rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
Witam niewiem gdzie podpiąć sterowanie z centralnego zamka mam impuls masy załąnczający i imp. masy wyłanczający na dwóch przewodach wychodzących z alarmu jak to zgrać z centralnym zamkiem?
witam posiadam vw passat b3 z pneumatycznym centralnum zamkiem i chiał bym załozyć otwieranie na pilota.gdzie, jakie nalepiej kupić no i jak to zainstalować.może dam radę.pozdrawiam.
W każdym VW PASSAT B5 od rocznika 1997-2005r sterowanie c.zamków jest masą zamknij/otwórz jeśli chodzi o przewody umiejscowione w drzwiach kierowcy.
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?: chodzi mi o podlaczenie sie do istniejacego centralnego zamka (fabrycznego ) :D i gdzie sie wipac pod czujnik drzwi? :?:
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Oczywiście, że jest możliwe podłączenie centralnego aby sterować go pilotem. Ja zrobiłem to przez centralkę alarmu i dodatkowy moduł sterujący centralnym (w passacie masz centralny pneumatyczny i czas sterowania trzeba wydłużyć do 3 sekund). Centralka alarmu musi mieć sterowanie centralnym zamkiem. Podłączasz ją według schematu. Dwa przewody sterujące...
W Twoim samochodzie jest system komfortu odpowiedzialny za sterowanie mn.centralnym zamkiem.Podejrzewam raczej uszkodzenie nadajnika w kluczykulub też rozładowanie baterii w kluczyku.Więcej info na maila. rocaria(at)o2.pl.Robert
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
Czy te auto powinno mieć sterowanie radiowe zamków 3B0 959 796 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka" 3B0 959 800 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka"
witam pompa ci jest nie potrzebna wystarczy znalezc przewody wychodzace z dzwi kierowcy popielaty i zielony sterowanie +
W funkcji komfort najlepiej sie wpiac w sterowanie zamka bagaznika
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
Witam. Mam bardzo podobny objaw. Sterowanie elektryczne, wszystko wskazuje na wylacznik centralnego w drzwiach.
Kupiłem zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy użyciu pilota, chcę go podłączyć,jednak nie wiem jak się za to wziąść tz.n. nie wiem gdzie się wpiąć do centralnego zamka bo nie wiem gdzie się on znajduje. Tak apropo te sterowanie kupiłem do passata rocznik 92.
w golfie 4 montowałem exusy i było elegancko myslalem ze passacie bedzie to samo ale sie przleiczyłem A czym się różni sterowanie zamka centralnego i sygnał komfortu w Golfie4 od Passata B5? Oświeć mnie, bo ja nie zauważyłem żadnej różnicy.
sterowanie zamka centralnego mozesz bez problemu podłaczyc w drzwiach kierowcy wychodzi kilka takich ciniutkich kabelków koło centrala wiazka musisz przeciac izolacje i znalezc sterownaie jest ich tam ok.7szt. sterowanie jest oczywiscie masa wiec powinnes sobie poradzic bez problemu,pozdrawiam. Dodano po 1 sterowanie zamka centralnego mozesz bez problemu...
Jeśli masz przewody jeden "zamknij" drugi "otwórz" (dojdziesz które to po starej centralce) to weź mała żarówkę 12v i jeśli nie wiesz czy sterowanie jest plusem czy minusem to jeden koniec żarówki do masy drugi po kolei do tych przewodów od pompki jak nic się nie będzie działo to jeden koniec żarówki do plusa a drugi do przewodów od pompki. W końcu...
Niekoniecznie steroiwanie plusem moze byc sterowanie przemienne plus otwieranie minus zamykanie realizowane na jednym przewodzie
witam robilem 98 i trzeba wejsc kablem w drzwi i podpiac bezposrednio pod przelacznik sterowanie masa kolorow kabli nie pamietam
Może się mylę, ale w niej jest sterowanie elektryczne. Historia auta nie znana, więc to możliwe rozwiązanie.
Witam ponownie Dzięki za odzew, sprawdziłem w swoim alarmie i faktycznie na sterowanie centralnego jest podawana masa więc muszę zamontować przekaźnik aby podawać plus, czy dobrze myśę? Pozdrawiam Andrzej
Można podać plus na czerwono-biały za przyciskiem do otwierania klapy jeśli to model do '97, albo minus na brązowo-fioletowy na module pod siedzeniem, jeśli to auto po '97. Bo rozumiem że oryginalny centralny jest w samochodzie i chodzi o sterowanie z pilota?
Witam, szukam: sterownika centralnego zamka (sterowanie masa) Przeznaczenie: VV passat B5 przedliftowy z ori centralnym+ori alarmem planowany sposob montazu: + - oraz 2 masy sterujace wpiete w wiazke z wkladki zamka w drzwiach: sterowanie masa otworz i zamknij (na zamknij ma byc podtrzymanie impulsu by szyby domknelo) Nie interesuja mnie diotki, sterowania...
Napewmo jet sterowanie plusami tylko niepamietam kolorow wes miernik i sprawdz na ktorych przewodach pojawia sie plus podczas zamykania i otwierania
Sprawdź w panelu sterowania czy czasem nie jest sterowany centralny masą ? Dodano po 26 Dobra nie szukaj sterowanie jest masą .Tutaj możesz się podpiąć tylko żeby ci masa wychodziła z centralki rysunki ci dałem jak to zrobić a teraz masz tutaj gdzie się podpiąć. https://obrazki.elektroda.pl/5385338100_... Zdjęcie poglądowe.
WITAM,mam mały problem,otóż nie działa sterowanie centralnego z pilota,auto to passat b5 99r 1.9tdi, piloty zaprogramowane vagiem ,przy programowaniu piloty były potwierdzone beepkiem i kierunkami czyli zapisane pomyślnie,piloty są widziane przez komfort w bloku danych nr9 widać że piloty są rozpoznawane ale brak reakcji ze strony modułu komfortu,bezpieczniki...
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
Witam, w ostatnim czasie miałem problem z zatrzaśniętymi drzwiami, jak się okazało linka zblokowala zamek, podczas wymiany szlag tez trafil podnosnik szyby więc kupiłem używkę kompletną z prowadnicami, generalnie po wymianie wystąpił kolejny problem... a mianowicie zamek drzwi kierowcy nie zamyka i nie otwiera centralnego zamka a także nie reagują na...
no jak mówisz że wyciągałeś bezpieczniki to większość rzeczy wykluczyłeś. ma jakiś dokładany alarm albo sterowanie centralnego zamka? Gdyby nie to że mówisz że odpinałeś alternator to stawiał bym na niego. To zdarza się cały czas czy losowo? A i na pewno wszystkie bezpieczniki sprawdziłeś?
Witam A czy jak ze srodka wciśniesz ten kołek plastikowy to reszta drzwi się zamyka czy nie?Bo jesli tak to może iść drugi przewód do sterowania- i wtedy moze być sterowanie jedno przewodowe.W razie pytań pisz na maila rysiu666(at)poczta.onet.pl
miałem rok starszego paska i często z kompresora spadał przewód powietrzny , albo z rozgałęźników i były problemy ze sterowaniem. A może po prostu pada już kompresor, sprawdź to, to nic trudnego, jeśli buczy i daje ciśnienie to znaczy że działa a powietrze gdzieś umyka. Jeśli nie buczy to znaczy ze sterowanie albo sam kompresor siada, często tak bywało...
Witam. Problem polega na tym że centralny zamek w passacie b3 otwiera mi wszystkie drzwi dopiero za 2-gim przekręceniem kluczyka w drzwiach i to też pod warunkiem że odbędzie się to w ciągu 2-ch sekund. Za 1 razem otwiera się tylko mechanicznie zamek kierowcy. Samochód posiada oryginalny moduł elektrycznych szyb z domykaniem. Teraz grubszy opis. Jeżeli...
Witam serdecznie, mam problem z moim centralnym zamkiem ale juz zaczynam od poczatku. Samochod posiada mozliwosc zamkniecia z kluczyka jak i z pilota. Jednak z kluczyka jedyny sprawny zamek to od strony pasazera. Wczoraj przyjechalem do domu i zamknalem samochod z pilota. I wszystko bylo ok. Dzisiaj juz nie moge samochodu otworzyc. Gdy chce otworzyc...
kolego autokom,nie wyważaj otwartych drzwi i nie filozofuj teoretycznie, bo akurat passat '94 ma sterowanie dwoma plusami,a ty kolego ali*g użyj wyszukiwarki,bo temat wielokrotnie bardzo dokładnie opisany i nie rozpoczynaj bezsensownie nowego tematu bo to niczego nie wnosi a tylko śmieci na forum.
W temacie elektryki i elektroniki raczkuję.. Chcę podłączyć moduł Coming/Leaving Home, aby światła zapalały mi się w momencie otwarcia i zamknięcia centralnego zamka pilotem. Centralny zamek w Passacie B4 sterowny jest plusem - otwieranie i zamykanie naprzemiennie. W module mam jedno wyjście na sterowanie plusem. Wiem, że muszę użyć dwóch diód prostowniczych,...
Kluczyka wina to raczej nie jest. Dziala na innym aucie. Jeszcze jdno spostrzerzenie moze myle ale w momecie otwierania kluczykiem swiatla mrugna ale w momecie zamykania kluczykiem juz nie, a w opcjach vaga jest wlaczone i tu i tu wiec powinny dzialac chyba ze cos jest nie tak, i dioda kolo rygla tez nie pulsuje :( Moze i dla tego nie dziala sterowanie...
Nasuwami się jeszcze jeden pomysł,jeśli to oryginalny zamek to sterowanie odbywa sie nietylko dzwiami od kierowcy lecz też tymi od pasarzera,więc spubój zamykać i otwietać od strony pasarzera.To napewno coś wyjaśnia jak i tu niebędzie działać to luknij w bagarznik czy napewno jest ta pompka. Pozdr.
Sterowanie jest dwoma plusami. Proponowałbym podpiąć się zamiast zamka w drzwiach pasażera. Wtedy jest pewność, że wszystko będzie ok. W samochodzie tam gdzie przewody wchodzą do drzwi od strony pasażera odszukaj w kostce dwa cienkie przewody na krórych po przekręceniu zamka w drzwiach pojawiają się plusy. Na jednym pojawi się przy zamykaniu, a na drugim...
Witam Jak podlaczyc do w/w modelu sterowanie centralnym zamkiem z alarmu i domykanie szyb. Auto chyba nie ma funkcji komfort wiec nie da rady przez podanie dlugiej masy :( Ale ktore to przewody od centralnego bo nie moge znales, bo nie reaguja na mase ani na mase z oporem czyli 180ohm otwieranie. Pozdrawiam
Dzięki za link już go przejrzałem wcześniej, staram się nie zakładać nowych tematów jeśli wcześniejszej trochę nie poszperam, przypominam iż elektronika działa bez zarzutu, blokada na drzwiach kierowcy jak i sterowanie z pilota zamyka i otwiera zamek, ale drzwi się nie otwierają, podejrzewam usterkę mechaniczną, przeczytałem też że można odblokować...
Witam ! Pojawił sie problem z centralnym zamkiem, VAG pokazywał bład siłownika, oraz błąd 1329 że magistrala modułu komfortu w trybie awaryjnym. Po całkowitej naprawie elementów centralnego wszystko działa bez zarzutu - szyby, światło, zamki, sterowanie itp. Ale nadal jest błąd trybu awaryjnego i nie daje sie wykasować - innych błędów modułu nie ma....
Witam. Mam problem z otwieraniem centralnego zamka kluczykiem od strony kierowcy. Z kluczyka otwiera/zamyka tylko drzwi kierowcy. Centralny zamek w klapie działa, otwiera/zamyka wszystkie drzwi. Z panela wewnątrz również zamyka/otwiera wszystkie drzwi. Z pilota również otwiera/zamyka wszystkie drzwi. Oświetlenie wewnątrz działa, szyby również działają....
dorobiony alarm firmy STELI MEN i nie działa w nim kluczyk, nie da się zamknąć drzwi z kluczyka tylko z pilota Proszę opisać precyzyjnie problem? Co oznacza stwierdzenie "nie działa kluczyk" - mechaniczna usterka wkładki drzwi? Auto kupiłem nie dawno i dostałem z zapasowym kluczykiem Czy tym kluczykiem możesz uruchomić samochód, ręcznie zamknąć drzwi?...
Ja tylko chciałbym zaznaczyc ze VW Passat 88-93r. B3 ma sterowanie dwoma plusami, a nie tak jak np. w Mercedesie W124 czy 190 jednyk kablem na którym pojawia sie na przemian plus i minus!!! Ja bym ci np. radził kupic alarm z wbudowanym całym sterownikiem centralnego zamka, ja taki właśnie kupiłem i nie miałem żadnych problemów z podłączeniem do centralnego!!!...
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
mam taki problem tzn. zamontowalem sterownik centralnego zamka ( sterowanie dwoma minusami otw.0,5s zamykanie wydluzone na 30s. ) alarm w nim jest fabryczny zalaczany kluczykiem po przekreceniu w drzwiach. Wszystko dziala poprawnie oprocz zamykania centralnego zamykac zamyka drzwi natomiast nie zalacza alarmu (dioda w drzwiach sie nie zalacz) w czym...
Witam serdecznie kolegów! Wiele się naczytałem na tym forum podczas montażu alarmu w moim autku i przyznaję, że tylko dzięki Wam udało mi się podłączyć centralny zamek do alarmu (sterowanie pilotem). Serdeczne dzięki za to... Jednak pojawił się po drodze inny problem - po podłączeniu centr. zamka do centralki alarmu gdzieś mi się straciło sterowanie...
Bo Drzw kierowcy nie mają siłownika Kolego,wypisujesz bzdury. Hahahhaha weś skończ lamusie :) juz w kilku samochodach zakładałem do centralnego sterowanie z kluczyka i nie było siłownika :) i jak masz centralny orginalny i nie jest sterowany z pilota to po jaki hu** ci siłownik w drzwiach kierowcy jak i tak zawsze otwierasz z kluczyka ... Dodano po...
Tu masz opis http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enf...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
panowie chyle czoła ale.... zamek+rygiel smiga normalnie 2xmasa ( dluzszy impuls domyka szyby), natomiast po wpieci pod lampke nic sie nie dzieje po 55min zadnych wzbudzen, ja dorzucalem SEO wiec synal dzielilem diodami na drzwi ( lampke) klape i bagaznik , rok końcowka 98
A więc automatyczne ryglowanie zamka ustawię w 35 tak? Jeżeli jest taka możliwość to zapewne w tym module, bo on steruje centralnym zamkiem. Jeśli chodzi o passata to jak mogę włączyć domykanie szyb z pilota? Istnieją programy, którymi możesz to zrobić kilkoma kliknięciami np. : http://www.motordiag.cz/mkm
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
Zamek pasażera z reguły też jest zamkiem sterującym. Różnie to bywa, jeśli chodzi o moduł komfortu (sterujący pracą centralnego).
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
Ale w passacie jest sterowanie na dwuch przewodach.
Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji. Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da się podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!! Witaj!!! NMarysowałem...
możesz nie miec alarmu, a tylko sterowanie zamkiem centralnym
zamek sterowany minusem - czerwony z zielonym i czerw.z niebieskim paskiem,w złączu modułu komfortu w drzwiach kierowcy.
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Witam. Gdzie mozna podpiąć sterowanie zamkiem centralnym z pilota w passacie B5 1.9 TDI 1998 r. Najchetniej bez rozbierania drzwi. Przerabiał juz ktoś taki problem?
Witam! Jak sprawdzałeś wiatraczkiem to on musi mieć odpowiednio podłączony + i -, a centralka steruje kierunkiem pompowania zamieniając bieguny silnika pompy, więc jak podłączysz wiatrak odwrotnie to powinien się obracać przy zamykaniu a przy otwieraniu nie, oczywiście jeżeli sterowanie jest OK.
Chciałbym podpiąć sobie centralkę sterującą do centralnego zamka do VW Passat rok 99 b5 przed liftem. Słyszałem że najprościej wpiąć się w moduł komfortu, choć nie wiem czy to właściwa metoda. Mam pytanie czy ktoś posiada schemat modułu komfortu, ewentualnie rady jak podłączyć centralkę, w kwestii sygnalizacji kierunkowskazami lepiej jest odseparować...
Na przykładzie Passata jest tak: złącze T4ao - czyli 4 pinowe: 1 - masa 2 - ściemniacz oświetlenie tablicy wskaźników 3 - lampka kontrolna blokowania drzwi 4 - sygnał z przełącznika do centralki sterującej zamkiem centralnym
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb , i centralnego zamka . ?
Witajcie! jesli chodzi o passata 96r. to jest troszke poj......e. sterowamie jest na jednym przewodzie, nie pamietam jaki kolor. najpierw odlacz wtyke od silownika w drziach kiekowcy,dochodzi 4 lub 5 przewodow, jeden z nich jest sterujacy. p.s. wtyka nie moze byc podlaczona. p.s.2 sterowanie +/-
Wszystko odepnij, sprawdz próbówką na zamkniętym ryglu które 2 przewody sa od otwórz ,zamknij i od kierunkowskazów. Nowy sterownik podłącz wg. instrukcji .Sterowanie masą. nie mam zbytnio pojecia ale polecam zajechać do warsztatu.
Witam a gdzie znajduje sie moduł sterujący siłownikami centralnego i jakie mają kolory przewody w wiązce do drzwi, które odpowiadają za zamykanie i otwieranie siłowników??bo niewiem jak jest sterowany impuls i dlaczego zamyka tylko prawą strone auta i bagażnik,prosze o pomoc
c-zamek tak działa że zawsze wszystkie drzwi otwiera i zamyka jednocześnie, krańcówka nie ma tu nic do rzeczy.sprawdź jeszcze to połączenie jakie wykonałeś cy napewno podpiołeś do przewodów sterujących.
ale to nie to samo sterowanie,passata nie można inaczej a tu jest taka możliwość bez rozbierania drzwi i tracenia czasu.
Witam wszystkich . Mam taki problem z zamkiem centralnym w wv passat b4 2002r. nie mogę sterowac z kluczyka wymieniłem juz modul komfortu i jest bez zmian,moze jest ktos kto mial juz podobny problem. z góry dziekuje gg-244626
witam.nie pamietam jak to jest w audi alle w passacie pod dywanem pod nogami kierowcy jest sterowanie centralnym(czarna puszka) itp.mialem podobny problem nic nie dzialalo a jak odpalilem auto to niedzialal centralny i wyl wiecznie alarm jak otworzylem drzwi a nie wlaczylem zaplonu.pozdrawiam
Witam, kupiłem passata '98 i nie działa w nim sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Otwieranie zamykanie jest możliwe tylko kluczykiem. Co mogę zrobić sam aby pozbyć się tego problemu, oczywiście po za wymianą baterii, którą już wymieniłem. Czy jest jakaś procedura do wykonania samemu? Z góry dzięki
Przypominam, że to passat z 1998r bezpieczniki są z lewej strony w górnej części kokpitu za plastikową zaślepką, można ją zdjąć przy otwartych drzwiach. Jest tam też sterowanie szyną CAN i może jakiś kabel z zamka centralnego(jakis mikrus są tam podobno 3 szt.). Sprawdziłem wiązkę łączącą drzwi jes ok.
Próbowałem jeszcze raz zaprogramować pilot i dalej nic się nie dzieje.Przy programowaniu niema żadnych błędów a dalej nie zamyka-otwiera z pilota. Czy może ktoś wie gdzie jest jakiś moduł od tego centralnego co steruje tym sygnałem z pilota ?Może tam bym coś posprawdzał .
Popytaj na szrotach na pewno mają pompkę z taką kostką.Ja mam osobiście 3 piny środkowy pin to masa a na skrajnych pinach ma pojawiac sie +12 w zależności czy zamykasz czy otwierasz zamek to znaczy że sterowanie jest plusem. Golfy 3 mają chyba taką kostkę jak ta na zdjęciu o ile się nie myle tam sterowanie jest minusem.
Witam Kabel nie wygląda na oryginalny, więc być może było to zasilanie czegoś co zostało wymontowane przed sprzedażą np. CB radio,zobacz skąd idzie , przekaźnika nie ma bo go nigdy tam nie było. Sprawdź dokładnie bezpieczniki 6, 14, 38. Sprawdź okablowanie (połączenie buda - drzwi kierowcy). Działa ci podświetlenie panelu sterowania szyb, i sterowanie...
a jak podłączyć go do centralnego w passacie `93r. mam c. pneumatyczny? co trzeba zrobić, podobno przecina sie jakiś kabelek sterujący i co dalej... ? Pozd >>>JACEK<<<
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
znalazłeś na pewno sterowanie z wkładki klapy bagażnika przy module komfortu zielono-brązowy otwórz i brązowo-niebieski zamknij.
moduł komfortu steruje centralnym zamkiem, elektrycznymi szybami, oświetleniem w kabinie, alarmem... w zależności od wersji wyposażenia były stosowane różne moduły
Ja również mam problem z centralnym zamkiem.Też mam 7 przewodów ale inne kolory: czarny z białym paskiem brązowy czerwony czerwony czerwony z żółtym paskiem żółty niebieski z żółtym paskiem Który przewód jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie i czym jest sterowany plusem czy minusem. Proszę o pomoc.
no ale skoro na 85 i 86 będzie podawana masa (bo tak jest sterowany zamek w B5) to w jaki sposób załączy się przekaźnik ?
Mimo że pinów nie ma? Nie ma 18,19 i 20 patrzyłem. Wygląda jakby było jak w passacie b5, ale mogę się mylić. Samochód to jaki s składak.
Moim zdaniem masz wszystko źle podłączone. Ten biały i brązowy są nie do tego co myslisz. One służą do zamykania i otwierania z wewnątrz. Do wysterowania fabrycznego centralnego zamka użyj niebieskiego i zielonego. Zapewnie masz sterowanie minusem wiec na nich na przemian w zależności czy zamykasz czy otwierasz pojawia się minus. To trzeba sprawdzić...
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Carsmot napisał......a drugie podłaczasz do wyjścia sterującego siłownikiem tylnej klapy,aby podczas jej otwarcia nie wywołać alarmu. Uzupełniam-poprzez inwerter poziomów.
bezpieczniki sprawne , generalnie to wszytko dział bo jest podpięte dodatkowe zasilanie , ale gdy je odłączę to nie działa mi sterowanie szybami i centralnym. Interesuje mnie skąd może dochodzić ten przewód czerwono-biały
Trzeba podać raz - drugi raz + czas 3s sterowanie na jednym przewodzie.Opis znajdziesz na elektrodzie temat wielokrotnie wałkowany,po co tyle filozofii.
Witam !! Zamontowałem alarm Super Forteca do mojego Passata 95r. i dzieją się dziwne rzeczy. Po pierwsze przyciski na pilocie zamienione są jak gdyby miejscami. Żeby alarm załączyć muszę nacisnąć przycisk drugi ten którym według instrukcji powinno się wyłączać i odwrotnie wyłącz to ten który według instrukcji załącz. Ale to nie wszystko alarm po jakiś...
Instaluje alarm w Passacie B5 ( DIESEL ) , gdzie mogę znależć najprościej i najszybciej sygnał zamknięcia/otwarcia drzwi i drzwi bagażnika? Co odciąć aby mocno utrudnić życie ewntualnemu złodziejowi? Czy sterowanie centralnym zamkiem można podłączyć tylko w drzwiach, czy jest bardziej dostępne miejsce? Czy sterowanie zamkiem w drzwiach bagażnika wiąże...
sterowanie centralnego zamka passat passat centralnego sterowanie passat
piekarnik katalityczny czyścić czerwona kontrolka oznaczać pompy zwykłe
duplikaty plików total commander zaznaczanie
Demontaż maglownicy – procedura, narzędzia, bezpieczeństwo, EPS, ZF, Servotronic MAN RH 413 – lokalizacja czujnika świateł stop, presostat, EBS, zawór hamulcowy