Ug to uzwojenie robocze a Uc to uzwojenie hamujące, a dołączony kondensator...
Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Układ wzięty ze strony motelek.net gdzie osoba która ten schemat zastosowała twierdzi że dorabiając zewnętrzny wyzwalacz można z powodzeniem zastosować wyżej wskazany układ. Tak też więc...
(...) cewki po pręcie? Jak tym sterować? Kiedy cewka będzie wypychała w lewo a kiedy w prawo? A może trzeba zastosować dwie cewki o przeciwnej polaryzacji? Spróbuję zapytać GPT o to, ale wydaje mi się, że się przeciąży i zawiesi więc wolę zapytać Sz.P. inżynierów tutaj. Dziękuje za podpowiedzi. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Do...
No więc tak. Czyli ten rezystor zostawiam. Przykręciłem go do ramy przez dodatkowy radiator.. Co do podłączenia w całość Statora, Regulatora z CDI i resztą instalacji zrobiłem odręczny schemat. Jeśli coś jest nie tak to proszę o sugestie.. Jest to schemat dla Statora 12 cewkowego 3 przewody z cewek (3 fazy) i 2 z impulsatora (masa/sygnał). W takiej...
Stator idzie dostać ale za 120 euro. Jak potrzebujesz schemat instalacji to mam. https://obrazki.elektroda.pl/6929513500_...
Dobra, już nie ważne. Tu schemat z mojego motorka. Jak oglądałem schematy z Reju lub Senda, to minus z akumulatora był do masy. Dałem ten moduł prostowniczy, bo jak zakładałem akumulator, to gościu napisał, że nie może być minus do masy, bo stator jest do masy. Zaraz wyślę z Reju.
(at)kenworth18 W poście #6 jest schemat połączeń i doń jest informacja o tym że silnik ma tacho, oraz stator i rotor połączone szeregowo co znaczy że oba te elementy są uzwojone a więc jest to silnik komutatorowy. A rotor jest zasilany poprzez szczotki :D Silniki indukcyjne (np Polar PS, Diana) w tym również inwerterowe (np BSH) mają uzwojony tylko...
Witam - w pile stołowej zastosowany jest silnik szczotkowy oraz dwa uzwojenia stojana ; jedno uzwojenie pracy ( Stator Coil ) oraz uzwojenie zatrzymania ( Break Coil ) . Proszę prześledzić schemat . Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/8133992100_...
Zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu co jest przyczyną braku iskry. Motorowej to Rieju 50MRT z 2014r. Instalacja jest fabryczna, bez akumulatora, wszystko wygląda na nigdy nie grzebane i nie przerabiane, kolory przewodów i wszystko inne dokładnie jak na schemacie który tutaj załączam. Motorek stał ponad 2 lata nieruszany w wilgotnej stodole i nie...
Witam. Jest zima więc postanowiłem przerobić instalację przy swoim skuterze, ponieważ miałem problemy ze światłami. Najpierw postanowiłem że całe oświetlenie będzie zasilane z akumulatora ( tak jak jest to zrobione np. w Piaggio Skipper 125ccm 2t, podpatrzone u kolegi ), z tym że pojawił się problem z bardzo wydajnym ładowaniem. Stator (alternator)...
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
Witam, nie chcę zakładać nowego tematu posiadan problem z KMX125. Brak w nim iskry. Motocykl jest zrobiony na full crossa czyli ładowania aku itp nie ma. Zmieniłem już stator bo poprzedni nie miał oporności na cewkach przy mierzeniu miernikiem. Ale obstawiam że coś źle podłączam. Czy jest ktoś kto by pomógł i rozrysował schemat dla samego układu zapłonowego?
TCI, a nie żaden CDI czy DC-CDI. Na cewki WN jest podawane +12V przy włączonym zapłonie. Skoro wszystko popaliło się przez skok napięcia, to raczej do wymiany regulator napięcia. Przy okazji do sprawdzenia stator czy nie ma uszkodzeń, dodatkowo przyjrzeć się akumulatorowi czy nie jest wadliwy. Zwracam tylko uwagę że na wyżej podanym schemacie jest przedstawione...
Pytanie zasadnicze, czy stator posiada uzwojenie jednofazowe z odczepem, czy "dwufazowe" (cewka bezmasowa)? Uważam że schemat ze zdjęcia może wprowadzać w błąd. Po pierwsze, jeśli jest standardowe uzwojenie jednofazowe, to światła są zasilane z alternatora z przewodu żółtego i tylko w taki sposób można je podłączyć. Po drugie, jeśli jest uzwojenie bezmasowe,...
Witam, mam Kawasaki kx450f 2007 rok i nie ma w nim iskry. Okazało się że stator nie działa prawidłowo. Teraz pytanie brzmi, ile stator powinien pokazywać volt lub Ohm w pomiarach czytnikiem? Z góry dzięki za odpowiedź. Mile widziany schemat pomiarów do statoru. 😁
Po kolei. 1 - Jakiego drutu użyłeś? 2 - Ile zwoi dałeś na ząb? 3 - Jakie masz magnesy? 4 - Jaki prąd pobiera obecnie silnik? Nic nie piszesz o tym co robisz i czym dysponujesz. Kryształowych kul nie mamy. Nie wiem ile dałeś magnesów, i czy je prawidłowo umieściłeś. Nie wiem, jak nawijałeś uzwojenie - czy zmieniałeś kierunki uzwojenia tej samej fazy...
O filmiku nic ci nie powiem, bo aż tak biegły w angielskim nie jestem. Sama zmiana z AC na DC nic ci nie da. Bo to od biedy można załatwić 4rema diodami prostowniczymi na np 10A. Lutujesz to w mostek Gretza i gotowe, masz napięcie DC. Ważniejsze czy ty przypadkiem tam nie masz trójfazowego alternatora, jednak to mało prawdopodobne, bo alternator wymaga...
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
Zainwestuj w altenator. Znajdziesz takowy na szrocie samochodowym. Popatrzyłeś choć na zdjęcia, które bardzo ładnie zamieścił autor tematu? Jakby popatrzył to byś bzdur nie pisał... Opór statora 0,5ohma (w normie) Czyżby stator miał uzwojenie jednofazowe? Piszę to aby się upewnić, bo pierwszy schemat sugeruje co innego. Są trzy białe kable idące do...
Patrząc na schemat który od Ciebie otrzymałem, wydaję mi się że podłączenie prawidłowe cewko modułu ma jednak znaczenie i wychodzi na to że mam go podłączonego odwrotnie. Tylko dlaczego te piny nie są oznaczane? Zamówię lampę stroboskopową (bo obecna po podłączeniu do owego układu przestała mrugać tylko stale świeci po podłączenie do zasilania) odwrócę...
Skoro masz inny skuter na "podmiankę" to weź cewkę i moduł z tego skutera i zobacz w swoim motorku. Jednak nie sądzę aby coś to zmieniło. Podpinałeś instalację z SCHEMATEM w ręce? Bo serio wystarczy zamienić 2 kabelki i już masz lipę. Dodatkowo, pisałem ci o pociagnięciu przewodu od świecy, do cewki i - na akumulatorze. Zrobiłeś to? Bo ok, możesz mieć...
Przecież na module masz napisane przy każdym pinie do czego to idzie np. tacho rotor stator więc poco Ci schemat
Panowie, dziś posprawdzałem miernikiem przewodnictwo, czy gdzieś nie ma urwanych przewodów itp, sprawdziłem schemat zgodnie z tym co znalazłem w sieci. Wygląda ok. Dziś odpaliłem go tak samo, tzn. Z przewodów WN na włączonym silniku auta. Zrobiłem kilka kółek, obroty w nim trochę szalały po kilku kółkach, ustawiłem gaźnik.. Zrobiłem kilka kółek i zgasł...
witam podeśle ktoś schemat elektryczny od świateł jak i gdzie powinny być podłączone w Junak 901 2017r oraz jak powinien być podłączony stator z regulatorem i dalej ? mam na regulatorze biały żółty różowy i zielony żółty się rozdwaja i leci pod kierownice od regulatora ale tam nie jest podłączony proszę o pomoc
Z okrągłej wtyczki, która wychodzi statora są 4 przewody żółty –niebieski opór 1,5 oma napięcie 6,3v Ac. Kabel siwy –zielony -1k om napięcie 115v Ac Kable, które idą do stacyjki czerwony łączy się z zielonym i białym jest podawany + 12v a czarny niewykorzystany. Kable, które idą do modułu zapłonowego zielony, biały i czerwony (pomiary przy...
Witam. Kopiłem sobie zapłon nowy od zippa quantum 2t z zamiarem wstawienia do komarka. Wszystko ładnie pięknie tylko jest mały problem nie mogę znaleźć schematu podłączenia modułu z statorem impulsatorem i cewka WN. Poratuje ktoś? I drugie pytanko mam magneto z takim długim znacznikiem i tu pytanie w którym miejscu następuje iskra? Na końcu znacznika?...
Witam, potrzebuje wiedzieć jak podłączyć stator taki jak na zdjęciu, przewód niebieski z impulsatora do modułu, czerwono czarny zasilanie CDI, ale co z pozostałymi 4? Jeden zielony i 3 żółte, jaki regulator napięcia do tego zastosować? Nigdzie nie widzę odpowiedzi, niektórzy mówią że regulator na 5pin ale wszystkie schematy z takim regulatorem są do...
Witam. Stator z 8 cewkami, 2 odizolowane. Oznaczenie przewodów żółty i biały w jednej wtyczce, osobno czarno-czerwony do 2 cewek izolowanych. Proszę o informację jak one są podłączone? Te 2 izolowane mają jeden koniec do masy /obudowy/ i drugi koniec czarno-czerwony kabelek. Natomiast pozostałe cewki pomiar żółty i biały kabel mają przejście, ale nie...
nie widać ingerencji w instalacje połączenia wyglądają fabrycznie ale już widzę błąd czarno czerwony kabel ze stacyjki kończył się w splocie kabli a powinien łączyć się ze statorem z tym samym kolorem, a u mnie stator podłączony do fioletowego w przekaźniku rozrusznika dzięki za schemat pozdrawiam Dodano po 6 https://www.google.pl/search?client=fire...
Witam, posiadam skuter piaggio vespa et2 wersja na wtrysku 100% mechanicznym, bez immo, problemem jest brak iskry, według różnych poradników sprawdziłem że stator jest sprawny, świeca, przewód, fajka również sprawna, problem jest najprawdopodobniej w module, chciałbym kupić nowy ale nie ma możliwości takiego zdobyć a wtyczka w nim wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/6228445700_1...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Stator wygląda na dobry. Oscyloskop może być tylko to jest kit do zmontowania. Raczej radziłbym kupić działający aby nie kusić kolejnych problemów. Masz tu schemat powinien być ten, porównaj jak masz u siebie i czy kolory te same. https://obrazki.elektroda.pl/7850871800_...
ten schemat jest biało czarny a mniej więcejj ile powinienem mieć Dodano po 26 który + i -
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim skuterem Romet C1 Via City S13 od 2 tyg borykam się z brakiem ładowania. Zaczęło się od tego że wykręciła się śruba z magneta i rozwaliła stojan/stator. W efekcie brak iskry, cóż trzeba było kupić nowy, tak też zrobiłem. Kupiłem również stator 8 cewkami, lecz miał inną kostkę. Mechanik ją przerobił, stwierdził...
Przeróbka na trójfazowy wiązałaby się z koniecznością zamontowania zupełnie innego statora przy zachowaniu oryginalnego koła magnesowego, lub całego kompletu. Stator trójfazowy musi mieć trzy razy więcej "cewek" niż biegunów magnetycznych w kole magnesowym. Schemat regulatora napięcia wygląda zabawnie. Tak na wstępie dioda D5 jest zbędna. Jak regulator...
Witam Wszystkich. Do Jesiotra1 tak jak napisałeś duzy moment obrotowy czyli przekładnia ślimakowa dzieki za odpowiedz pozdrawiam. Dodano po 2 Witam jeszcze raz zerknijcie na ten schemat jest to możliwe aby taki stator pracował chodzi o podwojoną ilość cewek pozdrawiam. Dodano po 18 schemat nie poszedł sory moze innym razem .
Bo masz koło magnesowe i cewki założone od Komara. Stella ma moduł zapłonowy i nie ma opcji żeby wychodziły tylko dwa kable. Poszukaj schematu od Motorynki lub Komara. Jeżeli ten pojazd ma zewnętrzną cewkę i moduł a silnik ma magneto i cewki od komara to trzeba go przerobić albo w "stronę" Komara albo kupić stator i magneto od Stelli. Najlepiej jakbyś...
A propos: która elektroda kondensatora strojeniowego powinna być połączona z masą: stator czy rotor? I czy to może zależeć od układu radioodbiornika? Coś mi się wydaje że trafiałem na różne warianty...
No to bylem przy maszynie, a do tego udało mi się dopaść akcesoryjną prądnice. Oto co mamy u pacjenta: http://obrazki.elektroda.pl/4337822000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6421730500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8147453200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6461377300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5967641400_1...
Witam Jakiś czas temu kupiłem traktorek MTD F 125 z silnikiem Briggs 12.5 hp. W traktorku byla uszkodzona stacyjka, odpalał " na krótko ", czyli robiąc zwarcie na stykach rozrusznika, gaszenia za pomocą stacyjki. Brat wymienił stacyjkę i solenoid ale nie zrobił zdjęcia podłączenia przewodów i namieszał mi w przewodach, teraz nie wiem jaki przewód pod...
stator skuter schemat stator kawasaki zrobić stator
lodówki bosch opinie system navigation niebieski ekran radio samochodowe
pomiar rezystancji wewnętrznej ogniw tomasz francuz
Wymiary blokad rozrządu dla VW Crafter 2.5 TDI Bezpiecznik do blendera Łucznik 1200 - jaki wybrać?