To, że ma przerwę (inaczej - rozwiera się) nie oznacza, że nie jest zwarty z masą. Sprawdź miernikiem lub żaróweczką z baterią włączoną w szereg z młoteczkiem drugi biegun do masy. Jeśli żaróweczka zaświeci - masz zwarty młoteczek do masy. Dodano po 1 Oczywiście na rozwartym przerywaczu.
jak zmodyfikować ten układ żeby była stała iskra bo już siedze nad tym generatorem ponad miesiąc i dalej nic sie nie dzieje??
Opłata stała jak nazwa wskazuje jest stała.
To ma być kluczowana masa, nie stała. Pewnie ster leży.
Od kiedy się to zaczęło? Czy wcześniej było normalnie? Jeżeli jest nieregularna iskra, to taki będzie efekt. Przez moment nie będzie iskry, nazbiera się gazu i gdy pojawi się iskra następuje detonacja. Bardzo istotna jest odległość między elektrodami, choć w przypadku junkersa jest ona stała. Przy nieregularnej iskrze może być pęknięty izolator i wtedy...
sprawdz czy jest - iskra na świecach -sprawdz kopułke rozdzielacza ( palec też) -rzewody HV (wysokiego - od świec) -świece -może kt 1.4 44kW to silnik skodowski i kopulki nie ma,przewodów nie ma, iskrę cięzko sprawdzić czy slychac pompę paliwa?
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Kompresja jest. Podaj wyniki pomiaru. Przepompuj paliwo przez przewody i listwę bo w przewodach i listwie może być woda na dole i za chiny nie odpalisz. Ostatnią rzeczą którą trzeba sprawdzić to rozrząd.
W pierwotnym schemacie należy wymienić neonówkę na diak np. DB3. Szeroko dostępny, również z demontażu, praktycznie w każdej świetlówce kompaktowej. Może zajść konieczność zmiany wartości kondensatra (wzrostu pojemności) by tym samym zwiększyć energię iskry ale wtedy spadnie ilość wyładowań w jednostce czasu, większa stała czasowa RC.
Te UPS-y zmieniają fazę (stronę) przy przejściu na zasilanie aku. Patrz stała faza do kotła. https://www.google.com/search?q=stała+fa...
Bankowo mod€l zapłonowy - stała przypadłość
Jeżeli masz układ zapłonowy stałoenergetyczny, to energia iskry jest stała w szerokim zakresie napięć zasilających. Działanie takiego układu polega na tym, że cewka zapłonowa ma niską rezystancję uzwojenia pierwotnego i stabilizowany jest prąd przepływający przez owo uzwojenie.
Sytuacja ma się następująco-dostałem kosiarkę firmy Tecumseh, która 2 lata stała w garażu i nie odpala. Nie ma iskry na świecy. Moje pytanie brzmi tak-czy mogło się coś rozregulować na skutek czego nie ma iskry? Od czego powinienem zacząć naprawiając tą kosiarkę?
Dziś już wiem na czym stoję. Pasek rozrządu był dobry prawie cały i wyglądał spoko tylko bez kilku zębów na kole zębatym na samym dole. Silnik kręcił a reszta stała w miejscu. Stąd brak iskry. Teraz pytanie które mnie może uspokoić. Ten silnik jest awaryjny czy bezawaryjny???
to była odległość niby jest stała ale jednak to było to
Niestety mimo usilnych starań i kombinacji sprawa z pozornie łatwej stała się beznadziejna. Moduł podłączony wg schematu a iskry brak. Ja już nie mam pomysłów :cry: Dzięki jeszcze raz za zainteresowanie tematem i pomoc Alfax.
Nie odpala, bo co? Bo pracowała i zgasła? Bo stała długo nie odpalana? Jak masz iskrę to bezpośrednio do gaźnika przez filtr powietrza nalej trochę paliwa i próbuj odpalić. Jak odpali i zgaśnie to masz problem z paliwem. Gaźnik, przewody paliwowe, filtr paliwa. Jak nie odpali to zmierz kompresję.
Dzięki Pawel wawa. Czujnik wywaliłem nowy miał rezystancje 450Ω i była stała.
Najlepiej wymienić na nowy, 6zł to nie majątek.
Wiam mam mianowicie taki problem że po podłączeniu akumulatora w motorze nie ma iskry a jak odłącze to iskra co ciekawe nie jest stała tylko błyśnie raz i puźniej nic kompletnie jest jeden taki kabelek brązowy który idzie do modułu zapłonowego i on daje impuls na moduł gdy sie kręci silnik a jak podłącze akumulator to jest tam staly prąd Weś ktoś coś...
Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y, z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym. Do pilarek i kos spalinowych. Champion CJ7Y nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego, natomiast Champion CJ7 to jest typ klasyczny bez projekcji (pozostałe wymienione mają projekcję izolatora — przesunięcie przerwy iskrowej wgłąb komory spalania). W zasadzie do każdego...
Witam wszystkich mam taki oto problem chciał bym przy pomocy baterii 9 voltowej i transformatora ze starego telewizora wytworzyć na tyle duże napięcie aby na 2 elektrodach przeskoczyła 3-5 milimetrowa iskra. Sęk w tym że po podłączeniu jednego bieguna baterii pod uzwojenie wtórne trafoka i po rytmicznym zwieraniu drugiego z jej przewodów z drugim przewodem...
Witajcie. Wszedłem w posiadanie glebogryzarki Einhell Royal BMH 33/36. Zamontowany jest silnik Loncin 1P68A. Niestety glebogryzarka przez dłuższy czas była przechowywana w pionie, zaworami do dołu. Czy mogło coś się stać z tego powodu? Na tą chwilę nie odpala, a pod pokrywą zaworów jest mokro po oleju. Gaźnik po dokładnym wyczyszczeniu i wymyciu w myjce...
Witam. Nowa piła łańcuchowa Kraft&dale 5010 nie odpala. Po pierwszym złożeniu zadziałała. Potem stała tydzień w chłodnej piwnicy. Mieszanka 1:40, iskra jest, paliwo też. Tyle razy kręciłem, że aż paliwo wyciekło po przechyleniu. Wyciekło chyba wszystko, wyczyściłem świece i dalej nic. Teściu coś kręcił z regulacją. Może rozlegulował. W każdym razie...
Ile czasu stała ta benzyna? Po trzech miesiącach już się nie będzie nadawała. Skąd wiesz, że iskra jest w odpowiednim momencie? Te auta miały problemy z przepustnicą i modułami zapłonowymi niektórych serii, tu bym szukał usterki.
dzik dobra rzecz (ja to mówie tak "pomysł dobry tylko wykonanie chu...we") sprawuje się z tego co mi wiadomo, elegancko przyspiesza zapłon w funkcji obrotów (tylko denerwujące jest odcięcie zapłonu przy 7tys.-bo układ w dwusuwie chodzi) co do tego wykonania to problem właśnie jest na płytce z tym czujnikiem koledzy zastosowali tam gniazdko do którego...
Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Objawy mam dokładnie takie same jak autor postu. Kosiarka odpala za pierwszym razem nawet jakby dwa tygodnie stała. Po kilku minutach pracy nie odpali dopóki nie ostygnie. Świeca, cewka wymieniona, szczeliny ustawione.
Stawiam na usterkę mechaniczną typu: przerwany przewód, nie łącząca wtyczka, itp. posprawdzaj DOKŁADNIE i dopiero pisz. A drugie pytanie mam, w jakich okolicznościach się to stało (iskra zanikła), podczas jazdy, po jakiejś naprawie/wymianie. I co masz za doradców, że najpierw wymieniasz a póżniej szukasz? Powodzenia.
Witam. Dostałem od znajomego piłe spalinową Partner 351. Raz od czasu do czasu odpali, ale ogólnie lipa z odpalaniem. Wymieniona została cewka, ustawiona przerwa 0.3mm, gaźnik wyczyszczony, membrany wymienione. Iskra jest, świeca jest mokra, klin na kole magnesowym jest ok, paliwo świeże, filtry powymieniane. Czyżby problem z kompresją? Edit. W pile...
Niestety mam tylko zwykły multimetr 10MΩ. Mierząc nim na tych kondensatorach wartość napięcia jest stała. Trzasków, pisków nie słychać. Po ciemku żadnych wyładowań, iskier nie widziałem. Temat cały czas aktualny. W takim stanie korzystanie z oscyloskopu jest praktycznie niemożliwe.
a czy po stacyjce powinno być napięcie stałe na cewke czy tylko podczas krecenia silnikiem? Wydaje mi się, że stałę jednak wole się upewnić.
Witam dostałem taką nagrzewnicę: Kraft&Dele BGO-20A KD710. Długo stała pod wiatą, nie odpala. Jest iskra ale nie podaje paliwa. Okazało się, że wężyki sparciały i popękały, wymieniłem je ale dalej jest problem. Na początku zaczęło płynąć paliwo ale płomień był bardzo mały. Potem przestała w ogóle pompować powietrze. Rozkręciłem tą pompkę z tyłu silnika...
Witam, Mam zagęszczarkę 4T z silnikiem OHV. Zagęszczarka stała z 2 tyg nie używana. Nie chce zapalić (bardzo rzadko zdarzy się ze zaklekocze ale to na 3 -4 sekundy ale tylko na wyłączonym ssaniu i gaśnie ), iskra jest , czasami strzela po odpaleniu,świeca sucha. Nie dochodzi paliwo. Sprzęt jest jeszcze na gwarancji ,wiec nie chce jej bardzo rozbierać....
Nie zaciska się w drzewie, tnę takie ok. 20-30 cm średnicy i tak się dzieje. Wcześniej było lepiej, szła jak w masło i ciąłem dużo grubsze drewka, ogólnie to od wiosny stała i chciałem ją zapalić w grudniu i nic, iskra była, oddałem do naprawy, okazało się, że cały gaźnik zapchany, a stało się to od paliwa i teraz tnę, i tak jest. Aha i teraz czasem...
założyłem 2 moduły i na obu jest to samo. kabel do gaszenia musi pulsować do masy, bo jesli zetkne go na stałę do ramy lub jest nie podłączony to iskry nie ma w ogule. dopiero gdy pomiędzy tym kablem a ramą pojawi się iskra to i jednocześnie na świecy.
Dotknąć, przycisnąć czymś spręzystym Dodano po 2 Jak jest od spodu to zaizoluj go,żeby nie przebijał w to miejsce a rdzeń dotknij, wciśnij na siłę byle miala masa stały kontakt
Dlaczego niemożliwe jest włączenie odbiornika 400 W ? Jest jak najbardziej możliwe. Skoro to budowa to wszystko jest możliwe. Może był upływ przez uszkodzoną gdzieś izolację ? A może jakiś żul się zadomowił na zimę na budowie ? Skoro budowa stała to trzeba było odłączyć zasilanie. Niemożliwa jest zmiana wskazania na skutek zwarcia.
Kolego, sprzęgło sprawdzisz w prosty sposób - jadąc stała prędkością na piątym biegu, np 90km/h dodaj gwałtownie gazu, gdy auto wskoczy na wyższe obroty, a prędkość nie wzrośnie wówczas można przypuszczać sprzęgło. Można też próbowac ruszyć z trzeciego biegu, jeżeli dasz radę, to sprzęgło do wymiany, jeżeli będzie gasł, to sprzęgło dobre! Może wówczas...
Od czasu włączenia tranzystora zależy ile energii zmagazynuje się w cewce, a więc i energia iskry. Jeśli ma być ona stała, to i czas włączenia powinien być stały. Trzeba go dość starannie dobrać do parametrów cewki - zbyt duży powoduje straty, zbyt mały zmniejsza energię iskry. Standardowy układ z NE555 daje na wyjściu stan niski ('0') krócej niż wysoki...
Każda cewka (zapłonowa) to pewna stała indukcyjność, która ogranicza przez pewien czas wzrost prądu od minimalnego/zerowego w chwili dołączenia do żródła zasilającego do maksymalnego prądu po czasie tego przyslowiowego "ładowania". Póżniej następuje przerwanie tego maksymalnego prądu i z chwilą przerwania jest iskra po stronie wysokonapięciowej. Zrozumiałem,...
Mam licznik MT174 - D1A54R56-M3K03Z Mam bilansowanie międzyfazowe czy nie? MOim zdaniem nie. Te LIczniki Iskra w Polsce nie mają zaprogramowanego bilansowania międzyfaozwego, Ogólnie - Trudno mi zinterepretować podane dane - co jest właściwie co, mogę sie domyslać ale nie znam warunków ? Stany rejestrów 181 i 281 (oddanej i pobranej (były odczytywane...
Witam mam problem z magnumem 208. Właściwie stworzyłem go sobie sam przez zaniedbanie. Spawarka bardzo mało używana stała pod warsztatem. Spawałem inna, większą. Na tą leciały iskry ze szlifierki i wszystko inne. Zaszła potrzeba odpalić magnuma i nie oczyściłem, nie wydmuchalem. Załączyła się normalnie ale po naciśnięciu pistoletu coś trzasnęło w środku...
Mam problem z Renault Laguna I 2,0 8V z 1995 roku a mianowicie brak iskry na wszystkich przewodach... Dodam że rozrusznik kręci. Usterka stała się podczas jazdy, samochód zgasł po przejeździe przez tory kolejowe (nierówności) i już nie zapalił. Stwierdziłem brak iskry na przewodach. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i te przy akumulatorze i te pod...
Witam. Mam problem z brakiem iskry. Otóż gdy wyjmę bezpiecznik i kręcę na krótko, iskra się pojawia, a gdy jest wpięty i kręcę normalnie ze startera, niestety jej po prostu brak. Instalacja prześwietlona, wszystko ok. Nowy iskrownik włożony, cewka też. W czym szukać problemu? Yamaha TZR 50. Moduł podmieniany, kiedyś na nim chodziła, teraz bez zmian....
Cewki przekładane ze sprawnego auta - brak efektu. Chyba znalazłem problem, ale nierozwiązanie. Mianowicie wykres czujnika położenia wałka rozrządu wygląda książkowo (prostokąt od 0V do niecałego 1V). Problem, na który wczesnej nie zwróciłem uwagi to poziom sygnału czujnika położenia wału. Ma on widocznie mniejszą amplitudę i jego zakres mieści się...
Witam, mam taki sam i kabelek podłączony do cewki i nie mam iskry, jak go zdejmę, to mam. Proszę o pomoc, nagle to się stało.
Krążymy w koło - pod warunkiem że mówisz nam całą parwde i nic przy silniku nie było robione typu przekładka z innego auta. A cała sytuacja stała się ot tak sobie, nagle. Jeśli stało się to samo z siebie zrób tak jak radzi kol. Motronic
Cześć, mam kosiarkę husqvarna JET50. W kosiarce nie ma iskry. co mogło się stać?
Sprawdź, czy nie ucieka gdzieś iskra, może woda stoi przy świecy i masz przebicie.
Dostałem pilarkę Dolpima, ale stała przez 3 lata w garażu z paliwem w środku i teraz nie odpali jak się domyślacie. Jest iskra ale nie ma fajki gumowej co może powodować przebicie, rozebrałbym gaźnik ale boje się że go nie złożę. Potrzebuje schematu albo porady. Z góry dziękuję
A więc juz tłumacze.. Ów biały grzybek to bezpiecznik termiczny.. Gdy jet wszystko okey grzybek dociska obydwie blaszki i obwód jest wówczas zamkniety.. Natomiast po przegrzaniu roztapia się taka jakby cyna pod grzybkiem, ten opada i rozłącza blaszki powodując przerwe w obwodzie.. Raczej nie do naprawienia, niestety Tefal wymyslił taką konstrukcję by...
Szczęścia za dużego nie mam wiec chyba więcej nie będę grzał . Już skręciłem ale jak dobrze pamiętam było 94V a miernik miałem nastawiony na 1000V prąd stały, żadnych iskier i wskazania 0V.
A stało się to nagle?
Czy coś jeszcze możesz napisać , jaki inne objawy , jak tylko ,że nie chce odpalić? Jak to się stało nagle? Iskra jest , paliwo dochodzi?
Witam Mam pewien problem z maszyną Aficio 1045. Maszynka ta stała u klienta. Jak twierdzi kiedy chciał coś skopiować poszły iskry dymek i gość maszyne wyłączył. Po ponownym uruchomieniu maszynka od razu przechodzi w stan uśpienia i na nic nie reaguje (otwarcie klapy, podajnika itp.)Na wyświetlaczu też się nic nie pojawia. Mam dostęp do serwisówek z...
Witam, moja kosa spalinowa Husqvarna 240R nie odpala, kiedyś 4 lata temu nie odpalała i stała ten czas w garażu. Rozebrałem jej górną obudowę (obudowa co zakrywa świecę) i sprawdziłem iskrę, była mała iskierka, i wkręciłem z powrotem, zacząłem odpalać ją znowu tym bez górnej obudowy i widziałem że od strony filtra gdy szarpie leje się paliwo. Co może...
Nie napisałem czegoś istotnego, do remontu przyczyniło się zerwanie zębów na pasku rozrządu. Obracało się tylko te dolne koło wiec iskry nie było, cala góra stała. Nikt nie wpadł że to może być wina rozrządu, więc sprawdziliśmy na krótko tak jak w tym przypadku cewke i dawała prąd po to żeby wykluczyć moduł który był brany pod uwagę ale to i tak była...
Witam Mam piłę Stihl MS 230. Po przecięciu ok 20 m3 drewna kominkowego i drobnych pracach ciesielskich piła trochę stała. Dzisiaj ją odpaliłem ale stwierdziłem, że trzeba naostrzyć łańcuch, tak też zrobiłem dodatkowo wyczyściłem świecę i... już nie odpaliła. Sprawdziłęm czy jest iskra - jest. Paliwo też jest. Nie wiem co jest grane. Może nie powinienem...
Moduł na prąd stały?
witam. mam problem. miałem delikatny wypadek, skuter po delikatnej wywrotce nawet nie zgasł trochę rozwalilem plastiki Ale działał, następnego dnia też odpalił od kopa, Skuter postał parę dni nieodpalany w garażu z powodu braku paliwa dokładnie 3 dni po wlaniu paliwa już nie odpalił wyjechałem świece i nie ma iskry :( co się mogło stać?
Jeśli masz możliwość naładowania poza samochodem to będzie to bezpieczniejsza opcja. Jeździłem Pandą która jeśli stała 2 tyg. to "zjadała" akumulator. Nie miała nawet kabli do radia czy anteny. Nie wiem jakie są u Ciebie okoliczności, być może trzeba się przyjrzeć poborowi prądu na postoju.
dziś pojawiło się coś nowego... kosiarkę stała przez noc i chciałem dziś spróbwać odpalić. ale nie można jej w ogóle zaciągnąć. strasznie ciężko linka chodzi jakby się zacięła. i druga sprawa, jak przechyliłem na bok i z tłumika wyleciała mieszanka. pod spodem nóż też był mokry od mieszanki.
Jeśli pilarka dość długo stała i nie była użytkowana to będzie trzeba zrobić przegląd całego układu zapłonowego. Po pierwsze, trzeba przeczyścić styki przerywacza (podpiłować), ponieważ ulegają utlenianiu skąd pochodzi najczęstsza przyczyna braku iskry w takich przypadkach. Po drugie, sprawdź czy kondensator siedzi ciasno w podstawie zapłonu (posiada...
Dzięki kolego za zainteresowanie. Punkty poleciały. Ten od xt kupiłem i zaraz oddałem, nie chciał nawet motor zapalić brak iskry. Kupiłem drugi i to samo. To sprowokowało mnie do głębszych poszukiwań i co się okazało? Ten żółty widocznie potrzebuje jedną masę i napięcie a ten oryginał dwie masy. Jedna stała z moto, a druga po stacyjce i tej właśnie...
Już po sprawie. Szkoda, że prócz jednej osoby nikt chociaż nie starał się podpowiedzieć co się mogło stać. A popsuł się tylko generator iskry. Naprawione.
Witam wszystkich Mam kłopot z moim bzykiem. Silnik 66 cm3. Przejechałem jakieś 20 km na dotarciu. Wszystko było cud malina palił od pierwszego na iglicy w gaźniku opuszczonej maxymalnie. Wolne obroty i fajnie wkręcał się na obroty. Ostatnie 5km leciałem na maxa czyli jakieś 43km/h. w pewnej chwili zgasł i nie zapalił. Myśląc że się pierścienie rozleciały...
Witam A mi rzuciła palenie jawka ostatnio odpalała ładnie beż problemu a wczoraj chciałem odpalić i du,,,,a nie pali z kopa ani z pychu. Świeca mokra iskra jest. Nagle można powiedzieć się stało
Witam...posiadam omegę 2.0 16V uszkodzony był w niej czujnik położenia wału. Omega stała u kolegi i on włożył czujnik od calibry 2.0 8V czy przez to mogło się uszkodzic coś więcej? Bo włożyłem nowy czujnik i nie ma iskry.
Może za mała ta iskra? Zapłon jest regulowany? Paliwo świeże? Zgasł nagle, czy było coś grzebane, albo stał zapomniany?
Skoro kondensator był już wcześniej ładowany i posiadał zgromadzony jakiś ładunek, to nic mu się nie powinno stać. Ta iskra w zasadzie świadczy o tym, że jednak ten kondensator prąd gubi... Zresztą nie wiemy, czy była to taka mała iskierka, czy raczej takie jebudu jak piorun...
Wiesz próbowałem na różne sposoby z auta prosto pod przewody akumulatorowe, próbowałem na krótko prosto do rozrusznika i też nic, nie mam schematu wiązki zapłonowej z CDI, modułu, magneto, iskrownik, cewka, gdybym znal kolory przewodów może udalo by mi się ustalić gdzie tkwi problem, może być jakiś defekt na iskrowniku lub cewce może jest gdzieś przebicie...
witam mam problem z moją calibra:) gdy przyjechałem do domu postawiłem ją przed domem. wychodząc ją wstawic do garazu odpaliła normalnie podjechałem kawałek ale zabrakło paliwa. wiec postawiłem ją na dworzu. stała tak ze 3 dni kompletnie ją snieg zasypał, za 3 dni kumpel podrzucił mi ze 4 litry benzynki ale ona nie chce odpalic zalewa swiece. wspomne...
To jest stała wada maszyn MIDWAY-ja,(MORTAL, TERMINATOR itp) przebicie na trafopowielaczu. Jak za długo będzie włączona maszyna spalisz jeszcze tranzystor na wysokim. Jeśli widzisz jeszcze tą iskrę to wymień tylko trafopowielacz . Wstaw HR 7717. Nowy trafopowielacz jest troszeczkę innych gabarytów ,elektrolit który stoi przy trafie będziesz musiał przelutować...
Widziałem kiedyś wyprodukowane w latach 70tych urządzenie do straszenia gołębi odpalane ręcznie i napędzane gazem z butli turystycznej. Butla stała na ziemi, urządzenie trzymało się w ręce, jak najwyżej nad głową i ręcznie odpalało, podejrzewam, że iskra elektryczna uzyskiwana najprostszą metodą z zastosowaniem bateryjki. Warto rozwinąć ten projekt...
Wiem że to zły temat ale nie wiedziałem który wybrać Problem polega na braku iskry. Motor stał w garażu 20lat i niema iskry co zrobić żeby była jakie części wymienić. prosze o pomoc
Sa 3 takie same NW który to Nie ma prądu na pompie to raz dwa nie ma iskry to stało się nagle auto zapaliło po chwili zgasło Dodano po 20 Bezpieczniki ok sa przekaźniki NW , są 3 1 od pompy a 2 pozostałe od czego można było by je podmieniać ??
Spawarka jak w temacie i problem jak w temacie. Na iskrowniku przerwa około 1mm i tam iskra jest. Może ma ktoś jakieś materiały dotyczące tego tiga lub podsunie pomysł co sprawdzić? Dzięki.
Witam, tak jak w temacie, pilarka stała ok 3 tygodnie nie używana, wcześniej odpalała po pierwszym warknięciu. Sprawdziłem nie ma iskry,zacząłem od wymiany świecy na nową, dalej iskry brak. Rozebrałem, sprawdziłem przewody, izolacje wygląda ok, brak jakiś uszkodzeń czy przepaleń. Teraz co moduł do wymiany? Nie chcę po kolei wszystkiego wymieniać, mechanicznie...
Artur-A a co mogę Ci jeszcze napisać i jak pomóc? Że musisz sprawdzić czy do przekaźnika dochodzą wszystkie napięcia stałe (na wejścia 8,11,15) po stacyjce (2 i 14), na 10 masa stała a na 7 masa ze sterownika, a po załączeniu przekaźnika jest napięcie na 9,1,5,4,6,13. Czy jest masa na module zapłonowym i zasilanie po stacyjce? Zakładam, że to zrobiłeś.
No to palec stoi w miejscu.
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
A może by spróbować wykrywać burze przy pomocy dwóch detektorów: 1) detektor wyładowań (fale elektromagnetyczne) 2) czujnik ładunku chmury; normalnie przy burzy ładunek chmury zmienia się skokowo podczas wyładowania, a potem w ciągu kilku ( około 8 ) sekund wraca do początkowej wartości. Jeśli za kryterium wykrycia burzy przyjmie się korelację sygnałow...
Jak ktos chce moge podesłać kompletny projekt który był uruchamiany na maluchu, 1 magnesik na wale silnika 45 st przed punktem Z ( ja umieściłem go na kole które napedza pasek klinowy do alternatora) + hallotron . Układ ma takie funkcje jak : - charakterystyka wyprzedzenia, w stosunku do obrotów (60 - 7000obr/min) - 30 punktów (pomiędzy sąsiednimi punktami...
Witam. A więc problem wygląda tak parę lat temu miałem WSK kupiona za grosze trochę pojeździla aż podczas jazdy zgasła i już nie odpalila. Stała 3 lata w szopie aż do tej pory pol roku i wygląda jak nową tylko jest pewien problem który został z przed lat nie chce odpalic. Wszystko jest niby ok jak wtedy jest iskra jest paliwo nie ma lewego powietrza...
Samochód nie odpalał czasem wtedy słychać było pompę na wciąż, jak działał to na zapł. wyłączała się po czasie, wkręcał się w obroty i normalnie funkcjonował. Iskra jest, ciśnienie paliwa też immo gaśnie, pompa pracuje na stałe po zapłonie-stała masa z komputera, impulsy masowe wtryskiwaczy są na poziomie 4V nie wtryskuje paliwa, jak go zaleje benzyną...
Witam, Opiszę całą historię mojego problemu. Moja wsk 125 stała kilka miesięcy w garażu, ponieważ nie miała ustawionego zapłonu. Ustawiłem przerwę oraz gaźnik. Zapaliła bez problemu, po czym włączyłem 1. bieg i zacząłem jechać. Wtedy zgasła. Nie ma iskry! Prąd jest. Próbowałem na innym kablu i świecy, cewce, pogrzebałem coś w stacyjce i dalej nic......
Pewnie że nie ma bo tam cewka jest przykręcona na stałe a co za tym idzie i stały jest zapłon. Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze...
Witam, FABIA 2 z 2008r 1,4 BXW kombi, stała pół roku, akumulator rozładowany na zero, naładowałem i kręci jak szalony, ale nie zapala. Benzyna jest, pompa pracuje, zdjąłem przewód zasilający i paliwo leci. Nie miałem narzędzi i nie sprawdziłem czy daje iskrę, prawdę mówiąc to nie wiem nawet jakie tam jest rozwiązanie i muszę to sprawdzić jak sprawdzić...
Cześć, problem jak w tytule, corsinka z dnia na dzień nie odpala. Dodam że moja Corsa nigdy od razu nie odpala, 2-3 razy zakręci i śmiga. Wczoraj -7st 5:00 rano odpaliła, dzisiaj -8st i niestety klapa, rozrusznik kręci zacnie, żadne miganie świateł się nie pojawia, aku ładował się 12h aż prostownik stwierdził że 100 procent i git (dziś wieczór znów...
Moim zdaniem poszedł w wydech. Jeżeli silnik pracuje cicho i nic się nie trzaska, nieistotne.
Witam, mam problem ze swoją Aprilią, powód brak iskry. Podłączyłem prostownik do akumulatora i od tamtej pory coś się stało i nie ma iskry, nie pali. Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Jaki silnik jaki rocznik? bezpiecznik na zasilaniu cewki stoi
Suzuki Vitara 5D 16 V 96 rocznik po wymianie silnika zginęła Iskra Co się mogło stać
Samochód nie odpalał czasem wtedy słychać było pompę na wciąż, jak działał to na zapł. wyłączała się po czasie, wkręcał się w obroty i normalnie funkcjonował. Iskra jest, ciśnienie paliwa też immo gaśnie, pompa pracuje na stałe po zapłonie-stała masa z komputera, impulsy masowe wtryskiwaczy są na poziomie 4V nie wtryskuje paliwa, jak go zaleje benzyną...
Tak zrobię tylko że dzisiaj wymieniłem linkę od gazu bo tamta była troszkę za kurtka i nie wiem co się stało ale nie mam iskry
Odkręciłem moduł cdi oraz cewkę z w/w silnika by zapodać zdjęcia do tego pytanka http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... i po tej operacji nie ma iskry , co się mogło stać ze iskra znikła? Poprzecierałem połączenia papierem ściernym i pokazuje się iskra lecz nie na elektrodzie w świecy a między świecą a masą do której dotykam. Czy coś się...
Mam nowy moduł, a instalacja jest 12V i cewka też. Z instalacją nic nie robilem bo wszystko bylo dobrze do czasu az sie popsuła 1 cewka. Miał tak, ze dzialal 2-3 dni a potem nagle gasł i nie bylo iskry. Stał ze 2 tygodnie i iskra wracała. Zrobił mi tak 3-4 razy a potem juz calkiem sie popsuła. wczoraj zalożylem mu nowa cewke, odpalił i tak jak opisałem...
Za bardzo nie znam się na tym ale ok. więc: Pytałem (mój błąd) czy ma przerywacz? - chodzi ci o przerywacz kierunkowskazów?? jeśli tak to mam 12V Którą śrubką "rególowałeś", bo są dwie. - Tą od wolnych obrotów od powietrza ona jest na sprężynce obok wejścia na linkę od gazu. Co to jest wg. ciebie prawidłowa iskra? - u mnie jest iskra barwy niebieskiej...
sprawdzałem i jest wszystko dobrze więc nie wiem co się stało
Jak stał parę dni to może sam iskrownik-trafo nie daje iskry , a czy w układzie jest odpowiednie ciśnienie wody on ma czujnik.
stała czasowa termistora stała stała wtrysku
schemat prasa hydrauliczna kierownica toyota yaris gwarancja tabliczka znamionowy
volkswagen sharan volkswagen sharan
Przycisk STD w pilotach Samsung - funkcje i zastosowanie Mazda 5 2005-2012 – brak reakcji siłowników centralnego zamka, kierunkowskazy migają po sygnale z pilota