A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Mozna by zastosowac przerzutnik typu D(np. uklad 7474) w ukladzie dwojki liczacej. I wtedy sygnal dajesz na wejscie zegarowe, wejscie D zwierasz z nieQ, a wyjscie masz na Q.
Musisz stworzyć sumę logiczną, wrzucić w nią wyjście odpowiedzialne za oświetlenie jak i wyjście sygnalizatora
Musisz dać przekaźnik 40A który w momencie odpalanie z pilota będzie zwierał ci przycisk do odpalania, tak żeby alarm sterował tylko tym przekaźnikiem. Może daj schemat tego alarmu ,bo tu wróżek nie ma.
Ze wzgledu na nie dopracowany alarm oraz zamontowany turbo timer w moim samochodzie zrobilem takie male urzadzenie majace usprawnic ich wspolne dzialanie, jednak nie zawsze dziala tak jak bym chcial. Urzadzenie ma podawac napiecie na przekaznik odcinajacy zaplon w momencie gdy zacznaja jednoczesnie mrugac kierunkowskazy oraz wlaczy sie syrena od alarmu,...
Napisz konkretnie co Ci padło - sterowanie z alarmu, czy przekaźniki zmieniające +/-. Załączyłem Ci schemat do przekaźników. Jeśli ten Ci nie pomoże to: opcja szukaj "centralny mercedes". A jeśli jeszcze sobie nie poradzisz to napisz. Jaki to samochód?
nie szkodzi ze akumulator jest dobrym zrodlem. to samo zalczenie i wylaczenie przekaznika jest zrodlem zaklocen(jesli steruje obiciazeniem indukcyjnym a nie oporowym).poczytaj sobie jak dziala cewka w momencie zalczenia lub wylaczenia.W momencie wlaczenia cewka idealna jest rozwarciem.natomiast w momencie wylaczenia cewka oddaje energie co powoduje...
podaj nazwę alarmu
Nie ma problemu. Należy zastosować układ dwóch przekaźników , który zamieni sterowanie - wychodzące z alarmu na +.
Alarm taki domowy potrzebuje zamontować na działce w altance. Alarm posiada centralkę czujniki ruchu czujnik p.poż i czujnik otwierania drzwi. W centralce znalazłem napięcie 3v jak alarm wyje. Do tego potrzebuje zrobić sterowanie przekaźnikiem. Jeżeli alarm nie wyje brak napięcia w tym miejscu. czyli jak alarm wyje to załącza przekaźnik.
Proszę bardzo Bezpiecznik 8 do 2009r. Jednostka sterująca układu klimatyzacji Przełączniki kolumny kierownicy Miernik uniwersalny Jednostka sterująca elektrycznego układu sterowania pomiaru czasu i alarmem (ETACS) Jednostka sterująca dodatku do paliwa Brzęczyk ostrzegawczy kluczyka Jednostka sterująca wejściem bez kluczyka Przekaźnik szyby sterowanej...
Napisz jeszcze, jaka to ELITA (GN5 czy E50) i jeszcze raz jaśniej, co byś chciał wysterować tym przekaźnikiem i czy z pilota na rządanie czy po włączeniu alarmu
Dzień dobry. Montuję alarm z możliwością zdalnego odcięcia paliwa w Ducato 2,3 2016 r. Rozłączenie będzie wykonane przez przekaźnik sterowany alarmem. Szukam przewodu do przecięcia. Czy jedyna opcja to ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa? Czy jest podobny przewód zasilania pompy obok skrzynki bezpieczników (wewnątrz kabiny)? Z góry dziękuję...
Ja widzę dwie opcje łączniki schodowe, lub przekaźnik bistabilny sterowany przyciskiem chwilowym.
Witam mam znajomego który posiada w swojej instalacji 32 obwody załączające światło oraz inne urządzenia. Wszystkie przekaźnik są tupu bistabilnego montowane w skrzynce na listwie z wejściami SET, RESET i zmiana stanu na impuls z wyłącznika. Niedawno dokupił alarm który posiada 36 wyjść do wykorzystania. Problem jest jak pożenić jedno z drugim jemu...
Żadnego przekaźnika! Rygiel zasilany jest plusem, tylko sterowanie masą.
sa sterowniki ktore po podaniu masy zamykaja a zanik masy otwiera zamki koszt okolo 25zł szkoda wiec czasu i kombinowania
Witam. Krotkie pytanie. Po zamontowaniu alarmu zorientowalem sie, ze sterowanie przekaznikiem fabrycznie jest wylaczone (choc instrukcja sugerowalaby cos innego). A pytanie jest nastepujace jak uaktywnic zterowanie tym przekaznikiem (1KS). Pozdrawiam Smalin
Co do czujników to zdecydowanie zamontowałbym ultradźwieki, wstrząsówkę też bym dorzucił. Z funkcją komfort to jest tak jak napisał kolega wloc. Z drugiego kanału można zrobić sterowanie otwieraniem bagażnika.Potrzeba tylko dorzucić przekaźnik.
Najprościej zastosować zwykły przekaźnik do zasilania gniazda, a tym przekaźnikiem będzie sterowała centrala alarmu. Nawet najprostsza ma jakieś wyjścia do sterowania dodatkowymi urządzeniami.
Witam! Panowie kolejne szybkie pytanie. tym razem odnośnie histerezy sterownika. Dzisiaj już ostatnie poprawki i montowanie szyb:) Temat taki. Cała elektronika będzie oparta o raspberry pi i darmowy projekt nettemp.pl. Na ten moment w projekcie już jest bardzo wiele opcji min. podgląd przez stronę temperatur, sterowanie przekaźnikami, alarmy, powiadomienia...
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Nie, przyłączasz bezpośrednio do żarówki a konkretnie ja przyłączałem do kabelków przy przełaczniku kierunkowskazów, prawdopodobnie w środku jest przekaźnik od sterowania kierunków.
W alarmach standard to 12V
Cewkami przekaźników sterujesz minusami z tego rozbudowanego ustrojstwa , plus masz na stale. Na styki przekaźników dajesz plus ..... i to cała filozofia. Z mocą przekaźników nie przesadzaj , to tylko mały prąd sterowania!
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
Poszukaj za bezpiecznikami. Albo na słuch. Jeżeli wyje, powinny migać też kierunki. Może sterowane są przekaźnikami w centralce alarmu? Wówczas je usłyszysz. Jak nie, to po przewodach od syreny lub diody (też powinna być).
Witam! Typów przekaźników jest bardzo dużo. Potrzebujesz przekaźniki z cewką na prąd stały 12V i stykami 5A lub większymi. Przekaźniki produkuje m.in. firma RELPOL. Cześć!
Witam. Jest to typowa linia parametryczna stosowana w systemach alarmowych. Skoro przekaźnik rozwiera w przypadku alarmu, to należy zastosować tranzystor NPN i sterować obwodem bazy. Prąd kolektora będzie powodował zwiększenie spadku napięcia na rezystorze pomiarowym. Pzdr.
Pewno można zastosować przekaźnik wraz z diodą zabezpieczająca,tranzystor nim sterujący i dolutować gdzieś do tego urządzenia lecz nikt Ci nie napisze gdzie gdyż to co widać na zdjęciach to to wyrób" niskiego sorta" trudny do nazwania urządzeniem alarmowym.nie mieści się on w żadnej klasie.Jeśli masz dużo czasu i podstawy wiedzy o elektronice poprobój...
Podłącz szyby pod alarm i powinny zacząć działać. Sterownie z drzwi kierowcy nie działa bo osoba montująca alarm odcięła sterowanie z kluczyka i podała w to miejsce sterowanie z alarmu. Po prawej stronie pod przekaźnikiem widać napis SWITCH. Pokaż co tam jest. Przetłumacz sobie z włoskiego i zobacz czy da radę zakodować piloty. http://obrazki.elektroda.pl/9606385000_1...
Nie działa tylko jeden przekaźnik, ten po prawej patrząc od spodu. Stad strzeliłem ze to ULN, z drugiej dziwne że na 9 noge nie idzie zasilanie, ale jeszcze się upewnię jak młoda pójdzie na drzemkę :) Rozumiem że ULN mogę stosować zamiast bc547 do sterowania przekaźnikami tak?
No niestety 9540 gotuje się, nawet z rezystorem 390ohm. Zamowilem 4905 a narazie wszystko działa na przekaźniku.
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
czy wystarczy że pod każde z tych wyjść dam jakąś diodę lub przekazniki jesli tak to jakie? Spokojnie wystarczy. Wrzuć dwa przekaźniki małej mocy, oba sterowane jednocześnie centralką alarmu. Impuls sterowania z dedykowanego przełącznika bramowego dojdzie do przekaźnika i nie zamknie / otworzy drugiej bramy. Przekaźnik np. taki: [url=http://www.automatyka.elstat.com.pl...
Witam "Sygnal podpiety bezposrednio do alarmu wyje 2x glosniej niz podpiety do alarmu" Nie bardzo to rozumiem. Zamiana tranzystora na mniejszej mocy może zaowocować jego uszkodzeniem lub grzaniem się. Ale nie bardzo mi tu pasuje sterowanie przekaźnika takim tranzystorem :?: z powodzeniem wystarczyłby małej mocy ten BD234 chyba nie jest do sterowania...
W Neonie miałem ten sam problem. Pomogło jak podłączyłem jeden impuls z alarmu, a drugi masa przez przekaźnik sterowany alarmem.
A transoptor ? zamiast mrugającej diody podłącz diodę transoptora, będziesz miał izolację galwaniczną od alarmu i możesz po drugiej stronie robić co tylko będziesz chciał. Na takiej samej zasadzie możesz migającym LEDem sterować fotodiodę, zamiast przekaźnika wystarczy tranzystor MOSFET do żarówki 5W i cykać nie będzie. Poradzisz sobie dalej sam ?
Te mikroswitche służą do ustawiania funkcji. Co do blokady to zazwyczaj trzeba znaleźć gdzie w aucie jest przecięty fabryczny przewód,i go połączyć. Do alarmu mogą wchodzić dwa te przewody,lub na oddzielny przekaźnik sterowany z alarmu.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
alarm ma dwa wyjścia jedno do zamykania a drugie do otwierania zamka i na oba jest podawana masa w trakcie podawania impulsu dla zamka!!! albo podłącz ten przewód do tego od alarmu albo załóż dodatkowy przekaźnik który poda na chwilę masę dla tego przewodu od lampki!!! ale wcześniej odizoluj lepiej centralny od alarmu przekaźnikami tak aby alarm sterował...
A może spróbuj zasilać te czujniki przez przekaźnik, tak żeby alarm sterował tylko przekaźnikem. A zasilanie czujników daj przez przekaźnik od aku.
Witam!! Mam problem. posiadam alarm samochodowy który widać na poniższych zdjęciach. Chciałbym z niego zrobić streowanie przekaźnikiem. Żeby działał tak: po naciśnięciu jednego przycisku na pilocie zamyka obwód a po naciśnięciu drugiego (lub tego samego) otwiera obwód. Proszę o pomoc w przerobieniu tego alarmu lub zbudowaniu takiego odbiornika???????
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
(at)kamilekaaaaa To nie jest przekształtnik częstotliwości tylko bardziej zaawansowany softstart z możliwością sterowania, wystawianiem alarmów na przekaźnik czy komunikację po modbusie.
1. Czujkę można tak ustawić , kwestia metody prób i błędów przy regulacji na uchwycie. Co do reszty. Proponowałbym do pomieszczeń w których chcesz aby były sterowane z centrali położyć osobny przewód zasilający z rozdzielni 3x1,5mm i do tego YDTY 6x0,5 do sterowania od centrali alarmowej do włącznika. Do rozdzielni elektrycznej pociągnij jeszcze przewód...
Jak jest gaz to przekaźnik rozłącza sterowanie pompy lub alarm a także spotkałem się z ukrytym wyłącznkiem
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Trochę prwdy w tym jest, to bardzodobra czujka dualna ( pir+mikrofale) ale syrena bez centralki będzie buczeć tylko po 2 s na każde wzbudzenie, a i tak musi to być sterowana nie zasilaniem tylko zanikiem napięcia ( wg specyfikacji czujka ma zestyk nc co daje zwarcie w stanie czuwania a przerwę w stanie alarmu.) Trzeba by zastosować pośredni układ z...
Gotowy schemat, sterowanie masą. W miejsce alarm output dajesz sterowanie z przełącznika. https://www.the12volt.com/relays/relaydi...
W tym temacie masz kilka fajnych i prostych schematów sterowania przekaźnikiem: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Dzięki sterowaniu tranzystora w bazie lub diody w transoptorze obciążenie portu USB jest znikome.
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Jeśli chcesz mieć prealarm to jedyna opcja to tym czwartym przewodem sterować przekaźnik, a przekaźnikiem syrene. Inaczej się nieda. Jak zmostkujesz te dwa przewody to nici z prealarmu
Nie otwierał i nie zamykał z pilota Jaki pilot - fabryczny czy domontowany? na module jest skrzynka od alarmu Jakiej marki alarm? Pilotowy czy bezpilotowy? Zaznaczę że po próbach z pilotem wyskakuje czek i epc. Czyli błąd po próbach uruchomienia bez rozbrojonego alarmu z "rozciętym" jakimś przewodem odcięcia zapłonu. Tyle autor musi wyjaśnić. ...a...
Kolega pominął oświetlenie piwnicy. Proponuję, włączniki krańcowe podłączyć równolegle do łączników światła. W rozdzielnicy zamontować Przekaźnik prądowy EPP-619, on wykryje przepływ prądu w obwodzie oświetlenia piwnicy. dopiero z niego sterować system alarmu. Np. https://www.egniazdka.pl/przekaznik-prad... Może trzeba...
Tanie alarmy miewają wyjścia przystosowane do sterowania przekaźnikami , 20 W-owa syrena może stanowić zbyt duże obciążenia (przekaźniki pobierają 1-2W a nie 20W).
Witam, Mam wolny kanał dodatkowy w alarmie (+12V) mam też obwód, który chce rozciąć i dać jakiś przekaźnik sterowany +12 do zamykania i otwierania tego obwodu tym kanałem. jaki przekaźnik kupić, a może są jakieś włączniki sterowane +12V? szukam czegoś taniego. pozdrawiam
Ja montowałem alarm do toledo 2 tygodnie temu i na 100% jest sterowany dwoma plusami. Miałem alarm który steruje masami, ale po podłączeniu dwóch przekaźników wszystko jest ok.
W jakim to pojeździe masz sterowanie minusem?
szukam schemau jak puscic sterowanie masa przez przekazniki, by sterowac pradem przemiennym? (chodzi o alarm scorpion)
Minusem z alarmu sterujesz cewki przekaźnika, przez styk NO podajesz plus na przewody od centralnego.
w e34 wszystkie rańcówki są oddzielnie (dżwi pasażerów tylne są razem i sterują + bezpośrednio lampke) ale przednie na 100% oddzielnie, tylna klapa oddzielnie i przednia oddzielnie a wszystkie przewody znajdziesz pod tylną kanapą wchodzą do sterownika centralnych, lampki więc nie pozostaje nic innego jak tam się dostać ( będziesz potrzebował kilka diod...
Wygląda to na układ przekaźnika z podtrzymaniem rozłączający obwód elektryczny np: sterowanie rozrusznika. Tak jak napisał przedmówca wywal to bo stare często zapomniane dodatkowe akcesoria (alarm, immo) potrafią wyciąć numer w najmniej oczekiwanym momencie.
Na 85 przekaźnika sterowanie z alarmu czyli przewód pomarańczowy,na 86 +12 po stacyjce o którym wyżej pisałem(również przewód żółty z alarmu), na 30 i 87a odcięcie np. rozrusznika.
"Moduł" C Z złożony z dwóch przekaźników sterujesz masami z alarmu (3 pinowe gniazdko-sterowanie C Z)
Powinien zadziałać bez problemu, tylko pamiętaj zamontować diodę na cewkę przekaźnika, paskiem na plus, żeby prąd zwrotny z cewki nie spalił wyjścia alarmu.
Pierwsze pytanie - co napędza silnik? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że nie w każdym przypadku wolno (przepisy) sterować maszynami na odległość?Co zrobisz jeśli w momencie krytycznym - konieczność szybkiego wyłączenia silnika padnie bateria w nadajniku? Samo sterowanie opisali koedzy wyżej. Pozdrawiam Słuszna uwaga. Proponuję oprócz sterowania (odbiornik,...
Witam. Czy jest możliwość w Versie ustawienia wyjścia tak, aby można było sterować przekaźnikiem za pomocą manipulatora oraz żeby przekaźnik był załączany też podczas sygnalizacji alarmu włamaniowego? Jeśli nie to czy mógłbym ten przekaźnik podłączyć jednocześnie do dwóch wyjść i jedno zaprogramować jako sterowalne a drugie załączane alarmem włamaniowym?
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy [+12V] Tylko dlaczego w Ford Connect z 2006 r chcesz sterować centralnym zamkiem impulsami [+] ? Gdzie chcesz się podłączyć...
Ale ktoś tam rzeźbe zrobił. Jeżeli masz alarm, to prawdopodobnie ktoś wyrzeźbił z tych dwóch przekaźników sterowanie siłownikami w drzwiach. Alarm podawał sygnał na przekaźniki , a one sterowały zamkiem. Nie chce mi się tego rysować, moze ktoś ma gotowy rysunek to wrzuci. Poszukaj w necie schematy najprostszego sterownika zamka to pojmiesz o co biega....
Nadal nie podałeś większej ilości szczegółów, ale trudno. Pomijając przypadkowe łączenie przewodów zakładam, że problem polega jak powyżej na złym sterowaniu alarmu na zamek. Jeśli już masz właściwe przewody po stronie oryginalnej instalacji auta to teraz czas skupić się na samym alarmie. Sprawdź w instrukcji jak ustawia się w Twoim modelu sterowanie...
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Może po lifcie jest inaczej ale u mnie przy pompce jest tylko jeden przewód sterujący a od sterowania alarmu są dwa przewody więc jak to zgrać? A jak wygląda w praktyce pomysł z diodami i przekaźnikami?
Przekaźnik sygnalizujący usterkę założony, mogę sterować ogrzewaniem przekaźnikiem z alarmu, ale mam problem z obiegiem kaloryferów. Nie wiem czy to powiązane, zauważyłem dopiero dzisiaj. Wcześniej, przy obiegu bez mieszacza lub obu obiegach, sprzęgło grzał do temp. zadanej w vrc700 dla obiegu bez mieszacza. Teraz sam obieg z mieszaczem chyba OK, razem...
Micco w Poznaniu chyba,wyślij do naprawy lub zobacz tranzystor sterujący przekaźnikiem w centralce.
Zasilanie 12V pilota jest załączone na stałe, trzeba się będzie połączyć do punktu wyzwalania /przycisku/. Wyjście w sygnalizatorach mini Jack to nie wiem jak jest zrobione, o jakiej wydajności prądowej; można założyć, że trzeba będzie użyć transoptora lub miniaturowego przekaźnika. Tu bardzie widać jak te moduły są zrobione i jak je sterować: https://pl.aliexpress.com/item/620187339...
chciałbym za pomocą smsa mieć możliwość włączania alarmu i wyłączania. Zmień centralę. Chciałbym aby moduł GSM powiadamiał kiedy alarm zostanie włączony Połącz OUT2 centrali z IN nadajnika. Dla separacji systemów przez przekaźnik
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
A o jakich prądach mówimy? Co to za domek, ile chcesz przeznaczyć na to kasy. Pytanie o lodówkę już padło ja dorzucę jeszcze alarm zasilanie bramy wjazdowej itp. Najprostsze rozwiązanie to stycznik sterowany wyłącznikiem.
Ja zasugerowałem Ci przykładowe numery wejść/wyjść, Ty to trochę rozbudowałeś... i działa, ale tym sposobem zmarnowane zostały zasoby centralki. Jeśli nie potrzebujesz tylu wyjść, to OK, ale kilka wyjść możnaby przerzucić na wyjścia wirtualne, czyli numeracja wyjść poza zakresem fizycznym, bo w końcu może zabraknąć centralki. Fizyczne musi zostać Wejście...
Na samym początku zastosowałem dwa podwójne przekaźniki , które zamieniały bieguny na silniczki centralnego zamka. Niestety alarm nie uruchamiał przekaźników i chciałbym zastosować jakiś mały przekaźnik żeby sterować tymi większymi. Może jest alarm uwalony ?
Witam Czy czujnik od alarmu ma na tyle duży prąd wyjściowy,że można nim sterować przekaźnikiem?
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Najprostszy sposób to jeden przekaźnik. przez styki puszczasz + do siłownika, do jednaj nóżki cewki przekaźnika dajesz na stałe +, a do drugiej 2 - , jeden z alarmu , drugi z guzika podłączonego z masą auta. Na wszelki wypadek można dac diode żeby sie coś z alarmem nie krzaczyło. Dioda oczywiście w kierunku siłownika. Nie zapomnij o bezpiecznikach
takie "coś" robi się na jednym przekaźniku,sygnałem który masz sterujesz przekaźnik,a styki przekaźnika podłączasz do "+" i na wyjściu masz już sterowanie plusem...chyba o to chodziło? a to czy sygnał jest wystawiany przy sygna czy jego braku ustalasz za pomocą styków przekaźnika NC-NO
Przy wyjściu przekaźnika ustawionym w trybie bistabilnym typ reakcji wejścia powinien być ustawiony jako "przełącznik" (masz prawdopodobnie "przycisk").
W sumie, to można to prosto zrealizować. dołozyć trzeci pływak, nadzorczy. Zamknięcie tego trzeciego pływaka, powinno zbiegać się z zamknięciem obwodu przez pływaki pomp i ich uruchomienie. Pomiar prądu obydwu pomp - prąd niższy niż sumaryczny prąd pomp, jak i wyższy uruchamiają alarm informujący o niesprawności. Dwa takie aparaty https://www.fif.com.pl/pl/przekazniki-pr...
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
wystarczy podłączyć wejście czujników do wyjścia (-) sterowania zamkami .A swoją droga to ciekawe co piszesz -cos co zastepuje przekaźnik
Sterowanie masami a schemat podłączeń alarmu w wyszukiwarce lub widać było przy demontażu z escorta.Escort ma z reguły sterowanie plusami więc albo były dodatkowe przekaźniki albo w alarmie ale to będzie widoczne.Krosowanie wtedy zmienić na masę.
... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Pewnie tak, ale nie mam już wolnych wejść w integrze, a po za tym chcę mieć możliwość sterowania roletami z ropama jak i z integry. :) Fajniej jest sterować z integry niż sms-ów z ropama, ale częściej jestem narażony na brak internetu niż zasięgu gsm :) ... Jeżeli połączysz wyjścia ropama z wejściami integry to będziesz miał możliwość sterowania z...
Musisz mieć oczywiście siłownik sterujący, który można podłączyć przez przekaźnik np. od świateł z Poloneza, a przekaźnik sterujesz impulsem masy z alarmu. (koszt ok 15zł)
Jakby już komplikować układ i czynić go użytecznym, to warto by dodać: - zapasowe zasilanie z akumulatorka, z kontrolą napięcia na nim i doładowywaniem - to na wypadek zaniku prądu w sieci co przy pojedyńczym zasilaniu powoduje, że nie dostaniemy się do domu. LCD może wyświetlać ostrzeżenie, że akumulator jest rozładowany a także np. zasilanie idzie...
Ustaw czas w alarmie na 3,5 sek. wstaw dwa przekaźniki z których jeden na pompę podaje plus a drugi masę oczywiście rozłączając drzwi musi działać. Pokombinuj, rozrysuj sobie na kartce papieru to wszystko i zobaczysz , że jest proste. A jeśli twój alarm nie ma zmiany czasu to dwa tranzystory pnp i kondensatory na bazę żeby wydłużyć czas.
jak zlokalizować alarm Na podstawie dokumentów, podać na forum jaki to model alarmu. Zamieścić zdjęcie pilota. Schylić się pod kokpit samochodu, rozebrać osłony, zrobić zdjęcia centralki. Szukać dołożonych, niefabrycznych przewodów. Poszukać diody sygnalizacyjnej LED i na drugim końcu przewodu jest centralka. czy można zrobić jakiś bajpas żeby go ominąć...
Przekaźnik priorytetowy o szybkim działaniu nadążnym (0,1 sek), np. http://www.fif.com.pl/produkt/42/677 i do niego przekładnik pomiarowy, np. 100/5 (mierzony prąd = 100A -> 5A na wejście w/w przekaźnika priorytetowego) http://www.fif.com.pl/produkt/1610/1352
Może chodzi o parametr Normal OPEN/CLOSE co oznacza że przekaźnik którym steruje wywołanie alarmu w stanie "bez alarmu" jest rozwarty (NO) lub zwarty (NC). Alarm powoduje odwrócenie stanu na przeciwny.
Jakiego typu jest wyjście z alarmu?
przekaźnik blokada alarm alarm silicon przekaźnik alarm przekaźnik dioda
instrukcja centrali paradox oświetlenie przez bluetooth uszczelka podgrzewacza
philips fc690 prostownik ideal
Silvercrest SSWRA1 – ładowanie przerywa, czerwona dioda, błąd ładowania, akumulator Li-Ion Schemat sterownika CityCoco – typowe połączenia, pinout, kontrolery Votol, LingBo, Roco 60V