zolto-czarny i bialo-fioletowy sterowanie plusem
Musisz wziąść miernik lub neonke i sprzawdzić przy włanczaniu alarmu i wyłaczaniu gdzie pokazuje się impuls +12V (kolega wloc podpowiedział,że alarm steruje 12V)
Zobacz czy w napędzie znajdziesz jakieś wyjścia sterowane pilotem. Możesz je podłączyć do alarmu ale odradzam to rozwiązanie! Możesz alarmem sterować bramą. Wystarczy bramę podłączyć do wyjścia sterowanego klawiaturą. Automat na pewno ma wejście sterujące krok po kroku.
Wyjścia sterujące centralnym zamkiem alarmu połączyć wg. schematu "sterowanie masą" i podłączyć dwoma przewodami do wejść sterujących centralki zamka.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
Poszukaj zielono-czarnego i zielono-białego w progu kierowcy, tam masz sterowanie plusem kierunków.
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Jest to pomarańczowy z czarnym paskiem.Podczas załaczenia alarmu stoi na nim cały czas masa.
Sterownay plusem Przewód żółty zamykanie przewód biały otwieranie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy wiec musisz dodac 2 przekazniki zeby przejsc na sterowanie plusem
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Da się podłączyć alarm. Nie ma osobnej centralki zamka, całością steruje skrzynka połączeń (UCH), tam gdzie sa bezpieczniki.
Po harcersku to wbij się w lampkę nad lusterkiem (tylko pamiętaj o diodzie, na + bo ma economi mode), a jeżeli bardziej ambitnie to jazda z kabelkiem po wszystkich drzwiach, a bagażnik to normalnie można z lampki.
Przekażniki w pompce sterowane są -.
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
Alarm magic car ma sterowanie +/- . chodzi o to ze jak podłącze zgodnie za schematem przepala bezpiecznik. Czy napewno centralny ma sterowanie +???
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
kolego mam taką samą lagunke i z tego samego rocznika sterowanie centralnym odbywa się masą ja osobiście podłączyłem sterowanie z alarmu do tego włącznika przy dzwigni ręcznego którym można od środka zamknąć i otworzyć samochód niestety kolorów nie pamiętam kierunki wpiołem do włącznika awaryjnych który znajduje się też w okolicach recznego chyba czarny...
Witam tak jak piszesz sterowanie plusem.Co to jest za Honda??
Czy ktos wie jak podlaczyc sterowanie centralnym z alarmu
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
drzwi wedlug schematu do zoltego ale mam pytanie czy trzeba zastosowac alarm z opoznianiem wlaczania czujek drzwiowych i nie wiem jak tu jest z centralem czym jest sterowany
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Znalazlem opis tego alarmu i wynika z niego, że ma wbudowany kompletny centralny zamek to chyba wystarczy podłączyć siłownik i powinien nim sterować?
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
ta centralka nie miała nigdy pilotów Patrzac na zdjęcie nr. 3 idąc od prawej-- biały i brązowy -do mastera (podanie na któryś masy powoduje zamykanie lub otwieranie -umowne) -j.ziel do silnika silowników , rózowy do plusa 12v , zółty do masy -niebieski ciemniejszy do silnika siłowniów , (8)-jasnoniebieski do 12v, pom do masy ..czarny to masa zasilania...
Podłączyłeś podtrzymanie syreny, a nie podłączyłeś wyzwalania. Łączysz jeszcze jeszcze wyjście z alarmu (zależy jak wychodzi sterowanie z alarmu) z odpowiednim wejściem syrenki - jedno wyzwala +, drugie -. Wyjście z czujnika możesz podłączyć bezpośrednio do wyzwalania - syrenki. Dostaniesz cos na kształt prealarmu, który jednak omija alarm i nie zapisuje...
Tak z ciekawości dlaczego nie podłączać centralnego? Auto alarm, który chcesz podłączyć korzysta po CAN z informacji o stanie fabrycznych pilotów. Dlatego nie jest wymagane dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Można jednak podłączyć "zamknij" , wtedy po rozbrojeniu alarmu (odblokowaniu zamków) za pomocą pilota nie zostaną otwarte drzwi to po 30...
Mam problem z tym zamkiem, dokładniej nie wiem pod które z przewodów podłączyć sterowanie minusami z alarmu.
Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to muszę sie zaopatrzyć w moduł który pozwoli podpiąć się komfortem z alarmu żeby sterować szybami?
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Ja podaję masę wg schematu "sterowanie masą" podłączenia nowej centralki alarmu/zamka na te wetknięte przewody. Te przewody to wyjścia z mojego dołożonego alarmu, i to wszystko... Drugi obrazek z Twojego pierwszego posta, czyli biały i czarno/biały wtykasz Ty. Podaj masę na te dziury we wtyczce, w które wpiąłem przewody, przez próbnik (i żarówkę), lub...
Czerwony i zielony to sterowanie centralnym(naprzemienne masy).
Witam. Czy jest jakiś sposób aby podłączyć alarm który steruje centralnym zamkiem przy pomocy masy do centralnego zamka sterowanego napięciem :?: Dzięki za info.
Mam autoalarm FREEWAY, taki jak to na allegro sprzedają. Auto nie posiada centralnego. Alarm ma tylko sterowanie centralnym, ale nie ma centralki do zamka. Teraz tak, posiadam siłowniki bez mastera, tylko te na 2 przewody. Czy da mi się to podłączyć do alarmu i czy będzie sterowanie. Gdzie podłączyć sterowanie z alarmu? bezpośrednio pod kable od siłowników...
alarm ma sterować centralnym zamkiem?
Najprościej zrobić to na przekaźnikach, coś takiego jak na rysunku tylko że x2
Jeli alarm jest prawidłowo podłączony do centralnego zamka, a chyba tak jest, bo zamyka i otwiera to tylko wejdź w programowanie centralki alarmowej i ustaw impuls komfort (25sec.) i po temacie - szyby muszą si e domykać. W centrali nie ma żadnego dodatkowego kabla do domykania. Zakładam, że to golf III (szary i zielony to sterowanie centralem - plusem)....
dzieki carrier orientujesz sie moze jak tam jest sterowany central
Biorą sygnał z przednich kierunków. Możesz podłączyć pod wszystkie kierunki bądź pod pozycyjne. raczej nie biora z nich sygnału bo moduł przy wyłączniku kontroluje stan żarówek i w razie np. spalenia lewej pozycji przód rozświetla delikatnie lewy kierunek przód tak aby auto miało pełen obrys. a jaki to model alarmu ? może ma sterowanie sekwencyjne
Witam. Mam problem ze sterowaniem alarmu z fabrycznego pilota. Gdzie podpiąć sterowanie alarmem? Alarm posiada oddzielny przewód do uzbrajania i oddzielny do rozbrajania, oba steruje się plusem. A-klasa jest z 2003 przed liftem (bez CAN)
Witam Zdemontuj górną część deski rozdzielczej ( ta ciemniejsza część - 5 śrubek ) tam leci głowna wiązka przewodów. Po prawej stronie są dwie kostki. Na tej większej ( brązowej ) znajdź dwa kabelki ( brązowy i różowy - znajdują się koło siebie ) i do nich podłącz sterowanie kierunkowskazami ( odpowiednio lewy i prawy ). Pzdr. Sebastian
Tak. Mając 5-żyłową magistralę można ją połączyć z alarmem lub przez jakąś aplikację zdalnie sterować roletami.
powinno pasować
W alarmach standard to 12V
Na 99% ULN2003, zresztą był często stosowany w takich konstrukcjach. 9 nie podłączona pod nic Jeśli wyjścia sterują bezpośrednio cewkami przekaźników, to powinna być podłączona do + głównego zasilania (przekaźników). Zabezpiecza to przed uszkodzeniem układu przepięciami od cewek.
Jak w temacie a dokładniej chodzi mi jak podłączyć sterowanie alarmu do seryjnego centralnego w Fiacie Albea, jakie kable gdzie?? Sterownik centralnego jest wbudowany w skrzynkę z przekaźnikami. Z góry dzięki za jakie kolwiek info.
Dla OUT5 ustaw 14:Wskaźnik czuwania. Swoją drogą te moduły potrafią zawieszać się czasami, wtedy trzeba zdjąć im zasilanie, odczekać i podłączyć ponownie.
Nie, przyłączasz bezpośrednio do żarówki a konkretnie ja przyłączałem do kabelków przy przełaczniku kierunkowskazów, prawdopodobnie w środku jest przekaźnik od sterowania kierunków.
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Przyszedł zamek/alarm. Myślałem, że podłączenia tylko sterowanie zamkiem, ale w sumie może i krancowki i kierunkowskazy bym podłączył. Ma ktoś jakiś schemat które to kable?
Przekazniki minimum 10A wejscie zabezpieczone przez bezpiecznik w fordach jest sterowanie plusami
Tam raczej nie szło podłączyć takiego sterowania z alarmem i z drzwiami. Jak już coś ma sterować centralnym to albo to robią drzwi albo alarm. Jak ktoś podłączył dodatkowo alarm to przekombinował. Trzeba odłączyć sterowanie alarmu i zostawić tylko z drzwi a potem rozłączenie i ponowne podłączenia akumulatora powinno przywrócić całe sterowanie. Przynajmniej...
biało zielony z klawisza nad radiem masa/masa+200Ohm sterowanie parametryczne
tak tylko przez przekaznik sterowanie plusem
Sterowanie Tak ,siłowniki Nie.Ale w każdym komplecie siłowników jest centralka.
Witam Chyba ? Symbol lub sprawdzić co się zmienia podczas zamykania otwierania ,trzeba ustalić czym steruje się moduł + czy - czy na przemian. I skonfigurować alarm i podłączyć foto schematu alarmu?
skonfiguruj właściwie alarm bo może jest ustawione na sterowanie plusem
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Przez przekazniki podajesz plus bo jest tam sterowanie plusami
Dzięki wielkie, sterowanie masą ??
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Witam, W Micrze masz 2 wyjścia. Zaprogramuj obydwa jako typ: "Alarm włamaniowy". W jednym ustaw czas działania taki, jaki czas ma mieć alarm. Podłącz pod niego sterowanie sygnałem akustycznym z sygnalizatora. W drugim zrób tak samo, tylko podłącz układ optyczny sygnalizatora. W drugim zaznacz również "ptaszkiem" opcję: "Potwierdzanie zał./wył. czuwania"....
Ale do czego chcesz to podłączyć?Jeżeli posiadasz oryginalny sterownik to są tam następujące przewody: Czerwony +12V Stałe zasilanie Czarny - Masa zielony, niebieski do siłowników W drzwiach kierowcy dodatkowo przewód biały , brązowy, i czarny (wszystkie przewody mają takie same kolory) Do alarmu podłączasz przewody biały i brązowy jest to sterowanie...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
W integrze sterujesz wejściami za pomocą wyjść czysto programowo bez żadnych przekaźników. Mało tego możesz wykorzystać tzw wirtualne wejścia/wyjścia których nie masz fizycznie na płycie i dzięki temu oszczędzasz liczbę wolnych wejść do podłączenia czujek
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Typ B sterowania zamkiem, to sterowanie masą.
Witam Moje pytanie dotyczy podłączenia alarmu do samochodu opel omega b. Chciałbym takie podłączenie wykonanać samemu (wcześniej robiłem to w innych samochodach), ale mam kilka problemów. 1. Mam centralny zamek i fabryczny immobilizer sterowanie z pilota na podczerwień: - jak podłączyć alarm i sterować go pilotem od alarmu żeby otwierał się CZ i automatycznie...
podłączać i nie sugerować się,te 12V przy zamknietych drzwiach to przepyw prądu przez włókno żarówki,krańcówki sterują masą i tak masz łączyć.
Can to sterowanie alarmem z pilota fabrycznego auta.
czerwony (+) czarny (-) niebieski - silnik siłownka zielony - silnik siłownika biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do brazowego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu) biały - sterowanie - (podłączyć do siłownika do białego, dodatkowo sterownie (-) z alarmu)
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Ok dzieki bardzo,Czyli jeśli bym podlaczył alarm pod kierunki to mogło by się coś stać ? Przecież kierunki też są zasilane 24V to wystarczyło by gdybym się wpioł w przełącznik awaryjnych i nie powinno być problemu. A jak podłączyć krancówki ? wie ktoś jaki mają kolor,bo sądze że znajde je w drzwiach kierowcy. Acha jeszcze odnośnie tego kabla 99-102...
Przecież otwieranie pokrywy bagażnika z pilota jest realizowane przez sterowanie przyciskiem na fabrycznym pilocie samochodu. Wystarczy tylko "wyłączyć" alarm na czas otwierania bagażnika. Sterowanie siłownikiem bagażnika znajdziesz w brązowym 46'pinowym złączu - biało/zielony przewód na poz.46.
Podejrzewam, że nie możesz sterować centralnym zamkiem z kluczyka w drzwiach kierowcy, a alarm steruje centralnym tylko z pilota. Proponuje założyć centralkę do zamka, która była w komplecie i podłączyć zgodnie ze schematem. Uzyskasz sterowanie z kluczyka a sterowanie z alarmu podłączyć do przewodów białego i brązowego centralki zamka. Chętnie pomogę...
Nie ma takiej możliwości, albo montujesz ten zakupiony central z pilotem i masz osobny pilot od alarmu a osobny od centralnego, albo wykorzystujesz same siłowniki, dorzucasz sterownik i masz sterowanie z alarmu.
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
prościej jest dojść do przekaźników central zamka śą na wierzchu i sterować masą
znasz firmę tego alarmu, strownika? I jaki to samochód?
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
W Twoim aucie nie ma takiego modułu. Zakładam, że chcesz podłączyć sterowanie z alarmu lub radiowego sterownika centralnego zamka. W wiązce z lewych drzwi podłącz się pod kabel żółty i biały, sterowanie plusem. Pozdr.
mam przeciąc ten niebiesko zielony przewód i podłączyć sterowanie z alarmu do pompki? wtedy alarm nie bedzie reagował na kluczyk w zamku. Czy musze kupić jakieś specyficzne sterowanie? moj alarm daje impuls 1 sek (-) przy otwieraniu i zamykaniu
Sterowanie jest w całości.
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
W boxerze miałeś prawdopodobnie zaprogramowaną funkcję spadku napięcia dlatego reagował jak napisałeś . W fortecy takiej funkcji nie ma .Możesz spróbować podłączyć się pod sterowanie c.z.
No to jak ma sterowanie jednym kablem no to niestety z tego nic!!! Musisz sobie kupic inny sterownik albo alarm!!! :(((
Czy ktoś może wie jak do alarmu Gepard podłączyć centralny zamek. W istrukcji jest napisane że może on sterować centralnym zamkiem.
W leonie sterowanie jest "+" czy "-" ?
A czasem do centralnego nie idą dwa kable masa i coś tam :?: Jaki masz alarm bo mam ten sam problem e-36 '92 :?: A piny jak są ułożone i jakie są to kable które sterują centralnym :?:
Gotowy schemat, sterowanie masą. W miejsce alarm output dajesz sterowanie z przełącznika. https://www.the12volt.com/relays/relaydi...
Znalazłeś kluczowany + teraz musisz mieć sterownik uniwersalny np.TOP-33, żeby szło sterować jednym przewodem, pisz do gościa u którego kupiłeś zamek niech ci zapakuje inny sterownik zamka, jak tym handluje to napewno ma.
Jak się podłączyć sterownikiem pod oryginalny alarm? Mam oryginalny alarm, który działa z kluczyka, nie mam do niego pilota więc chciałbym podłączyć sterowanie z osobnej centralki.
Tam nie ma CANa ale najlepiej załóż alarm bezpilotowy, sterowany z fabrycznego pilota
w samochodzie jest fabryczny zamek centralny na pilota czy można podłączyć alarm żeby sterował zamkiem centralnym peugeot partner 2004r 2;0 D
Ja montowałem alarm do toledo 2 tygodnie temu i na 100% jest sterowany dwoma plusami. Miałem alarm który steruje masami, ale po podłączeniu dwóch przekaźników wszystko jest ok.
sterować pilot alarm sterować przekaźnik alarm układ sterować alarm
lenovo przycinanie grach tokarka samoróbka ominąć drzwi
termet instrukcja serwisowa kabel moeller
LED4202 CV9292H-A39 brak 12V VCC_PANEL i BL_ON – diagnostyka zasilania Brak zasilania 12V na module LC500DUE-SFR1 w TV LED4202 – diagnoza i typowe usterki