Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Masz plus i kluczowanie z modułu. Sprawdz wpinajac w te przewody kontrolkę 10W czy ona miga jak kręcisz rozrusznikiem. Jak miga zrób myk z Hondy, jak swieci to leży sterowanie cewki.
Jest wal korbowy na innych czopach z przesunięciem są 2 podwójne cewki zapłonowe tz tvin do jednego cylindra 2 świece które są sterowane jednym impulsatorem bez aparatu zapłonowego stąd tyle wypustek na tym słoneczku. Chciałem już podstawic moduł od jakiegoś chińczyka lub 2 moduły jeden na cewke lecz wszystkie są sterowane 2 impulsatorami i nie mam...
Witam. Mam taki problem z hondą , brak iskry , palec i kopułka czysta , cewka na pierowtnym ok 1 Ω na wtórnym 9kΩ ( katalog EPS podaje 18kΩ) napięcie wejsciowe się pojawia ( impulsy 12V) natomiast na wyjściu tylko ok 50V . I teraz mam pytanie czy poszła cewka czy moduł zapłonowy sterujący cewką który jest w aparacie ?
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Więc faktycznnie to dziwny układ. :) Naprawiałem też kiedyś układ zapłonowy w motocyklu Honda MTX ale tam był układ tyrystorowy, jedna cewka wytwarzała napięcie do ładowania kondensatora a druga była do generowania impulsów, które sterowały bramkę tyrystora a ten rozładowywał kondensator przez uzwojenie pierwotne cewki wysokiego napięcia. Tego typu...
Przyjrzyj się dokładnej schematowi. Niestety akurat w rysunku włącznika zapłonu brakuje pola dla VC. Mnie wygląda, że cewki mogą pracować szeregowo lub są przełączane na czas rozruchu. Aż prosi się wniosek, że tym przewodem zasila się moduł lub przynajmiej steruje jego załączaniem.
Witam i opisuję problem. Cewka zapłonowa na tym samym cylindrze po przejechaniu pary tys. kilometrów zaczyna przerywać. Przerywanie narasta z czasem. Wymiana cewki i po problemie. Silnik D14Z6 (2002 r.) Pytania: 1. Jak rozumiem cewka sterowana jest bezpośrednio od sterownika silnika, a zasilanie i masę wszystkie cewki mają wspólną. Czy można podłączyć...
Czesc. mam Honde Civic 1.4 benzynka-gaz 2007 UFO r 100000 k. przejechane . Szukałem na forach tego problemu nic nie mogłem znaleźć lub nikt nie potrafił pomóc .. Problem szarpanie podczas jazdy , podczas dodawania gazu .. Jestem mechanikiem maszyn produkcyjnych wiec zabrałem się do dziela z tym problemem i podzielę się tym z wami bo taki problem dotyczy...
Mam komplet, czyli wszystko. Aktualnie tak jak wspominałem, odłączyłem większość instalacji, żeby ułatwić sobie pracę. 1011468 Schemat stworzony na podstawie faktycznego stanu. W lewym dolnym rogu aktualne podłączenie modułu zapłonowego (mostki) 1011469 1011470 Silnik 1011471 1011472 Moduł zapłonowy Niestety obudowa jest czarna, brak oznaczeń (starte)...
Jak w temacie, potrzebny schemat komputera lub sterownika silnika pierwszej generacji Hondy CRV rocznik 99 silnik B20Z1. Zaczeły się problemy z zapalaniem auta, za pierwszym razie na trasie po przejechaniu 1500km w ciągu kilkunastu godzin jak zatrzymałem się na stacji paliw to poźniej nie chciała odpalić. Odgłos silnika przy kręceniu był taki jakby...
Cewka dwuiskrowa nie da rady, zostaw krzywki i przerywacze, załóż nowe cewki z kablami i fajkami. Miałem kiedyś hondę cb350 four (350 w czterech cylindrach!) i był właśnie klasyczny zapłon, jeździłem nią kilka sezonów i poza regulacją raz w roku przerwy na przerywaczach-nic nie robiłem. Jeśli upierasz się przy przeróbkach, zostaw odśrodkowy regulator,...
Witam Problem dotyczy: 1. Obrotomierz sterowany cyfrowo (1000 obr/min = 16.6 Hz).Sygnał sterujący, impulsowy + 12V. 2. Motocykl Honda VTX 1800 S 2005 rok Po podpięciu pod sterowanie jednej cewki (w motocyklu mam 2) obrotomierz pięknie, płynnie reaguje, ale pokazuje dokładnie połowę rzeczywistych obrotów, więc podłączyłem się pod dwie cewki: zrobiłem...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
a napiecie ładowania teraz ok?Może jest po drodze jeszcze modoł zapłonowy czasami sie zdarza ale nie wiem jak w tej hondzie bo pisałeś że sterowanie cewek jest bezposrednio ze sterownika silnika ,tak bywa ,jesli sie opierasz o schemat i masz pewnosc to ok ale bywaja tez modoły zapłonowe na zewnątrz sterownika przy systemie cewek każda na cylinder Dodano...
Witam Czy na pewno na uzwojeniu wzbudzenia powinien być drut miedziany? Jeżeli nie to sam wiesz najlepiej, że zmienione zostają parametry uzwojenia; przede wszystkim popłynie większy prąd wzbudzenia, wytworzy większy strumień, a w konsekwencji moment obciążenia - kiedyś takie uzwojenia wykonywało się, ale teraz to chyba rzadkość. Myślę, że problem może...
to może czujnik połozenia przepustnicy? rozumiem ze opisałeś wolno spdające obroty wystepujące na postoju gdy sie nie jedzie. Czy ten specjalista Nalepa podłaczał sie do komputera samochodu bo jeśli nie to co to za specjalista? I jęsli to on zaproponował ci wymiane uszczelki pod głowicą i itd jako powód tych dolegliwości to bez urazy ale nie widze logiki...
Już odpowiadam . Co do tej MAKITY to: Masz kpl. sprzęgło z dzwonem wystarczy że na to co wystaje z silnika umocujesz zębatkę czy koło na pasek. Ten przewód od cewki to nic innego jak jedno z wyprowadzeń cewki zapłonowej zwierając go do masy gasisz silnik.UWAGA ! Piszesz, że ta makita ma 1,7KM biorąc poprawkę na to że jest używana to niech ma te 1,5kM...
Nie zachowuj się jak lamer, jak chcesz pomóc w rozwiązaniu tematu, narysuj schemat - fragment instalacji, zaznacz miejsca pomiarowe, hahahaha, co jeszcze? :D :D :D :D :D Później był elektryk samochodowy z oscyloskopem( Pogoń dziada, uwierz mi, nie trzeba do tego oscyloskopu, starczy probierka. Na foto jest modul, widzisz co tam pada, na styk sterujący...
Witam, Pilnie potrzebuję rozgryźć sterowanie cewką zapłonową w hondzie accord 2001/2002 rok 1.8vtec 136ps, oznaczenie silnika f18b2. Przy cewce jest wtyczka z 4 pinami. 1 pin kolor czarny 2 pin kolor żółty 3 pin kolor żółty zielony 4 pin kolor żółto czarny Potrzebuje się dowiedzieć który to sygnał obrotów na zegary, oraz który pin to + po stacyjce....
sterowanie cewki zapłonowej napięcie cewki zapłonowej obwód cewki zapłonowej
centrala hipath spalić lutownica filtr zasilania buczenie
Zamiennik anteny GPS do VW Golf 5 1.9 TDI Schemat kostek ISO Renault Trafic 2 - złącza i piny