Te impulsy masy musisz zamienić na impulsy "+" za pomocą przekaźników. Nastepnie poszukaj przewody wychodzące z drzwi kierowcy, na których w chwili otwierania i zamykania one się pojawiaja. O ile się nie mylę to otwieranie ZIELONY i zamykanie SZARY.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
ul. miła 6 albo ul. 1 armii wojska polskiego. Tam Ci doradzą i założą.
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Wedlug zeskanowanego schematu wychodza tylko dwa przewody zielony i niebieski do silownika pozostale sa do sterowania bialy brazowy
Witam. Czy w passacie rocznik 98 (B5) aby wysterować elektryczny centralny zamek z ryglowaniem potrzebne są dwa impulsy czy jeden, z opornikirm 180 Ohm czy tez bez. Pozdrawiam
Masz to opisane jak stwierdziłeś.A co ty tam bombę chcesz wsadzić???Ja tak zawsze robię i jakoś jeszcze nikogo nie uśmierciłem.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
W funkcji komfort najlepiej sie wpiac w sterowanie zamka bagaznika
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?: chodzi mi o podlaczenie sie do istniejacego centralnego zamka (fabrycznego ) :D i gdzie sie wipac pod czujnik drzwi? :?:
Czy te auto powinno mieć sterowanie radiowe zamków 3B0 959 796 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka" 3B0 959 800 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka"
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Centralke lokujesz w okolicy przekaznikow pod kierownica,do drzwi ciagniesz dwa przewody sterujace,sterowanie masa ;-)
A więc automatyczne ryglowanie zamka ustawię w 35 tak? Jeżeli jest taka możliwość to zapewne w tym module, bo on steruje centralnym zamkiem. Jeśli chodzi o passata to jak mogę włączyć domykanie szyb z pilota? Istnieją programy, którymi możesz to zrobić kilkoma kliknięciami np. : http://www.motordiag.cz/mkm
witam pompa ci jest nie potrzebna wystarczy znalezc przewody wychodzace z dzwi kierowcy popielaty i zielony sterowanie +
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Panie fioletowy on nie ma zamka i chce go założyć a nie dołożyć sterowanie.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
Witam !! Zamontowałem alarm Super Forteca do mojego Passata 95r. i dzieją się dziwne rzeczy. Po pierwsze przyciski na pilocie zamienione są jak gdyby miejscami. Żeby alarm załączyć muszę nacisnąć przycisk drugi ten którym według instrukcji powinno się wyłączać i odwrotnie wyłącz to ten który według instrukcji załącz. Ale to nie wszystko alarm po jakiś...
Kupiłem zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy użyciu pilota, chcę go podłączyć,jednak nie wiem jak się za to wziąść tz.n. nie wiem gdzie się wpiąć do centralnego zamka bo nie wiem gdzie się on znajduje. Tak apropo te sterowanie kupiłem do passata rocznik 92.
Można podać plus na czerwono-biały za przyciskiem do otwierania klapy jeśli to model do '97, albo minus na brązowo-fioletowy na module pod siedzeniem, jeśli to auto po '97. Bo rozumiem że oryginalny centralny jest w samochodzie i chodzi o sterowanie z pilota?
w golfie 4 montowałem exusy i było elegancko myslalem ze passacie bedzie to samo ale sie przleiczyłem A czym się różni sterowanie zamka centralnego i sygnał komfortu w Golfie4 od Passata B5? Oświeć mnie, bo ja nie zauważyłem żadnej różnicy.
Albo podali w jakiś sposób stałego plusa na piętnastkę i wtedy zamek się zamyka, ale nie ma rygla i zdalnego sterowania.
Kup sobie sterownik radiowy i poczytaj nasze forum, z podłączenia sterowania do centralnego zamka w golfie,passacie itp. napisano tu już niemal doktorat.
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
zamek sterowany minusem - czerwony z zielonym i czerw.z niebieskim paskiem,w złączu modułu komfortu w drzwiach kierowcy.
no ale skoro na 85 i 86 będzie podawana masa (bo tak jest sterowany zamek w B5) to w jaki sposób załączy się przekaźnik ?
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb , i centralnego zamka . ?
Witam! Jak sprawdzałeś wiatraczkiem to on musi mieć odpowiednio podłączony + i -, a centralka steruje kierunkiem pompowania zamieniając bieguny silnika pompy, więc jak podłączysz wiatrak odwrotnie to powinien się obracać przy zamykaniu a przy otwieraniu nie, oczywiście jeżeli sterowanie jest OK.
jak zaprogramować kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem w vw passat 2000r.
Witam. Gdzie mozna podpiąć sterowanie zamkiem centralnym z pilota w passacie B5 1.9 TDI 1998 r. Najchetniej bez rozbierania drzwi. Przerabiał juz ktoś taki problem?
witam robilem 98 i trzeba wejsc kablem w drzwi i podpiac bezposrednio pod przelacznik sterowanie masa kolorow kabli nie pamietam
Witam, szukam: sterownika centralnego zamka (sterowanie masa) Przeznaczenie: VV passat B5 przedliftowy z ori centralnym+ori alarmem planowany sposob montazu: + - oraz 2 masy sterujace wpiete w wiazke z wkladki zamka w drzwiach: sterowanie masa otworz i zamknij (na zamknij ma byc podtrzymanie impulsu by szyby domknelo) Nie interesuja mnie diotki, sterowania...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Niekoniecznie steroiwanie plusem moze byc sterowanie przemienne plus otwieranie minus zamykanie realizowane na jednym przewodzie
To zależy czym jest sterowany zamek + czy - ? https://obrazki.elektroda.pl/6713185800_...
Witam. Posiadam Passata b3 1990r. Mam problem. Założyłem Alarm do samochodu: Skorpion 2000A Z1M. Problem polega na tym, że wszystko działa, zamyka centralny, lecz nie otwiera już go. Problem polega na tym, że na otwarciu jest impuls 1s a to za malo. Zamek sterowany +. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.... Pozdrawiam
Może się mylę, ale w niej jest sterowanie elektryczne. Historia auta nie znana, więc to możliwe rozwiązanie.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Popytaj na szrotach na pewno mają pompkę z taką kostką.Ja mam osobiście 3 piny środkowy pin to masa a na skrajnych pinach ma pojawiac sie +12 w zależności czy zamykasz czy otwierasz zamek to znaczy że sterowanie jest plusem. Golfy 3 mają chyba taką kostkę jak ta na zdjęciu o ile się nie myle tam sterowanie jest minusem.
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Sprawdź sam panel sterowania może zzieleniał / zaśniedział /
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
Witam. Panowie sory ze sie wtrace ale czy w tej kwesti nie ma zadnego znaczenia sterowanie zamka do alarmu? Z tego co pamietam to u mnie jak elektronik montowal alarm i podlaczal do niego centalny to dawal przekazniki gdyz alarm mial sterowanie masa a zamek plusem.Czy w pasacie tym centralny zamek jest sterowny (+) czy (-). A moze kolega ma alarm z...
strony nie są zamienne w okablowaniu trzeba było przełożyć tylko sterowanie z panelu na drugą stronę
Moze ktos podpowiedziec jakie kodowanie zastosowac po wymianie drzwi na elektrycznie sterowane? pozdrawiam
Dzieki za szybka odpowiedz. Dalsze dane Renault Thalia. Rok prod. 2003 , ma imobilajzer w pilocie, glosniki w drzwiach. Nie bardzo wiem gdzie szukac stacyjki centralnego zamka, imobilajzera. Kiedys w Passacie podlaczalem do alarmu centralne tam nie bylo klopotu, bo wyjscie na sterowanie zamka centralnego bylo w alarmie. Tutaj jest odwrotnie i na dodatek...
już dobrze wymieniłem panel sterowania w drzwiach bo był od passata
nie tam jest sterowanie dwoma plusami o ile dobrze pamiętam to szary i zielony sprawdż w momencie otwacia recznie zamka pojawia sie plus niepotrzeba odłączać żadnych wtyczek
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
Napewmo jet sterowanie plusami tylko niepamietam kolorow wes miernik i sprawdz na ktorych przewodach pojawia sie plus podczas zamykania i otwierania
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
Rób jak uważasz próbówka też powie prawdę steruje 4 i 6 masą
Problem polega na tym, że nie działa otwieranie i zamykanie auta z pilota. Czyli otwieranie/zamykanie auta kluczem w zamku kierowcy i pasażera oraz domykanie szyb - działa prawidłowo ? W module błąd o źle zakodowanym kluczyku. Jaki dokładnie kod błędu ? Moduł miał wilgotności, został wysuszony, kable sprawdzone, niby są okej. Cały czas mówimy o centralnym...
Jaki kompresorek jak w B5 zamek jest sterowany całkowicie elektrycznie, przelutuj zamek w drzwiach a usterka zniknie. Urwane luty w zamku drzwi kierowcy to powodują.
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
W Twoim samochodzie jest system komfortu odpowiedzialny za sterowanie mn.centralnym zamkiem.Podejrzewam raczej uszkodzenie nadajnika w kluczykulub też rozładowanie baterii w kluczyku.Więcej info na maila. rocaria(at)o2.pl.Robert
Witam A czy jak ze srodka wciśniesz ten kołek plastikowy to reszta drzwi się zamyka czy nie?Bo jesli tak to może iść drugi przewód do sterowania- i wtedy moze być sterowanie jedno przewodowe.W razie pytań pisz na maila rysiu666(at)poczta.onet.pl
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
miałem rok starszego paska i często z kompresora spadał przewód powietrzny , albo z rozgałęźników i były problemy ze sterowaniem. A może po prostu pada już kompresor, sprawdź to, to nic trudnego, jeśli buczy i daje ciśnienie to znaczy że działa a powietrze gdzieś umyka. Jeśli nie buczy to znaczy ze sterowanie albo sam kompresor siada, często tak bywało...
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
Ja również mam problem z centralnym zamkiem.Też mam 7 przewodów ale inne kolory: czarny z białym paskiem brązowy czerwony czerwony czerwony z żółtym paskiem żółty niebieski z żółtym paskiem Który przewód jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie i czym jest sterowany plusem czy minusem. Proszę o pomoc.
Oczywiście, że jest możliwe podłączenie centralnego aby sterować go pilotem. Ja zrobiłem to przez centralkę alarmu i dodatkowy moduł sterujący centralnym (w passacie masz centralny pneumatyczny i czas sterowania trzeba wydłużyć do 3 sekund). Centralka alarmu musi mieć sterowanie centralnym zamkiem. Podłączasz ją według schematu. Dwa przewody sterujące...
Bagażnik sterowany jest z tego czarnego pudełka co jest pod nogami kierowcy, jak tam jest zgnite to klapa działać nie będzie Jasne, jak najbardziej masz rację. Jadnak że trzeba sprawdzić przelotkę bo być może ona jest winna. Jeśli nie zadziała podana przeze mnie metoda to w module jest przekaźnik odpowiadający za sterowanie bagażnikiem.
znalazłeś na pewno sterowanie z wkładki klapy bagażnika przy module komfortu zielono-brązowy otwórz i brązowo-niebieski zamknij.
W temacie elektryki i elektroniki raczkuję.. Chcę podłączyć moduł Coming/Leaving Home, aby światła zapalały mi się w momencie otwarcia i zamknięcia centralnego zamka pilotem. Centralny zamek w Passacie B4 sterowny jest plusem - otwieranie i zamykanie naprzemiennie. W module mam jedno wyjście na sterowanie plusem. Wiem, że muszę użyć dwóch diód prostowniczych,...
Sterowanie minusem. Sprawdź przewody brązowo/niebieski(zamykanie) i brązowo/zielony(otwieranie) wychodzace z centralki centralnego zamka. Zamykanie przez opornik 180 Ohm
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
pewnie mastery w dwóch drzwiach, albo wiązki - wypnij sterowanie i zasymuluj - wtedy będziesz miał pewność. pozdrawiam
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
Zakładam, że piszesz o pilocie oryginalnym. To jest sprawa oprogramowania modułu komfort - nie ma możliwości, aby zmienić jakąś opcję, tak żeby domykanie szyb działało (VAG-iem). Jeśli nie chcesz zainstalować alarmu, który bez problemu domyka szyby, to zainstaluj sam moduł, który wydłuży impuls zamykania. Trzeba zrobić separację na diodach i podłączyć...
dzieki... Wiązka na pewno jest ok w klapie i w drzwiach. a teraz jest tak ze działa tylko zamek w klapie ta klamka a z drzwi sterowanie i z pilota nie. Czy zamek w drzwiach kierowcy ma cos z tym wspólnego? dziękuje i pozdrawiam
Mam passata z 97 roku - wersja kombi TDI. Passat ten ma seryjnie założony centralny zamek, jednak bez zdalnego sterowania.. Jak założyć takie sterowanie ? Gdzie najlepiej się podpiąć tak, żeby było najmniej problemów z rozbieraniem auta ? Słyszałem, że Passaty z tego rocznika mają sterowanie zamkiem z +, jesli mam centralke pilota, sterującą masami...
Przypominam, że to passat z 1998r bezpieczniki są z lewej strony w górnej części kokpitu za plastikową zaślepką, można ją zdjąć przy otwartych drzwiach. Jest tam też sterowanie szyną CAN i może jakiś kabel z zamka centralnego(jakis mikrus są tam podobno 3 szt.). Sprawdziłem wiązkę łączącą drzwi jes ok.
sterowany dwoma masami czerwono-niebieski i czerwono-zielony w drzwiach.
Sterowanie jest dwoma plusami. Proponowałbym podpiąć się zamiast zamka w drzwiach pasażera. Wtedy jest pewność, że wszystko będzie ok. W samochodzie tam gdzie przewody wchodzą do drzwi od strony pasażera odszukaj w kostce dwa cienkie przewody na krórych po przekręceniu zamka w drzwiach pojawiają się plusy. Na jednym pojawi się przy zamykaniu, a na drugim...
Kupic sterowanie centralnym na pilota, ale widac niezabardzo sie odnajdujesz w branzy, wiec lepiej zlec to komus kto wie o co chodzi.
Tylko ja nie chce zaprogramować kluczyka z immobilajzerem tylko sam pilot. Tzn chce otwierać auto bez kluczyka zdalnie przez sam pilot, nie odpalać. Na allegro mogę kupić używany kluczyk, lub są nowe zamienniki. Np: https://allegro.pl/oferta/seat-ibiza-iv-... używany https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b5-g...
Witam I tak czy tak trzeba zwalić tapicerkę , bo wtyczka / kostka połączeniowa / jest od wewnątrz i nie wyjmie klamki . Trzeba będzie sprawdzić na złączce czy steruje CZ jeśli nie to sprawdzić wiązkę , jeśli tak to mikrus w zamku . Jest jeszcze inna możliwość sterowania , ale trzeba przeregulować siłownik . Pozdrawiam
no jak mówisz że wyciągałeś bezpieczniki to większość rzeczy wykluczyłeś. ma jakiś dokładany alarm albo sterowanie centralnego zamka? Gdyby nie to że mówisz że odpinałeś alternator to stawiał bym na niego. To zdarza się cały czas czy losowo? A i na pewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś?
nie działa sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczu . Wymieniłem baterię i nic. próbowałem zasterować przy włączonym kluczu i przekręconym w stacyjce i nic. Zamki jednak się zamykają przy sterowaniu poprzez klucz w drzwiach. Jest to vw passat B5 rocznik 1996 1.8 20V . Co można jeszcze zrobić żeby to naprawić .?????
OK trzeba zaopatrzyć się w silikon, bo stara uszczelka padnie, a potem będzie powodź w aucie. Myślę, że w sobotę zadziałam oby z sukcesem, dam znać jak i co. A co od kierowcy z tym zamkiem jest nie tak, kojarzysz może, a może centralny zamek świruje, tylko gdzie go szukać ?
Sterowanie cz masz w drzwiach kierowcy. Tam wszystko się zaczyna. Usterka może minąć jak jest sucho lub mróz. Prawdopodobnie coś zamaka w drzwiach. Ja proponuję inny sterownik cz na pilocik montowany do sterowania przednich drzwi. Po takim montażu wszystko jest super.
Przełożyłem właśnie licznik i wszystko działa zajebiście!!! Dzięki sigi za pomoc a mam jeszcze do Ciebie pytanko wiesz cos może na temat alarmów i centralnych zamków a dokładniej czy możliwe bedzie podłączenie uniwersalnego centralnego zamka do alarmu (chyba seryjnego) toyoty corolli czy bedzie można sterować zamkiem z pilota ?????? Z Góry Dzieki Za...
możesz nie miec alarmu, a tylko sterowanie zamkiem centralnym
Trochę nie logicznie napisałeś o co ci chodzi. W passacie b5 centralny zamek steruje moduł komfortu znajdujący się w plastikowej skrzynce pod dywanem pod nogami kierowcy. Antena jest w słupku ale nie pamiętam którym. Piloty centralnego się dopasowuje komputerem diagnostycznym. wchodzisz w moduł komfortu (adres 46) później dopasowanie w drugim kanale...
zamka centralnego passat sterowanie centralnego passat montaż centralnego zamka passat
zasilanie konwertera multiswitcha volvo płyta podświetlenie łącznika
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Częstotliwości straży pożarnej Katowice – PSP, OSP, TETRA, DMR, kanały 149 MHz, 458 MHz Bypass zacienionych paneli fotowoltaicznych w stringu – diody, optymalizatory, mikroinwertery