Tu masz serwisówke do swego skutera. http://www.motorscooterguide.net/Manuals... Jest tam między innymi schemat alternatora z którego wynika ze jest to układ 3~połączony w gwiazdę. Środek gwiazdy jest izolowany od masy pojazdu. Początki uzwojeń są wyprowadzone w postaci białych przewodów i łączą się z takimi samymi regulatora...
A co się może stać z takim statorem?
Drugi stator wyglada , że ma cewke zasilającą cdi wiec moduł jest na prąd zmienny a więc oprócz problemu 2 impulsatory pozostaje jeszcze zasilanie CDI
Witam. Ma ktoś pomysł jaki zastępczy stator iskrownik do Yamaha DT 125 LC 10V lub gdzie mogę kupić oryginał??
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Wpisz sobie w wyszukiwarce "yamaha pw 80 stator", jak widać występują takie z drugą cewką.
Stator do wymiany. Cewki jak widać przegrzane, a pomiar wykazuje przebicie do masy. Regulator także do sprawdzenia, bo mógł także ulec uszkodzeniu w wyniku uszkodzenia statora.
Tak nadal jest słaba i tak kminie czy to może być wina starej podstawy statora albo magneta
Rzadko się widuje tak mocno zniszczone łożyska. Musiał się rozpaść koszyk, nie założył tam ktoś łożysk z koszykiem poliamidowym? Nie wytarło koła magnesowego i nie przegrzało statora?
Sprawdzić połaczenia masy (silnik ,rama ,akumulator,regulator)
Stator Rotaxa nie zadziała z oryginalnym regulatorem napięcia z Yamahy TZR50.
Na początek zamontuj sprawny akumulator i wtedy wykonaj pomiary. Nie odłączaj przewodów od akumulatora przy pracującym silniku.
Pomiary wykonywałem przy odłączonych wszystkich przewodach statora
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
To moze wrzuc zdjecie uszkodzeń. Będzie łatwiej.
Czyli pewności wobec statora nie masz :/ . Bo w chińskich może być rozwalone wszystko, nawet w nowych. Dlaczego wymieniałeś stator?
Witam. Chciałbym aby mi wyjaśnił ktoś z szanownych użytkowników, jak działa układ zapłonowy w tym kładzie. Zasadę działania układu zap. CDI jest mi znany oczywiście, ale w tym modelu mam pewien problem, a chodzi o stator, i napięcie z cewki ładującej, której nie mogę rozpoznać na statorze. Rezystencja tej cewki wynosi około 0,5 do 1Ω (w zależności...
Wysyłam 2 pdfy z których korzystałem ;) Ogólnie po rozebraniu wszystko wygląda w ten sposób: http://olx.pl/oferta/cewki-stator-zaplon... tak jak widać w opisie aukcji mam chyba ten sam problem :P Oddałem do nawinięcia, ale nie wiem, czy da się to zrobić. Wszystko zaklejone, obspawane :(
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
Witam, Kupię stator do Yamahy TZR 125 1997 r. (15 cewek). Pozdrawiam
na tych trzech przewodach ,brak napięcia ,a powinno tam być napięcie zmienne od 50 do 60 V Jak mierzysz napięcie? Prawidłowy pomiar to podłączenie miernika między fazami ( tak jak mierzyłeś rezystancje) nie do masy. Jeżeli nie masz napięcia miedzy nimi to trzeba wymienić stator (alternator)
Witam, Posiadam motocykl Yamaha DR 126E z '77 roku. Borykam się z brakiem ładowania. Prądnica jak na zdjęciach. Pomiar napięcia na białym przewodzie (wyjście na regulator) to około 6V. Prosiłbym o informacje jakie pomiary pomogą zlokalizować problem (stator czy wirnik). Szczotki nowe. 4 szczotki, 2 - i 2+. Niestety nie znalazłem materiałów, które mogłyby...
Niemożliwe aby regulatory tak padały. Możliwe że: 1. Te chińskie regulatory były kompletnie niskiej jakości (lub też trojany). 2. Źle podłączony regulator lub instalacja elektryczna. 3. Cewka oświetlenia/ładowania na statorze jest uszkodzona.
A jakieś podpowiedzi w postaci kodu ramy, kodu silnika, oznaczeń na statorze? http://www.motelek.net/andere/yamaha/dt_...
Jaki silnik ma ta Yamaha? Odnoszę wrażenie, że gdzieś taki stator widziałem, nie będzie identyczny ze zapłonem F5BM od skuterów Yamahy od 2003 roku? Fundamentalne pytanie. Jaki jest rodzaj uzwojenia i układu ładowania? Typowy skuterowy (cewka masowa + odczep), alternator "dwufazowy" (cewka bezmasowa)?
Cewka zapłonowa 700- 1100Ω Na alledrogo znalazłem kilka aukcji z statorem do tego moto.
Wklej zdjęcia statora i magneta i zmierz jaką rezystancję mają cewki .
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Dzięki wielki kolego:D Czyli jest kiszka, moduł taki cieżko dostępny z tego co sie zorientowałem... Choć na statorze widnieje napis 3rm-00 ....
Witam.Mam zamiar kupić yamahe dt 125 z tego co widziałem montuje się tam 6v akumulatory.Problem polega na tym że bardzo chciałbym podpiąć tam jakieś dobre oświetlenie ledowe 12v.Widzialem że są jakieś przetwornice 6v-12v ale zapewne nie wystarczą one jeśli chciałbym założyć tam mocniejsze ledy.Najlepiej by było jeśli wstawilbym tam aku 12v tylko teraz...
Nie da się tego podpiąć. Yamaha TZR50 miała swój własny zapłon Moric z modułem DC-CDI, pozostałe AM6 zapłon Ducati Energia. Rozwiązaniem jest przełożenie całego alternatora tj. statora i koła magnesowego. Silniki CPI (czyli chińska klon AM6) ma jeszcze inny alternator i części nie pasują wzajemnie.
Pana skuter nie jest tani. Próby pomocy domowymi środkami zawodzą. zostaje jeden sposób, niestety nie wykluczy to czy CDI czy stator, ale odpowie na pyt czy coś innego. Należy podpiąć silnik pod oscyloskop samochodowy mierzący przebiegi czasowe zapłonu. Jeżeli są stałe to CDI lub stator, jeżeli się zmieniają to coś innego. jeżeli zanikają to też stator...
Cześć, Przerabiam motorower yamaha TZR 50 z zapłonem ducati energia. Jest tam 6 cewkowy stator z 4 kablami, biały, czerwony, zielony, żółty. Chciałbym przerobić go tak by można było zainstalować tylne światło led. Czytałem że można od lutować drut od pakietu cewek do światła i przylutować go do kabla. Wtedy mamy dwa kable z cewki i to podpinam pod nowy...
Trzeba odkręcić te dwa wkręty od statora, trzeba było dopasować odpowiednią końcówkę, użyć wkrętaka udarowego (takiego co przy uderzaniu młotkiem odkręca wkręty). Pod statorem znajduje się podstawka zapłonu którą w następnej kolejności trzeba odkręcić. BTW. Ktoś coś wkładał w otwory koła magnesowego i przetarł uzwojenie alternatora. Nie wiem czemu,...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Zawsze istnieje możliwość uszkodzenia mechanicznego, np. przewodów czy też statora i impulsatora przy demontażu i montażu. Jeśli silnik był wcześniej katowany i został przegrzany, to stator i impulsator mogły też dostać po dupie, a dopiero teraz objawiły swoje uszkodzenie. Sprawdzałeś rezystancję impulsatora? Rozrusznik dobrze kręci? Jakie jest napięcie...
Przeczytaj ten temat. http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-uk... Jeżeli się nie mylę to musisz zmienić i stator żeby przejść na cewko moduł.
Nie podłączysz tego modułu. Fabrycznie jest DC-CDI, a ten moduł to AC-CDI. Musiałbyś zmienić cały zapłon (stator+magneto) aby podłączyć ten pseudo sportowy moduł.
Witam, potrzebuję pomocy. Posiadam motocykl yamaha pw 80 (rocznik nie znany) potrzebuję zdjąć magneto aby dołożyć do statora cewkę ładowania 12v aby móc podpiąć lampę. Po całej operacji jak ustawić w takim motocyklu zapłon? Różni się trochę od takich co już widziałem i nie wiem jak to później z ustawieniem takiego czegoś?
Na statorze znajdują się dwie cewki i impulsator. Biało czerwony przewód idzie od impulsatora do modułu zaplonowego. Jedna cewka to ładowanie akumulatora i światła, druga to napięcie dla impulsatora.
Witam Posiadam motor Yamaha dt 125 2t 1982 rok chłodzony cieczą. Mój problem polega na tym że motor nie wkręca się na wysokie obroty w ogóle nie da się nim jeździć jak włączam jedynkę i chcę ruszyć to gaśnie . Na ssaniu chodzi ładnie na wolnych obrotach a kiedy dodaje gazu muli go od razu i gaśnie a gdy wyłączę ssanie gaśnie od razu. No i nie wiem czy...
W Yamaha Virago były takie same objawy, Powodem było zwarcie statora do masy. Zrób więc koniecznie pomiar, o którym pisze BANANvanDYK Odłącz wtyczkę od alternatora (trzy białe lub trzy żółte przewody) i sprawdź miernikiem czy między dowolnym przewodem a masą jest zwarcie. Jeśli jest - to źle, jeśli nie ma - to OK.
te 5 kabli wychodzi z statora: http://img841.imageshack.us/img841/385/o... żółto czerwony oraz białe w szare "ciapki" idą do regulatora (czerwono żołty po drodze rozgałęzia się do gaźnika). Pozostałe trzy idą do CDI. Schematy znalazłem różne, nie potrafię dopasować odpowiedniego do tego przypadku ponieważ nie mam pełnego dostępu do statora, mogę...
Witam, problemem jest brak ładowania w Yamaha WR125X, zostały sprawdzone wszystkie elementy , które za to odpowiadają : - akumulator - wymieniony na nowy - bezpiecznik - sprawny - regulator napięcia - sprawdzony, jest sprawny ; podmieniony na zamiennik, ten sam efekt - stator - brak przebicia, odpowiednia impedancja na cewkach, lecz: dziwnym zjawiskiem...
Pomiary prawdę ci powiedzą. Sprawdź, czy cewki posiadają właściwą oporność, czy podczas pracy silnika z odpiętym regulatorem pojawia się tam napięcie przemienne o amplitudzie nawet kilkudziesięciu V. Jeśli tak, to regulator. Jeśli nie, to stator. Schemat masz? To popularny skuter i nie powinno być problemów.
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Tam masz zabytkowe rozwiązanie alternatora i sposobu w jaki ładowany jest akumulator (brak regulatora napięcia dla akumulatora, prąd ładowania zależny od położenia wyłącznika świateł). Przyjrzyj się w jaki sposób wyłącznik świateł przełącza regulator napięcia (AC) pomiędzy uzwojenia statora. Sprawdź czy wyłącznik jest sprawny, czy wszystkie połączenia...
Cześć. Sorry, że taki odstęp czasu, powracam do tematu. Założyłem inny stator, niestety nie ma efektu, oporności są w porządku, impulastor sprawny, ale nadal brak iskry. Z tego, co się dowiedziałem, ten moduł był na prąd stały z akumulatora, a te chińskie od skuterów na przemienny. Zamówiłem nowy moduł na prąd stały i się okaże, co o tym myślisz (at)arturavs
Słabo szukasz. W parę chwil znalazłem jedną używkę od DT125 za 200 zł. Przeróbka jedynie na DC-CDI, musiałbyś mieć przetwornicę która miałaby wejście przerwania pracy z modułu CDI. To wiązałoby się ze sporymi przeróbkami które nie dawałby pewności co do bezawaryjnej pracy. Poza tym ten stator ma trochę za małą wydajność względem tego co było w TZR fabrycznie.
Witam wszystkich. Podjąłem się przewinięcia alternatora (statora) w mojej R6 RJ03 2002. I chciałbym się Was poradzić z czego wykonać karkas, mój na jednej cewce został dosłownie spalony i chciałbym go odbudować. Jakich materiałów użyć? Żywicy, czy są jakieś specjalne farby? Bo tak jak widać na zdjęciu niektóre cewki są zalane, tylko pytanie czym? I...
Kolego w tego typu alternatorach kolo magnesowe powinno mieć 2 lub 3 otwory gwintowane. O ile nie dysponujesz ściągaczami - spróbuj dorobić ściągacz wg własnego pomysłu. W przypadku, gdy w kole magnesowym będzie 2 otwory gwintowane (zwykle M-6), to wykonaj ściągacz z grubszego płaskownika np. o grubości 6 - 8 mm, w którym wywierć 2 otwory o rozstawie...
W liczniku er-1 brak połączenia pomiędzy licznikiem a ECU, stąd brak odczytu prędkości, obrotów i temperatury silnika. Błąd 12 to brak odczytu obrotów wału korbowego. ECU dostaje sygnał z przekaźnika rozrusznika i powinien wiedzieć, że wał korbowy się kręci i powinny być impulsy z czujnika położenia wału korbowego. Sprawdzana była rezystancja impulsatora,...
Niestety, taki jest objaw, gdy stator alternatora dostanie przebić i porobią się zwarcia między zwojowe. Na początek jednak spróbuj pojeździć z innym akumulatorem. To może być też jego wina.
Piec już śmiga,okazało się że jedna z cewek zasilających moduł się spaliła.Po wymianie statora XTeka jest zrywniejsza i łatwiej odpala widocznie tamta cewka była już nadpalona i dobrze wyszło że się spaliła,bo już myślałem że to silnik jest na wykończeniu.
Miedź 25awg, podwójna gwiazda, 145 zwoi oraz 57 na celę.
Najpierw sprawdź urządzenia zewnętrzne. Czy cewka statora ładuje kondensator? Czy jest impuls wyzwalający z impulsatora? Moduł elektronicznie zmienia kąt zapłonu. Uszkodzenie modułu najczęściej powodują przepięcia z cewki wysokiego napięcia. Zmniejsz przerwę na świecy na 0,2 mm i sprawdź czy na tak małej przerwie pojawi się iskra.
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Zabrałem się wczoraj za pomiary, ale ich wykonanie nie było możliwe. Jeden z kabli fazowych do regulatora napięcia (RN) jest przepalony. Dziś pomierzę alternator, polutuję wszystkie styki (usunę złączki pomiędzy alternatorem i RN) i liczę, że to poprawi sytuację. Ponieważ moje pytanie dotyczyło typowych sytuacji zamiany świateł zwykłych na ledowe, a...
Witam. Kilka dni temu zakupiłem motocykl YAMAHA SR125 1997r do remontu. Poprzedni właściciel kupił ją w tym samym celu (najpierw ramę a później silnik). Z tego co się dowiedziałem, nie było iskry. Trochę poszperałem i wychodzi mi na to, że o ile rama, moduł cdi i cewka są z 97r to silnik już jest ciut starszy i ma jeszcze zapłon tci. Podpowiedzcie mi...
Witam, mam problem z Yamaha, popaliło mi wszystkie żarówki i teraz już wcale nie ma napięcia w gniazdach żarówek, do tego napięcie na akumulatorze skacze do 30V. Wymieniłem regulator ale to nic nie pomogło. Sprawdziłemn miernikiem i jestbprzecie z żółto-czerwonego na masę i z białego na masę. Czy to będzie uszkodzony stator? Zdj statora poniżej https://obrazki.elektroda.pl/5058863900_...
Jak startuje silnik to jest napięcie na kablu cewki wychodzącej ze statora, na impulsatorze podczas kopania też pojawia się prąd ale jedno mnie zastanawia bo jak podłącze masę do modułu i sprawdzam czy podaję prąd na kablu z cewki statora to nie ma nic Jak odłącze masę to prąd jest Moduł uszkodzony, zwarcie na wejściu. Zmierz omomierzem wejście zasilania...
Zdjęcia są nieostre! Zrób lepsze i więcej. Pod różnymi kątami. Nie widać nabiegunników cewek. Wymontuj stator, zaznaczając jego położenie. Domyślam się że stator z cewkami jest w deklu. Czy tak jest? Czy na zdjęciu jest stare czy nowe magneto? W jakim stanie są kołki ustalające położenie dekla względem reszty silnika. To jest bardzo ważne bo nie nie...
Dokładnie musisz przejrzeć stan konektorów we wtyczce regulatora napięcia oraz wtyczce łączącej stator z wiązką instalacji. Każdy ślad przegrzania to potencjalna przyczyna późniejszej awarii. Dodatkowo sprawdź stan przewodów pomiędzy statorem a regulatorem - jeśli izolacja jest twarda, to oznacza że wcześniej się mocno grzały. Niektóre modele mają dość...
Kierunki są zasilane z akumulatora, a światła z cewki na statorze więc pewnie tam trzeba szukać przyczyny, z tego co wiem BWS'y mają ręczne ssanie (automat ssania z reguły jest zasilany z tej samej cewki i byłby się przydał :) ) posprawdzaj przewody idące z silnika
Raczej warto by przerobić instalacje tego skutra w całości na akumulatorową 12 VDC A w jakim sensie? Jeśli o same przeprowadzenie wiązki od świateł do włącznika i potem do zasilania z akumulatora to dam sobie radę, ale czy akumulator (4Ah) będzie się wtedy ładował ? Bo jeśli chodzi o wymianę statora, magneta itp to mi fundusze na to nie pozwolą. Dodano...
Jeśli był wymieniany wał i cylinder, to zapewne był zdejmowany stator/magneto. Czy zapłon był prawidłowo ustawiony, tj jego wyprzedzenie? Po drugie, jeśli był wymieniony wał, to czyby wymienione też pierścienie uszczelniające na nim? Jeśli masz tam spore przedmuchy, to silnika nie odpalisz. Po trzecie, czy łączenie cylindra z karterami, jest szczelne?...
Moim problemem jest przygasanie świateł oraz kierunkowskazów na wolnych obrotach. Na schemacie ich brak. (kierunkowskazów) Obstawiam że ten "regulator napięcia" to nic innego jak kondensator który po prostu już nie ma żadnej pojemności (kondensator może pełnić funkcję bufora podobną do akumulatora). Tylko wtedy to ma jakikolwiek sens. Niektóre kondensatory...
Witam wszystkich! Jestem tu nowy i potrzebuje pomocy. Wymieniłem stator alternatora i regulator napięcia, po objechaniu kilku kilometrów sprawdziłem pokrywę alternatora i była zagrzana. Teraz pytanie czy, to jest norma czy też jest jakiś problem. Może ktoś coś wie na ten temat. Serdecznie proszę o pomoc Jan!!
Nie jestem pewny tego, czy regulator od Yamahy DT50 wytrzyma deklarowane przez sprzedawcę 20 A. Tam jest stator DE AM6 o mocy 65/85 watów, a regulator jest specyficzny gdyż jest to tylko ogranicznik napięcia AC, sąsiadujące piny są ze sobą połączone. Pierwszy wynik z wyszukiwarki: https://husqvarna-motocykle.pl/index.php...
Witam, dodam coś od siebie z własnego doświadczenia. Jakieś1,5 roku temu w motorku YAMAHA PW 80 padła cewka. Szukałem odpowiedników, zamienników. Próbowałem dopasować od czegoś innego. Bez efektów. W końcu postanowiłem przewinąć starą. Znalazłem jej fabryczną oporność i zmierzyłem grubość drutu. Jako że drutu mam pod dostatkiem z cewek styczników pojawił...
Niestety jest to TZR80RR a nie TZR50 z silnikiem AM6 i większym cylindrem. Nie ma do nich za wielu informacji serwisowych. Masz cewkę z dwoma wyprowadzeniami, aby móc zasilić mikrokontroler w module. Gdyby nie to, poradziłbym próbować założyć stator od innych skuterów. Z wymianą samej cewki np. od DT125 może nie pójść tak łatwo, nie radziłbym robić...
Zrób zdjęcie jak masz podłączony regulator napięcia (pinout). Te regulatory (z zieloną wtyczką) mają odwrócony o 180° pinout. Możesz zajrzeć do alternatora, bo normalnie nie powinno być słyszalnych żadnych odgłosów. Takowe mogą się pojawić jeżeli stator jest niedokręcony, koło magnesowe jest uszkodzone, albo występują znaczne luzy na łożyskach wału...
Aku słabo się łąduje , wymieniony był stator alternatora bo skuter przestał zapalać i regulator napięcia. Odpala pięknie ale na zaciskach aku po odłączeniu od akumulatora jest napięcie 3,5V , a wydaje mi się ze powinno być około 14V Jakieś pomysły o co chodzi Help Aku jak włącze światła siada po chwili i nie mozna go zapalić, dlatego zapylam na nietoperza...
Nie, nie mam miernika... Wszystko robię w dość "domowych" warunkach. Wybacz, jeśli jakimkolwiek słowem cię uraziłem. Powiem tak - przez chwilę, około 3 kopnięcia kostka z 2 kablami była połączona z tą drugą(wychodzące z silnika obie). Stąd mój temat - chciałem dowiedzieć się, którym kablem MUSI iść prąd na iskrę, a które na iskrę potrzebne nie są. Bo...
Prędkość 50 km/h to zapas. Na co dzień jeżdżę Yamaha R6 120 km a motocyklami od dziecka. . Poza tym klasycznie seryjnie hulajnogi maja takie osiągi. Poczytaj kolego o Citycoco. Jak pojedzie 30 to się tez nic nie stanie. Mam 47 lat i wariactwa mi nie w głowie, ale dziękuje za troskę. Muszę zostawić zapas mocy bo rozpędzić tak szerokie koła jest nie lada...
Zielono-czerwony oraz biały - brak prądu (w poprzednim starym iskrowniku było tak samo.) Mierzyłeś miernikiem ustawionym na pomiar napięcie przemiennego? Świecenie żarówek mówi co innego. Uzwojenie masz połączone z masą, sprawdzając od strony statora? Jeśli tak to problemu nie powinno być z zakupem niewłaściwego statora. Sprawdź czy zgadza się pinout...
Rezystancja cewki nawijanej cieniutkim drutem jest tylko bardzo orientacyjną informacją o jest sprawności, a w zasadzie niesprawności jak mocno odbiega od normy. Dużo bardziej miarodajna jest indukcyjność, ale mierzona po wyjęciu statora z pola magnetycznego wirnika. Jednak nawet ona nic nie powie gdy uszkodzenie występuje pod wpływem temperatury i/lub...
Załączam zdjęcia. Moduł ma wyprowadzenia jak Zipp Roadstar 250V i Yamaha xv250 ale nie pasuje . Tamte mają po 4 krótkie markery co 60 stopni . Już próbowałem odpalić ale nic z tego nie wyszło. I mam dwie cewki zasilane + ze stacyjki czyli moduł daje GND. jak u tamtych tylko kąty się nie pokrywają. Pan od którego kupiłem z pisał dane z modułu (L2V50...
Jak diagnozować już wiem, a podawana przeze mnie moc jest orientacyjna, gdyż ta informacja ma tutaj trzeciorzędne znaczenie. Jakie ma być w tym chińczyku? Nie wiem - sprawdź w serwisówce. W chińskich serwisówkach takich danych nie ma, dlatego pytam tutaj, odnosząc się do wspomnianej Yamahy, w której napięcie międzyfazowe wynosi 20V na wolnych obrotach...
Witam, wpadłem na pomysł aby przerobić zapłon w swoim skuterze z tradycyjnego na bateryjny. Obecnie iskrą steruje CDI które dostaje wstępnie ok 200V z cewek wysokiego napięcia na prądnicy (magneto) oraz impuls z impulsatora przy magnecie - który mówi kiedy wyzwolić iskrę. Chciałbym pozbyć się w.w. cewek, przez co zaoszczędzę miejsce na dowinięcie chociażby...
Marka : Yamaha Model : XG250 Rocznik : 2006 Witam, posiadam Yamahe XG250 z uszkodzonym modułem zapłonowym, z tego co się orientowałem, nie do dostania. Zakupiłem ProgCDI R3.2 w wersji PLUS. Yamaha odpala i pracuje bez zarzutów. Jednakże jeżeli jest tutaj ktoś z większą wiedzą od tej którą posiadam, prosiłbym o weryfikację moich ustawień, nie chciałbym...
Witam, szukałem w internecie całego układu elektrycznego, i nie mogłem nic znaleźć więc postanowiłem napisać na forum. Kupiłem nowy stator nowy moduł i cewkę wysokiego napięcia, niestety nie mam zielonego pojęcia jak to podłączyć. Czy mógł by mi ktoś pomóc rysując najprostszy schemat, będę bardzo wdzięczny. Tak wygląda mój moduł Pozdrawiam forumowiczów....
stator yamaha stator skuter piaggio stator
drzwi zmywarka candy pralka whirlpool urwane włącznik pociągany podłączenie
gniazda telefonu nokia gniazda telefonu nokia
Lokalizacja czujnika uderzeniowego w Citroën Xsara Picasso 1.6 16V Brak wirtualnej klawiatury w Spacetronik S-22 - przyczyny i rozwiązania