Tu masz serwisówke do swego skutera. http://www.motorscooterguide.net/Manuals... Jest tam między innymi schemat alternatora z którego wynika ze jest to układ 3~połączony w gwiazdę. Środek gwiazdy jest izolowany od masy pojazdu. Początki uzwojeń są wyprowadzone w postaci białych przewodów i łączą się z takimi samymi regulatora...
Witam. Ma ktoś pomysł jaki zastępczy stator iskrownik do Yamaha DT 125 LC 10V lub gdzie mogę kupić oryginał??
W Yamaha WR125R 2015 cewka zapłonowa często nie ma osobnego przewodu masowego. Masa realizowana jest przez metalową obudowę cewki przykręcaną do ramy. Sprawdź schematy i ciągłość.
Drugi stator wyglada , że ma cewke zasilającą cdi wiec moduł jest na prąd zmienny a więc oprócz problemu 2 impulsatory pozostaje jeszcze zasilanie CDI
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Stator Rotaxa nie zadziała z oryginalnym regulatorem napięcia z Yamahy TZR50.
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Stator do wymiany. Cewki jak widać przegrzane, a pomiar wykazuje przebicie do masy. Regulator także do sprawdzenia, bo mógł także ulec uszkodzeniu w wyniku uszkodzenia statora.
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Witam, po zimowaniu motocykl nie pali, po odpaleniu z kabli od auta pracuje normalnie, po odłączeniu p. masowego napięcie spada do 7.65 z delikatnym plusem. To, że akumulator trup to dosyć logiczne, motocykl od dłuższego czasu miał problemy z dłuższym postojem i po 2 tygodniach odpoczynku latem, zmuszał mnie do odpalania na pych. Bardziej interesuje...
Witam, Posiadam motocykl Yamaha DR 126E z '77 roku. Borykam się z brakiem ładowania. Prądnica jak na zdjęciach. Pomiar napięcia na białym przewodzie (wyjście na regulator) to około 6V. Prosiłbym o informacje jakie pomiary pomogą zlokalizować problem (stator czy wirnik). Szczotki nowe. 4 szczotki, 2 - i 2+. Niestety nie znalazłem materiałów, które mogłyby...
Moduł Ducati energia jest przystosowany do zasilania z cewki wysokonapięciowej, ty masz stator bez tej cewki zasilającej. Do działania zapłonu z tym statorem jest potrzebny moduł DC-CDI i prostownik/regulator napięcia
no właśnie że nie muszę pod ten przerabiać instalacji chodzi mi o to żeby ładowało akumulator.On nie ma diod ma prawdopodobnie tranzystory i moc wyjściowa 100w.Ale dziś rano Kupiłem w sklepie stacjonarnym jakiś tam za 13 zł podłączam a tu nic nie iskrzy, ale jak sprawdzam samym multimetrem bez podpinania plusa i minusa tylko przewód z stator pokazuje...
Quad jest z 2008 roku. Zasilanie jest stałe DC-CDI z akumulatora, bo stator odpowiada za przednie światła i ładowanie. Nie ma dodatkowej cewki w statorze do zasilania zapłonu. Występuje tylko impulsator, który bierze sygnał z magneta i wysyła go dwoma przewodami (białym i czerwonym) do modułu. Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7574117900_...
Dzień dobry mam problem z Yamaha Aerox Mam taki nietypowy problem jak sprawdzałem ostatnio akumulator miał 11,80v jak odpaliłem skuter zmalało do 11,64v wiecie z czym może być problem. Jeszcze mam p... 1. Krótka odpowiedź Opis objawów – napięcie akumulatora spada po uruchomieniu silnika, kierunkowskazy gasną po krótkiej jeździe, klakson i światło STOP...
Dzień dobry. Kupiłem nowy stator do yamahy r1 rn09, przez swoją nieuwagę upadł on na ziemię i przerwał się miedziany drut na jednej z cewek, oraz 3 obok są głęboko zarysowane. Nie miałem wyjścia i go założyłem. Motocykl na wolnych obrotach bez obciążenia ma 14.1v, przy pełnym obciążeniu 13.7v najmniej. Sprawdzałem service manual i te wartości się pokrywają....
Cześć, Przerabiam motorower yamaha TZR 50 z zapłonem ducati energia. Jest tam 6 cewkowy stator z 4 kablami, biały, czerwony, zielony, żółty. Chciałbym przerobić go tak by można było zainstalować tylne światło led. Czytałem że można od lutować drut od pakietu cewek do światła i przylutować go do kabla. Wtedy mamy dwa kable z cewki i to podpinam pod nowy...
Zawsze istnieje możliwość uszkodzenia mechanicznego, np. przewodów czy też statora i impulsatora przy demontażu i montażu. Jeśli silnik był wcześniej katowany i został przegrzany, to stator i impulsator mogły też dostać po dupie, a dopiero teraz objawiły swoje uszkodzenie. Sprawdzałeś rezystancję impulsatora? Rozrusznik dobrze kręci? Jakie jest napięcie...
Witam. Mam problem z prądem w R1 , po wymianie stator , akumulatora I regulatora napiecia ,ladowanie na wolnych 12.6V ,na obrotach 5tysiecy 14,2V , po przejechaniu paru kilometrów nie chce palić ze startera ,w sensie tak jakby akumulator był rozładowany. Do tego grzeje się kabel który idzie od akumulatora do regulatora I regulator jest strasznie gorący...
na tych trzech przewodach ,brak napięcia ,a powinno tam być napięcie zmienne od 50 do 60 V Jak mierzysz napięcie? Prawidłowy pomiar to podłączenie miernika między fazami ( tak jak mierzyłeś rezystancje) nie do masy. Jeżeli nie masz napięcia miedzy nimi to trzeba wymienić stator (alternator)
Patrząc na stator i wtyczkę jest to 3 fazowy alternator. Musisz mieć moduł DC cdi zasilany z akumulatora 12V
Witam, problemem jest brak ładowania w Yamaha WR125X, zostały sprawdzone wszystkie elementy , które za to odpowiadają : - akumulator - wymieniony na nowy - bezpiecznik - sprawny - regulator napięcia - sprawdzony, jest sprawny ; podmieniony na zamiennik, ten sam efekt - stator - brak przebicia, odpowiednia impedancja na cewkach, lecz: dziwnym zjawiskiem...
Raczej warto by przerobić instalacje tego skutra w całości na akumulatorową 12 VDC A w jakim sensie? Jeśli o same przeprowadzenie wiązki od świateł do włącznika i potem do zasilania z akumulatora to dam sobie radę, ale czy akumulator (4Ah) będzie się wtedy ładował ? Bo jeśli chodzi o wymianę statora, magneta itp to mi fundusze na to nie pozwolą. Dodano...
O filmiku nic ci nie powiem, bo aż tak biegły w angielskim nie jestem. Sama zmiana z AC na DC nic ci nie da. Bo to od biedy można załatwić 4rema diodami prostowniczymi na np 10A. Lutujesz to w mostek Gretza i gotowe, masz napięcie DC. Ważniejsze czy ty przypadkiem tam nie masz trójfazowego alternatora, jednak to mało prawdopodobne, bo alternator wymaga...
Jaki silnik ma ta Yamaha? Odnoszę wrażenie, że gdzieś taki stator widziałem, nie będzie identyczny ze zapłonem F5BM od skuterów Yamahy od 2003 roku? Fundamentalne pytanie. Jaki jest rodzaj uzwojenia i układu ładowania? Typowy skuterowy (cewka masowa + odczep), alternator "dwufazowy" (cewka bezmasowa)?
Pana skuter nie jest tani. Próby pomocy domowymi środkami zawodzą. zostaje jeden sposób, niestety nie wykluczy to czy CDI czy stator, ale odpowie na pyt czy coś innego. Należy podpiąć silnik pod oscyloskop samochodowy mierzący przebiegi czasowe zapłonu. Jeżeli są stałe to CDI lub stator, jeżeli się zmieniają to coś innego. jeżeli zanikają to też stator...
Prędkość 50 km/h to zapas. Na co dzień jeżdżę Yamaha R6 120 km a motocyklami od dziecka. . Poza tym klasycznie seryjnie hulajnogi maja takie osiągi. Poczytaj kolego o Citycoco. Jak pojedzie 30 to się tez nic nie stanie. Mam 47 lat i wariactwa mi nie w głowie, ale dziękuje za troskę. Muszę zostawić zapas mocy bo rozpędzić tak szerokie koła jest nie lada...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Witam Posiadam motor Yamaha dt 125 2t 1982 rok chłodzony cieczą. Mój problem polega na tym że motor nie wkręca się na wysokie obroty w ogóle nie da się nim jeździć jak włączam jedynkę i chcę ruszyć to gaśnie . Na ssaniu chodzi ładnie na wolnych obrotach a kiedy dodaje gazu muli go od razu i gaśnie a gdy wyłączę ssanie gaśnie od razu. No i nie wiem czy...
Nabiegunki cewek był przetarte. Jest to koło stare tylko jak odkręciłem czerwonym kołem jest zaznoczone gdzie puściły nity. Stator jest w deklu. Kołki są w dobrym stanie. W tym kole magnetycznym starym zauważyłem że jeden magnes jest pęknięty. Zdjęcia dośle później bo nie mam czym zrobić, a schematy szukam tyle czasu i nie mogę znaleść tak samo jak...
Słabo szukasz. W parę chwil znalazłem jedną używkę od DT125 za 200 zł. Przeróbka jedynie na DC-CDI, musiałbyś mieć przetwornicę która miałaby wejście przerwania pracy z modułu CDI. To wiązałoby się ze sporymi przeróbkami które nie dawałby pewności co do bezawaryjnej pracy. Poza tym ten stator ma trochę za małą wydajność względem tego co było w TZR fabrycznie.
A co się może stać z takim statorem?
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Dokładnie musisz przejrzeć stan konektorów we wtyczce regulatora napięcia oraz wtyczce łączącej stator z wiązką instalacji. Każdy ślad przegrzania to potencjalna przyczyna późniejszej awarii. Dodatkowo sprawdź stan przewodów pomiędzy statorem a regulatorem - jeśli izolacja jest twarda, to oznacza że wcześniej się mocno grzały. Niektóre modele mają dość...
Zrób zdjęcie jak masz podłączony regulator napięcia (pinout). Te regulatory (z zieloną wtyczką) mają odwrócony o 180° pinout. Możesz zajrzeć do alternatora, bo normalnie nie powinno być słyszalnych żadnych odgłosów. Takowe mogą się pojawić jeżeli stator jest niedokręcony, koło magnesowe jest uszkodzone, albo występują znaczne luzy na łożyskach wału...
Niestety, taki jest objaw, gdy stator alternatora dostanie przebić i porobią się zwarcia między zwojowe. Na początek jednak spróbuj pojeździć z innym akumulatorem. To może być też jego wina.
Niestety jest to TZR80RR a nie TZR50 z silnikiem AM6 i większym cylindrem. Nie ma do nich za wielu informacji serwisowych. Masz cewkę z dwoma wyprowadzeniami, aby móc zasilić mikrokontroler w module. Gdyby nie to, poradziłbym próbować założyć stator od innych skuterów. Z wymianą samej cewki np. od DT125 może nie pójść tak łatwo, nie radziłbym robić...
Witam, w moim skuterze pojawił się problem związany z brakiem świateł mijania oraz podświetlenia licznika (kierunkowskazy oraz światło stopu jest, ponieważ jest zasilane z akumulatora), skuter odpala i jeździ. Po przeczytaniu wielu tematów stwierdziłem, że problem może leżeć po stronie regulatora napięcia. Jednak wszystko wychodzi na to, że on jest...
Aku słabo się łąduje , wymieniony był stator alternatora bo skuter przestał zapalać i regulator napięcia. Odpala pięknie ale na zaciskach aku po odłączeniu od akumulatora jest napięcie 3,5V , a wydaje mi się ze powinno być około 14V Jakieś pomysły o co chodzi Help Aku jak włącze światła siada po chwili i nie mozna go zapalić, dlatego zapylam na nietoperza...
Witam wszystkich! Jestem tu nowy i potrzebuje pomocy. Wymieniłem stator alternatora i regulator napięcia, po objechaniu kilku kilometrów sprawdziłem pokrywę alternatora i była zagrzana. Teraz pytanie czy, to jest norma czy też jest jakiś problem. Może ktoś coś wie na ten temat. Serdecznie proszę o pomoc Jan!!
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Załączam zdjęcia. Moduł ma wyprowadzenia jak Zipp Roadstar 250V i Yamaha xv250 ale nie pasuje . Tamte mają po 4 krótkie markery co 60 stopni . Już próbowałem odpalić ale nic z tego nie wyszło. I mam dwie cewki zasilane + ze stacyjki czyli moduł daje GND. jak u tamtych tylko kąty się nie pokrywają. Pan od którego kupiłem z pisał dane z modułu (L2V50...
Rzadko się widuje tak mocno zniszczone łożyska. Musiał się rozpaść koszyk, nie założył tam ktoś łożysk z koszykiem poliamidowym? Nie wytarło koła magnesowego i nie przegrzało statora?
Witam, Kupię stator do Yamahy TZR 125 1997 r. (15 cewek). Pozdrawiam
Tak nadal jest słaba i tak kminie czy to może być wina starej podstawy statora albo magneta
Pomiary wykonywałem przy odłączonych wszystkich przewodach statora
Wpisz sobie w wyszukiwarce "yamaha pw 80 stator", jak widać występują takie z drugą cewką.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Witam.Mam zamiar kupić yamahe dt 125 z tego co widziałem montuje się tam 6v akumulatory.Problem polega na tym że bardzo chciałbym podpiąć tam jakieś dobre oświetlenie ledowe 12v.Widzialem że są jakieś przetwornice 6v-12v ale zapewne nie wystarczą one jeśli chciałbym założyć tam mocniejsze ledy.Najlepiej by było jeśli wstawilbym tam aku 12v tylko teraz...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
yamaha stator stator skuter piaggio stator
gigaset 1000s zmywarka spryskiwacz electrolux zawiasy amilo
zmywarka whirpool mruga start kabel brake radio
Pilot do wieży hi-fi Daewoo RD-430XB - zamienniki i alternatywy Ustawienia pompki oleju w pile NAC CTS 45 40 01