Byś może był zimny silnik , sprawdź sondę miernikiem sond czy oscyluje. Po drugie jaką masz sondę. I od kiedy tak się stało że pali dużo, i nie jedzie. Dodano po 5 Takie auto ogarnia się w 2 godziny.
Oj. Co się stało ostatnio z tym forum Elektrody - Coraz wiecej Hejterów - A coraz mniej ludzi którzy chętnie pomgają. Jestem zarejestrowany na tym forum od 2007r - na początku o wszystko można było zapytać - każdy chętnie odpowiadał / pomagał - a zadany temat zmieniał się w dyskusje na temat. A nie tak jak powyżej - w bensensowne komentowanie i poniżanie...
Zadne zwarcie, to zupłenie inna usterka, choć typowa w tym modelu ( jak i seacie Inca). młody0084-sam sobie z tym nie poradzisz, ja siedziałem nad dechą 2 dni, bo powiedziałem sobie że nie odpuszczę. Ale teraz siedzę pół godziny :lol: miło słyszeć ,że ktoś się spotkał z moim przypadkiem. trochę znam się na elektronice, Motronic mógł byś Mnie naprowadzić...
Witam. Za radą kolego Motronic zdjąłbym pasek alternatora Miałem ostatnio identyczny przypadek gdzie auto bardzo długo stało i korozja zablokowała wirnik w alternatorze. Pasek dymił i w ogóle nie szło uruchomić auta.
Na wstępie napiszę, że auto jest po swapie z 2.3 AGZ na 3.2 BHE i jeździło przez ponad 2 lata bez problemów. Był tylko jeden błąd - grzałka jednej z sond przed katalizatorem. Od dłuższego czasu auto stało sobie w garażu, bo nie miałem na nie czasu ale niedawno przy jeździe zapaliła się kontrolka ESP. Po odczycie VCDS esp stwierdziło, że trzeba sprawdzić...
Witam! Golf ma instalację LPG podłączoną w dość pokraczny sposób - kiedy sterownik jest w pozycji mającej podawać paliwo, przy włączonym zapłonie pompa paliwa chodzi non-stop, elektrozaworki do układu Motronic są stale otwarte. Kiedy sterownik WR przełącza na LPG, odcina zasilanie pompki paliwa i podaje napięcie do elektrozaworu gazu. Od pewnego czasu...
Motronic masz rację. Wielozłącze sprawdzałem po kilku dniach gdy auto stało w garażu. Pierwsze sprawdzenia skupiały się na cewkach,czujniku położenia wału, bezpiecznikach itp. w tym czsie woda mogła odparować. Ponadto kwestia zalania wiązki to narazie hipoteza (choś bardzo prawdopodobna). A odnosnie komputera to dzisiaj tak z ciekawości podłączyłem...
!!! SUKCES !!! Fiacik zapalił i śmiga jak złoto. Dzisiaj jeszce raz wszystko sprawdziłem, zaiwestowałem w nowe przewody zapłonowe, lecz nie to było przyczyną. Po wymianie nadal nie palił. Zacząłem sprawdzać zeby na kole oraz czujnik a dalej przewód i kostkę. Sam dobrze nie wiem jak to się stało ale po "kręceniu" kostką samochodzik odpalił. W momencie...
Witam! Zaprzyjaźniony mechanik dostał ostatnio do zrobienia Mercedesa V-Class (Vito) tylko że z silnikiem VR6 (tego z VW), sam nie wierzyłem dopuki nie zobaczyłem, że takie coś jest. Rocznik 98. Problem jest taki, że silnik na wolnych obrotach ledwo pracuje, nierówno, dopiero powyżej 3 tyś, jego praca się stabilizuje. Historię jaką powiedział właściciel...
Tak czytam i czytam się edukuje z książki "sam naprawiam 306" i widzę iż mam układ zasilania bosha jednopunkt motronic MA 3.0 a nie magneti mareli (występował ten układ tylko na wielowtrysku....) Przynajmniej tak wynika z tabel. A jak się sprawdza tę pompe? Dodano po 1 Panowie... Dziwna sprawa nastąpiła... Auto zaczęło lepiej jeżdzić z tym że najgorsze...
Od diagnostyki tego ecu, od jego wtyczki: 1. 55 pin brązowo-biały do pinu G 2. 13 pin brązowo-żółty do pinu B reszta: pin A masa pin F stały plus
W skrajnych wypadkach zakładam stały reset - oczywiście w układach z instalką gazową.
Sam Gulson niemal mi nakazał "stary, forum ma być perfekt, wszystkie problemy umieszczone mają być rozwiązywane i nie interesuje mnie jak to zrobisz, możesz nawet powywalać z forum każdego kogo uznasz za dyletanta i jak ty to nazywasz lamera" No to fajnie tu będzie niedługo. Jak gulson tak napisał, to na pewno będzie fajnie, a nawet jeszcze lepiej...
Tak. Bodajże na pin nr 18. Generalnie w Oplu zasada taka. Czerwone kable to stały plus 30 Czarne to plus po zapłnie 15 Brązowe masa
wg. schematu Bosch pin 18 stały + pin 27 ecu + po zapłonie jak bez alarmu 9 pin ecu do immo 7 pin
Jak najbardziej KE-Motronic jeśli jest tam silnik 9A Możliwa przyczyna: Sterownik po tym czasie zaczyna brać pod uwagę sondę lambda, która jest być może padnięta i stoi na bogatej lub ubogiej mieszance (być może padła w niej grzałka). ECU niepotrzebnie koryguje dawkę silnik chodzi jak chodzi.. Sprawdź sondę lambda, a przynajmniej ja odłącz. Pozdrawiam,...
Witam, autko jak w temacie. Stało sobie grzecznie przez jakieś 6m-cy z cieknącą pompą wody. Panowie w jakimś warsztacie pompę wymienili i było ok. Tydzień później brat auto odebrał i zaczęły się schody... Na zimno, próba uruchomienia - samochód nie zapala. Obie lampki sygnalizacji awarii migają bez sensu, przepustnica pod maską ustawia się cały czas....
stała paprotka ( mająca za zadania neutralizowac promieniowanie-tak, była taka bujda), To naukowo udowodnione - wytwarza promieniowanie ujemne. Lampy stały pionowo bo zwątpiłem?
Mam jeszcze krótkie pytanie jaki sterownik stoi w tym aucie, bosch motronic dme ale jaka wersja
Tak jak napisał Motronic, stoi alternator. Tu masz układ paska. http://obrazki.elektroda.net/10_12746097...
W elektrotechnice samochodowej istnieje prosta zasada- na każde 8A 1mm² przekroju. Czy w takich sytuacjach nie powinniśmy posługiwać się uznanymi dokumentami w świecie elektryki, określającymi dobór przewodów pod względem obciążalności długotrwałej, czyli PN IEC 60364 5 523, lub DIN VDE 0298-4 ? Przy doborze przekroju przewodu warto też zauważyć,...
Witam Motronic stoisz przed tym samochodem a moze pomierzyles miernikiem na odleglosc przejscie masy z akumlatora,Kazda porada z sensem jest dobra jak sie nie przegina paly .Uwazam ze to co napisalem nie jest bez sensu ,mialem podobny przypadek i sie sprawdzila pomoc ktorej udzielilem. A teraz mozesz mi dac bana bo wiem co mowie bo 30 lat pracy w zawodzie...
A co się mu mogło stać? Samemu czujnikowi pewnie nic , ale wiązce niejednej się oberwało
To samo miałem na myśli;) Motronic możesz rozwinąć swoją myśl o zysku?Czemu stoi pod znakiem zapytania? edit: : i czekam na dalsze odpowiedzi:)
Rozrząd moim zdaniem stoi git ,poza tym wszystko posprawdzałem ,to co napisał motronic to chyba jedyna sugestia,jedyne co ja podejrzewam to immo albo ster ale walczył będę jutro,tak czy tak dzięki za zainteresowanie.
Motronic- to taki off. Sprawdź spawanie TIG- a nie takie elektrodą. Sam albo u kogoś. Stać Cię na to. Poezja.
W pierwszym poście napisał jaki ma sterownik , cud sie stał pewnego razu , lub żle odczytał?
robil tak kilka razy i nic się nie stało Niktórzy skakają na główke na nieznanej wodzie. Fakt. Ale tak nie należy z zasady bo nie wiesz na co trafisz. I nie wiesz co to odpowiedzialność.
Pomijam sens bytu takiego radiatora podczas postoju w korku. Pomijam sens samochodowych wlotów powietrza podczas stania w korku. I będzie działał do czasu aż się nie zalepi błotem, komarami i innym paskudzstwem. Odrobina kreatywności i te problemy można bardzo łatwo rozwiązać. Bez problemu powinno się znaleźć miejsce aby taki stabilizator działał efektywnie....
Zrób jak pisze Motronic jeśli się nie połapiesz to wywal jeża jest na jednym zatrzasku od dołu i dotknij radiatorem do masy pod schowkiem powinien ruszyc wentylator. Plus idzie stały do wiatraka a masa jest sterowana przez jeża i dalej do silnika oczywiście na włączonym zapłonie to wszystko.
A spróbuj zrobić parę "ósemek" Nic to nie dało Czy są widoczne zmiany kąta obrotu kierownicy jak nią kręcisz Nie, stoi cały czas na -2.27 Koło sterowe założyłeś tak jak było? Jeśli chodzi Ci o koło, w którym jest taśma, to włożyłem w takiej pozycji, że po przekręceniu w lewo jest 3 obroty i w prawo jest 3 obroty od "środka". Jak kręcę kierownicą, to...
Krążymy w koło - pod warunkiem że mówisz nam całą parwde i nic przy silniku nie było robione typu przekładka z innego auta. A cała sytuacja stała się ot tak sobie, nagle. Jeśli stało się to samo z siebie zrób tak jak radzi kol. Motronic
sprawdzone, masy na silniku są ok i masa na komputerze(motronic boscha ) też jest ok -wtryskiwacze sterowane masą , plus stały z linii 30 którą też sprawdziłem i jest ok
Witam wszystkich. Jestem w trakcie budowy kolejnej repliki auta zabytkowego, tym razem Lancii Stratos. I tu moje pytanie: Mam w niej silnik 2,0 l V6 turbo. Kupiłem go bez wiązki. I pytanie: czy mogę do niego założyć inną wiązkę Motronica, np. od BMW 2,5 l sześciocylindrowej rzędówki? Będę wdzięczny za każdą pomoc. Za zainstalowanie komputera tuningowego...
Jak kódka miga to nie odpaisz na benzynie, bo stoją wtryskiwacze i stoi pompa paliwa. To jak w takim razie odpalał i pracował normalnie wcześniej? Też migała kłódka a samochód odpalał i zachowywał się normalnie.
Plus jest stały a wtryski sterowane są masą??? bo do listwy sterowania dochodzą 3 kable. sterowanie jest podczas kręcenia silnikiem???
W wydechu tam się nic nie powinno stać. Jak pognije wkład, to może zatkać wylot z tłumika do rury. Przerabiałem już takie coś. Ale to można łatwo wykluczyć zdejmując filtr powietrza i wkręcając silnik na obroty. Wywala mieszankę do góry.
A jak silnik stoi to turbina dmucha? Rozumiem retorykę lecz chodziło mi o to, że te 102 kPa to nie jest jakaś wartość nierealna typu 10200kPa i mieści się w jakimś rozsądnym przedziale. Konstruktorzy auta uznali ją za właściwą w trybie awaryjnym. Po prostu zanim o tym ciśnieniu nie napisałeś to nie zastanawiałem się czy te 102kPa jest sensowne. Ta...
Przecież pisałem, żebyś zapomniał o schemacie. Motronic pisał o tranzystorze, a kolega zadowolony z siebie poprzestał na diodzie i kawałku ścieżki.
Panie Donku Pan się nie boi, 1\3 sejmu za panem stoi, pan prezydent murem za Panem stoi! Ech Jurek.... znowu walczysz. Ale tak, to wina sterownika a dodam że jest w tym reno yakie miejsce gdzie sie zwara robi do masy ze świczek i pali mosy
Jeżeli masz układ zapłonowy stałoenergetyczny, to energia iskry jest stała w szerokim zakresie napięć zasilających. Działanie takiego układu polega na tym, że cewka zapłonowa ma niską rezystancję uzwojenia pierwotnego i stabilizowany jest prąd przepływający przez owo uzwojenie. Wiesz może jak jest w Mercedesie C-klasa benzyna z 1995 roku ? są tam dwie...
Możesz sobie odpiąć wtyczkę od szybkościomierza i gasnął nie będzie jak ma wszytko ok. Przecież jak stoisz ( prędkość własna pojazdu =0) to gaśnie? Nie tam problem. Jak stoję to nie gaśnie, efekt był tylko przy hamowaniu na dojeżdżaniu do świateł.
Pytam bo wywala błąd stały czujnika temperatury(P0116).A po rozpięciu komputera na środkowej wtyczce aż zielono. Tylko w środkowej? Motronic odpada zostają te dwa A A4 / B A3 i Z E4 / Z D4
A jak stać się moderatorem? Ile trzeba mieć prostokącików bo widzę że moderatorzy mają bardzo dużo. Trza by się wykazać wiedzą niepodważalną, jak kolega Motronic.:D
samochód zrobiony,był problem z rozdzielaczem paliwa:D lpg dopiero będe naprawiać-wszystko rozkręcone:!: audi stało cztery miesiące u majstra-on tylko rozkładał ręce ps.mam xantie 1,9td,tranzita2,5d xanti każdy się bał tylko jak było -30 paliła bez problemu,śnieg i zaspy? nie straszne wystarczy podnieść na max!
Bezpieczniki sprawdziłem są oki, stało mi się to po wymianie żarówek podświetlenia tablicy:cry: Dodano po 2 "Motronic" jak brak 30 na zegary bo zabardzo niewiem o co chodzi?
Odpowiem ci dowcipem. Do starego bacy przychodzi młody juhas i się pyta: -baco, jaka jest ziemia? -ano ziemia jest płaska i stoi na takich śtyrech słupeckach -a te słupki na czym? -ano łune są wbite w taką kopułę -a ta kopuła na czym się trzyma? -a ta kopuła pływa po takim wielgachnym stawie -a ten staw na czym jest? -ejjj, cosik mi się widzi ześ ty...
Czołem. Jak wyglądała sytuacja w innych krajach socjalistycznych na tle przemysłu półprzewodnikowego Polski? Czytałem, że przodowało NRD, zaraz po nim Węgrzy (ze swoim Tungsramem). Raczej różnie w różnych okresach. Na poczatku stosunkowo nieźle stała TESLA (w Czechosłowacji była jako-tako rozwinięta fizyka ciała stałego), póżniej co komu się udało kupić...
Ech.......szkoda gadać. Widać, że nie robisz nic, ciekawe, jak to się stało, że nie udało ci się do tej pory puścić lutownicy z dymem podczas rozlutowywania jakiejś PCB Mnie się nie zdarzyło. Bo tego nie robię transformatorową, tylko starą polską LEH-100, lub podobną. A z transformatorowych mam dwie rosyjskie 65W( nawet z oryginalnymi żaróweczkami),...
Grzanie to jeszcze nie problem, strasznie daje po oczach! Przecież nie trzeba patrzeć, a w mojej mam prawie zasłonięte i stoi w kącie, więc w czasie jej włączenia nie patrzę ... :idea: :D
mirex stało stało unitra atmega stało
resetowanie baterii laptop telewizor blaupunkt audio systick dioda
braun carestyle braun carestyle
Skoda Fabia Ambition 2021 – samodzielna wymiana akumulatora EFB/AGM, kodowanie BMS Ukryte funkcje Nissan Murano Z50 2007 - jak uzyskać dostęp?